Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 257 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 23.791 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:45

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb wel wat lvl 85 op Ally maar niet super goeie gear

Als je dps nodig bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

mrsar

waar een sar is,is een wodka

eerst maar eens kijken hoeveel man en wat te doen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Voeg me maar gewoon toe :P Real-ID aiseheidema@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

en vergeet niet naar teamspeak te komen :) (als je de gegevens weet ;)

we willen meer mensen :P

[ Voor 16% gewijzigd door mrsar op 26-03-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Heb geen Mic :P moet ik nog een keer halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Even een vraagje, ben nu al enkele weken terug bezig met WoW. Maar vroeg me af of er nog veel profit wordt gemaakt met elixer mastery. Iemand enige tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:12
Gister nog eventjes savonds me warrior gelevelt. nu 74. maar is saai man. de server waar die nog zit (had er 2 jaar niet meer op gespeeld) is echt helemaal dood. zelfs de trade chat is stil

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren even firelands in gegaan en heb op majordomo eindelijk al mijn essences vergaart.
Woensdag gaan we dan voor onze laatste raid naar Rhagnaros

Maar ik heb een vraag over de legendary staff.
Ik lees dat je het gehele gevecht met een debuff rondlopp, echter ik kan niet achterhalen hoe de debuff wordt gekregen. Wordt de debuff automatisch ge-applayed bij de start van het gevecht en is het gewoon overleven ? (ik heb dus de 250 burning essences :p)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Nu ook weer maar terug gegaan naar mn undead DK op Karazhan-horde. Binnen een dag van nog ilvl 345 (normale heroics) + wat early raid gear (BDW etc.) naar average 370, kan ik ten minste lekker raid finder doen vandaag voor de reset! :p
Vraagje: heb moeite tanking trinkets te vinden. Ben nog steeds bezig met runs naar Well of Eternity, maar waar zou ik makkelijk een tweede tank trinket kunnen vinden voor een blood dk?

Daarnaast merk ik echt hoe dood die server is. Alles is overpriced, er staat bijna niets op AH en als het wel op AH staat is het bizar duur. Misschien kan ik daar wel mn slag mee slaan. Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:54

Maduth

Probeersel

Ja hoor... de 84 is aangetik gisteren met me mage. Twee HC's met een prima team en daar was dan de laatst lvl. Nu nog de laatste loodjes. Trouwens ik deed 5-6k DPS met me fire mage met standard gear, is dat wat voor lvl 83/84?

Bij 85 de profs even omhoog gooien [even zegt ie] en dan voor MOP me Shammy op 85 [is nu 33]... dan ik blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Boempatat schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:34:
Even een vraagje, ben nu al enkele weken terug bezig met WoW. Maar vroeg me af of er nog veel profit wordt gemaakt met elixer mastery. Iemand enige tips ?
Hangt natuurlijk ook af van de prijs van flasks op je server, maar je kan er wel veel winst mee maken, het procd jammer genoeg niet heel vaak :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-06 14:51

Wootlock

Evilution

Maduth schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:52:
Ja hoor... de 84 is aangetik gisteren met me mage. Twee HC's met een prima team en daar was dan de laatst lvl. Nu nog de laatste loodjes. Trouwens ik deed 5-6k DPS met me fire mage met standard gear, is dat wat voor lvl 83/84?

Bij 85 de profs even omhoog gooien [even zegt ie] en dan voor MOP me Shammy op 85 [is nu 33]... dan ik blij :)
DPS op dat level is nog niet geheel relevant :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Heb je hc's gedaan op 84?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarschijnlijk level 80 HC's. anders is het echt niet te doen volgens mij. Zelf nooit geprobeerd op level 84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:12
Je kan geen HC's doen op 84 lol =p . ja WOTLK HC's misschien

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 27-03-2012 09:38 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ik deed gisteren als tank op trash in Stonecore ruim 10k DPS als lvl 83. Maar tanks doen in AoE situaties altijd belachelijk veel DPS :P

Gemiddelde single target bossDPS ligt zo rond 6k ervaar ik, dus zo gek is jouw DPS niet, Maduth.

Er is op mmo-champion trouwens een uitgebreide thread over symbiosis, te weten deze thread. Mijn resto druidje krijgt er dus een single target, self, of raid CD voor, wat mij geheel logisch lijkt :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Zit eraan te denken vanavond Black Temple / Blackwing Lair of misschien SSC oid te doen (horde). Geen idee of er nog mensen mee willen, maar misschien kunnen we xrealm wat opzetten hiervoor? :)
Laatst met alliance door BWL lair heen duurde geen 20 min dus moet lukken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

tja, heb alleen nuttige alliance :P dus aan de horde kant kan ik niet meedoen xD alleen een DK die ik alleen zover heb geleveld dat ik aan een world fight kon meedoen afgelopen jaar @ tarren mill :P

