Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Blistimo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:03:
[...]
Ik denk dat de formulering 'buiten de tijd bestaan' wat onhandig is, omdat er geen 'buiten de tijd' is. [...]omdat mijn arme hersentjes het anders niet aankunnen :P
I agree, geen zin om er verder nog op in te gaan... te ingewikkeld en ook volstrekt nutteloos om over time travel te gaan discussiëren :P

't verhaal van Arthas is stukken interessanter.

Orc shaman rommelt met Burning Legion
Burning Legion neemt hem z'n lichaam af en steekt 'm in een ijsblokje
Ijsblokje gebruikt telepathie om Arthas te beinvloeden (neen we gaan niet in op telepathie)
Ijsblokje laat Arthas zijn eigen volk, vrienden en vader uitmoorden en de fun begint :D

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 14:05
Mektheb schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:02:
Call me crazy maar ik sta regelamtig op any char in Scholo / Scarlet Library en andere plekken stukjes ingame boekjes te lezen.
[...]
Dat niet alleen maar gewoon het grote plaatje van de hele lore 'snappen' voegt ZO veel toe aan de quests en de dungeons en raids in de game. Het heeft veel meer een 'doel' zeg maar.

Lees het verhaal op:
http://eu.battle.net/wow/en/game/lore/

Onder kopje The History of Warcraft maar eens door... Zeker als je al langere tijd speelt (Vanilla/TBC) dan valt er heel veel op zijn plek ineens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Krijg spontaan zin om Warcraft 3 / TFT campaign weer van voor af aan te beginnen met al dat gepraat over lore :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bazkar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:10:
[...]

Dat niet alleen maar gewoon het grote plaatje van de hele lore 'snappen' voegt ZO veel toe aan de quests en de dungeons en raids in de game. Het heeft veel meer een 'doel' zeg maar.

Lees het verhaal op:
http://eu.battle.net/wow/en/game/lore/

Onder kopje The History of Warcraft maar eens door... Zeker als je al langere tijd speelt (Vanilla/TBC) dan valt er heel veel op zijn plek ineens...
Ja ken het :) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Net de sneak peeks gezien van de raids Mogu'shan Vaults, Heart of Fear, Terrace of Endless Spring op MMO-Champ.

Ze hebben echt mooie art work gemaakt zeg. Wauw!

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

dotorion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:09:
[...]

't verhaal van Arthas is stukken interessanter.

Orc shaman rommelt met Burning Legion
Burning Legion neemt hem z'n lichaam af en steekt 'm in een ijsblokje
Ijsblokje gebruikt telepathie om Arthas te beinvloeden (neen we gaan niet in op telepathie)
Ijsblokje laat Arthas zijn eigen volk, vrienden en vader uitmoorden en de fun begint :D
Ah! Maar! Wat is de reden dat Orc shaman Arthas beïnvloedt?

Orc Shaman wordt gebruikt door de Burning Legion om het voorwerk te verrichten op Azeroth voor een uiteindelijke invasie door said Burning Legion. En Orc Shaman wordt niet in een ijsblokje opgesloten, maar in een set armour, waarvan de helm en het wapen het belangrijkst waren. De helm was de behuizing van de geest van Ner'Zuhl (Orc Shaman :P) en het wapen (Frostmourne) bewaarde de zielen van hen, die zijn veranderd in undead.

Ner'Zuhl heeft dus een enorm lange tijd zitten plannen in die armour set, want hij kon zelf niks. Hij had een lichaam nodig om het uiteindelijke werk uit te voeren, maar eerder nog een leger om een geschikt lichaam te vinden.

Enter Cult of the Damned > Undead Plague > Kel'Thuzad > Arthas.

Arthas en Ner'Zuhl smelten uiteindelijk min of meer samen (waarover nog wel discussie is geloof ik, er zijn ook mensen die zeggen dat Ner'Zuhl echt verdrongen is door Arthas), en op het moment dat wij Arthas verslaan in ICC komen we er ineens achter dat die tot dan toe gecontroleerde Undead meute op het punt staat totaal los te slaan. Dus offert Bolvar zich op om dan maar Lich King te spelen. Met een enorme To Be Continued spoiler aan het eind van het filmpje, waar zijn stem langzaam samensmelt met die van Ner'Zuhl/ Arthas.

Ik verwacht nog wel een afrondende expansion rondom de Burning Legion met een rolletje voor Bolvar. Daar zijn we nog niet klaar mee...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan niet anders :), De Burning Legion met Voorop Sargeras is zo'n beetje de biggest badass die er in de ruimte rondzwerft.

Een EX Titan..
En Old Gods op plek nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Wat zijn titans precies?
Is Sargeras de ultieme boss in wow (voor zover de lore bekend is).

Kan niet alle websites bezoeken op stage ^^ zou hier graag wat info over zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Blistimo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:23:
[...]Ah! Maar! Wat is de reden dat Orc shaman Arthas beïnvloedt?
Hij verveelde zich in die blok ijs ;)
En Orc Shaman wordt niet in een ijsblokje opgesloten, maar in een set armour, waarvan de helm en het wapen het belangrijkst waren. Blah blah
Mijn versie was dan ook ludiek bedoeld :+
Zoals gezegd, als het je echt interesseert kan je de officiële website lezen en een paar uurtjes op wowpedia doorbrengen :D

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De titans schijnen een ras van Creators te zijn, als ik het zo mag samen vatten ?, hun creerde het leven her en der op planeten.

Alleen op Azeroth ging dat niet helmaal juist omdat de OLD gods er al waren voor hun.
Verder hadden de Titans een Council genaamd de Pantheon waarbij Sargeras head of the Army was, om maar zo te zeggen.
Die was het Zat Kwam Eredar's tegen en ging lekker een puinhoop maken in space :P.
x3000 pagina's :P
The titans, also known as the makers[3][4][5], the travelers (to the trolls)[6], or the Great Ones (to the Oracles)[7], are a race of extremely powerful, majestic creatures, akin to gods.[8] These metallic giants traveled across the cosmos bringing order to worlds.[9] Many believe them to simply be a progenitor race
Ook grappig is dit.
http://images.wikia.com/wowwiki/images/f/f6/RacesChart.jpg

Dan snap je timeline's een beetje van wie er eerst waren etc.

