Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 256 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 09:40
Zimmer schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:33:
Oi, ik speel al 1.5 jaar geen WoW meer, en ben eigenlijk op zoek naar iemand die mij een scroll of ressurection wil toesturen :P
ik kan je er wel 1 sturen, stuur me je email adres en je krijgt er 1 van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
kowapanga schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:33:
Sorry ik noem dit nog geen bewijs, anders had iedereen wel een spectral tiger ondertussen.

Lunch tijd!
Precies. Jij, jou belefenis en vertrouwen :).
Ik deel mee dat ik mensen ken die dupen, doe er lekker zelf mee wat je wilt, maar maak me niet voor leugenaar uit :).

En ja, ik heb een spectral tiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 21:49
Het is duidelijk dat de vernieuwde scroll voor Blizz zijn vruchten afwerpt. Alleen op dit forum heb ik al een aantal aanvragen gezien.

P.S. Als iemand nog een scroll wilt, stuur mij even een DM met je mailadres. Stuur ik de scroll naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:09
Ik heb er ook al 1 mogen versturen, ben benieuwd naar de mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Eerste reactie binnen een minuut, die mounts zijn zeker gewild :P

Het werpt misschien zijn vruchten af, ik wil het nog wel een keer proberen na te zijn gestopt bij de Cataclysm release. Het niveau (lees: gemiddelde leeftijd) veranderde zo extreem dat ik er niks meer te zoeken had. We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 09:40
zimmer, je moet gewoon een goede guild op zoeken waar ze zich mature gedragen, het kinderachtige gedrag dat je door de wereld heen ziet moet je compleet negeren. dit zal ook nooit weg gaan.

ook in dungeons is het soms te zielig voor woorden, en ik moet zeggen soms betrap ik mijzelf er ook op. ik kan er slecht tegen als ik mensen krijg die totaal niet weten wat ze doen. 9/10 keer zeg ik wel dingen waardoor het wat vlotter gaat. maar soms heb ik zoiets van. tot ziens dan doe ik het zelf wel. dan heb ik het vooral over de low lvl dungeons btw. ik als pally tank doe 9/10 keer zelf de healing en 50% van de dps erbij..\

nu moet ik ook erbij zeggen dat deze er Full heirloom bijloopt. en dat scheelt een hoop. maar als mensen onder de 300dps zitten op lvl 65 + dan doe je echt iets verkeerd :P

[ Voor 12% gewijzigd door Hajame op 08-03-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Stuur mij een DM voor een Scroll als je er 1 wilt ontvangen.. Wil graag ook de mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Gisteren weer LFR gedaan, eerste twee pogingen kwamen we gelijk bij madness + Hagara uit. Wel maar gewoon gedaan, dan in ieder geval vast de raid complete en valor points binnen. Later gelukkig nog de andere 3 onderdelen van Fall kunnen doen, alleen een whipe gehad op Hagara door niet goed de mechanics te gebruiken voor de lightning overload en de icewalls, rest alles in 1 keer gelukt.

Weer 5 of 6 keer kunnen rollen, madness dropte dagger en we waren maar met 2 rogues... Uiteraard roll ik 140, ander 170 ;) Dus teller staat nog steeds op nul, maar heb nog kans deze week op de yor'sahj etc. dus wie weet!

Nu begin ik het toch wel jammer te vinden dat wij in een lvl 25 guild zitten wat wel raids doet maar alleen de oude lvl 60/70/80 raids voor mounts e.d. Heb eigenlijk nooit een poging gezien om bijvoorbeeld FL te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil ook wel mensen helpen om aan een Scroll of Ressurection te komen. Oftewel, mijn DM staat gewoon aan en hiernaartoe kun je jouw emailadres doorsturen zodat ik jouw een scroll kan sturen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 22:01
Volgens mij heeft bijna iedereen nu wel een scroll of resurrection, maar bij deze geef een DM als je er 1 wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 20-05-2022
Darkangle schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:37:
[...]

Precies. Jij, jou belefenis en vertrouwen :).
Ik deel mee dat ik mensen ken die dupen, doe er lekker zelf mee wat je wilt, maar maak me niet voor leugenaar uit :).

En ja, ik heb een spectral tiger :P
Ten eerste maak ik je niet voor leugenaar uit en dat is ook nooit mijn bedoeling geweest.
Als deze "dupe" bestaat vind ik de item keuze ook wel zeer beperkt dan , Queens garnets en crimson chargers? , waarom niet een hele rits BoE?

Op mijn server zelf is er behalve toename van Queen's garnet niks vreemds aan de hand

De eerder beschreven methode kan gewoon niet werken, de methode waar shadowbumble het over had is misschien een optie, maar dan blijf ik terugkomen dat items een unique itemID hebben waardoor zulke dupes toch makkelijk eruit gevist zouden kunnen worden?

Misschien dat de mensen waarvan jij weet dat ze dupen iets meer kunnen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Heeft iemand eigenlijk al een scroll binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:46
stond net naast een level laag priest in SW. die pakte achievements:
Alle first aid achievements
Wat mount achievements
40
50
60
70
80

Best wel bizar :) Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik geloof ook niets van item dupes. Als dit echt mogelijk was door een bug dan zou dat van zo'n ernstige aard zijn dat Blizzard de servers offline haalt terwijl ze aan een fix werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

kowapanga schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Ten eerste maak ik je niet voor leugenaar uit en dat is ook nooit mijn bedoeling geweest.
Als deze "dupe" bestaat vind ik de item keuze ook wel zeer beperkt dan , Queens garnets en crimson chargers? , waarom niet een hele rits BoE?
Zelf nooit geduped, maar ik kan me voorstellen dat gems een nieuw unique ID krijgen zodra je ze cut, en dat deze daarom slimme dupe targets zijn. Na het cutten niet meer te traceren naar een geduped item en dus zullen ze niet door Bliz worden weggehaald.

Zelfde met mounts. Deze leer je, en dan is het item weg, dus een mooi target om te dupen.

BoE's blijven echter 'bestaan', zodra je ze gebruikt, en kunnen dus opgeruimd worden.

Consumables en mats zijn dus goeie dupe targets, eindproducten niet.

Edit: Ben er wel zeker van dat het cutten van een gem nieuwe ID's tot gevolg heeft. Immers is het eenzelfde craft om een gem te cutten als het is om bv een belt te maken, en de belt heeft zo 15 verschillende items, en de item ID's daarvan kunnen niet 'allemaal' meegenomen worden naar de belt.

[ Voor 14% gewijzigd door Cipri op 08-03-2012 14:12 ]

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Zimmer schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:33:
Oi, ik speel al 1.5 jaar geen WoW meer, en ben eigenlijk op zoek naar iemand die mij een scroll of ressurection wil toesturen :P
*edit: te laat

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 08-03-2012 14:04 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Goeie punten Cipri dat zou inderdaad kunnen verklaren waarom alleen deze items gebruikt worden.

Heb even verder onderzoek gedaan en ik kwam wel vaak een soort gelijk verhaal tegen over een exploit/dupe maar die schijnt al gefixed te zijn , ook hier ging het over "desync" ,maar wederom geen bewijs

En een "desync" methode gebaseerd op trade/guildbank zodat het item 2x zou bestaan moet toch gewoon direct door server opgepikt worden gebaseerd op de unique itemID? (dat je geen eens de tijd krijg om een item te leren/cutten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:35
kowapanga schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:48:
Goeie punten Cipri dat zou inderdaad kunnen verklaren waarom alleen deze items gebruikt worden.

Heb even verder onderzoek gedaan en ik kwam wel vaak een soort gelijk verhaal tegen over een exploit/dupe maar die schijnt al gefixed te zijn , ook hier ging het over "desync" ,maar wederom geen bewijs

En een "desync" methode gebaseerd op trade/guildbank zodat het item 2x zou bestaan moet toch gewoon direct door server opgepikt worden gebaseerd op de unique itemID? (dat je geen eens de tijd krijg om een item te leren/cutten)
Allang niet meer, als je een beetje actief bent op een minder legaal MMO forum, dan kom je er echt achter hoeveel exploits WoW nog heeft. Ze worden wel snel gefixed, maar sommige bestaan al jaren.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik denk ook dat items die stacken anders omgaan met itemID's dan items die niet stacken. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat je met 5 losse gems 5 verschillende itemID's hebt, maar zodra je ze stackt heb je dan 1 itemID x5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Net mijn oude multibox account even een scroll gestuurd! Ben benieuwd hoe lang het duurt! Wist helemaal niet dat je ook free upgrade naar cataclysm kreeg! Dat is mooi meegenomen! stond alleen maar TBC op :) haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Daarom mogen bepaalde items ook niet gegiftwrapped worden en andere wel. Stackable items "werken" anders dan unique items.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:27

ShadowBumble

Professioneel Prutser

kowapanga schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:48:

Ik zal je de clue vertellen van 1 van de methodes die al gefixed is.

Je kon vroeger die leuke items " giftwrappen" door de Red Ribboned Wrapping Paper om iets heen te maken echter was er geen restrictie op hoevaak je het item opnieuw kon rewrappen. Het resultaat hier van was alsvolgt ( ik zal even nieuwe populaire items gebruiken als voorbeeld )

Dat als ik een Queen's Garnett had ik deze inpakte, de gem werd consumed en ik kreeg er een mooi " kadootje" item voor terug, echter als ik dat kadootje weer inpakte en weer inpakt tot bijvoorbeeld 20x.

Dat had ik dus als ik het uitpakt een stack van 20 Queen's Garnett de server zag namelijk niet hoevaak hij weer was ingepakt dus jouw single Gem , pakte je in tot je een stack van 20 Kadootjes had immers stackte deze wel. Resultaat de server zag het inhoudelijk item en pakte dat na 1x uit, echter omdat het een stack was krijg je nu dus die epic gem terug in 1x een stack.

Dus van 1 Epic gem heb je er nu 20 gemaakt. Dit hebben ze destijds opgelost door gewoon een restrictie te maken dat giftwrapped items niet nogmaals ingepakt kunnen worden.

Als je dit princiepe weet dan weet je dus ook dat de server eigenlijk "domme" code uitvoerd kan je nog wel 200 manieren vinden die op hetzelfde princiepe werken.

Nu is dit maar 1 voorbeeld maar uiteindelijk zijn er wel 8 methodes op dit te doen. Iedere methode zijn eigen manier en iedere methode zijn eigen complexiteit.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Mijn god was het zo simpel :o
Dat is dan wel erg slordig van blizzard zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
sjaak88 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:44:
Mijn god was het zo simpel :o
Dat is dan wel erg slordig van blizzard zeg.
Technisch gezien is de methode die ik gehoord heb (van de persoon die dit nu doet) even simpel.

Echter, ik ben hier wel op tegen. Zolang blue hier niets over zegt bestaat het probleem niet en is de economie op de servers lobsided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Thanks shadowbumble, eindelijk duidelijke tekst :)
Dat soort dingen klinken inderdaad als goede dupe methoden.

Maar als ik het zo begrijpt weten dus een aardig aantal mensen hoe dit moet, had ik toch al veel meer items verwacht en flooded market verwacht dan nu het geval is.
Of misschien zitten er uiteraard restricties aan de methoden waardoor het maar X aantal keer kan , of 1x per week met X aantal items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

kowapanga schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:47:
Thanks shadowbumble, eindelijk duidelijke tekst :)
Dat soort dingen klinken inderdaad als goede dupe methoden.

Maar als ik het zo begrijpt weten dus een aardig aantal mensen hoe dit moet, had ik toch al veel meer items verwacht en flooded market verwacht dan nu het geval is.
Of misschien zitten er uiteraard restricties aan de methoden waardoor het maar X aantal keer kan , of 1x per week met X aantal items.
Ik denk dat je meer moet denken aan er is een hele selecte group die het doet, echter op hele grote schaal, daardoor de nieuwsgierigheid wekte van mensen die niet snapten hoe een lv1 opeens dagelijk 100x Queen's Garnett kon verkopen, en die zijn zelf alles gaan nakijken en doen, of hebben uiteindelijk gevraagd hoe ze het moeten doen. In feite komt het er op neer dat er gewoon 1 iemand gepraat heeft en dit nu langzaam door sijpelt naar de generieke " spelers" die denken quick profits te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mensen doen het juist niet teveel, gewoon om niet op te vallen. Teveel dupen is te tracen, en dan ben je de lul. 1 a 2 items per week valt niet op

@Shadow, al deze dupe gigs staan gewoon op een forum hoor. Is totaal niet geheim of stilgehouden hoor. Je moet alleen het forum weten te vinden.

[ Voor 33% gewijzigd door corset op 08-03-2012 14:52 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

lanerios schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:51:
Mensen doen het juist niet teveel, gewoon om niet op te vallen. Teveel dupen is te tracen, en dan ben je de lul. 1 a 2 items per week valt niet op
Het effect wat je nu ziet is de sneeuwbal, de mensen die hier oorspronkelijk mee kwamen deden dit al jaren, alleen inderdaad zo klein dat het niet opviel, nu is het gewoon dat mensen ( waarschijnlijk chinese goldsellers erachter gekomen en die doen het op large scale ).
lanerios schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:51:

@Shadow, al deze dupe gigs staan gewoon op een forum hoor. Is totaal niet geheim of stilgehouden hoor. Je moet alleen het forum weten te vinden.
Waarom denk je dat ik deze specifieke methode uitlegde :+

[ Voor 23% gewijzigd door ShadowBumble op 08-03-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Zullen zeker wel de goldsellers zijn.
Blijf toch nog steeds beetje zitten met die unique ID.
Tenzij een item een nieuwe unique ID krijgt naar een in/uitpak actie (of iets soort gelijks) , dan kan je aardig je gang gaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinzzy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 18:43
kowapanga schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:55:
Zullen zeker wel de goldsellers zijn.
Blijf toch nog steeds beetje zitten met die unique ID.
Tenzij een item een nieuwe unique ID krijgt naar een in/uitpak actie (of iets soort gelijks) , dan kan je aardig je gang gaan :o
Of je doet het gewoon met een item wat je weer kan terug inruilen voor bijv honor points ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Heinzzy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:59:
[...]

Of je doet het gewoon met een item wat je weer kan terug inruilen voor bijv honor points ..
Dat kan dan ook vast wel, maar dat is natuurlijk weer iets wat een stuk gemakkelijker traceerbaar is.
De kunst is juist om items te gebruiken zonder tussenkomst van een NPC of dat het een unieke itemcode krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342341

Bij ons op de server lijkt het allicht wel te gebeuren, maar nog niet zo lang.

Sinds een week of 2 worden er queens garnets verkocht per 200.
Onze guildbank heeft er zo 400 gekocht, de 3e dag was het wel duidelijk dat hier iets niet klopte.

Hoe kom je zonder dupen aan 600 Queens garnets op een server die zo goed als leeg is.
Onze guildleader heeft 4.5M gold verdeelt over zijn chars en beheerst al jaren de gem markt.
De 400 Gems die we gekocht hebben waren wel allemaal uncut, dus dit zou dan wel te traceren zijn.
Bewijs heb ik natuurlijk ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat iemand een scroll toegestuurd krijgt?
Ik had er gisteren één gestuurd, maar die persoon heeft nog niks ontvangen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-06 17:58
Het kan tot 48u duren.

Blizz kijkt de E-mail na in hun database enz + ze verzenden enkel op vaste tijdstippen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Ok bedankt, dat wilde ik even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik ben ook nog aan het wachten... maar goed dat World of Tanks een redelijke vervanger is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Heerlijk dat realm en account switch onder hetzelfde kopje valt, ben nu wachtend op de transfer van mijn verste Paladin naar mijn main account. Ga dus geen gametime kopen voor dat account dan, heb er dan mooi een leuke toon bij zonder extra moeite :D

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb ook scroll gebruikt en ben opzoek naar een leuke dukke horde realm en een bijpassende nederlandse guild! Iemand suggesties? :D Ik ben een leuke experienced raider ! Speel vanaf vanilla

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-06 23:34
ValHallen schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:27:
Heerlijk dat realm en account switch onder hetzelfde kopje valt, ben nu wachtend op de transfer van mijn verste Paladin naar mijn main account. Ga dus geen gametime kopen voor dat account dan, heb er dan mooi een leuke toon bij zonder extra moeite :D
:O

Waarom kan ik dat niet ?.
ik moet 20euro dokken als ik hem van B naar A wil doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mektheb schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:04:
[...]

:O

Waarom kan ik dat niet ?.
ik moet 20euro dokken als ik hem van B naar A wil doen :O
Werkt bij mij ook niet, moet ook dokken. Had een wachttijd van een uur, net mail gekregen. Moeite niet waard dus, kan net zo goed een nieuwe maken :P
Daarnaast accepteert mijn tweede account ook geen enkele vorm van betaling meer. Komt vast door het gedonder met de annual pass die op het verkeerde account was gezet... Half gaar account dus.

[ Voor 27% gewijzigd door ValHallen op 08-03-2012 23:25 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:22
Heeft er iemand een scroll of resurrection voor mij? Ben al geruime tijd gestopt met mijn Warlock, maar toch benieuwd of die terug te halen valt! :D

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dm mij jouw gegevens maar. :)

edit:
Ik heb er een gestuurd naar het e-mailadres uit jouw profiel.

[ Voor 57% gewijzigd door saviour op 08-03-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06 17:33
Het is soms echt verbazing wekkend hoe groot de oog kleppen zijn die sommige mensen op hebben.
Zien niets en gaan daarna flink met de vinger wijzen :/

Ik ben bezig met mounts verzamelen en checkte de ontbrekende mounts en zag nog een honor mount die ik miste en dook dus een random HC in (voor de JPs).

Ik kwam terecht in End Time. Groep was niet slecht, tank was meer bezig met zijn DPS dan met tanken maar dit maakte me niet veel uit.

2e baas was Jaina en niemand in de groep keek om naar de Flarecores dus mocht ik als healer de hele tijd rond rennen om die op te pikken. Zelf als er eentje naast een dps viel vertikten ze het om een stap te zetten.

Opeens viel 1 flamecore nogal ver weg van mij en dropt precies naast een hunter. Maar deze vertikte het gewoon hem te pakken en voor mij was deze te ver weg (alhoewel ik het wel probeerde) en dus ontplofte deze en we wipten.

Niemand van hun zei iets dus zei ik: Ffs pik up the lavaballs (kwam ff niet op de naam ervan).

2e attempt ging precies hetzelfde. Niemand pikte de flamecores op dus mocht ik het weer doen.
Ik weet niet hoe maar op een gegeven moment lukte het iemand om een pat te pullen tijdens het gevecht met Jaina (ze was toen geloof ik al ergens tussen de 20-30% hp ofzo. Ik gebruikte toen all mijn CDs en begon de groep te spam healen, hierdoor kon ik niet meer rondrennen om de Flamecores op te pikken en omdat niemand anders dit deed ontplofte er eentje, maar omdat ik iedereens health hoog genoeg had gehouden stierf er niemand (scheelde niet veel). Uiteindelijk Jaina en de pat neer gekregen zonder dat we iemand verloren.
Ik was toen oom en ging even zitten om wat te drinken en verwachte eigenlijk wel een dankjewel.

De tank en 2 van de DPS gingen toen naar de laatste baas, ik melde niet dat ik een MB hield want ik had echt even geen zin om met die gasten te praten. Ik dacht ze komen er wel achter dat ik er niet ben want niemand had meer dan 50% hp en als er 2 van de 5 mensen ontbreken dan valt dit toch wel op.

Nee dus, blijkbaar had de tank besloten gewoon direct de eerste groep te pullen. Na deze wipe begon de hunter direct mij aan te vallen. Dat ik de hele tijd al afk was en dat ik niet weet hoe ik moet healen etc.
Ik reageer met de vraag of hij zich bewust is dat de eerste wipe zijn schuld is en dat we dankzij mij geen 2e keer gewiped waren op Jaina? Mijn kick vote 2 seconden later lieten denk ik wel zien dat de rest van de groep het met me eens was :). De healer ging toen ook direct weg en we kregen er een goede DPS en tank voor terug dus iedereen blij :D.

Ik doe de laatste tijd nogal weinig 5 mans. Maar zijn er gewoon veel mensen die de tacs niet kennen of boeit het ze gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik heb al erg lang niet meer gespeeld, maar ik heb een vraagje over de Scroll of Resurrection:

Ik heb zo goed als alle games op mijn battle.net account (alles wat met cdkeys te registreren is).
Ik ben met WoW gestopt eind BC, dus ik heb WotLK en Cataclysm niet.

Als iemand mij een Scroll stuurt, heb ik dan opeens permanent WotLK en Cataclysm op mijn battle.net account? Ook al doe ik er verder niets mee, behalve een keertje inloggen wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep quark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Cool. Denk dat ik dan ff een scroll ga regelen.
Ga niet meer spelen (nee echt niet ;) - ME3 en D3 komen eraan), maar voor completeness sake (tot zover) wil ik het wel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:57
Gister avond voor het eerst Heroic siege of wyrmrest gedaan. Ik had wel verwacht dat het moeilijker was maar niet dat het zo veel moeilijker was. Maar het is wel gelukt tot haggar. die doen we vanavond of morgen avond.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Deadsy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:11:
2e baas was Jaina en niemand in de groep keek om naar de Flarecores dus mocht ik als healer de hele tijd rond rennen om die op te pikken. Zelf als er eentje naast een dps viel vertikten ze het om een stap te zetten.

Opeens viel 1 flamecore nogal ver weg van mij en dropt precies naast een hunter. Maar deze vertikte het gewoon hem te pakken en voor mij was deze te ver weg (alhoewel ik het wel probeerde) en dus ontplofte deze en we wipten.

Niemand van hun zei iets dus zei ik: Ffs pik up the lavaballs (kwam ff niet op de naam ervan).

2e attempt ging precies hetzelfde. Niemand pikte de flamecores op dus mocht ik het weer doen.
Ik weet niet hoe maar op een gegeven moment lukte het iemand om een pat te pullen tijdens het gevecht met Jaina (ze was toen geloof ik al ergens tussen de 20-30% hp ofzo. Ik gebruikte toen all mijn CDs en begon de groep te spam healen, hierdoor kon ik niet meer rondrennen om de Flamecores op te pikken en omdat niemand anders dit deed ontplofte er eentje, maar omdat ik iedereens health hoog genoeg had gehouden stierf er niemand (scheelde niet veel). Uiteindelijk Jaina en de pat neer gekregen zonder dat we iemand verloren.
Ik was toen oom en ging even zitten om wat te drinken en verwachte eigenlijk wel een dankjewel.

De tank en 2 van de DPS gingen toen naar de laatste baas, ik melde niet dat ik een MB hield want ik had echt even geen zin om met die gasten te praten. Ik dacht ze komen er wel achter dat ik er niet ben want niemand had meer dan 50% hp en als er 2 van de 5 mensen ontbreken dan valt dit toch wel op.

Nee dus, blijkbaar had de tank besloten gewoon direct de eerste groep te pullen. Na deze wipe begon de hunter direct mij aan te vallen. Dat ik de hele tijd al afk was en dat ik niet weet hoe ik moet healen etc.
Ik reageer met de vraag of hij zich bewust is dat de eerste wipe zijn schuld is en dat we dankzij mij geen 2e keer gewiped waren op Jaina? Mijn kick vote 2 seconden later lieten denk ik wel zien dat de rest van de groep het met me eens was :). De healer ging toen ook direct weg en we kregen er een goede DPS en tank voor terug dus iedereen blij :D.

Ik doe de laatste tijd nogal weinig 5 mans. Maar zijn er gewoon veel mensen die de tacs niet kennen of boeit het ze gewoon niet?
Ik snap je verhaal even niet.
Eerst zeg je dat je zelf de healer bent, vervolgens kick je een DPS + Healer leaved (jij dus?) en krijg je er een Tank+DPS voor terug..
1e opstelling:
Healer
Healer
DPS
DPS
Tank

2e opstelling (na kick)
Healer
DPS
DPS
Tank
Tank

Op zich wel begrijpelijk dat het met zulke groups gek loopt in een 5 man :)

edit: wel cool om te lezen dat je als healer de hele group er door heen trekt! Het blijft helaas vaak een ondankbaar bestaan als healer in 5 man dungeons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
dus mocht ik als healer de hele tijd rond rennen om die op te pikken.
De healer ging toen ook direct weg en we kregen er een goede DPS en tank voor terug
:/

Nee ;) , maar je hebt inderdaad helaas van die groepen die maar wat aanmodderen. Ik ben de laatste tijd ook aan het oefenen om mij niet meer op te winden in wat er gebeurt - bijv gisteren een WSG gehad waar de heel groep zich omdraait een paar meter voor de tunnel van de vijandelijke basis om gewoon weer in het midden te gaan zergen, zonder zich ook maar iets aan te trekken van de vlag. In het begin van de match beslist dus heel de raid: de pot op met die vlag.

Had ik nu nog goede gear gehad ging ik ze zelf wel halen, maar met 1300 resi was ik helaas al de klos als iemand eens vies naar mij keek.

Maar goed, dat gaat niet blijven duren - tgaat vrij snel, gear verzamelen.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Hij bedoelt waarschijnlijk de hunter.. ;)

De meeste 5 mans zijn tot cata erg easy, daardoor zijn veel mensen volgens mij ook niet meer gewend om tactics te gebruiken, ze verwachten maar gewoon dat de healer het prima red en er vervolgens full mana ook weer uit komt. Ik ben tot lvl 80 op shami bijna nooit oom gegaan, maar als ik het was, rende de tank ook gewoon door zonder even mana te checken of partychat te lezen.

Dit soort whipes zijn dan gewoon onvermijdelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik heb over het algemeen maar weinig problemen in de 5-mans. Ik queue als tank, healer, ranged dps of melee dps en over het algemeen gaat het prima. Als healer zie je wel eens dat de tank bovenaan staat met damage done; dat is dan jammer en je run duurt wat langer.

Op zich is die flamecore nog wel redelijk healable, in combinatie met die frost bolt over de hele groep wordt het iets erger (ik ga er maar even vanuit dat die niet geïnterrupt werd).

Natuurlijk overkomt het mij ook wel eens dat er een douchebag meegaat. Ik zie wel eens healers voorbij komen bijvoorbeeld die na één trahspack al oom zijn en die er vaak genoeg voor zorgen dat ik mijn 3HP gebruik voor Word of Glory in plaats van Shield of the Righteous. Ik zie het maar zo, dat zorgt ervoor dat de run eens wat anders wordt; leuke uitdaging voor mij.

Als healer in een slechte groep is het wel wat anders inderdaad. Vaak genoeg zit er een slechte dps bij die niet goed genoeg op let; daar heb ik dan mijn prio's ook voor. Doe je weinig dps en sta je te veel in avoidable damage? Dan sta je onderaan mijn prioriteiten lijstje om heals te ontvangen. Ik geef dan ook aan als ze doodgaan dat ze beter op moeten letten en waarom ze zijn doodgegaan. Ze vinden het bijna nooit een probleem. En als de hele groep tegen je begint te zeuren ben ik er erg makkelijk in. Leave. Ik speel wel op een ander character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:04

vhal

ಠ_ಠ

Mocht iemand nog een scroll willen, PM mij maar.

Gisteren 4 bosses gecleared op hc mode (25) , we hadden nog een klein half uurtje om Ultraxxion te proberen. Na een paar 60 % wipes bleven we hangen op 9 en 8 % ..... : x

Niet slecht voor een eerste half uurtje.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Baroshir schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:08:
Hij bedoelt waarschijnlijk de hunter.. ;)

De meeste 5 mans zijn tot cata erg easy, daardoor zijn veel mensen volgens mij ook niet meer gewend om tactics te gebruiken, ze verwachten maar gewoon dat de healer het prima red en er vervolgens full mana ook weer uit komt. Ik ben tot lvl 80 op shami bijna nooit oom gegaan, maar als ik het was, rende de tank ook gewoon door zonder even mana te checken of partychat te lezen.

Dit soort whipes zijn dan gewoon onvermijdelijk
Dat zie je helaas te vaak; tanks die niet op de mana van de healer letten. Dat verandert wel als ze zelf een keer een healing toon hebben gespeeld en je oom bent... (weet ik uit eigen ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Niet helemaal goed gelezen/begrepen. Het is immers vrijdag he...

[ Voor 91% gewijzigd door Thysiej op 09-03-2012 09:19 . Reden: Vrijdag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-06 15:44
Nou gisteren dan eindelijk zelf Madness heroic gedaan, viel me nog behoorlijk mee hoe goed/slecht het ging met de impales, had alleen wel sacrifice + trinket + sw + last stand nodig om te overleven om het 4de platform, maarja dat is waar de cooldowns voor zijn :D

3 uurtjes raid gisteren en dat was het dan voor de week, deze week nog wel ff voor 2 gasten firelands achievements en sinestra voor iemand die er niet was toen we dat farmde, dan is het naar 1 dag raiding :)

Voelt eigenlijk wel vreemd na zo lang 3 dagen per week te hebben geraid (onze rag farm period was vrij kort) en toen deden we ook nog elke week progress FL op de alts dus dat vult de tijd wel, maar niemand heb echt zin om dat weer te doen voor dragonsoul :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lekker toch kerel, even rust ? Wij zitten nog steeds op Spine lijkt wel of we daar een soort van brick wall raken, eerste plate gaat goed, 2de gaat redelijk soepel maar de 3de worden we gewoon overrun door de bloods.

Lijkt mij ook wel lekker om deze patch te clearen en dan terug naar een rustiger schema, maar zoals het er nu uitziet gaat dat voorlopig nog niet lukken.

Wat wij doen is het volgende :

Eerste plate gaat volledig soepel, dan 2de plate killen we de nieuwe corruptions en spawnen er 3 Hideous, dan nuken we een groot deel van de adds weg ( blood puddles laten oppakken door de hideous en dan een Barrel Roll doen ) daar komen we dan goed uit met hooguit nog 3 bloods en 1 hideous up.

Dan de eerste lift op de 2de plate gaat ook nog soepel maar de 2de lift is totale chaos, maar die redden we ook nog wel maar dan begint de 3de plate en hebben we gewoon tegen de 30 bloods up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb de HoT 5 mans toch al behoorlijk wat keren doorlopen, maar soms leer ik zowaar nog eens iets nieuws over de boss fights. Als je bij de eerste paar keer er doorheen knalt met hoge dps etc. merk je niet eens dat je met iets minder gegearde groepen toch even met een paar extra dingen rekening moet houden. Ik vraag me dan altijd af voor hoeveel mensen dit geldt. Volgens mij stiekum toch best veel.

Gisteren alleen even m'n daily JC quest gedaan en op de AH rondgekeken nav het Queen Garnet dupe verhaal hier. Gezien de aantallen en prijzen gebeurt dat nog niet bij ons. Zag er wel 1 staan voor 2999 terwijl de rest voor 3999 aangeboden werd. Meteen maar even gekocht en weer te koop gezet voor 3995 en hij is inmiddels verkocht. Toch mooi bijna 1k verdiend in een paar minuten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

Ik speel zelden die HC Dungeons, maar ik moet toegeven dat ik ook niet van allemaal weet wat de tacs zijn. Die jij uitlegt zegt me echt niks, het probleem is dat het er toch niet toe doet, want over het algemeen haal je het ook wel als niemand de tactics kent.

In TBC moest je het wel weten, want anders was je gewoon de lul en kilde je de baas niet, nu negeert 90% het, want het doet er niet toe of je de tacs weet of niet.

En om je vraag te beantwoorden: Het boeit mij ook niet zo, want de meeste mechanics zijn zo overduidelijk dat je ze gewoon niet kan missen, en als ze het niet zijn haalt de groep het toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dagboekje van een Beardruid

Gister uitendelijk m'n cooldowns gekregen. -50% damage en een of andere healthboost+heal.

Jezus wat helpt dat veel zeg, uiteindelijk het gevoel dat ik echt een tank ben in plaats van "iets wat graag een tank zou willen zijn" Ook omdat ik een 18% damage reduction nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Wilt iemand nog geressd worden ? :'>

*wilt de mount graag*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:12
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:47:
In TBC moest je het wel weten, want anders was je gewoon de lul en kilde je de baas niet, nu negeert 90% het, want het doet er niet toe of je de tacs weet of niet.
Denk dat het tegenwoordig ook deels komt doordat het veel eenvoudiger is een instance te overgearen. Als je in TBC met tier 5+ gear liep waren heroics ook een lachertje en kon je ook de boel gewoon AoEen en mechanics negeren.
Tegenwoordig kan je met normal dungeons als T12 gear halen (2e tier van deze expansion dus vergelijkbaar met T5 destijds). Nu is dat niet een "1 thing fixes all" maar het helpt wel... tot op zekere hoogte.

Zo kreeg ik gisteren met mn paladin tankje Deadmines heroic. Mn pala loopt in T13 (heroic) gear en is dus zware overkill maar ach, ik vind die instances nog altijd wel fun. Ik had een hunter in de party die ook goed gegeared was (denk iets van T12+ gear zo'n beetje) en de rest was echt nieuw op level 80, met nog veel blue gear. Dan kom je dus bij die boss waar je in zo'n mechanical ding moet gaan zitten om de fire elementals te killen. Ik vraag van tevoren nog: is er iemand van de dps die weet hoe om te gaan met die robot? Geen response, ik wil de helling oplopen om daar de boss te tanken (normale procedure), maar de rest blijft vrolijk onder staan. Boss activeert en wordt dus gepulled omdat zij daar nog zowat naast dat ding staan. Niemand in de robot, afgezien van de hunter die het aardig deed geen "l33t" dps, adds overal > wipe. De rogue leaved gevolgd door de healer.. mja, toen had ik het wel gehad.
Tuurlijk, ik kan als zwaar overgearde tank redelijk wat fouten van dps/healer rechtzetten, maar dat wordt m niet. En met die mensen zou je dan ook nog bosses als Cookie (dont stand in bad stuff hmmkk?) en die hele gauntlet van de laatste boss moeten doen + dat ontploffende schip gebeuren.

Nu moet ik zeggen dat over het algemeen mn ervaringen met mensen in de 5 mans een stuk beter zijn geworden sinds WotLK. Mensen zeggen wat meer dan alleen "hi", durven ook aan te geven als ze nieuw zijn en wat hulp kunnen gebruiken en ik (en ook genoeg anderen) willen steeds vaker de helpende hand bieden bij het uitleggen van een boss.
De run die ik daarna deed kreeg ik een van de HoT heroics (die waar je met Thrall meeloopt) en dat was dan weer helemaal top. 3 mensen van dezelfde guild en nog een ander persoon erbij, gezellig wat ouwehoeren en op een leuke manier de instance clearen. Daarbij even een nieuw PR gehaald van buffed HP (waar ik een boss als Baleroc niet meetel), maar zonder flask en een Fortitude scroll ipv. het echte werk: 507k HP :P Shaman healer buff + Rallying Cry + Thralls totem... gotta love that totem _/-\o_

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Moi_in_actie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:13:
[...]

Denk dat het tegenwoordig ook deels komt doordat het veel eenvoudiger is een instance te overgearen. Als je in TBC met tier 5+ gear liep waren heroics ook een lachertje en kon je ook de boel gewoon AoEen en mechanics negeren.
Tegenwoordig kan je met normal dungeons als T12 gear halen (2e tier van deze expansion dus vergelijkbaar met T5 destijds). Nu is dat niet een "1 thing fixes all" maar het helpt wel... tot op zekere hoogte.

Zo kreeg ik gisteren met mn paladin tankje Deadmines heroic. Mn pala loopt in T13 (heroic) gear en is dus zware overkill maar ach, ik vind die instances nog altijd wel fun. Ik had een hunter in de party die ook goed gegeared was (denk iets van T12+ gear zo'n beetje) en de rest was echt nieuw op level 80, met nog veel blue gear. Dan kom je dus bij die boss waar je in zo'n mechanical ding moet gaan zitten om de fire elementals te killen. Ik vraag van tevoren nog: is er iemand van de dps die weet hoe om te gaan met die robot? Geen response, ik wil de helling oplopen om daar de boss te tanken (normale procedure), maar de rest blijft vrolijk onder staan. Boss activeert en wordt dus gepulled omdat zij daar nog zowat naast dat ding staan. Niemand in de robot, afgezien van de hunter die het aardig deed geen "l33t" dps, adds overal > wipe. De rogue leaved gevolgd door de healer.. mja, toen had ik het wel gehad.
Tuurlijk, ik kan als zwaar overgearde tank redelijk wat fouten van dps/healer rechtzetten, maar dat wordt m niet. En met die mensen zou je dan ook nog bosses als Cookie (dont stand in bad stuff hmmkk?) en die hele gauntlet van de laatste boss moeten doen + dat ontploffende schip gebeuren.

Nu moet ik zeggen dat over het algemeen mn ervaringen met mensen in de 5 mans een stuk beter zijn geworden sinds WotLK. Mensen zeggen wat meer dan alleen "hi", durven ook aan te geven als ze nieuw zijn en wat hulp kunnen gebruiken en ik (en ook genoeg anderen) willen steeds vaker de helpende hand bieden bij het uitleggen van een boss.
De run die ik daarna deed kreeg ik een van de HoT heroics (die waar je met Thrall meeloopt) en dat was dan weer helemaal top. 3 mensen van dezelfde guild en nog een ander persoon erbij, gezellig wat ouwehoeren en op een leuke manier de instance clearen. Daarbij even een nieuw PR gehaald van buffed HP (waar ik een boss als Baleroc niet meetel), maar zonder flask en een Fortitude scroll ipv. het echte werk: 507k HP :P Shaman healer buff + Rallying Cry + Thralls totem... gotta love that totem _/-\o_
Die totem is echt zware overkill. Meer damage done en meer health. De eerste keer dat ik die instance in ging was ik nog in de veronderstelling dat de mobs en boss dezelfde buff krijgen. Dus toen hield ik deze er ook expres uit... Toen ik door had dat de buff alleen voor jou geld vroeg ik me af waarom je die eigenlijk precies krijgt... Bloodlust van Thrall aan het einde van de 1e boss is nog te begrijpen, dat is redelijk wat damage (vooral als mensen op afstand van die boss blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:47:
[...]Ik speel zelden die HC Dungeons, maar ik moet toegeven dat ik ook niet van allemaal weet wat de tacs zijn. Die jij uitlegt zegt me echt niks, het probleem is dat het er toch niet toe doet
[...]Het boeit mij ook niet zo
Foei, wat 'n houding :P
Thysiej schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:27:
De eerste keer dat ik die instance in ging was ik nog in de veronderstelling dat de mobs en boss dezelfde buff krijgen. Dus toen hield ik deze er ook expres uit...
Euh, waarom zou de vijand voordeel halen uit de totem van Thrall :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Zware overkill: jup, maar wel leuk :) Tijdje geleden stond ik er nog van te kijken dat ik iets van 370k HP haalde met dat ding erbij (zonder Rallying Cry dan wel), toen schoot het gisteren ineens naar 404k en toen kreeg ik een Rallying Cry buff en ging het over de 500k.
De healer vond het ook wel grappig, kom je dan aan met je cheap heal die non-crit pak m beet 12k healing doet... duurt even voordat je 500k vol krijgt dan. Ook al heb je grote crits van 80k of zo, ben je nog even bezig.

Gisteren ook nog weer een keer Gruul's Lair gedaan in de hoop dat zn shield dropt (past qua looks leuk bij mn pala T5) maar wederom helaas pindakaas. 2 minuten later linked een guildie van me dat ding, had hij eerder die dag "even" geloot....zucht. De RNG goden zijn me wat betreft dat item nooit goed gezind geweest, in TBC welgeteld het shield 1 keer zien droppen, na tig keer farmen op level 80 en 85 met zowel mn warrior als paladin nog niets....meh. Ach ja, ik moet sowieso ook nog wat boots van SSC trash om (samen met dat shield) mn purple powerranger transmog set compleet te hebben. Hopen dat die boots wel droppen deze week, vanavond of morgen maar eens gaan kijken.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moi_in_actie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:13:
Ik had toen tier5 denk ik, maar ik vond het zeker niet makkelijk en AoE spam werkte nog niet echt als druid, omdat je met swipe maar 3 target raakte. Zeker als je een mindere groep had, dan had je problemen, nu duurt het alleen wat langer als je een mindere groep hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Even tussendoor, heeft iemand enig idee hoelang de actie van de scroll nog duurt en hoe je er aan komt? Een vriend van mij wil misschien weer gaan spelen maar hij heeft nu weinig tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zware overkill is niet altijd leuk, sinds 6 weken weer eens een heroic ingedoken met mijn main, kwam niet verder dan prayer of mending en renew kwa gebruikte spells... (zo nu en dan eens een heal/greater heal)

Als ik een 2 button healer wil ga ik wel paladin spelen. /hides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:43:
Ik had toen tier5 denk ik, maar ik vond het zeker niet makkelijk en AoE spam werkte nog niet echt als druid, omdat je met swipe maar 3 target raakte. Zeker als je een mindere groep had, dan had je problemen, nu duurt het alleen wat langer als je een mindere groep hebt.
Veranderingen in class mechanics zijn ook een groot onderdeel hierbij, wat je vooral merkt bij tanken. Nu tankte ik in TBC op mijn warrior, tegenwoordig op mn paladin dus een direct vergelijk is lastig. Echter destijds was het behoorlijk aanpoten als warrior tank, continue tab-targetten door de mobs om agro te houden etc. Nu is het meer van het type "wack-a-mole" oftewel "gebruik het mooiste knopje wat oplicht". Natuurlijk is dat niet helemaal waar, bij mn paladin moet ik nog altijd wel wat opletten door CS/HotF > iets anders > CS/HotR > iets anders > repeat te doen met een bepaalde prioriteit van bepaalde abilities, maar tab-targetten is redelijk verleden tijd. Tenzij je een T13 geared persoon hebt die vol los gaat op een mob die niet je main target is, dan moet je even 1 Shield Slam op die mob doen en is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wat is de snelste manier van het brengen van een char van 80 naar 85 ? Het gaat om een mage ( via mijn scroll omhoog gekregen ;) ) Ik zit in een guild level 25enz dus dat heb ik! Gewoon questen of toch alleen dungeons?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Questen, zonder twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Questen gaat velen malen sneller vanaf lvl 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Hyjal(80~82.5) > Deepholm(82.5~84) > Twilight Highlands(84~85)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-06 23:34
Healer zijn en gewoon LFG :P.
1min que's, en af en toe een renew en shield en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thanks allemaal, eens even kijken hoe ver ik kom op zaterdag ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
Mektheb schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:57:
Healer zijn en gewoon LFG :P.
1min que's, en af en toe een renew en shield en klaar.
Ik ben nu lvl 76 met mijn resto shaman en heb sinds level 15 alleen maar instances gedaan. gaat inderdaad erg snel, zeker met full heirloom gear.
Wat ik me alleen afvraag.. is dit nog steeds viable in 80-85 bracket? moet ik lvl80 epics farmen voor ik weer richting instances duik? Ik ben namelijk niet van plan als het even kan, quests te doen tot lvl85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Iemand hier nog een scroll of resurrection nodig? Stuur maar een /w naar Funerál op Outland-EU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hebben jullie eigenlijk de heirloom ring? Die moet je met dat fishing tournament winnen, maar dat start om 3 uur 's nachts volgens de kalender in m'n armory app. Ik vind het leuk om af en toe te spelen en zo, maar ik ga toch echt niet 's nachts spelen voor zoiets. Ik neem ten minste aan dat de winnaar dan altijd al voor half 4 de buit binnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
@yokidrink : vanaf level 80 is questen echt een stukje sneller. De questst zijn vaak makkelijk en geven veel meer xp dan de tijd zou kosten om een instance te doen.

ik heb ook nog een scroll voor iemand die wil :) stuur me DM of twitter me @ricmaniac w/e =p ingame kan ook /w Gkio Outland - EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmr schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:54:
Wat is de snelste manier van het brengen van een char van 80 naar 85 ? Het gaat om een mage ( via mijn scroll omhoog gekregen ;) ) Ik zit in een guild level 25enz dus dat heb ik! Gewoon questen of toch alleen dungeons?
Ik zat op een server met VEEL meer horde dan alliance, dus ben de eerste 2 lvl's niet uit de eerste dungeon geweest (samen met 4 guildies) en wij waren de eerste lvl 82 op alliance side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Logisch, vooral in het begin als iedereen aan het campen is totdat er weer een mob spawned die ze voor de quest moeten killen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Net voor het eerst een gnome gezien in de DS LFR Tierset, jezus wat een mooie gearset. Toch maar mn druid even shelven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-06 20:16
Bastards :-)
Nu heb ik weer zin gekregen om te spelen... en ik was er net vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Myri schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:01:
Bastards :-)
Nu heb ik weer zin gekregen om te spelen... en ik was er net vanaf...
Als je een scroll wilt ;) DM maar!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
lanerios schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:42:
Net voor het eerst een gnome gezien in de DS LFR Tierset, jezus wat een mooie gearset. Toch maar mn druid even shelven
Welke class?

Enneuh. op welk uur van de dag (nacht?) speel jij als je nu pas iemand ziet in Tier gear :+

Ik vind priest en warlock het best gelukt van alle T13 sets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gnome Priest :P Sorry xD

en had ze al vaak gezien, maar Gnome Priests zijn f*ing zeldzaam op mijn server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Als ik zo de posts lees hier is het echt een meester zet geweest van Blizz met die SoR. :)

Ik heb mijn Druid nu op 74 met alleen questen. Gaat ook rap zat en heb met alleen mezelf te maken dus minder gezeik. :)

Ik zit nu alleen te dubben wat ik zal doen met de mijn overige chars (Rogue/Priest/Druid) ter voorbereiding van MoP. Zal ik ze ook in Twilight/LFR gear gaan steken of toch voor full PvP gaan. Waarschijnlijk is PvE gear toch lekkerder in de nieuwe dungeons.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

junglebeast schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:16:
Als ik zo de posts lees hier is het echt een meester zet geweest van Blizz met die SoR. :)

Ik heb mijn Druid nu op 74 met alleen questen. Gaat ook rap zat en heb met alleen mezelf te maken dus minder gezeik. :)

Ik zit nu alleen te dubben wat ik zal doen met de mijn overige chars (Rogue/Priest/Druid) ter voorbereiding van MoP. Zal ik ze ook in Twilight/LFR gear gaan steken of toch voor full PvP gaan. Waarschijnlijk is PvE gear toch lekkerder in de nieuwe dungeons.
PVE gear is echt BELACHELIJK makkelijk te krijgen tegenwoordig, heb mijn druid net tot 85 en heeft nu iLevel 383/387 ... joe

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
ShadowBumble schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:21:
[...]
Wat wij doen is het volgende :

Eerste plate gaat volledig soepel, dan 2de plate killen we de nieuwe corruptions en spawnen er 3 Hideous, dan nuken we een groot deel van de adds weg ( blood puddles laten oppakken door de hideous en dan een Barrel Roll doen ) daar komen we dan goed uit met hooguit nog 3 bloods en 1 hideous up.

Dan de eerste lift op de 2de plate gaat ook nog soepel maar de 2de lift is totale chaos, maar die redden we ook nog wel maar dan begint de 3de plate en hebben we gewoon tegen de 30 bloods up.
30 bloods is nice :)

Je moet je warrior dat laten tanken, vigilance op de andere tank, en alle ranged/healers op je blood tank stacken, rend + thunderclap en mass taunten, daarnaast de transfer van 2de naar 3rde plate aoe'en wij alle bloods ook, trang + bubble + 2x tank cd's + shammy totem als cd's tijdens de aoe/pulses

dan heb je op 3rde plate iets van 5/6 adds hoogstens, daarna gewoon de eerste lift, alles weer op je blood tank stacken, en hier en daar kan je almagation tank ook bloods oppakken, vlak voor de eerste lift, gaat je blood tank kiten, en natuurlijk blijft ie adds op pakken, maar al je healers + ranged stacken op je almagation tank, zodat die de bloods kan op pakken die erdoor komen, op het eind zou je iets van 50/60 bloods hebben, soms zelfs meer als je langzaam ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:51

Wootlock

Evilution

hmr schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:18:
[...]

PVE gear is echt BELACHELIJK makkelijk te krijgen tegenwoordig, heb mijn druid net tot 85 en heeft nu iLevel 383/387 ... joe
Net zo gemakkelijk als PvP gear hoor.
Kost beide evenveel tijd ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wootlock schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Net zo gemakkelijk als PvP gear hoor.
Kost beide evenveel tijd ;)
Pvp set helemaal farmen kost volgens mij meer tijd dan een PVE set.. VP, boots, bracers even kopen, Alles HoT dungeon quests doen , met een beetje mazzel ben je dan al een heel eind incl de quest items

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hmr schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:33:
[...]
Alles HoT dungeon quests doen , met een beetje mazzel ben je dan al een heel eind incl de quest items
Behalve als je tank bent, dan is er geen enkel item van de quest rewards dat nuttig voor je is... :'(

Ik zit ook nog steeds op een waist item te wachten. Voor zowel dps als tank spec heb ik nog steeds een 35x item. De rest is allemaal 378+. Maar ik kan nog met m'n VP gaan shoppen. Nog zo'n 2500 te besteden als ik m'n VP nog even cap vanavond. Maar ga ik voor dps of tank om te gearen... Keuzes, keuzes... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
hmr schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:18:
[...]

Mijn verse druid was ook in 1,5 dag ilvl 382/383.
Nu 383/384, heb alles 378 en een paar lfr en de 2 BoE VP items.
Gister was LFR niet echt vriendelijk met loot.

2de wing moet nog, hopen op die polearm maar weer.
Zo'n grote Carebear is altijd wel leuk ;)

Honor farmen is sneller dan je denk alleen niet als je een streak AV krijgt die uit komt op reinforcement battle :(.

[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 09-03-2012 13:47 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:46:
[...]

Mijn verse druid was ook in 1,5 dag ilvl 382/383.
Nu 383/384, heb alles 378 en een paar lfr en de 2 BoE VP items.
Gister was LFR niet echt vriendelijk met loot.

2de wing moet nog, hopen op die polearm maar weer.
Zo'n grote Carebear is altijd wel leuk ;)

Honor farmen is sneller dan je denk alleen niet als je een streak AV krijgt die uit komt op reinforcement battle :(.
Ik had na een paar dagen gelijk een leuke DS10 pug die 7/8 clearde.. dat helpt ook nog ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Terence(x) schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:23:
[...]

30 bloods is nice :)

Je moet je warrior dat laten tanken, vigilance op de andere tank, en alle ranged/healers op je blood tank stacken, rend + thunderclap en mass taunten, daarnaast de transfer van 2de naar 3rde plate aoe'en wij alle bloods ook, trang + bubble + 2x tank cd's + shammy totem als cd's tijdens de aoe/pulses

dan heb je op 3rde plate iets van 5/6 adds hoogstens, daarna gewoon de eerste lift, alles weer op je blood tank stacken, en hier en daar kan je almagation tank ook bloods oppakken, vlak voor de eerste lift, gaat je blood tank kiten, en natuurlijk blijft ie adds op pakken, maar al je healers + ranged stacken op je almagation tank, zodat die de bloods kan op pakken die erdoor komen, op het eind zou je iets van 50/60 bloods hebben, soms zelfs meer als je langzaam ben.
Wij hebben geen warrior tank alleen een DK en Bear/Pally, ik zal eens kijken of we ergens een warrior tank vandaan kunnen trekken gister waarbij onze DK eigenlijk constant 9 adds houd en de rest ging naar de bear, de pala tankte de Hideous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
ShadowBumble schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:48:
[...]

Wij hebben geen warrior tank alleen een DK en Bear/Pally, ik zal eens kijken of we ergens een warrior tank vandaan kunnen trekken gister waarbij onze DK eigenlijk constant 9 adds houd en de rest ging naar de bear, de pala tankte de Hideous.
Pala tanked hideous seriously ?!??!!?

Gooi die pala eens heel snel op de adds, block tank is VERUIT superior op bloods, bear op de hideous, dk kan later in helpen op de bloods, maar is vrij useless imo als blood tank, al je healers/ranged op de pala, die doet gewoon concecration/hammer of the 360 degree lol'z attack, en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Protection paladin in grote groepen adds is leuk :D Alleen al om al die getallen door je beeld te zien flikkeren als je je aoe attacks blijft spammen. Geeft ook mooie dps tov de rest van de groep vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Terence(x) schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Pala tanked hideous seriously ?!??!!?

Gooi die pala eens heel snel op de adds, block tank is VERUIT superior op bloods, bear op de hideous, dk kan later in helpen op de bloods, maar is vrij useless imo als blood tank, al je healers/ranged op de pala, die doet gewoon concecration/hammer of the 360 degree lol'z attack, en klaar is kees.
Godzijdank was ik dus niet de enige die het belachelijk vond :P Ik zal ze vanavond eens slaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:55:
Protection paladin in grote groepen adds is leuk :D Alleen al om al die getallen door je beeld te zien flikkeren als je je aoe attacks blijft spammen. Geeft ook mooie dps tov de rest van de groep vaak.
Op meer dan 10 mobs wordt het weer minder hè;) Bijna alle tanks doen meer damage op groepen dan een groot aantal dps. Ik doe op mijn tank zo 20k dps op groups. Als je dan een feral druid of mage 6k dps ziet doen ben je toch even een beetje teleurgesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ben echt al ruim 3 maanden bezig met Ravenlord .. totaal misschien 3 dagen gemist. Echt drama dat die nog steeds niet gedropd is :(

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laat het niet zo zijn dat het nog enkel over scrolls gaat, bedelen is sowieso niet de bedoeling.
Als iemand het wilt aanbieden is dat prima om het topic niet onnodig te vervuilen dien je een DM te sturen naar Rakkerzero die je in de 2e post opneemt.