Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 256 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 28.327 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yokidrink schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:42:
Niet getrouwd zeker? zulke dingen werken niet.
Jawel, echter soms doe je toch dingen tegen beter weten in :+, ik druf te wedden als ik dat tegen die van mij zeg dat ik alleen "de blik des doods" ( welbekende blik voor iedereen in een trouw/lange relatie ) krijg.

Hoe dan ook Mijn hoofdreden was inderdaad ook de D3 toevoeging alleen kwam ik er later achter dat vrouwlief ook al de CE had gepre-orderd en betaald.

Gelukkig krijg je als je de CE aan het b.net hangt wel weer 4 maanden " wow spelen terug ", dus dat scheelt ook alweer :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:59

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik had mijn vriendin afgericht dat ze me met raiden met rust moest laten xD kwam ze snel genoeg achter omdat ik gewoonweg niet reageerde :P alles daarbuiten best,kan ik luisteren/reageren etc etc,als je maar met rust laat met raiden,stoor jou ook niet bij gtst ;) uiteindelijk wist ze de avonden en kon ze erop anticiperen :P "raidavond schat?" yup "gaat andere dingen doen" :P

was soms wel leuk als ze meekeek en echt geen idee had wat er allemaal gebeurde,vooral mbv met die draak met halluci kleurtjes (ff naam kwijt) 1 grote trip xD

[ Voor 17% gewijzigd door mrsar op 19-03-2012 13:50 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Mijn vriendin zal gewoon aandachtig over m'n schouders meekijken als ik MoP Beta in ga :)
Vooral om de Pandaren starting area en de nieuwe gebieden te zien. Denk dat ik dan m'n enhance shamzy overzet :)

Lamaarhoren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-04 18:23

Yintha

We'll stay gold forever

Vriendin zeurt altijd dat ik 'dat spelletje' belangrijker vind als haar, ja klopt ik ben al langer samen met mn guild dn haar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Yintha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:57:
Vriendin zeurt altijd dat ik 'dat spelletje' belangrijker vind als haar, ja klopt ik ben al langer samen met mn guild dn haar!
haha :P zo erg is het bij mij niet :P het is alleen heel erg belangrijk om ook tijd voor jezelf te hebben.zo ben ik regelmatig met vrienden stappen/bios of wat dan ook (regelmatig mini lan bij 1 van ons thuis,dan gaan de vrouwen maar wat anders doen :P :) mannenavonden roeleren :P

dat er weer een uitbreiding komt zal ze weer minder leuk vinden,dan reserveer ik een stuk meer tijd voor mezelf dan die 6 uurtjes in de week ;) vind het nu wel tof dat ik niet zoveel meer doe binnen wow op het moment daar er nu veel alt runs en nieuwelingen meegenomen worden en dat voor mij ook even niet meer hoeft (ben er weer beetje klaar mee voor cata)

[ Voor 27% gewijzigd door mrsar op 19-03-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Haha ^^ ik heb het geluk dat ik mn vriendin meestal alleen in het weekend zie dus kan volop gamen doordeweeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:43
Soms vraag ik me toch af waar de prioriteiten liggen bij anderen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door IntToStr op 19-03-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

dat scheelt wel ja xD

andere leuke is,heb 2 peetdochters in Duitsland (zijn geemigreerd) waar ik regelmatig langs ga,en de oudste vind wow ook wel erg leuk,en dan eigelijk alleen rondvliegen/lopen met al mijn mounts (110 ofzo nu) kan ze zich uren mee vermaken (en ik dus niet wowen ;) ) reacties van guildies/vrienden altijd leuk als ze weer eens ergens verkeerd loopt en aangevallen wordt of ergens vanaf donderd en dus dood gaat :P "why are you dying in SW? " :P altijd leuk,tegenwoordig waarschuw ik ze maar en zet ik me op afk,weten ze dat het geen nut heeft om tegen me te kletsen...

nu heeft ze ook een eigen toon (female human pala) want die vond ze er het leukste uitzien,maar levelenen zie ik haar nog niet doen,dus nu ben ik die maar aan het levelen en met de account wide mounts kan ze dan lekker daar haar ding op doen :P
IntToStr schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:07:
Soms vraag ik me toch af waar de prioriteiten liggen bij anderen ;)
mee eens,de meeste vrouwen hebben hun prio's helemaal verkeerd liggen :P (of bedoelde je dat niet ;) )

ps. en dan wel de hele avond kunnen spelletjes spelen op facebook,maar dit raar vinden..pffftt....maar een laptop voor haar kopen heeft me veel gezeur gescheelt,kan ze op de bank spelletjes doen xD
lanerios schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:09:
Over vriendin:

Ik heb een vriendin die m'n dailies doet, die m'n auctioning doet. Ik hoef nergens op te letten. Geweldig :P
oeh dat wil ik ook,wordt het mischien nog eens wat met me gold,ben er te lui voor xD vind het al heel wat dat ik 20k heb :P

[ Voor 34% gewijzigd door mrsar op 19-03-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-05 06:00
>_> nog steeds geen reactie op ticket om authenticator weg te halen (zie paar posts eerder). Zucht..

Over vriendin:

Ik heb een vriendin die m'n dailies doet, die m'n auctioning doet. Ik hoef nergens op te letten. Geweldig :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mrsar schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:49:
ik had mijn vriendin afgericht dat ze me met raiden met rust moest laten xD kwam ze snel genoeg achter omdat ik gewoonweg niet reageerde :P alles daarbuiten best,kan ik luisteren/reageren etc etc,als je maar met rust laat met raiden,stoor jou ook niet bij gtst ;) uiteindelijk wist ze de avonden en kon ze erop anticiperen :P "raidavond schat?" yup "gaat andere dingen doen" :P

was soms wel leuk als ze meekeek en echt geen idee had wat er allemaal gebeurde,vooral mbv met die draak met halluci kleurtjes (ff naam kwijt) 1 grote trip xD
Yintha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:57:
** Bookmarked deze post **

Kan vrouwlief het vanavond lezen, dat krijgt ze igg niet het gevoel dat ze alleen is :P Misschien een groupje voor spelende raiders oprichten , kunnen hun lekker Draw Something / Farm ville of weet ik wat samen doen terwijl wij raiden.

:+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Rone schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:05:
Dat is een vrij egoïstische omschrijving van het CTA-systeem en bovendien compleet onwaar.
Een quote van Blizzard:
[..]

Met andere woorden: Je helpt bij het verkorten van de wachttijden door te queuen voor een random dungeon in een rol die op dat moment in de minderheid is. Dit heeft dus in essentie niets met tanks te maken, want het moet gewoon de wachttijden verkorten. Healers krijgen soms ook een satchel, omdat er dan te weinig healers in de dungeon queue zitten.
Dus als je een alt tank hebt waar je niet zoveel om geeft en alleen maar mee in logged om CTA-tanking te doen voor de satchel ben je egoïstisch bezig? Beetje rare redenering. Vreemd ook dat je die quote van Blizzard toont, omdat daar juist in staat dat je een beloning voor CTA krijgt. Dacht je dat tanks niet op de hoogte van het tekort waren voordat CTA werd ingevoerd? Kom op zeg, dat is een eeuwenoud probleem. Sinds de threat-buff én de extra beloning zijn er meer tanks gekomen. Die toename van tanks heeft er echt weinig mee te maken dat ze zich door CTA opeens bewust zijn geworden van een 'maatschappelijk' Azeroth-probleem en bewust queuen omdat het zo lullig is dat anderen in de wachtrij moeten staan. Maar ik zou zeggen, maak zelf een tank alt aan en ga daarmee Azeroth redden en queue's voor anderen verkorten. Gooi trouwens ook zeker weten je satchel weg want het zou egoistisch zijn om die te openen.

Nee je meent het, tuurlijk hebben healers ook af en toe CTA, maar aangezien ik het hier over CTA-tanking had (en jij daar ook op reageerde), vind ik het niet nodig om in elk zinnetje healers te betrekken.
Natuurlijk, maar daar is toch niets mis mee? Die satchel als beloning voor het queuen is even goed een bijeffect, maar dat is voor de gemiddelde speler de enige reden om te queuen. Hoe dan ook, op die manier werkt het systeem, iedereen blij. Dat je vervolgens teleurgesteld bent over de inhoud van je zakje, tja, jammer dan. Dat komt op mij over alsof je naar een probleem zoekt bij een oplossing, in plaats van andersom.
Wie zegt er nu dat ik een probleem zoek man. Het enige wat ik hier meldt, is dat ik voorlopig ff geen CTA doe omdat ik de laatste tijd alleen maar flasks krijg. Hetzelfde dat als mensen hier melden dat ze telkens dat ene wapen mislopen op een baas of die ene mount telkens niet dropped. Ik zeg nergens dat de drop rate van pet's/mounts etc. verhoogd moet worden en begin notabene nog met te melden dat ik een paar weken geleden nog erg verwend ben met een hoge droprate van pets. Maak er niet zo'n drama van.
Dit is nogal tegenstrijdig. Aan de ene kant klaag je dat jouw persoonlijke spelervaring minder is geworden door hoe anderen zich in-game gedragen, maar aan de andere kant kan het je niet schelen wat die mensen ervan vinden als jij enkel dingen doet waar je zelf beter van wordt. Als je je er daadwerkelijk aan ergert zou je kunnen proberen daar zelf verandering in aan te brengen. Iedereen kan met de vinger wijzen, dat is makkelijker dan de handen uit de mouwen steken, maar niet bijster constructief.
Gaat ook weer nergens over. Alleen omdat ik op die alt puur voor de satchel tank, ga jij er vanuit dat ik enkel dingen ingame doe waar ik zelf beter van wordt en dat het mij niet kan schelen wat andere mensen van mijn ingame gedrag vinden. Bovendien zeg ik ook dat het niet mijn persoonlijke insteek is om op die manier door te game heen te raggen. Tsja, ik constateer dat er weinig wordt gepraat in dungeons, weinig complimenten worden gegeven en er weinig interactie is. Op wat voor manier verwacht je van mij dan een constructieve inbreng? Als iemand excelleert krijgen ze het van mij sowieso wel te horen, maar als er weinig (terug)wordt gepraat en er ook geen behoefte aan lijkt te zijn, dan heeft het voor mij niet zoveel zin om in het luchtledige te gaan praten.
Dat zou fijn zijn. Mocht ik je ooit tegenkomen dan kun je van mij in ieder geval een compliment verwachten indien je goed tankt en je niet als een zak stront gedraagt, wat tegenwoordig gebruikelijk lijkt.
Joepie.

â™  REPLY CODE ALPHA â™  5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ â™  Overwatch â™ 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
Mijn vriendin zal hoogstwaarschijnlijk eerder MoP gaan verkennen dan ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-05 12:00
haha, ik lees hier veel bekende geluiden. So I am not alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Ik durf het te vragen: Maar komen er ook vrouwen hier op Tweakers? :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Nee maar de gemiddelde tweaker komt ook niet op vrouwen

Edit: Flauw ^^.

We zouden een topic moeten maken voor vrouwen/vriendinnen zodat ze samen kunnen klagen over onze WoW verslaving, want klagen doen ze toch het liefst.

[ Voor 61% gewijzigd door Yintha op 19-03-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
junglebeast schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:43:
Ik durf het te vragen: Maar komen er ook vrouwen hier op Tweakers? :)
./wave ^^
Yintha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:54:
Nee maar de gemiddelde tweaker komt ook niet op vrouwen
:D

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Yokidrink schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:42:
Niet getrouwd zeker? zulke dingen werken niet.

Back on topic though; net even vlug de skills zitten lezen van de monk en die healig spec ziet er toch wel grappig uit. Ik denk dat ik in de beta dat toch even ga uitproberen
Handig dat ik mijn vrouw via wow heb dan ;)

Schat, sorry beta tijd. "Ok, cool, waar ga ik je nu healen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Vanavond is het doel om mijn warlock van 48 naar 55 te halen ^^ wil zaterdag 85 zijn omdat ik dan met 2 maten ga gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 18:02
Yintha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:07:
Vanavond is het doel om mijn warlock van 48 naar 55 te halen ^^ wil zaterdag 85 zijn omdat ik dan met 2 maten ga gamen
Dan heb je nog aardig wat te doen lijkt mij ^^
Mijn DK is op dit moment level 76, bijna 77, maar vanaf 70 gaat het toch weer wat slomer.
Hoe levelen jullie je alts? Dmv questen of via dungeons?
Ik doe eigenlijk beide, maar kwa gevoel gaat het sneller via dungeons maar ik weet dus niet of het ook daadwerkelijk sneller is dan questen.
Als tank heb je altijd meteen een group en de meeste hc's gaan lekker snel als andere dps een beetje mee zit.

Alleen gister 2x achterelkaar Violet Hold, hier schiet het niet echt op helaas =(
Kon je maar bij random 2x aankruizen welke je absoluut niet wilt doen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Darkangle schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:03:
[...]
Handig dat ik mijn vrouw via wow heb dan ;)
Ik dacht dat ik de enige hier was waar het zo verlopen is :)
Maar goed, ben er (nog) niet mee getrouwd :p

Ze was ooit m'n raidleadster :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-05 18:46
@ Yintha: weekje vrij of RAF hoop ik? Die laatste 15 levels gaan echt niet zo heel erg snel :D Mn laatste 85 had toch 1,5 dag /played nodig inclusief herilooms, level 25 guild en veel rested bonus...

MoP heb ik ook wel zin in! Ben het alleen totaal niet eens met het comment van iemand dat hij liever mooiere skins heeft dan een extra instance. Doe mij maar minder grafische poespas en meer instances!

Gister helaas als beste een 0,2% wipe op Zon'Ozz en een beetje onzekerheid over de run van dinsdag. Dus om 22.00 besloten we alles behalve Ultraxion maar even op normal neer te leggen. Voor de eerste keer in de 16 kills dan eindelijk een staff! Ongelooflijk, eindelijk van mijn 378 offhand af! Ook nog even de gloves van spine gepakt, zit nu op Ilevel 401.

Had liever een raid extra gehad en deze reset nog op Hagara HC geoefend. Naja, volgende week beter. Wel geinig om binnen t uur 6 bazen om te leggen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Dungeons gaan snel als je ook de random + quest rewards krijgt.

Maar ik heb op mn lock al 7 randoms gedaan dus mis sowieso die reward dus ga vanavond denk ik gewoon questen en maybe een paar specifics voor dungeon quests

@Hulkie nee geen RaF of weekje vrij :|

[ Voor 8% gewijzigd door Yintha op 19-03-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 13:40
Wat gaan de pagina's toch snel.

Ben best benieuwed hoe de pvp in MoP gaat zijn. Zit te twijfelen of ik hem wel ga kopen.
Sinds vannila t/m WOLK erg veel plezier in wow gehad Cata ook wel maar veel minder.

lvlen : BG's het liest of 1x random + qeusten van de bepaalde dungeon en veel qeusten

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Yintha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:14:
Dungeons gaan snel als je ook de random + quest rewards krijgt.

Maar ik heb op mn lock al 7 randoms gedaan dus mis sowieso die reward dus ga vanavond denk ik gewoon questen en maybe een paar specifics voor dungeon quests

@Hulkie nee geen RaF of weekje vrij ? :|
Ik denk dat ik vanavond gewoon zonder Random de overige dungeons ga doen welke ik nog niet gedaan hebt, en dus nog de dungeon quests kan doen, want dan schiet het inderdaad lekker op.
T/m lvl 73 kreeg ik alleen maar die dungeon in howling fjord, weet even de naam niet meer.

Volgens mij kijkt LFG ook naar je ilvl en zet je dan in een bijbehorende dungeon oid.
Door de heirlooms zuigt mijn ilvl namelijk >.<
Als dit zo is mogen ze dat eigenlijk wel oplossen, de heirlooms tellen nu als ilvl 1 -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
sjaak88 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:18:
[...]

Ik denk dat ik vanavond gewoon zonder Random de overige dungeons ga doen welke ik nog niet gedaan hebt, en dus nog de dungeon quests kan doen, want dan schiet het inderdaad lekker op.
T/m lvl 73 kreeg ik alleen maar die dungeon in howling fjord, weet even de naam niet meer.

Volgens mij kijkt LFG ook naar je ilvl en zet je dan in een bijbehorende dungeon oid.
Door de heirlooms zuigt mijn ilvl namelijk >.<
Als dit zo is mogen ze dat eigenlijk wel oplossen, de heirlooms tellen nu als ilvl 1 -_-
als je gewoon een item in je bags hebt met een hoger item level dan is dat opgelost. Je moet het wel kunnen equipen, maar verder kan je het gewoon in je bag laten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Schaalt het ilvl van heirlooms niet met je char level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Twylight schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:19:
[...]
als je gewoon een item in je bags hebt met een hoger item level dan is dat opgelost. Je moet het wel kunnen equipen, maar verder kan je het gewoon in je bag laten zitten
Maar dat is toch geen echte oplossing :P
Ik verkoop dat groene zooi meestal gewoon om mijn bags leeg te houden.
Huidige ilvl equiped is volgens mij ilvl99, terwijl daarnaast dus staat 150.
Hij pakt dus de 150 hopelijk?

@Yintha
Nee, heirlooms blijven ilvl1 ook al schalen de stats wel mee met je level.

[ Voor 7% gewijzigd door sjaak88 op 19-03-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Yintha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:22:
Schaalt het ilvl van heirlooms niet met je char level?
Nee, de stats en dps schalen wel. Maar het blijft een ilvl 1 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Het is eigenlijk heel simpel:

Heirlooms scalen erg goed qua stats, maar het itemlevel blijft 1.

In je character screen zie je 2 itemlevels staan (ilevel1 / ilevel2)
Het ilevel1 is wat je aan hebt.
Het ilevel2 is het hoogste itemlevel dat je in je bags hebt.

Het ilevel2 wordt gebruikt om te kijken of je een instance/raid in mag.

Voor de stats en XP boost dus lekker je heirlooms gebruiken. Voor de itemlevel voor de slots gewoon questrewards in je bags houden. (Zijn er toch maar een stuk of 5-6 max).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
hulkie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:32:

Voor de stats en XP boost dus lekker je heirlooms gebruiken. Voor de itemlevel voor de slots gewoon questrewards in je bags houden. (Zijn er toch maar een stuk of 5-6 max).
Phew, doe ik het toch goed, thx =)
Of ilvl 150 moet hopeloos laag zijn voor een lvl 76 :P

Ik dacht ik ga eens even kijken voor Cata lvl 77 greens, maar wat zijn die overpriced zeg!
Een wapen kost je op mijn realm toch 200g =/
Misschien toch maar even snel naar 80 levelen en dan maar via quest rewards alles krijgen.
Ook al kan ik met mijn priest wel wat level 80 mobs killen maar de kans dat ik dan een juiste green krijg is ook niet echt heel groot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
hulkie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:32:

die ilevel2 is wel berekend op voor jou equipbare items, dus als warlock een plate item van ilvl 1000 behoogt je gemiddelde ilevel niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Helza schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:37:
[...]
die ilevel2 is wel berekend op voor jou equipbare items, dus als warlock een plate item van ilvl 1000 behoogt je gemiddelde ilevel niet :)
Daarintegen hoeft het item niet soulbound te zijn. Als je warlock lvl 83 is en je hebt een lvl 83 Cloth BOE item, dan telt die ongeequipped ook gewoon mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Behoogt is dat een nieuw woord of heb ik het nog niet discovered in brabant? ^^

Je ilvl is op het moment dat je 85 dingd samen met een paar normal dungeon / quest rewards wel hoog genoeg voor normal heroics + VP boe's ben je vrij snel al in de 4.3 hc's denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Helza schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:37:
[...]

Andersom wel... Ik heb een setje van die ilvl377 cloth gekocht en daarmee fake ik voor 4 characters toegang tot de LFR. Je hoeft het ook niet eens soulbound te hebben, ik mail het gewoon naar de character waar ik op dat moment de LFR mee in wil.

Nasty ik weet het. Toch doe ik nooit de minste DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

sjaak88 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:18:
[...]

Utgarde Keep? Die hebben wij tussen 69 en 73 ook té vaak gezien. Krijg je op een gegeven moment ook bijna geen exp meer en zit je echt te wachten tot je weer wat anders in komt waar je wél quests kan doen.
Yintha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:40:
Behoogt is dat een nieuw woord of heb ik het nog niet discovered in brabant? ^^

Je ilvl is op het moment dat je 85 dingd samen met een paar normal dungeon / quest rewards wel hoog genoeg voor normal heroics + VP boe's ben je vrij snel al in de 4.3 hc's denk ik
Ik heb best wat dungeons en quests gedaan op warrior tot ik 85 was, maar ik mocht toch echt nog AH in om m'n ilvl te boosten voor heroic. Had net aan genoeg JP om misschien 1 armor piece te halen.

[ Voor 32% gewijzigd door Baroshir op 19-03-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Dat ilvl 'cheaten' kan je best doen als DPS of zelfs als healer.
Maar als tank wordt het soms toch best lastig als je echt undergeared bent =(
Mijn ilvl 355 paladin tank is er iig nog niet klaar voor 8)7

Ja als ik mijn gear zou enchanten en gemmen dan misschien wel, maar dat zou weer zonde zijn >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:52:
Dat ilvl 'cheaten' kan je best doen als DPS of zelfs als healer.
Maar als tank wordt het soms toch best lastig als je echt undergeared bent =(
Mijn ilvl 355 paladin tank is er iig nog niet klaar voor 8)7

Ja als ik mijn gear zou enchanten en gemmen dan misschien wel, maar dat zou weer zonde zijn >.<
355 is wel te doen als je een groep met meer als 2 hersencellen hebt ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Laatst online: 06-04 12:30
Yintha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:53:
[...]

Ben ik het ook wel mee eens. Tevens kan een healer een eventuele undergeared tank ook wel wat opvangen. Heb wel vaker een undergeared tank gehad in een heroic wat als je het als healer door hebt gewoon rekening mee houd. Tevens kan het ook helpen om voor pulls de andere bepaalde targets te laten crowdcontrolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Yintha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:53:
[...]

Ja met een half functionerende healer wel :P
Maar de reactie die je meteen krijgt als ze mijn HP zien ( ja de meeste pug's oordelen de kwaliteiten van een tank nog steeds aan de hoeveelheid hp) en ik inderdaad wat meer damage krijg.
Ze geven mij niet eens de kans heb ik al 2x mee gemaakt, nouja laat dan ook maar zitten, dan als ik zin heb om me pala te gearen maar met guildies erdoorheen jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
pentetic schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:56:
[...]

Ben ik het ook wel mee eens. Tevens kan een healer een eventuele undergeared tank ook wel wat opvangen. Heb wel vaker een undergeared tank gehad in een heroic wat als je het als healer door hebt gewoon rekening mee houd. Tevens kan het ook helpen om voor pulls de andere bepaalde targets te laten crowdcontrolen.
Ik als healer vind het trouwens juist leuk wanneer een tank zuigt :o
Dan moet ik teminste een beetje moeite doen, dan met 2 vingers in mijn neus door de dungeon heen te lopen maja xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
sjaak88 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:58:
[...]

Dan moet ik teminste een beetje moeite doen, dan met 2 vingers in mijn neus door de dungeon heen te lopen maja xD
Same here, als het fout gaat door een extra pack pull of wat dan ook dat mensen na die tijd zeggen dat het close was of iets dergelijk antwoord ik altijd met "that was fun i had to do something" of iets in die geest. In Wotlk ging ik ook altijd dps in heroics zoals Violet Hold aangezien het op een begeven moment niet meer nodig was als healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 18:01
sjaak88 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:58:
[...]

Healers bij mij in de guild kennen dat dilemma. Ik deed gisteren de Tol'vir heroic twee keer met een guildgroep om achievements te halen (1e keer direct in de queue voor tol'vir, 2e keer via random). Alleen toen we 3 packs tegelijk pullde moest er wat meer gehealed worden, anders pak ik als pala met CTC cap bijna geen damage meer in heroics:)

Nu loop ik in heroics ook rond met 225k health. Volgens mij 100k meer dan de eerste random hc die ik deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Ben eigenlijk een beetje teleurgesteld dat ze van die challenge modes zeggen dat een "relatively unskilled player" toch wel Brons kan halen op veel van die dingen.

M.a.w. je moet geen genie zijn om de gelijkenis tussen Bronze/Silver/Gold en LFR/Normal/Heroic te zien.
Een spijtige ontwikkeling, want ik had toch gehoopt dat een Challenge Mode ons ging terugbrengen naar de TBC heroics. Maar men vond het blijkbaar nodig om toch weer een portie "moeilijk maar niet heus" toe te voegen.

Een heroic is al lang niet meer heroic (behalve misschien helemaal in het begin van Cata), en challenge modes gaan dus ook niet noodzakelijk challenging zijn.

De nieuwe BGs klinken op zich wel tof maar de murder ball BG gaat in hetzelfde bedje ziek zijn als flag carrier BGs (geen "tank" en/of healers --> fucked).

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
dotorion schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:28:
Ben eigenlijk een beetje teleurgesteld dat ze van die challenge modes zeggen dat een "relatively unskilled player" toch wel Brons kan halen op veel van die dingen.

M.a.w. je moet geen genie zijn om de gelijkenis tussen Bronze/Silver/Gold en LFR/Normal/Heroic te zien.
Een spijtige ontwikkeling, want ik had toch gehoopt dat een Challenge Mode ons ging terugbrengen naar de TBC heroics. Maar men vond het blijkbaar nodig om toch weer een portie "moeilijk maar niet heus" toe te voegen.

Een heroic is al lang niet meer heroic (behalve misschien helemaal in het begin van Cata), en challenge modes gaan dus ook niet noodzakelijk challenging zijn.

De nieuwe BGs klinken op zich wel tof maar de murder ball BG gaat in hetzelfde bedje ziek zijn als flag carrier BGs (geen "tank" en/of healers --> fucked).
De uitdaging in challenge mode is niet de moeilijkheidsgraad, maar het allemaal zo perfect uitvoeren dat je een goede tijd/score haalt. Een kilometer schaatsen is ook niet moeilijk, geef iemand een paar schaatsen en die haalt de eindstreep wel, of die kan schaatsen of niet. Ga je niet onderuit dan kan je goed schaatsen. Maar dan hoef je nog steeds geen kans te hebben tegen atleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
En waarom is het slecht dat je al snel brons krijgt? De iets mindere goden onder ons kunnen toch de content doorlopen en krijgen een mooie title (lekker nuttig) en het wordt pas echt interessant bij zilver. Prima toch? Voor de betere spelers onder ons heb je dan goud om je op uit te leven. Er staat dat slechts enkele procenten van alle spelers het gaan halen naar verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik vind dat de niet goden helemaal geen title of medaille verdienen :) zon dingen horen exclusief voor de 'elite' te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Ik snap het gezeur ook niet echt :?
Volgens mij wordt gold behalen wel degelijk heel pittig.
En daar gaat het uiteindelijk toch om? Wat heb je aan bronze behalve een nutteloze titel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:39:

En daar gaat het uiteindelijk toch om? Wat heb je aan bronze behalve een nutteloze titel :P
brons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
BlackMage schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:35:
[...]
De uitdaging in challenge mode is niet de moeilijkheidsgraad, maar het allemaal zo perfect uitvoeren dat je een goede tijd/score haalt. Een kilometer schaatsen is ook niet moeilijk, geef iemand een paar schaatsen en die haalt de eindstreep wel, of die kan schaatsen of niet. Ga je niet onderuit dan kan je goed schaatsen. Maar dan hoef je nog steeds geen kans te hebben tegen atleten.
Om je analogie te blijven volgen: een "relatively unskilled player" is een hobbyist die af en toe eens gaat indoor schaatsen en heeft dus helemaal niks te zoeken op het podium naast professionele athleten.

't Gaat mij ook gewoon om de semantiek. Als je "challenge" en "relatively unskilled" in één zin zet, tja ...

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills

Hebben jullie dit trouwens wel eens gehad? Blackthorn en Spine tegelijkertijd geupload als 1 gevecht... Beetje vreemd. Ga vanavond weer even kijken hoe ik mn crit nog verder omhoog kan knallen, hitcapped blijf en haste ergens rond de 1712 kan houden (dat is het nieuwste haste inzicht op MMO)...

Mn reforgelite gaf me gister na de raid niet een lekker gevoel:
http://eu.battle.net/wow/...ight/blinkyblink/advanced

Hier nog firemage pro's met suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Waarom reforge jij haste naar crit? Laatste keer dat ik het bekeek was haste toch echt beter dan crit... Of heeft het iets te maken met haste-plateaus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

dotorion schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:45:
[...]

Om je analogie te blijven volgen: een "relatively unskilled player" is een hobbyist die af en toe eens gaat indoor schaatsen en heeft dus helemaal niks te zoeken op het podium naast professionele athleten.

't Gaat mij ook gewoon om de semantiek. Als je "challenge" en "relatively unskilled" in één zin zet, tja ...
Die relatively unskilled player gaat niet tegelijk met 4 atleten proberen een estafette te schaatsen, en doet hij dat wel, dan zulen de goeie schaatser daaronder lijden. Hetzelfde gaat op voor WoW: de slechtere spelers zitten bij elkaar in een groep en halen hooguit brons, terwijl de goeie spelers een kans maken om goud te halen. Is gewoon een kwestie van met je vrienden spelen, niet met randoms.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
NMe schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:51:
[...]

Die relatively unskilled player gaat niet tegelijk met 4 atleten proberen een estafette te schaatsen, en doet hij dat wel, dan zulen de goeie schaatser daaronder lijden. Hetzelfde gaat op voor WoW: de slechtere spelers zitten bij elkaar in een groep en halen hooguit brons, terwijl de goeie spelers een kans maken om goud te halen. Is gewoon een kwestie van met je vrienden spelen, niet met randoms.
Dat is nu juist mijn punt: ik ben daarin teleurgesteld.

Het gaat er mij niet om dat ik schrik heb met onervaren spelers in een groep te zitten, ik doe altijd dungeons met m'n guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mja, ik heb van Blizzard geleerd dat je niet moet verwachten dat je ooit nog een special snowflake wordt. Gelukkig wordt die mount alleen beschikbaar voor goeie, gedisciplineerde spelers. Daarmee kan ik me te zijner tijd genoeg distingeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
NMe schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:08:
Mja, ik heb van Blizzard geleerd dat je niet moet verwachten dat je ooit nog een special snowflake wordt. Gelukkig wordt die mount alleen beschikbaar voor goeie, gedisciplineerde spelers. Daarmee kan ik me te zijner tijd genoeg distingeren. :P
Op een gegeven moment kan waarschijnlijk iedereen het halen, maar tot die tijd is het een prestatie om een titel te halen die nog niemand anders heeft. Ik vond het destijds een behoorlijke prestatie als je rond liep met 'defende of a shattered world'. Tijdens WotLK was dit zelfs nog erger, toen op mijn oude realm nog niemand van de alliance rond liep met 'Kingslayer' en dat je dan in LFG een shaman tegenkomt die het wel heeft! Dan kijk ik toch wel op tegen dat soort mensen hoor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Je hebt me denk ik verkeerd begrepen. Ik reageerde voornamelijk op jouw ogenschijnlijke 'tank-attitude' zoals die inmiddels bij velen berucht is. Daar probeerde ik enige nuance in aan te brengen, omdat ik van mening ben dat de boel tegenwoordig vrij solide in elkaar zit en het CTA-systeem als een gepaste oplossing zie. In veel opzichten is het namelijk een aanzienlijke verbetering als je het vergelijkt met de situatie ervoor. Zeker als tank heb je niet veel te klagen. Natuurlijk staat het eenieder vrij daarover te discussiëren, maar dan zie ik graag goede argumenten. Dat is geen dramatische conclusie, maar een normale gang van zaken. Wellicht ben ik hierin enigszins idealistisch.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thysiej schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:12:
[...]

Op een gegeven moment kan waarschijnlijk iedereen het halen
Nee hoor, want als ik het goed begrijp gaan ze gear scalen in die challenge modes. Het wordt dus niet makkelijker tenzij Blizzard het actief makkelijker maakt. Al zal dat laatste natuurlijk vast wel eens gaan gebeuren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Vraagje: weet iemand toevallig nog goede sites voor pvp? Ben met een vriend (scrolls ftw) weer begonnen met een lock, was van plan te pvp'en. Zat te zoeken naar goede builds / tactics etc. Dus als iemand een goede site weet; Lemme know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Thysiej schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:49:
Waarom reforge jij haste naar crit? Laatste keer dat ik het bekeek was haste toch echt beter dan crit... Of heeft het iets te maken met haste-plateaus?
Crit is alles voor een firemage...

Er is wel een soort van hasteplateau van 1505 waar haste met T13 een extra combustiontick geeft. Maar crit is altijd meer waard...

Ik vraag me alleen af hoeveel mastery tov haste staat na dat plateau... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dan zal ik je idd misschien wel verkeerd begrepen hebben ;). Eén ding wil ik nog wel ff op reageren, die attitude is idd ogenschijnlijk. Ik speel sinds TBC en als ik eerlijk ben, ben ik best wel trots op het feit dat ik op geen enkele char, of het nou heal, dps of tank is, iets ge-ninja'd heb, dat ik nooit loop te zeuren over dps'rs met een lage output of healers die het niet rond krijgen en bijna nooit loop te schelden bij bijv. accidental ninja trash pulls en dat soort dingen. Tenzij mensen het echt bont maken zoals een dps die bewust pulled terwijl de healer oom is/nog zit te drinken of mensen die het nodig vinden om OS gelijk te stellen aan MS. Dan krijg ze 't van mij wel goed te horen :P

@Fiole:
http://www.arenajunkies.com
http://hydramist.tv/
http://www.skill-capped.com/
en http://eu.battle.net/wow/en/forum/2265987/ vind ik ook altijd wel interessant om door te bladeren.
Eén van de beste locks in de wereld is Snutz, wellicht dat hij een ergens een site of guide op Youtube heeft.

â™  REPLY CODE ALPHA â™  5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ â™  Overwatch â™ 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Dat heb ik zelf ook. Ik zie dat zelf eigenlijk als normaal gedrag om eerlijk te zijn. Enige punt wat ik eigenlijk niet kan hebben en dat lees ik bij jou dus ook is als mensen rollen op loot die niet bij hun rol hoort terwijl de persoon wie wel die rol heeft het ook nodig heeft. Zo had ik laatst een tank in één van de nieuwe heroics die de healing back (wat voor mij op dat moment een hudge upgrade was) won. Toen ik vroeg waarom hij rolde antwoorde hij omdat in een vorige run een healer op zijn back rolde en won. Hier had hij toen een ticker voor gemaakt waarop de gm zei dat ze er niks aan kunnen doen.
Op het moment dat hij nog met het argument kwam dat hij een guildmaster is en dus op alles mag rollen was voor mij de emmer vol en ben ik de dungeon verlaten op het moment dat hij een pack pulde waarvan ik wist dat hij het niet zou overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kaart van Pandaria:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iWzTPAVYAUQc005NLe8YK7gy/full.jpg

Er zouden 5 zones zijn in Pandaria. Blizzard heeft besloten er 7 zones van te maken, zodat je zone/level flow minder lineair is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Na een tijdje niet gespeeld te hebben wil ik weer gaan spelen, maar wil weg bij mijn huidige server (Boulderfist). Blijkbaar is het een ghost town. Ik zat vroeger op Outland, maar was weg gegaan vanwege de queues. Zo te zien heeft Outland nog steeds queues, dus daar wil ik eigenlijk ook niet heen.

Iemand nog realm tips (Horde, pvp server)? Het liefst een realm uit de SoR lijst onder de TS zodat ik gratis kan transferen :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Chester schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:47:
Na een tijdje niet gespeeld te hebben wil ik weer gaan spelen, maar wil weg bij mijn huidige server (Boulderfist). Blijkbaar is het een ghost town. Ik zat vroeger op Outland, maar was weg gegaan vanwege de queues. Zo te zien heeft Outland nog steeds queues, dus daar wil ik eigenlijk ook niet heen.

Iemand nog realm tips (Horde, pvp server)? Het liefst een realm uit de SoR lijst onder de TS zodat ik gratis kan transferen :P
`
Ondanks dat ik niet op de lijst staat zou ik niet naar Deathwing komen deze server is ook zo goed als dood. Enige reden dat ik hier zit is dat mn old school guildies er ook opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Als ik de lijst zo zie heb je 3 goede opties. Kazzak, Tarren Mill of Al'Akir.
Zit zelf op Lightning's Blade Horde maar ik zou het je niet aanraden om hier te komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Zertaxka op 19-03-2012 21:33 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:27
pentetic schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:38:
[...]

`
Ondanks dat ik niet op de lijst staat zou ik niet naar Deathwing komen deze server is ook zo goed als dood. Enige reden dat ik hier zit is dat mn old school guildies er ook opzitten.
speel je horde of alliance? ToG hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Zertaxka schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:29:
[...]

Als ik de lijst zo zie heb je 3 goede opties. Kazzak, Tarren Mill of Al'Akir.
Zit zelf op Lightning's Blade Horde maar ik zou het je niet aanraden om hier te komen.
Rakkerzero raadde me Al'Akir juist af :P Anyways, denk dat ik al een server gevonden heb; Bladefist.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Locks schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:33:
[...]

speel je horde of alliance? ToG hier
Speel horde hier dus ja we zitten op dezelfde faction

[ Voor 9% gewijzigd door pentetic op 19-03-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Chester schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:46:
[...]

Rakkerzero raadde me Al'Akir juist af :P Anyways, denk dat ik al een server gevonden heb; Bladefist.
Welkom !

Alliance of Horde ? zo ja DM me kan je me altijd add als friends als je "een alliance ben" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Yeah,
Eindelijk deathwing neer. Neer op de 2de try.
We hadden een mage mee die het voor het eerst deed, eerste whipe kwam omdat we met bolt-impact 2 man verloren, maar de 2de try was flawless.

Volgende week voor mij de laatste run door FL, en dan zijn we een legandary staff rijker.
Daarna in relax mode en PvP totdat diablo uitkomt. Heroic raids zitten er helaas niet in omdat 4 van de 10 het wel even gehad hebben en willen relaxen.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Mektheb schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:34:
[...]

Welkom !

Alliance of Horde ? zo ja DM me kan je me altijd add als friends als je "een alliance ben" ;)
Tnx =) Maar ik ben je tegenstander; 'for the Horde' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een van de Pandaren mount zal een Cloud Serpent zijn. Ik ben gaan model editten en ik vermoed dat ik er niet ver naast zit als het er zo uit gaat zien. Heb voor het gemak alleen maar een groene serpent gemaakt.

groene:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/205v3mf.jpg

rode:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2h2nsy1.jpg

donker grijze:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2he8y9h.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 19-03-2012 23:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Best slick :). in dark / grey etc zou die ook nog wel mooi zijn.

Maar volgens mij zijn ze het recollouren van items bue, en willen ze meer diffrence en dat kan ik alleen maar goed keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:06
Vandaag met een pug 4/8 gedaan waarvan 2 heroic en 1 achi... Had nog nooit een heroic gedaan maar kon het prima healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
BlackMage schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:24:
De nieuwe LFR loot rolls begrijp ik niet helemaal. Ze zeggen dat je niet meer rolled op een bepaald item, maar gewoon in het algemeen één roll doet. De winnaar krijgt dan het item waar hij/zij wat aan heeft. Ik zie niet waarom dat beter is dan wat er nu is. Ze moeten juist een wat intelligenter omgaan met de role/spec bonus en kijken of het item al in bezit is van de speler.
Blizzard heeft het nieuwe concept uitgewerkt.

25 mensen slopen een boss. Elke 25 mensen rollen (op de achtergrond). Een select aantal wint (bijv. 4).

Elk van deze 4 spelers wint een bruikbaar item dat de boss kan droppen. Dus uit de complete loot table. Als een rogue, mage, priest healer en warrior tank de roll wint, zal er nooit sprake zijn van dat er mail dropt, of polearms/staves met agi. Sterker nog, als er 4 warriors winnen kunnen ze allemaal het zelfde item winnen.

Ik denk dat dit wel kan werken. Er zijn geen ninja's meer en ook geen situaties van "oh shit er zitten 8 pallies in de raid, ik krijg toch niets".

Als een boss niets kan droppen dat jij kan gebruiken (design flaw if you ask me) dan krijg je gold.

Ik hoop ook dat ze niet random de loot aan je toewijzen als je wint. Dat je met een itemlevel 450 bracer loopt maar itemlevel 401 mainhand, dat je dan niet nog een ilvl450 bracer krijgt maar die mainhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij werkt het lootsystem als volgt:

De baas dropt normaal gesproken 4 items. Iedereen rollt automatisch een nummer. De 4 hoogste rollers krijgen een item die bij hun class/spec past. Heeft de baas niks voor je te bieden, dan krijg je gold. Dropt een baas maar 1 item, dan zal er ook maar aan 1 persoon uitgereikt worden, maar droppen er 7 items dan worden er 7 items uitgereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
Ikzelf verhuis vanavond van Vashj (PVP) naar Sylvanas (PVP) om dezelfde reden. 0.5 Horde op 1 Alliance. Horde spelers zijn dus nog wel nodig :) Server is high populated en de economie is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
voor horde PVP vind ik Outland echt goed. Ik sta ook in de SoR lijst. outland is heel gebalanceerd.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Gisteren nog een paar heroic dungeons gefarmed, zag de agi trinket droppen maar rolde te laag :c
Heb wel nieuwe head, hands, en boots ^^
Vanavond nog een paar keer en dan de LFR in, op goed geluk. Weet niet goed wat ik kan verwachten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Gister contact opgenomen met de guild waar ik geapplied heb, apply staat inmiddels al een week op hun officer forum (kan zelf geen status zien), maar kreeg het antwoord dat ik vandaag een antwoord krijg..

Grappig is dat een vriend van me binnen 2 uur hoorde dat hij declined is.

Gister ook mijn warlock van 49 naar 55 gehaspeld :) vanavond 3 saaie levels daarna gratis levels in outland

[ Voor 16% gewijzigd door Yintha op 20-03-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Yintha schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:03:
Gister contact opgenomen met de guild waar ik geapplied heb, apply staat inmiddels al een week op hun officer forum (kan zelf geen status zien), maar kreeg het antwoord dat ik vandaag een antwoord krijg..

Grappig is dat een vriend van me binnen 2 uur hoorde dat hij declined is.
Kan opzich best positief zijn dat het wat langer duurt, blijkbaar heb je geen duidelijke dingen fout waardoor ze je gelijk zullen afwijzen. Ik heb een aantal jaren geleden ook een apply gedaan die wat langer duurde. In de loop der tijd ben ik binnen de guild een officer geworden en ja dan ben je toch wat nieuwsgierig als je een oud topic in het officer gedeelte ziet over jezelf. Na het doorlezen bleek het dat men gewoon positief was met wat kleine kritiek puntjes welke ik later toegelicht heb.
Punt waar ze mee zaten is dat ze destijds al een resto druid hadden welke eraan zat te denken om warlock te gaan spelen waardoor ze hem er ook bij wilde betrekken. Uiteindelijk na een week reactie ingame dat het goed was en binnen een uur zat ik in de guild en in de raid.

Edit:
Zie net een post op mmo over wat druid gerelateerde dingen
  • A new minor glyph that allow druids to stay in tree form has been added
  • •A new minor glyph that changes a druid's travel form into a white stag has been added. Other players can ride you while in this form.
De eerste lijkt me wel wat aangezien ik toch één ben die deze form al is het maar het uiterlijk mist. De tweede zal ik niet gaan gebruiken zelf, ze mogen wel in mn mechano hug stappen waarop ik ze vervolgens vertel dat de taxi meter loopt maar op mijn rug no way.

[ Voor 19% gewijzigd door pentetic op 20-03-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 09:04

Maduth

Probeersel

Pfff... mijn Priest en Lock lvl-de ik rustig van 80 naar 85 maar me mijn Mage duurt het jaren. Waarom? Geen idee, heb zelf twee heirlooms maar het schiet gewoon niet op... trage donder dat ik ben. Heb nog een shammy en hunter klaar staan die nog naar 85 'moeten' ;). Gaat lekker zo.. .:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik wil mijn warlock Zaterdag/Zondag op 85 hebben i.v.m. lan met vrienden ^^ maar ik ben er bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Yintha schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:32:
Ik wil mijn warlock Zaterdag/Zondag op 85 hebben i.v.m. lan met vrienden ^^ maar ik ben er bang voor
Gewoon accepteren, die warlock wordt 85. Nergens om bang voor te zijn ;-)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Gisteravond voor het eerst een LFR gedaan en de eerste wing van DS gecleared. Moet zeggen dat het me super mee viel (geen enkele wipe).

En eindelijk van me lelijke 353 schouders verlost :-)
Andere priest won de roll maar was zo aardig deze aan mij te schenken.

Ik wil nu alleen nog van die lelijke Worgen af. Zijn er ook weleens acties met rage changes? Vind het zonde om hier 20 euro voor neer te leggen.

[ Voor 22% gewijzigd door EJSchuiteman op 20-03-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goedemorgen,

Ik kreeg gister een smsje of ik de altjes en nieuwe mensen wilden helpen in het laatste stukkie DS. Ze hadden namelijk een healer te weinig en ik stond nog op tentative. Spine had een aantal wipes nodig voor de nieuwe healer de debuff doorhad en de nieuwe tank niet meer met zijn rug naar de mobs stond tijdens het moven… (basics!?)

Madness was helaas iets te veel van het goede. We kregen er met 2 healers gewoon niet genoeg HPS uit om iedereen op het 4de platform in leven te houden. Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar…

De pala wil heel graag in ons mainteam, maar ik zie dat zeker nog niet gebeuren. Kunnen jullie eens kijken naar de logs? Ter vergelijking, nivada wil in het mainteam, flashlight is een alt en loyalty is mijn alt healertje…

http://www.worldoflogs.co...o2ey7vhd/sum/healingDone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

lanerios schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:41:
[...]

Gewoon accepteren, die warlock wordt 85. Nergens om bang voor te zijn ;-)
Ben nu ook bezig met lockje te lvle van 80-85, hehe. heerlijk, een gratis lvl 80 met scrolls! 80-83.5 gedaan in ongeveer 2 dagen, dus schiet lekker op (...en werk nog gewoon hiernaast, dus niet 24/7). Bijna 84, misschien dat ik vandaag BT nog even inga voor transmo gear.

Weet iemand of jee warlock (en welke spec dan) Black Temple zou kunenn solo'en? Gaat me vooral om de eerste 6 bosses, niet per se Illidan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Op MMO-Champ is er weer wat nieuws, dit vond ik wel grappig xD :

‎"A new minor glyph that changes a druid's travel form into a white stag has been added."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
EJSchuiteman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:42:
Gisteravond voor het eerst een LFR gedaan en de eerste wing van DS gecleared. Moet zeggen dat het me super mee viel (geen enkele wipe).

En eindelijk van me lelijke 353 schouders verlost :-)
Andere priest won de roll maar was zo aardig deze aan mij te schenken.

Ik wil nu alleen nog van die lelijke Worgen af. Zijn er ook weleens acties met rage changes? Vind het zonde om hier 20 euro voor neer te leggen.
ik zou er niet op wachten en/of hopen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hulkie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:48:

Madness was helaas iets te veel van het goede. We kregen er met 2 healers gewoon niet genoeg HPS uit om iedereen op het 4de platform in leven te houden. Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar…
En dat vind ik dus altijd een ruk opmerking. "tsja, we waren maar met 2 healers." Nee.. jullie waren er met 3, en 1 daarvan performde iets minder. Pas als jullie letterlijk alles tot daar met z'n 2'en konden doen en die andere aan het dps'en was dan waren jullie met 2 healers.

Echt.. hoe demotiveer je iemand om het spel te spelen. Persoon gaat healen, bosses gaan dood, en alles gaat goed, maar de laatste net niet. En dan gaan zeiken "Ja we hadden maar 2 healers"
Waarom zou die andere healer dan nog moeite doen? Als er zo mee wordt omgegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Het is weer tijd voor je pilletje! ;)

Spine ging prima met zijn 3en. Madness ging niet met zijn 2en... Maargoed, ik was op zoek naar constructieve opmerkingen op die jongen verder te helpen. Dit soort replies heb ik helemaal niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het volgende deel staat:

• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 257

Graag daar verder!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hulkie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:15:
Het is weer tijd voor je pilletje! ;)

Spine ging prima met zijn 3en. Madness ging niet met zijn 2en... Maargoed, ik was op zoek naar constructieve opmerkingen op die jongen verder te helpen. Dit soort replies heb ik helemaal niks aan...
Misschien wel :P maar ik ken genoeg potentiele spelers die zo gewoon de wil van verbeteren is weg gegaan. Het is gewoon te zwak om maar gelijk te zeggen "Ja we waren maar met z'n 2en" :P
Ik zou zeker geen moeite doen om iets te verbeteren als er zo op performance gereageerd zou worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
Boempatat schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:05:
Op MMO-Champ is er weer wat nieuws, dit vond ik wel grappig xD :

‎"A new minor glyph that changes a druid's travel form into a white stag has been added."
"and can be mounted by players.."

geweldig, kan ik eindelijk onze vrouwelijke druid's lastig vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laat het niet zo zijn dat het nog enkel over scrolls gaat, bedelen is sowieso niet de bedoeling.
Als iemand het wilt aanbieden is dat prima om het topic niet onnodig te vervuilen dien je een DM te sturen naar Rakkerzero die je in de 2e post opneemt.