[ Voor 36% gewijzigd door Mektheb op 28-03-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Mektheb schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:25:
Het kan niet anders :), De Burning Legion met Voorop Sargeras is zo'n beetje de biggest badass die er in de ruimte rondzwerft.

Een EX Titan..
En Old Gods op plek nummer 2.
Sargeras is 'DE' end fight van WoW, dat kan niet anders.

Veel andere badasses zijn er niet meer:

Old Gods hebben we al een paar gezien inmiddels (Ch'tun die we afmaken in AQ40, Yogg Saron die we slopen in Ulduar, N'zoth die de Old God is die Neltharion (Deathwing) insane gemaakt heeft en wat minions stuurt om DW te helpen met vechten tegen de spelers (Warlord Zon'ozz))

Alle Dragon Aspects zijn inmiddels wel gecovered. 2 ervan zijn dood (Malygos en Neltharion), waarvan er 1 vervangen is door een nieuwe (Kalecgos), de overige 3 zijn lief (Nozdormu, Ysera en Alexstrasza).

De elemental lords zijn ook allemaal gecovered dankzij Cata. Waar we eerst alleen Ragnaros kenden, hebben we inmiddels ook Neptulon the Tidehunter gezien (in ToT dungeon en Vashir storyline), Al Akir (Endboss in ToFW) en Therazane the stonemother (Deepholm).

Ik vermoed dat we in Mists nog 1 old god krijgen, dan nog 1 uitbreiding waar we de emerald dream in gaan en N'zoth slopen (tot level 95) en daarna de recap burning Legion met als uber endboss Sargeras
Ik vermoed dat in die laatste uitbreiding the Pantheon ook wel even langs zal komen om ons te helpen om Sargeras te verslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Grappig om te zien wat voor effect het heeft als je even tijd hebt en niet op WoW kan (ofwel: aan het "werk" bent).. spontaan mensen geinteresseerd in alle lore :) Heb het zelf altijd wel semi interessant gevonden maar af en toe haak je gewoon eens af en rush je overal doorheen om vervolgens later pas te lezen wat je nou eigenlijk aan het doen bent. Misschien bij D3 maar eens proberen te voorkomen. Blizzard steekt deze verhalen namelijk altijd wel prima in elkaar blijkt maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bazkar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:36:
[...]

Sargeras is 'DE' end fight van WoW, dat kan niet anders.

Veel andere badasses zijn er niet meer:

Old Gods hebben we al een paar gezien inmiddels (Ch'tun die we afmaken in AQ40, Yogg Saron die we slopen in Ulduar, N'zoth die de Old God is die Neltharion (Deathwing) insane gemaakt heeft en wat minions stuurt om DW te helpen met vechten tegen de spelers (Warlord Zon'ozz))

Alle Dragon Aspects zijn inmiddels wel gecovered. 2 ervan zijn dood (Malygos en Neltharion), waarvan er 1 vervangen is door een nieuwe (Kalecgos), de overige 3 zijn lief (Nozdormu, Ysera en Alexstrasza).

De elemental lords zijn ook allemaal gecovered dankzij Cata. Waar we eerst alleen Ragnaros kenden, hebben we inmiddels ook Neptulon the Tidehunter gezien (in ToT dungeon en Vashir storyline), Al Akir (Endboss in ToFW) en Therazane the stonemother (Deepholm).

Ik vermoed dat we in Mists nog 1 old god krijgen, dan nog 1 uitbreiding waar we de emerald dream in gaan en N'zoth slopen (tot level 95) en daarna de recap burning Legion met als uber endboss Sargeras
Ik vermoed dat in die laatste uitbreiding the Pantheon ook wel even langs zal komen om ons te helpen om Sargeras te verslaan...
Inderdaad :), ik heb er niks meer aan toe te voegen :).

als je een woordeboek opent staat er achter Badass - Sargeras.
Baroshir schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:36:
Grappig om te zien wat voor effect het heeft als je even tijd hebt en niet op WoW kan (ofwel: aan het "werk" bent).. spontaan mensen geinteresseerd in alle lore :) Heb het zelf altijd wel semi interessant gevonden maar af en toe haak je gewoon eens af en rush je overal doorheen om vervolgens later pas te lezen wat je nou eigenlijk aan het doen bent. Misschien bij D3 maar eens proberen te voorkomen. Blizzard steekt deze verhalen namelijk altijd wel prima in elkaar blijkt maar weer.
De Lore Line van Blzizard in WoW is gewoon zo Mindbreaking dat ik er wel de hele avond over zou kunnen hebben met iemand, call me nerd or not :P.
Chris Metzen = _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Mektheb op 28-03-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Mektheb schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:29:
Ook grappig is dit.
http://images.wikia.com/wowwiki/images/f/f6/RacesChart.jpg

Dan snap je timeline's een beetje van wie er eerst waren etc.
Qua timeline:
http://www.wowwiki.com/Timeline_(from_official_site,_2010)

Ook handig voor het grote plaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

bazkar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Als je hem zo uitrekent kom je mooi op level 100 (of 99) uit als ze niet ineens een stap van 10 doen. Nu maar afwachten of de franchise dat nog red. Hopelijk wel, zou mooi zijn als het verhaal kan worden afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Tsja dan krijgen we na MoP nog twee expansions, maar wat moet ik daarna met mijn leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 09:40
Yintha schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:44:
Tsja dan krijgen we na MoP nog twee expansions, maar wat moet ik daarna met mijn leven?
net zolang het complete verhaal overdoen totdat je het kotsbeu bent ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

fenylalaline schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:45:
[...]

net zolang het complete verhaal overdoen totdat je het kotsbeu bent ? :P
Tegen die tijd is Titan wel uit denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57

mrsar

waar een sar is,is een wodka

fuck..ik zou moeten werken..maar moet..lezen.. :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:02:
Call me crazy maar ik sta regelamtig op any char in Scholo / Scarlet Library en andere plekken stukjes ingame boekjes te lezen.

Standbeelden opzoeken en teksten lezen etc.
Mooiste is van de Vader van Arthas :

[...]
WoW heeft echt prachtige lore. Ik wou dat ik tijd had om alles door te nemen ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kende hem indeed al, erg nice.

Het valt ook precies in mekaar als je er over nadenkt :).
En dat wij kleine mensjes toch maar "niks zijn :P "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Moet je de boeken lezen? Misschien dat ik dat ook nog ga doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Fiole schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:52:
Moet je de boeken lezen? Misschien dat ik dat ook nog ga doen :p
Naast sommige in game dingen, heb ik alleen dit gelezen: http://eu.battle.net/wow/.../story-so-far/chapter-1/1

Ik weet niet hoe de boeken zijn, maar vond dat wel erg leuk en interessant om te lezen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:46
Nerd!

Ik heb zelf nooit zo heel veel met lore… Misschien dat questen me daarom ook niet interesseert. Is meer noodzakelijk kwaad om een bepaalde toon op max level en in de gear te krijgen… Wat me wel interesseert is fightmechanics met een team zo goed mogelijk meester maken. Instances en raids dus! Gister hadden we eindelijk weer een optimaal team. Dat merk je meteen, Zon'Ozz ging netjes neer (pas 2de HC kill) Hagara kon ik eindelijk eens mijn vernieuwde tactieken uitvoeren. Eerste try meteen 45% (vorige best try was rond de 75% een aantal weken terug), de tweede try van de avond meteen een kill! Oneshot op Ultrax HC en een eerste variatie op platforms voor DW normal waren ook meteen een fight. Dan is raiden leuk!

We staan nu op 5/8 HC, wel cool dat we het iig nog voor de 15% nerf hebben gehaald. Vanavond zo veel mogelijk clearen zodat we aan Ship of Spine kunnen beginnen. Wat zal makkelijker zijn om te masteren? Ik denk zelf ship, sommige in de guild denken Spine door de 15% nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
BlackMage schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:09:
[...]
Ja ik denk ook dat de term 'buiten de tijd' niet goed gebruikt is.

In mijn ogen ben je buiten de tijd als er geen toekomst of verleden versie van je bestaat. Je bestaan gaat dus niet lineair mee met de tijd, maar staat stil. Wat je ook doet, wie je ook bent, ongeacht de tijd waarop anderen je waarnemen ben je altijd het zelfde.
Volgens mij is dat voor het grootste gedeelte ook wat Nozdormu doet. Ik heb zelf het idee dat zijn 'decline', en het mogelijke bestaan van Muzorond alleen maar mogelijk is omdat hij zijn krachten na de fight met Deathwing ook verliest en dat dat de reden is waarom hij niet meer buiten de tijdslijn kan leven.

Als dit niet wegneemt dat hij wel nog gewoon door de tijd kan reizen, maar wel onderhevig is aan alle gevolgen van dien, zoals het 'prutsen' aan de tijdslijnen, dan zou het uiteindelijk wel kunnen dat hij gek wordt en zich vestigt in een wereld waar niemand hem lastig zou moeten vallen.

Ach ja, overactieve geest. Wel leuk om over te speculeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Mensen die vanavond met een x-realm group de LFR in willen duiken? Een beetje rollen voor elkaars items etc? Wel zo makkelijk en bespaard een hoop gezeik!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 01-06 21:49
hmr schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:45:
Mensen die vanavond met een x-realm group de LFR in willen duiken? Een beetje rollen voor elkaars items etc? Wel zo makkelijk en bespaard een hoop gezeik!
Prima, maar ik kan niet voor 2100 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Maduth

Probeersel

Same question, iemand die lvl 84-84 dungeons onveilig wil maken? Speel zelf op Bloodhoof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Ik ben wel van de partij, hopelijk gaan we horde? Of moet ik een ally char brengen..? Anders moet ik nog er is over gaan nadenken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Fiole schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:46:
[...]

Ik ben wel van de partij, hopelijk gaan we horde? Of moet ik een ally char brengen..? Anders moet ik nog er is over gaan nadenken :p
Helaas heb ik alleen een ally mage op dit moment :(

*Edit: zit nu echt al heeeeel lang in de guild waarin ik nu zit ( lees vanaf eind vanilla ) eerst altijd core-raider maar verloop van tijd toch door tijd niet meer. Nu merk ik steeds meer dat het groep 10 man echt een groepje is wat prio voor elkaar heeft. En vermaak me dus ook minder in de guild. Misschien voor MoP toch maar eens opzoek naar een leuke actieve ( pref; nederlandse ) guild! Want dat raiden met tweakers smaakte wel naar meer haha :) ook misschien meteen opzoek naar een partner om arena's mee te doen! Want mijn pve guild is daarin niet heel actief

[ Voor 48% gewijzigd door hmr op 28-03-2012 14:09 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Thysiej schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:45:
[...]

Prima, maar ik kan niet voor 2100 :(
21:00 is goed voor mij

enne lijkt een ally run ;)

@ maduth
wil jou ook wel even meehelpen met dungeons doorcrossen met mijn 85 xD heb niet echt iets bruikbaars lager

[ Voor 29% gewijzigd door mrsar op 28-03-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:58

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Maduth schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:46:
Same question, iemand die lvl 84-84 dungeons onveilig wil maken? Speel zelf op Bloodhoof.
Hey, een mede Bloodhoofian :P
Welke kant speel je?

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Nu online

Maduth

Probeersel

Thunderman_303 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:02:
[...]

Hey, een mede Bloodhoofian :P
Welke kant speel je?
Horde en 'mijn' guild [ben net pas lid] raiden op de dagen dat ik speel dus schiet niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Maduth schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:04:
[...]

Horde en 'mijn' guild [ben net pas lid] raiden op de dagen dat ik speel dus schiet niet op ;)
Hmm, ja, das jammer dan, Alliance hier, naja, helaas dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Nu online

Maduth

Probeersel

Thunderman_303 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Daar ben ik na 7 jaar eens weggegaan, horde nog nooit bekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Laatst online: 16-04 11:56
Thunderman_303 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Welk Guild zit je in?
Ik zat eerst in Bokkerijders daarna The Saints wat eigenlijk bestond uit oude bokkerijders members.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ben wel van de partij. Zit rond 19:30 wel op de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommeh_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-11-2023
Hallooo,

Iemand die toevallig op Frostmane speelt? Ben bijna 85 op me DK en dan eindelijk de Cata raids is doen.
Ik lees dit topic al een tijdje en probeer het 'n beetje bij te houden, maar 't gaat snel laatste tijd. :p

The best place to hide a dead body is the second page of Google search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

iDjukeson schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:26:
Hallooo,

Iemand die toevallig op Frostmane speelt? Ben bijna 85 op me DK en dan eindelijk de Cata raids is doen.
Ik lees dit topic al een tijdje en probeer het 'n beetje bij te houden, maar 't gaat snel laatste tijd. :p
Eerst de nodige gear verzamelen dan op je DK voordat je jezelf kan bezig houden met raiden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:16:
[...]

Nerd!

Ik heb zelf nooit zo heel veel met lore… Misschien dat questen me daarom ook niet interesseert. Is meer noodzakelijk kwaad om een bepaalde toon op max level en in de gear te krijgen… Wat me wel interesseert is fightmechanics met een team zo goed mogelijk meester maken. Instances en raids dus! Gister hadden we eindelijk weer een optimaal team. Dat merk je meteen, Zon'Ozz ging netjes neer (pas 2de HC kill) Hagara kon ik eindelijk eens mijn vernieuwde tactieken uitvoeren. Eerste try meteen 45% (vorige best try was rond de 75% een aantal weken terug), de tweede try van de avond meteen een kill! Oneshot op Ultrax HC en een eerste variatie op platforms voor DW normal waren ook meteen een fight. Dan is raiden leuk!

We staan nu op 5/8 HC, wel cool dat we het iig nog voor de 15% nerf hebben gehaald. Vanavond zo veel mogelijk clearen zodat we aan Ship of Spine kunnen beginnen. Wat zal makkelijker zijn om te masteren? Ik denk zelf ship, sommige in de guild denken Spine door de 15% nerf.
ik haaaaat questen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:16:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij moet je eerst alles op Heroic clearen voor je aan Spine HC kunt beginnen. Dan zit er weinig anders op namelijk.

Hoe dan ook is Ship gemakkelijker dan Spine. 15% nerf of niet.

De enige echte check op ship is of je de Drakes neer kunt DPSen voor ze weer wegvliegen van hun harpoen. Zolang je dat goed doet wordt P1 zo kort dat fire/ ship health niet echt een probleem meer is, alhoewel de spawnplekken van de Deck Fires een poging kunnen maken of kraken.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:25
Een vraag voor 64bit gebruikers:

Ik ga van het weekend mijn systeem een mooie upgrade geven. Ook ga ik dan van Windows 7 32bit naar 64bit.
Moet ik dan WoW opnieuw downloaden (30gb!) of kan ik de huidige WoW map gewoon 'verplaatsen' naar mijn nieuwe setup?

Ik zag namelijk wel het volgende staan bij het login scherm:

WoW x86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:09
Alleen een exefile en nog 2 losse files toevoegen aan je wow map en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:46
Ryan_ schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:30:
Een vraag voor 64bit gebruikers:

Ik ga van het weekend mijn systeem een mooie upgrade geven. Ook ga ik dan van Windows 7 32bit naar 64bit.
Moet ik dan WoW opnieuw downloaden (30gb!) of kan ik de huidige WoW map gewoon 'verplaatsen' naar mijn nieuwe setup?

Ik zag namelijk wel het volgende staan bij het login scherm:

[afbeelding]
Je kunt je versie gewoon verplaatsen, en daarna kun je er een x64 bestand bijpleuren.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommeh_
hmr schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:29:
[...]

Eerst de nodige gear verzamelen dan op je DK voordat je jezelf kan bezig houden met raiden!
Ja klopt, idd eerst maar is het geschikte iLvl krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3312962371 hier kun je de x64 files weghalen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Heb het zelf vorige week gedaan.
Wat er gebeurt is het volgende: je download in de eerste instantie de mappen voor 64 bit amerikaans. Deze moet je uitpakken in je eigen wow folder (mergen). Zodra je dit hebt gedaan moet je de launcher draaien, en dan zal deze ingesteld staan op EN (US). Dit moet je veranderen naar EN (EU). Vervolgens zal hij gaan patchen, en dit duurt wel even (...afhankelijk van je internet). Zodra je de minimum hebt gedownload kun je natuurlijk al gaan spelen, en al streamend de game downloaden.

Dit was in ieder geval hoe het bij mij werkte. Hoop dat dit wat helpt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Fiole schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:40:
[...]
Zodra je dit hebt gedaan moet je de launcher draaien, en dan zal deze ingesteld staan op EN (US). Dit moet je veranderen naar EN (EU).
Dankjewel voor je uitleg. En dat doe je bij Game 'Options > Preferences' neem ik aan? EN (US) staat er nu (logisch denk ik) nog niet bij namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Nee in de launcher options.

