Klik hier als je de topicstart over wilt slaan![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klik hier als je de topicstart over wilt slaan![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Wat jij wil kan al wel. Je kan gewoon een group maken met mensen terwijl je nog niet in een dungeon zit. Op die manier kan je dus gewoon cross realm chatten.junglebeast schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:42:
Ik heb een post gemaakt over cross realm chat via RealID.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3553607767
Wat feedback en bumps zou prettig zijn.
Ah, zo. Dat kan inderdaad nog niet.junglebeast schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:37:
Nee eerder iets van /join BN@goT of zoiets..
[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 27-03-2012 22:43 ]
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Same
Apartshoombak schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:35:
Heb net de beta client nog eens gestart en ik zie nu wel realms, echter kan ik niet connecten
Zou het eraan komen?
Lol, nou ja als hij/zij het geld er voor heeft, maar om daar nou over te gaan klagen. Als je nou een high-end raider bent ok, maar verder is het wat onzin naar mijn mening. Ik heb het er in ieder geval niet voor overdotorion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:37:
@ forums: lees ik net op MMOChamp: "Everytime I inspect people on my realm there is almost noone is using epic gems, even tho they are easily affordable atm. I just don't understand so much cheapness, my main and my 2 alts are fully epic gemmed, even the lfr gear, and it cost me like what? maybe 100k total" hoe arrogant kan je zijn ...
[ Voor 93% gewijzigd door DarthNeo op 28-03-2012 08:53 ]
Sja ik kan het ook makelijk betalen om al mijn toons te epic gemmem, maar eigenlijk hou ik aan mijn stand regelvast dat ik pas ga epic gemmem op het moment dat het heroic bis isDarthNeo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:48:
Lol, nou ja als hij/zij het geld er voor heeft, maar om daar nou over te gaan klagen. Als je nou een high-end raider bent ok, maar verder is het wat onzin naar mijn mening. Ik heb het er in ieder geval niet voor over
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik zou er ook het gold niet voor over hebben, ik bedoelde dat het arrogant is om te doen alsof 100k een klein bedrag is dat iedereen wel in z'n broekzak heeft zitten en te gierig is om het uit te geven.DarthNeo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:48:
Lol, nou ja als hij/zij het geld er voor heeft, maar om daar nou over te gaan klagen. Als je nou een high-end raider bent ok, maar verder is het wat onzin naar mijn mening. Ik heb het er in ieder geval niet voor over
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Waarschijnlijk zie je onder andere de realm Brill (EU)shoombak schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:35:
Heb net de beta client nog eens gestart en ik zie nu wel realms, echter kan ik niet connecten
Zou het eraan komen?
Azeroth heeft eigenlijk twee manen. De ene, degene die we al jaren in het spel zien, is The White Lady. De Night Elves noemen de maan Elune. De Tauren noemen deze zelfde maan Mu'sha. De tweede maan, genaamd The Blue Child vanwege zijn groenblauwe kleur, is sinds The Burning Crusade uit het spel gehaald vanwege technische grafische problemen. Sindsdien is die tweede maan nooit teruggekeerd in het spel tot nu blijkbaar.
[ Voor 8% gewijzigd door dotorion op 28-03-2012 09:42 ]
Bij ons kost een epic gem 4k. Earthen Ring AH is de laatste 2 expensions al vele malen duurder dan andere servers. Ik heb even nagekeken en heb alleen al nog 14 rode nodig. dus ruim 60k en dat is alleen dan nog maar voor main spec en niet eens offspec (wat ik 40% van de tijd ben).Tevens is vanavond onze laatste raid (eindelijk dan mijn legendary staff) als guild tot aan MoP dus ik zie de noodzaak er niet meer van in om andere mensen van goud te voorzien terwijl LFR zelfs ungemmed makkelijk te doen is.dotorion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:37:
@ forums: lees ik net op MMOChamp: "Everytime I inspect people on my realm there is almost noone is using epic gems, even tho they are easily affordable atm. I just don't understand so much cheapness, my main and my 2 alts are fully epic gemmed, even the lfr gear, and it cost me like what? maybe 100k total" hoe arrogant kan je zijn ...
