nieuws: Advies aan Hoge Raad: voer downloadverbod én heffing in
Ok, ik heb daar twee comments geplaatst (staat direct bovenaan) die tot in zekere mate zeker flaming waren en dus mogelijk ook de -1 status verdienen (ben het er persoonlijk niet mee eens, maar wil daar niet verder of discussieren). Wat ik alleen niet begrijp is hoe de andere twee comments daar om heen een ontopic status kunnen krijgen:
quote: weyland
Er is genoeg legaal materiaal op TPB te vinden. TBP is niet illigaal. Sommige content die er op staat is dat wel. Dat mensen het hier voor gebruiken maakt het medium niet illigaal. Just saying.
Zeker waar (wat de reden lijkt te zijn waarom het een ontopic score kreeg), maar gaat niet in op het nieuwsbericht, noch op mijn comment erboven (terwijl hij
wel suggereerd dat ik zou hebben beweerd dat TBP illegaal zou zijn (is het trouwens nu ook technisch gezien, maar dat is weer een ander issue), wat de reden was waarom ik mogelijk te geirriteerd erop reageerde).
quote: xzaz
Er staat alleen maar legale content op TPB. Magnet links bevatten geen auteursrechtelijke informatie.
En direct eronder weer precies hetzelfde, het lijkt wel alsof er word gemodereerd op basis van waarheid/mening in plaats van ontopic-ness en relevantie.
quote: KinGuin
Heej mannetje, kan je ff ophouden met iedereen die het niet eens is met jouw mening uit te maken voor autist???
En daaronder iemand die ten eerste een leugen verspreid (ik omschreef het letterlijk nemen van iets wat meer dan duidelijk was als een autistisch reactie, ik maakte me niet in het minst druk om meningen (want de rest van de comments klopte gewoon (behalve dat ze dingen impliceerde die niet klopte))) en daarnaast ook nog eens een degenererende toon gebruikt en toch nog een score van 0 krijgt.
(En als je het je afvraagt, de enige reden waarom ik geen modstatus meer heb is niet omdat ik er misbruik van maakte, maar omdat ik een keer hardop noemde dat ik adblock gebruikte en me dat direct een ban van tweakers.net opleverde)
[
Voor 14% gewijzigd door
David Mulder op 16-05-2012 17:46
]