Toon posts:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 257 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 18.459 views

• ShadowBumble
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 27-11 17:40

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Als ik vanavond ZA zou doen met 4 random's ( nog randomer dan tweakers ) dan zou ik ze inderdaad the shit kicke als ze zoveel dps deden.
Boeiend dat deze run niet zo soepel ging als met 5 guildies.
Vanavond even gedaan met wat mede gotters ging vloeiend hoor ;) Rolls erop waren alleen echt rampzalig

de volgende rolls waren voor de mount :

- 6
-11
-17
-25
-26

Uiteindelijk won ik hem dus met een 26, nu hebben we maar besloten hem te doen zodra we kunnen zodat iedereen de mount kan krijgen :D

Was gezellig, zo even in het NL rondhangen op de TS3 met zijn allen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Roshnak
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 27-11 20:23

Roshnak

PSN: Roshgill

Zo, ik wil weer gaan spelen, na 3 maand ofzo niet meer gespeeld te hebben, nu heb ik gehoord dat er een nieuwe soort SoR is, hoe werkt dit precies en dan krijg je zomaar een lvl 80?
Het schijnt dat Blizzard problemen heeft met het versturen van de beta invites voor de annual pass houders, volgens een guild member van Blood Legion die een vriend bij Blizzard heeft. Mogelijk wordt geacht dat de servercapaciteit van de beta servers niet groot genoeg is om alle annual pass houders toegang te geven. Geen idee of dit allemaal klopt natuurlijk, want de bron is vrij vaag.

twee bronnen waar ik dit vandaan heb:
- Blood Legion says: "Blizzard having troubles with servers..."
- http://www.mmo-champion.c....-delays-for-invites-quot

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• junglebeast
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:43

junglebeast

hier staat iets

Lijkt me logisch. Als je bijv 1 mil annual pass holders hebt en maar 4 servers. 250,000 per server. Dat lukt ze nooit.

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• eXtink
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
junglebeast schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:10:
Lijkt me logisch. Als je bijv 1 mil annual pass holders hebt en maar 4 servers. 250,000 per server. Dat lukt ze nooit.
Het is niet zo dat iedereen tegelijk online is, maar het feit blijft dat de server hoogst waarschijnlijk overbelast worden

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nee ok. Maar een server trekt denk ik ook maar 10,000 max spelers of zo. Al zou ik dat ergens moeten opzoeken.

Maar vraagje aan Shadowbumble. Kun je via je server ook een soort van php raidplanner installeren die we kunnen gebruiken voor de xrealms raid, events?

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• Viccers
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23-11 22:10
Kan best kloppen dat de servercapaciteit nog niet genoeg is; ik heb het geluk dat ik een invite heb maar er is momenteel 1 EU server en 2 US servers, en het begingebied van Pandaria zit tjokvol. Geef Blizzard even de tijd om meer servers op te starten en dan kan iedereen hopelijk snel aan de beta (nog best buggy atm; zoveel mis je nog niet).

• Zethiel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 00:04
junglebeast schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:51:
Nee ok. Maar een server trekt denk ik ook maar 10,000 max spelers of zo. Al zou ik dat ergens moeten opzoeken.

Maar vraagje aan Shadowbumble. Kun je via je server ook een soort van php raidplanner installeren die we kunnen gebruiken voor de xrealms raid, events?
Openraid.eu kun je daar wel voor gebruiken.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• pentetic
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13-11 13:12
Net even een heroicje gedaan. Bleek uiteindelijk een run te zijn met 3 redelijk low geared players waaronder de tank. Opzich geen probleem, gewoon iets om rekening mee te houden alleen baarde de final boss me toch iets zorgen. Mede door het feit dat de hunter die al meerdere malen zei dat iedereen crap was zelf ook niet al te hoge dps deed.
Al met al de boss in 1 try down gekregen maar wat phhh ik heb sinds ik in blues de heroics van cata deed aan het begin niet zo veel moeite gehad een groep up te houden zeg. Constant healing touch spam op de tank met tussendoor een wild growth en heel heel af en toe een rejuvenation gevolgd door swiftmend op de tank om hem maar up te houden. Tank ging wel dood de eerste keer maar dat kan gelukkig op de boss door de sands. Uiteindelijk 38% van mijn healing gedaan door healing touch.

Ik heb me wel vermaakt met het gevecht door de constante afweging om de tank nog een healing touch te geven of een hot op een dps te wagen zodat die bleven leven.

• Iowin
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 24-03-2012
Zin in de Xrealm raid vanavond!!!
Greetz
Iowin/Emliyan

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Iowin schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:01:
Zin in de Xrealm raid vanavond!!!
Greetz
Iowin/Emliyan
^^ denk laat hem hier maar even posten, ook wel handig om hem op de lijst te hebben als tank for x-realm raids.

Intel i7 7700K/Asus Strix Z270G Gaming/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 4x8192MB DDR4-2400/Samsung 960 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Western Digital Blue 3Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Osxy
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Mijn content burnout heeft toegeslagen. Vlak voor DS bij me oude guild weg gegaan en met 3 andere van dezelfde guild hun oude raiding guild herstart. Binnen een week waren we up and running en zaten we in FL heroic. Binnen 2 weken 4 HC plat.
Toen ds uitkwam wat opstart problemen gehad, pech met signs, computers, RL etc.

Eerste week van januari hadden we DS gecleared. Ondertussen was de GM gestopt en was ik GM, MT en enige RL geworden. Dit heb ik tot vorige week geennraid gemist, volg gehouden en enigszins vermaakt. Nu ben ik dus na +/- 13 weken gestopt met raiden tot aan panda's.
Ben toch trots dat we met gigantisch veel RL problemen en gecallde raids 3 HC bazen hebben plat gekregen op 10 man.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Ony
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 16-06-2013

Ony

WoW

Een SoR geeft je 30 dagen om te accepteren toch?
Heb er nu een gehad van een guildie, maar wou hem eigenlijk pas wat later omdat mijn PC sowieso wat kuren begint te vertonen qua performance.
Dus wil ik eerst een herinstallatie doen, al komt me dat nu nog niet zo goed uit.