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Pfui, ik heb al moeite om 4k bij elkaar te sparen af en toe... Alles wat ik de laatste tijd binnen haal gaat bijna gelijk weer op aan reforge/blue gems xD en ik heb toch echt wel wat quest lines afgerond. Nouja, volgende expansion is 100k ook niks meer waardkowapanga schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:20:
Heb zelfs mijn LFR loot (wat alleen nog maar tier is op het moment) gemmed met epic gems.
Bij ons vrij simpel, we zijn een semi-hardcore raiding guild , epic gems in je gear of jij blijft maar thuis.
Al refereerd iedereen de naam Dragon Soul aan de raid is het eigenlijk iets totaal anders. Het is namelijk een medaillon, beter bekend onder naam Demon Soul, die Neltharion (Deathwing) ooit gecreeerd heeft om de Burning Legion te kunnen gaan verslaan. Dat was het oorspronkelijke doel. Hierbij had ie alle krachten nodig van die dragon aspects. Toen die hun krachten gaven aan deze Demon Soul, ging Deathwing een andere weg in. Hij wilde namelijk zichzelf helpen aan een alleenheerschappij ipv demons te verslaan. Omdat Deathwing de krachten had van alle aspects was hij de sterkste aspect en konden de overige draken aspects hen om die reden niet verslaan, omdat ie dus te sterk was. Helaas voor Deathwing wisten de andere aspects deze Demon Soul, die inmiddels de Dragon Soul had gekregen, te breken in stukken.Fiole schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:37:
Lore freak?
Ik volg dat allemaal echt niet. Ook alle changes / raid lore etc. volg ik gewoon niet. Bijvoorbeeld Dragon Soul, met alle cut-scenes en dialoog is het nog enigzins wel te snappen wat er gebuert. Maar als je dan bijvoorbeeld denkt aan de 5 man HoT hc's, volg ik totaal niet hoe dat aansluit met DS!
Prachtige woordkeuzeBlistimo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:47:
en je steelt daar -tijdelijk- dat ding
[ Voor 38% gewijzigd door Anvesi op 28-03-2012 10:18 ]
DM sent. Welke gegevens heb je nodig?TS gelezen. Alles volkomen duidelijk. Srry voor de bevuiling.Fiole schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:15:
Nog steed ja, DM me maar als je een invite wilt
of kijk in de start post, daar staat ook een lijst met mensen
[ Voor 11% gewijzigd door Hurtebise op 28-03-2012 10:31 ]
[ Voor 8% gewijzigd door mrsar op 28-03-2012 10:22 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
De huidige waarschuwing is wat anders, maar dat wil niet zeggen dat de vorige waarschuwing niet meer geld.mrsar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:22:
tja,was eigenlijk de bedoeling in de 2e post te kijken en zie "waarschuwing" onderin bij posten....foei fio
snel editen he
owja dacht dat ie er nog bij stondZeror schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:25:
[...]
De huidige waarschuwing is wat anders, maar dat wil niet zeggen dat de vorige waarschuwing niet meer geld.
Niet om moeilijk te doen, maar was die waarschuwing niet bedoeld dat mensen massaal gingen aanbieden "iemand laat mij je een scroll sturen dan krijg ik epicss!!", ipv wat ik nu doe (iemand vraagt er specifiek om, ik geef antwoord)
we hebben er gewoon een hele mooie 2e post voorFiole schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:31:
[...]
Niet om moeilijk te doen, maar was die waarschuwing niet bedoeld dat mensen massaal gingen aanbieden "iemand laat mij je een scroll sturen dan krijg ik epicss!!", ipv wat ik nu doe (iemand vraagt er specifiek om, ik geef antwoord)
Maar goed, genoeg rant
Iemand nog ideeën voor een mooie gele helm die bij Swiftsteel Shoulders / Dawnsteel Shoulders past?
Wij hebben die tweede kill nooit meer gescoord though, maar dit was aan het eind van TBC en we raidden hooguit 1 keer per week.dotorion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:31:
Tbh als wij wipen op 1% weten we gewoon dat de kill eraan komt.
Also: 1 of 2% meer Str/Agi/Int gaat echt niet resulteren in 1 of 2% meer DPS.
De waarschuwing was bedoelt omdat het hier alleen nog maar over verkapte reclame posts ging met de text pick me pick me pick me !Fiole schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:31:
[...]
Maar goed, genoeg rant
Hmm...waarom hangt DW dan half dood op Wyrmrest Temple ? (zie loadingscreen)Blistimo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:47:
@Fiole: De quests die je doet voor de drie Hour of Twilight dungeons hebben je dit verhaal al redelijk helder verteld. Mits je de quest text gelezen hebt natuurlijk
Het hele verhaal draait om de Dragon Soul/ Demon Soul, wat een zeer krachtig artifact is, en in feite de enige manier om Deathwing te kunnen verslaan. De eerste dungeon laat je een wereld zien waarin de Dragon Soul verloren is gegaan, en waarin Deathwing uiteindelijk overwonnen heeft.
Omdat hij toen verslagen was bovendien heeft de loadingscreen "wallpapers" echt niks te maken met Lore, immer de LK bleef stug om zijn troon zittendeadsy33 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:38:
[...]
Hmm...waarom hangt DW dan half dood op Wyrmrest Temple ? (zie loadingscreen)
http://www.wowwiki.com/End_Timedeadsy33 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:38:
[...]
Hmm...waarom hangt DW dan half dood op Wyrmrest Temple ? (zie loadingscreen)
Nee hoor
Volgens mij is het toch echt Bolvar in het huidige Northrend loading screen (of iig bedoeld als Bolvar)ShadowBumble schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:44:
[...]
Nee hoordie bedoel ik niet Bolvar heeft namelijk wat kenmerkende eigenschappen als je naar zijn textures kijkt ( je ziet namelijk op zijn schouder en polsen de burnmarks zitten ) welke de LK niet had
Echter is de loading screen altijd zonder gebleven
bazkar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:47:
[...]
Volgens mij is het toch echt Bolvar in het huidige Northrend loading screen (of iig bedoeld als Bolvar)
Zoals de naam van het plaatje al zegt " Cataclysm Northrend Loading Screen " de oorspronkelijk loading screen vanuit wotlk was gewoon de hele expansion ArthasBlackMage schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:50:
[...]
[afbeelding]
Dat is zeker weten niet Arthras.
Dat is bolvar, gezien zijn ontblote bovenlichaam en gloeiende rommel. Ook zijn de gems op de helm oranje ipv blauw.
[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 28-03-2012 10:53 ]
ShadowBumble schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:52:
[...]
Zoals de naam van het plaatje al zegt " Cataclysm Northrend Loading Screen " de oorspronkelijk loading screen vanuit wotlk was gewoon de hele expansion Arthas
hier kun je alle loading screens terug vinden van het moment dat ze actief waren/zijn en waarom : http://www.wowwiki.com/Loading_screen
Uiteraard, maar het huidige inlogscherm is ook nog steeds 'gewoon' deathwing terwijl die al dood is, dat is normaal, ze gaan niet tijdens een expansion loading screens aanpassen.ShadowBumble schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:52:
[...]
Zoals de naam van het plaatje al zegt " Cataclysm Northrend Loading Screen " de oorspronkelijk loading screen vanuit wotlk was gewoon de hele expansion Arthas
hier kun je alle loading screens terug vinden van het moment dat ze actief waren/zijn en waarom : http://www.wowwiki.com/Loading_screen
Het inlogscherm is ook wat anders dan de loading schermen.bazkar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:57:
[...]
Uiteraard, maar het huidige inlogscherm is ook nog steeds 'gewoon' deathwing terwijl die al dood is, dat is normaal, ze gaan niet tijdens een expansion loading screens aanpassen.
Ik denk dat dit loadingscreen bedoeld wordt:bazkar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:57:
[...]
Uiteraard, maar het huidige inlogscherm is ook nog steeds 'gewoon' deathwing terwijl die al dood is, dat is normaal, ze gaan niet tijdens een expansion loading screens aanpassen.
reviews: WoW Cataclysm: DX9 versus DX11roachzz schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:08:
Weet iemand wat het verschil is tussen D9 en D11 in WoW?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
bedoel je DirectX9 en DirectX11 ? het verschil zit hem grafisch. Vooral bij het zien van water merk je het verschil. Alleen over het algemeen vind ik het bij WoW nog meevallen als je de dX9 en 11 vergelijk met andere iets realistischer uitziende gamesroachzz schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:08:
Weet iemand wat het verschil is tussen D9 en D11 in WoW?
Ja, en dat loadingscherm heeft dus alles met de lore te maken, dat was het punt. In die dungeon (ver in de toekomst) heeft DW gewonnen en daarmee ook de Old Gods die hem mad gemaakt hebben. Hij heeft all life on azeroth (inclusief zichzelf) vernietigd.Zeror schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:06:
[...]
Ik denk dat dit loadingscreen bedoeld wordt:
[afbeelding]
Toch grappig dat je in die dungeon dan toch nog mobs om je oren krijgt...bazkar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:10:
[...]
Ja, en dat loadingscherm heeft dus alles met de lore te maken, dat was het punt. In die dungeon (ver in de toekomst) heeft DW gewonnen en daarmee ook de Old Gods die hem mad gemaakt hebben. Hij heeft all life on azeroth (inclusief zichzelf) vernietigd.
Ja bedoelde in WoW.Ricmaniac schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:10:
[...]
bedoel je DirectX9 en DirectX11 ? het verschil zit hem grafisch. Vooral bij het zien van water merk je het verschil. Alleen over het algemeen vind ik het bij WoW nog meevallen als je de dX9 en 11 vergelijk met andere iets realistischer uitziende games
Kijk deze zocht ik, kon hem net niet vinden, maar dat komt denk ik omdat mn internet zit te k*tten ;p
Dat zijn ofwel mobs uit de infinite dragonflight die buiten de tijd leven (murozond is de leider van die dragonflight, je hebt ze ook gezien in bv. de escape from durnhold CoT dungeon als ze thrall proberen tegen te houden)Baroshir schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:11:
[...]
Toch grappig dat je in die dungeon dan toch nog mobs om je oren krijgt...
[ Voor 6% gewijzigd door bazkar op 28-03-2012 11:15 ]
En zo is dat ook weer verklaardbazkar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:14:
[...]
Dat zijn ofwel mobs uit de infinite dragonflight die buiten de tijd leven (murozond is de leider van die dragonflight, je hebt ze ook gezien in bv. de escape from durnhold CoT dungeon als ze thrall proberen tegen te houden)
ofwel ghosts from former heroes die dus niet echt meer leven...
Edit: Sorry als ik te serieus overkom, ben een beetje lorefreak
Is weer eens anders dan het gebruiktelijke kijk deze loot eensBaroshir schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:17:
[...]
En zo is dat ook weer verklaardBeetje een lore-dagje vandaag hier! xD
En Murozond = Nozdormu waarbij de stoppen zijn doorgeslagen ... voor de volledigheid
Tijdreizen, 'tis ingewikkeldNow living outside of time, Murozond was once the great Dragon Aspect Nozdormu the Timeless One. After the titans showed him his own death, the tormented Nozdormu was tricked by the Old Gods into trying to subvert his mortality. As a result, Nozdormu shattered the timeways and created the infinite dragonflight
[ Voor 57% gewijzigd door dotorion op 28-03-2012 11:28 ]
Ik ben inIntToStr schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:51:
Vanavond weer LFR tijd. Zijn er mensen die het leuk vinden om een x-realm LFR te doen? In mijn geval alliance. Ik kan sowieso met de guild mee vanavond, maar een ander groepje is ook wel eens leuk. Oh, en niet te veel paladins, priests en warlocks die nog op tier tokens willen rollen graag
[ Voor 5% gewijzigd door mrsar op 28-03-2012 11:30 ]
Moet vanavond raiden tot 00:00 dus tenzij het daarna is kom ik ook wel mee anders zal ik af moeten slaanmrsar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Ik ben in, wel lock,maar niet echt nog wat nodig uit lfr
Omdat Nozdormu als hij Murozond is geworden dus buiten de tijd leeft. Daarom moet je ook naar End Time om hem te verslaan.BlackMage schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:22:
Waarom is Murozond/Nozdormu de enige aspect die nog leeft dan? Waarom zou Deathwing hem laten leven? Ik denk niet dat hij met de staart tussen zijn benen zich zou gaan verstoppen.
Goed End Time is in zoverre anders dat je niet naar het verleden gaat, maar naar de toekomst, heel ver naar de toekomst, naar de End of Time. Dit om Murozond te verslaan omdat die je tegenhoudt om naar het verleden te reizen om de Dragon Soul te bemachtigen (dat doe je in de Well of Eternity dungeon in CoT). Tijdens de End Time dungeon zie je dus zaken waarvan je moet zorgen dat ze niet gaan gebeurenSome have questioned why the Alliance should help Medivh in opening the Dark Portal. After all, it was the opening of the Dark Portal that triggered the First War and the collapse of the kingdom of Azeroth. If the Dark Portal had never opened, the worlds of Azeroth and Draenor would have never been bridged. The orcs would have never arrived, and the wars never taken place. Chrono Lord Deja of the infinite dragonflight claims that "many lives could be saved" and "the resulting wars could be erased".
However, if the Dark Portal was never opened, it is explained by the Keepers of Time that the Alliance would have never formed. Instead, the races that form the Alliance would have descended into a chaotic civil war. Azeroth would have then been mercilessly crushed by the invasion of the Burning Legion. The Burning Legion would have then initiated an act of mass genocide, effectively destroying all life on Azeroth. This would have resulted in many more deaths than the First War and many others combined. Therefore, preserving time and opening the Dark Portal can be seen as "the lesser of two evils".
En Murozond is de reden dat we naar de End Time gaan, omdat hij ons in eerste instantie blokkeert terug te gaan naar de tijd van de Well of Eternity.dotorion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:26:
Hij leeft "buiten de tijd" en komt dus uit nog een andere tijdlijn waarin hij gek geworden is ipv verslagen/gedood door Deathwing.
[...]
Tijdreizen, 'tis ingewikkeld
EDIT: What do we want? TIME TRAVEL! When do we want it? IRRELEVANT!
[ Voor 12% gewijzigd door Anvesi op 28-03-2012 11:51 ]
Jawel, zolang ze mekaar maar niet ontmoeten. Daarom dat Nozdormu ook zegt in End Time: nou, succes d'rmee, ik kan jullie niet volgen. Ik ga wel 'n terrasje doen, laat me iets weten als je m'n andere zelf hebt omgelegd, k?BlackMage schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:51:
Nozdormu/Murozond kan niet buiten de tijd bestaan, want dan zou er maar één van zijn. In de End Time dungeon wordt je geholpen door Nozdormu van je eigen tijdlijn om Murozond van End Time te verslaan. Als hij buiten de tijd bestond was hij ook in de eigen tijdlijn gestoord en dus Murozond.
Ik mis even waar je door Nozdormu geholpen wordt om Murozond te verslaan tbh.BlackMage schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:51:
Nozdormu/Murozond kan niet buiten de tijd bestaan, want dan zou er maar één van zijn. In de End Time dungeon wordt je geholpen door Nozdormu van je eigen tijdlijn om Murozond van End Time te verslaan. Als hij buiten de tijd bestond was hij ook in de eigen tijdlijn gestoord en dus Murozond.
Das wel heel erg in een nutshellMektheb schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:52:
Er moet altijd iemand de Scourge lijden, vandaar dat bolvar het nu overneemt.
Nogsteeds de "helm" heeft maar omdat het zwaard er niet meer is is hij niet de "biggest problem nu" en kan hij rustig de scourge van binnenuit omleggen.
"zegmaar"
Hij is die questgiver, in zijn elf vorm.bazkar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:54:
[...]
Ik mis even waar je door Nozdormu geholpen wordt om Murozond te verslaan tbh.
Ik kan er naast zitten, maar ik heb Nozdormu niet gezien in die dungeon...
Ik ben nu eenmaal raarShadowBumble schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:54:
[...]
Das wel heel erg in een nutshellIemand moest de scourge leiden omdat anders de scourge als razende gekken over het continent gingen verspreiden nu luisteren ze igg nog naar Bolvar
Bekijk het end cinematic filmpje dat je ziet als je de LK hebt verslagen op youtubeShadowBumble schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:54:
[...]
Das wel heel erg in een nutshellIemand moest de scourge leiden omdat anders de scourge als razende gekken over het continent gingen verspreiden nu luisteren ze igg nog naar Bolvar
Maar hoezo Bolvar? Wist (van de gevechten in ICC) wel dat ie gevangen was genomen, maar zn broer was het (Tirion?) die de Argent Crusade stuurt? Hoe zat dat dan (en starting area van DK's had er ook mee te maken?)ShadowBumble schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:54:
[...]
BlackMage schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:55:
[...]
Hij is die questgiver, in zijn elf vorm.
Hij geeft je voor het laatste gevecht ook die Hourglass of Time om de boel te resetten.
Nozdormu yells: Mortals! I cannot follow you any further - accept my blessing and use the Hourglass of Time to defeat Murozond!
"At last it has come to pass. The moment of my demise. The loop is closed. My future self will cause no more harm from this day on.
Still, in the future, I will... fall to madness. And you, heroes... will vanquish me. The cycle will repeat. So it goes.
Hij heeft een versie van zichzelf uit de toekomst. Daarom bestaat hij dus niet buiten de tijd."At last it has come to pass. The moment of my demise. The loop is closed. My future self will cause no more harm from this day on.
Still, in the future, I will... fall to madness. And you, heroes... will vanquish me. The cycle will repeat. So it goes.
"It was given unto me to know the very hour and method of my own death. I would never ssubvert it. But only one of the pathwaysss to my destiny can be correct. And in one unfolding future, I became the leader of the infinite dragonflight. That was why I became lost in the timewaysss, Thrall. I was ssseeking understanding of how such a thing came to be. How I, who have always striven to honor the great duty the titans charged me with, could have fallen so far astray." (to Thrall)BlackMage schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:59:
[...]
Hij heeft een versie van zichzelf uit de toekomst. Daarom bestaat hij dus niet buiten de tijd.
Here lies King Terenas Menethil II -- Last True King of Lordaeron.
Great were his deeds -- long was his reign -- unthinkable was his death.
"May the Father lie blameless for the deeds of the son.
May the bloodied crown stay lost and forgotten."
Als je door de tijd kunt bewegen besta je toch min of meer buiten de tijdlijn van de wereld van Azeroth?BlackMage schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:51:
[ Voor 7% gewijzigd door Blistimo op 28-03-2012 12:08 ]
Ja ik denk ook dat de term 'buiten de tijd' niet goed gebruikt is.Blistimo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:03:
[...]
Als je door de tijd kunt bewegen besta je toch min of meer buiten de tijdlijn van de wereld van Azeroth?
Nozdormu kan zich net als Murozond door de tijd heen bewegen, waarmee ze prima naast elkaar in onze tijdlijn zouden kunnen bestaan. Alleen is er een bepaald punt in de tijd waarop Nozdormu verandert in Murozond. Nozdormu/ Murozond is te weten gekomen wanneer en op welke manier hij dood gaat. Nozdormu heeft zich daarbij neergelegd, maar weet ook dat hij op een gegeven moment gek wordt, in Murozond verandert en dan gaat proberen zijn einde te voorkomen. Dat zijn de verschillende dungeons in Caverns of Time, pogingen van Murozond om de loop der tijd te veranderen waarmee hij zijn einde zou weten te voorkomen.
Ik denk dat de formulering 'buiten de tijd bestaan' wat onhandig is, omdat er geen 'buiten de tijd' is. Er is geen dimensie waarin de tijd stilstaat of überhaupt niet bestaat -althans, daar ga ik even van uit, omdat mijn arme hersentjes het anders niet aankunnen
Nozdormu bestaat, en kan door de tijd heen bewegen. Maar in zijn eigen persoonlijke tijdlijn zit een punt waarin hij in Murozond verandert, en die kan ook door de tijd bewegen. Dus kunnen ze elkaar prima tegenkomen, alleen zijn ze op dat moment niet één wezen, maar één wezen van verschillende leeftijden, zeg maar.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq