'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
bron?junglebeast schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:19:
17 juli komt MoP uit.
Als dat zo is, leuk verjaardags kadojunglebeast schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:19:
17 juli komt MoP uit.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 57% gewijzigd door Yintha op 27-03-2012 14:24 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Tank leaved, irri dps leaved (yay).. Nieuwe tank, nieuwe dps, nieuwe try..
eerste surge neem ik, gaat de tank ineens aan de wandel met de baas!!
Ik zag die dungeon toch al niet zitten en ben toen maar vertrokken. Kreeg ook nog een nieuwe BOE Waist van DS uit de GB en toen had ik ineens ilvl 353
Fck dat was even wennen, ik heb al die dungeon's 1x gedaan met de release en daarna nooit meer. Spike damage was op momenten zoveel hoger dan de normal dungeons dat ik zo gefoccused was op healen dat ik niet eens meer oplette waar ik zelf stond, dus toch nog een paar keer dood gegaan of ik liet de tank dood gaan, maar baas was telkens snel genoeg dood door de dps en m'n guildie had genoeg health om het even te overleven zonder
Toch maar eens goed oefenen op die heroics, heb nog een boel te leren merk ik wel
Toch weer een paar items erbij. ilvl 358 (291 equipped, oeps) moet nog even een goede cloak regelen en misschien nog een trinket, dat zou m'n ilvl genoeg moeten opkrikken voor LFR
Klagen doe je niet "merg en been" maar "steen en been".ValHallen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:26:
Als het daadwerkelijk zo is, dan mogen ze wel opschieten met het verstrekken van Beta toegang. Ze zijn op diverse fora al merg en been aan het klagen.
Daar heb je de beta niet voor nodig. Level gewoon als eerste een char met een gathering profession of liefst zelfs twee. Gebruik de dingen die je farmt niet om je andere professions te levelen, maar verkoop ze. Ik heb goud geld verdiend aan het verkopen van herbs toen WotLK uitkwam en toen Cata uitkwam de eerste paar dagen ook, al duurde dat winstgevende veel korter omdat Deepholm zo'n herbparadijs was.(Ik wil wel de beta proberen, zodat ik alvast een plan kan trekken om een goede slag te slaan kwa AH verkopen.)
^^ dat. Ik heb de AP en ik zal vast de beta wel even installeren om wat te klooien met talents en rotations zodat ik sneller kan levelen als het eenmaal uitkomt, maar ik ga zo min mogelijk voor mezelf verpesten.Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:27:
Pff ik heb de annual pass maar ik weet niet wat ik in de beta ga doen, wil wel een leuke ervaring hebben met de release, niet zo van ahnee dit heb ik allang gedaan
[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 27-03-2012 14:33 ]
Verder viel het mij gisteravond op hoe snel je kan lvlen als Affliction Lock, echt iedereen 3 dots geven en dan heen en weer rennen, en als ze te dichtbij komen Howl of Terror. Alleen heb je een mana probleem en dat staat gelijk aan Health probleem.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Ik level zelf destruction atm, gooi op elke mob agony/corruption en laat mn pet de rest doen ^.^kivanco schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:58:
Gisteravond 6 lvl's verder gekomen met mijn Warlock, hopen dat ik vandaag hetzelfde kan doen zodat ik in Northrend kan lvlen.
Verder viel het mij gisteravond op hoe snel je kan lvlen als Affliction Lock, echt iedereen 3 dots geven en dan heen en weer rennen, en als ze te dichtbij komen Howl of Terror. Alleen heb je een mana probleem en dat staat gelijk aan Health probleem.
enne tot je een beetje geared op 85 houd je de mana probs wel een beetje
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Vijfde op DPS/damage done
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Als DK tank? Doe je goed, haha! Benieuwd hoe de rest van de groep wasdotorion schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:07:
Gisteren op mijn DK maar even LFR getanked in DPS gear, kwestie van het leuk te houden
Vijfde op DPS/damage done
Zelf ook nog maar is proberen, ik merk wel op dat tegenwoordig tanks veel meer dmg doen dan vroeger
[ Voor 14% gewijzigd door Anvesi op 27-03-2012 15:09 ]
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
In mijn herinnering deed je het al best aardig als je op lvl 70 met T4+ gear in raids 1k dps deed. Ik meen me zelfs te herinneren ooit een PUG maggie kill gemaakt te hebben, waar ik met "slechts" 800 dps op #3 overall dmg done stond, en van alle melee (was zelf feral bear specced in kitty gear) bovenaan.
Oftewel; zijn de mechanics / LFD buffs zodanig dat er een enorme powercreep is geweest of is mijn geheugen naar TBC times gewoon een beetje mistig?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Nee, TBC is flink generfed. Zie bijv ook dit: http://imgur.com/a/yEK7QSeraphin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:11:
Ben nu een rogue & DK in Outland aan het levellen, en het volgende valt me opeens op: met enige regelmaat zie ik mensen op lvl 61-62 1000+ dps doen in b.v. Blood Furnace & Hellfire Ramparts.
In mijn herinnering deed je het al best aardig als je op lvl 70 met T4+ gear in raids 1k dps deed. Ik meen me zelfs te herinneren ooit een PUG maggie kill gemaakt te hebben, waar ik met "slechts" 800 dps op #3 overall dmg done stond, en van alle melee (was zelf feral bear specced in kitty gear) bovenaan.
Oftewel; zijn de mechanics / LFD buffs zodanig dat er een enorme powercreep is geweest of is mijn geheugen naar TBC times gewoon een beetje mistig?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik "moet" het sowieso al elf keer doen, één keer voor elke char die ik nu al op 85 heb, en één keer voor de nieuwe monk.Helza schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:34:
Ik zit nog te denken wat ik ga doen, vermoedelijk ga ik de heroics & raids wel uitproberen, maar laat ik het levelen/story line achterwege. Ik voel er niet zoveel voor om dat 4x te doen, 1x in de beta en dan nog eens 3x op live voor elke char.

[ Voor 46% gewijzigd door NMe op 27-03-2012 15:22 ]
dat was gewoon triestigChester schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:15:
[...]
Nee, TBC is flink generfed. Zie bijv ook dit: http://imgur.com/a/yEK7Q
PRecisely my point. Dat b.v. een elite npc nu je plaatselijke bitch is, is één ding. Maar dat verklaart niet waarom classes nu 5x zoveel dps doen als 5 jaar geleden. (ik roep even wat; geen idee hoeveel dps een rogue deed op lvl 61 met HFP greens, maar toch, no way in hell dat ze toen in de buurt kwamen van lvl 70 TK-SSC geared raid dps)NMe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:21:
Dat Blizzard alle group quests heeft veranderd in soloable quests will niet zeggen dat heel TBC generft is hoor. In dungeons is er niets generft. Maar vergeet niet dat de classes sinds TBC wel heel sterk veranderd zijn, dus het kan best kloppen dat mensen meer damage doen.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik denk dat met name de talent tree change van Cata, en de daarbij behorende andere verdeling van wanneer welke skills beschikbaar zijn hebben gezorgd voor deze nieuwe DPS getallen. Zéker tanks, maar eigenlijk iedere class die een goede spammable AoE heeft kan absurde damage doen in TBC dungeons. Single target zal het een stuk lager uitvallen, maar inderdaad nog altijd een stuk hoger dan ten tijde van TBC.
--hmpf, ninjaposters zijn me voor
--Ik liep op lvl 46 in Maraudon al ruim 1000 DPS te doen, en een mage guildie van me ook. Maar dat was dus op 4+ mobs.
[ Voor 20% gewijzigd door Blistimo op 27-03-2012 15:26 ]
Ik ben meer een PvP mannetje dus ik blijf wel bij affliction, en anders neem ik deestro als offspec om effe te kijken hoe het is om te lvlen als destro, want ik heb zelf tot lvl 56 als dem lock gespeeld en ik zie het verschil nu wel in.mrsar schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:03:
tja,ik vond affl ook lekkerder levelen*stuur voidwalker => dot dot dot => next
al ben ik toen ik enmaal 80 was over gegaan op destro voor raiden en daar nooit meer vanaf gegaan
enne tot je een beetje geared op 85 houd je de mana probs wel een beetjeik heb echt bijna nooit meer mana tekort,hoogstens als ik teveel aoe moet doen zonder andere dingen die mana terug geven
(meestal reacties op iets omdat er iets niet goed gaat bij de tank,RoF kost veel mana
)
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Had dat ding niet ooit iets van 80k HP of zo? Wat zie ik nu 12k?Chester schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:15:
[...]
Nee, TBC is flink generfed. Zie bijv ook dit: http://imgur.com/a/yEK7Q
Enige reden voor mij om Beta te proberen, is een level 85/90 monk om te kijken of ik reroll met launch of weer als eerste de paladin doe.
Het levelen zal waarschijnlijk toch wel 11 keer doen. /yeah me
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Same here...Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:01:
Pff levelen is verschrikkelijk, mijn lock is eindelijk 72 maar wat ben ik blij als hij 85 is.
Gelukkig zijn Tank queue's kort en ben je zo door WotLK heen en gaat het snel tot aan lvl 83.
Anders had ik het niet gered, doordat het zo snel is denk ik er aan om mijn DK, oud oud oud main.
Als tank door LFG tool heen te jassen als ike me genoeg verveel.
Moet er niet aan denken om straks 4x door MoP te lvl'en.
Denk dat het word zoals als Cata bij mij, 6 maanden met maar 1 lvl 85, daarna een 2de (mage) en sinds 1 maand nu mijn 3de 85'er.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ben ook bezig met een night elf mage nuValHallen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:11:
Over levelen gesproken, ik heb me er van kunnen weerhouden om een derde priest te gaan levelen. In plaats daarvan ga ik nu een night elf mage naar 85 brengen.
Is trouwens wel heel eenvoudig levelen. Ik heb voor fire spec gekozen (ondanks dat de andere 2 waarschijnlijk beter zijn, maar vind fire leuker) en ik hobbel een beetje achter de tank aan in dungeons en spam wat fireballs. Ondertussen wat dungeon quests meepakken en voor je het weet ben je weer een paar levels verder na de dungeon!
Dit kan toch ook? Queuen als x-realm party in de LFD?Maduth schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:16:
Zou mooi zijn als je ingame cross server kan afspreken voor bijvoorbeeld ook lvl-ing.. dus geen raids. Vind instances doen met TS erbij humor...
nvm verkeerd gelezen wat InToStr dus zegt :dIntToStr schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:16:
[...]
Dit kan toch ook? Queuen als x-realm party in de LFD?
[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 27-03-2012 16:21 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
ik moet er niet aan denken, ik vond het levelen na de eerste keer al niet leuk meer, en toen was het nog generfed ookNMe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:21:
Ik "moet" het sowieso al elf keer doen, één keer voor elke char die ik nu al op 85 heb, en één keer voor de nieuwe monk.
Ik gok zelf op een release ergens in juli inderdaad of augustus, maar niet later dan dat. Vroeger, een release in juni, is ook nog een mogelijkheid.junglebeast schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:19:
17 juli komt MoP uit.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zoals sommigen al hebben gezegd is juni/juli denk ik echt te vroeg, Dia 3 komt half mei uit en na 1-2 maanden zijn veel mensen hier echt nog niet op uitgekeken. Lijkt me apart als ze in die tijd al een expansion op WoW gaan releasen...Zeror schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:18:
[...]
Ik gok zelf op een release ergens in juli inderdaad of augustus, maar niet later dan dat. Vroeger, een release in juni, is ook nog een mogelijkheid.
Then again: D3 betaal je maar 1 keer voor... ik denk dat de releasedatum na de release van D3 bekend wordt, veel mensen hebben de investering voor D3 dan toch al gedaan.
Dat heb ik nog niet meegemaakt.. Zelfs als je er normaal om vraagt vang je 90% van de tijd niks xDFiole schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:05:
Hoe we het eerder over asociaal gedrag in LFR hadden, zag ik dat nu weer. Iemand need shoulders en head van lootship, en won ze allebei...om ze vervolgens allebei(!!) aan mij te geven! Vervolgens droppen plate dps schouders, passt ie vervolgens ook aan mij! Dat maakt wel heel veel goed...echt nice dat, van iemand
[ Voor 42% gewijzigd door Baroshir op 27-03-2012 20:20 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit topic is gesloten.
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.
Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.