Klik hier als je de topicstart over wilt slaan | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klik hier als je de topicstart over wilt slaan | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
[Voor 162% gewijzigd door Zeror op 19-03-2012 17:50]
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Ryzen 7 3700X @4275Mhz ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Alleen in karmapuntjesBlistimo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:05:
Betaalt tweakers.net je inmiddels al voor al het harde werk dat je er telkens in steekt?
[Voor 8% gewijzigd door Zeror op 07-03-2012 16:06]
Holy sh*t Rakker, dat ziet er zeer netjes uit. Je hebt inderdaad gelijk gekregen, het was het wachten meer dan waar:)Rakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:02:
Hierzo de vernieuwde topicstart. Er zijn nog een paar kleine dingen waar aan gesleuteld moet worden, maar hijs is verder wel af.
Veel plezier mensen!!
Zoals altijd gok ik het weer op OktoberBlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:15:
Als ze al wel beginnen met de open beta dan kan het maar zo zijn dat ze aan het eind van de zomer een release doen.
[Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 07-03-2012 16:16]
[Voor 21% gewijzigd door Zeror op 07-03-2012 16:27]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
thanks, iedereen thanks.ShadowBumble schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:34:
Ik moet het even zeggen Rakker je hebt jezelf weer eens overtroffen met de TS.
[Voor 25% gewijzigd door Zeror op 07-03-2012 16:37]
Wat dat betreft was ik erg opgelucht na de blue post met het interview met het questing opperhoofd van Blizzard, waarin hij toegaf dat ze veel te veel tijd gestoken hebben in het revampen van de 1-60 content. En daar hebben ze VEEL tijd in gestoken. Een groot deel van die tijd had kunnen worden gebruikt voor max level content. Ik begrijp dat ze het wilden doen, WoW was een verouderd product, en de questing nieuwe stijl is echt een verademing, maar ze zullen nooit meer dezelfde fout maken met het gebrek aan max level content. Gelukkig.BlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:24:
Zolang ze maar een volledig product uitbrengen. Ze kunnen niet weer een cata-release verdragen denk ik. 3 dagen nadat ik level 85 werd op mijn eerste character was ik er al zat van.
[Voor 49% gewijzigd door junglebeast op 07-03-2012 16:43]
B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde
[Voor 37% gewijzigd door corset op 07-03-2012 16:45]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde
Blizzard heeft al aangekondigd dat ALS ze de big crunch gaan doen, ze dat ook toepassen op de oudere raids, dus die schalen ook naar beneden bij.sjaak88 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:09:
Is het trouwens al bekend of Blizzard de stats omlaag gaat schalen? Dat we weer 'maar' 5k hp krijgen etc?
Ik hoop het namelijk niet want ik wil de oude raids nog kunnen solo'en![]()
Er was hier sprake van dat de nummers te groot en te veel werden maar ik heb er niks meer van vernomen.
http://eu.battle.net/wow/en/character/earthen-ring/bazkar/ http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/bazkar/
Dit hebben ze tot nu toe nooit gedaan. Het is echter wel zo dat de stap van WotLK naar Cata ERG groot was, ik denk eigenlijk dat ze dit nu wat minder groot maken... Of misschien gaan ze de stats van oude dungeons omhoog scalen als je er op 85/90 in gaat.. who knows.sjaak88 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:09:
Is het trouwens al bekend of Blizzard de stats omlaag gaat schalen? Dat we weer 'maar' 5k hp krijgen etc?
Ik hoop het namelijk niet want ik wil de oude raids nog kunnen solo'en![]()
Er was hier sprake van dat de nummers te groot en te veel werden maar ik heb er niks meer van vernomen.
Zelfde als het eerdere verhaal met mijn warrior; met een leuke twist:Thysiej schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:55:
[...]
Dit vraag ik mij af. Als je altijd alleen maar getanked hebt en je bent een goede tank. Kan je dan in één dag zomaar een 'redelijke' healer zijn? Ik had daar in het begin toch echt moeite mee, toen ik voor het eerst ging healen op mijn paladin. Nog nooit gehealed(op geen enkele character), wel guides e.d. gelezen. Toch is het een heel andere manier van spelen, die mij toch wel even wat tijd heeft gekost om te leren...
Sidenote: Ik zeg niet dat het makkelijk of moeilijk is, alleen dat het een geheel andere manier is van spelen. Die wisseling kan ervoor zorgen dat je echt niet in één dag een nieuwe manier van spelen onder de knie hebt.
Voor pvp is de human racial erg prettig! Vind zelf alleen wel dat een Female Human er veel beter uitziet.lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:43:
WOOT NIEUW DEEL! en eerste pagina
Vanavond met m'n hunter bezig! YAY! idkfa!
Nu nog denken over ras, wordt een alliance. Of Dwarf Female of Human male. Gewoon mensen zieken
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 07-03-2012 17:47]
[Voor 3% gewijzigd door Rone op 07-03-2012 18:28]
PC1: 5800X3D - RTX 3080 - BenQ Zowie 240Hz
PC2: 3700X - RTX 2070 SUPER - Samsung Odyssey G3 165Hz
[Voor 43% gewijzigd door Rone op 07-03-2012 18:31]
PC1: 5800X3D - RTX 3080 - BenQ Zowie 240Hz
PC2: 3700X - RTX 2070 SUPER - Samsung Odyssey G3 165Hz
Anoniem: 99190
[Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 99190 op 07-03-2012 19:25. Reden: thanks!!]
[Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 07-03-2012 19:57]
Jep hier hetzelfde. Ben vorige week net begonnen (na ruim 1 jaar niet) ...DizzyWeb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:57:
Net weer begonnen met beetje de verveling doden. Nieuwe server waar een bekende speelt. Totaal niet aan de scroll gedacht, dus gewoon nieuwe gametime gekocht en nieuw character aangemaakt.
Beetje jammer, dat had nu een lvl 80 character kunnen zijn
http://eu.battle.net/wow/...D_Street_-07_03_2012#blog2) Give players plenty to do. It’s a sad feeling, and a real failure on our part, whenever someone says “I want to play WoW this evening, but I just don’t have anything to do.” Like I said above, achievements and alts were great in their time, and we’ll continue to support them, but we understand the need for new ways to play as well. The new expansion will have entirely new systems, like scenarios and challenge modes. We are designing the initial zones to have features similar to the Molten Front daily area, so you don’t feel like questing is something you finish at level 90 (and so you don’t feel like daily quests are synonymous with ‘boring’ or ‘grind’). We want to make the Pandaria factions interesting. We want Exalted to be something you earn for bragging rights, not something every player has. We are adding a lot of mounts that will be hard to get, and awesome-looking armor that you’ll want just for transmogrification. We’re considering ways to let you increase the number of Conquest points you can earn per week or a way to translate questing into bonus loot from instances. We want to hide lots of cool little things all over Pandaria. Some will offer your character more power and some won’t. And if you really like achievements and alts, well hopefully we’ve got you covered there too, with account-level achievements and a new race and class.
Tja is niet anders met alles in het leven toch, als je abbonnementen neemt ergens krijg je altijd leuke signup kado's (denk maar aan telefoon abbo's en meer van dat soort ongein) en als je eenmaal klant ben krijg je alleen de rekening maarDarkangle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:16:
Lol. Eerder vandaag hadden we het toch over de rewards die nieuwe/returning players krijgen tegenover "niets" voor de long term players?
Die post is nu de op een na hoogst gerate "like" post op de site. o.0
Thanks voor de mensen van hier die gepost/gerate hebben, het lijkt voor best wel veel mensen een gevoelige snaar geraakt te hebben. Ik ben een beetje verbaast eerlijk gezegd.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'
Daarom is de JP vendor voor mij ook een bieb. Als ik de items nodig heb dan koop ik ze en breng ze binnen 2 uur terug ^_^ricmaniac schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:34:
Ik eergisteren heel leuk die 2200 justice points chest kopen omdat k nog geen PvE chest had, Dropt gisteren voor mij die LFR tier chest in fall of Deathwing. Wasted justice points >_> .
Maargoed, blij dat ik die chest heb gewonnen natuurlijk.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Haha ja gister even snel gekeken op mijn nieuwe hunter, was vooral heel nieuwsgierig naar gear en dergelijk maar mijn nieuwe Worgen Hunter is ook wel lachen hoor.lanerios schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:41:
Gister mijn female dwarf hunter idkfa gemaakt en gelijk maar naar 80 geholpen. Wat een geweldige class is het toch op 80, helaas is het levellen gewoon doodsaai
[Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 08-03-2012 08:55]
^^helemaal mee eens, heb hetzelfde grapje met een paladin gedaan.lanerios schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:41:
Gister mijn female dwarf hunter idkfa gemaakt en gelijk maar naar 80 geholpen. Wat een geweldige class is het toch op 80, helaas is het levellen gewoon doodsaai
[Voor 12% gewijzigd door ValHallen op 08-03-2012 09:08]
Intel i7 7700K/Asus Strix Z270G Gaming/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 4x8192MB DDR4-2400/Samsung 960 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Ik moet zeggen dat ik gister inderdaad onz hunters in de guild behoorlijk heb lopen harssen immer " die vervelende loot stelende Enh Shammy " ( ja die liefde gaat diep tussen de Hunters en MijValHallen schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:08:
[...]
^^helemaal mee eens, heb hetzelfde grapje met een paladin gedaan.
Echt heerlijk om gewoon weer een noob moment te hebben in WoW. Bam level 80 en geen weet hebben van een class. Ik ga me ook niet inlezen op EJ ofzo. Lekker alles zelf aan de class ontdekken
Ik run LFR alleen maar op mijn priest, en dan alleen nog maar voor de trinkets.BlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:55:
2,5 keer door de LFR (Priest, Paladin en alleen siege met Hunter)
Geen enkele paarse pixel erbij in mijn inventory
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dit heb ik ook al zo vaak meegemaakt met beginnende DK's maar niet echt boven de 80.lanerios schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:14:
Doe ik ook inderdaadGewoon lekker aankloten. Heb ook nog geen idee van een spec haha, gister even snel Throne of the tides geprobeerd, en dat ging echt dramatisch slecht. 4 wipes voor de 1e boss omdat we: 2x DK en 1x Druid hadden (Tank was Druid). de 2 DK's bleven ondaks aandringen gewoon lekker in Blood presence hangen.
Weg werp mentaliteit, het irriteerd me. De post is nu #1, en ik denk dat het lekker een stille dood gaat stervenTerence(x) schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:17:
[...]
Tja is niet anders met alles in het leven toch, als je abbonnementen neemt ergens krijg je altijd leuke signup kado's (denk maar aan telefoon abbo's en meer van dat soort ongein) en als je eenmaal klant ben krijg je alleen de rekening maar
Is er eigenlijk al een Blue post in geweest ? Of houd Blizz zich erg afzijdig ?Darkangle schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:29:
[...]
Weg werp mentaliteit, het irriteerd me. De post is nu #1, en ik denk dat het lekker een stille dood gaat sterven.
Ik was alleen benieuwd naar welke reacties er zouden komen.
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Wat zijn we toch verwent geraakt, 1.5 uur en 3 levels up is niet snel meerThysiej schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:35:
@Darkangle: Er is nog helemaal geen blizz employee geweest die erop heeft gereageerd?
Gister maar weer verder met het levelen van mijn rogue. Die was dinsdag 40 geworden. Gisteren ongeveer 1.5 uur bezig geweest in Eastern Plaguelands met questen. Op zich zijn de quests wel aardig, het levelen gaat daar echter helemaal niet snel. Slechts 3 levels gedaan.
Dat is wel waar inderdaad. Aan de andere kant raak je snel gewend aan een bepaalde level up snelheid; wat bij mij ongeveer een kwartier per level was. Als die tijd 'ineens' verdubbeld lijkt het allemaal nogal lang te duren; terwijl een half uur per level nog steeds zeer aangenaam is.sjaak88 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:37:
[...]
Wat zijn we toch verwent geraakt, 1.5 uur en 3 levels up is niet snel meer
Ik zag wel in die 2de post dat er een MVP in gereageerd heeft dat hij het er ook niet zo mee eens is vanuit een " persoonlijk" perspectief.Darkangle schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:38:
Nee, niet echt interresante posts. Het verbaast me hoe netjes het blijft, meestal derailed zo'n post vrij snel.
En nee, geen blue response. Ik weet dat er vandaag een feedback naar de US gaat vanuit de EU comm managers, maar er zal gezien ik de interne policy een beetje beter ken waarschijnlijk geen reactie op komen. Vandaar ook dat ik er een beetje devil's advocate in speel.
Jito is een geval appartShadowBumble schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:42:
[...]
Ik zag wel in die 2de post dat er een MVP in gereageerd heeft dat hij het er ook niet zo mee eens is vanuit een " persoonlijk" perspectief.
Maar heb net die topics gelezen ( zie geskimmed ) en het is toch best wel hard aangekomen, ook binnen de huidige spelers overal lees je eigenlijk een beetje de onvrede van de trouwe spelers die het nu zat zijn om gepasseerd te worden, zoals de MVP al aangeeft eerst natuurlijk met de Swift Zebra en de X-53 rocket en nu weer dit.
PSN: Redrafted
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Zo'n beetje ieder TGC item spontaan vanuit jaren niks naar 8x Spectral Tiger kan niet kloppen heDarkangle schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:57:
Dupen, is al een tijdje een probleem, heb ik ook al over gepsot, maar er word heel hush hush over gedaan.
in een nutshell open je een trade window, introduceer je een ongoddelijke hoeveelheid lag, eh druk je op trade en cancel, daarna verbreek je je verbinding.
Voila, 1 item zijn nu 2 identieke items.
Welke TCG items zijn het btw? Mijn vrouw zoekt er nog een paar.
En hoe introduceer je zelf een ongoddelijke hoeveelheid aan lag xDDarkangle schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:57:
Dupen, is al een tijdje een probleem, heb ik ook al over gepsot, maar er word heel hush hush over gedaan.
in een nutshell open je een trade window, introduceer je een ongoddelijke hoeveelheid lag, eh druk je op trade en cancel, daarna verbreek je je verbinding.
Welke TCG items zijn het btw? Mijn vrouw zoekt er nog een paar.
Doet wat denken aan Pokémon clonen indertijd .. pkmn in computer steken, dan wanneer ie zegt om de cartridge er niet uit te trekken, dit juist wel doenDarkangle schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:57:
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Lees ik hier tussen de regels de vraag: Hoe doe ik die exploit? ;-)sjaak88 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:12:
[...]
En hoe introduceer je zelf een ongoddelijke hoeveelheid aan lag xD
Ook al download ik voluit dan blijft wow het gewoon goed doen.
Haha dat mag toch niet hier op tweakersThysiej schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:16:
[...]
Lees ik hier tussen de regels de vraag: Hoe doe ik die exploit? ;-)
[Voor 8% gewijzigd door Draven op 08-03-2012 11:36]
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
DoneDraven schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:33:
Als iemand mij een scroll of resurrection zou willen sturen @ rickdv[at]gmail.com hou ik me aanbevolen!
Het kriebelde recent al om weer te gaan beginnen.. En de nieuwe mount/instant lvl 80 is natuurlijk dan een mooi zetje in de rug.
http://eu.battle.net/wow/...ount#status=not-collectedShadowBumble schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:11:
[...]
Zo'n beetje ieder TGC item spontaan vanuit jaren niks naar 8x Spectral Tiger kan niet kloppen heOf de Amani Dragon hawk en ga zo maar door.
Alles maar in twijfel trekken.kowapanga schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:19:
Lijkt mij zeer sterk dat er een dupe is.
Er is er ooit één geweest in begin te tijden(beta?) die te maken had met instance zoning, maar dat waren prehistorische technieken die allang niet meer kunnen
Zoals de methode beschreven word slaat natuurlijk helemaal nergens op aangezien de trade op serverlevel en niet clientlevel gebeurd.
Ben er al achter hoe ze het doen, die trade manier is inderdaad erg verouderd en werkt ook niet meer, de reden hiervoor was dat je de "instance" moest laten crashen om die rollback te forceren, tegenwoordig kan dat dus niet meer.kowapanga schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:19:
Lijkt mij zeer sterk dat er een dupe is.
Er is er ooit één geweest in begin te tijden(beta?) die te maken had met instance zoning, maar dat waren prehistorische technieken die allang niet meer kunnen
Zoals de methode beschreven word slaat natuurlijk helemaal nergens op aangezien de trade op serverlevel en niet clientlevel gebeurd.
Haha, mooie laatste zin! En leuk dat die kerel een keer een goedlopende raid van binnen heeft kunnen zien!Mik! schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:10:
...
Ik hoop alleen dat z'n moeder geen lastige vragen gaat stellen als ze de was gaat doen...
suuuuure. en er word ook niet gebot, nog gewintrade in pvp.kowapanga schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:28:
Die gems gaan op elke server rond en is waarschijnlijk gewoon de oogst van gestolen account, of een opkoop/verkoop actie.
60x shadowmourne mount door quest? klinkt meer als een bug in de quest dan?
En wat te denken van unique IDs die de items hebben?
Denk meer dat het creatief met kurk is (spullen opkopen/transferen/verkopen/opkopen/transferen enzo maar door)
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details