Van mij hebben beide posts van Netrunner een 0 gekregen. Ik heb trouwens een vermoeden dat meeste mensen hier de modfaq wel kennen
Maar niet iedereen houdt zich daar ook even goed aan!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Heb die 2e post van -1 naar 0 gezet.k1n8fisher schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:19:
Misschien dat wat mensen hun moderaties even kunnen aanpassen?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Mag toch wel op 0?
Wolfos in 'nieuws: Microsoft kondigt Xbox Music-dienst aan'
Misschien beetje overdreven, maar ik irriteer me mateloos aan het lawaai dat de 360 maakt.
Wolfos in 'nieuws: Microsoft kondigt Xbox Music-dienst aan'
Misschien beetje overdreven, maar ik irriteer me mateloos aan het lawaai dat de 360 maakt.
Verwijderd in 'nieuws: Xbox 360 krijgt IE-browser en SmartGlass-bediening'
Deze reactie is gewoon een ad-hominem. De gegeven 0, +1 en +3 moderaties zijn daarom imho ook veel te hoog.
Deze reactie is gewoon een ad-hominem. De gegeven 0, +1 en +3 moderaties zijn daarom imho ook veel te hoog.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Die stond gisteren ook op -1, maar als ze gaan strooien met +3tjes gaat 't rapRayNbow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 07:31:
Verwijderd in 'nieuws: Xbox 360 krijgt IE-browser en SmartGlass-bediening'
Verwijderd in 'nieuws: HTC gaat PlayStation Mobile-telefoons maken'
Deze +3 is een mismod. Heeft nog een zetje nodig naar -1.
Deze +3 is een mismod. Heeft nog een zetje nodig naar -1.
Auredium in 'nieuws: Quantic Dream introduceert nieuw project Beyond: Two Souls'
+1 voor de post op zich, maar dan op het einde weer beginnen over verouderde hardware, de PC is beter etc. Dat haalt voor mij toch een puntje weg. Misschien echt net een +1, ben er nog niet helemaal over uit. Maar die +2? oO
+1 voor de post op zich, maar dan op het einde weer beginnen over verouderde hardware, de PC is beter etc. Dat haalt voor mij toch een puntje weg. Misschien echt net een +1, ben er nog niet helemaal over uit. Maar die +2? oO
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb hem +1 gegeven. +2 is teveel van het goede.lanerios schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:07:
Auredium in 'nieuws: Quantic Dream introduceert nieuw project Beyond: Two Souls'
Mag ik de motivatie voor een +1? Niet omdat ik eraan twijfel! maar meer omdat ik zelf nog niet helemaal zeker ben wat ik deze wil geven.tweaker2010 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:32:
[...]
Heb hem +1 gegeven. +2 is teveel van het goede.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
+2 duidelijk niet en een te mooie reactie voor een 0 dus dan kom je op een +1 uit. Het PC <=> console verhaal in zijn reactie loopt nu ook niet direct de spuigaten uit waardoor een 0 wat overdreven streng is imo.
Mee eens inderdaad, maar ik vind het altijd zo'n flamebait idee hebben. Ik heb nog nooit een goede discussie eruit zien komen
Maar ben het nu wel eens met +1
Verwijderd in 'nieuws: Intel stelt touchscreencapaciteit veilig voor ultrabooks'
Ik snap even niet wat hier ongewenst aan is. Heb hem +1 gegeven.
Ook een +1 gegeven, heeft nog een klein zetje nodig nutweaker2010 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:55:
Verwijderd in 'nieuws: Intel stelt touchscreencapaciteit veilig voor ultrabooks'
zetje is gegevenFrerk schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:18:
[...]
Ook een +1 gegeven, heeft nog een klein zetje nodig nu
Hier is iemand met +2 aan het strooien:
MusicAddict in 'nieuws: Toshiba komt met Z930 en ultrabook met 21:9-beeldverhouding'
Lisadr in 'nieuws: Toshiba komt met Z930 en ultrabook met 21:9-beeldverhouding'
segascope in 'nieuws: Toshiba komt met Z930 en ultrabook met 21:9-beeldverhouding'
djunicron in 'nieuws: Toshiba komt met Z930 en ultrabook met 21:9-beeldverhouding'
Verwijderd in 'nieuws: Toshiba komt met Z930 en ultrabook met 21:9-beeldverhouding'
MusicAddict in 'nieuws: Toshiba komt met Z930 en ultrabook met 21:9-beeldverhouding'
Lisadr in 'nieuws: Toshiba komt met Z930 en ultrabook met 21:9-beeldverhouding'
segascope in 'nieuws: Toshiba komt met Z930 en ultrabook met 21:9-beeldverhouding'
djunicron in 'nieuws: Toshiba komt met Z930 en ultrabook met 21:9-beeldverhouding'
Verwijderd in 'nieuws: Toshiba komt met Z930 en ultrabook met 21:9-beeldverhouding'
IceEyz in 'video: E3 2012: Microsoft-persconferentie videoreport'
Een 0 lijkt me wel voldoende, gaat niet eens over de inhoud meer, en ook gezien het toontje.. Die +2 en zeker die +3 zijn toch echt wel misbruik te noemen.
Een 0 lijkt me wel voldoende, gaat niet eens over de inhoud meer, en ook gezien het toontje.. Die +2 en zeker die +3 zijn toch echt wel misbruik te noemen.
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 05-06-2012 16:31 ]
Virussen? Scan ze hier!
Een 0 lijkt me prima. Staat 'ie nu bijna opwildhagen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:31:
IceEyz in 'video: E3 2012: Microsoft-persconferentie videoreport'
himlims_ in 'nieuws: Gerucht: iOS 6 krijgt ingebouwde turn-by-turn-navigatie'
Deze heeft nog wat schoppen omlaag nodig
Deze heeft nog wat schoppen omlaag nodig
Verwijderd
+3 Spotlight 2
+1 On-topic 7
-1 Ongewenst 33
Gemiddeld -0,5
Effectief 0
Een iemand die een stomme +3 geeft en de moderatie komt meteen boven -1 -.-
Kan er niet ingesteld worden dat de gemiddelde pas omhooggaat als meerdan 3 mensen +3 kiezen?
+1 On-topic 7
-1 Ongewenst 33
Gemiddeld -0,5
Effectief 0
Kan er niet ingesteld worden dat de gemiddelde pas omhooggaat als meerdan 3 mensen +3 kiezen?
Er zitten ook 7 +1s bij, die tellen ook flink.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:44:
+3 Spotlight 2
+1 On-topic 7
-1 Ongewenst 33
Gemiddeld -0,5
Effectief 0
Deze lijkt me trouwens niet ongewenst. De S van 4S staat inderdaad voor Siri werd vorige week bekend.
Coach4All in 'nieuws: Gerucht: iOS 6 krijgt ingebouwde turn-by-turn-navigatie'
Coach4All in 'nieuws: Gerucht: iOS 6 krijgt ingebouwde turn-by-turn-navigatie'
[ Voor 43% gewijzigd door SidewalkSuper op 05-06-2012 17:45 ]
LaTiNo156 in 'nieuws: Nederlandse websites leggen cookieregels naast zich neer - update'
Zo, mag het ff wat minder??
Zo, mag het ff wat minder??
Virussen? Scan ze hier!
mphilipp in 'nieuws: Vliegtuig op zonne-energie maakt eerste intercontinentale vlucht'
Dit is 0 of -1. Heeft ten eerste niks te maken met nieuwsbericht en kraakt de ander een beetje af.
Dit is 0 of -1. Heeft ten eerste niks te maken met nieuwsbericht en kraakt de ander een beetje af.
Hij gaat in op de link van die ander. Hij kraakt hem niet af maar is wel zeer kritisch.
Dat hij een zijstap maakt komt ook mede door die link van degene op wie hij reageert!
Die +1 mag wmb wel blijven staan!
@wildhagen: verwijderd en gemaild!
Dat hij een zijstap maakt komt ook mede door die link van degene op wie hij reageert!
Die +1 mag wmb wel blijven staan!
@wildhagen: verwijderd en gemaild!
[ Voor 7% gewijzigd door TheCapK op 06-06-2012 09:49 ]
Ick in 'nieuws: Grote websites stappen over op ipv6'
Ja, grappig, maar dit mag op +1 blijven, +2 en +3 gaat echt te ver
Ja, grappig, maar dit mag op +1 blijven, +2 en +3 gaat echt te ver
Lambo LP670 SV in 'nieuws: Mobistar-klanten kiezen zelf plafond mobiel internet in buitenland' Mijn postje van gisteren heeft nog geen enkele moderatie ontvangen
Staat inmiddels op +1.Lambo LP670 SV schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:11:
Lambo LP670 SV in 'nieuws: Mobistar-klanten kiezen zelf plafond mobiel internet in buitenland' Mijn postje van gisteren heeft nog geen enkele moderatie ontvangen
ibidriv3r in 'nieuws: 'Wachtwoorden miljoenen LinkedIn-gebruikers op straat' - update' die -1 lijkt mij een stevige mismod. (staat voor de rest wel juist.)
Mee eens, ik geef hem zelf een +3, gewoon omdat het goede, objectieve duidelijk informatieve post is. Niemand aanvallen, gewoon netjes zoals het hoort. En dat verdient ook wel een keer wat. Ik loop mensen constant negatief te beoordelen qua punten, dus als iemand het goed doet, mag dat ook wel.PietrKempy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:10:
ibidriv3r in 'nieuws: 'Wachtwoorden miljoenen LinkedIn-gebruikers op straat' - update' die -1 lijkt mij een stevige mismod. (staat voor de rest wel juist.)
tweaker2010 in 'nieuws: 'Wachtwoorden miljoenen LinkedIn-gebruikers op straat' - update'
Waarom is mijn post niet informatief? Naar aanleiding hiervan is het artikel namelijk aangepast.
Verder valt me op dat er in dat topic 36 (!) reacties +2 krijgen terwijl er niet eentje op +3 staat.
Waarom is mijn post niet informatief? Naar aanleiding hiervan is het artikel namelijk aangepast.
Verder valt me op dat er in dat topic 36 (!) reacties +2 krijgen terwijl er niet eentje op +3 staat.
Ik had er eerder vandaag een aantal ook +3 gegeven, maar dat waren de eerste die uitlegden wat hashes waren en hoe je kon controleren of je wachtwoord er bij staat. Alle volgende reacties die dat uitleggen horen dan ook geen +2 te krijgen lijkt me.tweaker2010 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:51:
tweaker2010 in 'nieuws: 'Wachtwoorden miljoenen LinkedIn-gebruikers op straat' - update'
gemod na de update. de post is nu niet meer informatief. Niet zeker of je er dan nu een +2 aan moet geven of niet.tweaker2010 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:51:
Wat mij betreft welPietrKempy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:18:
[...]
gemod na de update. de post is nu niet meer informatief. Niet zeker of je er dan nu een +2 aan moet geven of niet.
Die reactie van tweaker2010 heb ik een +2 gegeven, volgens mij was die informatie nog niet eerder gepost
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Graviton12 in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video'
Fawn in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video'
Daar is de meute met de 'eens' moderaties weer
Nee het gaat op T.net helemaal niet op Fok/GeenStijl lijken
Silence in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video'
Fawn in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video'
Daar is de meute met de 'eens' moderaties weer

Nee het gaat op T.net helemaal niet op Fok/GeenStijl lijken

Silence in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video'
Weer dat kut design van de iphone 4 ik wil een ander design en groter scherm anders kap ik met apple.
[ Voor 81% gewijzigd door botoo op 07-06-2012 11:43 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Alledrie duidelijke -1's idd, die wel sloten +1, +2 en zelfs +3 krijgen.
Voor Verwijderd in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video' en OrangeTux in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video' geld hetzelfde overigens: -1, maar krijgt +1 en +2.
Voor Verwijderd in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video' en OrangeTux in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video' geld hetzelfde overigens: -1, maar krijgt +1 en +2.
[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 07-06-2012 12:08 ]
Virussen? Scan ze hier!
die van atomac was een 0, tot zijn edits.. dat maakte het gelijk een -1
ROFLOL!
Graviton12 in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video' krijgt nu zoveel +2's en +3's dat hij nu netto op +1 staat, terwijl het toch echt een dikke -1 is.
Graviton12 in 'nieuws: Mogelijke achterkant nieuwe iPhone getoond op video' krijgt nu zoveel +2's en +3's dat hij nu netto op +1 staat, terwijl het toch echt een dikke -1 is.

[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 07-06-2012 12:31 ]
Virussen? Scan ze hier!
DaxHyena in 'nieuws: Apple wil verkoopverbod Galaxy S III in VS'
Dit is geen +3 waard.
Dit is geen +3 waard.
Verwijderd in 'nieuws: TomTom komt deze zomer met Android-app'
7x +2? Weet wel niet wat er voor zijn edit stond
Ik ook niet, maar nu is ie wel +2 waard. Edit: +1 gegevenLambo LP670 SV schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:17:
Verwijderd in 'nieuws: TomTom komt deze zomer met Android-app'
[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 07-06-2012 16:28 ]
Eh, ja sorry hoor, maar dat artikel is ook gewoon in- en intriest. Er is zelfs een vijf minuten durende video over het stukje plastic. Dat zegt niet dat die reactie niet op -1 hoort te staan, maar het geeft wel aan dat "men" het uitmelken van Apple-geruchten een beetje zat is.wildhagen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:18:
ROFLOL!
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 07-06-2012 13:44 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dat zal best, maar als je om die reden een +1, +2 of +3 geeft ben je nog steeds een misbruiker. Niet meer, niet minder.
Als je kritiek hebt op de nieuwswaarde moet je een post openen in GR. Dat is de juiste plek.
Als je kritiek hebt op de nieuwswaarde moet je een post openen in GR. Dat is de juiste plek.
Virussen? Scan ze hier!
Er zijn een paar foute moderaties op een reactie van mij, waardoor ik ze helaas niet kan corrigeren:
Zo staat rud in 'nieuws: Toyota Prius moet stroom kunnen teruggeven aan huishoudens' op 0, terwijl hij juist heel goed reageert op zijn voorganger onderbouwt met links en al, zou ik hem op +2 zetten. Ook MSalters in 'nieuws: Toyota Prius moet stroom kunnen teruggeven aan huishoudens' is een reactie daarop maar veel minder onderbouwt met minder taalgebruik, maar die krijgt een +2, terwijl imo max een +1 is en ik hem zelf denk ik een 0 zou geven door het opgestoken vinger toontje (en het dan zelf ook nog eens fout doen
).
Tevens zijn er een paar ongemodereerd dus die wou ik ook meteen even aankaarten.
Zo staat rud in 'nieuws: Toyota Prius moet stroom kunnen teruggeven aan huishoudens' op 0, terwijl hij juist heel goed reageert op zijn voorganger onderbouwt met links en al, zou ik hem op +2 zetten. Ook MSalters in 'nieuws: Toyota Prius moet stroom kunnen teruggeven aan huishoudens' is een reactie daarop maar veel minder onderbouwt met minder taalgebruik, maar die krijgt een +2, terwijl imo max een +1 is en ik hem zelf denk ik een 0 zou geven door het opgestoken vinger toontje (en het dan zelf ook nog eens fout doen

Tevens zijn er een paar ongemodereerd dus die wou ik ook meteen even aankaarten.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Eensch met die eerste, die 2e is gewoon een +1.Zartok schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:30:
Er zijn een paar foute moderaties op een reactie van mij, waardoor ik ze helaas niet kan corrigeren:
Zo staat rud in 'nieuws: Toyota Prius moet stroom kunnen teruggeven aan huishoudens' op 0, terwijl hij juist heel goed reageert op zijn voorganger onderbouwt met links en al, zou ik hem op +2 zetten. Ook MSalters in 'nieuws: Toyota Prius moet stroom kunnen teruggeven aan huishoudens' is een reactie daarop maar veel minder onderbouwt met minder taalgebruik, maar die krijgt een +2, terwijl imo max een +1 is en ik hem zelf denk ik een 0 zou geven door het opgestoken vinger toontje (en het dan zelf ook nog eens fout doen).
Ik weet niet wat jullie hebben gelezen maar zoals die er nu bij staat valt er geen touw aan vast te knopen en is een 0 hoog genoeg gewaardeerd! Die Link komt niet van hem maar is een quote en wat er verder staat!tweaker2010 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:38:
[...]
Ik ook niet, maar nu is ie wel +2 waard.

[ Voor 10% gewijzigd door TheCapK op 07-06-2012 16:24 ]
Een 0 vind ik wel heel streng. Veel mensen weten niet dat Sygic navigatie bij TomTom vandaan komt. Op zich is dat best informatief al omschrijft hij het wel wat krom. Heb er een punt vanaf getrokken en +1 van gemaaktk1n8fisher schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:23:
[...]
Ik weet niet wat jullie hebben gelezen maar zoals die er nu bij staat valt er geen touw aan vast te knopen en is een 0 hoog genoeg gewaardeerd!
Wil degene die ProTagger in 'nieuws: Apple wil verkoopverbod Galaxy S III in VS' een +1 of zelfs een +3 gaf zich direct onder behandeling van een psychiater laten stellen?
Lijkt me toch echt een duidelijke troll en dus -1, maar heeft nog wel wat zetjes nodig.
ProTagger in 'nieuws: Apple wil verkoopverbod Galaxy S III in VS'
Mag ook naar -1.
Die ook
Lijkt me toch echt een duidelijke troll en dus -1, maar heeft nog wel wat zetjes nodig.
Mag ook naar -1.
Die ook
Virussen? Scan ze hier!
Er staat er nog 1 op 0. Stelletje meningmodderswildhagen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:14:
Wil degene die ProTagger in 'nieuws: Apple wil verkoopverbod Galaxy S III in VS' een +1 of zelfs een +3 gaf zich direct onder behandeling van een psychiater laten stellen?
Mag ook naar -1.
Die ook

Morress in 'nieuws: Hands-on: Grote 13,3"- en kleine 7,7"-Android-tablet van Toshiba'
Deze kansloze reactie krijgt ook +3

tweaker2010 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:06:
Morress in 'nieuws: Hands-on: Grote 13,3"- en kleine 7,7"-Android-tablet van Toshiba'

Staat nu op -1
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
heeft al 6x +1, dus weinig nut om nog meer +1 te doen. Staat al netjes
Ook +1 gegeven trouwens
Ook +1 gegeven trouwens
[ Voor 17% gewijzigd door corset op 08-06-2012 16:40 ]
6x +1 gegeven!
Verwijderd in 'nieuws: CERN: neutrino's houden zich aan lichtsnelheid'
Beetje op de man (laatste zin)? Verder dan een 0 kom ik niet. Hoe iemand daar 4x +2 aan kan geven...
BadRespawn in 'nieuws: CERN: neutrino's houden zich aan lichtsnelheid'
Offtopic, dus 0. Gaat niiet eens zijdelings over het onderwerp van de newspost.
Verwijderd in 'nieuws: CERN: neutrino's houden zich aan lichtsnelheid'
Beetje op de man (laatste zin)? Verder dan een 0 kom ik niet. Hoe iemand daar 4x +2 aan kan geven...
BadRespawn in 'nieuws: CERN: neutrino's houden zich aan lichtsnelheid'
Offtopic, dus 0. Gaat niiet eens zijdelings over het onderwerp van de newspost.
[ Voor 95% gewijzigd door wildhagen op 08-06-2012 17:42 ]
Virussen? Scan ze hier!
Hehe thankslanerios schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:38:
heeft al 6x +1, dus weinig nut om nog meer +1 te doen. Staat al netjes
Ook +1 gegeven trouwens
Tweakblog van de maand
Nee, hoor
Zucht...
Verwijderd in 'video: Hands-on: Nintendo Wii U'
V-rg in 'video: Hands-on: Nintendo Wii U'
Moet neigingen onderdrukken om hierop te antwoorden dat banaan toch echt het beste fruit is.
Verwijderd in 'video: Hands-on: Nintendo Wii U'
Moet neigingen onderdrukken om hierop te antwoorden dat banaan toch echt het beste fruit is.
huntedjohan in 'nieuws: Piratenpartij doet in Frankrijk mee aan verkiezingen'
6x +3 lijkt me een beetje overdreven, verder dan een +1 kom ik niet....
Virussen? Scan ze hier!
Mee eens. Hij heeft nog een zetje nodig naar +1.wildhagen schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 06:41:
huntedjohan in 'nieuws: Piratenpartij doet in Frankrijk mee aan verkiezingen'
Zetje gegeven, staat nu op +1.tweaker2010 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:26:
[...]
Mee eens. Hij heeft nog een zetje nodig naar +1.
Verwijderd in 'nieuws: Vodafone kampt met netwerkstoring -- update'
FiPo, dus -1? IIg geen +1 of zelfs +3 (!) die hij nu krijgt...
Virussen? Scan ze hier!
Deze moet nog steeds een zetje hebben, hij is echt dik aan het flamen gewoon.
Zo flamerig is hij nou ook weer niet. Hij reageert inhoudelijk op degene voor hem (die wel flamet en dus ook terecht op 01 staat). Van mij kan een 0 daar wel.
Ja, hij reageert inhoudelijk op een flamewar...
Dat maakt z'n post nog geen flame.Wolfos schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:00:
Ja, hij reageert inhoudelijk op een flamewar...
Deze staat inmiddels stevig op -1wildhagen schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:06:
Verwijderd in 'nieuws: Vodafone kampt met netwerkstoring -- update'
Finraziel in 'nieuws: Vodafone kampt met netwerkstoring - update'
Volgens mij wordt ik hier gedownmod omdat ik het durf op te nemen voor het grote boze vodafone? Of doe ik toch iets fout?
Volgens mij wordt ik hier gedownmod omdat ik het durf op te nemen voor het grote boze vodafone? Of doe ik toch iets fout?
Gamertag: FinrazielNL
Misschien valt iemand over je taalgebruik? "incompetente zakkenwassers" is niet zo netjes.finraziel schreef op zondag 10 juni 2012 @ 00:06:
Finraziel in 'nieuws: Vodafone kampt met netwerkstoring - update'
En je hebt 2x een -1 en 1x een 0... Niets om je heel druk over te maken.
Vooral de laatste alinea vind ik niet heel erg lekker lezen, maar een -1 is het niet. Staat nu netjes op 0
Vooral de laatste alinea vind ik niet heel erg lekker lezen, maar een -1 is het niet. Staat nu netjes op 0
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
0 vind ik prima, was vooral wel benieuwd of jullie vonden dat ik hier te ver ging. Wat betreft hoe vaak je een -1 krijgt, als het effectief -1 wordt dan maakt het toch niet uit of je die 1 of 100 keer gekregen hebt volgens mij. En vaak als je wat later op een newsitem reageert dan wordt er nog te weinig in gemod om het goed uit te levelen.
Gamertag: FinrazielNL
Ach, de -1's zijn door iemand gecompenseerd met een +2 dus netto blijf j zo mooi op de juiste score staan: 0. Je inhoud is goed alleen je toon is nogal aanvallend.
Verwijderd in 'nieuws: Iran gaat vpn-gebruik hard aanpakken'
Can you spell "generalisatie"? Ik kom écht niet verder dan een -1 hoor...
Idem.
Idem.
Virussen? Scan ze hier!
Beide reacties staan nu op -1.wildhagen schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:53:
Idem.
Die eerste heeft weer een +3 gekregen van iemand die binnenkort niet meer kan modden!
Wat heeft deze reactie: tikkietrugjaap in 'reviews: E3: Warren Spector over Epic Mickey: The Power of 2'
met E3: Warren Spector over Epic Mickey: The Power of 2 te maken? Lijkt me off topic.
met E3: Warren Spector over Epic Mickey: The Power of 2 te maken? Lijkt me off topic.
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
De 2e heeft nu ook een +3, waardoor hij weer op 0 staat. Nog iemand een zetje richting -1 geven?k1n8fisher schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:43:
Die eerste heeft weer een +3 gekregen van iemand die binnenkort niet meer kan modden!
Ik bedoel dus Verwijderd in 'nieuws: Iran gaat vpn-gebruik hard aanpakken'
Virussen? Scan ze hier!
Die post staat inmiddels al op -1:
+3 Spotlight 1
+1 On-topic 8
0 Off-topic / Irrelevant 3
-1 Ongewenst 58
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
CuBras in 'nieuws: 'Terug naar oude startmenu kan niet in Windows 8''
Hier nog een paar +2 en +3 mismods.
Hier nog een paar +2 en +3 mismods.
PeaceNlove in 'nieuws: Intel: Android niet erg geschikt voor multicore-processors'
Het lijkt me dat een dergelijke reactie, vanwege de geringe informatie en het onvriendelijke karakter ongewenst en dus -1 is.
Het lijkt me dat een dergelijke reactie, vanwege de geringe informatie en het onvriendelijke karakter ongewenst en dus -1 is.
Volgens mij wordt er een beetje apart gemod bij reviews: E3: Forza Horizon
teun95 in 'reviews: E3: Forza Horizon' is een correctie reactie op de voorgaande reactie, maar heeft op zich niet heel veel te maken met het topic E3: Forza Horizon en toch gewaardeerd op +2?
Ik zou eerder 0 of maximaal +1 geven.
ook de reactie Denzo in 'reviews: E3: Forza Horizon' gaat niet echt in op de inhoud van het topic ook +2?

De reactie LOTG in 'reviews: E3: Forza Horizon' is zelfs meer on topic dan eerder genoemde maar die krijgt een off topic?
418O2 in 'reviews: E3: Forza Horizon' +1 moet 0 zijn. Niet echt on topic om te melden dat een xbox360 niet zo duur meer is.
teun95 in 'reviews: E3: Forza Horizon' is een correctie reactie op de voorgaande reactie, maar heeft op zich niet heel veel te maken met het topic E3: Forza Horizon en toch gewaardeerd op +2?

ook de reactie Denzo in 'reviews: E3: Forza Horizon' gaat niet echt in op de inhoud van het topic ook +2?

De reactie LOTG in 'reviews: E3: Forza Horizon' is zelfs meer on topic dan eerder genoemde maar die krijgt een off topic?
418O2 in 'reviews: E3: Forza Horizon' +1 moet 0 zijn. Niet echt on topic om te melden dat een xbox360 niet zo duur meer is.
[ Voor 60% gewijzigd door ThePrutser op 11-06-2012 16:28 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Uhm.... staat op 0:Bor de Wollef schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:33:
[...]
Die post staat inmiddels al op -1:
+3 Spotlight 1
+1 On-topic 8
0 Off-topic / Irrelevant 3
-1 Ongewenst 58
code:
1
2
3
4
| +3 Spotlight 13x +1 On-topic 22x 0 Off-topic / Irrelevant 18x -1 Ongewenst 172x |
Fixed that. Twee mensen hebben ook geen rechten meer.
☻/
/▌
/ \
Ik ben geen overdreven actieve moderator, maar ik kom zojuist deze reactie tegen, score +1 en ben benieuwd wat ik er mee moet: Verwijderd in 'nieuws: 'Terug naar oude startmenu kan niet in Windows 8''
Op zich ziet het er netjes en aardig onderbouwd uit, maar het lijkt meer een mening/rant richting Microsoft, dat ook elke keer gespeld wordt als M$, wat volgens mij over het algemeen niet op prijs gesteld wordt. Is het wel een +1?
Op zich ziet het er netjes en aardig onderbouwd uit, maar het lijkt meer een mening/rant richting Microsoft, dat ook elke keer gespeld wordt als M$, wat volgens mij over het algemeen niet op prijs gesteld wordt. Is het wel een +1?
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Die post bevat nogal wat trolls inderdaad en het M$ gebruik maakt het er niet beter op. Het is door de vele +3's moeilijk om de post op een goede netto score te krijgen zag ik al. Wie helpt?
Heb hem ook -1 gegeven, maar hij heeft 16x +3 gekregen dus heeft nog wel wat zetjes naar -1 nodig.
18x +3 al ondertussen. Wordt lastig zo....
pain is nothing that a downpour won't erase
Heb hem net op de 0 kunnen krijgen. Moet er niet weer een + score worden gegeven want dan is dat zo om zeep!
Ik heb er een -1 aan toegevoegd maar 't schiet nog niet echt op.
Nog enkele kandidaten voor de -1:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5589990 ("....Voor de kinderen hieronder")
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5590026 ("....dude... jij hebt maps nog nooit gebruikt zeker? #facepalm")
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5589990 ("....Voor de kinderen hieronder")
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5590026 ("....dude... jij hebt maps nog nooit gebruikt zeker? #facepalm")
Die eerste reactie, al die +2sjulby schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 07:59:
Nog enkele kandidaten voor de -1:
Is de score fixeren geen optie dan?k1n8fisher schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:35:
Heb hem net op de 0 kunnen krijgen. Moet er niet weer een + score worden gegeven want dan is dat zo om zeep!

Wat dacht je van de 6 +3's dan? Nog veel fouter...
Virussen? Scan ze hier!
Mijn 6x -1's voegen niet veel toe
Ik heb er ook even een -1 boost bij gedaan.....
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Deze heeft nog steeds wat zetjes naar de -1 nodig;
Verwijderd in 'nieuws: Apple kondigt iOS 6 aan voor iPhone, iPad en iPod touch'
Verwijderd in 'nieuws: Apple kondigt iOS 6 aan voor iPhone, iPad en iPod touch'
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.