Het kleine-mismoderatietopic deel XXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste
Acties:
  • 31.504 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
Nog minimaal 115 -1's om precies te zijn en dat moet er ook geen enkele mismod meer bijkomen, dat zie ik nog niet zo 123 gebeuren. Ik zeg het maar weer eens een keer, de vermenigvuldiging met de score moet weg bij het modsysteem, zodat de score met de meeste moderaties wordt aangehouden, deze post had dan hartstikke stabiel op -1 gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Oz. in 'nieuws: Apple kondigt iOS 6 aan voor iPhone, iPad en iPod touch'
Deze mag ook wel op -1. Het niveau in dat topic is weer erg laag zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-1 idd.

Ja, volgens mij krijgen veel types het schuim op hun mond en bloeddoorlopen ogen als er "Apple" (of iets gerelateerds) in de titel van de newspost staat. Alle fatsoensnormen (voor zover überhaupt al aanwezig...) lijken dan overboord te gaan...

En dan is dit het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Dhf2MtU2P9TD2GLRgN32G3xd/full.jpg

En daarvan zouden er nog een stuk of 20-25 ofzo op -1 horen die nu nog op 0 staan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
wildhagen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:22:
...
Ja, volgens mij krijgen veel types het schuim op hun mond en bloeddoorlopen ogen als er "Apple" (of iets gerelateerds) in de titel van de newspost staat.
...
Deels wel ja, maar toch ook niet helemaal nieuws: Apple kondigt MacBook Pro aan met Retina-display is namelijk wel normaal ca 50% +1 en 5% +2. Het is meer het mobiele gedeelte android/iOS en in opkomende mate zal daar WP zich denk ik bijvoegen. Het is inderdaad te bizar voor woorden hoe mensen zich dan ineens gedragen, maar wat ook opvalt is dat er altijd bizar veel reacties op komen. Kennelijk een heleboel mensen die dan ineens wel reageren, met een laag niveau om een beetje te gaan trollen, maar ja wat doe je eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik weet niet hoor, maar alles onder nieuws: Nederlandse hacker verdacht van grote creditcardfraude is toch gewoon zo offtopic als ik weet niet wat, en dus 0? Lekker spannend zeg, het heeft met het onderwerp uit het nieuwsartikel verder niet zo gek veel te maken.

Staan nog wel een paar +1's tussen die imho op 0 thuishoren.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
Waarom is dit in godsnaam -1:
madmaxnl in 'plan: Maak kans op een HP Envy 4'
Het antwoord zal ze wel niet aanstaan, dan maar -1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Het is wel een topic waar soepeler gemod mag worden maar dan zou je juist geen -1's verwachten. Wel opmerkelijk is dat de parent van jouw reactie veel +3-en krijgt. Dat is ook weer overdreven!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

madmaxnl schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:35:
Waarom is dit in godsnaam -1:
madmaxnl in 'plan: Maak kans op een HP Envy 4'
Het antwoord zal ze wel niet aanstaan, dan maar -1...
Inderdaad. Onderstaande reactie mag ook wel op +1:
Takkie in 'plan: Maak kans op een HP Envy 4'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:36
http://tweakers.net/search/?DB=Userreacties&Query=Hubman Kan een fp mod deze troll eens even goed aanspreken of anders een ban geven waardoor hij de komende weken niet meer op t.net kan, wat een irritant figuur is dat. Puur reageren om reacties uit te lokken bij anderen en iedere vorm van discussie ontwijken. En dat al een paar maanden, vraag me af of hij niet al eerder een bericht heeft gehad van een mod of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
pingkiller in 'nieuws: Apple stopt waarschijnlijk met Ping-netwerk'

Heeft +3 rating, terwijl het met moeite ontopic is te noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Grappig bedoelde posts gebruiken we niet om rechten af te nemen en ik vind het ook niet echt nodig om zo snel na het plaatsen gezamelijk op een bepaalde score te zetten. Zelf +1 gegeven, want vond hem wel leuk gevonden :)

@JanW, zijn we al naar het kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 13-06-2012 09:43 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:25:
http://tweakers.net/search/?DB=Userreacties&Query=Hubman Kan een fp mod deze troll eens even goed aanspreken of anders een ban geven waardoor hij de komende weken niet meer op t.net kan, wat een irritant figuur is dat. Puur reageren om reacties uit te lokken bij anderen en iedere vorm van discussie ontwijken. En dat al een paar maanden, vraag me af of hij niet al eerder een bericht heeft gehad van een mod of iets dergelijks.
Inderdaad, zijn reacties staan allemaal op -1, dus dat zegt genoeg. Een ban geven is aan een power mod.

Het lijkt erop dat er iemand hier met +3 aan het strooien is:
GAIAjohan in 'reviews: E3: Forza Horizon'
GAIAjohan in 'reviews: E3: Forza Horizon'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

tweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:42:
[...]

Inderdaad, zijn reacties staan allemaal op -1, dus dat zegt genoeg. Een ban geven is aan een power mod.
ik vond Verwijderd in 'reviews: E3: Forza Horizon' anders geen -1 waard
gewoon een stukje info. iig geen troll, ik heb 0 gegeven

maar die ene reactie tov de rest staat niet in verhouding

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 13-06-2012 09:52 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

mrc4nl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:49:
[...]
ik vond Verwijderd in 'reviews: E3: Forza Horizon' anders geen -1 waard
gewoon een stukje info. iig geen troll, ik heb 0 gegeven
Dat draadje begint met een troll. Als er dan 1 reactie op een 0 staat, blijf hij zichtbaar, anders wordt hij verborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

tweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:52:
[...]

Dat draadje begint met een troll. Als er dan 1 reactie op een 0 staat, blijf hij zichtbaar, anders wordt hij verborgen.
ah op die manier. ik kijk zelf gewoon naar de inhoud, niet naar de context.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

mrc4nl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:53:
[...]
ah op die manier. ik kijk zelf gewoon naar de inhoud, niet naar de context.
Normaal gesproken kijk ik ook naar de inhoud, maar gezien zijn post historie is er wel wat aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

tweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:55:
[...]

Normaal gesproken kijk ik ook naar de inhoud, maar gezien zijn post historie is er wel wat aan de hand.
klopt zie ook mijn edit ;)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

teek2 in 'nieuws: Apple steunt Microsoft in strijd tegen verkoopverbod Xbox'
Deze post wordt door sommigen met +2 beoordeeld. Volgens mij is dit gewoon -1 waard hoor, ik heb 'm een -1 boost gegeven maar hij hangt nog op 0.

Die quote heeft niets met het onderwerp te maken, gezien Apple juist Microsoft steunt.

Edit: Blijkbaar heb ik de quote met een verkeerde intonatie gelezen, maar toch is het een keiharde fipo.

[ Voor 25% gewijzigd door Zerfox op 13-06-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze reactie krijgt een +1: (was eerste een +2 zelfs)
multipasser in 'nieuws: Mac Pro krijgt eerste update in twee jaar, maar geen Thunderbolt'

maar mijn reactie krijgt een -1:
Verwijderd in 'nieuws: Mac Pro krijgt eerste update in twee jaar, maar geen Thunderbolt'

dit is gewoon dezelfde reactie, alleen zegt de een apple en de ander windows.
lijkt me dit een te groot verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zerfox schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:41:
teek2 in 'nieuws: Apple steunt Microsoft in strijd tegen verkoopverbod Xbox'
Deze post wordt door sommigen met +2 beoordeeld. Volgens mij is dit gewoon -1 waard hoor, ik heb 'm een -1 boost gegeven maar hij hangt nog op 0.

Die quote heeft niets met het onderwerp te maken, gezien Apple juist Microsoft steunt.
Niks mis mee imho. Motorola is de enemy.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:42:
multipasser in 'nieuws: Mac Pro krijgt eerste update in twee jaar, maar geen Thunderbolt'

Verwijderd in 'nieuws: Mac Pro krijgt eerste update in twee jaar, maar geen Thunderbolt'

Die van hem een +1, die van jou een 0. Puur omdat het overkomt als een "gewoon kopieren en aanpassen naar ander OS" komt gewoon beetje over als nutteloos posten in mijn idee.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:42:

Ja precies, je neemt zijn reactie bijna precies over(Inclusief slecht hoofdlettergebruik) maar past ' t aan zodat 't pro-windows is. Beetje trollerig, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frerk schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:51:
[...]

Ja precies, je neemt zijn reactie bijna precies over(Inclusief slecht hoofdlettergebruik) maar past ' t aan zodat 't pro-windows is. Beetje trollerig, niet?
ik zeg iets over een hp server waarop hij reageert met een OSX computer.
dit was al een troll reactie en totaal offtopic.

daarop geef ik mijn mening, niks mis mee toch?
wat is dat trollerig aan dan?

stel iemand zegt Windows is kut
daaronder zet ik Apple is kut

ben ik dan de trol?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:53:
[...]

ik zeg iets over een hp server waarop hij reageert met een OSX computer.
dit was al een troll reactie en totaal offtopic.

daarop geef ik mijn mening, niks mis mee toch?
wat is dat trollerig aan dan?

stel iemand zegt Windows is kut
daaronder zet ik Apple is kut

ben ik dan de trol?
Ja. Al is in je voorbeeld die andere persoon ook gewoon aan het flamen. Je reactie heeft verder geen inhoud, dus de enige reden van plaatsing die ik kan bedenken is dat je die persoon boven je probeert te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:05:
[...]

Ja. Al is in je voorbeeld die andere persoon ook gewoon aan het flamen. Je reactie heeft verder geen inhoud, dus de enige reden van plaatsing die ik kan bedenken is dat je die persoon boven je probeert te trollen.
waarom worden dan 2 identieke reacties met alleen een ander OS beoordeeld met +1 en -1?

waarom krijg ik nu een -1 en hij een +1

dat begrijp ik gewoon niet, het is een identieke reactie. als ik hem nu niet als reactie op hem had geplaatst, had ik dan ook een +1 gekregen?

lijkt mij gewoon pro apple modden die hoor?
apple word geprezen en het is prima, windows word geprezen en het is ongewenst.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Helemaal niet. Maar hij geeft z'n mening over apple (in een apple bericht). Apple over apple? on topic.

Jij geeft een trollerige reactie, over een OS wat niks met het nieuws bericht te maken heeft. Dus off topic. En aangezien het zeer trolling overkomt, wordt het wat mij betreft een -1. Dit heeft niks met pro apple/anti windows te maken. ANdersom had ik hetzelfde gedaan in een windows bericht.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:19:
Helemaal niet. Maar hij geeft z'n mening over apple (in een apple bericht). Apple over apple? on topic.

Jij geeft een trollerige reactie, over een OS wat niks met het nieuws bericht te maken heeft. Dus off topic. En aangezien het zeer trolling overkomt, wordt het wat mij betreft een -1. Dit heeft niks met pro apple/anti windows te maken. ANdersom had ik hetzelfde gedaan in een windows bericht.
het ging over de prijs van de servers.
daarom reageer ik dat ik veel goedkoper uit ben met een hp server.
dan komt hij aanzetten dat osx op een desktop beter werkt dan windows?

het ging niet over het OS
Het ging niet over een desktop
Het ging niet over crashen
Het ging niet over wel os beter werkt

Zijn bericht heeft dus niks met mijn bericht te maken? mijn bericht daarop wel met dan van hem. toch is een +1 veel te veel voor dit offtopic geblaat in de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Het enige wat jij doet is een identieke reactie maken waarin je Apple vervangt door Windows. Ik kan dat alleen opvatten als een troll. Als je het punt wil maken dat je hierboven neerzet, dan is dat prima, maar je huidige reactie wekt iets heel anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:49:
Het enige wat jij doet is een identieke reactie maken waarin je Apple vervangt door Windows. Ik kan dat alleen opvatten als een troll. Als je het punt wil maken dat je hierboven neerzet, dan is dat prima, maar je huidige reactie wekt iets heel anders op.
mijn doel was gewoon om aan te geven dat dit niet specifiek iets met het os te maken heeft.

maar nogmaals, waarom krijgt hij een +1?
het is off-topic, niet gerelateerd aan mijn opmerking en als flame bedoeld?

*edit*

dit is trouwens hetzeflde:
Verwijderd in 'nieuws: Freecom komt met compacte externe harddisk met Thunderbolt'
is geef hier gewoon mijn mening.
het is ontopic en ik kraak niks af, ik geef letterlijk alleen mijn mening dat ik het ding lelijk vind.
toch krijg ik -1
voor gewoon een mening? omdat het toevallig niet in het voordeel van apple is?

het gaat de laatste tijd steeds vaker zo.
zeg iets negatief over apple en je krijgt al snel een 0 of -1
iets positiefs over apple begint standaard dop +2 en zakt soms tot +1

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
sorry hoor, maar dit begint gewoon zeuren om het zeuren te worden. Je kraakt het object in het nieuws bericht af, ok. Maar! dan ga je gelijk off topic door de apple ernaast maar ff af te zeiken.

Sorry maar dat levert gewoon een 0 op. Zelfde als er een Acer scherm naast had gestaan en je was die gaan afzeiken. Het is compleet irrelevant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:20:
[...]

mijn doel was gewoon om aan te geven dat dit niet specifiek iets met het os te maken heeft.

maar nogmaals, waarom krijgt hij een +1?
het is off-topic, niet gerelateerd aan mijn opmerking en als flame bedoeld?

*edit*

dit is trouwens hetzeflde:
Verwijderd in 'nieuws: Freecom komt met compacte externe harddisk met Thunderbolt'
is geef hier gewoon mijn mening.
het is ontopic en ik kraak niks af, ik geef letterlijk alleen mijn mening dat ik het ding lelijk vind.
toch krijg ik -1
voor gewoon een mening? omdat het toevallig niet in het voordeel van apple is?

het gaat de laatste tijd steeds vaker zo.
zeg iets negatief over apple en je krijgt al snel een 0 of -1
iets positiefs over apple begint standaard dop +2 en zakt soms tot +1
Dit heeft helemaal niets met Apple vs. iets anders te maken, zoals jij het wil doen laten lijken. Jij ben hier bijzonder flauw bezig door een reactie te kopiëren en een woord te vervangen door iets anders. Dat levert minpunten. Het heeft niets te maken met het feit of het nou Apple is of welk ander merk dan ook. Je manier van reageren is niet erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37

botoo

💀 too old to die young

Als je behalve trollen niets te zoeken hebt in Apple nieuws blijf er dan weg Denskie en als je dan toch gaat dan word je -net als elke andere troll- op je getroll afgerekend, zo ingewikkeld is dat toch niet?

[ Voor 8% gewijzigd door botoo op 13-06-2012 14:02 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:00:
Als je behalve trollen niets te zoeken hebt in Apple nieuws blijf er dan weg Denskie en als je dan toch gaat dan word je -net als elke andere troll- op je getroll afgerekend, zo ingewikkeld is dat toch niet?
excuus! Het was me niet bekend dat een negatieve mening direct een trol is en niet gegeven mag worden op deze website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Denskie.. lees de kritiek nou een keer. het gaat NIET om pro/anti apple. Echt.. het wordt nu gewoon irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:09:
[...]

excuus! Het was me niet bekend dat een negatieve mening direct een trol is en niet gegeven mag worden op deze website.
Ik ben een Samsung fanboy, draai uitsluitend Windows en Linux en lach iedereen uit met Apple spullen. Dat betekent niet dat ik je een +3 moet geven omdat ik het met je eens ben, en het betekent ook niet dat een willekeurige mod die het niet met je eens is er een -1 om geeft. We beoordelen de kwaliteit van een reactie, niet de mening zelf.

Als jij flauw gaat doen tegen iemand en hem trollt dan krijgt je reactie een -1. Als je 't niet met iemand eens bent dan kan je toch gewoon in een normaal verhaal je ervaringen opschrijven? :)

Edit:
We zijn ook nog met andere dingen bezig:
Durandal in 'nieuws: Overheid vraagt twee eigen top-level-domeinen aan'
Moet gewoon een +1 zijn lijkt me.

[ Voor 13% gewijzigd door Frerk op 13-06-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:58:
Denskie.. lees de kritiek nou een keer. het gaat NIET om pro/anti apple. Echt.. het wordt nu gewoon irritant
2 mensne zeggen rpecies hetzelfde, de een met apple de ander met windows.
apple krijgt +1, windows krijgt -1

hoe moet ik dat dan zien?

aan de reactie kan het niet liggen, die met apple is identiek en wel een +1 waard.

klopt weer geen hout van, gelukkig wordt het er hier nooit beter op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Eagle Creek in 'nieuws: Microsoft waarschuwt voor zero day-xml-lek'

Die 7 -1's kunnen denk ik wel nagekeken worden? Ik vind dit op zijn minst een +2, maar ik geef +3.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:07:
Eagle Creek in 'nieuws: Microsoft waarschuwt voor zero day-xml-lek'

Die 7 -1's kunnen denk ik wel nagekeken worden? Ik vind dit op zijn minst een +2, maar ik geef +3.
Heb hem ook +3 gegeven. Zo zie je dat de eerste post wel degelijk wat toe kan voegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

idd :)

Verwijderd in 'nieuws: Microsoft verspreidt tool om misbruik valse certificaten te stoppen'

Wat vinden jullie? Ik zie een hoop aluhoedjes-achtige complottheorien, niet-onderbouwde beschuldigingen en een reactie die op de 1e alinea na niet eens over het onderwerp van de newspost gaat. Plus een ellenlange letterbrij.

Op zijn hoogst een 0, maar ik ga toch voor de -1 met name wegens de beschuldigingen en complottheorien.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killugh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-07 14:30

killugh

lava right ahead

pain is nothing that a downpour won't erase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik snap dat je iemand op een fout wil wijzen, maar op die manier met een plaatje met de text "hoer" ga ik geen positieve moderatie op geven. -1

Ook het verkondigen van onjuiste info door door iemand hoeft geen negatie score te krijgen.
In discussie gaan mag Om iemand op de fout te wijzen, wat jij ook doet. Niets mis mee.

Wel kan je je post editen en het plaatje weghalen.
Dan wil ik mijn moderatie nog eens overwegen.

[ Voor 9% gewijzigd door mrc4nl op 13-06-2012 17:02 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

wildhagen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:22:

Verwijderd in 'nieuws: Microsoft verspreidt tool om misbruik valse certificaten te stoppen'

Wat vinden jullie? Ik zie een hoop aluhoedjes-achtige complottheorien, niet-onderbouwde beschuldigingen en een reactie die op de 1e alinea na niet eens over het onderwerp van de newspost gaat. Plus een ellenlange letterbrij.

Op zijn hoogst een 0, maar ik ga toch voor de -1 met name wegens de beschuldigingen en complottheorien.
Ja, ik ga ook voor een -1, ik vind 't gewoon weer dat typische "M$ is ev00l" aluhoedje geëtter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
killugh schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:45:
[...]

En je reactie is op deze manier met dat plaatje een -1.
Humor mag blijkbaar ook niet meer, jammer.
mrc4nl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:58:
[...]

Ik snap dat je iemand op een fout wil wijzen, maar op die manier met een plaatje met de text "hoer" ga ik geen positieve moderatie op geven. -1

Wel kan je je post editen en het plaatje weghalen.
Dan wil ik mijn moderatie nog eens overwegen.
Ik laat mijn plaatje lekker staan, humor moet kunnen vind ik. Het plaatje is in dit geval niet eens naar de persoon gericht maar meer naar de situatie.

Blijkbaar is foutieve informatie verstrekken +2 waard en een grapje met feitelijk juiste informatie -1. Ja je kunt het plaatje als beledigend ervaren, maar dat kun je met alles.
mrc4nl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:58:
Ook het verkondigen van onjuiste info door door iemand hoeft geen negatie score te krijgen.
In discussie gaan mag Om iemand op de fout te wijzen, wat jij ook doet. Niets mis mee.
"Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau."

Knap als je dan toch +2 binnen weet te trekken. Ik denk dat ik mijn mod status maar op off ga zetten. Het hele mod gebeuren hier is zo corrupt als de Russische regering.

[ Voor 108% gewijzigd door madmaxnl op 13-06-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
madmaxnl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:17:
Je hebt vriendelijke humor en je hebt lomp en grof gedrag dat door veel mensen als beledigend zal worden ervaren. Aangezien jij het plaatje niet wil weghalen, doe ik het wel voor je.

Overigens is de foute reactie inderdaad duidelijk een 0 en niet hoger, dat klopt. Er staat geen anderszins nuttige informatie in die kan compenseren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
madmaxnl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:17:
[...]
[...]

Ik laat mijn plaatje lekker staan, humor moet kunnen vind ik. Het plaatje is in dit geval niet eens naar de persoon gericht maar meer naar de situatie.

Blijkbaar is foutieve informatie verstrekken +2 waard en een grapje met feitelijk juiste informatie -1. Ja je kunt het plaatje als beledigend ervaren, maar dat kun je met alles.

[...]

"Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau."

Knap als je dan toch +2 binnen weet te trekken. Ik denk dat ik mijn mod status maar op off ga zetten. Het hele mod gebeuren hier is zo corrupt als de Russische regering.
Om met je laatste punt te beginnen. De +1 krijgt de meeste moderaties, wat imo ook de juiste score is. Waarom, omdat hij gewoonweg niet fout bezig is, ondanks dat hij het niet volgens jouw formule vertelt.

Daarnaast is humor best toegestaan, maar er zijn gewoon omgangsmanieren waar je je aan dient te houden. Zonder je afbeelding zou ik hem op +1 hebben gemod, nu is het gewoon een -1. Door de afbeelding schaar ik je reactie onder het dikgedrukte:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Daarnaast zou ik je er op willen wijzen dat ik je gedrag hier nou ook niet echt prettig vind. Je kan wel heel verongelijkt zijn maar de moderaties die hier vermeld worden zijn gewoon conform de modFAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
@Zartok

Je hebt helemaal gelijk, maar wat mij nu stoort is dat mijn bericht gecensureerd wordt. Plus dat daarbij ook nog eens staat dat ik een beledigende afbeelding heb geplaatst. Iedereen heeft hier zijn eigen beeld bij, de een zal denken dat ik een twee mannen op plaatje die handen vast hielden erbij heb gezet terwijl een ander wellicht denkt dat ik er een swastika kruis bij heb gezet. Nog iemand anders had misschien krom gelegen van het lachen.
Dirk schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:14:
[...]

Je hebt vriendelijke humor en je hebt lomp en grof gedrag dat door veel mensen als beledigend zal worden ervaren. Aangezien jij het plaatje niet wil weghalen, doe ik het wel voor je.
En jij bepaald wat vriendelijke humor is en wat lomp en grof gedrag is? Wie zegt dat het überhaupt beledigend was. De plaatje was niet eens op de man gericht, maar op de situatie.

De frontpage staat altijd vol met anti censuur en anti dictatoriale meningen over China, Rusland, India en het Midden-Oosten, maar zelf censureren jullie ook gewoon alles weg dat in jullie ogen niet deugd. Ik vond het opzicht niet erg dat mijn bericht -1 was gemod, helemaal geen probleem mee. Daarvoor is het mod systeem immers. Of het goed functioneerd zoals het dat nu doet laat ik daarmee voor nu even in het midden.

Een mening, een plaatje, een situatie, een woord, een houding en/of een handeling kan als beledigend worden ervaren. Het mod systeem zou hierover dan een oordeel moeten vellen. Nu heb jij en het plaatje weg gehaald (censuur) en je hebt erbij gezet dat het een beledigend plaatje is (propaganda).

[ Voor 16% gewijzigd door madmaxnl op 13-06-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaxnl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:34:
@Zartok

Je hebt helemaal gelijk, maar wat mij nu stoort is dat mijn bericht gecensureerd wordt. Plus dat daarbij ook nog eens staat dat ik een beledigende afbeelding heb geplaatst. Iedereen heeft hier zijn eigen beeld bij, de een zal denken dat ik een twee mannen op plaatje die handen vast hielden erbij heb gezet terwijl een ander wellicht denkt dat ik er een swastika kruis bij heb gezet. Nog iemand anders had misschien krom gelegen van het lachen.

[...]

En jij bepaald wat vriendelijke humor is en wat lomp en grof gedrag is? Wie zegt dat het überhaupt beledigend was. De plaatje was niet eens op de man gericht, maar op de situatie.

De frontpage staat altijd vol met anti censuur en anti dictatoriale meningen over China, Rusland, India en het Midden-Oosten, maar zelf censureren jullie ook gewoon alles weg dat in jullie ogen niet deugd. Ik vond het opzicht niet erg dat mijn bericht -1 was gemod, helemaal geen probleem mee. Daarvoor is het mod systeem immers. Of het goed functioneerd zoals het dat nu doet laat ik daarmee voor nu even in het midden.

Een mening, een plaatje, een situatie, een woord, een houding en/of een handeling kan als beledigend worden ervaren. Het mod systeem zou hierover dan een oordeel moeten vellen. Nu heb jij en het plaatje weg gehaald (censuur) en je hebt erbij gezet dat het een beledigend plaatje is (propaganda).
sorry hoor, maar is dit hele mod systeem niet gewoon sensuur?
een aantal mensen bepalen wat ik wel en niet moet zien, dat valt toch onder sensuur?

ik heb het mod systeem op de laagste mogelijkheid staan omdat ik gewoon alle reacties wil bekijken. dan bepaal ik zelf wel of er een niet kan, dat hoeft een groep mensen echt niet voor mij te doen.

Wel kunnen sommige berichten gewoon verwijderd worden, erg jammer dat ook dit niet gebeurt.

en om terug te komen op je standpunt, humor en negatieve meningen zijn niet toegestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:17:

sorry hoor, maar is dit hele mod systeem niet gewoon sensuur?
een aantal mensen bepalen wat ik wel en niet moet zien, dat valt toch onder sensuur?
Nee, immers zijn -1 reacties nog altijd te zien als je dat graag wil. Het plaatje dat ik erbij had gezet is nu niet meer te zien. Ook denkt iedereen dat het plaatje beledigend was, maar het was gewoon een plaatje van een teddy beer, ja precies je kunt het niet meer checken, dat is het leuke met censuur.

Afbeeldingslocatie: http://www.freedomsphoenix.com/Uploads/Graphics/024/01/024-0120155549-censorship1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaxnl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:21:
[...]

Nee, immers zijn -1 reacties nog altijd te zien als je dat graag wil. Het plaatje dat ik erbij had gezet is nu niet meer te zien. Ook denkt iedereen dat het plaatje beledigend was, maar het was gewoon een plaatje van een teddy beer, ja precies je kunt het niet meer checken, dat is het leuke met censuur.

[afbeelding]
dan nog, standaard worden ze verborgen. als je het niet zelf aanpast kun je ze gewoon niet zien en is er door iemand bepaald dat jij het niet mag zien.
dat vind ik gewoon krom, filter de echt haat reacties eruit en laat de rest gaan?

de rellen tussen verschillende "fanboys" is het leukste om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
We willen hier graag wat niveau bieden voor mensen die geïnteresseerd zijn in tech nieuws. Aanvullende reacties en inhoudelijke discussies gaan we niet uit de weg: die juichen we zelfs toe!
De rest kan het afvalputje in van de 0 of zelfs -1. Voor relletjes zal je naar andere sites moeten gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:24:
de rellen tussen verschillende "fanboys" is het leukste om te lezen.
Fok, GeenStijl, Dumpert, etc. is meer iets voor jou.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Magalaan z'n reacties :X...

Hier nog zo'n grote complottheorie: Verwijderd in 'nieuws: Apple steunt Microsoft in strijd tegen verkoopverbod Xbox'

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1n8fisher schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:30:
We willen hier graag wat niveau bieden voor mensen die geïnteresseerd zijn in tech nieuws. Aanvullende reacties en inhoudelijke discussies gaan we niet uit de weg: die juichen we zelfs toe!
De rest kan het afvalputje in van de 0 of zelfs -1. Voor relletjes zal je naar andere sites moeten gaan!
waarom voor relletjes naar een andere stite?
jullie verwijderen hier toch niks, het krijgt alleen een heel klein rood streepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Staat naar mijn zetje stevig op -1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga gewoon niet op het censuur verhaal in, waarschijnlijk nooit echte censuur gezien.

Magalaan zijn meeste reacties slaan gewoon nergens op, een hoop alu hoedjes geleuter met totaal geen toegevoegde waarde of onderbouwing. -1 voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zavantas in 'nieuws: Nokia schrapt banen wegens hevige concurrentie'
Wat is hier ongewenst aan? Heb hem +2 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
+2 voor mij ook, een van de eerste echt informatieve posts in dat hele bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Homer J.Simpson in 'nieuws: Screenshots Windows 8 zonder Aero Glass verschijnen'

Een aantal +3's en +2's, totaal niet op zijn plaats imho.

Sc0tTy in 'nieuws: Screenshots Windows 8 zonder Aero Glass verschijnen'

Deze is ook geen +2 waard.

[ Voor 29% gewijzigd door Exorcist op 14-06-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

Creesch

bla bla!

Creesch in 'nieuws: AMD gaat ARM-cores in apu's inbouwen'

Ik vroeg mijn reactie hier echt op off-topic zou moeten staan, ik reageer op een post die op +2 informatief staat en reageer inhoudelijk op zowel de reactie als het onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Creesch schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:38:
Creesch in 'nieuws: AMD gaat ARM-cores in apu's inbouwen'

Ik vroeg mijn reactie hier echt op off-topic zou moeten staan, ik reageer op een post die op +2 informatief staat en reageer inhoudelijk op zowel de reactie als het onderwerp?
Ik heb jouw reactie en de reactie erboven op +1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:19
Drunken_Bear in 'nieuws: Microsoft koopt wellicht zakelijke Twitter-variant Yammer'
Deze heeft nog flink wat schoppen omlaag nodig.

edit:
Krijgt sinds posten hier tig +3's erbij 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door SidewalkSuper op 14-06-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Kunnen wat mensen hier naar kijken, mods bedoel ik, deze reactie heeft 13x +3, 2x +2 en 23x +0
hallo apple-fanboy, ga eens terug je hokje in

OT: Ik ben benieuwd wat ze hier mee willen gaan doen, aangezien het dus al met sharpoint gekoppeld kan worden...Ik vraag me af of de overname echt plaats gaat vinden.

edit: Ik snap niet waarom mijn reactie word gedownmod, kunnen jullie niet tegen de waarheid ofzo? het is gewoon zo, en verder is het wel On topic, dus doe dan hoogstens off-topic/irrelevant ofzo... of word ik nu belaagd door alle apple fanboys?
Tijd voor een mailtje over modgedrag?

lesderid in 'nieuws: Microsoft koopt wellicht zakelijke Twitter-variant Yammer'
Passende reactie. +1

Daarmaast:

StrongArmLance in 'nieuws: Xbox-app maakt besturen Xbox 360 vanaf iPhone mogelijk'

Serieus, irrelevant/off-topic? :$

[ Voor 89% gewijzigd door StrongArmLance op 14-06-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik snap zoiezo niet dat mensen er nog op reageren maar goed. 3x +3 is gewoon meningmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:33:
[...]

Ik snap zoiezo niet dat mensen er nog op reageren maar goed. 3x +3 is gewoon meningmodden.
12x -1 dan... dat is gewoon +1 als die ander 13x +3 heeft, terwijl het echt fanboy gedrag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023

Hij heeft nog 1 of 2 schopjes nodig voor een -1

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bundin in 'nieuws: Britse hooggerechtshof weigert Assange-zaak te heropenen'

Hoewel ik geen fan ben van mijn eigen schrijfsels hier posten vind ik 0 wel wat mager. Toegegeven, "aluhoedjes" is misschien wat chargerend (hoewel wikipedia keurig "mensen die geloven in complottheorieën" als mogelijke betekenis noemt) maar ik heb die term bewust gebruikt.
Niet om te beledigen, ik zie er persoonlijk geen belediging in. Maar om te benadrukken dat veel mensen zonder enig bewijs gezien te hebben aan lijken te nemen dat Zweden een vuil spelletje speelt. Niemand heeft enige onderbouwing gepost in de laatste tig Assange-topics waaruit blijkt dat Zweden hem alleen wil hebben om 'm door te sturen, toch wordt dat als de (populaire) waarheid gezien. Wellicht omdat Wikileaks een sympathieke organisatie is die het tegen "The Man" opneemt, maar dan nog...

Was wat te snel blijkbaar, never mind me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
na 30 minuten al klagen over mods? Geef het een avondje :) vanavond zijn er wat meer "goede" modders online, en zal het veranderen. +1 van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

SRich schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:35:
[...]

Hij heeft nog 1 of 2 schopjes nodig voor een -1
Naar -1 geboost :). Ik moet toch iets doen met m'n 234 boosts :).

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

witeken schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:22:
[...]
Naar -1 geboost :). Ik moet toch iets doen met m'n 234 boosts :).
Boost wat is dat? :+ Tweaker2010 drukt ook op -1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
tweaker2010 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:50:
[...]

Boost wat is dat? :+ Tweaker2010 drukt ook op -1 :)
That comes with the territory:Promod zijn zorgt er voor dat boosts niet meer nodig zijn. Alhoewel ik af en toe wel eens denk: als de Promods en wij ook boostpunten zouden kunnen inzetten we een reactie sneller op de juiste score zouden kunnen zetten.
Nou hebben wij als PowerMod natuurlijk nog wel een arsenaal aan mogelijkheden maar daar hebben jullie natuurlijk niets aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Hoor ik daar een vraag voor extra promods ? :P

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

SRich schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:27:
Hoor ik daar een vraag voor extra promods ? :P
Ik meld me aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

hardcoresmurf in 'nieuws: AMD toont mogelijke dual-gpu HD 7990-videokaart'
Me want

trouwens, is er al wat bekend over het stroom verbruik?
Typische fipo dit. Na 1 minuut 2 woorden posten en dan snel nog een zinnetje toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Patrick Koningh in 'reviews: E3: Crysis 3'

Wat doen we met spoilers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Mits niet aangegeven gewoon weggooien ;w hihi :) ik heb hem als +0

[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 15-06-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Dat is een spoiler uit deel 2 die allang uit is. Oftewel, je hebt gewoon pech gehad, had je maar niet over het volgende deel moeten gaan lezen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 22:48

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Dit soort reacties mogen w.m.b. wel op -1: Oerdond3r in 'nieuws: WD stapt in markt van draadloze thuisnetwerken'

Reactie bevat geen intentie om een nuttige bijdrage te leveren...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Herman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:06:
Dit soort reacties mogen w.m.b. wel op -1: Oerdond3r in 'nieuws: WD stapt in markt van draadloze thuisnetwerken'

Hij heeft de intentie grappig te zijn, maar omdat de grap nogal vergezocht is faalt hij daar nogal in. Zijn intentie is echter niet kwaad en een 0 lijkt mij daarom een betere score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:52:
[...]

Fixed. Hij staat nu op +1 ;)
Thanks! Your power is endless B-) Daar boven stond nog een andere, van mij, maar die zou feitelijke onjuistheden bevatten, dus daar ga ik mee akkoord (denk ik ;))

even teruggelezen, de (andere) comment verdient geen +1, de zinsbouw zit niet goed in elkaar.

[ Voor 18% gewijzigd door StrongArmLance op 15-06-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Zartok schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:31:
[...]

Hij heeft de intentie grappig te zijn, maar omdat de grap nogal vergezocht is faalt hij daar nogal in. Zijn intentie is echter niet kwaad en een 0 lijkt mij daarom een betere score.
Ik zie de grap van in de blender stoppen niet,
Is imo hetzelfde als "kan je het ook weggooien?"
Nogal capt obvious en voegt verder niets toe. Krijgt -1 van mij

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
mrc4nl schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:31:
[...]

Ik zie de grap van in de blender stoppen niet,
Is imo hetzelfde als "kan je het ook weggooien?"
Nogal capt obvious en voegt verder niets toe. Krijgt -1 van mij
Hier ben ik het mee eens. Ik vind dat erg hopeloos qua humor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
lanerios schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:36:
[...]

Hier ben ik het mee eens. Ik vind dat erg hopeloos qua humor
Begrijp me niet verkeerd, het is ook niet mijn smaak, vind er geen donder aan. Maar wat ik enkel wil zeggen is dat het als humor bedoelt is, er zijn kennelijk mensen die dit leuk vinden, getuige ook de +3 mismods. Omdat het als een grap bedoelt is en omdat hij netjes binnen de fatsoensnormen valt, lijkt het me beter dat ding een 0 of een 1 te geven afhankelijk van het feit of ie leuk is of niet, waarbij deze van mij een 0 krijgt. Ik vind een -1 geven omdat je hem niet leuk vind wat kort de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Herman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:06:

Idd, vrij duidelijke -1 ja. Hier heeft niemand wat aan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

De grap van de blender, beetje outdated, maar door veel mensen nog wel gewaardeerd... blijkbaar.

-1 lijkt me wel zwaar, zit wel te twijfelen, eigenlijk moet er nog gewoon wat tekst onder, maar ongewenst is het niet. Gewoon irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 449164 in 'nieuws: HTC bestaat vijftien jaar'
Kan het draadje onder deze fipo niet verborgen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

:o nieuws: HTC bestaat vijftien jaar op zo'n nieuwbericht zijn natuurlijk talloze trolls te bedenken, allemaal netjes uitgevoerd door onze medetweakers.
Haha you beat me to it

Vervelend al die reaguursels die slechs uit "Gefeliciteerd HTC :+ " bestaan...

[ Voor 48% gewijzigd door StrongArmLance op 15-06-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kan nieuws: HTC bestaat vijftien jaar en alles eronder niet gewoon getrashed worden? Wat een bagger zeg...

.oisyn in 'nieuws: HTC bestaat vijftien jaar'

Mag naar -1, maar krijgt wel +3....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

wildhagen schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:26:
Kan nieuws: HTC bestaat vijftien jaar en alles eronder niet gewoon getrashed worden? Wat een bagger zeg...

Die kerels zijn allemaal even oud als HTC, waar ik overigens niks over mag zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:26:

Heb hem het laatste zetje naar -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

tweaker2010 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:29:
[...]

Heb hem het laatste zetje naar -1 gegeven.
Helaas weer 3x +3 erbij waardoor hij weer op 0 staat. Iemand nog een zetje richting -1 geven?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

wildhagen schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:47:
[...]

Helaas weer 3x +3 erbij waardoor hij weer op 0 staat. Iemand nog een zetje richting -1 geven?
Ik heb hem al -1 gegeven, maar ik kan alleen boosten, dat zal ik wel even doen.

Jup, boost succeeded. -1.

Mimimi nog maar 2 over, even rondmodden dan.

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 15-06-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Niet echt een mismoderatie maar kan wel even naar gekeken worden: tibor922 in 'gallery: max998'

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kapiteiniglo schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:51:
Niet echt een mismoderatie maar kan wel even naar gekeken worden: tibor922 in 'gallery: max998'
hij is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Alvast een beetje opgeschoond idd

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

computerjunky in 'nieuws: Helft Nederlandse huishoudens heeft mobiel internet'
-1 (gegeven) of 0 voor deze > 11 overduidelijke spel / typefouten verzameling?. Nog afgezien van zoiets als "interpunctie" en hoofdletters ... En echt on-topic is ie ook niet ...

[ Voor 8% gewijzigd door Xubby op 15-06-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

Verwijderd in 'nieuws: HTC bestaat vijftien jaar'

Fanboyism, oppervlakkig merken als Samsung nog goedkoop noemen, 'koop een echte iPhone', etc., lijkt me zeker geen +2.
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.