Wow downloaden is sowieso geen 30GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 23:42

Seraphin

Meep?

Ik heb bij mijn upgrade (2 maanden geleden) gewoon mijn wow-directory van mijn oude PC gekopieerd & opgestart. Patch draaien & klaar is Klara. Ik heb verder nergens handmatige acties uigevoerd (als in: exe file toevoegen / US settings... ik heb gewoon de bende gekopieerd en het de launcher lekker zelf uit laten zoeken).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 15:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yintha schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:49:
Nee in de launcher options.

Wow downloaden is sowieso geen 30GB
14.6Gb als je de webinstall doet ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Dat bedoelde ik ook.. ;) Ach, we zullen het wel zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Je moet dit nog doen in de launcher nog. Niet in game zelf!!! Anders moet je dus namelijk eerst alle files downloaden voor US client, waar je niets aan hebt. Je kan hier (omdat je geen US account hebt) uberhaupt niet eens inloggen. Dus bij de launcer van US naar EU :)
ShadowBumble schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:50:
[...]

Euuhh
Mij wow map op het moment naders 40 GB ofzo O_O
Maar goed, ik heb dus volgens mij 32 bit client, en 64 bit EU an US dus meh. Rare zooi :p

[ Voor 36% gewijzigd door Anvesi op 28-03-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Fiole schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:50:
Je moet dit nog doen in de launcher nog. Niet in game zelf!!! Anders moet je dus namelijk eerst alle files downloaden voor US client, waar je niets aan hebt. Je kan hier (omdat je geen US account hebt) uberhaupt niet eens inloggen. Dus bij de launcer van US naar EU :)
Oke, danku! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 01-06 21:49
ShadowBumble schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:50:
[...]

Hmpf.. das toch gauw 45 minuten met mijn verbinding thuis :( Heb alsnog altijd het idee gehad dat het sneller was om te downloaden dan om stuk voor stuk al die cd's er in te proppen ;)

Hoeveel gb kost het om te switchen naar de 64bit cliënt?

[ Voor 30% gewijzigd door Thysiej op 28-03-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

kivanco schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Welk Guild zit je in?
Ik zat eerst in Bokkerijders daarna The Saints wat eigenlijk bestond uit oude bokkerijders members.
Ik zit zelf in The Angels of Temptation, ben erg casual aan het spelen, beetje alts lvl-en, nooit echt een raider geweest, tijdgebrek en zo, ben te vinden onder Alcapwned (Resto Shammy) of onder een andere variant van Alca... :P

Wat is jouw ingame nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

on side note:

Welke debiel bouwt nou heel Azeroth na in minecraft op een 1:1 schaal

Kalidor -> Afbeeldingslocatie: http://cursecraft.com/media/kalimdor8bit.png

Foto gallery -> http://imgur.com/a/4HrHB#0

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 28-03-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

dafuq?
Heeft iemand teveel tijd ofzo? De tijd die je daarin steekt kan je volgens mij veel beter gebruiken!
(...zoals bijvoorbeeld wow spelen)
Wel mooi gedaan moet ik zeggen >_>

[ Voor 16% gewijzigd door Anvesi op 28-03-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Te vet!
Zn vriendin zal ook wel onder de indruk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Yintha schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:26:
Te vet!
Zn vriendin zal ook wel onder de indruk zijn
Welke vriendin?
Tegen de tijd dat je zoiest hebt afgemaakt heeft die "vriendin" al 2 andere partners gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

iDjukeson schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:31:
[...]
Ja klopt, idd eerst maar is het geschikte iLvl krijgen :)
Hangt een beetje van je gold situatie af, maar dat kan heel snel. Op mijn laatste alt (priest) was ik lekker snel gegeared, maar je geeft wel veel gold uit voor kort plezier.

* Allereerst bij het levelen random dungeons doen (En in mijn geval ook als healer van 84->85 in random dungeons) Was goed voor een beginnetje van bijna 3k justice points.
* BoE valor/jp item van je main halen.
* Je kan sowieso twee armor items laten craften
* 346 relic en off hand kopen van een Scribe
* je hebt al redelijk wat 333 dungeon gear als je dungeons hebt gedaan

Je hebt dan de gear om heroics te doen, dus 7x random heroic voor 1000VP. Haal hier een mooi item voor om je ilevel op te krikken. Plus dat met wat mazzel wel 1 of 2 346 items hebt.

Vervolgens kan je HoT dungeons in en krijg je wat leuke quest rewards (houd hier rekening mee bij het eerder besteden van je justice points, koop items voor slots waar je geen quest reward voor krijgt.

En de dag nadat je 85 werd kan je LFR in (en haal je er meteen twee tier items uit als je mazzel hebt zoals ik had :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal trouwens wel een hele hoop scripting enz inzitten he, je kan bijna halve dingen importeren in freemode's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Geweldig, je zal er maar tijd voor maken... Vriendin? Denk niet dat die er is... ;) Maar zijn wel meer gekken met Minecraft die dit soort gigantische projecten doen. Zag laatst ook een filmpje van iemand die Enterprise aan het nabouwen was.
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Hangt een beetje van je gold situatie af, maar dat kan heel snel. Op mijn laatste alt (priest) was ik lekker snel gegeared, maar je geeft wel veel gold uit voor kort plezier.

* Allereerst bij het levelen random dungeons doen (En in mijn geval ook als healer van 84->85 in random dungeons) Was goed voor een beginnetje van bijna 3k justice points.

Je hebt dan de gear om heroics te doen, dus 7x random heroic voor 1000VP. Haal hier een mooi item voor om je ilevel op te krikken. Plus dat met wat mazzel wel 1 of 2 346 items hebt.

Vervolgens kan je HoT dungeons in en krijg je wat leuke quest rewards (houd hier rekening mee bij het eerder besteden van je justice points, koop items voor slots waar je geen quest reward voor krijgt.

En de dag nadat je 85 werd kan je LFR in (en haal je er meteen twee tier items uit als je mazzel hebt zoals ik had :P )
Als jij dat binnen 1 dag kan doen (zo even uitgerekend op zijn minst 10 dungeons) is dat mooi, maar veel mensen doen je dat niet na ;) Het is echter wel zo dat zodra je HoT bereikt je niet lang meer nodig hebt om LFR in te komen. Dat is zeker waar.

[ Voor 75% gewijzigd door Baroshir op 28-03-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik ga ervanuit dat het (deels) gescript is, ik vond het al een prestatie om een huisje te maken van 10x10 blokjes ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:28:
Zal trouwens wel een hele hoop scripting enz inzitten he, je kan bijna halve dingen importeren in freemode's etc.
Via de model viewer kan je sowieso al models van WoW exporteren naar de bekende 3d software. Vandaar kan je dan de models weer omzetten in minecraft spul.

Heb die map maar opgeslagen. Is wel leuk om te hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 28-03-2012 15:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Fiole schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Welke vriendin?
Tegen de tijd dat je zoiest hebt afgemaakt heeft die "vriendin" al 2 andere partners gehad :P
Spotting Sarcasm; always a bitch!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:35:
[...]

Via de model viewer kan je sowieso al models van WoW exporteren naar de bekende 3d software. Vandaar kan je dan de models weer omzetten in minecraft spul.

Heb die map maar opgeslagen. Is wel leuk om te hebben.
Ja Exact, erg nice hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:02:
[...]

Ja Exact, erg nice hoor :).
Guild -> WoW is boring now we farm everything
Person A -> Let's do minecraft toghter to kill time !
Person B -> Sure let me load up this map !
Guild -> WTF where in Kalidor ?
Person B -> Yeah not let's rework Thunderbluff so it looks like we raided the city !

Guild -> JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Die Azeroth in MC shizzle ziet er wel heel erg geïmporteerd uit. Ik durf zelfs af te vragen of er überhaupt handwerk inzit, behalve het bedenken van welke materialen te gebruiken voor de verschillende zones.

Dan vind ik deze veel interessanter.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Blistimo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:09:
Die Azeroth in MC shizzle ziet er wel heel erg geïmporteerd uit. Ik durf zelfs af te vragen of er überhaupt handwerk inzit, behalve het bedenken van welke materialen te gebruiken voor de verschillende zones.

Dan vind ik deze veel interessanter.
NVM
My pet project has been to recreate a full-scale version of World of Warcraft inside Minecraft. The creation of the world is largely automated by custom software which I've been developing over the last few weeks. It's just now reached a point where I can release some quality screenshots!
Alleen detail dingen doet hij met de hand toch weer jammer.

[ Voor 31% gewijzigd door ShadowBumble op 28-03-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ja, dat gevoel had ik al. 't zag er allemaal net iets te perfect uit. Wat niet wil zeggen dat het er niet heel cool uitziet natuurlijk.

--woeps, dubbele ontkenning :P

[ Voor 12% gewijzigd door Blistimo op 28-03-2012 16:34 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommeh_
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Ja haha, ik doe nu altijd meteen queue'n voor dungeon en ondertussen wanneer ik moet wachten doe ik mooi questen. Heb nu rond de 2600 Justice Points ongeveer, verstandig om meteen voor 't duurste item te gaan? Zoals chest bijvoorbeeld, of voor twee minder dure bijvoorbeeld gloves en cape?
Het punt is dat deze DK mijn main is, ik ben begonnen toen WOTLK uitkwam. Toen heb ik dat gespeeld tot het hoogste iLvl wat je kon behalen. Ben sinds kort eigelijk pas begonnen met Cataclysm, dus voor mij vrij nieuw allemaal wat er nu gaande is. Gelukkig leer ik het allemaal al snel kennen :)
Ohja dat is wel een goeie, ga is even aan me vrienden vragen op Frostmane of ze iets voor me kunnen craften misschien. :9
Dat zou ik is even in de guild kunnen vragen, alleen zit ik wel beetje met gold problems nu maar dat farm ik wel weer langzaam aan.
Jip, ik zit nu volgens mij op 310 iLvl dus die kan ik nog wel omhoog krijgen tot 333 met dungeons :D

En de dag nadat je 85 werd kan je LFR in (en haal je er meteen twee tier items uit als je mazzel hebt zoals ik had :P
Bedankt voor de info, hier heb ik wat aan! Komt helemaal goed hopelijk ben ik over een tijdje goed genoeg gegeared om mee te raiden met jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Na de lvl 84 dungeons had ik ook ongeveer 2200+ jp's. Wat voldoende was voor de 378 chest.
Vervolgens met m'n leather worker the PVP Head & shoulder gemaakt. (ivil 377) en de DS epic legs waarvan een guildy de recipie had :)
Van een jewelcrafter de PVP neck en ring, en van een scriber the pvp relic en de Pvp cape van een tailor :)
Boots & Wrist = VP boe's (via m'n main, maar kan ook via trade)
Waist was een BoE epic drop van DS van de guild gekregen :)

Ik miste daarna alleen nog een trinket die m'n ilvl net onder de 370 liet steken, en daarvoor heeft een guildie me door 2 twilight dungeons gelopen waarvoor toen m'n ilvl hoog genoeg was (en kreeg ook nog de shoulders van die dungeon)

Kost idd een paar K aan goud omdat de Savage leathers op waren op de AH en de pristine hides nogal duur waren :(

Maar vervolgens op ilvl 373 uitgekomen, direct de LFR en healen maar.. Gelukkig wel de DW Maw of the Dragonlord gekregen, maar verder helaas niks. *Nouja, ook nog de Needy achievement, maar die item heb ik niet gewonnen omdat het offspec was :P

Al met al 5? gewone cata dungeon's , en 2 heroic's en hop de lfr in :) het kan tegenwoordig behoorlijk snel :)

Door al die 377 pvp items zit je in notime op 372, en in de LFR zuigt toch iedereen dus niemand merkt het als je zelf een beetje normaal speelt :)

Zit nu op ilvl 323 equipped, maar dat komt door de heirloom head die ik nog aan heb :P

http://eu.battle.net/wow/...usher/Helz%C3%A1/advanced

[ Voor 12% gewijzigd door Helza op 28-03-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:09
Ik heb er toch best wel een tijdje over gedaan toen ik 85 werd om LFR in te kunnen, maar dan zonder items kopen. Aangezien het de eerste keer was heb ik gewoon alle dungeons doorlopen en wat gequest links en rechts. Ondertussen heb ik zelfs alle cataclysm quests behalve vasjir gedaan. Als ik mijn mage naar 85 heb ga ik dus wel wat pvp gear kopen en voor wat shortcuts :)

* IntToStr doet alvast een paar keer /roll om te oefenen voor de drops van deze week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
IntToStr schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:59:
Ik heb er toch best wel een tijdje over gedaan toen ik 85 werd om LFR in te kunnen, maar dan zonder items kopen. Aangezien het de eerste keer was heb ik gewoon alle dungeons doorlopen en wat gequest links en rechts. Ondertussen heb ik zelfs alle cataclysm quests behalve vasjir gedaan. Als ik mijn mage naar 85 heb ga ik dus wel wat pvp gear kopen en voor wat shortcuts :)

* IntToStr doet alvast een paar keer /roll om te oefenen voor de drops van deze week...
M'n main was al firelands heroic geared toen DS uitkwam en m'n alt was normal firelands geared met hier en daar een heroic items :)
M'n druid heb ik nu nieuw geleveled en ik was niet van plan om alle quests & dungeons opnieuw te doen :)
Voor m'n warrior heb ik echter ook veel BoE's voor gebruikt om direct mee te kunnen met de firelands alt raids, maar dat waren toen "echte" BoE's voornamelijk van FL. en niet al die fake crap die ik nu heb gebruikt (pvp items, waarvan sommige zelfs andere spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Duurde net 2 uur na 85 ding op mijn Druid en kon al LFR in. 361 equipped en 373 overal. Ik sta dan ook wel bijna onderaan met 8k hps maar dat vangt de rest wel op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:43:
Duurde net 2 uur na 85 ding op mijn Druid en kon al LFR in. 361 equipped en 373 overal. Ik sta dan ook wel bijna onderaan met 8k hps maar dat vangt de rest wel op. :)
True, alleen zou ik zo'n bastard zijn als ik in een group ben om in mijn 394/397 dan zelfde hoeveelheid te doen.
Ben er niet om de wereld te voorzien.

Maar ja Tweaker is anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:13:
[...]

394/397 dan zelfde hoeveelheid te doen.
Zucht ik denk dat je dat nog wel haalt met puur auto attacking in die gear :P I know i do ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Helza schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:07:
Ik miste daarna alleen nog een trinket die m'n ilvl net onder de 370 liet steken, en daarvoor heeft een guildie me door 2 twilight dungeons gelopen waarvoor toen m'n ilvl hoog genoeg was (en kreeg ook nog de shoulders van die dungeon)
Graag gedaan he ;)

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 28-03-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

ShadowBumble schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:42:
[...]

Zucht ik denk dat je dat nog wel haalt met puur auto attacking in die gear :P I know i do ;)
HPS he, niet DPS :) Of ben je een Disc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

dusssss..we gaan wat doen :P c u @ teamspeak dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Nu online

Maduth

Probeersel

Kan iemand mij die heirloom site svp nog even doorgeven? Spaar niet voor items maar heirlooms :)

Zoek een heirloom die zowel voor shammy en pally kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Eindelijk was het zover, voor de laatste keer naar Firelands op bezoek bij Rhagnaros
Nerveus, want we hadden hem pas 2 keer eerder omgelegd en dat was al weer 4 maanden geleden.
Eerste try meteen de kill en de heart of flame dropt in de lavapool

Eerste pickup, healers hadden de damage niet voorspeld dus dode priest in de lava.
Healers plegen gauw suiside door in de lava te springen en tweede keer ging perfect met heroism.

Daarna maakten we er een guild-event van. Hoppa, in raid en voor de event vlogen daar dus 25+ draken rond in SW. Alles perfect maar kon quest niet inleveren en na 5 min resette de quest zich weer.
Nog een keer proberen, en weer niet gelukt. Ondertussen waren er ook drake van andere guild aanwezig maar nog steeds geen legendary.
Totdat iemand zei : Je kan de quest niet inleveren in raid :p
3 * is scheepsrecht en eindelijk mag onze guild zich ook een dragonwrath rijker rekenen en zijn we allemaal in het bezit van een nieuwe pet. En veel grats gekregen van omliggende guilds.

Tevens het einde van een era in CATA. Een gedeelte van de groep gaat zich verheugen op een lange break met vakantie en D3 in het vooruitzicht. Van onze 4 uur raiding terug naar 0 uur zal even wennen zijn maar zal goed zijn om de batterijen op te laden richting MoP.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Als je je verheugt op een onderbreking van het raiden, waarom doe je het in godsnaam dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

vraag me eigenlijk af of het nog zin heeft om weer te beginnen. en dan als level 1 bedoel ik. volgens mij zijn er helemaal geen low levels meer in dit spel. ben van vanilla dus eigenenlijk is het een nieuw spel voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Je kan prima meekomen, levelen gaat vrij snel, je komt vast wel spelers tegen, dungeon groeps worden automatisch gemaakt

Levelen tot 85 kan je binnen 2 maanden doen, ook als nieuwe speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yintha schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:36:
Levelen tot 85 kan je binnen 2 maanden doen, ook als nieuwe speler.
/played 3 Dagen en 2 uur geloof ik in full heirlooms en Guild 25.
/Played van 4.5 Dagen zonder heirlooms en guild perks.

Met zoveel mogelijk Dungeon runs tussen door en alle dungeon quests doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Als gevolg van het Lore gepraat van gisteren heb ik even W3 RoC gekocht op B.net

OK, het spel ziet er niet uit maar het speelt wel errrg lekker weg. :9

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

zie playtimes van 4,5 dagen. maar dan doe je alleen dungeons zeker. dan is je toch een groot gedeelte van de game? het questen en de gebieden door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 52038 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 07:34:
zie playtimes van 4,5 dagen. maar dan doe je alleen dungeons zeker. dan is je toch een groot gedeelte van de game? het questen en de gebieden door?
Das gedeeltelijk quested maar das vooral het laatste stuk 81 -> t/m 85 vanwege de rep bij de factions, de rest is nagenoeg alleen dungeons, en questen terwijl je in de dungeon queue zit. ( wat hooguit 3 minuten queue is tot level 78 ofzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:57
Anoniem: 52038 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 07:34:
als je nieuw ben is het inderdaad leuker om gewoon rustig aan je gang te gaan en de gebieden via quests te doorlopen. En alsnog ga je dan redelijk snel vergeleken met vroeger.

Maar de meeste mensen die nu nog levelen hebben al een 85 poppetje en hebben dat allemaal al gezien dus die willen zo snel mogelijk naar 85 en dan is dungeons wel het snelst. tot level 77 ofzo

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Thunderman_303 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:15:
[...]

Ik zit zelf in The Angels of Temptation, ben erg casual aan het spelen, beetje alts lvl-en, nooit echt een raider geweest, tijdgebrek en zo, ben te vinden onder Alcapwned (Resto Shammy) of onder een andere variant van Alca... :P

Wat is jouw ingame nick?
Ik zit al een half jaar niet meer op die server, want ik had toen wat problemen gehad met de guildleader.
Wij wilden als PvP groep een elite groep maken met mensen die echt skill enzo hadden en op een middag toen onze Pala healer met de core raiding groep meeging, werd er een paar keer gewiped en de healer zei dat de dps laag is en dat de raid leader pas een leader is als zijn/haar dps hoog genoeg is en of hij/zij de tacs weet.
Toen hebben ze de healer van de guild gekicked waarna wij reageerden van: WTF doe jij kerel, tegen de guildleader (die overigens een Vrouw is, wat eigenlijk niks uitmaakt maar we zeiden kerel tegen haar dus ;P), en toen had ze onze pvp leader gekicked met een aantal andere van de pvp groep zoals ik.

En het mooie ervan is dat de meerendeel van de pvpers toen heel vaak meegingen helpen met het raiden, en zij waren ook gelijk de meer volwassen mensen in de guild, en nu speelt de Healer in een van de hardcore raiding guilds, en is hij ook gelijk de leader van de 2e raidgroep en ik met een aantal RL vrienden gingen massaal naar Sylvanas, waar het veel leuker is (naar mijn gevoel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Zit je horde of alliance op Sylvanas dan ? en welke guild ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 225504 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:30:
Als je je verheugt op een onderbreking van het raiden, waarom doe je het in godsnaam dan nog?
Achievements :p, en waarom stoppen als je op 98% van de quest zit.
Erger vindt ik de personen die needen op rare items (mounts LK etc, en dan een week later ermee stoppen). En ik ben dankbaar dat onze MT speciaal voor mij de motivatie op kon brengen om nog 1 keer online te komen ipv mij te laten stikken.

Er stoppen een paar sleutelfiguren met raiden en dat gaan we proberen op te lossen met wat alts en een paar andere van de guild, maar dan weten we iig dat we niet meer gaan voor een full DS-clear in 2h, maar zijn we bezig met het gearen van alts en proberen het verkrijgen van de legendary daggers voor onze rogue.
De groep zal dan minder goed ingespeeld zijn, meer whipes, en niet meer raiden op vaste dagen maar organiseren "on the fly". Tevens nog oldschool raids van old-school raidcontent en PvP.

Heroic raids zouden sommige wel willen, maar daar beginnen we niet aan met teveel invallers.

En ondanks alles was de mage nog pissed dat ik als DPS-er voor de eerste staf mocht. Eerste keer ging ik dood doordat de healers de incoming damage van de lava niet verwachtte, waarop de mage ontwoorde. Het is ook ontworpen voor een mage met blink :p.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Zethiel schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:39:
[...]

Zit je horde of alliance op Sylvanas dan ? en welke guild ?
Alliance, maar ik wil mijn FDruid/ of ALock die ik nu aan het lvlen ben transferren naar Horde.
En verder zit ik in zoveel verschillende guilds, jammer genoeg heb ik sinds mijn periode in bloodhoof geeneen guild gevonden waar ik het wel gezellig vind waarbij mensen gewoon in de guild chat met elkaar praten en invites sturen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Het kan veel sneller dan wat ik zeg, maar Degged geeft aan dat het eigenlijk een nieuw spel voor hem is, dan wil je niet meteen rushen naar 85.

Dan denk je bij elke area oeh nice dit dat exploren blabla. dungeon helemaal spannend needen op plate als cloth user :c.

Gisteren trouwens maar 3 bosses gedaan in DS, Heroic Morchok Unsleeping en Zon'ozz.
Ging allemaal vrij goed, maar ik snap echt niet waarom we unsleeping met 3 healers doen >.< Ik had maar 4 mensen assigned en mijn HPs was na de kill nog onder de 10k :F

[ Voor 33% gewijzigd door Yintha op 29-03-2012 09:31 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je account activeerd voor de beta. In dat geval zal je of een email ontvangen, of de optie zien in je battle.net account.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je de uitnodiging ontvangt.