Die transfer en faction wissel die je er bij krijgt is ook wel tof kan ik een van m'n andere lvl 80-85's naar die server brengen :P

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

5 Tweakers haten sinds vanavond Kael'Thas... dat weet ik zeker :)

[Voor 13% gewijzigd door junglebeast op 24-03-2012 23:16]

junglebeast schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:16:
./signed

• Dhrzao
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13-10 10:42
Hmmm xrealm runs, ik zou graag met jullie mee gaan, heb 1 tank, 2 healers, 4 dps chars 390+... maakt me niet eens uit wat, want ik zit op een dode server >.< hc bwd ofzo :P

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

./signed

Intel i7 7700K/Asus Strix Z270G Gaming/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 4x8192MB DDR4-2400/Samsung 960 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Western Digital Blue 3Tb

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 27-11 01:32

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vanaf maandag ben ik ook weer beschikbaar (dps) :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 08:48

vhal

ಠ_ಠ

De lv70 raid boss? :?

STRAVA

• Zethiel
Denk dat die 5 de mount niet hebben gewonnen :p

• Pedr0
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21:54
Heeft iemand toenvallig nog een SoR over. Ik wilde eigenlijk ook wel eens een kijkje namen in de WoW wereld na 2 jaar afwezig te zijn geweest.

Bedankt alvast!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Zethiel
Pedr0 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 09:19:
Heeft iemand toenvallig nog een SoR over. Ik wilde eigenlijk ook wel eens een kijkje namen in de WoW wereld na 2 jaar afwezig te zijn geweest.

Bedankt alvast!
Check je dm :)

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zethiel schreef op zondag 25 maart 2012 @ 08:21:
[...]

Denk dat die 5 de mount niet hebben gewonnen :p
We kregen hem met pijn en moeite neer :P We hadden er constant last van dat onze dagger gebruikers in MC raakten. Gingen dus constant dood....

Uiteindelijk hebben we met 2 healers gewerkt, de healers bleven over na de MC's. Toen duurde het nog erg lang voor we er in geslaagd zijn hem neer te halen. (we hadden ook geen staff, dus werden constant gestunned enzo, stierlijk irritant.)

tl:dr; we waren aan het prutsen :P

• Zethiel
ValHallen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:20:
[...]

We kregen hem met pijn en moeite neer :P We hadden er constant last van dat onze dagger gebruikers in MC raakten. Gingen dus constant dood....

Uiteindelijk hebben we met 2 healers gewerkt, de healers bleven over na de MC's. Toen duurde het nog erg lang voor we er in geslaagd zijn hem neer te halen. (we hadden ook geen staff, dus werden constant gestunned enzo, stierlijk irritant.)

tl:dr; we waren aan het prutsen :P
Aw ok, blijft een vervelende fight ja :p

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Met 5 level 85's? Dan moet je 'm toch zo neer kunnen zergen lijkt me?

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Zethiel
Las Vegas schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:08:
Met 5 level 85's? Dan moet je 'm toch zo neer kunnen zergen lijkt me?
Die mindcontrol geeft je dacht ik ook een damage increase, dan duurt het maar even voordat je je eigen party afmaakt.

• Nitramw
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16-04-2014
Heeft iemand toevallig nog een Scroll of Resurrection over? :)

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Nitramw schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:45:
Heeft iemand toevallig nog een Scroll of Resurrection over? :)
Du hast DM :)
Zethiel schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:44:
[...]

Die mindcontrol geeft je dacht ik ook een damage increase, dan duurt het maar even voordat je je eigen party afmaakt.
Stimmt. Echter, met 5 man i.c.m. heroism/TW kun je de 50% eraf zergen voor KT MC doet. Moet je wel goede dps hebben.

[Voor 48% gewijzigd door London op 25-03-2012 13:47]

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

We hadden 1 lvl 74 bij ons.. Die al snel plat ging in het gevecht. Onze MC tactiek (achter een standbeeld hiden, en dan naar buiten als de healer een MC heeft) werkte redelijk al kreeg ik, of de andere healer, niet altijd de MC targets bevrijd.

En de stuns, disorientation e.d zijn erg vervelend als een healer.. en dan helemaal als je nog dps doet. :)

We hadden 3 paladin, priest en druid bij ons. Dus 2 van ons had de dagger ge-equiped.

[Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 25-03-2012 14:06]

• Roshnak

Roshnak

Ik heb een SoR gekregen en ben weer subscripted maar ik heb geen lvl 80 char gekregen. Duurt dit even?

• Zethiel
Roshnak schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:50:
Ik heb een SoR gekregen en ben weer subscripted maar ik heb geen lvl 80 char gekregen. Duurt dit even?
Denk dat je dat zelf moet doen, heb je geen extra keuzes in character creation menu ?

• Roshnak

Roshnak

Zethiel schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:54:
[...]

Denk dat je dat zelf moet doen, heb je geen extra keuzes in character creation menu ?
Nee helemaal niks noppes nada.

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Roshnak schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:55:
[...]

Nee helemaal niks noppes nada.
Je moet zelf een nieuwe karakter aanmaken en vervolgens op eu.battle.net je reward claimen en toepassen op je nieuwe karakter, afaik.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Roshnak

Roshnak

Chester schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:57:
[...]

Je moet zelf een nieuwe karakter aanmaken en vervolgens op eu.battle.net je reward claimen en toepassen op je nieuwe karakter, afaik.
Ik kan nergens Claim Reward vinden :S

Alleen dat er staat dat SoR niet op dit account werkt :S

• sianto
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21-09 12:41
was je account wel lang genoeg inactive?

• Ony
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 16-06-2013

Ony

WoW

Even een stomme vraag en enigszins repeterend.
Maar lees ik het echt goed dat je een char naar lvl 80 "krijgt" en een ander char kan moven en faction changen met een scroll of resurrection?
Ik had alles op lvl 70+ behalve een mage en een warrior, dus dan krijg je een lvl 80 warrior (bijvoorbeeld) en kan ik een horde char op een andere server naar ally moven op "mijn" server?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ony schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:19:
Even een stomme vraag en enigszins repeterend.
Maar lees ik het echt goed dat je een char naar lvl 80 "krijgt" en een ander char kan moven en faction changen met een scroll of resurrection?
Ik had alles op lvl 70+ behalve een mage en een warrior, dus dan krijg je een lvl 80 warrior (bijvoorbeeld) en kan ik een horde char op een andere server naar ally moven op "mijn" server?
Nee het is of een lv80 krijgen op de server van je vrienden of een gratis character move/faction change.

• Baroshir
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2020

Baroshir

Zeh blub..

Roshnak schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:02:
[...]
Ik kan nergens Claim Reward vinden :S

Alleen dat er staat dat SoR niet op dit account werkt :S
Omdat je best lang inactive moet zijn geweest... http://eu.battle.net/wow/...urrection-16_03_2012#blog

Hoewel, daar staat zelfs dat als je dit jaar inactive bent gegaan het gewoon nog kan. Odd.

[Voor 11% gewijzigd door Baroshir op 25-03-2012 20:18. Reden: hm..]

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:40

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

iemand zin om mij een RaF te sturen zodat we ff een weekje snel naar 60 levelen XD op twisting nether horde?. geen zin om op de normale manier te moeten doen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Net een fijne addon ontdekt: TradeForwarder. Zorgt ervoor dat als je niet in een capital bent, toch /trade ontvangt. Je bent wel afhankelijk van anderen die ook die addon gebruiken (die forwarden dan), maar ik heb het op een High Populated realm geprobeerd, en het werkt perfect! Ziet er tevens ook bijna niet anders uit dan standaard /trade :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• Roshnak

Roshnak

Baroshir schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:16:
[...]

Omdat je best lang inactive moet zijn geweest... http://eu.battle.net/wow/...urrection-16_03_2012#blog

Hoewel, daar staat zelfs dat als je dit jaar inactive bent gegaan het gewoon nog kan. Odd.
Voor 4 Maart 2012 moest je inactief zijn, ik was ergens in December gestopt.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

temp00 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:47:
Net een fijne addon ontdekt: TradeForwarder. Zorgt ervoor dat als je niet in een capital bent, toch /trade ontvangt. Je bent wel afhankelijk van anderen die ook die addon gebruiken (die forwarden dan), maar ik heb het op een High Populated realm geprobeerd, en het werkt perfect! Ziet er tevens ook bijna niet anders uit dan standaard /trade :)
die addon is wel ziek nice.. als meer mensne hem dan gebruiken ;p

• Yintha
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22-11 22:44

Yintha

We'll stay gold forever

Warlock op 71, schiet niet op :(

• dotorion
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-06-2019
Weet iemand van jullie soms af van een rated BG realID community voor EU in de trant van Battlemasters.org?

Of van een rated BG PuG die regelmatig georganiseerd word op Defias Brotherhood maar denk dat er hier maar één iemand ook op Def Bro zit :)

Nog geen beta inv in mijn mail te vinden ... nuja ik had de AP ook vrij laat gekocht.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ricmaniac schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:27:
[...]

die addon is wel ziek nice.. als meer mensne hem dan gebruiken ;p
Die addons zal ook ziek veel gezeur opleveren in bevoorbeeld raids, want als iedereen /trade naar je forward, word je gewoon gespammed met messages, en dus ook in een raid.

Jullie moeten voor de grap maar eens Spamalyzer installeren, je zal verbaasd staan hoeveel traffic van addons je voor je keizen krijgt en hoeveel het scheelt als je er wat tegen gaat doen.

• Timmor
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22-03 14:08
Hey peeps, las zojuist op mmo-champ iets opmerkelijks. Locks hebben in de Beta een Glyph waarmee ze kunnen tanken! Zijn er hier Beta's die hier al mee gespeeld hebben? Lijkt me zeer interessant om mbv Glyphs een rol aan te kunnen nemen ipv de spec daarop aan te passen.

• Xzito
  • Laatst online: 23-02 10:05
Timmor schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:04:
Hey peeps, las zojuist op mmo-champ iets opmerkelijks. Locks hebben in de Beta een Glyph waarmee ze kunnen tanken! Zijn er hier Beta's die hier al mee gespeeld hebben? Lijkt me zeer interessant om mbv Glyphs een rol aan te kunnen nemen ipv de spec daarop aan te passen.
Je kon aleen beetje tanken met sharing pain , in wolk Toc vermoed als het zo doorgaat dat elke class kan tanken haha

LOL EU: InXzitoWeTrust

• dotorion
Timmor schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:04:
Aan welke glyph denk jij precies?

Ik zie niks dat een warlock een tank kan maken.

Edit: niet agressief bedoeld btw, kan zijn dat ik er gewoon overgekeken heb :)

Een "ranged tank" in de zin van Leotheras / Blood Prince Council, ja ... maar da's nog iets anders dan echt kunnen tanken.

[Voor 7% gewijzigd door dotorion op 26-03-2012 09:22]

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

• Moi_in_actie
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 27-11 14:31
dotorion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:15:
[...]
Aan welke glyph denk jij precies?
Gaat denk ik hierover (dit heb ik even gecopy/paste van een van de locks uit mn guild):
There is a new Glyph of Demon Hunting (GDH for short) that transforms our Meta into a tanking spec. With some of our typical survival talents and spells already around we will become very viable.

To give some highlights:
- Metamorphosis form gives crit immunity, a 600% armor increase and 50% time reduction of stun and snare effects
- Without the glyph Meta drains the new resource Fury and as soon as Fury reaches 0 you lose Meta form
- In Meta form several new spells become available. All of them are instant casts and use Fury as resource
- Meta turns Hellfire in Immolation aura, a 16 second selfbuff doing large ae damage while still enabling additional spells being cast.

