Klik hier als je de topicstart over wilt slaan![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klik hier als je de topicstart over wilt slaan![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 27-03-2012 20:18 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gnome natuurlijklanerios schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:17:
Iemand al een idee welk ras zijn/haar/hets monk wordt?
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Ik zal proberen het wat makkelijker voor je te maken Lanerios...lanerios schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:16:
[...]
Misschien welmaar ik ken genoeg potentiele spelers die zo gewoon de wil van verbeteren is weg gegaan. Het is gewoon te zwak om maar gelijk te zeggen "Ja we waren maar met z'n 2en"
Ik zou zeker geen moeite doen om iets te verbeteren als er zo op performance gereageerd zou worden
[ Voor 12% gewijzigd door ValHallen op 20-03-2012 10:24 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
"Don't let your dreams be memes"
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
En zeker de spullen uit de chest verkopenWootlock schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:28:
Gisteren weer eens ICC ingedoken voor de laatste twee infusion quests.
Deze zijn nu done, nu nog 'even' 50 shards farmen en dan ben ik, beter laat als nooit, een eigenaar van Shadowmourne
[ Voor 21% gewijzigd door Anvesi op 20-03-2012 10:40 ]
[ Voor 64% gewijzigd door corset op 20-03-2012 10:46 ]
Mount en Tabard wil ik graag zelf hebben, de rest zal waarschijnlijk aan guildies gegeven wordenpentetic schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:31:
[...]
En zeker de spullen uit de chest verkopenzie de laatste tijd op onze server (die regelijk dood is) steeds vaker iemand die de mount/tabard probeert te verkopen voor iets van 200K. Opzich leek de tabard me wel leuk om te hebben maar voor dat bedrag nee dankje.
DK's kunnen dit (met uitzondering van de 1ste boss)Zal hier nogmaals is de vraag stellen overigens: kan een 84 / 85 warlock Black Temple solo'en?
"Don't let your dreams be memes"
Ja maar je krigt dan de mount en aardig wat loot van nog een fatsoenlijk item lvl.Fiole schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:36:
Sprak gister iemand die ik kende die met zn guild iemand anders door FL (hc) boosten voor, jawel hoor. 200k. Dat iemand dat ook nog daadwerkelijk zou betalen daarvoor, bizar!
Zal hier nogmaals is de vraag stellen overigens: kan een 84 / 85 warlock Black Temple solo'en?
LOL EU: InXzitoWeTrust
Zelfs al is het goedkoop dan kost het je nog bijna 100$ mocht je het kopen. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zo veel gold hebben en het met bakken weer binnen harken dat ze het wel willen doen.Xzito schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:40:
[...]
Ja maar je krigt dan de mount en aardig wat loot van nog een fatsoenlijk item lvl.
En gold is tegenwoordig overall vekrijgbaar en het kost niks 0,48$ voor 1k.
Vind het zelf ook bizar veel duurste wat ik ooit heb gekocht is 25x primodal shards om richting shadowmourne en Choppermount
![]() | |
|
Magelanerios schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:38:
Goeie vraag Fiole, maar algemener:
Welke class can wat solo'en?
M'n eigen solo lijst:
Paladin:
Kara, Maghteridon, MC, BWL (Behalve 1e en 2e boss), AQ20. TBC alle 5 man heroics, wotlk meeste 5 man heroics. (ICC 5 mans gaat gruwelijk fout)
Mage:
Kara (nog niet veel gedaan) meeste 5 man heroics.
[ Voor 9% gewijzigd door Baroshir op 20-03-2012 11:24 ]
Nee hoor ik draag gewoon DS normal gear met een paar heroic pieces.lanerios schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:21:
Hoe de fuck? of is dat in DS heroic gear? Oo Ik kan echt niks solo'en bijna met mn 5 man DS gear.
[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 20-03-2012 11:24 ]
Hoe los je dat op met maiden? Dat kreng silenced als een bitch
technisch gezien kan je al druids mounten. Iig met de wow model viewer, waar ik weleens mee speel, kan dat gewoon ingesteld worden.Helza schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:26:
[...]
"and can be mounted by players.."
geweldig, kan ik eindelijk onze vrouwelijke druid's lastig vallen
Ik weet wel hoe het komt, wil op de cap van 26 uitkomen en daarom wat heen en weer geschoven, maar kom nu alsnog op 25 ipv 26 uit. Misschien vanavond eens met ReforgeLite proberen, thanks voor de tip!hulkie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:28:
-80 expertise +120 expertise is helemaal zo gek nog niet hoor... Dat is per saldo gewoon +40 expertise. Aangezien expertise voor de meeste classes gewoon een bepaalde cap/plateau heeft ben je door deze reforges gewoon dichterbij de juiste hoeveelheid gekomen.
ReforgeLite is wel handig voor dit soort zaken (als je hem eenmaal doorhebt), geloof dat nog meer mensen reforginator of iets dergelijks gebruiken!
Maiden ? dat meen je niet hoop ik. die is echt al bijna dood voor ze gecast heeftdetheavn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:27:
[...]
Hoe los je dat op met maiden? Dat kreng silenced als een bitch
[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 20-03-2012 11:37 ]
De dupers op onze server hebben de mount gekocht. Hij is nu voor onder de 20k te krijgen o.0Wootlock schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:40:
[...]
Mount en Tabard wil ik graag zelf hebben, de rest zal waarschijnlijk aan guildies gegeven worden
[...]
DK's kunnen dit (met uitzondering van de 1ste boss)
Zal misschien wel geargerelateerd zijn dan. Mijn mage is dan wel 85, maar danst nog in de cheapste blues rond .. is ook arcaneMektheb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:36:
[...]
Maiden ? dat meen je niet hoop ik. die is echt al bijna dood voor ze gecast heeft
Pop gewoon je timewarp en nuke dan is ze echt zo neer.
En met fire betekend silence'd dat je nog dots en LB heb
ik heb niet gechecked, maar als ik hem nog steeds "gelearned" heb op mijn armory (welk volgens de huidig geldende theorie zou moeten blijven) dan is er geen issue.Blistimo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:47:
Maar voor dat bedrag staat hij dan toch zeker niet op het AH?
Guildie van ons heeft ook ooit via trade een zut pets gekocht, maar die was ze toch na een week of twee weer kwijt. Wordt een (ingame) dure grap dan...
[ Voor 21% gewijzigd door Darkangle op 20-03-2012 11:58 ]
Haha zo vind ik transmog wel interessant :-)lanerios schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:58:
http://eu.battle.net/wow/...ul-tiras/Geenbenul/simple
Transmog set is af! WOOT! Rate graag.
Ik zoek nog andere shoulders en andere belt.
Helaas kan je de 1e en 2e boss niet in BWL zelf doen en moet je iemand erbij hebben.IntToStr schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:06:
Ik ben nu oude raids aan het doorlopen. Heb MC gedaan en ga nu BWL proberen to soloen als pally. Eens kijken hoe lang het goed blijft gaanBen benieuwd of ik wat mooie spulletjes tegenkom voor transmog set. Misschien dat ik ook ga sparen voor de legendary hammer Sulfuras als ik toch regelmatig even door MC ga lopen.
Speel zelf op bladefist, kan je wel helpen met de game (uitleggen), niet boostenRambie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:30:
welke realm raden jullie mij aan en mochten er mensen zijn die zich vervelen en zin hebben om mij opweg te helpen dan voeg me maar toe...
[ Voor 15% gewijzigd door Yintha op 20-03-2012 12:31 ]
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Dat is het juist we hebben geen idee, iets wat nog nooit gedaan is.
[ Voor 56% gewijzigd door Jorca op 20-03-2012 13:29 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Blistimo op 20-03-2012 13:32 ]
Misschien Fir Person Based ?.Blistimo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:31:
Ja jemig, Mek, je deed alsof je er meer van wist!
Wel leuk om over te filosoferen. MMOFPS bestaat in principe al, in de vorm van Planetside, dus da's nou niet bepaald vernieuwend, hoewel er op dat vlak nog een boel onontdekt is. Daarnaast bewegen veel online FPS natuurlijk ook al in die richting. Perks, unlocks, rewards zijn allemaal regelrecht gekopieerd uit RPGs.
En wat voor thema's blijven er eigenlijk nog over voor RPGs? Fantasy: check. Space: check. MMOGTA?
--Starcraft MMO zie ik niet snel gebeuren. Dan speelt iedereen Mothership![]()
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ja maar we horen nu al te lang over Titan (volgens mij), ik denk dat dit echt The real deal is.Baroshir schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:43:
First person based is ook niet nieuw meer, nouja in MMO misschien wel.
Laten we wel wezen: de kans dat het project nooit het daglicht ziet is er natuurlijk ook. Zal niet de eerste keer zijn dat Blizzard een game in welk stadium dan ook schrapt.
Als je een bepaalde class bent of met engineering kun je de eerste boss prima soloen.lanerios schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:08:
Ik heb die vis van Ironforge inderdaad, en ik wil echt poles transmoggen
@Into.
1e boss BWL gaat je egwoon niet lukkenheb je echt 2 man voor nodig
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Emerald Dreamkivanco schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:47:
want er komt nog (volgens mij) zeker een exp uit met de nieuwe Lich King.
\kivanco schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:47:
De hele wereldje van Diablo is ook wel geschikt voor MMO, maar dan zouden ze geen Diablo 3 uitbrengen nu.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Met jouw ongeveer 3 tot 8 miljoen wow spelershmr schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:54:
Begin toch echt nieuwsgierig te worden hoe dat dupen werkt..
Na een artikel over Emerald dream te hebben gelezen (omdat ik het voor de eerste keer hoor), denk ik dat dat wel een groot rol gaat spelen in de laatste exp.ShadowBumble schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:52:
[...]
Emerald Dreamin 1 van de interviews tijdens de presstour is er ook aangegeven dat Mists of Pandaria de aanloop is naar een nog groter event in de history dan de cataclysm. Dezelfde reden waarom 10.000 Jaar geleden de panda's vertrokken zijn uit Azeroth. en iedereen die de novels heeft gelezen denk waarschijnlijk aan het zelfde " The War of the Ancients"
[...]
\
Titan word een nieuwe franchise niet gebaseerd op Warcraft/Starcraft of Diablo das ook letterlijk het enige wat Blizzard er over gezegt heeft.
indeed..hmr schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:54:
Begin toch echt nieuwsgierig te worden hoe dat dupen werkt..
Ach als je wilt er nog 1 iemand bij komt mag die gene die het weet me altijd DME !ShadowBumble schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:03:
[...]
Met jouw ongeveer 3 tot 8 miljoen wow spelers
[ Voor 27% gewijzigd door Mektheb op 20-03-2012 14:04 ]
Ik zou wel willen maar ikzelf weet het ook niet wat de huidige methodes zijn, alle methodes die ik kon zijn inmiddels gefixe dik weet dat er nog enkele zijn maar die zijn private en daar doen ze verdomt hun best voor. krijg er me vinger niet echter terwijl ik zeker weet dat 1 van onze guildee's het doetMektheb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:04:
Ach als je wilt er nog 1 iemand bij komt mag die gene die het weet me altijd DME !
Sylvanas?Donkoking schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:08:
Met collega net over gehad, willen weer gaan raiden. Echter hij is alliance en ik ben horde. Ben wel voor om alliance te levelen op een andere server. Iemand een idee voor een goeie PVE alliance server?
Azjol-Nerub is een redelijk sterke PvE alliance server; check wow-progress maar even. Zitten zeker een paar goede guilds tussen die met de top van de eu mee draaien (world 500 dacht ik)Donkoking schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:08:
Met collega net over gehad, willen weer gaan raiden. Echter hij is alliance en ik ben horde. Ben wel voor om alliance te levelen op een andere server. Iemand een idee voor een goeie PVE alliance server?
het bekende forum? iets met ownenlanerios schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:08:
Is te doen, er is een leuk forum voor waar de manier gister nog opstond. Kan nu alweer weg zijn, maar die wil ik echt niet gaan bezoeken op werk PC.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
This is incorrect. A Prot paladin is perfectly capable of soloing Razorgore. I have done so on my death knight, prot warrior, and prot paladin.
Its tricky and will take alot of practice, but it can be done. Your main goal is to kill as many adds as possible during your mc downtime. Once you have your initial burst and razorgore is close, kite the adds up to the orb, jump down, and re mc razorgore.
Aggro will be drawn to you by ret aura and any abilities you use during the burn phase.
Heb heel (...echt heel) lang gespeeld op Azjol-nerub, moet persoonlijk zeggen dat ik het niet zou aanraden.Thysiej schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:12:
[...]
Azjol-Nerub is een redelijk sterke PvE alliance server; check wow-progress maar even. Zitten zeker een paar goede guilds tussen die met de top van de eu mee draaien (world 500 dacht ik)
Misschien een Second Life achtig iets, om de no lifers onder de WoW community een "echt" leven te geven xDBlistimo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:31:
Ja jemig, Mek, je deed alsof je er meer van wist!
Wel leuk om over te filosoferen. MMOFPS bestaat in principe al, in de vorm van Planetside, dus da's nou niet bepaald vernieuwend, hoewel er op dat vlak nog een boel onontdekt is. Daarnaast bewegen veel online FPS natuurlijk ook al in die richting. Perks, unlocks, rewards zijn allemaal regelrecht gekopieerd uit RPGs.
En wat voor thema's blijven er eigenlijk nog over voor RPGs? Fantasy: check. Space: check. MMOGTA?
--Starcraft MMO zie ik niet snel gebeuren. Dan speelt iedereen Mothership![]()
Ik zit er nu een jaar en het bevalt mij prima; als je hardcore wilt heb je daarvoor de ruimte, alle maten eronder zijn ook te vinden. Daarnaast is de realm levend maar niet overcrowded en een gezonde economie. Wat is jouw beredenering om het af te raden?Fiole schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:29:
[...]
Heb heel (...echt heel) lang gespeeld op Azjol-nerub, moet persoonlijk zeggen dat ik het niet zou aanraden.
die kende ik al, maar ook daar kan ik weinig boeiends vinden zondat dat ik private gespreken moet kunnen zien
Nee.Yintha schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:37:
Hmm stopt wow wel? zolang het voor blizz geld opleverd kan blizzard lore bedenken ( na sargeras ) dus is lvl 100 echt het einde?
zeg maar nee anders word ik depressief.
I'll join you!!! *waves cane enthousiasticallyMektheb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:38:
Ik blijf het spelen ook al is het straks nog maar 1 server en 2040
Ja, de Blistering Tentacles spawnen op 75%, 50% en 25% van de Limb Tentacle, dus als je daar voluit op gaat krijg je dat.fenylalaline schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:42:
de reden hiervoor was, althans dat denken wij, dat we te snel door de phases heen gingen.
(....)
hierdoor kregen we tendrils + die bloods.
(....)
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Moh, ooit gehoord van SC: Ghost? (Wikipedia: StarCraft: Ghost) Daar zwierven ook lang genoeg berichten en zelfs filmpjes etc. over rond.kivanco schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:47:
[...]
Ja maar we horen nu al te lang over Titan (volgens mij), ik denk dat dit echt The real deal is.
Daar heb je gelijk in, maar een klein boost van 48 uur of alle mounts kunnen meenemen zou wel nice zijn.Baroshir schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:53:
[...]
Moh, ooit gehoord van SC: Ghost? (Wikipedia: StarCraft: Ghost) Daar zwierven ook lang genoeg berichten en zelfs filmpjes etc. over rond.
Anywho, wie weet komt er wel een WoW2 uit, maar dat zal Titan niet zijn lijkt me zo, met name omdat ze inderdaad al hebben aangegeven dat het niet iets te maken gaat hebben met de huidige franchises en iets compleet nieuws zal brengen.
En als WoW2 komt, geven ze huidige spelers misschien wel wat voordelen (niet teveel uiteraard), maar je kan dan hopelijk echt geen characters meenemen. Juist het ontdekken van een nieuwe wereld is dan een belangrijk onderdeel van zo'n nieuwe game lijkt me. En je gaat die nieuwe wereld niet ontdekken als je al bijna max level start
Of een mooie gouden medaile tabbartkivanco schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:57:
[...]
Daar heb je gelijk in, maar een klein boost van 48 uur of alle mounts kunnen meenemen zou wel nice zijn.
Betwijfel het.kivanco schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:57:
[...]
Daar heb je gelijk in, maar een klein boost van 48 uur of alle mounts kunnen meenemen zou wel nice zijn.
ben dan toch benieuwd over welk forum hij het heeftMektheb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:33:
[...]
die kende ik al, maar ook daar kan ik weinig boeiends vinden zondat dat ik private gespreken moet kunnen zien
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
WOAH
- Mounts are on the list of things to be made account wide, either at launch or a patch soon after.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq