Virussen? Scan ze hier!
Vrij duidelijk -1, maar daar staat 'ie ook mooi opwildhagen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:21:
stresstak in 'nieuws: Brits hof: Assange moet worden uitgeleverd aan Zweden - update'
Lijkt me -1, om zomaar mensen voor 'hoer' uit te maken... iets met trollen enzo.
Edit:
bcd87 in 'nieuws: Koreaanse overheid onderzoekt klachten over Diablo III'
't hoort sowieso niet +3 te zijn, maar volgens mij(en dat zegt de reactie erop ook) is 't zo dat je met de terms akkoord gaat als je een account maakt met die licentie code, dan gaat die reactie sowieso niet op en is hij feitelijk incorrect.
[ Voor 32% gewijzigd door Frerk op 31-05-2012 18:14 ]
bcd87 in 'nieuws: Koreaanse overheid onderzoekt klachten over Diablo III'
Edit: frerk was me voor.
[ Voor 5% gewijzigd door Wolfos op 31-05-2012 18:48 ]
Znorkus in 'nieuws: Koreaanse overheid onderzoekt klachten over Diablo III'
Zitten een aantal +3s bij en wat +1 en 0, maar met dat gescheld krijgt 't van mij direct een -1.
4x +3??? 6x +2????
Ik kom met de beste wil van de wereld niet verder dan een héél krappe 0....
Virussen? Scan ze hier!
't kan ook wel een -1 hebben, maar als we goed van wil gaan zijn dan doe ik maar een 0. Een +3 en +2 is natuurlijk onzin..wildhagen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:30:
Verwijderd in 'nieuws: Xs4all gaat nieuwe klanten automatisch van ipv6 voorzien'
4x +3??? 6x +2????
Vanwege de toonzetting kwam ik niet verder dan -1.wildhagen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:30:
Verwijderd in 'nieuws: Xs4all gaat nieuwe klanten automatisch van ipv6 voorzien'
4x +3??? 6x +2????
pain is nothing that a downpour won't erase
Liefhebber van Tweakers
Ja, gaat duidelijk veels te ver.pino85 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:47:
Dit lijkt me een duidelijke -1 en geen 9x+3 waard
Daarnaast: hij vraagt zélf of hij een -1 kan krijgen. Wat moet iemand dan bezielen om er toch een +1 of zelfs +3 voor te geven? Dat wil hij helemaal niet eens!
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad, dat taalgebruik gaat helemaal nergens over. Kan hij niet gefixeerd worden op -1?pino85 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:47:
Dit lijkt me een duidelijke -1 en geen 9x+3 waard
Hem op -1 krijgen wordt wat lastig met 9x +3tweaker2010 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:21:
[...]
Inderdaad, dat taalgebruik gaat helemaal nergens over. Kan hij niet gefixeerd worden op -1?

Ik ben zeker dat de +3 gevers wel worden aangepakt daar niet van.
Liefhebber van Tweakers
Waarom deze 6x -1 krijgt is me een raadsel. Hij heeft weliswaar geen gelijk, maar dit is toch wel een 0 waard?
Lijkt me zeker geen +3, ik mis bronnen en "schijnt" geeft ook aan dat het niet zeker is of het feitelijk correct is.
Edit:
Die had ik al een 0 gegeven omdat 'ie inderdaad geen gelijk heeft.tweaker2010 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:41:
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft en Epic komen met nieuwe Gears of War-game'
Waarom deze 6x -1 krijgt is me een raadsel. Hij heeft weliswaar geen gelijk, maar dit is toch wel een 0 waard?
[ Voor 46% gewijzigd door Frerk op 01-06-2012 10:42 ]
Mee eens. Ik heb hem +1 gegeven, maar hij staat nu nog op +2.Frerk schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:41:
beany in 'nieuws: Krant: Amerikaanse regering zat achter Stuxnet'
Lijkt me zeker geen +3, ik mis bronnen en "schijnt" geeft ook aan dat het niet zeker is of het feitelijk correct is.
[ Voor 75% gewijzigd door tweaker2010 op 01-06-2012 10:46 ]
-1 gegeven. Er ontstaan wat "lol" reacties ... misschien wat opschonen hier?