Glyph additions
- GDH makes Meta form permanent unless you cancel it manually. Fury will also not drain by itself anymore.
- GDH converts the basic attack to give Fury instead of use it, making it a spammable skill in Meta form to gain resources.
- GDH transforms the Demon mastery from damage given increase to damage taken decrease. For some quick numbers: in my non-optimized gear I had 70% damage reduction due to mastery. Note: Demonlocks don't have dodge, parry or block so this reduction is all that we have.
- GDH transforms Soul shatter into a 8 second cooldown real Taunt
- GDH gives Meta form a +600% threat modifier
- GDH transforms our Ward spell in a channeled shield that prevents 30% of all incoming damage. This drains fury

Additional tools
Several talents are essentially very powerful tanking tools.
- Unending resolve: 50% damage reduction
- Dark Soul: Increases Mastery by 30 (in perspective, boosting my mastery from 13 to 20 pumped my damage reduction from 40% to 70%. +30 mastery is.. a lot)
- Dark Regeneration: Restores 50% max health and increases healing taken by 25%
- Grimoire of Sacrifice: Sacrifice demon for a 15 min health and damage boost (resummoning pet cancel effect)
- A choice:
Soul Link- share healthpool with pet (to give an idea, my pet now has 100k health. The new Soul Link would effectively make my healthpool 250k in current gear)
OR
Sacrificial Pact- Damage shield for 150% your pet's current health (1 min CD, effectively about a 150k dam shield with current gear)
OR
Dark Bargain- Prevents all damage for 10 seconds, then deals 50% of said damage over 20 seconds (3 min CD)

Ryzen 7 3700X @4275Mhz ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ook leuk, guild had gisteravond een dps nodig voor firelands. Gezien ik gelocked was op mijn main door de x-realm raid, wilden ze me wel mee hebben op mijn hunter. (Welke nog een iLevel 346 wapen had, vrijwel geen enkele enchant behalve de wapens.)

Toch nog volledig firelands gecleared (op 3 bosses na, alles heroic gekilled). En een compliment van de officer dat ik de tactics beter uitgevoerd had dan een aantal van onze raiders in de guild :P.

Al met al 3 stukken loot weten te krijgen (waaronder de trinket van ragnaros). Geslaagde avond dus.

• IntToStr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 08:19
Afgelopen weekend een beetje gespeeld met m'n mage. Door 2,5 dungeons te lopen volgens mij van level 16 naar bijna 22 gegaan als ik mij niet vergis en tijdens het wachten maar wat professions geleveld. Ik heb alleen de helft van m'n gear slots nog leeg :p Ach ja, met 4 heirlooms en een blauw wapen van de class quest kom ik nog altijd makkelijk mee.

Gisterenavond voor het eerst mee DS normal in gegaan met de guild. Tanken van morchok en yor'sahj ging prima en die gingen in 1x neer allebei. Daarna gingen we naar zon'ozz, maar dat was een drama. Andere tank deed deze boss, maar op een of andere manier kregen we gewoon te veel damage met z'n allen. Ik vond het ook maar lastig om het overzicht een beetje te houden op deze fight. Dit was ook meteen het hoogste wat de guild tot nu toe had gehaald, dus we zijn met recht een casual guild :p

• EJSchuiteman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14-05 16:16
Gistermiddag voor het eerst weer in een raid meegelopen sinds 5 maand (wel al een paar keer lfr gedaan, maar dat is geen raiden :)) Eigenlijk dezelfde progress als IntToStr, ook gekomen tot zon'ozz maar bij ons ging het fout doordat er altijd wel één persoon een fout maakte.

Maar overall veel plezier gehad en daar gaat het om :) En nog een mooie chest item van 397 mogen looten.

Verder mijn Horde druid nu op 5% van level 84. Hopelijk komend weekend op 85.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben nu een hele oude warrior van mij aan het levelen. gisterenavond van 70 naar bijna 73 in een paar uur. gaat echt zo snel niet normaal. (ben dan wel tank waardoor je gelijk dungeon krijgt maar toch)

Moest wel heel erg wennen weer.

Gebruik nu ook ElvUI.
Echt 1 van de fijnste tot nu toe imo

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 14-05 16:16
ElvUI is echt super fijn. Ik gebruik deze ook.
Erg overzichtelijk en in combinatie met clique zijn super veel spells al in te stellen (erg handig voor healers :)).

[Voor 10% gewijzigd door EJSchuiteman op 26-03-2012 10:15]

• Dutchman!
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 26-11 16:03
Gisteravond na een late start verder met Spine Heroic, en die ging eindelijk netjes neer :) Holy paladin op deze tries ten opzichte van vrijdag ingeruilt voor een resto shamen voor spirit link op de rolls, en dat tikt toch hard aan. Uiteindelijk denk ik iets van 100 (?) tries aan Spine besteed. Valt best mee, maar de nerf helpt natuurlijk. Ging nog wel plat aan het einde omdat ik een cooldown of twee te vroeg had gebruikt. Op naar madness!

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 27-11 01:32

mrsar

waar een sar is,is een wodka

is er voor vanavond nog een x-realm dingetje gepland? :)

@ onder me, great minds think alike :P

[Voor 27% gewijzigd door mrsar op 26-03-2012 10:25]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Wanneer gaan we de volgende poging doen tot een x-realm raid?

(Dit keer neem ik mijn tweede priest wel mee als healer, scheelt niet zoveel aan gear :P).

• IntToStr
Ik ben vanavond om 20 uur beschikbaar denk ik. Sporten gaat vanavond waarschijnlijk niet door.

