Ik heb wel wat lvl 85 op Ally maar niet super goeie gear
Als je dps nodig bent?
Als je dps nodig bent?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
[ Voor 16% gewijzigd door mrsar op 26-03-2012 20:35 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Hangt natuurlijk ook af van de prijs van flasks op je server, maar je kan er wel veel winst mee maken, het procd jammer genoeg niet heel vaakBoempatat schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:34:
Even een vraagje, ben nu al enkele weken terug bezig met WoW. Maar vroeg me af of er nog veel profit wordt gemaakt met elixer mastery. Iemand enige tips ?
DPS op dat level is nog niet geheel relevantMaduth schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:52:
Ja hoor... de 84 is aangetik gisteren met me mage. Twee HC's met een prima team en daar was dan de laatst lvl. Nu nog de laatste loodjes. Trouwens ik deed 5-6k DPS met me fire mage met standard gear, is dat wat voor lvl 83/84?
Bij 85 de profs even omhoog gooien [even zegt ie] en dan voor MOP me Shammy op 85 [is nu 33]... dan ik blij
"Don't let your dreams be memes"
Waarschijnlijk level 80 HC's. anders is het echt niet te doen volgens mij. Zelf nooit geprobeerd op level 84Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:31:
Heb je hc's gedaan op 84?
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 27-03-2012 09:38 ]
Gebruik dan ElvUI, is een lichtgewicht ui overhaul, zeer netjes en er zit standaard lag berekening in je cast barmrsar schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:46:
tja, heb alleen nuttige alliancedus aan de horde kant kan ik niet meedoen xD alleen een DK die ik alleen zover heb geleveld dat ik aan een world fight kon meedoen afgelopen jaar @ tarren mill
nog even over gesprek van gisteravond over de lockjeshad natuurlijk nog even een hc gedaan (verveelde me wat uiteindelijk) en deed op de bosses meestal 22-26k dps met ilvl euhm 385 ofzo op mijn destro lock,nu is het alleen zo dat het zo verschilt met welke boss en de buffs etc,daar in lfr ik bij sommige 37k-40k dps doe...... wat de berekening van de gemiddelde dps van mijn lockje niet altijd even duidelijk maakt.daarnast had ik gisteravond door een add-on er last van dat mijn wow haperde.....vanavond maar eens kijken welke het precies is,mis toch wel wat balkjes als ik alles uitzet (bv de lag berekening)
zal er eens naar kijkeneXtink schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:50:
[...]
Gebruik dan ElvUI, is een lichtgewicht ui overhaul, zeer netjes en er zit standaard lag berekening in je cast bar
Ik ken het gevoel, ik heb eerst heel lang vanilla met een paar extra's gedraaid. Echter toen toch eenmaal de overstap gemaakt en ik zou nu echt voor geen ene meter terug willen naar vanilla. Alles is nu een stuk overzichtelijker, beter te bereiken en mooier.mrsar schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:53:
[...]
zal er eens naar kijkenmaar ja,je bent nu eenmaal gewend aan een layout die je al jaren gebruikt
toch benieuwd welke nou de problemen veroorzaakt,heb eigelijk alleen dbm niet uitgezetmaar mijn wow ging echt op "not responding" voordat ik dat deed....
maar eens klooien vanavond,had ik gister geen zin meer in
Wat is je spec? Ik heb mijn mage recent ook naar 85 gedinged, en zat met hetzelfde: 5-6k dps. Echter was ik frost vanwege het prettige solo spelen.Maduth schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:52:
Ja hoor... de 84 is aangetik gisteren met me mage. Twee Dungeonsmet een prima team en daar was dan de laatst lvl. Nu nog de laatste loodjes. Trouwens ik deed 5-6k DPS met me fire mage met standard gear, is dat wat voor lvl 83/84?
Bij 85 de profs even omhoog gooien [even zegt ie] en dan voor MOP me Shammy op 85 [is nu 33]... dan ik blij
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Ik heb het over de Looking for Raid(lees retard), variant. dat is zeker wel Lootship 2.0Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:47:
Lootship is niet helemaal lootship 2.0 imo ^^ het is wel een van de moeilijkere HC fights
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Nee vind je het gek in LFR doet de eruption maar 36k Damage, weet je wat voor DPS los dat is om constant in LFR die button in te drukkenBlistimo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:56:
Zo probeer ik ook altijd DPS (want dat zijn het zonder uitzondering) die hun knopje op Ultraxion niet gebruiken dood te laten gaan, maar dat is me helaas nog niet gelukt.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
lolhulkie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:12:
Verder ben ik gister nog even een pug in gedoken voor DS10 op de druid... Zonder enige aanleiding sprak iemand me aan. Jij post toch wel eens op GoT?! Ja inderdaad... jij ook? Nee, nooit, ik lees alleen af en toe. Bij deze: Hoi!
Maw of the Dragon Lord owns Vageries of Time hcYintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:27:
Die ilvl 390 mace gebruik ik soms in plaats van mijn 410 heroic mace : > die proc is echt geweldig
Tanking trinket van Well of Eternity? Bedoel je wellicht Varo'then's Brooch? Dat wil ik geen tanking trinket noemen, ook al zit er een mastery proc op. Koop dan liever een pure mastery trinket zoals Fire of the Deep (1.650 VP). Combineer dat met bijvoorbeeld Veil of Lies uit Hour of Twilight en je hebt een gemakkelijk te verkrijgen set trinkets. Natuurlijk zijn er betere combinaties, maar je wilde het makkelijk.Fiole schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:07:
Bah ik moet dit minder lezen tijdens werk, krijg zoveel zin om te spelen! Maar shameless bumpje dan maar want ik zoek nog steeds naar een goede (blood dk) tank trinket, ik kon er maar 1 vinden die ik "makkelijk" kon krijgen, namelijk die van Well of Eternity. Andere kon ik niet echt vinden! Iemand nog tips hiervoor?
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Inderdaad. Ik vind het huidige witte wel erg mooi!Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:37:
De shoulders van de priest T14 lijken (te)veel op priest T12, vind de set heel lelijk, vooral de kleur hopelijk is / wordt dit het LFR kleurenschema of gaan deze kleuren helemaal niet gebruikt worden.
Sorry die bedoelde ik ook, heb ze per ongeluk omgewisseld gok ikRone schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:33:
[...]
Tanking trinket van Well of Eternity? Bedoel je wellicht Varo'then's Brooch? Dat wil ik geen tanking trinket noemen, ook al zit er een mastery proc op. Koop dan liever een pure mastery trinket zoals Fire of the Deep (1.650 VP). Combineer dat met bijvoorbeeld Veil of Lies uit Hour of Twilight en je hebt een gemakkelijk te verkrijgen set trinkets. Natuurlijk zijn er betere combinaties, maar je wilde het makkelijk.
Ja, in LFR zijn Indomitable Pride en Soulshifter Vortex uiteraard goede trinkets, maar dan moet je maar net geluk hebben dat ze droppen. De droprate van beiden is namelijk veel lager omdat er natuurlijk maar twee tanks in een LFR group zitten, maar de kans dat je hem wint is dan weer groter, wat enigszins compenseert.Fiole schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:44:
[...]
Sorry die bedoelde ik ook, heb ze per ongeluk omgewisseld gok ik
Daarnaast wil ik dus inderdaad die trinket nog, maar behalve VP (die ik voor dk nietgeweldig vond) is er niet echt veel anders. Wel jammer moet ik zeggen...vanavond is kijken of ik dat kreng kan krijgen, wellicht in LFR nog iets kan looten als ik geluk heb
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
De droprate van die dingen is niet lager dan alle andere loot op die bosses hoor. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben.Rone schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:55:
[...]
Ja, in LFR zijn Indomitable Pride en Soulshifter Vortex uiteraard goede trinkets, maar dan moet je maar net geluk hebben dat ze droppen. De droprate van beiden is namelijk veel lager omdat er natuurlijk maar twee tanks in een LFR group zitten, maar de kans dat je hem wint is dan weer groter, wat enigszins compenseert.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Een groter probleem is dat de helft van de raid rolled op het token dat ik nodig heb.. En dan ook nog eens de helft voor OS .. het leven van een mage gaat niet over rozen..NMe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:33:
[...]
De droprate van die dingen is niet lager dan alle andere loot op die bosses hoor. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sucks to be you. Is wel op te merken dat iedereen zo arrogant en egoïstisch is in LFR, iedereen need gewoon wat hij kan en de rest kan stikken. Doe je niet genoeg dps / doe je iets fout bijna direct votekick. Jammer dat het niveau zo zakt in lfrhmr schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:41:
[...]
Een groter probleem is dat de helft van de raid rolled op het token dat ik nodig heb.. En dan ook nog eens de helft voor OS .. het leven van een mage gaat niet over rozen..
Dat is wel slim. Ik pass als ik iets niet nodig heb, maar een eventueel ruilmiddel is nooit verkeerd. Dat ik daar zelf niet aan gedacht hebYintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:46:
Tuurlijk is iedereen asociaal in LFR je komt die mensen toch nooit meer tegen daarna, dus waarom zou je niet needen voor je offspec(s) of voor je vrienden?
Ik doe het zelf ook, zelfs als ik een item al heb dan need ik zodat ik iets heb om te ruilen als iemand anders iets krijgt wat ik wil (mocht dat niet het geval zijn geef ik het wel aan de 2e roller).
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
bron?junglebeast schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:19:
17 juli komt MoP uit.
Als dat zo is, leuk verjaardags kadojunglebeast schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:19:
17 juli komt MoP uit.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 57% gewijzigd door Yintha op 27-03-2012 14:24 ]
Klagen doe je niet "merg en been" maar "steen en been".ValHallen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:26:
Als het daadwerkelijk zo is, dan mogen ze wel opschieten met het verstrekken van Beta toegang. Ze zijn op diverse fora al merg en been aan het klagen.
Daar heb je de beta niet voor nodig. Level gewoon als eerste een char met een gathering profession of liefst zelfs twee. Gebruik de dingen die je farmt niet om je andere professions te levelen, maar verkoop ze. Ik heb goud geld verdiend aan het verkopen van herbs toen WotLK uitkwam en toen Cata uitkwam de eerste paar dagen ook, al duurde dat winstgevende veel korter omdat Deepholm zo'n herbparadijs was.(Ik wil wel de beta proberen, zodat ik alvast een plan kan trekken om een goede slag te slaan kwa AH verkopen.)
^^ dat. Ik heb de AP en ik zal vast de beta wel even installeren om wat te klooien met talents en rotations zodat ik sneller kan levelen als het eenmaal uitkomt, maar ik ga zo min mogelijk voor mezelf verpesten.Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:27:
Pff ik heb de annual pass maar ik weet niet wat ik in de beta ga doen, wil wel een leuke ervaring hebben met de release, niet zo van ahnee dit heb ik allang gedaan
[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 27-03-2012 14:33 ]
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Ik level zelf destruction atm, gooi op elke mob agony/corruption en laat mn pet de rest doen ^.^kivanco schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:58:
Gisteravond 6 lvl's verder gekomen met mijn Warlock, hopen dat ik vandaag hetzelfde kan doen zodat ik in Northrend kan lvlen.
Verder viel het mij gisteravond op hoe snel je kan lvlen als Affliction Lock, echt iedereen 3 dots geven en dan heen en weer rennen, en als ze te dichtbij komen Howl of Terror. Alleen heb je een mana probleem en dat staat gelijk aan Health probleem.
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Als DK tank? Doe je goed, haha! Benieuwd hoe de rest van de groep wasdotorion schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:07:
Gisteren op mijn DK maar even LFR getanked in DPS gear, kwestie van het leuk te houden
Vijfde op DPS/damage done
[ Voor 14% gewijzigd door Anvesi op 27-03-2012 15:09 ]
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Nee, TBC is flink generfed. Zie bijv ook dit: http://imgur.com/a/yEK7QSeraphin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:11:
Ben nu een rogue & DK in Outland aan het levellen, en het volgende valt me opeens op: met enige regelmaat zie ik mensen op lvl 61-62 1000+ dps doen in b.v. Blood Furnace & Hellfire Ramparts.
In mijn herinnering deed je het al best aardig als je op lvl 70 met T4+ gear in raids 1k dps deed. Ik meen me zelfs te herinneren ooit een PUG maggie kill gemaakt te hebben, waar ik met "slechts" 800 dps op #3 overall dmg done stond, en van alle melee (was zelf feral bear specced in kitty gear) bovenaan.
Oftewel; zijn de mechanics / LFD buffs zodanig dat er een enorme powercreep is geweest of is mijn geheugen naar TBC times gewoon een beetje mistig?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik "moet" het sowieso al elf keer doen, één keer voor elke char die ik nu al op 85 heb, en één keer voor de nieuwe monk.Helza schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:34:
Ik zit nog te denken wat ik ga doen, vermoedelijk ga ik de heroics & raids wel uitproberen, maar laat ik het levelen/story line achterwege. Ik voel er niet zoveel voor om dat 4x te doen, 1x in de beta en dan nog eens 3x op live voor elke char.
[ Voor 46% gewijzigd door NMe op 27-03-2012 15:22 ]
dat was gewoon triestigChester schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:15:
[...]
Nee, TBC is flink generfed. Zie bijv ook dit: http://imgur.com/a/yEK7Q
PRecisely my point. Dat b.v. een elite npc nu je plaatselijke bitch is, is één ding. Maar dat verklaart niet waarom classes nu 5x zoveel dps doen als 5 jaar geleden. (ik roep even wat; geen idee hoeveel dps een rogue deed op lvl 61 met HFP greens, maar toch, no way in hell dat ze toen in de buurt kwamen van lvl 70 TK-SSC geared raid dps)NMe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:21:
Dat Blizzard alle group quests heeft veranderd in soloable quests will niet zeggen dat heel TBC generft is hoor. In dungeons is er niets generft. Maar vergeet niet dat de classes sinds TBC wel heel sterk veranderd zijn, dus het kan best kloppen dat mensen meer damage doen.
[ Voor 20% gewijzigd door Blistimo op 27-03-2012 15:26 ]
Ik ben meer een PvP mannetje dus ik blijf wel bij affliction, en anders neem ik deestro als offspec om effe te kijken hoe het is om te lvlen als destro, want ik heb zelf tot lvl 56 als dem lock gespeeld en ik zie het verschil nu wel in.mrsar schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:03:
tja,ik vond affl ook lekkerder levelen*stuur voidwalker => dot dot dot => next
al ben ik toen ik enmaal 80 was over gegaan op destro voor raiden en daar nooit meer vanaf gegaan
enne tot je een beetje geared op 85 houd je de mana probs wel een beetjeik heb echt bijna nooit meer mana tekort,hoogstens als ik teveel aoe moet doen zonder andere dingen die mana terug geven
(meestal reacties op iets omdat er iets niet goed gaat bij de tank,RoF kost veel mana
)
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Had dat ding niet ooit iets van 80k HP of zo? Wat zie ik nu 12k?Chester schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:15:
[...]
Nee, TBC is flink generfed. Zie bijv ook dit: http://imgur.com/a/yEK7Q
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Same here...Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:01:
Pff levelen is verschrikkelijk, mijn lock is eindelijk 72 maar wat ben ik blij als hij 85 is.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ben ook bezig met een night elf mage nuValHallen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:11:
Over levelen gesproken, ik heb me er van kunnen weerhouden om een derde priest te gaan levelen. In plaats daarvan ga ik nu een night elf mage naar 85 brengen.
Dit kan toch ook? Queuen als x-realm party in de LFD?Maduth schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:16:
Zou mooi zijn als je ingame cross server kan afspreken voor bijvoorbeeld ook lvl-ing.. dus geen raids. Vind instances doen met TS erbij humor...
nvm verkeerd gelezen wat InToStr dus zegt :dIntToStr schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:16:
[...]
Dit kan toch ook? Queuen als x-realm party in de LFD?
[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 27-03-2012 16:21 ]
ik moet er niet aan denken, ik vond het levelen na de eerste keer al niet leuk meer, en toen was het nog generfed ookNMe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:21:
Ik "moet" het sowieso al elf keer doen, één keer voor elke char die ik nu al op 85 heb, en één keer voor de nieuwe monk.
Ik gok zelf op een release ergens in juli inderdaad of augustus, maar niet later dan dat. Vroeger, een release in juni, is ook nog een mogelijkheid.junglebeast schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:19:
17 juli komt MoP uit.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Zoals sommigen al hebben gezegd is juni/juli denk ik echt te vroeg, Dia 3 komt half mei uit en na 1-2 maanden zijn veel mensen hier echt nog niet op uitgekeken. Lijkt me apart als ze in die tijd al een expansion op WoW gaan releasen...Zeror schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:18:
[...]
Ik gok zelf op een release ergens in juli inderdaad of augustus, maar niet later dan dat. Vroeger, een release in juni, is ook nog een mogelijkheid.
Dat heb ik nog niet meegemaakt.. Zelfs als je er normaal om vraagt vang je 90% van de tijd niks xDFiole schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:05:
Hoe we het eerder over asociaal gedrag in LFR hadden, zag ik dat nu weer. Iemand need shoulders en head van lootship, en won ze allebei...om ze vervolgens allebei(!!) aan mij te geven! Vervolgens droppen plate dps schouders, passt ie vervolgens ook aan mij! Dat maakt wel heel veel goed...echt nice dat, van iemand
[ Voor 42% gewijzigd door Baroshir op 27-03-2012 20:20 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq