Weliswaar is hij snel met reageren, maar wat hij noemt staat wel in het artikel. Niet iedereen hoeft het hier met elkaar eens te zijn. Op mij kwam het niet als fipo over, dus vandaar dat ik geen -1 geef.CodeCaster schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:02:
Een reactie die, zoals ik al aangaf, neerkomt op "Dit is leuk nieuws!", voegt niets toe. Als die reactie dan ook nog eens binnen enkele minuten na het plaatsen van het artikel is gemaakt, is het niets meer dan een ordinaire firstpost, oftewel -1.
lanerios schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:07:
Maar ik ga hier gewoon niet meer op in, jij vind het een -1. Fijn voor je, ik zie het gewoon als een 0, want ik zie echt niet wat er ongewenst aan is.
Een beetje consensus lijkt me toch wel prettig, wil je ooit het doel van goede moderatie op de frontpage gaan behalen.tweaker2010 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:11:
Niet iedereen hoeft het hier met elkaar eens te zijn. Op mij kwam het niet als fipo over, dus vandaar dat ik geen -1 geef.
Vandaar dus mijn vraag of ik die FAQ dan misschien niet goed begrijp, waarin beide door mij aangehaalde gevallen vrij expliciet staan beschreven*. Als dat valt af te doen met "ik vind van niet", lijkt mij dat er dus blijkbaar niet volgens de FAQ hoeft te worden gemod, maar dat er toch een stukje mening en interpretatie bij komt kijken, wat me niet helemaal de bedoeling lijkt.
Ik bedoel verder helemaal niemand aan te vallen, maar vraag me dus gewoon oprecht af of ik het modden nog een beetje begrijp.
*: @lanerios: een eerste post is niet per definitie een FiPo, @tweaker2010: maar dat is het wel als de reactie niets toevoegt. Herhalen wat in het artikel staat (wat ik overigens niet zie, het blijft gewoon een "Goh, wat mooi!"-reactie) is niet iets toevoegen.
[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 23-05-2012 12:02 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Bij het modereren komt zeker een stukje interpretatie kijken. De richtlijnen zijn handvaten, geen boek met regels die bepalen welke score een reactie verdient. Als je modereert, verwachten we dat je de richtlijnen in acht neemt, maar dan kan het nog best zijn dat je met eigen interpretatie een andere waardering aan een reactie hangt. Dat maakt een -1-post natuurlijk nooit een +3, maar een meningsverschil over wel of niet een fipo kan dus bijvoorbeeld wel.
Verwijderd in 'nieuws: Toezichthouders gaan beursgang Facebook onderzoeken'
Duidelijk betoog. Hier en daar wel wat scherpe kantjes en een mogelijk (klein) foutje. Desalniettemin wellicht een +2 waard?
Duidelijk betoog. Hier en daar wel wat scherpe kantjes en een mogelijk (klein) foutje. Desalniettemin wellicht een +2 waard?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
+2 voor mij, maar die laatste 2 regels (over dat geroofd etc) haalt echt een punt weg voor mij dan. Dat is totaal niet on topic en staat er voor mij compleet buiten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Agree
Die laatste opmerking is inderdaad jammer. Verder wel een interessante beschouwing maar mét wat scherpe kantjes.
*Criminelen* -1
edit:
ManiacsHouse in 'nieuws: Toezichthouders gaan beursgang Facebook onderzoeken'*Criminelen* -1
[ Voor 44% gewijzigd door Herman op 23-05-2012 13:58 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Deze wordt serieus ondergewaardeerd. Zoveel nullen en (min) enen kan toch niet? Voor mij is deze een +3 waard.
edit: hah zie dat sommige mensen me al voor zijn. Had in verkeerde topic dit gepost lol
edit: hah zie dat sommige mensen me al voor zijn. Had in verkeerde topic dit gepost lol
[ Voor 14% gewijzigd door witeken op 23-05-2012 13:58 ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Mijn excuses maar ik ben niet altijd even sterk in afkortingen.
Ik dacht dat fipo stond voor FIrst POst. Dus gewoon, de eerste reactie op een nieuwsbericht. Maar de manier waarop fipo in dit topic gebruikt wordt, lijkt erop te duiden dat er ofwel (minsten een aantal) mensen zijn die met fipo iets anders bedoelen, ofwel dat er aan die afkorting een bepaald waardeoordeel wordt gegeven.
Vandaar mijn vraag: wat is fipo nu precies?
Ik dacht dat fipo stond voor FIrst POst. Dus gewoon, de eerste reactie op een nieuwsbericht. Maar de manier waarop fipo in dit topic gebruikt wordt, lijkt erop te duiden dat er ofwel (minsten een aantal) mensen zijn die met fipo iets anders bedoelen, ofwel dat er aan die afkorting een bepaald waardeoordeel wordt gegeven.
Fipo staat over het algemeen voor first post. MEestal wordt het gebruikt voor een First Post met een wat lagere waarde die (volgens sommige) nutteloos is.
Ik zie Fipos gewoon als een first post.
Ik zie Fipos gewoon als een first post.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Alles boven de 0 lijkt mij mismodding (heb zlef -1 gegeven) Pikkemans in 'nieuws: Politie verhoort 'illegale uploader' na aangifte Brein'
Edit: krijgt zelfs een +3
Edit: krijgt zelfs een +3
[ Voor 5% gewijzigd door MineTurtle op 23-05-2012 15:29 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
init6 in 'nieuws: Politie verhoort 'illegale uploader' na aangifte Brein'
+1 lijkt me wel voldoende, snap niet dat er zoveel +2 en zelfs +3 gegeven wordt....
theemstra in 'nieuws: Politie verhoort 'illegale uploader' na aangifte Brein'
Idem, +1.... krijgt wel 17x (!) +3
Dweebus in 'nieuws: Politie verhoort 'illegale uploader' na aangifte Brein'
Idem +1, maar krijgt ook 9x +3...
Volgens mij zijn er wat meningmodders bezig ofzo....
+1 lijkt me wel voldoende, snap niet dat er zoveel +2 en zelfs +3 gegeven wordt....
theemstra in 'nieuws: Politie verhoort 'illegale uploader' na aangifte Brein'
Idem, +1.... krijgt wel 17x (!) +3

Dweebus in 'nieuws: Politie verhoort 'illegale uploader' na aangifte Brein'
Idem +1, maar krijgt ook 9x +3...
Volgens mij zijn er wat meningmodders bezig ofzo....
Virussen? Scan ze hier!
@Wildhagen: dat is meningmodden pur sang, ik zeg iedereen die hoger dan +1 heeft gegeven z'n modrechten afpakken. Maar ja.
Een "first post" of FiPo zoals hier wordt bedoeld is echter het plaatsen van een post die neerkomt op het het roepen van "FIRST!", of "Kijk mij eens eerste zijn!", een bekend fenomeen op internet en iets waar sommige mensen blijkbaar een harde plasser van krijgen. Moeten ze zelf weten, maar dit gedrag wordt nergens gewaardeerd, en is op Tweakers dankzij het moderatiesysteem dus ook een -1 waard. Lees voor de grap bijvoorbeeld ook eens wat oude topics waarin het fenomeen 'fipo' wordt beschreven.
Blijkbaar, getuige verschillende mensen hier (waar ik het, moge dat nog niet duidelijk zijn, niet bepaald mee eens ben) is het door het anders verwoorden van je "FIRST!"-kreet, bijvoorbeeld met (iets wat neerkomt op) "Wat een leuk nieuwsbericht!", "Interessante ontwikkeling!", "Goh, dat werd tijd!" of "Benieuwd wat dit in de toekomst gaat brengen", ineens géén FiPo meer, maar voegt het blijkbaar iets toe en is het daadwerkelijk interessant voor anderen om te lezen, en is het dus geen -1 waard.
@de vermeende -1-post van ManiacsHouse, kennen we het woord Wikipedia: Witteboordencriminaliteit, waar bijvoorbeeld ook effectenhandel met voorkennis onder valt, niet? Die reactie is gewoon ontopic, en in geen enkele wijze beledigend of anderszins een -1 waard.
Natuurlijk is een eerste post niet per definitie fout; als niemand een eerste reactie mag plaatsen, wordt er nooit gereageerd.10 feet high schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:28:
Mijn excuses maar ik ben niet altijd even sterk in afkortingen.
Een "first post" of FiPo zoals hier wordt bedoeld is echter het plaatsen van een post die neerkomt op het het roepen van "FIRST!", of "Kijk mij eens eerste zijn!", een bekend fenomeen op internet en iets waar sommige mensen blijkbaar een harde plasser van krijgen. Moeten ze zelf weten, maar dit gedrag wordt nergens gewaardeerd, en is op Tweakers dankzij het moderatiesysteem dus ook een -1 waard. Lees voor de grap bijvoorbeeld ook eens wat oude topics waarin het fenomeen 'fipo' wordt beschreven.
Blijkbaar, getuige verschillende mensen hier (waar ik het, moge dat nog niet duidelijk zijn, niet bepaald mee eens ben) is het door het anders verwoorden van je "FIRST!"-kreet, bijvoorbeeld met (iets wat neerkomt op) "Wat een leuk nieuwsbericht!", "Interessante ontwikkeling!", "Goh, dat werd tijd!" of "Benieuwd wat dit in de toekomst gaat brengen", ineens géén FiPo meer, maar voegt het blijkbaar iets toe en is het daadwerkelijk interessant voor anderen om te lezen, en is het dus geen -1 waard.
@de vermeende -1-post van ManiacsHouse, kennen we het woord Wikipedia: Witteboordencriminaliteit, waar bijvoorbeeld ook effectenhandel met voorkennis onder valt, niet? Die reactie is gewoon ontopic, en in geen enkele wijze beledigend of anderszins een -1 waard.
[ Voor 34% gewijzigd door CodeCaster op 23-05-2012 16:50 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
CMG in 'nieuws: 'Diablo III is snelstverkopende pc-game'' & WiXX in 'nieuws: 'Diablo III is snelstverkopende pc-game'' zijn beide lijkt me aardig offtopic.
Het nieuwsbericht gaat over het snel verkopen van Diablo III, de post helemaal niet. Daarnaast zijn dit dingen die ook eventueel als feedback gegeven kunnen worden over nieuwsitems.
Het nieuwsbericht gaat over het snel verkopen van Diablo III, de post helemaal niet. Daarnaast zijn dit dingen die ook eventueel als feedback gegeven kunnen worden over nieuwsitems.
TWeaKLeGeND in 'nieuws: Kim Dotcom wil encryptiesleutels niet vrijgeven'
Wat is hier ongewenst aan? Wellicht wat overdreven inderdaad, maar da's hooguit 0.
Wat is hier ongewenst aan? Wellicht wat overdreven inderdaad, maar da's hooguit 0.
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Xanaroth in 'nieuws: Rechter adviseert ITC om import Xbox 360 in VS te verbieden'
deze lijkt me ook niet ongewenst, minimaal een 0
@ hierboven eens
Keiharde troll is dit, in eens over apple en flash beginnen en maar klagen, vanwege de troll -1
highmastdon in 'nieuws: Toezichthouders gaan beursgang Facebook onderzoeken - update'
mkools24 in 'nieuws: Toezichthouders gaan beursgang Facebook onderzoeken - update'
banken criminele instellingen noemen -1 en geen +1
@ hierboven eens
Keiharde troll is dit, in eens over apple en flash beginnen en maar klagen, vanwege de troll -1
highmastdon in 'nieuws: Toezichthouders gaan beursgang Facebook onderzoeken - update'
mkools24 in 'nieuws: Toezichthouders gaan beursgang Facebook onderzoeken - update'
[ Voor 54% gewijzigd door SRich op 23-05-2012 19:01 ]
Heb hem +1 gegeven.SRich schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:54:
Xanaroth in 'nieuws: Rechter adviseert ITC om import Xbox 360 in VS te verbieden'
Mee eens, hij staat nu op -1.Keiharde troll is dit, in eens over apple en flash beginnen en maar klagen, vanwege de troll -1
Er zit wel een kern van waarheid in zoals je in het artikel kunt lezen, dus een -1 zou ik het zeker niet noemen:mkools24 in 'nieuws: Toezichthouders gaan beursgang Facebook onderzoeken - update'
Inmiddels zijn door beleggers ook Facebook-ceo Mark Zuckerberg en een aantal banken, waaronder Morgan Stanley, gedagvaard bij de rechtbank van Manhattan, meldt Reuters.
nieuws: PQI introduceert sd-kaart met wifi
De laatste reacties op die pagina (waaronder de mijne), hebben allemaal een -1 gekregen aldus Tweakers, maar staan toch effectief op 0. Kan iemand dat verklaren?
(En kan iemand ze góed modereren?)
De laatste reacties op die pagina (waaronder de mijne), hebben allemaal een -1 gekregen aldus Tweakers, maar staan toch effectief op 0. Kan iemand dat verklaren?
Dat zie je wel vaker (bijvoorbeeld een post met 1x +3 die dan gemiddeld op +2 staat).Torrentus schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:18:
nieuws: PQI introduceert sd-kaart met wifi
Geen idee hoe dat precies komt. Ik heb je +1 gegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 24-05-2012 09:52 ]
Ik weet niet of ik helemaal goed zit om het te vragen. Maar het gaat hier om de mods
Ik was een beetje aan het inlezen op de FAQ en kwam er achter dat er deze info staat.
Van het mod FAQ reviews: Tweakers.net moderatie faq
[/quote]Moderatorstatus
Het moderatiesysteem heeft vier moderatorstatussen, te weten de beginnende moderators, ervaren moderators, ProMods en PowerMods. De eerste twee statussen worden automatisch toegekend. Gebruikers die net beginnen met modereren hebben de status van beginner. Na dertig dagen modereren en minimaal honderd moderaties worden zij geupgrade naar de ervaren moderatorstatus.
[quote]
Hoe actueel is deze info nog? Aangezien mijn status al heel lang alleen maar op Actief staat.
In het TMF miniFAQ staat ook deze link: http://tweakers.net/reacties/?Action=ModActivate
Als ik daar op klik kom ik op een blanco pagina uit.
Is het handig om deze info een keer een update te geven? Of heb ik ergens iets gemist?
Ik was een beetje aan het inlezen op de FAQ en kwam er achter dat er deze info staat.
[/quote]Moderatorstatus
Het moderatiesysteem heeft vier moderatorstatussen, te weten de beginnende moderators, ervaren moderators, ProMods en PowerMods. De eerste twee statussen worden automatisch toegekend. Gebruikers die net beginnen met modereren hebben de status van beginner. Na dertig dagen modereren en minimaal honderd moderaties worden zij geupgrade naar de ervaren moderatorstatus.
[quote]
Hoe actueel is deze info nog? Aangezien mijn status al heel lang alleen maar op Actief staat.
In het TMF miniFAQ staat ook deze link: http://tweakers.net/reacties/?Action=ModActivate
Is het handig om deze info een keer een update te geven? Of heb ik ergens iets gemist?
Wow, iemand die de mod-FAQ echt leest, hulde!!!
Die vier moderator-statussen zijn er nog steeds, met een weging van respectievelijk 1x, 2x, 6x en 100000x. Of die 30 dagen nog zo is, weet ik niet, maar ik denk het wel
Maar er is voorlopig geen tijd om iets aan het modsysteem te doen (daar hoort de FAQ upgraden ook bij denk ik), alle developer-tijd gaat naar andere zaken op dit moment. Zie o.a. ook Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem
Die vier moderator-statussen zijn er nog steeds, met een weging van respectievelijk 1x, 2x, 6x en 100000x. Of die 30 dagen nog zo is, weet ik niet, maar ik denk het wel
Maar er is voorlopig geen tijd om iets aan het modsysteem te doen (daar hoort de FAQ upgraden ook bij denk ik), alle developer-tijd gaat naar andere zaken op dit moment. Zie o.a. ook Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem
Virussen? Scan ze hier!
Heb ook wel interesse in ProMod-status. Ik las in de FAQ dat die handmatig uitgedeeld wordt. Is er een intekenlijst, of een andere mogelijkheid om die status te behalen?
Beginners (status actief, weging 1x) kunnen een reactie niet effectief op -1 of +3 zetten, daarvoor moet de reactie eerst gemod worden door een expert of hoger.tweaker2010 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:50:
[...]
Dat zie je wel vaker (bijvoorbeeld een post met 1x +3 die dan gemiddeld op +2 staat).
Geen idee hoe dat precies komt. Ik heb je +1 gegeven.
Die informatie klopt prima, alleen wordt de expertstatus niet getoond op de profielpagina, daar staat gewoon 'actief'. Als er elke keer dat je mod 2 punten bij komen, dan ben je expert, als er maar 1 bijkomt ben je beginner.Nixo schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:27:
Ik weet niet of ik helemaal goed zit om het te vragen. Maar het gaat hier om de mods
[/quote]Moderatorstatus
[quote]
Die link in niet meer relevant, de modrechten staan tegenwoordig standaard aan en hoeven dus niet meer handmatig ingeschakeld te worden.In het TMF miniFAQ staat ook deze link: http://tweakers.net/reacties/?Action=ModActivate
RoD heeft voldoende rechten om op de frontpage de FAQ aan te passen en volgens mij Cloud ook, terwijl we ook een willekeurig redactielid kunnen schoppen als we een gerichte wijziging nodig hebben. Die kan dus zo aangepast worden. Op het forum kunnen Kixtart en Cloud de FAQ aanpassen.wildhagen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:33:
Wow, iemand die de mod-FAQ echt leest, hulde!!!![]()
![]()
Dus als je graag aanpassingen wil hebben, dit graag aangeven in een apart(!) topic topic hier in TMF.
Alleen functionele wijzigingen in het moderatiesysteem worden op dit moment niet uitgevoerd.
Die status kun je aangeboden krijgen als we besluiten dat we meer promods nodig hebben en je hier positief opvalt.Torrentus schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:35:
Heb ook wel interesse in ProMod-status. Ik las in de FAQ dat die handmatig uitgedeeld wordt. Is er een intekenlijst, of een andere mogelijkheid om die status te behalen?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Aha, oké, daarvoor moet ik dus even wat actiever worden hier
Bedankt voor de snelle info
Bedankt voor de snelle info
Zucht, die fipo.. Heeft die echt zo'n hoge score nodig?:
Jenk-Han in 'meuk: Google Chrome 19.0.1084.52'
Jenk-Han in 'meuk: Google Chrome 19.0.1084.52'
El Snorro in 'nieuws: Wallonië wil 4,2 miljoen investeren in nieuwe supercomputer'
Niet echt +1 of zelfs +2 waard... zacht uitgedrukt!
Snake in 'nieuws: Wallonië wil 4,2 miljoen investeren in nieuwe supercomputer'
Ook daarvoor: geen +1 of zelfs +2 waard. Ik vind het eerder een troll.
Niet echt +1 of zelfs +2 waard... zacht uitgedrukt!
Snake in 'nieuws: Wallonië wil 4,2 miljoen investeren in nieuwe supercomputer'
Ook daarvoor: geen +1 of zelfs +2 waard. Ik vind het eerder een troll.
Virussen? Scan ze hier!
Eensch, beide een -1 van mij. Inhoudelijk reageren lijkt voor sommige users lastig

Idd. Nu zelfs nog meer +2's en zelfs +3's bij gekomen, bij beide reacties. Blijkt maar weer dat de misbruikers hier ook meelezen.
Virussen? Scan ze hier!
Liquid_Bisquit in 'reviews: Yarviks GoTab 467-tablet: voor een dubbeltje geboren'
Volgens mij is dit geen +2 waard want hij herhaalt wat er in het artikel zelf staat. Ik denk dat +1 hier beter bij past.
(Er zijn zelfs mensen die dit +3 (Must read) geven! Belachelijk)
Wat denken jullie?
Volgens mij is dit geen +2 waard want hij herhaalt wat er in het artikel zelf staat. Ik denk dat +1 hier beter bij past.
(Er zijn zelfs mensen die dit +3 (Must read) geven! Belachelijk)
Wat denken jullie?
[ Voor 10% gewijzigd door Zerfox op 24-05-2012 21:45 ]
jmxd in 'nieuws: Blue Waters-supercomputer krijgt 400PB aan opslag'
Hahahaha, ik lach me helemaal dood (maar niet heus)
Lijkt me een fipo en dus -1, dit soort afgezaagde onzin komt altijd langs bij dit soort ontwerpen, op een volwassen manier reageren is voor sommigen kennelijk volslagen onmogelijk.
Wat doet dat overigens met zoveel +1's, +2 en zelfs 13x (!) +3? Meningmodden, much?
CuBras in 'nieuws: Blue Waters-supercomputer krijgt 400PB aan opslag'
Dat is uiteraard ook een -1, geen 0.
Lijkt me een fipo en dus -1, dit soort afgezaagde onzin komt altijd langs bij dit soort ontwerpen, op een volwassen manier reageren is voor sommigen kennelijk volslagen onmogelijk.
Wat doet dat overigens met zoveel +1's, +2 en zelfs 13x (!) +3? Meningmodden, much?
CuBras in 'nieuws: Blue Waters-supercomputer krijgt 400PB aan opslag'
Dat is uiteraard ook een -1, geen 0.
[ Voor 17% gewijzigd door wildhagen op 25-05-2012 06:36 ]
Virussen? Scan ze hier!
Hoe kan je daar meninsmodden? Lijkt me meer dat ze het een goede grap vinden en het met +3 modden, al dan niet om het sneller omhoog te krijgen.wildhagen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 06:24:
jmxd in 'nieuws: Blue Waters-supercomputer krijgt 400PB aan opslag'
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Een grap verdient nooit een +3, dat is puur meningmodden. En "om het sneller omhoog te krijgen" is compensatiemodden, en ook dat is niet toegestaan.
Het enige juiste niveau lijkt me toch echt een -1.
Virussen? Scan ze hier!
Het is toch geen mening maar een vraag dus wat is er meningsmodden aan?wildhagen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:13:
Een grap verdient nooit een +3, dat is puur meningmodden. En "om het sneller omhoog te krijgen" is compensatiemodden, en ook dat is niet toegestaan.
Tweakblog van de maand
Hij mist een smiley, anders zou het wat duidelijker zijn. Maar in dit geval is de vraag als grap bedoelt.witeken schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:25:
[...]
Het is toch geen mening maar een vraag dus wat is er meningsmodden aan?
Tel daarbij op dat het een fipo is en ik kom ook op -1 uit. Die 14x +3 slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Maak daar intussen maar 24 +3's van (jmxd in 'nieuws: Blue Waters-supercomputer krijgt 400PB aan opslag').
Wmb 24 users binnenkort zonder moderatiemogelijkheden, of het nu uit onbenul, onkunde of puur willens en wetens modmisbruiken is maak imho niet uit, dat soort modders wil je niet.
Wmb 24 users binnenkort zonder moderatiemogelijkheden, of het nu uit onbenul, onkunde of puur willens en wetens modmisbruiken is maak imho niet uit, dat soort modders wil je niet.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Die +2's zijn anders ook behoorlijk fout. Maargoed, het meningmoderatiesysteem faalt weer behoorlijk bij deze reactie iig.
Virussen? Scan ze hier!
Scrummie in 'nieuws: Apple vraagt patenten aan op optische stylus voor iPhone en iPad'
Deze reactie heeft nog wat zetjes nodig naar -1.
Edit: deze is ook ongewenst: himlims_ in 'nieuws: EA verhelpt bugs in Euro 2012'
Deze reactie heeft nog wat zetjes nodig naar -1.
Edit: deze is ook ongewenst: himlims_ in 'nieuws: EA verhelpt bugs in Euro 2012'
[ Voor 27% gewijzigd door tweaker2010 op 25-05-2012 12:58 ]
Zullen we vanaf nu iedereen die naar FuckTimKuik.org linkt gewoon gratis een -1 kado doen?
Chrisjuh_15 in 'nieuws: UPC en KPN gaan in hoger beroep tegen Pirate Bay-blokkade - update'
Chrisjuh_15 in 'nieuws: UPC en KPN gaan in hoger beroep tegen Pirate Bay-blokkade - update'
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Doe ik sowieso al, dat type kinderachtig gedoe vind ik niet meer dan een troll.Stoney3K schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:08:
Zullen we vanaf nu iedereen die naar FuckTimKuik.org linkt gewoon gratis een -1 kado doen?
Virussen? Scan ze hier!
Dat zal lastig worden. Hij heeft nu al 10x +3...

Verwijderd in 'nieuws: UPC en KPN gaan in hoger beroep tegen Pirate Bay-blokkade - update'
Gezien het geschreeuw (all-caps) en de zware niet onderbouwde beschuldiging ("criminele rechters') denk ik dat dit op -1 hoort, niet op de 0 waar hij nu staat.
Hoe iemand daar +1, of zelfs +2, voor kan geven is besides me. Dat lijkt me een grof staaltje modmisbruik iig.
eL_Jay in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay'
En dat is een bedreiging met de dood, en dus -2?
Gezien het geschreeuw (all-caps) en de zware niet onderbouwde beschuldiging ("criminele rechters') denk ik dat dit op -1 hoort, niet op de 0 waar hij nu staat.
Hoe iemand daar +1, of zelfs +2, voor kan geven is besides me. Dat lijkt me een grof staaltje modmisbruik iig.
eL_Jay in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay'
[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 25-05-2012 15:38 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ook editje gedaanStoney3K schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:08:
Niet gezien, wel weer die f*ck linkwildhagen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:37:
...
[ Voor 32% gewijzigd door Kixtart op 25-05-2012 16:17 ]
☻/
/▌
/ \
Natuurlijk, ik mag het in de ogen van anderen fout hebben, maar volgens mij is het bericht niet off-topic.... Ex-parte of niet.....
Bullet NL in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay'
Bullet NL in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay'
Cogitationis poenam nemo patitur
Mektheb in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay'
Hoort imho op -1, niet op 0. Domme beschuldiging die nergens op slaat, en ook nog eens geen enkele onderbouwing.
Bolk in 'nieuws: Dragon-capsule met succes aan ISS gekoppeld'
14x +3?
+1 lijkt me wel voldoende...
Hoort imho op -1, niet op 0. Domme beschuldiging die nergens op slaat, en ook nog eens geen enkele onderbouwing.
Bolk in 'nieuws: Dragon-capsule met succes aan ISS gekoppeld'
14x +3?
+1 lijkt me wel voldoende...
[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 25-05-2012 17:46 ]
Virussen? Scan ze hier!
Heb je +1 gegeven en daar staat ie nu ook stevig op.Bullet NL schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:23:
Natuurlijk, ik mag het in de ogen van anderen fout hebben, maar volgens mij is het bericht niet off-topic.... Ex-parte of niet.....
Hasselprof in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay'
Mooie kandidaat voor de -2? Dit lijkt me méér dan simpelweg onwenselijk....
edit: en nog één met die link: Bonez0r in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay'
Verwijderd in 'nieuws: Europees Hof doet in juni uitspraak over Microsoft-zaak'
hoort op -1 lijkt me, niet op de 0 dankzij die +3-misbruiker.
Mooie kandidaat voor de -2? Dit lijkt me méér dan simpelweg onwenselijk....
Nog eentje met die link: Verwijderd in 'nieuws: UPC en KPN gaan in hoger beroep tegen Pirate Bay-blokkade - update'
edit: en nog één met die link: Bonez0r in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay'
Verwijderd in 'nieuws: Europees Hof doet in juni uitspraak over Microsoft-zaak'
hoort op -1 lijkt me, niet op de 0 dankzij die +3-misbruiker.
[ Voor 67% gewijzigd door wildhagen op 26-05-2012 05:45 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Iemand me helpen deze reactie naar +1 te krijgen? In casu overmod
mashell in 'nieuws: Gerucht: Facebook wil Opera kopen'
Zetje naar +1 gegevenVerwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 00:53:
Iemand me helpen deze reactie naar +1 te krijgen? In casu overmod
0 voor mij. op zich is het bericht goed, maar ik mis een onderbowing/motivatie
+1 gegeven, en daar staat hij nu stevig op 
Weer één met die foute troll-link: honey in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay'
Weer één met die foute troll-link: honey in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay'
[ Voor 70% gewijzigd door wildhagen op 26-05-2012 12:32 ]
Virussen? Scan ze hier!
Daejji in 'nieuws: Sony: Android 4.0 komt niet naar Xperia Play door instabiliteit'\
Spotlight?
Ik vraag me af waarom iemand dit een "boost moderatie" spotlight zou geven, misschien een apple fan... (Ik betwijfel het dat meerdere mensen het +3 hebben gegeven..
Naar mijn idee is dit gewoon 0.. Offtopic
Spotlight?
Ik vraag me af waarom iemand dit een "boost moderatie" spotlight zou geven, misschien een apple fan... (Ik betwijfel het dat meerdere mensen het +3 hebben gegeven..
[ Voor 6% gewijzigd door Vinand op 26-05-2012 21:09 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Daar lijkt het wel op. Ik vind hem ongewenst en heb -1 gegeven.Vinand schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:08:
Daejji in 'nieuws: Sony: Android 4.0 komt niet naar Xperia Play door instabiliteit'\
Spotlight?
hoezo apple fan? de poster reageert op het statement dat niet elk apparaat gebaat is bij een upgrade van Android 3 naar 4 en trekt een vergelijk met apple-fan-gedrag. Dus dat er gebruikers zijn die een volgende versie van android altijd geweldig zullen vinden ook al mankeert er van alles aan. Hij suggereert dat er genoeg reacties zijn hier (in deze thread of alle threads, dat is niet duidelijk) van mensen met dat 'syndroom'.tweaker2010 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:31:
[...]
Daar lijkt het wel op. Ik vind hem ongewenst en heb -1 gegeven.
eerder dus een anti-apple-fan of in ieder geval iemand die kritisch is t.a.v. applefanboy-gedrag.
d:)b
+3 voor deze oninteressante post vind ik wel wat hoog:
MikeyMan in 'nieuws: Cisco stopt met tablets wegens 'bring your own device''
MikeyMan in 'nieuws: Cisco stopt met tablets wegens 'bring your own device''
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Idd, verder dan een 0 kom ik niet.
Ik vind overigens 6x +3 voor honey in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay' ook wat hoog.
Ik vind overigens 6x +3 voor honey in 'nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay' ook wat hoog.
Virussen? Scan ze hier!
Dat is het ook maar die post is geedit. Mogelijk zijn die +3's van voor de edit. Nu is de post volledig overbodig.
Voor de edit stond er die bekende troll-link, meer niet. Ook toen was het al een -1, nu is het dat nog steeds 
Die 6x +3 lijkt me iemand die doelbewust aan het zieken is.
Die 6x +3 lijkt me iemand die doelbewust aan het zieken is.
Virussen? Scan ze hier!
Het ging om de persoon die deze kerel een +3 gegeven had. Oftewel de mis moderatie.MrJayMan schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:37:
[...]
hoezo apple fan? de poster reageert op het statement dat niet elk apparaat gebaat is bij een upgrade van Android 3 naar 4 en trekt een vergelijk met apple-fan-gedrag. Dus dat er gebruikers zijn die een volgende versie van android altijd geweldig zullen vinden ook al mankeert er van alles aan. Hij suggereert dat er genoeg reacties zijn hier (in deze thread of alle threads, dat is niet duidelijk) van mensen met dat 'syndroom'.
eerder dus een anti-apple-fan of in ieder geval iemand die kritisch is t.a.v. applefanboy-gedrag.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Er is weer een topic waar Apple in voorkomt icm virussen dus er wordt weer lekker gemod.
Vanaf deze reactie: Verwijderd in 'nieuws: Ziggo ziet af van formatteeradvies bij besmette Macs'
die imho omlaag wordt gemod vanwege de arrogantie en kop-in-het-zand-steek mentaliteit komen er diverse reacties voorbij die of juist een +1 krijgen omdat ze hem tegenspreken of een -1 omdat ze mee gaan in zijn verhaal.
Daar mag wel wat meer omlaag wmb!
Vanaf deze reactie: Verwijderd in 'nieuws: Ziggo ziet af van formatteeradvies bij besmette Macs'
die imho omlaag wordt gemod vanwege de arrogantie en kop-in-het-zand-steek mentaliteit komen er diverse reacties voorbij die of juist een +1 krijgen omdat ze hem tegenspreken of een -1 omdat ze mee gaan in zijn verhaal.
Daar mag wel wat meer omlaag wmb!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Tweakblog van de maand
jejeh in 'nieuws: Verkoop van mobieltjes stijgt weer in West-Europa'
Deze hoort ook op -1. Die +1 slaat helemaal nergens op.
Ik heb er 6x -1 bij gezet wat nu ook de netto score is.tweaker2010 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:02:
jejeh in 'nieuws: Verkoop van mobieltjes stijgt weer in West-Europa'
Verwijderd in 'nieuws: Ziggo ziet af van formatteeradvies bij besmette Macs'
deze die een +2 gegeven heb, waarschijnlijk RoelJuun vanwege zijn reactie: RoelJuun in 'nieuws: Ziggo ziet af van formatteeradvies bij besmette Macs'
mag wel ff nagekeken worden
rmpel in 'nieuws: Ziggo ziet af van formatteeradvies bij besmette Macs'
de reden waarom hier 16x -1 uitgedeeld word is mij niet bekent
deze die een +2 gegeven heb, waarschijnlijk RoelJuun vanwege zijn reactie: RoelJuun in 'nieuws: Ziggo ziet af van formatteeradvies bij besmette Macs'
mag wel ff nagekeken worden
[ Voor 28% gewijzigd door SRich op 28-05-2012 11:50 ]
bron????? is nu niet de meest toevoegende reactie, al zou een 0 ook kunnen.SRich schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:39:
Anoniem: 460478 in 'nieuws: LG toont full-hd-paneel voor mobieltjes'
Naar deze mafkees moet even gekeken worden.. (al dan niet door een psychiater).
Naar deze mafkees moet even gekeken worden.. (al dan niet door een psychiater).
Scientia potentia est
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: Facebook wil zelf telefoon ontwikkelen'
Grappig, maar volslagen offtopic. Imo, ik heb em geboost naar 0, maar niet genoeg Powerz - het hele topic kan nog wel een rondje hulp gebruiken (just say'n)
Grappig, maar volslagen offtopic. Imo, ik heb em geboost naar 0, maar niet genoeg Powerz - het hele topic kan nog wel een rondje hulp gebruiken (just say'n)
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Timons106 in 'plan: Doe mee aan de Grote Tweakers.net 3G-test!'
Ik zie niet wat hier nu informatief aan is, heb hem een 0 gegeven.
Ik zie niet wat hier nu informatief aan is, heb hem een 0 gegeven.
Pmleader in 'nieuws: Intel geeft Ierse fabriek upgrade voor 14nm-productie'
Wat is hier ongewenst aan?
Wat is hier ongewenst aan?
Dr.SVM in 'nieuws: Nokia brengt Lumia 900 volgende week uit'
Deze post, de eerste post op dit artikel is wat mij betreft geen +1 waard, en zeker niet een +2 (die 19x toegekend is) of +3. Zijn punt snap ik wel, de 900 schijnt een ontzettend sterk en goed toestel te zijn, echter is zijn post zo mager dat een 0 in mijn ogen meer dan voldoende is.
Deze post, de eerste post op dit artikel is wat mij betreft geen +1 waard, en zeker niet een +2 (die 19x toegekend is) of +3. Zijn punt snap ik wel, de 900 schijnt een ontzettend sterk en goed toestel te zijn, echter is zijn post zo mager dat een 0 in mijn ogen meer dan voldoende is.
[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 29-05-2012 15:59 ]
Dat was mijn mod, maar ik hem nu maar verandert naar 0, -1 was wellicht wat streng.
Net als Verwijderd in 'nieuws: Intel geeft Ierse fabriek upgrade voor 14nm-productie' = 0, naar mijn mening
Waarom? Er staat volgens mij vrij duidelijk in het artikel dat eerst nog de Haswell CPU's (22 nm) komen en daarna pas Broadwell (14 nm).
Bovendien, wie het een beetje CPU nieuws van Intel volgt weet tick - tock strategie hanteren (wat overigens ook in het artikel wordt genoemd). Sandy Bridge (32 nm) was de tock, Ivy Bridge (22 nm) die in juni komt is de tick, dus is de volgende generatie een tock: Haswell (22 nm).Dat moet in de loop van 2013 gaan plaatsvinden, als Intel aan de productie van zijn Broadwell-processors begint. Die volgen de Haswell-processors op, die op hun beurt volgen na de huidige Ivy Bridge-generatie.
De Ivy Bridge-processors vormen de 22nm-die-shrink van de Sandy Bridge-architectuur. De nieuwe Haswell-architectuur zal met de Haswell-generatie, ofwel de 'tock' van Intels tick-tock-schema, nog op 22nm geproduceerd worden. De 'tick' zal de die-shrink van Haswell naar 14nm zijn, die Broadwell genoemd wordt. Daarna volgt een nieuwe architectuur op 14nm die Skylake genoemd wordt. Tegen die tijd zal het 2015 zijn.
De vraag was dus reeds beantwoord in het artikel. Dus dat wekt bij mij op alsof het artikel niet gelezen is. Wat ook zou kunnen betekenen dat dit enkel werd gepost om een fipo te scoren. Opgeteld kom ik op een krappe 0 uit, naar mijn mening.
[ Voor 16% gewijzigd door Regeneration op 29-05-2012 16:06 ]
@Regeneration: eensch 
robinverl in 'video: Demonstratie: hoe gaan cybercriminelen te werk?'
+2 is écht te hoog.
robinverl in 'video: Demonstratie: hoe gaan cybercriminelen te werk?'
+2 is écht te hoog.
Thanks. Maar nu niet die andere vergeten. Het gaat dus om:
Verwijderd in 'nieuws: Intel geeft Ierse fabriek upgrade voor 14nm-productie'
Voor beide dus een 0 imho.
Heeft zelfs +3's gekregen...
Beetje vreemde redenatie om alleen die post van Arai op 0 te zetten, terwijl de rest van het draadje op +1 staat.Regeneration schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:06:
[...]
Thanks. Maar nu niet die andere vergeten. Het gaat dus om:
Verwijderd in 'nieuws: Intel geeft Ierse fabriek upgrade voor 14nm-productie'
Voor beide dus een 0 imho.
Ik snap niet dat je dit een fipo vind, deze poster legt het trouwens duidelijk uit:
Rob Coops in 'nieuws: Intel geeft Ierse fabriek upgrade voor 14nm-productie'
Samengevat:tweaker2010 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:46:
[...]
Beetje vreemde redenatie om alleen die eerste post op 0 te zetten, terwijl de rest van het draadje op +1 staat.
Ik snap niet dat je dit een fipo vind
Pmleader in 'nieuws: Intel geeft Ierse fabriek upgrade voor 14nm-productie' zeg: is de volgende generatie 14 nm?
Verwijderd in 'nieuws: Intel geeft Ierse fabriek upgrade voor 14nm-productie' zeg: ja volgende generatie is 14 nm.
Dat is dus fout en staat in het artikel, dat geeft voor mij aan dat ze het artikel niet hebben gelezen. Mogelijk dus een fipo. Het antwoord staat al in het artikel. In mijn ogen is het dus niet meer dan een 0 waard.
De andere reacties in de draad verbeteren hem door te zeggen wat het wel is. Inderdaad dat mag van mij op +1. Wat is zo vreemd aan mijn redenering dan?
Op het gedeelte van "volgende generatie"zou ik verder niet zo zwaar aan tillen. De vraag die hij stelt is op zich legitiem en on-topic. Dat hij niet goed heeft gelezen wordt duidelijk genoeg gemaakt door de reacties op zijn post!
Die van Arai slaat zo ver de plank mis dat daar een 0 wel volstaat.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Oke, duidelijk. Heb er ook een 0 van gemaakt.k1n8fisher schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:56:
In het nieuws dat de Lumia 610 1.6% van de apps niet kan draaien
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5562575
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5562599
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5562615
Deze kregen allemaal -1, niet echt terecht in mijn ogen. 0 zou eerlijker zijn. Het kan dan wel zijn dat ze het belachelijk vinden maar dat maakt een post niet meteen ongewenst denk ik zo.
Deze kregen allemaal -1, niet echt terecht in mijn ogen. 0 zou eerlijker zijn. Het kan dan wel zijn dat ze het belachelijk vinden maar dat maakt een post niet meteen ongewenst denk ik zo.
FoggyFreek in 'nieuws: Nokia Lumia 610 kan 1,6 procent Windows Phone-apps niet draaien'
Deze reactie is geen +3 waard. +1 gegeven.
@MClaeys: ik heb jouw reactie +1 gegeven. Die andere kunnen wel op 0.
Deze reactie is geen +3 waard. +1 gegeven.
@MClaeys: ik heb jouw reactie +1 gegeven. Die andere kunnen wel op 0.
[ Voor 27% gewijzigd door tweaker2010 op 30-05-2012 10:46 ]
ik heb ze allemaal +1 gegeven... Is naar mijn idee gewoon on topic.MClaeys schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:40:
In het nieuws dat de Lumia 610 1.6% van de apps niet kan draaien
arendjr in 'nieuws: Kamermeerderheid stemt tegen ratificatie ACTA-verdrag'
Deze 30x +3 lijkt mij veel te hoog, meer dan +2 kan ik er niet van maken.
Deze 30x +3 lijkt mij veel te hoog, meer dan +2 kan ik er niet van maken.
[ Voor 14% gewijzigd door tweaker2010 op 30-05-2012 11:12 ]
Tweakblog van de maand
tweaker2010 in 'nieuws: 'Olympus zet 2500 banen op de tocht''
Waarom is dit off-topic? De rest van dat topic worden trouwens ook veel nullen uitgedeeld.
Waarom is dit off-topic? De rest van dat topic worden trouwens ook veel nullen uitgedeeld.
Is gewoon een +1 en daar staat 'ie inmiddels ook mooi op.tweaker2010 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:34:
tweaker2010 in 'nieuws: 'Olympus zet 2500 banen op de tocht''
Frigolamptje in 'nieuws: 'Google+ krijgt lokale aanbevelingen''
't is nog wachten op de -1 en 't hele spectrum is er. Dit moet toch gewoon een +1 zijn?
[ Voor 22% gewijzigd door Frerk op 30-05-2012 17:48 ]
Stukfruit in 'nieuws: Google+ krijgt lokale aanbevelingen'
De huidige beoordeling ben ik het natuurlijk mee eens (een 1), maar de persoon die een -1 heeft gegeven mag volgens mij wel eens nader worden bekeken want dat slaat natuurlijk nergens op. Ik geef gewoon een mening zonder enig sarcasme, flames of ander offtopic spul.
De huidige beoordeling ben ik het natuurlijk mee eens (een 1), maar de persoon die een -1 heeft gegeven mag volgens mij wel eens nader worden bekeken want dat slaat natuurlijk nergens op. Ik geef gewoon een mening zonder enig sarcasme, flames of ander offtopic spul.
Dat zit wel Schnorr.
Die +2s zijn ook leuk, lekker meningmodden tochStukfruit schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:38:
Stukfruit in 'nieuws: Google+ krijgt lokale aanbevelingen'
Durandal in 'nieuws: Kabinet: MIVD overtreedt wet bij aftappen'
Deze +2 lijkt mij te hoog, heb hem +1 gegeven.
Zandor in 'nieuws: Kabinet: MIVD overtreedt wet bij aftappen'
En wat voor moderatie hoort hierbij? Ik wordt een beetje moe van mensen die elke keer over de NSB beginnen.
En wat voor moderatie hoort hierbij? Ik wordt een beetje moe van mensen die elke keer over de NSB beginnen.
Ik had hem eerder al een +1 gegeven, 't voegt nou niet zoveel toe dat ik het een +2 waard vind.tweaker2010 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:37:
Durandal in 'nieuws: Kabinet: MIVD overtreedt wet bij aftappen'
Tja, wat moet je daar mee. Ik heb 't gewoon een 0 gegeven.Zandor in 'nieuws: Kabinet: MIVD overtreedt wet bij aftappen'
IMO gewoon 0, het voegt niets toe maar is ook niet ongewenst.tweaker2010 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:37:
hij brengt het netjes
ik kan niets ongewenst vinden, krijgt van mij ook een 0.
[ Voor 27% gewijzigd door mrc4nl op 31-05-2012 09:21 ]
ora et labora
srry voor dubbelpost, is verplaatst naar hierboven
[ Voor 91% gewijzigd door mrc4nl op 31-05-2012 09:21 ]
ora et labora
't is niet heel mooi maar 't is ook niet ongewenst, 't is alleen jammer dat het zo slecht geschreven is :P(Geen hoofdletters, leestekens, slechte spelling). Dus gewoon een 0. Wel leuk dat er +1s gegeven worden, meningmoddersmrc4nl schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:15:
[...]
ik kan niets ongewenst vinden, krijgt van mij ook een 0.

Hij kan ook nog wel een zetje gebruiken; staat nog steeds op -1 en 0 vind ik (ook) minimaal terecht.Frerk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:32:
[...]
't is niet heel mooi maar 't is ook niet ongewenst, 't is alleen jammer dat het zo slecht geschreven is :P(Geen hoofdletters, leestekens, slechte spelling). Dus gewoon een 0. Wel leuk dat er +1s gegeven worden, meningmodders
Saved by the buoyancy of citrus
Hij heeft 52x -1 en maar 22x 0, dus daar mogen nog wel wat zetjes bij.Cyphax schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:04:
[...]
Hij kan ook nog wel een zetje gebruiken; staat nog steeds op -1 en 0 vind ik (ook) minimaal terecht.
Edit:
wolfero in 'video: Videoreview: Samsung Galaxy S III'
Ninaomi in 'video: Videoreview: Samsung Galaxy S III'
Clarissa in 'video: Videoreview: Samsung Galaxy S III'
woekele in 'video: Videoreview: Samsung Galaxy S III'
edit2:
Bullet NL in 'video: Videoreview: Samsung Galaxy S III'
+1, +2 en zelfs +3 voor die reacties? Gaat een beetje ver. Met uitzondering van die laatste, dat is een +1 of +2 maar staat ook 9x een +3 op..
[ Voor 62% gewijzigd door Frerk op 31-05-2012 11:59 ]
-1 gegeven, beide reacties staan inmiddels op de juiste score.
Deze reacties staan gemiddeld op 0 en hebben dus nog een zetje nodig.
Mee eens. Heb de laatste reactie +1 gegeven.edit2:
Bullet NL in 'video: Videoreview: Samsung Galaxy S III'
+1, +2 en zelfs +3 voor die reacties? Gaat een beetje ver. Met uitzondering van die laatste, dat is een +1 of +2 maar staat ook 9x een +3 op..
Edit: dit is ook geen +3 trouwens: Verwijderd in 'video: Videoreview: Samsung Galaxy S III'
[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 31-05-2012 12:07 ]
Er mogen nog veel meer posts daar aangepast worden wat mij betreft. Voor kritiek op de review is er Geachte Redactie, kritiek op de nagels van auteur gaat sowieso een beetje ver. Beetje jammer dat men zich genoodzaakt voelt overal(dus ook op elkaars reacties) zo te reageren 
Schiet ik zo een beetje door?
Edit:
Heb die +3 ook een zetje gegeven.

Schiet ik zo een beetje door?
Edit:
Heb die +3 ook een zetje gegeven.
[ Voor 6% gewijzigd door Frerk op 31-05-2012 12:10 ]
jGS in 'nieuws: Eerste Japanner opgepakt voor verkopen DS-flashkaartjes'
Lijkt me een goede vraag en zeker geen -1 waard.
Lijkt me een goede vraag en zeker geen -1 waard.
Die had ik al een +1 gegeven, zal wel iemand voor moraalridder gespeeld hebben.
flamingworm in 'nieuws: Gigabyte introduceert ultrabook van minder dan 1 kilo'
Dit lijkt me geen +3 waard. Heb hem +1 gegeven.
Dat is een +1 of een 0 ja, ben ook maar voor de +1 gegaan.tweaker2010 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:47:
flamingworm in 'nieuws: Gigabyte introduceert ultrabook van minder dan 1 kilo'
+1 voor de post, maar de toon is wat minder. 0 voor mij
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.