• Terence(x)
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 26-11 18:18
Dutchman! schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:15:
Gisteravond na een late start verder met Spine Heroic, en die ging eindelijk netjes neer :) Holy paladin op deze tries ten opzichte van vrijdag ingeruilt voor een resto shamen voor spirit link op de rolls, en dat tikt toch hard aan. Uiteindelijk denk ik iets van 100 (?) tries aan Spine besteed. Valt best mee, maar de nerf helpt natuurlijk. Ging nog wel plat aan het einde omdat ik een cooldown of twee te vroeg had gebruikt. Op naar madness!
Als je spine down heb dan zal madness niet lang duren om eerlijk te zijn, enige waar je tegen aan kan lopen is dat de encounter bugged is met jumps/aoe nadat arm dood is, maar de dps voor madness is lang niet zo tight meer :)

En als ik je een tip mag geven als je 10m bent, gebruik een rogue voor de impales (tank neemt 1ste, rogue 2de)

Op eerste platform evasion+vanish voor als ie cast, tweede platform bop + vanish, moet je rogue wel subtley voor zijn, maar dat zou toch geen probleem moeten zijn :D

Je kan ook een shadow priest gebruiken, maar een rogue is een stuk makkelijker om eerlijk te zijn.

• Seraphin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 26-11 13:46
Goed, dus in MoP krijgen we warlock tanks :P
In alle eerlijkheid; het ziet er leuk uit, maar ik voel me wat unheimisch bij het idee. (ook een beetje afgunst; ik ben nog helemaal "opgegroeid" met het idee dat warlocks OP zijn, en nu kunnen ze *ook* nog tanken?)

Next up: Mage healers.

Glyph of Snackbar
Transforms your conjured foods & drinks in powerful regenerative agents:
- Bountiful Bagels: a food item that provides an instant cast, heal over time spell that can be used in combat.
- Dwarvish Battle Bread: while it's technically "food", this item is better suited as replacement armor. Provides a 10% increase in the user's armor.
- Mage beer: in the typical way a mage gets drunk, this beverage doesn't actually make you sway, but the time-space continuum around you: -5% to being hit. Only lasts a little while, so requires repeated drinking for the effect to remain active.

In addition, use of this glyph alters a number of your basic abilities:
- Refreshing splash: your frostbolt transforms into a refreshing spray of magical spring water. When targeted at an ally, it heals for the amount it would normally do in damage.
- Gingerbread man: buff your ally with a 20% damage reduction. Use Fire Blast to make sure he remains fresh & crispy!
- Telekinetic bandages: your bandaging now has a range of 40 yards, are affected by your spellpower, and no longer put a "recently bandaged" debuff on the target.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Blistimo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 28-05 00:19

Blistimo

Pestcontrol

Wij hebben gisteren al een paar prikjes gegeven, en ik denk dat wij 't gewoon bij onze feral houden, die alleen voor de tweede Impales bear gaat, taunt, en dan weer terugswitcht NADAT Impale damage heeft gedaan. Eerder bleek vrij dodelijk :P

DPS is echt geen issue voor ons, maar we hebben het laatste platform nog niet gezien, dus ik denk dat we ons daar eerst op gaan focusen.

--We hebben een sub rogue, dus dat zou een optie kunnen zijn. Misschien zelfs in een rotatie met de feral.

[Voor 12% gewijzigd door Blistimo op 26-03-2012 10:42]

D3 char(s)

• Dutchman!
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 26-11 16:03
Had bij die paar tries trouwens wel het idee dat de bloods lang niet altijd op mij getrixt werden? Of vergis ik me daar in. Naja, dat is een stukje routine die er snel genoeg in zit. Hoe dan ook wordt de positioning nog even uitvogelen voor de paar seconden dat ik zowel de tentacle als de adds heb, beetje lullig als die op je rug staan in te hakken :)

- Onze rogue is een optie, maar die heeft nog wel eens last van lag en van timing probs, zie Ultraxion :)

[Voor 13% gewijzigd door Dutchman! op 26-03-2012 10:45]

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

• Baroshir
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2020

Baroshir

Zeh blub..

Seraphin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:39:
Goed, dus in MoP krijgen we warlock tanks :P
In alle eerlijkheid; het ziet er leuk uit, maar ik voel me wat unheimisch bij het idee. (ook een beetje afgunst; ik ben nog helemaal "opgegroeid" met het idee dat warlocks OP zijn, en nu kunnen ze *ook* nog tanken?)

Next up: Mage healers.
Priceless, had zo van blizzard kunnen komen. Je vergeet alleen 1 glyph:
Glyph of frozen healing: Whenever frost shield is active, you regenerate mana at 300% of normal rate and whenever hit, you heal partymembers for 10%. Who said having aggro was a bad thing for a healer?

Overigens komt 1 april eraan, is dat tankgebeuren voor locks niet gewoon een april fools? ;)

[Voor 6% gewijzigd door Baroshir op 26-03-2012 11:00]

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 26-11 16:00

Wootlock

Evilution

Baroshir schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Priceless, had zo van blizzard kunnen komen. Je vergeet alleen 1 glyph:
Glyph of frozen healing: Whenever frost shield is active, you regenerate mana at 300% of normal rate and whenever hit, you heal partymembers for 10%. Who said having aggro was a bad thing for a healer?

Overigens komt 1 april eraan, is dat tankgebeuren voor locks niet gewoon een april fools? ;)
Warlock tanks bestaan al erg lang ;)
Leo the blind, Illidan... allemaal een lock tankje voor nodig :D

sidenote: gisteren met 12 man ICC25HC ingegaan om wat shards te verzamelen. 6 bosses gedaan en maar 1 shard :'(

"Don't let your dreams be memes"

• Jorca
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18-11 13:10
Yintha schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:00:
Warlock op 71, schiet niet op :(
Mijn Lock is pas LvL 58, maar ik kan ook niet zoveel meer spelen als eerst i.v.m. stage, moet heel vroeg opstaan namelijk.
Verder bevalt lock me wel, je kan echt meerdere targets aanvallen en allemaal tegelijk killen, en dat bespaart je wel lekker veel tijd.

Hoop dat ik in 2 weekjes lvl 85 lock heb, dan kan ik daar lekker mee pvp'en.

En weet iemand of het mogelijk is om met een Horde en Allie chars een arena team te vormen? Want ik heb een paar potjes gehad dat ik een Orc en Human gewoon in 1 team zag, ik dacht eerst dat het een bug was maar ik kwam het daarna meerdere keren tegen.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• Yintha
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22-11 22:44

Yintha

We'll stay gold forever

Ik heb ook stage maar 4-5 uur slaap per nacht is voldoende voor iemand die al 3-4 jaar wow speelt ^^.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yintha schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:24:
Ik heb ook stage maar 4-5 uur slaap per nacht is voldoende voor iemand die al 3-4 jaar wow speelt ^^.
haha same here, it's funny because it's true

• Jorca
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18-11 13:10
Yintha schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:24:
Ik heb echt minimaal 8 uur slaap nodig, anders gaan er dingen gewoon fout.
Gelukkig loop ik maar 4 dagen in de week stage, en 1 dag school met in de avond werk en dan ook op zaterdagavond werk. Dus mijn leven is niet meer hetzelfde als dat ik eerst naar school ging.
Toen was het echt WoWen hele week, en dan laatste dag huiswerk of leren. O-)

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• IntToStr
Ik dacht dat ik al redelijk wat uurtjes besteedde aan wow, maar volgens mij is het echt peanuts ivm een hoop mensen hier :p Ach ja, zolang je er maar plezier in hebt he :)
IntToStr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:47:
Ik dacht dat ik al redelijk wat uurtjes besteedde aan wow, maar volgens mij is het echt peanuts ivm een hoop mensen hier :p Ach ja, zolang je er maar plezier in hebt he :)
indeed, teveel ach bijna d3 en dan kunnen we weer helemaal los gaan :D

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 27-11 12:55
Warrior nu 81 WOOT! Hopelijk deze week 85. Dan kan ik weer een tank erbij hebben. En dan heb ik dus 85 nummer 5 /dance

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Terence(x)
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 26-11 18:18
Blistimo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:41:
Wij hebben gisteren al een paar prikjes gegeven, en ik denk dat wij 't gewoon bij onze feral houden, die alleen voor de tweede Impales bear gaat, taunt, en dan weer terugswitcht NADAT Impale damage heeft gedaan. Eerder bleek vrij dodelijk :P

DPS is echt geen issue voor ons, maar we hebben het laatste platform nog niet gezien, dus ik denk dat we ons daar eerst op gaan focusen.

--We hebben een sub rogue, dus dat zou een optie kunnen zijn. Misschien zelfs in een rotatie met de feral.
Alle platforms tot de laatste zijn een eitje vergeleken met de laatste, toen we onze eerste kill deden hadden we nog 2 seconden op de timer voor cataclysm af zou gaan, en nu we het vaker hebben gedaan zaten we op 12 seconden over.

ik gebruik altijd op eerste platform 42 seconden over van cataclysm cast, en tweede platform, 10:00 tot beserker als timers om te kijken of we ok gaan daar, mensen willen nog wel eens slacken, maar onze snelste kill is nu 14:21 en dat is nog steeds best wel tight qua tijd, eerste kill was 14:57 :D

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

ShadowBumble schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:01:
[...]

Die addons zal ook ziek veel gezeur opleveren in bevoorbeeld raids, want als iedereen /trade naar je forward, word je gewoon gespammed met messages, en dus ook in een raid.

Jullie moeten voor de grap maar eens Spamalyzer installeren, je zal verbaasd staan hoeveel traffic van addons je voor je keizen krijgt en hoeveel het scheelt als je er wat tegen gaat doen.
Dit valt reuze mee. De addon selecteert 1 forwarder en er is dus ook maar 1 persoon die forward. Het zijn ook geen whispers maar gewoon een global channel waar je inzit. In raids zou ik de addon uitzetten, een apart tabje maken waarin alleen /raid,/party/whisper zitten of gewoon het global channel tijdelijk leaven.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

lanerios schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:54:
Warrior nu 81 WOOT! Hopelijk deze week 85. Dan kan ik weer een tank erbij hebben. En dan heb ik dus 85 nummer 5 /dance
maar heb je ook een 85 met ilvl 397 + ? (in pve gear) :P

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 27-11 12:55
mneh Ric, Ik ben een grinder :P vind mats farmen en archeology een stuk leuker dan raiden/pvp xD

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

lanerios schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:37:
mneh Ric, Ik ben een grinder :P vind mats farmen en archeology een stuk leuker dan raiden/pvp xD
cool. dan zal je ook aardig wat gold hebben? ;p kan je voor mij niet ff archeo doen haha
nee joke ;p

Ik vind dat ook leuk hoor maar wil zelf ook wel brute gear en alles hebben.
Maar mijn probleem is altijd als ik een vette warrior zie wil ik ook een vette warrior.
Zie ik een vette rogue wil ik een rogue etc.

Maar ik heb nu al een vette Mage en een vette Rogue XD
Nu bezig met die vette warrior. Maar ik ben dan ook weer een achievement hunter. en dan zit ik dat ook weer op alle characters te doen 8)7

Nu komt dan die account wide achievements. maar ik vrees dat het niet om alle achievements gaat

• Thysiej
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 26-11 21:46
Gisteren weer eens LFR ingedoken met mijn warrior; was al weer even geleden dat ik daar echt iets mee had gedaan. Eerste 6 bosses zwaar ongeluk, rolls van 105 (eigenlijk een roll van 5 dus) en ik verloor alle rolls op tier items, terwijl ik die hard kan gebruiken. Toch apart, geen enkel item enchanted en een gemiddelde van ilvl 375; toch 5e op dps.. Na spine de shoulders mogen looten en op deathwing zelf de 2h-sword mogen looten; toen waande ik mij toch wel weer gelukkig. Heb nu zowel voor offspec (prot) als mainspec (arms) BiS weapons van LFR :)

Toevallig dat ik geluk had dit weekeinde met LFR. Zowel op mijn dk als op mijn warrior geen enkele whipe gehad, alles ging redelijk snel. Natuurlijk vallen er mensen om op gevechten, simpelweg omdat ze totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Dat is echt niet te voorkomen.

Desalnietteplus; goed weekeinde gehad en dankzij alle snelle runs ook nog een beetje kunnen genieten van het weer:-)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

temp00 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:19:
[...]

Dit valt reuze mee. De addon selecteert 1 forwarder en er is dus ook maar 1 persoon die forward. Het zijn ook geen whispers maar gewoon een global channel waar je inzit. In raids zou ik de addon uitzetten, een apart tabje maken waarin alleen /raid,/party/whisper zitten of gewoon het global channel tijdelijk leaven.
Installeer het en maak eens een screenshot ;) Het zal je echt verbazen, ik weet dat het bij mij mijn ogen heeft geopend.

• Thysiej
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 26-11 21:46
Nu komt dan die account wide achievements. maar ik vrees dat het niet om alle achievements gaat
Ik denk dat op pvp gebied de kills niet opgeteld worden en dat achievements over characters misschien niet samengevoegd worden (meta-achievs waarvoor meerdere sub achievs gehaald moeten worden). Verder zou ik niet weten welke achievements niet account wide zouden worden.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gisteren weer eens DS10 normal ingedoken. Moest de healer vervangen in het Puppies team die met vakantie is. Duurde alleen erg lang voor we een vol team hadden. Eerste 2 bosses hadden we ook een undergeared healer bij ons. Na Zan'ozz gingen we verder met 3 druids(!) :).

Flinke raw healing bij ons allemaal, maar ging op zich prima. Haalde 23k op Zan'ozz en zo'n 25k bij Ultrax. Al deden we die met 2 healers omdat de 3de een latency had van 2k.

Maar ideaal was het niet en ze missen nog ranged classes en een goeie pala of priest healer voor het team.
Ik zit er niet echt mee omdat ik al een maand geleden ben gestopt met actief raiden. Ze kunnen mij toch altijd voor een invalbeurt vragen.

Oh en een tip voor RealID chat. Bij Friends kun je rechtklikken en dan een 'create conversation' maken en mensen inviten. Is erg handig. Alleen bij reloggen ben je het wel kwijt. Dus heb ik een ticket aangemaakt over een RealID chat channel. Of ze daar mee bezig zijn, of aan gedacht hadden.

• dotorion
@ TradeForwarder: bij mij staat Trade standaard uit omdat ik 'm niet eens wil zien in capitals, laat staan dat ik 'm ergens anders wil zien :P

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

ShadowBumble schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:53:
[...]

Installeer het en maak eens een screenshot ;) Het zal je echt verbazen, ik weet dat het bij mij mijn ogen heeft geopend.
Ik heb ten tijde van ToGC in WotLK dat ding geïnstalleerd en aangzien het toen de hoogtijdagen van GearScore was... wow! Er waren dus mensen die in Dalaran bizarre hoeveelheden data aan het spammen waren. En volgens mij was deze hoeveelheid dataverkeer zelfs zo groot dat Blizzard die addon moedwillig heeft geblockt.

Tegenwoordig zal het meevallen, maar ik gok dat er nog best 'vieze' addons in omloop zijn die heel veel data onnodig spammen.
junglebeast schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:03:
Gisteren weer eens DS10 normal ingedoken. Moest de healer vervangen in het Puppies team die met vakantie is. Duurde alleen erg lang voor we een vol team hadden. Eerste 2 bosses hadden we ook een undergeared healer bij ons. Na Zan'ozz gingen we verder met 3 druids(!) :).

[..]
Pfff, 3 druids is standaard voor ons. Feral, Balance en Resto. Alleen zo jammer als je dan geen tokens ziet droppen :P Voor onze huidige raid comp zou het goed zijn als de tokens wat meer zouden worden geshuffled. We zitten nu vaak met 5 Vanq, 4 Conq en 1 Prot Token roller...

Ja, we kunnen ook rerollen, da's waar :P

D3 char(s)

• Helza
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 26-11 12:39
Gisteren was bij ons wel het top punt van "focus, welke focus??" ..

We waren 3/8 heroic saved na de vorige raid (gefaal op hagara hc). Dus als het een beetje zou lopen konden we nog mooi een avondje besteden aan Warmaster hc welke we nog niet down hebben). Nouja, dat was dus het plan...

We zouden beginnen om 20.00, ik was 5m te laat vanwege bezoek, een dps/healer die 10min voor aanvang stroomuitval heeft en niet meer terug komt waardoor we een 3kwartier later begonnen voordat we besloten een vervanger te zoeken en gevonden hadden (nadat we nog geprobeert hebben om Hagara holding hands achievement met 9 man te doen, wat dus niet kan).

Hagara hc.. nouja .. zooitje tries en eerst faalde de vervangende mage een aantal keren tijdens lightning phase, daarna ging het door naar een healer die het ook nog een paar keer doet, en vervolgens was Hagara het zat en begon die te buggen tijdens lightning phase waardoor de lightning weigerde te connected.. (pfffft). Uiteindelijk na try xxxxx Hagara toch nog down met 4 dps/1healer dood net op de seconde dat ze de nieuwe ice wall phase begint..
Close call maar toch eindelijk de kill (pas onze 2de heroic kill op haar).

Dan even snel door naar Ultraxxion .. wow.. we hadden meer tries nodig voor Ultraxxion dan Hagara :P Faal op twilights, faal op fading, faal op falen.. vervolgens z'n zooitje dat mensen niet meer opletten en nog meer falen.

Uiteindelijk geen enkele try meer op warmaster heroic gedaan en direct door voor de full clear (rogue hoefde alleen nog DW voor de legendary). Helaas voor hem, Eerste try faal op bolt, en bij de 2de een bugged platform jump waardoor er een extra impale kwam waar de tank geen rekening mee had gehouden en dus dood ging. Helaas voor rogue was het alweer ver na 11'en en moesten er een aantal vroeg op.

3 uur voor 4 bazen waavan 2 op normal.. auch..

ohja, en heeft iemand ooooit de Vial trinket zien droppen? Wij wachten met 3 personen al heel DS totdat ie eens dropped :(

[Voor 3% gewijzigd door Helza op 26-03-2012 13:24]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die quest line voor legendary daggers is mij wel net even te lang :s je moet overdreven veel shards halen.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ricmaniac schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:28:
Die quest line voor legendary daggers is mij wel net even te lang :s je moet overdreven veel shards halen.
Ik het het belangrijkste deel van je quote even vet gemaakt.

Als het niet overdreven lang duurt, was het het dan nog Legendary geweest om die wapens te krijgen?

D3 char(s)

• Tijn96
  • Laatst online: 22:28

Tijn96

In speed we trust

Mijn hunter begint nou langzaamaan gegeared te raken voor normalls.
Alleen sommige dingen die ik nodig heb willen maar niet droppen en dan ga ik op mn tank en ja hoor dan dropt ie.... :(

Ben benieuwt wat het gaat brengen want die LFR heb ik onderhand wel gezien, het is leuk om wat gear (proberen) te verzamelen maar voor de rest is het niet heel veel.

Mijn tank begint ook langzamerhand wat gear te verzamelen alleen dat mag wel wat meer worden (iLvl 365 atm)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Blistimo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Ik het het belangrijkste deel van je quote even vet gemaakt.

Als het niet overdreven lang duurt, was het het dan nog Legendary geweest om die wapens te krijgen?
mace of ragnaros duurde vroeger nog niet zo lang man =p. 3.5 tot 4 maanden dit.

• IntToStr
Ik wissel bij LFR een beetje af tussen tank spec en dps spec in de hoop voor allebei wat gear te kunnen verzamelen, maar het lijkt een soort vloek te zijn dat je altijd precies verkeerd uitkomt als er iets leuks dropt...

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ricmaniac schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:32:
[...]

mace of ragnaros duurde vroeger nog niet zo lang man =p. 3.5 tot 4 maanden dit.
Valt nog wel mee, aangezien de drops gegarandeerd zijn, alleen de hoeveelheid is random

Val'nyr/Shadowmourne waren veel langer imo.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 26-11 20:14

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die Firelands-staff dan. :')

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Die was ook knap kansloos idd qua grinden :s
Ach ja, alles voor de legendary/looks he ;)

• IntToStr
En het eerste "echte" wapen dat je krijgt in de volgende tier maakt je legendary dan weer overbodig? Of gaan die dingen iets langer mee dan dat?

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ja maar, mensen, wacht nou eens. De laatste vier Legendaries (dus alles sinds WotLK) zijn gegarandeerd. Als in, als je als guild iemand aanwijst, en je hebt genoeg tijd, krijgt deze persoon gegarandeerd een Legendary weapon. Daarvoor was het pure randomness, omdat je afhankelijk was van een drop rate.

En dan nu lopen miepen dat het wel heel lang duurt. Ja duh!

--Raid drops in T14 zijn een 60/50 ilvls hoger dan de Staff/ Daggers. Nutteloos voor die raid instances dus.

[Voor 12% gewijzigd door Blistimo op 26-03-2012 14:02]

D3 char(s)

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Het is een tijdje geleden dat ik dungeons gedaan heb. Hoe moeilijk zijn die nieuwe dungeons? Zijn die te healen als een pvp specced disc priest in s10/11 gear?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Anvesi
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-08 19:41

Anvesi

What you did there, I see it.

De nieuwe dungeons zijn faceroll, als je ervoor kan queuen betekent het eigenlijk al dat je goed genoeg bent (er van uit gaand dat je niet retarded bent en geen idee hebt wat je doet). De average player lukt het prima, dus ik zou me daar niet teveel zorgen over maken.

En zucht. Heb ik eindelijk 85 warlock (altijd al gewild), valt het me VIES tegen. Nu dus maar weer mt een DK begonnen, speelt voor miijn gevoel veel lekkerder (is nu 65). Zondere heirlooms is het wl klote, heb ze allemaal op andere serves, bah.

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Chester schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:02:
Het is een tijdje geleden dat ik dungeons gedaan heb. Hoe moeilijk zijn die nieuwe dungeons? Zijn die te healen als een pvp specced disc priest in s10/11 gear?
Die nieuwe dungeons zijn inderdaad heel makkelijk. Vooral als healer.

De inkomende damage op je party is vele malen minder dan in de eerste heroics. De tank krijgt wel af en toe goed harde klappen van trash, daar moet je niet van schrikken.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 26-11 20:14

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blistimo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:02:
--Raid drops in T14 zijn een 60/50 ilvls hoger dan de Staff/ Daggers. Nutteloos voor die raid instances dus.
Klopt, maar de staff is momenteel natuurlijk wel nog BiS voor zover ik weet, en de daggers uiteraard ook.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• rodie83
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Blistimo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:02:
Ja maar, mensen, wacht nou eens. De laatste vier Legendaries (dus alles sinds WotLK) zijn gegarandeerd. Als in, als je als guild iemand aanwijst, en je hebt genoeg tijd, krijgt deze persoon gegarandeerd een Legendary weapon. Daarvoor was het pure randomness, omdat je afhankelijk was van een drop rate.

En dan nu lopen miepen dat het wel heel lang duurt. Ja duh!

Die staff zal vast nog wel verder generfed worden. Die spell duplicate groeit natuurlijk wel erg mooi mee...

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
rodie83 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:28:
[...]

Die staff zal vast nog wel verder generfed worden. Die spell duplicate groeit natuurlijk wel erg mooi mee...
"Occurs less often for players above level 85"

Of zoiets.

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Chester schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:02:
De Hour of Twilight heroics zijn een walkover. Ik kom kwa healing meestal niet verder dan Prayer of Mending en Renew, met zo af en toe een heal/greater heal.

Echt een aanfluiting dus. De enige heroics waar ik als healer nog lol aan beleef zijn de troll heroics (deze zijn goed getuned imo).

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee