Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Crit? Als healer?kivanco schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:32:
Kan iemand mij in de komende tijd helpen om mijn kansen te vergroten om Heart of the Unliving te krijgen, want ik wil mijn pvp gear full reforgen naar crit en gelijk ook mijn battlemaster trinket weghalen.
Mocht je alliance zijn, wil ik wel mee. dm maar voor Real ID mocht je die nog niet hebben (heb inmiddels zoveel GoT lui
Ik heb al veel mensen in mijn lijst voor de x-realm ding, maar doordeweeks kan ik niet echt want ik wil een lock zo snel mogelijk 85 hebben, en daarnaast speel ik arena's met mijn shammie (gister 1750rating gehaald). Maar Donderdag, Zaterdag, Zondag zijn meestal mijn PVE dagen waarin ik mijn Mage gelijk probeer te gearen. En ik probeer de trinket te krijgen voor PVP zodat ik spirit kan reforgen naar crit.Yintha schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:39:
[...]
Crit? Als healer?
Mocht je alliance zijn, wil ik wel mee. dm maar voor Real ID mocht je die nog niet hebben (heb inmiddels zoveel GoT lui
En BTW zit er echt een groot verschil tussen 378iLvL pve gear en Ruthless pvp gear in Lfr, want ik doe dungeons enal met mijn ruthless gear terwijl ik bijna een compleet set van 378ilvl gear heb.
Nu kunnen we dus weer overnieuw gaan beginnen... Misschien dat ik vanavond maar DS normal in ga als ik tijd heb.
Wel nog een hoop spullen voor Sulfuras en Lawbringer set uit Molten Core meegenomen. Alleen blood of the mountain is irritant zeldzaam... En ik moet dat legendary item van Raggy nog zien droppen...
gisteren toen ik thuiskwam (21.05) direct LFR ingedoken met mijn warrior. Mijn paladin heeft eigenlijk geen gear nodig, nutteloos om daar dus direct mee LFR in te duiken. De eerst run per ongeluk aangezet dat ik tank was, binnen 20 seconden een spot. Naja, dan de eerste 4 bosses maar tanken; maakt ook niet zoveel uit:) In totaal 2 tier items gedropt voor warriors, geen enkele roll gewonnen natuurlijk:( Voor mijn tank spec wel een trinket gewonnen, eindelijk van mijn 346 trinket af.
2e 4 bosses toch maar als dps gegaan. Ik heb nog steeds trinkets nodig voor mijn dps spec. Geen enkele trinket gedropt; zelfs helemaal geen items van de eerste 3 bosses waar ik iets aan had...
Op deathwing zelf weer Gurthalak, Voice of the Deeps gewonnen. Ik had er al één, maar wilde wel eens fury gaan proberen en dan zijn 2 toch wel fijn:)
Na overleg met anderen in de run besloten om mijn item af te staan. Zij deden de run met 6 man zodat hun fury warrior de tweede Gurthalak, Voice of the Deeps kon krijgen. Beleefd werd mij dus gevraagd of ik het item wilde traden omdat ik er al één had. Toch maar besloten lekker arms en offspec prot te blijven en de sword getrade. Is toch leuk als je anderen blij kunt maken. Ik ben dan ook van plan om altijd te needen op items waar ik op kan needen. Als ik het item dan niet nodig heb kan ik zelf beslissen wie het item krijgt, aan de hand van hoe ze tijdens dat gevecht gepresteerd hebben (er even vanuitgaande dat hoge nummertjes, goede tanks en goede healers de maatstaven zijn). Daar ben ik zelf blijer mee; dan gaan er per saldo minder items naar de lui die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Daarnaast maak je er anderen erg blij mee, dat er toch nog mensen zijn die inzien dat ze het item niet perse nodig hebben en het dan traden met iemand die het beter kan gebruiken:)
In de guild was gisteravond weer eens een heftige discussie over (progress) raiden versus het sociale aspect van de guild. Steeds meer echt goede spelers gaan bij ons weg met hun main om in een andere guild te raiden. Dit komt omdat wij eigenlijk net te weinig spelers hebben die raiden waardoor we mensen meenemen puur ter 'vulling' van de raid. Veel mensen vallen hier logischerwijs over, je gaat whipen op achterlijke dingen en je bent mensen aan het gearen die eigenlijk zouden moeten stoppen op het LFR niveau. Het grappige in onze guild is, dat al die 'progress raiders' die moven met hun main nog heel vaak online komen op alts in onze guild. Nog erger zelfs, ze geven zelf aan dat als ze niet raiden dat ze op hun alt in onze guild zullen zitten omdat het bij ons vele malen gezelliger en socialer is; juist omdat er meer waarde gehecht wordt aan het sociale aspect dan aan het raiden.
We zullen zien wat de toekomst brengt, ik ben bang dat we binnenkort geheel stoppen met raiden omdat we te weinig mensen hebben die weten waar ze mee bezig zijn... Dan wellicht eens bij een andere guild een apply doen...
Aangezien wij deze week alleen zondag een raid kunnen organiseren, ben ik gisteren met een man of 4, 5 uit de guild LFR ingedoken. Side note: woensdag LFRs zijn zoooo veel beter dan andere avonden, omg!
Ik loop al een hele tijd met 3T13 resto rond. Aan het begin van DS ben ik er ook nooit direct voor gegaan, omdat hij in een 10m setting gewoon minder nuttig is dan in een 25m setting. Dus toen ik eenmaal 2T13 had (via normal shoulders en LFR gloves) ben ik voor de beste upgrades gegaan, in plaats van voor de setbonus. Dus liep ik na onze tweede Yor kill rond met 410 balance legs. En al snel volgde ook de 410 resto chest, en de shoulders. Maar helms... droppen weinig en ik verlies die rolls als ze dan een keer toevallig wel droppen. Gloves droppen de afgelopen 5 resets ofzo ALLEEN warrior/hunter/shaman. Legs; zelfde verhaal.
Nu we pas Spine HC omgelegd hebben ben ik de waarde van 4T13 toch wat meer gaan waarderen, en wil dus graag die bonus halen...
Gisteren dus vol goede moed en met 3 mede rollers LFR ingedoken. En zowaar, er dropte een leg token! En die wonnen we nog ook! (Ja, we, want ik rollde een 6 ofzo.) Da's in ieder geval 4T13, ware het niet dat ik liever de head zie droppen, want dat is een veel betere vervanging (410 > 384 op legs, 391 > 384) Aangezien een pally uit de guild die nog een berg retri gear nodig had zo'n beetje al zijn rolls won was het al met al best een succesvolle run, en de items die hij won en bij nader inzien niet nodig had (betere ilvl-vervangingen enzo) heeft hij aan chars uitgedeeld die ze daadwerkelijk nodig hadden. Dus we gingen vol betere moed ook het tweede deel van de instance door.
Pally wint op Ultraxion weer een token, wat altijd fijn is, want dan heb je nog wat te traden op latere bosses. En laat hij nou ook de helm nodig hebben, want, zoals gezegd, er dropt alleen shaman loot in onze normale raids
Warmaster B gaat down... 2 F^*$&KING SHAMAN TOKENS!11!
Om moedeloos van de worden.
Natuurlijk wel netjes de run afgemaakt, hij gaf z'n gewonnen token weer aan een lock die nog nooit in LFR was geweest en ze dus goed kon gebruiken, en op Madness gingen zelfs de Tendrils bijtijds down.
Prima raid dus. Ik heb eindelijk mijn 4T13, ware het niet dat ik er een enorme sloot Int voor inlever. Doe mij dan toch maar VP tier tokens. Laat ze 10k VP kosten ofzo, want op deze manier word ik echt een beetje gek van. Geen tokens zien droppen, en àls ze dan droppen win je gewoon je rolls niet. Gelukkig gaat dit voor MoP op de schop, want ik ben volgens mij niet de enige...
Wat een wereld van verschil
Mocht ook nog deze mee pikken als bedankje niet gezegt was dit natuurlijk een massieve upgrade over mijn Alchemist healing stone
Kortom was weer eens een ander dagje vol fun raiding, vanavond gaan wer weer vol up Spine progression.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
En natuurlijk maar 1 Warrior en verder niet, die heeft nu al 3 sets
En ik moet nog steeds 2x 397...damn droprate
Zo zit ik al weken op de heroic head en chest pieces te wachten, in 10 weken tijd nu ongeveer 1x zien droppen 1 single tokenMektheb schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:23:
En week7 achterelkaar alleen maar Hunter / Shaman / Warrior token !
En natuurlijk maar 1 Warrior en verder niet, die heeft nu al 3 sets.
En ik moet nog steeds 2x 397...damn droprate
[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 29-03-2012 10:27 ]
Ja en ik graai nog mee met de token die juist meeste % droprate heeft maar al 7 weken niks nakes nada.ShadowBumble schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:27:
[...]
Zo zit ik al weken op de heroic head en chest pieces te wachten, in 10 weken tijd nu ongeveer 1x zien droppen 1 single token( En ik moet ook protectors token hebben )
Echt Bah !
Vrij vlot alles op heroic neer gemept dus de rest van de week hebben we weer vrij.
Ik loop nog steeds met LFR Head/Chest rond want de protector token hiervoor lijkt niet te bestaan bij ons (gloves en legs droppen dan wel volop en gaan voor offspec weg meestal)
Gister vol goede hoop naar Ultraxxion, geen protector
Vervolgens naar Warlord , en BAM 2x protector tokens!
alleen was mijn epgp niet hoog genoeg
Omdat ik de legendary TF had gefarmed voor mezelf wat indirect een achievment voor de guild gaf.
Werd wel gewaardeerd dus aardig nice
Ja en ook een free server transfer.thermisol schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:42:
hallo, ik heb ook ooit WoW gespeeld, geraid op lvl 70+80 en misschien wil ik in de zomervakantie weer effe beginnen, ik las net die ressurection dinges en dat stond mij wel aan, dus ik krijg dan free cataclysm en een lvl 80 champion??
Iemand een idee waar ik het beste kan kijken voor een beetje degelijke PvP info mbt rogues? Was gisteren bij arenajunkies aan het kijken ... Misschien gewoon eens het een en ander proberen
Ik heb zelf geen rogue maar ik heb een rogue vriend die 2200 heeft gehaald dus ik kan het hem navragen als je wilt, en met hemo en backstab is het verschil dat je bij ene een hogere burst heb en bij de andere hogere survivebility dacht ik. Zoals ik al zei ben ik geen rogue expert maar ik hoorde mijn rogue team genoot zulke dingen zeggen want hij probeerde eerst ook specs uit voor onze comp.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Ik ben zelf na 9 uur thuis denk ik, vanavond wrath of the titans dus ik weet niet hoe lang het gaat duren.Mektheb schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:54:
Ben er vanavond niet maar ik zou zeggen als jullie wat kunnen organiseren doe het, ik ga naar de movie's
Misschien kunnen we Battlegrounds doen, is altijd leuk met een grote groep en dan kunnen we ook graveyard farmen
20:00 begint mijn film dus ik verwacht rond 23:00 thuis te zijn inclusief ritjes naar de mac enzkivanco schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:57:
[...]
Ik ben zelf na 9 uur thuis denk ik, vanavond wrath of the titans dus ik weet niet hoe lang het gaat duren.
Misschien kunnen we Battlegrounds doen, is altijd leuk met een grote groep en dan kunnen we ook graveyard farmen.
Die van mij begint om 19:30, ik wil het niet te laat maken ivm een vriend die 10 uur moet beginnen met werken (in dezelfde bios).Mektheb schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:58:
[...]
20:00 begint mijn film dus ik verwacht rond 23:00 thuis te zijn inclusief ritjes naar de mac enz
en is het moeilijk om je account terug te krijgen als je je wachtwoord niet meer weet >.<
off: ik weet nog wel @TBC dat ik blij was dat ik 20K Health had als tank, en 1.5k dps deed als Arms warrior.
Hoe zit dat tegenwoordig?
150k health en 40k dps ?thermisol schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:02:
tot wanneer geld die actie van scroll of resurection? weet iemand dit toevallig.
en is het moeilijk om je account terug te krijgen als je je wachtwoord niet meer weet >.<
off: ik weet nog wel @TBC dat ik blij was dat ik 20K Health had als tank, en 1.5k dps deed als Arms warrior.
Als je de cd-key nog hebt kun je het beste even blizzard bellen en kijken of hun je verder kunnen helpen.thermisol schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:02:
tot wanneer geld die actie van scroll of resurection? weet iemand dit toevallig.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
IntToStr schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:52:
Nou, gisteren was weer lekker tijdverspilling. Samen met een groepje van de guild en junglebeast LFR in. De andere tank vond het leuk om 6 slimes tegelijk te pullen bij de trash (wipe) en liet mij met 9 debuffs staan op die boss. Volgens junglebeast stond ik op nr 12 op de dps lijst ondanks dat ik een hele tijd niets heb gedaan om threat te laten zakken. Maar goed, we kwamen er doorheen. Helaas slechts op 1 item kunnen needen en verloren bij de eerste 3 bosses. Tijdens de trash van Hagara werd ineens iedereen uit de raid gegooid en einde oefening. Bedankt blizzard
Nu kunnen we dus weer overnieuw gaan beginnen... Misschien dat ik vanavond maar DS normal in ga als ik tijd heb.
Wel nog een hoop spullen voor Sulfuras en Lawbringer set uit Molten Core meegenomen. Alleen blood of the mountain is irritant zeldzaam... En ik moet dat legendary item van Raggy nog zien droppen...
Nou bij ons was het geen goeie woensdag LFR, of niet IntToStr.Blistimo schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:20:
Ik begin langzaam ook wel een beetje moe te worden van drops in DS.
Aangezien wij deze week alleen zondag een raid kunnen organiseren, ben ik gisteren met een man of 4, 5 uit de guild LFR ingedoken. Side note: woensdag LFRs zijn zoooo veel beter dan andere avonden, omg!
De dps was belabberd we hadden een stuk of 5 net boven de 20k. Rest zat er flink onder.
Healing ging ook moeilijk. Zelfs met 7(!) healers haalde ik 25% van de healing done.
Heb IntToStr flink in leven moeten houden op Yor.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
dropte niet, dus whisperde hem of hij ze wilde traden. Kreeg als reply, "F*ck off roll better next time, im gonna shard of sell this WHWHWHAHAH "
.... zeg het niet graag maar had deze vent graag even irl gezien!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Is het niet binds when picked up?hmr schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:16:
#@)($)#(@*)@(# gister een healer die de morchok shoulders won, had zelf ilevel 397 healing shoulders. Meteen roepen "WANNA TRADE IF CHEST OR BRACERS DROP"
dropte niet, dus whisperde hem of hij ze wilde traden. Kreeg als reply, "F*ck off roll better next time, im gonna shard of sell this WHWHWHAHAH "
.... zeg het niet graag maar had deze vent graag even irl gezien!
En je hebt wel meer van die lui, echt fucking irritant en daardoor heb ik zelf ook geen motivatie meer in Lfr, echt lijkt wel soms dat er stelletje 13 jarige dit spel spelen.
IRL doodslaan met 9000dmg overkill
de brewfest mounts, en halloween mount ook nog wel denk ik ofnie?
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Uiteraardthermisol schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:35:
zijn er hier toevallig ook mensen die geraid hebben op lvl 70 ? ^^
Ook hier meld ik mijthermisol schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:35:
Natuurlijk, ik speel al sinds vanilla...Veel te lang dus -_-thermisol schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:35:
Sowieso.. Oneindig veel Karazan en gruul's lair en Magtheridon gedaan.thermisol schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:35:
Ook Vanilla
BETAFiole schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:37:
[...]
Natuurlijk, ik speel al sinds vanilla...Veel te lang dus -_-
Sinds US en Korean betaFiole schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:37:
[...]
Natuurlijk, ik speel al sinds vanilla...Veel te lang dus -_-
En geen maand geunsubbed
My precious monies
Ach ja, het was toch wel ergens aan opgegaan waarschijnlijkdetheavn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:38:
[...]
Sinds US en Korean beta
En geen maand geunsubbed
My precious monies
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ben wel benieuwd: als je terugrekent, hoeveel ben je er dan aan kwijt in totaal?detheavn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:38:
[...]
Sinds US en Korean beta
En geen maand geunsubbed
My precious monies
Volgens mij echt 300+ euro inmiddels?
Meer veel meer denk ikFiole schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:40:
[...]
Ben wel benieuwd: als je terugrekent, hoeveel ben je er dan aan kwijt in totaal?
Ja, volgens mij kan ik beter niet met de guild groep mee gaan... Op Yor zat ik ook nog eens met die 9 debuffs af en toe omdat die andere tank niets deed. Heb die fight eigenlijk solo getankedjunglebeast schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:06:
[...]
[...]
Nou bij ons was het geen goeie woensdag LFR, of niet IntToStr.
De dps was belabberd we hadden een stuk of 5 net boven de 20k. Rest zat er flink onder.
Healing ging ook moeilijk. Zelfs met 7(!) healers haalde ik 25% van de healing done.
Heb IntToStr flink in leven moeten houden op Yor.
Rob Pardo
just got to do a playtest in Titan - pretty rough still, but lots of fun too!
7 x 12 x 12 = ~1000, excl allerlei extraatjes...Fiole schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:40:
[...]
Ben wel benieuwd: als je terugrekent, hoeveel ben je er dan aan kwijt in totaal?
Hier nog een vanilla veteraan \othermisol schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:35:
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Ik reken ongeveer tussen de 1400 en 1500 euri, maar dat is incl pets, mounts en een fuckload aan realm, race en faction transfersIntToStr schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:42:
[...]
7 x 12 x 12 = ~1000, excl allerlei extraatjes...
edit: en dit is nog steeds goedkoper dan wat mijn collegae elke week aan drank opmaken in diezelfde tijdsperiode
[ Voor 16% gewijzigd door detheavn op 29-03-2012 11:45 ]
US OB
KO OB
EU CB
EU OB
en daarna vanilla hardcore geraid.. TBC heel erg casual gespeeld omdat 40m uit elkaar viel en ik mijn shaman rustig wou levelen (lees heel rustig).. Wotlk casual raiding gestart met uitstapjes buiten het raidteam naar andere raidteams/pugs om LK prenerf neer te leggen
Het viel me daar ook op hoe bijzonder veel niet koreanen er in die Beta zaten
LoL heb je ook nodig voor de dragonball MMO die sinds 3 jaar in beta is ofzo.detheavn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:48:
Korean beta was grappig, je moest een social security nummer hebben van iemand uit Korea. Hoe makkelijk dat wel niet te googlen was
Dat komt er bij mij nog eens bij...detheavn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:44:
[...]
Ik reken ongeveer tussen de 1400 en 1500 euri, maar dat is incl pets, mounts en een fuckload aan realm, race en faction transfers
edit: en dit is nog steeds goedkoper dan wat mijn collegae elke week aan drank opmaken in diezelfde tijdsperiode
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Klopt.. was met een aantal gotters een guild gestart die ik daar tegen ben gekomen in Korean beta.. Op Bladefist Medivhs Chosen.. die daarna voor groot gedeelte is gegaan naar Ascension.. omdat bladefist bekend stond als lagfist met de guild een free transfer gemaakt naar Outland.. Best leuke progress gemaakt met de guild.. aantal firsts gehaald op bossesdetheavn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:48:
Korean beta was grappig, je moest een social security nummer hebben van iemand uit Korea. Hoe makkelijk dat wel niet te googlen was
[ Voor 5% gewijzigd door bechown op 29-03-2012 11:54 ]
Die server gaat echt niet laggen van die 5 mensen die online zijn.
En wij zijn samen er al 2 van ! nu nog 3 andereYintha schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:03:
Bladefist staat nu bekend als deadfist : >
Kan nou niet echt zeggen dat het echt dood is. Heb het er nog wel naar mn zin, ga ook geen server change doen.&Yintha schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:03:
Bladefist staat nu bekend als deadfist : >
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ach toen ik Grimbatol gewent was met een loggin que van anderhalf uur....Tijn96 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:04:
[...]
Kan nou niet echt zeggen dat het echt dood is. Heb het er nog wel naar mn zin, ga ook geen server change doen.&
Dat is pas druk en altijd wat te doen !
@Tijn ben je alliance?
jup!
Ff een vraagje, vanaf welk iLvl kun je ongeveer normalls doen? Want heb nou 381 en de LFR heb ik voor deze week al gedaan. Hopelijk kan ik nog ergens een FL rondje doen anders maar ff mn tank gearen of mn priest en dk lvlen.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Normal DS? Dat kan makkelijk met ilvl 381.In principe kan het al prima vanaf ~375Tijn96 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:08:
[...]
jup!
Ff een vraagje, vanaf welk iLvl kun je ongeveer normalls doen? Want heb nou 381 en de LFR heb ik voor deze week al gedaan. Hopelijk kan ik nog ergens een FL rondje doen anders maar ff mn tank gearen of mn priest en dk lvlen.
Whisper mij maar 1x ingame! Yintha/Genophobia, of heb ik je al op real id?
Ok want mn guild zei 388 maar dat vond ik een beetje ernstig hoog. En doe in LFR 20-23k dps terwijl ik nog wat dingen moet replacen (een bow met strenght! Ja enorm erg) en nog een polearm. Voor de rest sta ik er bet netjes bij.rodie83 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:09:
[...]
Normal DS? Dat kan makkelijk met ilvl 381.In principe kan het al prima vanaf ~375
Mn tank is nu nog in tanking gear 365 dus daar mag ook nog wel wat aan gebeuren
Makkelijk kan dat zelfs. Toen DS uitkwam waren een heel aantal bazen al prima te doen met louter FL gear. En nu zit er ook nog eens de 10% debuff op bazen v.w.b. health en damage. Met ilvl 381 kan je er prima doorheen denderen.Yintha schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:09:
Normal Firelands kun je in met ilvl 381, normal Dragon Soul ook als je je class goed speelt en weinig/geen fouten maakt.
Enne, met ilvl 381 outgear je toch echt Firelands, daar die maar ilvl 378 geeft
[ Voor 8% gewijzigd door rodie83 op 29-03-2012 12:13 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik zal je wel een keer een whisp geven heb je al toegevoegd. Zit je al in andere guild? Want zoek eigenlijk een casual raiding guild.Yintha schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:09:
Normal Firelands kun je in met ilvl 381, normal Dragon Soul ook als je je class goed speelt en weinig/geen fouten maakt.
Trouwens, regelmatig zie ik andere hunters iets poppen waardoor ze een stuk groter worden. Alleen snap niet wat dat is, heb al lopen zoeken in recount en spellbook, talents maar kan niks vinden. Kan iemand mij vertellen wat dit is?
[ Voor 20% gewijzigd door Tijn96 op 29-03-2012 12:16 ]
is het raiden en Dungeons doen veel veranderd in Cataclysm? op WOTLK vond ik het wel leuk, maar het werd steeds makkelijker. minder tactiek, en te makkelijk gear farmen. vond ik wel jammer.
nog een vraagje, ik heb nog wat heirloom items, zijn dat nog goede items? of zijn er tegenwoordig betere
WoW Blijft WoW.thermisol schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:14:
vet man zoveel mensen nog hier uit vanilla/tbc.
is het raiden en Dungeons doen veel veranderd in Cataclysm? op WOTLK vond ik het wel leuk, maar het werd steeds makkelijker. minder tactiek, en te makkelijk gear farmen. vond ik wel jammer.
nog een vraagje, ik heb nog wat heirloom items, zijn dat nog goede items? of zijn er tegenwoordig betere. en is het spel leuker geworden sinds WOTLK in cataclysm? en wat verwachten jullie van pandora? (heb er wel een beetje over gelezen, maar ik speel het niet dus ik denk dat jullie daar meer verstand van hebben)
Basic's veranderen niet, makkelijkheid is voor iedereen anders want zoals altijd heb je nu normal en heroic mode's en dat is niet voor iedereen weggelegt.
LFR = doodsimpel.
Verder blijft het WoW
Community maakt de game, teminste voor mij ik speel al bijna sinds de start met de zelfde mensen, en dan speel je dus eigenlijk niet meer voor jezelf maar meer als community.
Speel zelf pas vanaf einde TBC
Pas in late wotlk begonnen met serieus raiden
Kerel ik wou net wat aan werk doen : >knoknok schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:29:
diegene die mij als eerste een PM stuurt mag mij een Scroll of Resurrection sturen
Succes met de spam die je gaat krijgen.knoknok schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:29:
diegene die mij als eerste een PM stuurt mag mij een Scroll of Resurrection sturen
Scheelt dat ik mijn Gryphon al heb.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
heb ooit een scroll gestuurd naar iemand maar die heeft geen game time gekocht :((
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Same here helaashmr schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:45:
[...]
heb ooit een scroll gestuurd naar iemand maar die heeft geen game time gekocht :((

Is een weapon (deadwing) of trinket (spine) in LFRTijn96 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:13:
[...]
Trouwens, regelmatig zie ik andere hunters iets poppen waardoor ze een stuk groter worden. Alleen snap niet wat dat is, heb al lopen zoeken in recount en spellbook, talents maar kan niks vinden. Kan iemand mij vertellen wat dit is?
Als je een proc krijgt wordt je groter en doe je iets meer DPS.
Het is is geen in je spellbook, dus daar hoef je niet meer naar te zoeken
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dat is de polearm die ze hebben, geeft ze 70-80 agility die 10x kan stacken en hij vergroot je ook steeds.Tijn96 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:13:
[...]
Ik zal je wel een keer een whisp geven heb je al toegevoegd. Zit je al in andere guild? Want zoek eigenlijk een casual raiding guild.
Druids kan hem ook dragen.
Jep onze druid tank in alt runs heeft die ook ziet er wel grappig uit een oversized bear. Wel ideaal kan je hem haast niet missen.kivanco schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:53:
[...]
Dat is de polearm die ze hebben, geeft ze 70-80 agility die 10x kan stacken en hij vergroot je ook steeds.
Druids kan hem ook dragen.
Met Tigersfury+Berserk+burst trinket is het een heel ander verhaal, want die ag verschil is wel bijna 1k en dat is wel hoog.
Zoiezo is het een handig ding want als je steeds hit blijft ie op 10x waardoor je steeds burst, en omdat vial of shadows generfed is, is dit de beste alternatief.
*Edit* foei hmr foei!thermisol schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:12:
nja ik ben wel bereid een keer 13 euro te betalen voor een lvl 80 hero en cataclysm gratis haha. elke moet nog ff denken welke class:P kan ik dan ook een worgen of goblin pakken?, een lvl 80 alliance maken ipv horde (mijn 2 oude hero's)
[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 29-03-2012 13:19 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Foei foei! Mag je niet aanbieden. Ik werd er ook voor op mn vingers getikt, hehe
Maar goed, kijk in de 2de post. Daar staat een was lijst met mensen waar je heen kan voor server. Misschien handig daaruit te kiezen.
Doe er niets mee, dus als iemand wilt? Dm!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
omdat ik op Quel"thalas een 80 heb en op een andere server, Geen idee welke
Grapje xD
Of full HC gear of boost van 2 maanden.
Ik denk dat mijn leven dat wel waard is.
En ik speelde met pauzes tussenin.
[ Voor 11% gewijzigd door Jorca op 29-03-2012 13:42 ]
Als je sinds 2007 speeld had je alle classes al op max kunnen hebbenkivanco schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:33:
Kerel Blizzard mag mij best wel 3 lvl 80 chars geven of 2 maanden lang 300% boost ofzo, lijkt wel of ik wordt afgestraft omdat ik sinds 2007 speel ofzo.
Sommige misschien meer dan één keer
* detheavn has 2 85 shammies en warriors

Ik had wel andere dingen te doen.detheavn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:42:
[...]
Als je sinds 2007 speeld had je alle classes al op max kunnen hebben
Sommige misschien meer dan één keer
* detheavn has 2 85 shammies en warriors
Zoals in dalaran vliegen, bg, Arena's.
in Dalaran als Tauren op een mammoth met growt elixir etc. afken
Goede tijden...goede tijden...
Vanavond met tauren pvpe denk ik, LFR komt nog wel. Meh weinig motivatie na gister eerlijk gezegd -_-
Dit topic is gesloten.
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je account activeerd voor de beta. In dat geval zal je of een email ontvangen, of de optie zien in je battle.net account.
Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je de uitnodiging ontvangt.