Ja verderop staan er ook nog een paar, beetje kinderachtig.Xubby schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:16:
Rigs in 'nieuws: Google vraagt .lol-tld aan'
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft activeert do-not-track standaard bij IE 10'
Ik vind dit zo'n domme reactie, het antwoord staat letterlijk in de 1e echte alinea van het artikel. Als je het artikel dan niet leest, reageer dan ook niet heb ik dan. Aan de andere kant is de reactie niet kwaad van aard, maar vanwege het lage niveau neig ik toch eigenlijk meer naar de -1.
Idd -1. Maar hij krijgt nu wel 3x +3, waardoor hij weer op 0 uit komt....Xubby schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:16:
Rigs in 'nieuws: Google vraagt .lol-tld aan'
Virussen? Scan ze hier!
Als die FiPo er nu nog wat tekst bij had gezet, had ik nog een keer 0 of +1 willen geven. Maar drie letters zo ... helaas ...wildhagen schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:56:
[...]
Idd -1. Maar hij krijgt nu wel 3x +3, waardoor hij weer op 0 uit komt....
Yup, dus gewoon een -1.Xubby schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:01:
[...]
Als die FiPo er nu nog wat tekst bij had gezet, had ik nog een keer 0 of +1 willen geven. Maar drie letters zo ... helaas ...
Mwa, ik zou gewoon voor een 0 gaan.Zartok schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:41:
Moet ik deze reactie nou een 0 of -1 geven?
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft activeert do-not-track standaard bij IE 10'
Ik vind dit zo'n domme reactie, het antwoord staat letterlijk in de 1e echte alinea van het artikel. Als je het artikel dan niet leest, reageer dan ook niet heb ik dan. Aan de andere kant is de reactie niet kwaad van aard, maar vanwege het lage niveau neig ik toch eigenlijk meer naar de -1.
Eigen post. Maar waarom serieus +2 en +3? +1 at best. Echt jammer dat er zo vaag gemod wordt door mensen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mee eens. Tof dat je dat zelf komt meldenlanerios schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:29:
corset in 'nieuws: Pc-versie Dark Souls verschijnt ook op Steam'
Eigen post. Maar waarom serieus +2 en +3? +1 at best. Echt jammer dat er zo vaag gemod wordt door mensen
Daar zijn wij en jullie voor: jullie geven het aan als er iets verkeerd staat en als daar mensen tussen zitten die alleen maar mismodden dan ondernemen wij actie waardoor uiteindelijk het aantal mismodders toch weer afneemt.Frerk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:59:
Dat is 't grote nadeel van het standaard actief zijn van moderator rechten. Iedere random gozer met een mening kan lekker met +3en en -1en smijten.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Dan gaan we gewoon lekker doork1n8fisher schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:12:
[...]
Daar zijn wij en jullie voor: jullie geven het aan als er iets verkeerd staat en als daar mensen tussen zitten die alleen maar mismodden dan ondernemen wij actie waardoor uiteindelijk het aantal mismodders toch weer afneemt.
Moet heel eerlijk zijn dat ik het ook een 0 vind hoor, vanwege de casual/hardcore vergelijking, maar kon het niet anders verwoorden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb je +1 gegeven en daar staat ie nu ook op.lanerios schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:29:
corset in 'nieuws: Pc-versie Dark Souls verschijnt ook op Steam'
joo5ty in 'nieuws: Sharp meldt recordefficiëntie van 43,5 procent voor zonnecel'
Max 0
a6racer in 'nieuws: Sharp meldt recordefficiëntie van 43,5 procent voor zonnecel'
Schoolmeestertje, hoort op -1, niet op 0.
[ Voor 73% gewijzigd door wildhagen op 01-06-2012 16:09 ]
Virussen? Scan ze hier!
geeft een mening weer. krijgt +2, moet 1 zijn.
ora et labora
Gefixt. Staat nu op +1mrc4nl schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:33:
asteriK in 'poll: Sterrenoorlog'
geeft een mening weer. krijgt +2, moet 1 zijn.
Edit: waarom is dit een 0? tweaker2010 in 'nieuws: Nokia: fabrikanten gaan niet overstappen op nano-simkaarten'
[ Voor 24% gewijzigd door tweaker2010 op 01-06-2012 21:55 ]
Nactive in 'nieuws: Gerucht: Apple wil content-aankopen socialer maken in iOS 6'
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: Apple wil content-aankopen socialer maken in iOS 6'
't is nog morgen en de koffie loopt nog, maar wat is hier +1 aan
offtopic/inrelevant?
terwijl een andere post met "ik ook" (MaSw85 in 'poll: Sterrenoorlog')
+1 krijgt?
ora et labora
Okè.k1n8fisher schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:44:
Het is on-topic dus een +1. Meer is het ook niet maar ook niet minder.
meningmeningmening. Veel van die reacties ervoor en erna zijn ook wat raar gemod.mrc4nl schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:41:
mrc4nl in 'poll: Sterrenoorlog'
offtopic/inrelevant?
+1 krijgt?
Dit is geen +3 waard. Heb hem +1 gegeven.
Eensch.tweaker2010 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:21:
dcm360 in 'nieuws: 'Prijzen Windows 8 betekenen einde netbooks''
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: Apple wil content-aankopen socialer maken in iOS 6'
+3 lijkt me niet.. Gewoon een +1.
Een +3 is wat veel maar een +2 zou m.i. nog te verdedigen zijntweaker2010 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:21:
dcm360 in 'nieuws: 'Prijzen Windows 8 betekenen einde netbooks''
Inhoudelijk zou ik een (krappe) +1 geven, maar je reactie leest niet echt lekker weg. Elke zin op een nieuwe regel maakt een reactie wat onoverzichtelijk en het ontbreken van hoofdlettergebruik ook. Normaal let ik niet echt op spelling o.i.d. maar in dit geval doet het m.i. afbreuk waardoor 0 (irrelevant) niet eens zo gek ismrc4nl schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:41:
mrc4nl in 'poll: Sterrenoorlog'
offtopic/inrelevant?
+1 krijgt?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik vind dit gewoon een troll en dus -1, maar er staat wat +1 bij en hij blijft op 0 hangen.
Mee eens. Heb hem het laatste zetje naar -1 gegeven.Frerk schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:13:
ByteArray in 'nieuws: 'Prijzen Windows 8 betekenen einde netbooks''
Ik vind dit gewoon een troll en dus -1, maar er staat wat +1 bij en hij blijft op 0 hangen.
-1 ???
Dit is gewoon een goede ontopic vraag, die dus +1 van mij krijgt.
edit:
Verwijderd in 'nieuws: Piratenpartij gaat in beroep in Pirate Bay-proxy's-zaak'
Je hoeft 't niet met de inhoud eens te zijn maar volgens mij is dit ook gewoon een +1, en zeker geen -1..
[ Voor 42% gewijzigd door Frerk op 02-06-2012 16:16 . Reden: oOo ]
Dat is die troll-link weer, trolls horen op -1. Krijgt wel +1 en zelfs +3....
Virussen? Scan ze hier!
-1 gegeven. Linkje(s) naar piratenbaai site maar weer opruimen in dit draadje?
Ook een -1tje gegeven, staat nu op -1Xubby schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:12:
tommedema in 'nieuws: Piratenpartij gaat in beroep in Pirate Bay-proxy's-zaak'
-1 gegeven. Linkje(s) naar piratenbaai site maar weer opruimen in dit draadje?
Beetje teveel op de man?
xtrmx in 'nieuws: Piratenpartij gaat in beroep in Pirate Bay-proxy's-zaak'
Troll-link....
Virussen? Scan ze hier!
Die eerste is denk ik een 0, tenzij je mad-max anders interpreteert dan ik
Tweede is een -1, ik begin die troll-link wat zat te worden.
tide:
perry1 in 'nieuws: Piratenpartij gaat in beroep in Pirate Bay-proxy's-zaak'
Ik heb hem nog niet gemod, maar is dit wel een +3? Vind hem wat mager.
fdh in 'nieuws: 'Wachwoorden van 55+'ers dubbel zo veilig als die van jongeren''
En dit, zeker geen +2
[ Voor 26% gewijzigd door Frerk op 03-06-2012 11:42 ]
kimborntobewild in 'nieuws: Sharp meldt recordefficiëntie van 43,5 procent voor zonnecel'
Dat mensen er +2 voor geven is in elk geval behoorlijk fout.
Incompl te
+3 resp. +1 gegeven. Op de eerste kan +2 ook heel goed. Ik vind het net over de rand van 2,5 ...Frerk schreef op zondag 03 juni 2012 @ 09:49:
[...]
tide:
perry1 in 'nieuws: Piratenpartij gaat in beroep in Pirate Bay-proxy's-zaak'
Ik heb hem nog niet gemod, maar is dit wel een +3? Vind hem wat mager.
fdh in 'nieuws: 'Wachwoorden van 55+'ers dubbel zo veilig als die van jongeren''
En dit, zeker geen +2
Een 0 zou nog kunnen door de toon, maar wat is er ongewenst aan?ArnoAG schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:41:
Deze vind ik toch eigenlijk ook ongewenst:
kimborntobewild in 'nieuws: Sharp meldt recordefficiëntie van 43,5 procent voor zonnecel'
Dat mensen er +2 voor geven is in elk geval behoorlijk fout.
Scientia potentia est
De enige nieuwe informatie die hij geeft is behoorlijk incorrect, en de rest van z'n verhaal is gewoon een flame.Kapiteiniglo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:01:
[...]
Een 0 zou nog kunnen door de toon, maar wat is er ongewenst aan?
Incompl te
Finraziel in 'nieuws: Red Hat wil Fedora via Verisign signen voor secure boot'
Mee eens, staat nu op +2Wolfos schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:09:
Deze meneer heeft een zeer goed punt, helaas vond iemand het weer nodig om een -1 te geven anders stond ie op +2 (waar hij imo ook hoort).
Finraziel in 'nieuws: Red Hat wil Fedora via Verisign signen voor secure boot'
Hier sluit ik me bij aan. +2 of +3 voor die tweede lijkt me teveel van het goede.Xubby schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:49:
[...]
+3 resp. +1 gegeven. Op de eerste kan +2 ook heel goed. Ik vind het net over de rand van 2,5 ...
Verwijderd in 'nieuws: Google vraagt .lol-tld aan'
Verwijderd in 'nieuws: Google vraagt .lol-tld aan' (2x +3

zo ook:lol
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft geeft download Windows 8 Release Preview vrij'
hoogvliegertjenice

Registratiedatum Maandag 28 mei 2012
Status Dwarfgeit
Modstatus Actief

[ Voor 5% gewijzigd door botoo op 04-06-2012 01:02 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Regeneration in 'nieuws: LG kondigt twee nieuwe ultrabook-modellen aan' (+1,3) ik leg uit dat WiDi aangestuurde resolutie niet hetzelfde hoeft te zijn als de resolutie de beeldscherm.
Dus dat zou volgens mij moeten zijn:
Dannisi in 'nieuws: LG kondigt twee nieuwe ultrabook-modellen aan' +1
Regeneration in 'nieuws: LG kondigt twee nieuwe ultrabook-modellen aan' +2
Toch? Of mis ik iets?
Eensch.Regeneration schreef op maandag 04 juni 2012 @ 01:34:
Dannisi in 'nieuws: LG kondigt twee nieuwe ultrabook-modellen aan' (+1,4) is een reactie op wat de resolutie van de notebook zou zijn.
Regeneration in 'nieuws: LG kondigt twee nieuwe ultrabook-modellen aan' (+1,3) ik leg uit dat WiDi aangestuurde resolutie niet hetzelfde hoeft te zijn als de resolutie de beeldscherm.
Dus dat zou volgens mij moeten zijn:
Dannisi in 'nieuws: LG kondigt twee nieuwe ultrabook-modellen aan' +1
Regeneration in 'nieuws: LG kondigt twee nieuwe ultrabook-modellen aan' +2
Toch? Of mis ik iets?
Inderdaad. Dankzij die +3 staat die 2e reactie op 0, hij heeft nog een paar zetjes nodig naar -1.botoo schreef op maandag 04 juni 2012 @ 01:00:
SkyDrive herhaalt zichzelf met exact dezelfde posts in hetzelfde nieuwsitem meermaals.
Verwijderd in 'nieuws: Google vraagt .lol-tld aan' (2x +3)
[...]
Boost gebruikt, staat nu op -1.tweaker2010 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:43:
[...]
Inderdaad. Dankzij die +3 staat die 2e reactie op 0, hij heeft nog een paar zetjes nodig naar -1.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5571994
Is dat nou echt nodig mods? Jezus lees de mod faq eens.
Hoe kan iemand hier nu +2 voor geven?

Deze post word massaal +3 op gemod.. Dit is gewoon.. Erg

Ik citeer "er klopt geen pepernoot van dit verhaal"
[ Voor 4% gewijzigd door Rann op 04-06-2012 10:57 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik geef ze -1, vanwege je post hier. En de complete off topic heid van je reacties. Het zijn GEEN handhelds. EN sorry, maar zo reageren hier? Het was een 0 at best, maar echt een -1 vanwege je reactie.Netrunner schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:50:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5572012
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb er ook een boost -1 tegen gegooid maar 't schiet niet echt op.Bor de Wollef schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:59:
Ik heb er nog een keer 6x -1 tegen aan gegooid maar ook daarmee blijft de post netto op +2 staan. Misschien kan een van de Powermods hier even naar kijken?
Heb hem inmiddels gemiddeld op 0 gekregen, maar -1 gaat heel lastig worden.Bor de Wollef schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:59:
Ik heb er nog een keer 6x -1 tegen aan gegooid maar ook daarmee blijft de post netto op +2 staan. Misschien kan een van de Powermods hier even naar kijken?
Edit: deze mag ook op -1: VortexD in 'nieuws: Acer toont all-in-one's van 23" en 27" met Windows 8 en touch'
[ Voor 21% gewijzigd door tweaker2010 op 04-06-2012 13:35 ]
Verwijderd in 'nieuws: Design Samsung Galaxy S III is wereldwijd hetzelfde'
mad_max234 in 'nieuws: Design Samsung Galaxy S III is wereldwijd hetzelfde'
Allen nog een paar zetjes richting -1 nodig
[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 04-06-2012 14:40 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Lijkt mij niet echt een +2 waardig (er zijn enkele +3's gegeven). Ik heb zelf een +0 gegeven.
Verder is de eerste discussie in dat topic (nieuws: Asus toont Taichi-laptop met dubbelzijdig beeldscherm) een beetje een vreemde. Getroll, wedergetroll en wat geflame en offtopic reacties. Ik ben zelf niet heel ervaren met modereren, misschien moet even een wat meer ervaren persoon er goed naar kijken.
Edit: Wooptiedoop, dat was die hele discussie ook verwezen naar het rijk der dev/null.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 15:28 ]
Klopt, heb hem ook een 0 gegeven. Als iemand hem grappig vind is nog maar max +1 waard.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:17:
D422 in 'nieuws: Asus toont Taichi-laptop met dubbelzijdig beeldscherm'
Lijkt mij niet echt een +2 waardig (er zijn enkele +3's gegeven). Ik heb zelf een +0 gegeven.
Die discussie. Ten eerste! de username van de first poster. Sorry, maar dat is gewoon gelijk al 1 punt minder voor hem. En de hele discussie is compleet kansloos.
Sinds wanneer modereer jij reacties op basis van de username? Een beetje vreemde redenatie ditlanerios schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:24:
[...]
Die discussie. Ten eerste! de username van de first poster. Sorry, maar dat is gewoon gelijk al 1 punt minder voor hem. En de hele discussie is compleet kansloos.
Een punt aftrekken vanwege de naam van de gebruiker is echt grof modmisbruik.lanerios schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:24:
D422, een -1 voor mij. Compleet nutteloos en niet relevant. Dus ook redelijk ongewenst (in mijn ogen)
Zijn posts zelf, zijn om zacht uit te drukken, discutabel. "Een vriend van me werkt bij X" een bedrijf waarvan bekend is dat ze dat soort dingen niet snel laten uitlekken. Ik zou het op zich een 0 vinden, maar omdat het puur bedoelt lijkt te zijn om een discussie uit te lokken geef ik het een -1
[ Voor 56% gewijzigd door corset op 04-06-2012 15:36 ]
Misschien snap ik het nog niet helemaal, maar het respect wat je voor iemand hebt is ook absoluut geen reden om een punt af te trekken.lanerios schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:33:
haha ik bedoelde niet qua posts sorrymeer qua respect voor die persoon. Misschien had het wat duidelijker gekund.
InderdaadRoD schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:35:
[...]
Misschien snap ik het nog niet helemaal, maar het respect wat je voor iemand hebt is ook absoluut geen reden om een punt af te trekken.
Die -1 is fout, maar die 9x +2 en 16x (!) +3 zijn nog vele malen fouter....
Virussen? Scan ze hier!
Een grapje kan opzich, maar ik verwacht gewoon wat meer niveau dan zoiets. Op zich met die redenatie ben ik het met 0 eens (en heb mijn mod aangepast), maar ik vind gewoon dat we zulk soort "humor" niet moeten gaan promoten. (liever wat betere humor)PietrKempy schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:21:
hoe kom je dan aan een -1. het lijkt mij toch gewoon als grapje bedoeld en daar mag nu eenmaal een +1 / 0 aan gegeven worden. (we hebben het toch over deze D422 in 'nieuws: Asus toont Taichi-laptop met dubbelzijdig beeldscherm' hé?).
ik praat over het onderwerp, handheld is hier-tot-toe gerelateerd en daarom dus volkomen terecht mochten mijn berichten als ontopic +1 behandeld worden. Veruit schandelig hoe jij met je maatjes modereert naar gevoel. Bah.lanerios schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:29:
Op zich mee eens, maar toch vind ik het algehele beeld erg belangrijk. En dit laat gewoon zien dat het idee van de -1 aardig
Trek modereer rechten van lanerios in, behoorlijk onvolwassen.
[ Voor 6% gewijzigd door Netrunner op 04-06-2012 17:23 ]
Deze opmerking is nu ook niet bepaald volwassen zeg maar. Pot, ketel, zwart enzo.Netrunner schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:22:
[...]
Trek modereer rechten van lanerios in, behoorlijk onvolwassen.
Daarnaast zijn maatregelen niet aan jou om te bepalen, maar aan de crew.
Virussen? Scan ze hier!
Je loopt te praten over handhelds e.d. Maar dat zijn het totaal niet, je slaat de plank volkomen mis. Op zich! een 0 waard, maar als mensen er je meerdere malen op wijzen dat het niet klopt, en je in een reactie daarop gewoon doorhamerd op handhelds, dan is het compleet off topic/ongewenst (handheld discussies in een Wii U bericht, dat hoort gewoon niet).
Kijk, ik snap je punt over handhelds, ben het ook met je eens. Maar, vergeet niet, dat dat een Wii U nieuws bericht is, dus een TV console, geen handheld, dus daar is de plek niet voor.
[ Voor 13% gewijzigd door corset op 04-06-2012 17:28 ]
Lijkt me een -1, >80 procent is moderatiegezeur. Plus "wat is de nieuwswaarde?"-gezever.
[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 04-06-2012 17:28 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik vind trouwens meer van z'n reacties slecht. Ik weet niet wat er zo informatief aan is maar het zal wel door de tekst walls komen. En als je dan de reacties op z'n profiel ziet... >.<
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Aluhoedje troll, die +3s zijn wel echt fout.witeken schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:45:
Voor mij zijn die 3 reacties van Magalaan een -1. Verwijderd in 'nieuws: Flame-trojan misbruikte Microsoft-certificaten'
Ik vind trouwens meer van z'n reacties slecht. Ik weet niet wat er zo informatief aan is maar het zal wel door de tekst walls komen. En als je dan de reacties op z'n profiel ziet... >.<
Heb de persoon even nagekeken en hem aangeschreven. Zijn modhistorie was ook om van te huilen en heb hem ook gevraagd zijn FP posts wat meer inhoud te geven!botoo schreef op maandag 04 juni 2012 @ 01:00:
SkyDrive herhaalt zichzelf met exact dezelfde posts in hetzelfde nieuwsitem meermaals.
Verwijderd in 'nieuws: Google vraagt .lol-tld aan' (2x +3)
[...]
zo ook:
[...]
hoogvliegertje
Registratiedatum Maandag 28 mei 2012
Status Dwarfgeit
Modstatus Actief
Zijn onnodig veel op -1 gemod. 0 is voldoende maar -1 is het zeker niet! Misschien dat wat mensen hun moderaties even kunnen aanpassen?Netrunner schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:50:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5572012
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.