nog even over gesprek van gisteravond over de lockjes ;) had natuurlijk nog even een hc gedaan (verveelde me wat uiteindelijk) en deed op de bosses meestal 22-26k dps met ilvl euhm 385 ofzo op mijn destro lock,nu is het alleen zo dat het zo verschilt met welke boss en de buffs etc,daar in lfr ik bij sommige 37k-40k dps doe...... wat de berekening van de gemiddelde dps van mijn lockje niet altijd even duidelijk maakt.daarnast had ik gisteravond door een add-on er last van dat mijn wow haperde.....vanavond maar eens kijken welke het precies is,mis toch wel wat balkjes als ik alles uitzet (bv de lag berekening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Niet online
mrsar schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:46:
tja, heb alleen nuttige alliance :P dus aan de horde kant kan ik niet meedoen xD alleen een DK die ik alleen zover heb geleveld dat ik aan een world fight kon meedoen afgelopen jaar @ tarren mill :P

nog even over gesprek van gisteravond over de lockjes ;) had natuurlijk nog even een hc gedaan (verveelde me wat uiteindelijk) en deed op de bosses meestal 22-26k dps met ilvl euhm 385 ofzo op mijn destro lock,nu is het alleen zo dat het zo verschilt met welke boss en de buffs etc,daar in lfr ik bij sommige 37k-40k dps doe...... wat de berekening van de gemiddelde dps van mijn lockje niet altijd even duidelijk maakt.daarnast had ik gisteravond door een add-on er last van dat mijn wow haperde.....vanavond maar eens kijken welke het precies is,mis toch wel wat balkjes als ik alles uitzet (bv de lag berekening)
Gebruik dan ElvUI, is een lichtgewicht ui overhaul, zeer netjes en er zit standaard lag berekening in je cast bar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

eXtink schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:50:
[...]

Gebruik dan ElvUI, is een lichtgewicht ui overhaul, zeer netjes en er zit standaard lag berekening in je cast bar
zal er eens naar kijken :) maar ja,je bent nu eenmaal gewend aan een layout die je al jaren gebruikt :P
toch benieuwd welke nou de problemen veroorzaakt,heb eigelijk alleen dbm niet uitgezet ;) maar mijn wow ging echt op "not responding" voordat ik dat deed....

maar eens klooien vanavond,had ik gister geen zin meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ach.. de groep deed allemaal rond 5/6k DPS en volgende netjes de leads dus maar 1 whipe [3 pulls tegelijkertijd].

Vanavond en/of morgen hoop ik richting de helft te gaan... bij elke uitbreiding krijg ik weer lvl-ing drang. Heb al 2 85's op een andere server maar nu wil ook twee op de nieuwe :)

Stom lvl-ing game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Niet online
mrsar schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:53:
[...]

zal er eens naar kijken :) maar ja,je bent nu eenmaal gewend aan een layout die je al jaren gebruikt :P
toch benieuwd welke nou de problemen veroorzaakt,heb eigelijk alleen dbm niet uitgezet ;) maar mijn wow ging echt op "not responding" voordat ik dat deed....

maar eens klooien vanavond,had ik gister geen zin meer in :)
Ik ken het gevoel, ik heb eerst heel lang vanilla met een paar extra's gedraaid. Echter toen toch eenmaal de overstap gemaakt en ik zou nu echt voor geen ene meter terug willen naar vanilla. Alles is nu een stuk overzichtelijker, beter te bereiken en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Bah ik moet dit minder lezen tijdens werk, krijg zoveel zin om te spelen! Maar shameless bumpje dan maar want ik zoek nog steeds naar een goede (blood dk) tank trinket, ik kon er maar 1 vinden die ik "makkelijk" kon krijgen, namelijk die van Well of Eternity. Andere kon ik niet echt vinden! Iemand nog tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Eentje van VP en eentje van JP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Seraphin

Meep?

Maduth schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:52:
Ja hoor... de 84 is aangetik gisteren met me mage. Twee Dungeonsmet een prima team en daar was dan de laatst lvl. Nu nog de laatste loodjes. Trouwens ik deed 5-6k DPS met me fire mage met standard gear, is dat wat voor lvl 83/84?

Wat is je spec? Ik heb mijn mage recent ook naar 85 gedinged, en zat met hetzelfde: 5-6k dps. Echter was ik frost vanwege het prettige solo spelen.

Zodra ik 85 was, ben ik naar fire omgespecced. Met hooguit 1 of 2 gear upgrades deed ik op bossfights opeens 10k dps; dat scheelt nogal :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Merkte dat Fire net iets meer DPS deed dan Frost [single target] dus in instances doe ik altijd me Fire aan. Ach moet me niet te druk maken want na het omhoog lvl-en van me profs komt deze in de vriezer en ga ik me shammy omhoog knallen.

Bij MOP wil gewoon kunnen kiezen uit 5 85's :)

Lock/Priest/Mage [clothlover]/Shammy en als het kan een Pally maar dat ligt aan me RAF die momenteel geldt [weet dat meneer het forum leest ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
Ga me vnv eens bezig houden met m'n priest te levelen. Wil met deze voornamelijk pvp levelen. Is dit nog steeds mogelijk ? Ik zoek Disco te spelen, iemand ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ben mijn hunter maar wat aan het gearen, je moet toch wat als je je beide priests zowat helemaal in de gear hebt. Even LFR kunnen doen op mijn Hunter, trinket van lootship 2.0 en boog van deathwing kunnen looten.
Eindelijk mijn iLevel 346 gun kwijt :P

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Lootship is niet helemaal lootship 2.0 imo ^^ het is wel een van de moeilijkere HC fights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:47:
Lootship is niet helemaal lootship 2.0 imo ^^ het is wel een van de moeilijkere HC fights
Ik heb het over de Looking for Raid(lees retard), variant. dat is zeker wel Lootship 2.0 :P

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Tenzij de helft van de raid weet dat Onslaught geen damage tegen 't ship doet en er dus niet in gaat staan, en de andere helft wel. Ben al veel te vaak doodgegaan daar :<

Zo probeer ik ook altijd DPS (want dat zijn het zonder uitzondering) die hun knopje op Ultraxion niet gebruiken dood te laten gaan, maar dat is me helaas nog niet gelukt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Blistimo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:56:
Zo probeer ik ook altijd DPS (want dat zijn het zonder uitzondering) die hun knopje op Ultraxion niet gebruiken dood te laten gaan, maar dat is me helaas nog niet gelukt.
Nee vind je het gek in LFR doet de eruption maar 36k Damage, weet je wat voor DPS los dat is om constant in LFR die button in te drukken :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik druk zelfs als healer de knop niet in :P lekker de meters toppen en ik heal mezelf toch wel up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:14
Zo goedemorgen allemaal!

Afgelopen zondag ben ik toch maar gaan raiden. Iemand die accepted stond (Rodie!!) kwam niet opdagen. Ik had aangegeven bij de rest dat ik er waarschijnlijk niet zou zijn 'tentative' ben toch maar online gekomen. Toen mistten we nog 1 mannetje. Uiteindelijk is Armand (ook een GoTer - bedankt nog!) ingevallen. Lekkere eerste indruk ook...

We hadden de meest rommelige raid ooit. Begonnen veel te laat en hadden nogal wat connection problemen met onze priest. Uiteindelijk alleen maar Morchok en Yor neergelegd. Yor erg slordig, Morchok erg gecontroleerd... Zon'Ozz wilde helaas niet meewerken, maar dit gaat vanavond wel neer.

Verder ben ik gister nog even een pug in gedoken voor DS10 op de druid... Zonder enige aanleiding sprak iemand me aan. Jij post toch wel eens op GoT?! Ja inderdaad... jij ook? Nee, nooit, ik lees alleen af en toe. Bij deze: Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Gisteren ook nog 1e deel LFR gedaan met warrior, viel me mee voor een maandag. Op Morchok viel aan het eind ineens de helft om, maar daar bleef het wel zo'n beetje bij, alle bosses gingen (al zij het moeizaam) gewoon in 1 keer down.

Uiteraard weer geen loot, maar het zal eens anders zijn ;) Toch weer stapeltje gold opgehaald en daarna besloten maar eens inscription op te pikken en te lvlen. Na uurtje of iets meer uiteindelijk op 121 skill uitgekomen en zelfs de low lvl glyphs sellen voor 30g, dus houd er hopelijk nog wat aan over ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hulkie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:12:

Verder ben ik gister nog even een pug in gedoken voor DS10 op de druid... Zonder enige aanleiding sprak iemand me aan. Jij post toch wel eens op GoT?! Ja inderdaad... jij ook? Nee, nooit, ik lees alleen af en toe. Bij deze: Hoi!
lol :+ (en nee,ik was het niet,ik post enzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Gisteravond met m'n priest LFR Madness gedaan. Dat LFR niveau is wel zo erg. Gewoon blijven staan en zo veel mogelijk healen. De tactics leer ik wel met de guild :)

Wel een mooie mace ilvl 390 geloot, lekkah!

Verder mijn Horde Druid naar lvl 84 gebracht. Nog maar 9 mil xp te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Die ilvl 390 mace gebruik ik soms in plaats van mijn 410 heroic mace : > die proc is echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Heb na Madness niets meer met de priest gedaan. Binnenkort eens kijken hoe die proc gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:27:
Die ilvl 390 mace gebruik ik soms in plaats van mijn 410 heroic mace : > die proc is echt geweldig
Maw of the Dragon Lord owns Vageries of Time hc :D Heb mijn offspec Mace ( Vageries HC ) ook voor de normal Maw ( ilvl 403 ) geruilt :D echt brilliant die proc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dit klinkt allemaal veelbelovend haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Fiole schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:07:
Bah ik moet dit minder lezen tijdens werk, krijg zoveel zin om te spelen! Maar shameless bumpje dan maar want ik zoek nog steeds naar een goede (blood dk) tank trinket, ik kon er maar 1 vinden die ik "makkelijk" kon krijgen, namelijk die van Well of Eternity. Andere kon ik niet echt vinden! Iemand nog tips hiervoor?
Tanking trinket van Well of Eternity? Bedoel je wellicht Varo'then's Brooch? Dat wil ik geen tanking trinket noemen, ook al zit er een mastery proc op. Koop dan liever een pure mastery trinket zoals Fire of the Deep (1.650 VP). Combineer dat met bijvoorbeeld Veil of Lies uit Hour of Twilight en je hebt een gemakkelijk te verkrijgen set trinkets. Natuurlijk zijn er betere combinaties, maar je wilde het makkelijk. :P

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

De shoulders van de priest T14 lijken (te)veel op priest T12, vind de set heel lelijk, vooral de kleur hopelijk is / wordt dit het LFR kleurenschema of gaan deze kleuren helemaal niet gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:37:
De shoulders van de priest T14 lijken (te)veel op priest T12, vind de set heel lelijk, vooral de kleur hopelijk is / wordt dit het LFR kleurenschema of gaan deze kleuren helemaal niet gebruikt worden.
Inderdaad. Ik vind het huidige witte wel erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Rone schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:33:
[...]

Tanking trinket van Well of Eternity? Bedoel je wellicht Varo'then's Brooch? Dat wil ik geen tanking trinket noemen, ook al zit er een mastery proc op. Koop dan liever een pure mastery trinket zoals Fire of the Deep (1.650 VP). Combineer dat met bijvoorbeeld Veil of Lies uit Hour of Twilight en je hebt een gemakkelijk te verkrijgen set trinkets. Natuurlijk zijn er betere combinaties, maar je wilde het makkelijk. :P
Sorry die bedoelde ik ook, heb ze per ongeluk omgewisseld gok ik :(
Daarnaast wil ik dus inderdaad die trinket nog, maar behalve VP (die ik voor dk nietgeweldig vond) is er niet echt veel anders. Wel jammer moet ik zeggen...vanavond is kijken of ik dat kreng kan krijgen, wellicht in LFR nog iets kan looten als ik geluk heb :p

En 2h frost spec dps nog testen, ben benieuwd hoe ik na mn nieuwe gear (gem / reforge etc) dps doe :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Fiole schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:44:
[...]

Sorry die bedoelde ik ook, heb ze per ongeluk omgewisseld gok ik :(
Daarnaast wil ik dus inderdaad die trinket nog, maar behalve VP (die ik voor dk nietgeweldig vond) is er niet echt veel anders. Wel jammer moet ik zeggen...vanavond is kijken of ik dat kreng kan krijgen, wellicht in LFR nog iets kan looten als ik geluk heb :p
Ja, in LFR zijn Indomitable Pride en Soulshifter Vortex uiteraard goede trinkets, maar dan moet je maar net geluk hebben dat ze droppen. De droprate van beiden is namelijk veel lager omdat er natuurlijk maar twee tanks in een LFR group zitten, maar de kans dat je hem wint is dan weer groter, wat enigszins compenseert.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Ik had gisteren eigenlijk nog wel wat x-realm willen doen, maar is er niet echt meer van gekomen. Misschien maar goed ook, want verbinding was vaak nogal crap. Heb uiteindelijk maar wat molten front dailies gedaan voor de mount en m'n mage nog een paar dungeons doorgejaagd en professions geleveld.

Vandaag rustdag en woensdag maar weer LFR in. Hopelijk eindelijk weer eens een token dat ik kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rone schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:55:
[...]

Ja, in LFR zijn Indomitable Pride en Soulshifter Vortex uiteraard goede trinkets, maar dan moet je maar net geluk hebben dat ze droppen. De droprate van beiden is namelijk veel lager omdat er natuurlijk maar twee tanks in een LFR group zitten, maar de kans dat je hem wint is dan weer groter, wat enigszins compenseert.
De droprate van die dingen is niet lager dan alle andere loot op die bosses hoor. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

NMe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:33:
[...]

De droprate van die dingen is niet lager dan alle andere loot op die bosses hoor. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben.
Een groter probleem is dat de helft van de raid rolled op het token dat ik nodig heb.. En dan ook nog eens de helft voor OS .. het leven van een mage gaat niet over rozen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

hmr schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Een groter probleem is dat de helft van de raid rolled op het token dat ik nodig heb.. En dan ook nog eens de helft voor OS .. het leven van een mage gaat niet over rozen..
Sucks to be you. Is wel op te merken dat iedereen zo arrogant en egoïstisch is in LFR, iedereen need gewoon wat hij kan en de rest kan stikken. Doe je niet genoeg dps / doe je iets fout bijna direct votekick. Jammer dat het niveau zo zakt in lfr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Tuurlijk is iedereen asociaal in LFR je komt die mensen toch nooit meer tegen daarna, dus waarom zou je niet needen voor je offspec(s) of voor je vrienden?

Ik doe het zelf ook, zelfs als ik een item al heb dan need ik zodat ik iets heb om te ruilen als iemand anders iets krijgt wat ik wil (mocht dat niet het geval zijn geef ik het wel aan de 2e roller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:46:
Tuurlijk is iedereen asociaal in LFR je komt die mensen toch nooit meer tegen daarna, dus waarom zou je niet needen voor je offspec(s) of voor je vrienden?

Ik doe het zelf ook, zelfs als ik een item al heb dan need ik zodat ik iets heb om te ruilen als iemand anders iets krijgt wat ik wil (mocht dat niet het geval zijn geef ik het wel aan de 2e roller).
Dat is wel slim. Ik pass als ik iets niet nodig heb, maar een eventueel ruilmiddel is nooit verkeerd. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Ik ben inmiddels ook al asocialer geworden in LFR. Als iedereen need als een stelletje asociale hufters, dan gun ik het mezelf eerder om te winnen dan anderen. Als ik het item dan echt niet nodig heb, dan kan ik nog altijd inspecten en het doortraden aan iemand die het wel nodig heeft.

Wat dat aangaat ben ik blij hoe het LFR systeem gaat veranderen in MoP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Wat zijn trouwens de verwachtingen mbt de release van MOP? Zelf dacht ik met het begin van de BETA dat september wel een mooie maand zou kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

September zou kut zijn dan begin ik (hopelijk) aan mijn HBO opleiding :P
Mijn vakantie tussen de opleidingen is precies de dag dat Diablo 3 uitkomt tot september ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Diablo komt uit in mei, en ik verwacht niet dat Blizzard binnen 3 maanden daarvan nog een game uitgeeft uit angst om met zichzelf te moeten concurreren. Je zit dan al in augustus voordat ze de kans hebben. Augustus is in het grootste deel van hun afzetgebied hoogzomer en daarom lijkt het me niet dat ze dan gaan releasen. Ik verwacht dus inderdaad dat het september of zelfs oktober wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Dan verwacht ik zelf September want heart of the swarm wilden ze eigenlijk ook nog doen dit jaar, en dat zou dan rond een kerst release komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

17 juli komt MoP uit.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Laatst online: 01-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Als dat zo is, leuk verjaardags kado :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Gewoon mijn gevoel. :) Heb het zelfs in mijn sig gezet...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Haha opzich geen hele gekke gedachte, denk dat blizzard MoP wil pushen want mensen vinden DS saai en blizzard gaat geen ICC herhalen.

[ Voor 57% gewijzigd door Yintha op 27-03-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Als het daadwerkelijk zo is, dan mogen ze wel opschieten met het verstrekken van Beta toegang. Ze zijn op diverse fora al merg en been aan het klagen. (Ik wil wel de beta proberen, zodat ik alvast een plan kan trekken om een goede slag te slaan kwa AH verkopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Pff ik heb de annual pass maar ik weet niet wat ik in de beta ga doen, wil wel een leuke ervaring hebben met de release, niet zo van ahnee dit heb ik allang gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-06 17:03
Gisteren met m'n nieuwe druid nog even een random heroic gedaan, kom ik bij de laatste baas in Zul'aman terecht...aaaaaaa. Had net een nieuw pvp item gecrafted, nu bleek m'n ilvl ineens 346 te zijn, hoog genoeg voor troll dungeon's :) maarja het meeste was allemaal of dps gear of pvp gear omdat ik nog maar 1 normal heroic dungeon had gedaan en een 5 tal gewone dungeons waarvan de helft geboost :P. Nouja toch maar proberen, de group was net gewiped en zaten al te klagen over lage dps, en dat zelfs een nieuwe healer (ik) hun daar niet doorheen kon trekken. Toen moest ik even slikken wat heb nog nooit daar gehealed en was redelijk undergeared. Tank vertrekt ineens, dus moesten we weer wachten op een nieuwe. Nieuwe tank, first try, ik neem eerste surge, loop naar binnen, dps neemt 2de surge.. loopt naar binnen, loopt de andere dps ineens naar de tank... boem ik dood door surge met debuff :( ... wipe...
Tank leaved, irri dps leaved (yay).. Nieuwe tank, nieuwe dps, nieuwe try..
eerste surge neem ik, gaat de tank ineens aan de wandel met de baas!! :( iedereen er achter aan rennen, maar mocht niet baten, even iets te laat en hoppa, weer surge op mij :(..

Ik zag die dungeon toch al niet zitten en ben toen maar vertrokken. Kreeg ook nog een nieuwe BOE Waist van DS uit de GB en toen had ik ineens ilvl 353 :) Toch maar een random DS dungeon gedaan met een guildie, die doet toch goede dps, en dmg is toch lager in DS dungeon's vergeleken met de zandi's dacht ik.
Fck dat was even wennen, ik heb al die dungeon's 1x gedaan met de release en daarna nooit meer. Spike damage was op momenten zoveel hoger dan de normal dungeons dat ik zo gefoccused was op healen dat ik niet eens meer oplette waar ik zelf stond, dus toch nog een paar keer dood gegaan of ik liet de tank dood gaan, maar baas was telkens snel genoeg dood door de dps en m'n guildie had genoeg health om het even te overleven zonder :P

Toch maar eens goed oefenen op die heroics, heb nog een boel te leren merk ik wel :)

Toch weer een paar items erbij. ilvl 358 (291 equipped, oeps) moet nog even een goede cloak regelen en misschien nog een trinket, dat zou m'n ilvl genoeg moeten opkrikken voor LFR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Het enige wat ze nog gaan doen voor release van MoP is volgens mij de raid op Orgrimmar, maar daarna is er niets meer. Ze kunnen gewoon niet mensen 6 maanden laten wachten tot de volgende 'content', dan verliezen ze gewoon gegarandeerd abonnee's, en dat willen ze júist tegen gaan. Denk dat ze of tussendoor nog wat geven, of ze releasen hem tijdens de zomer. Denk dat er geen angst is voor sprake van concurentie van WoW met Diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
uhm, als het goed is dan zou de raid op orgrimmar aan het eind van MoP zijn, niet het begin. Ik denk dat je de siege op theramore bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ValHallen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:26:
Als het daadwerkelijk zo is, dan mogen ze wel opschieten met het verstrekken van Beta toegang. Ze zijn op diverse fora al merg en been aan het klagen.
Klagen doe je niet "merg en been" maar "steen en been". :P En dat zag ik al aankomen toen die AP aangekondigd was. Elke idioot kon bedenken dat Blizzard niet iedereen tegelijk toegang zal geven tot de beta maar tegelijkertijd was Blizzard stom genoeg om het niet goed aan te geven.
(Ik wil wel de beta proberen, zodat ik alvast een plan kan trekken om een goede slag te slaan kwa AH verkopen.)
Daar heb je de beta niet voor nodig. Level gewoon als eerste een char met een gathering profession of liefst zelfs twee. Gebruik de dingen die je farmt niet om je andere professions te levelen, maar verkoop ze. Ik heb goud geld verdiend aan het verkopen van herbs toen WotLK uitkwam en toen Cata uitkwam de eerste paar dagen ook, al duurde dat winstgevende veel korter omdat Deepholm zo'n herbparadijs was. :P
Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:27:
Pff ik heb de annual pass maar ik weet niet wat ik in de beta ga doen, wil wel een leuke ervaring hebben met de release, niet zo van ahnee dit heb ik allang gedaan :P
^^ dat. Ik heb de AP en ik zal vast de beta wel even installeren om wat te klooien met talents en rotations zodat ik sneller kan levelen als het eenmaal uitkomt, maar ik ga zo min mogelijk voor mezelf verpesten.

[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 27-03-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Ik zit nog te denken wat ik ga doen, vermoedelijk ga ik de heroics & raids wel uitproberen, maar laat ik het levelen/story line achterwege. Ik voel er niet zoveel voor om dat 4x te doen, 1x in de beta en dan nog eens 3x op live voor elke char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 11:56
Gisteravond 6 lvl's verder gekomen met mijn Warlock, hopen dat ik vandaag hetzelfde kan doen zodat ik in Northrend kan lvlen.
Verder viel het mij gisteravond op hoe snel je kan lvlen als Affliction Lock, echt iedereen 3 dots geven en dan heen en weer rennen, en als ze te dichtbij komen Howl of Terror. Alleen heb je een mana probleem en dat staat gelijk aan Health probleem.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

kivanco schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:58:
Gisteravond 6 lvl's verder gekomen met mijn Warlock, hopen dat ik vandaag hetzelfde kan doen zodat ik in Northrend kan lvlen.
Verder viel het mij gisteravond op hoe snel je kan lvlen als Affliction Lock, echt iedereen 3 dots geven en dan heen en weer rennen, en als ze te dichtbij komen Howl of Terror. Alleen heb je een mana probleem en dat staat gelijk aan Health probleem.
Ik level zelf destruction atm, gooi op elke mob agony/corruption en laat mn pet de rest doen ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

tja,ik vond affl ook lekkerder levelen :) *stuur voidwalker => dot dot dot => next :P al ben ik toen ik enmaal 80 was over gegaan op destro voor raiden en daar nooit meer vanaf gegaan :P

enne tot je een beetje geared op 85 houd je de mana probs wel een beetje ;) ik heb echt bijna nooit meer mana tekort,hoogstens als ik teveel aoe moet doen zonder andere dingen die mana terug geven :) (meestal reacties op iets omdat er iets niet goed gaat bij de tank,RoF kost veel mana :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Gisteren op mijn DK maar even LFR getanked in DPS gear, kwestie van het leuk te houden :P

Vijfde op DPS/damage done >:)

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

dotorion schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:07:
Gisteren op mijn DK maar even LFR getanked in DPS gear, kwestie van het leuk te houden :P

Vijfde op DPS/damage done >:)
Als DK tank? Doe je goed, haha! Benieuwd hoe de rest van de groep was :p
Zelf ook nog maar is proberen, ik merk wel op dat tegenwoordig tanks veel meer dmg doen dan vroeger

[ Voor 14% gewijzigd door Anvesi op 27-03-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Heb er wel een screen van maar zit nu op 't werk, dus mssn iets voor vanavond :P

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Ben nu een rogue & DK in Outland aan het levellen, en het volgende valt me opeens op: met enige regelmaat zie ik mensen op lvl 61-62 1000+ dps doen in b.v. Blood Furnace & Hellfire Ramparts.

In mijn herinnering deed je het al best aardig als je op lvl 70 met T4+ gear in raids 1k dps deed. Ik meen me zelfs te herinneren ooit een PUG maggie kill gemaakt te hebben, waar ik met "slechts" 800 dps op #3 overall dmg done stond, en van alle melee (was zelf feral bear specced in kitty gear) bovenaan.

Oftewel; zijn de mechanics / LFD buffs zodanig dat er een enorme powercreep is geweest of is mijn geheugen naar TBC times gewoon een beetje mistig?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Seraphin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:11:
Ben nu een rogue & DK in Outland aan het levellen, en het volgende valt me opeens op: met enige regelmaat zie ik mensen op lvl 61-62 1000+ dps doen in b.v. Blood Furnace & Hellfire Ramparts.

In mijn herinnering deed je het al best aardig als je op lvl 70 met T4+ gear in raids 1k dps deed. Ik meen me zelfs te herinneren ooit een PUG maggie kill gemaakt te hebben, waar ik met "slechts" 800 dps op #3 overall dmg done stond, en van alle melee (was zelf feral bear specced in kitty gear) bovenaan.

Oftewel; zijn de mechanics / LFD buffs zodanig dat er een enorme powercreep is geweest of is mijn geheugen naar TBC times gewoon een beetje mistig?
Nee, TBC is flink generfed. Zie bijv ook dit: http://imgur.com/a/yEK7Q

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat Blizzard alle group quests heeft veranderd in soloable quests will niet zeggen dat heel TBC generft is hoor. In dungeons is er niets generft. Maar vergeet niet dat de classes sinds TBC wel heel sterk veranderd zijn, dus het kan best kloppen dat mensen meer damage doen.
Helza schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:34:
Ik zit nog te denken wat ik ga doen, vermoedelijk ga ik de heroics & raids wel uitproberen, maar laat ik het levelen/story line achterwege. Ik voel er niet zoveel voor om dat 4x te doen, 1x in de beta en dan nog eens 3x op live voor elke char.
Ik "moet" het sowieso al elf keer doen, één keer voor elke char die ik nu al op 85 heb, en één keer voor de nieuwe monk. 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door NMe op 27-03-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Chester schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:15:
[...]
dat was gewoon triestig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

NMe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:21:
Dat Blizzard alle group quests heeft veranderd in soloable quests will niet zeggen dat heel TBC generft is hoor. In dungeons is er niets generft. Maar vergeet niet dat de classes sinds TBC wel heel sterk veranderd zijn, dus het kan best kloppen dat mensen meer damage doen.
PRecisely my point. Dat b.v. een elite npc nu je plaatselijke bitch is, is één ding. Maar dat verklaart niet waarom classes nu 5x zoveel dps doen als 5 jaar geleden. (ik roep even wat; geen idee hoeveel dps een rogue deed op lvl 61 met HFP greens, maar toch, no way in hell dat ze toen in de buurt kwamen van lvl 70 TK-SSC geared raid dps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ja, Durn is tegenwoordig te solo'en, maar dat heeft niks te maken met een mechanic change.

Ik denk dat met name de talent tree change van Cata, en de daarbij behorende andere verdeling van wanneer welke skills beschikbaar zijn hebben gezorgd voor deze nieuwe DPS getallen. Zéker tanks, maar eigenlijk iedere class die een goede spammable AoE heeft kan absurde damage doen in TBC dungeons. Single target zal het een stuk lager uitvallen, maar inderdaad nog altijd een stuk hoger dan ten tijde van TBC.

--hmpf, ninjaposters zijn me voor :P

--Ik liep op lvl 46 in Maraudon al ruim 1000 DPS te doen, en een mage guildie van me ook. Maar dat was dus op 4+ mobs.

[ Voor 20% gewijzigd door Blistimo op 27-03-2012 15:26 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

oe, AOE idd niet aan gedacht. Vooral met die mass-pulls die je tegenwoordig voorbij ziet vliegen. (8+ mobs? no problem!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 11:56
mrsar schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:03:
tja,ik vond affl ook lekkerder levelen :) *stuur voidwalker => dot dot dot => next :P al ben ik toen ik enmaal 80 was over gegaan op destro voor raiden en daar nooit meer vanaf gegaan :P

enne tot je een beetje geared op 85 houd je de mana probs wel een beetje ;) ik heb echt bijna nooit meer mana tekort,hoogstens als ik teveel aoe moet doen zonder andere dingen die mana terug geven :) (meestal reacties op iets omdat er iets niet goed gaat bij de tank,RoF kost veel mana :( )
Ik ben meer een PvP mannetje dus ik blijf wel bij affliction, en anders neem ik deestro als offspec om effe te kijken hoe het is om te lvlen als destro, want ik heb zelf tot lvl 56 als dem lock gespeeld en ik zie het verschil nu wel in.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Chester schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:15:
[...]

Had dat ding niet ooit iets van 80k HP of zo? Wat zie ik nu 12k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
AP puur aangeschafft voor de mount (heb eigen account ook weer SoR gegevenn, ook puur vanwege de mount)
Enige reden voor mij om Beta te proberen, is een level 85/90 monk om te kijken of ik reroll met launch of weer als eerste de paladin doe.
Het levelen zal waarschijnlijk toch wel 11 keer doen. /yeah me

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Pff levelen is verschrikkelijk, mijn lock is eindelijk 72 maar wat ben ik blij als hij 85 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Over levelen gesproken, ik heb me er van kunnen weerhouden om een derde priest te gaan levelen. In plaats daarvan ga ik nu een night elf mage naar 85 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:01:
Pff levelen is verschrikkelijk, mijn lock is eindelijk 72 maar wat ben ik blij als hij 85 is.
Same here...

Gelukkig zijn Tank queue's kort en ben je zo door WotLK heen en gaat het snel tot aan lvl 83.
Anders had ik het niet gered, doordat het zo snel is denk ik er aan om mijn DK, oud oud oud main.
Als tank door LFG tool heen te jassen als ike me genoeg verveel.

Moet er niet aan denken om straks 4x door MoP te lvl'en.
Denk dat het word zoals als Cata bij mij, 6 maanden met maar 1 lvl 85, daarna een 2de (mage) en sinds 1 maand nu mijn 3de 85'er.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
ValHallen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:11:
Over levelen gesproken, ik heb me er van kunnen weerhouden om een derde priest te gaan levelen. In plaats daarvan ga ik nu een night elf mage naar 85 brengen.
Ben ook bezig met een night elf mage nu :)

Is trouwens wel heel eenvoudig levelen. Ik heb voor fire spec gekozen (ondanks dat de andere 2 waarschijnlijk beter zijn, maar vind fire leuker) en ik hobbel een beetje achter de tank aan in dungeons en spam wat fireballs. Ondertussen wat dungeon quests meepakken en voor je het weet ben je weer een paar levels verder na de dungeon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zou mooi zijn als je ingame cross server kan afspreken voor bijvoorbeeld ook lvl-ing.. dus geen raids. Vind instances doen met TS erbij humor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Maduth schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:16:
Zou mooi zijn als je ingame cross server kan afspreken voor bijvoorbeeld ook lvl-ing.. dus geen raids. Vind instances doen met TS erbij humor... :)
Dit kan toch ook? Queuen als x-realm party in de LFD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

IntToStr schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:16:
[...]

Dit kan toch ook? Queuen als x-realm party in de LFD?
nvm verkeerd gelezen wat InToStr dus zegt :d

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 27-03-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
NMe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:21:
Ik "moet" het sowieso al elf keer doen, één keer voor elke char die ik nu al op 85 heb, en één keer voor de nieuwe monk. 8)7
ik moet er niet aan denken, ik vond het levelen na de eerste keer al niet leuk meer, en toen was het nog generfed ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Op mmo-champion staat een grote post op de homepage met class changes in MoP. Paladins komen er niet al te slecht vanaf volgens mij. Word of Glory naar cooldown van 1.5s, judgement genereert holy power, crusader strike extra damage, dat wordt leuk soloen :) Wel een paar "utility" abilities die wat minder zijn, zoals langere cooldown op rebuke, of hogere mana costs, maar zo op het eerste gezicht voornamelijk positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok zelf op een release ergens in juli inderdaad of augustus, maar niet later dan dat. Vroeger, een release in juni, is ook nog een mogelijkheid.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Hoe we het eerder over asociaal gedrag in LFR hadden, zag ik dat nu weer. Iemand need shoulders en head van lootship, en won ze allebei...om ze vervolgens allebei(!!) aan mij te geven! Vervolgens droppen plate dps schouders, passt ie vervolgens ook aan mij! Dat maakt wel heel veel goed...echt nice dat, van iemand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zeror schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:18:
[...]

Ik gok zelf op een release ergens in juli inderdaad of augustus, maar niet later dan dat. Vroeger, een release in juni, is ook nog een mogelijkheid.
Zoals sommigen al hebben gezegd is juni/juli denk ik echt te vroeg, Dia 3 komt half mei uit en na 1-2 maanden zijn veel mensen hier echt nog niet op uitgekeken. Lijkt me apart als ze in die tijd al een expansion op WoW gaan releasen...

Then again: D3 betaal je maar 1 keer voor... ik denk dat de releasedatum na de release van D3 bekend wordt, veel mensen hebben de investering voor D3 dan toch al gedaan.
Fiole schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:05:
Hoe we het eerder over asociaal gedrag in LFR hadden, zag ik dat nu weer. Iemand need shoulders en head van lootship, en won ze allebei...om ze vervolgens allebei(!!) aan mij te geven! Vervolgens droppen plate dps schouders, passt ie vervolgens ook aan mij! Dat maakt wel heel veel goed...echt nice dat, van iemand :D
Dat heb ik nog niet meegemaakt.. Zelfs als je er normaal om vraagt vang je 90% van de tijd niks xD

[ Voor 42% gewijzigd door Baroshir op 27-03-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het volgende deel:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 258

Graag daar verder gaan!!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.