Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 257 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.660 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:44
Ik heb toch wel al 5 mounts account wide op dit moment, maar toch leuke feature :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-04 11:03
Ik speel inmiddels reeds een jaar of 8 wow. Wat me opvalt is dat ze alleen de spelers die terugkeren middels een scroll of ressurrection belonen met een lvl 80 character.Een beetje krom in mijn ogen. De spelers die reeds 8 jaar spelen zouden ook wel eens beloond mogen worden. (Ik ken niemand die ik een scroll of ressurrection zou kunnen sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:14
Worra schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:19:
Ik speel inmiddels reeds een jaar of 8 wow. Wat me opvalt is dat ze alleen de spelers die terugkeren middels een scroll of ressurrection belonen met een lvl 80 character.Een beetje krom in mijn ogen. De spelers die reeds 8 jaar spelen zouden ook wel eens beloond mogen worden. (Ik ken niemand die ik een scroll of ressurrection zou kunnen sturen)
Compleet mee eens. Ik zou ook wel een keer een reward willen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
http://i.imgur.com/VMfum.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
ik had daar een draadje over gestart op de wow EU general forums, was een week lang meest populaire topic maar is een stille dood gestorven.

oude trouwe spelers worden gewoon (nog) niet beloond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Ik ben het hier ook wel mee eens, speel zelf sinds de US en Korean beta :p

Het is echt niet dat ik mensen middels SoR hun lvl 80 char, 280% flying etc niet gun, maar dit staat inderdaad niet in verhouding met iemand die sinds dag 1 betaald heeft voor zijn account :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Diablo III is al zo goed als mmo, minus het eerste 'm'-etje. Heeft alle elementen van een RPG, heeft alle elementen van online multiplayer door AH en, uhm, nouja, het multiplayer-aspect :P Alleen ben je niet met 40 man tegelijk bezig.

Starcraft MMO lijkt me ook niet waarschjinlijk. Ze hebben Starcraft Ghost op de allereerste BlizzCon playable gehad, en alsnog geschrapt, omdat een FPS/Stealthy shooter niet paste bij de franchise. En het E-Sport-succes dat SC2 heeft zal voor Bliz toch ook een belangrijk teken zijn dat zij nog altijd de beste RTS games op de markt hebben.

Maar het kan inderdaad heel goed een MMORPG ine en nieuwe setting zijn. WoW hebben ze inmiddels denk ik wel genoeg uitgemolken :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Thysiej schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:33:
[...]

Ik zit er nu een jaar en het bevalt mij prima; als je hardcore wilt heb je daarvoor de ruimte, alle maten eronder zijn ook te vinden. Daarnaast is de realm levend maar niet overcrowded en een gezonde economie. Wat is jouw beredenering om het af te raden?
Ik ben begonnen op deze server (in 2005), heb hier ongeveer 4 jaar gespeeld. Net als bijna elke andere server klopt het dat het niet overcrowded is, en economie is prima maar dat is het dan ook. Heb zelf lang genoeg meegredraaid in de "top" guilds van AN, en ken genoeg mensen erin. Als iemand echt heel goed is kun je altijd proberen een poging te wagen bij een guild, dat kan bij elke server. Maar er zijn daar genoeg problemen, intern. Daarom raad ik het af.

(Overigens zijn de redenen die je zelf geeft ook van toepassing op 50-60 andere servers dus zie ik niet waarom ze specifiek AN zouden moeten kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
fenylalaline schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:42:
mensen,

heb een vraag. gister avond hebben we wonder boven wonder compleet lopen whipen op madness.

de reden hiervoor was, althans dat denken wij, dat we te snel door de phases heen gingen.

de dps op normal was gemiddeld 42k, healing was in totaal 50k hps, en we hadden 1 tank.

de corruptions gingen ver neer voor dat de elentium bold binnen kwam. hierdoor kregen we tendrils + die bloods.
Technisch gezien klopt dat niet. Het spawnen van die Blistering Tentacles heeft zoals gezegd niets te maken met de Corruption of de Elementium Bolt. Het is afhankelijk van de health pool van Deathwing's klauw.
Je zou het met die kennis dus kunnen proberen te timen, zodat je niet de Hemorrhage adds en Blistering Tentacles tegelijk krijgt en ze afzonderlijk neer kunt krijgen.

Verder is het natuurlijk zo dat je de Blistering Tentacles dient te single targeten vanaf het moment dat je het rode platform gehad hebt. Laat iedereen nameplates aanzetten en zorg ervoor dat ranged players de verste tentacles eerst doden.
hierna zijn we geswitcht naar 3 healers. dus 1 dps minder. en nog dikke whipes op de laatste tentacle... zeer frustrerend aangezien wij hem de voorgaande keren zonder ook maar enige moeite oneshotten.
het dpssen van die tendrils gaat ook gewoon goed.

dit betreft de normal variant btw.

iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Dan ben ik wel benieuwd waar je precies door doodgaat. Welke ability dus, daar hangt eigenlijk alles van af.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

detheavn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:25:
[...]

Het is echt niet dat ik mensen middels SoR hun lvl 80 char, 280% flying etc niet gun, maar dit staat inderdaad niet in verhouding met iemand die sinds dag 1 betaald heeft voor zijn account :p
Het kwam mij gisteren wel goed uit. :P Wegens een slechte planning met heroics in DS hadden we woensdag al niks meer te doen in DS, en FL is ook zo gecleard voor de legendary zut. We zijn toen op de resterende dagen naar de oude raids (vanilla, TBC, WotLK) gegaan, zodat we daar eindelijk de guild achievements voor konden halen. We hadden alleen maar 7 man gesignd. Ik had mezelf al een scroll gestuurd, just in case, en die heb ik gisteravond maar benut om mezelf een level 80-karakter te geven dat mee kon naar de TBC-raids (MH en SW stonden nog open). Voor Naxx en verder waren er genoeg andere guildies online om mee te doen.

Dualboxen gaat trouwens best lekker op mijn nieuwe pc. En om de een of andere stomme reden heb ik zelfs zin om dat karakter te gaan levelen. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wij hebben afgelopen reset voor het eerst Madness gedaan met 1 tank en 2 healers. Daarvoor altijd 2 tanks en 3 healers.

Ondanks dat dat zou betekenen dat het gevecht veel sneller over is is er een groot aantal valkuilen:

- P1: Bloodlust op het eerste platform (green). Wing Tentacle al beneden de 70% HP voor de Corruption spawnt betekent dat de AoE pulse damage vrij hoog is. Corruption down voor de Bolt spawnt, check. Wing Tentacle dood voor de Hemo Bloods spawnen... check. Spring desondanks toch naar het volgende platform, want ze volgen mochten er toch een paar spawnen.
- P2: Wij gingen voor rood. Zelfde verhaal eigenlijk, niet heel gevaarlijk met alle buffs die je nog hebt.
- P3: Ook dit keer weer de Wing beneden de 70% voor de Corruption spawnt, mede ook door casters die lekker lopen te mutlidotten op de andere platforms. Absolute prioriteit op de Blisterings, want de pulse damage + Smash damage is al gevaarlijk genoeg. Als de Bolt down is valt het weer wat mee, maar Smash kan dus gevaarlijk zijn, want je bent je HP buff kwijt.
- P4: Stop alle DPS voordat je op de Corruption springt. Pulse AoE of zelfs Blisterings voor de Bolt impact is echt best dodelijk, dus dit wil je koste wat het kost voorkomen. De Bolt zelf is best relaxed, vooral omdat wij de Corruption weer neer hadden voor de impact, en we dus heerlijk Wij timeden het desondanks toch zo dat we Hemo + Blisterings hadden, prioriteit blijft op de Blisterings, want de Bloods doen, mits goed getankt, niet gek veel damage. Wij popten hier onze grootste CDs (Tranq, Hymn)

Als je alle 4 de platforms gehad hebt is het niet zo spannend meer. De adds gaan zo snel dood dat de tank het prima in z'n eentje overleeft, en aan het eind kan de AoE damage wat hoog worden, maar de meeste healers hebben dan wel weer een CD terug (ik had ToL bewaard, maar niet eens nodig).

Logje van de healing done voor ozne kill, in 9m26 dus

--edit: totaal 62k HPS, da's wel ietsje hoger dan de 50k die jij laat zien. Daar moet dan dus het probleem liggen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-04 18:23

Yintha

We'll stay gold forever

25K holy priest, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Darkangle schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:11:
[...]

WOAH

woot woot.

Helemaal overheen gelezen!

174 mounts YEAH! :D
Wait WHUT !

Dat had ik niet gezien, hahaha :D wooohoooo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

En die's al sinds Ulduar Disc. Voor Spine HC progress nu een weekje Holy. Hymn OP much? :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Heb zelf 5 jaar lang intensief wow gespeelt, maar inmiddels al een tijdje gestopt.
Helaas boeie de game me uiteindelijk niet zoveel meer.. Erg jammer want ik vond het altijd ontzettend leuk.

Ik ben nu ook redelijk gameloos.. Ik wacht op een goede vervanger voor wow.
Op dit moment kijk ik met een schuin oog naar Diablo3.. Maar deze game geeft niet de multiplayer open wereld die wow wel heeft. ( en dat vond ik een van de leukste aspecten van wow )

Ik wacht geduldig af op wat komen gaat :(....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:44
GAME OVER!

Zo gisteren eindelijk Deathwing (Madness) 25 HC down! We hadden deze boss veel eerder down kunnen krijgen, maar helaas was de motivatie een beetje weg en daardoor hebben we veel raids moeten cancelen. Ik moet eerlijk bekennen dat bij mij de motivatie ook wel weg was, aangezien ik de instance niet leuk vind.

In mijn eigen beleving was Lich King 25 HC een veel betere boss en die dropte tenminste ook een unique mount, namelijk Invincible (<--trotse eigenaar). Madness 25 dropte maar liefst 3 mounts, 2 hc mounts en 1 normal mount, helaas is het verschil alleen de kleur. Qua mount had die Chromatic Drake die je kunt kopen voor 20 euro een betere reward kunnen zijn.

Verder hadden we de 25 man realm first, jammer genoeg was een 10 man guild ons al voor, dus geen Feat of Strength. 10 man zal altijd makkelijker of moeilijker zijn dan 25 man, daarom vind ik dat je zowel 10 man als 25 man moet belonen met een Realm First. Helaas zal Blizzard dit tot nu toe niet veranderen voor bijvoorbeeld MoP.

Oja, allemaal pro wapens, maar zover ik weet blijft de caster legendary BiS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Shady15 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:00:
GAME OVER!

Zo gisteren eindelijk Deathwing (Madness) 25 HC down!
Gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
NMe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:43:
[...]
Dualboxen gaat trouwens best lekker op mijn nieuwe pc. En om de een of andere stomme reden heb ik zelfs zin om dat karakter te gaan levelen. 8)7
Dit heb ik ook gedaan toen ik RAF een Druid en Priest levelde. Paar macro's opgezet. Moonkin spam, priest met assist macro's en druid hots met priest assist hot macro. Niet echt profi, maar ben amper dood gegaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282721

Vraagje. Hoe kun je een raid solo'en. Ik heb dit ooit eens geprobeerd maar toen mocht ik niet binnen omdat ik niet in een raid groep zat. Gewone 5 man instances lukte me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

Anoniem: 282721 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:27:
Vraagje. Hoe kun je een raid solo'en. Ik heb dit ooit eens geprobeerd maar toen mocht ik niet binnen omdat ik niet in een raid groep zat. Gewone 5 man instances lukte me wel.
trouwens je kan nu toch met real-id heroic dungeons doen etc? ik wil best me real id geven zodat ik met mensen van het forum met mijn fresh mage door de dungeons kan lopen ;) of met healing druid!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
group met een guildie, convert to raid. log dan uit en log een ander char van jezelf in, group die in de raid en switch back naar je eerst char.
Je offline char blijft gewoon in de raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Vragen of iemand een raid group met je maakt, zij zullen niet saved worden als ze niet naar binnen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-04 22:14
Zitten er nog mensen op Tarren Mill met een leuke nederlandse guild? ben vandaag begonnen met WOW en wilde graag wat mensen toevoegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Yokidrink schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:33:
[...]

group met een guildie, convert to raid. log dan uit en log een ander char van jezelf in, group die in de raid en switch back naar je eerst char.
Je offline char blijft gewoon in de raid
Je kunt gewoon op je eigen char blijven. Alleen iemand inviten, convert to raid, binnen gaan, ander laten leaven en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Het is wel tof je voor MC bevoorbeeld niet meer in een RAID group hoef te zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

detheavn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:14:
[...]

Dit heb ik ook gedaan toen ik RAF een Druid en Priest levelde. Paar macro's opgezet. Moonkin spam, priest met assist macro's en druid hots met priest assist hot macro. Niet echt profi, maar ben amper dood gegaan :p
Nah, ik heb die boomkin die ik aanmaakte gewoon op follow gezet, hij hoefde alleen maar aanwezig te zijn om het een guild group te maken. :P En levelen zou ik gewoon solo doen, áls ik dat doe. Een weekendje is in principe genoeg voor 80-85 voordat het account weer gaat slapen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
eneral

Humans and Orcs are next on the list after dwarves for character model updates.
The Pandaren may also have a dragon turtle mount that will look different from the one obtained through fishing.
The DotA style battleground that got cut is still something that they would like to do, but it needs some new tech that isn't developed yet.
Tri-spec is off the table for the foreseeable future.
There are now eight core buffs, so the UI will show you the number out of eight that you have (6/8).
A new character customization screen is in the works, with a visual list of what the different customizations look like. The screen also has a small video of what the class looks like in action, similar to Diablo III.
Pet battles with World of Warcraft Remote are something that is on the list of things that would be nice to do someday.
The giant statue in Jade Forest will be destroyed when the Alliance and Horde battle, bringing consequences for the entire continent.
The Molten Front daily quests were tuned to take too long.
If titles become account wide, you will be able to use it at the level you could have earned it at.
Mounts are on the list of things to be made account wide, either at launch or a patch soon after.
It still isn't clear if the final version of MoP will raise the guild level cap or not. However, the guild experience caps will be removed.
Green level difficulty and harder quests may give a flat amount of guild experience in order to allow lower level players to contribute to guild leveling.
World PvP may be encouraged by rewards such as raising the Conquest Points cap when .
Before Wrath of the Lich King came out, less than one percent of the playerbase actually experienced Sunwell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze is ook best interessant:
Garrosh has become corrupted and has been doing some really nasty things beneath Orgrimmar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 13:40
Omdat het lang duurde voordat sunwell beschikbaar was en nog best pitig ook. weet nog dat filmpje van sk gaming world 1st was erg tof.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:23
Rakkerzero schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:19:
Deze is ook best interessant:

[...]
spoiler:
Garrosh Hellscream zou de nieuwe eindbaas worden in de nieuwe exp.
Bron: Fok

[ Voor 19% gewijzigd door Ryan_ op 20-03-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ryan_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:22:
[...]
spoiler:
spoiler:
Ze spraken dat je 'm in de laatste patch zou neerhalen, niet zozeer dat het de eindbaas zou worden. Ik denk eerder met corruptie dat we aan een nieuwe Old God te maken hebben. N'Zoth of hoe je dat schrijft?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:22:
[...]

spoiler:
Bron: Fok
Weet ik. Daarom is dat regeltje ook zo interessant. En vooral als je bedenkt dat onder Orgrimmar Ragefire Chasm ligt. Zou die dan een revamp krijgen om als raid te dienen. We zullen allemaal nog wel te horen en te zien krijgen..... over anderhalf jaar ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 20-03-2012 17:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
De post op mmo-champion legt het lootsysteem voor LFR ook beter uit. Aan de ene kant mooi dat niemand elkaar kan beinvloeden en items kan needen. Iedereen gaat persoonlijk pech/geluk hebben en niet/wel een item krijgen. Dit item is echter random, maar gebaseerd op je huidige spec. Je kunt dus niet iets looten voor je off spec.

Iets aparts is de bonus roll. Als je reputation met een faction hoog genoeg is kun je iets krijgen waarmee je een bonus roll in LFR mag doen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Xzito schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:20:
Omdat het lang duurde voordat sunwell beschikbaar was en nog best pitig ook.
Toch mis ik die tijd wel. Ik heb zelf maar één of twee bazen gezien in SW voordat het tijd was voor WotLK maar het gaf wel een gevoel van achievement dat ik daarna nooit meer gehad heb om een first kill te hebben. Ook attunements mis ik wel, dat gevoel van progressie hoort gewoon in deze game thuis. Had attunements dan account wide gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:49

Seraphin

Meep?

NMe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:28:
[...]
Ook attunements mis ik wel, dat gevoel van progressie hoort gewoon in deze game thuis. Had attunements dan account wide gemaakt...
Mee eens, leuke suggestie, en ook nog eens praktisch haalbaar --> nice!

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seraphin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:36:
[...]

Mee eens, leuke suggestie, en ook nog eens praktisch haalbaar --> nice!
Heb er maar een thread voor gemaakt. :P

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3523404020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
maar even gebumped. zal ik van de week nog wel een paar keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Ja lijkt me weer erg leuk. De Kara attunement was leuk om te doen. En als je dit combineert de de accountwide achievements vind ik dat een prima oplossing

Ook een bump dus. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
Goed idee. bedenk wel dat het hele idee van nieuwe speler die niet mee kan omdat niet de juist atttument de hele reden is waarom weg gehaald is.

als daar nog iets op verzint zodat de "nieuwe" speler niet in het nadeel is en 20 raids door moet om in nieuwste raid te kunnen komen.

Misschien in de vorm dat attument extra kans op loot vormt zoals met bonus roll van plan zijn !?
of dat als iedereen in raid attuned is 1/2 extra item(s) per baas droppen (op einde) of zo

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 20-03-2012 19:16 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JbSxbJhx5FFhjTYEHAKVBa6w/full.jpg

Even een mededeling m.b.t. de SoR lijst.

Na zondag 1 april verdwijnt de lijst uit de topicstart. Dan heeft de lijst een maandje meegedraaid als ondersteuning om de uitdeling van de nieuwe Scroll of Resurrection te vereenvoudigen onder ons.
Na deze datum is het dus weer je eigen zaak om je SoR zelf te regelen zonder deze lijst.

Alvast bedankt!

Voor diegene die graag een scroll willen, kijk even in de 2e post van dit topic. Daar staan alle mensen in die bereid zijn je scroll te sturen. Post geen verzoeken in het topic zelf, maar vraag het via DM!!!

Aanmelden kan natuurlijk ook nog gewoon t/m 1 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mists of Pandaria Beta Opt-in and FAQ - Beta is "very close"
The beta is now "very close" and Blizzard finally clarified how invites will work for people who bought the WoW Annual Pass.
We’re very close to beginning beta testing for World of Warcraft®: Mists of Pandaria™! Over the course of the beta test, we’ll be inviting Annual Pass holders, press, fansites, friends and family, and opt-in beta testers to participate. As there’s no NDA for this test, you’re likely to start seeing lots of screenshots and new video around the web. Please keep in mind that the game is still in development, and what you’ll see during the beta test is not necessarily representative of the final game.

If you’re wondering how you can help us test Mists of Pandaria, or how the test works, look no further than the paragraphs directly below this one.

How do I opt-in?
Once you’ve set up a Battle.net account and have attached at least one Blizzard game, you can choose to opt in to our beta tests from the Beta Profile page. You’ll need to select which franchises you’d be interested in helping test, as well as download and run the System Check tool to attach your computer’s specifications to your beta profile. Once that’s complete it’s simply a matter of waiting for an invite.

How will I know if I’m selected?
We’ll send you an email letting you know when you’re selected, but please be aware of phishing attempts. Some unscrupulous individuals send out falsified emails purporting to be from Blizzard, but are in fact meant to steal your login credentials. For more information on how to identify these emails please refer to our Battle.net Security site. One easy way to ensure your invite is legit is to avoid clicking on links in any invite emails you receive, and instead log in to your Battle.net account and see if you have a Mists of Pandaria beta license attached. If there’s no license, you can be sure the email you received was not from Blizzard.

I am participating in the World of Warcraft Annual Pass promotion; when do I begin testing?
We’re inviting Annual Pass holders in waves over the course of the beta test, and will be ramping up the number of invites we send as quickly as possible. We’ll be inviting Annual Pass holders based on several factors, including how long your World of Warcraft account has been active and when you signed up for the Annual Pass. Keep an eye on your Battle.net account and email for your invite to join the beta test.

How many players do you plan to invite to the beta test?
Our primary focus will be ensuring that all of the players who signed up for the Annual Pass are invited over the course of the beta test. The number of additional players we invite will be based on our testing needs. If during the course of testing we determine we need more players to participate, we’ll invite more.

Is there an NDA?
There is no Non-Disclosure Agreement for the Mists of Pandaria beta test. Those invited to play are free to take screenshots, movies, or stream the game content. Please be aware that the game is very much still a work in progress, and we appreciate your understanding when you encounter bugs, graphical errors, or other issues.

How long will the beta test last?
We have not determined an exact date for the end of the beta test. We’ll post a notice when the beta test is nearing completion.
toon volledige bericht
Bron: http://us.battle.net/wow/en/blog/4639551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Attunements zijn bad.

Genoeg gear verzamelen is je attunement w.m.b.

Wil natuurlijk niet zeggen dat er geen epic introductiequest voor een raid kan zijn. Maar die moet je doen omdat je het leuk vind of voor de rewards, niet omdat het verplicht is voor de nieuwe tier van raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:20:
Attunements zijn bad.

Genoeg gear verzamelen is je attunement w.m.b.
Bepaalde gear verzamelen zodat je vervolgens een hogere/moeilijke (raid) dungeon in kan is natuurlijk een goeie attunement, maar Blizzard gooit zelf wat dat betreft roet in het eten.

In het begin cata moest je enige moeite doen om item level 333 te halen zodat je in heroic dungeons kon deelnemen. vervolgens moest je item level 346?? hebben om de eerste tier cata raids te kunnen doen.
Dat werd van de kaart geveegd toen de troll dungeons en later Firelands uit kwamen. die eerste tier raids werden bijna niet meer gedaan, want firelands was er. Iedereen deed niks anders meer dan die troll dungeons want de gear was beter.
Hetzelfde werd weer gedaan met Dragon Soul raid en 5-man dungeons. troll dungeons worden nu ook bijna niet meer gedaan. Firelands wordt ook bijna niet meer gedaan, want Dragon Soul is waar je moet zijn. En tsja als je dan ook nog eens gear vrijwel gaat weggegeven met LFR dan heb je weinig attunement meer.

En dat is best wel jammer.

Ik zou graag wel weer iets zien in Warcraft waardoor wat meer moeite moet doen om een stap omhoog te gaan. Dit kunnen attunements zijn in de zin van: je moet iets unlocken in de dungeon om een questchain te krijgen. Of het kan serverwide zijn, zoals de AQ gate event waar je dus als server zijnde moet samenwerken om verder te gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 21-03-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Da's wel een goed punt. In de tijd dat er nog attunements waren waren raids minder makkelijk toegankelijk. De attunements waren in feite een check: kun je deze bazen in deze dungeons killen, dan kun je waarschijnlijk ook de eerste baas in Kara/MC aan.

Die check wordt nu gedaan door de ilvl-barrières. Als je X gear hebt kun je waarschijnlijk de eerste baas in DS killen. Alleen valt deze check te omzeilen door PvP in je bags te hebben. Zolang je een beetje competitieve DPS/HPS/tanking doet is er niks aan de hand natuurlijk, maar als je door de mand valt word je in LFR waarschijnlijk net zo hard gekickt als dat je in een PuG niet zou worden toegelaten met je greens. De huidige methode biedt dus in feite meer kansen dan de inspect-methode van vroeger. Je kunt laten zien wat je waard bent, en het is aan de rest van de raid om te bepalen of je mee mag blijven doen.

Maar tegenwoordig zouden attunements een beetje nutteloos zijn. Je LFD't de benodigde dungeons, en je levert je quests in voor een sleutel. Daar zit mijns inziens weinig brood in. Een epische questline die je kunt doen om de dungeons te intorduceren lijkt me iets dat Blizzard zelf ook wel voor ogen heeft, en in feite is een zone als Mount Hyjal natuurlijk één grote introductie voor Firelands geweest. Net zoals de Hour of Twilight dungeons een introductieverhaal vertellen voor Dragon Soul.

--Om nog even in te gaan op de post van Rakker: Natuurlijk is alle begin het moeilijkst. Voor de Cata heroics had je ilvl 329 nodig. Dat betekende dat je gear nodig had van questlines in Highlands en Uldum, aangevuld met normal dungeon drops. De JP die je verdiende in normals kon je gebruiken om 346 gear te kopen om dit proces te versnellen. Maar voor de raids was geen vereist niveau, behalve de eisen van de raid leader.

Zodra Firelands uitkwam was de oude drietrapsraket van normal dungeons tot 329 > heroics tot 341 > trolls al verouderd, want je kon al 346/359 gear kopen voor de JP uit normal dungeons. Natuurlijk wil ieder character dan zo snel mogelijk de troll dungeons in, en dat was ook prima mogelijk, want je kon gaten in je leveling gear heel snel aanvullen met 359 gear, dat al hoger level was dan de drops in de troll dungeons.

[ Voor 23% gewijzigd door Blistimo op 21-03-2012 09:46 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Rakkerzero schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:31:
[...]

Bepaalde gear verzamelen zodat je vervolgens een hogere/moeilijke (raid) dungeon in kan is natuurlijk een goeie attunement, maar Blizzard gooit zelf wat dat betreft roet in het eten.

In het begin cata moest je enige moeite doen om item level 333 te halen zodat je in heroic dungeons kon deelnemen. vervolgens moest je item level 346?? hebben om de eerste tier cata raids te kunnen doen.
Dat werd van de kaart geveegd toen de troll dungeons en later Firelands uit kwamen. die eerste tier raids werden bijna niet meer gedaan, want firelands was er. Iedereen deed niks anders meer dan die troll dungeons want de gear was beter.
Hetzelfde werd weer gedaan met Dragon Soul raid en 5-man dungeons. troll dungeons worden nu ook bijna niet meer gedaan. Firelands wordt ook bijna niet meer gedaan, want Dragon Soul is waar je moet zijn. En tsja als je dan ook nog eens gear vrijwel gaat weggegeven met LFR dan heb je weinig attunement meer.

En dat is best wel jammer.
Het moet niet zo zijn dat het verplicht is om een oude raid te doen voordat je aan de nieuwe kan beginnen. Zoals je zelf aangaf, niemand doet die oude dingen meer. Dat gaat ook niet veranderen. Als een nieuwe contentpatch uit komt vind ik dat je je gear geschikt moet kunnen maken om de nieuwe raid te kunnen doen doormiddel van 5 mans (JP) en LFR.

Wat heb je tegenwoordig nodig om welkom te zijn in normal DS raids? ilvl 384 zeker wel. Je bent nog wel meerdere weken bezig om dat voor elkaar te krijgen, zelfs met de LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:42
Laat die Beta test maar snel beginnen! Ik hoef zelf niet mee te doen, maar hoe eerder - hoe beter! Dan zijn ze ook sneller klaar voor de echte release!

Gister met wat maatjes van buiten de guild met alts door DS normal gelopen op mijn rogue. Was leuk! Kon mijn 359 chest vervangen door de T13 chest 397 en sta meteen op ilevel 392. Ik was blij verrast toen ik op hun Mumble kwam en wat oude bekenden hoorde… Die SoR heeft een goede uitwerking op het spel!

Vanavond eens kijken of we de eerste 3 HC kunnen pakken en dan wat meer tries kunnen forceren op Hagara. Ik heb zat ideeen om ons succes te vergroten, nu nog een beetje tijd om het te proberen!

Vanmiddag ook de patchnotes maar eens doorpluizen, ik lees hier zat interessante zaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384805

Rambie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:41:
Zitten er nog mensen op Tarren Mill met een leuke nederlandse guild? ben vandaag begonnen met WOW en wilde graag wat mensen toevoegen..
Ik speel op Tarren Mill, je mag me wel toevoegen ( Thagob ) maar ik zit niet in een nederlandse guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 11:16
Gisteren DS weer eens in, mij werd verteld dat de guild weer een paar oude bekenden meenam. Dat pakt altijd goed uit, dat zijn mensen die weten hoe ze moeten dps'sen en healen. We hadden alleen nog Spine en Deathwing op het lijstje staan.

Raid begon om 20.45, 21.10 stonden we weer buiten. Voor het eerst 1 tank gebruikt op Deathwing; 2 tanks zijn inderdaad nergens voor nodig op dat gevecht, zolang je de corruptions maar op tijd neer legt:)

Vervolgens BoT in gegaan; Sinestra staat bij ons nog steeds op het lijstje om te doen voordat MoP uitkomt. Helaas niet voorbij Cho'gall heroic gekomen; Zelfs met 392+ gear is dat gevecht nog een redelijke uitdaging voor een guild als wij. Beste try was 2.5mil HP left oid. Probleem in dat gevecht blijven toch het interrupten van de mind controlled mensen. Als op 10 man net de 2 ranged mindcontrolled worden, heb je vaak dikke pech en komen die 'blobs' ineens heel dichtbij.

We realiseerden ons gisteren dat de kans aanwezig is dat wij Sinestra nooit neerhalen; gevecht schijnt flink pittig te zijn en de controle van iedereen moet 100% zijn. Ik vind het knap dat guilds het gedaan hebben terwijl ze in 372 gear rondliepen. Hopelijk zie ik het gevecht in ieder geval nog eens, zo lang het niet tot de grond aan generfed is...

Ik zou in MoP eigenlijk wel willen zien dat ze net als die challenge mode voor dungeons ook een challenge mode doen voor raids. Dan overpower je de gevechten niet zo extreem als dat nu het geval is; eigenlijk alle mechanics in de normal Tier11 raids kunnen genegeerd worden nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Goedemorgen,

Gister na 1,5 jaar mijn guild geleave :'( zit nu in <divination> op Bladefist (A). progress is momenteel 6/8HC 10m maar met mijn pro healing zal het snel 8/8 zijn ;)

Ook warlock van 55 naar 58 gehaald, had eigenlijk level 60 gepland maar was te druk met guilds leaven en joinen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik ben bang dat challenge modes alleen interessant zijn voor 'current' content. Zodra er nieuwe content uitkomt zal het grootste deel van de mensen toch vooral daar rondhangen, en eventueel daarvan dan de challenge modes doen. Er zijn volgens mij niet heel veel guilds die even een raid naar BoT of FL organiseren. Een deel van de players heeft gewoon weinig trek in het terugkeren naar content die ze al te lang hebben gezien :P

Voor een dungeon is dat nog wel te organiseren, 5 man heb je wel redelijk gemakkelijk bij elkaar. 10 of 25 lijkt me wat lastiger.

Desalniettemin zou het wel een weerwoord bieden aan mensen die lopen te zeuren dat oude content te gemakkelijk outgeared kan worden. (Duh, daar is het oude content voor :+) En dat heeft dan weer te maken met het business model. Zoveel mogelijk mensen die raid instances in zien te krijgen, hoe incompetent ze ook zijn.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:13:
Ik ben bang dat challenge modes alleen interessant zijn voor 'current' content. Zodra er nieuwe content uitkomt zal het grootste deel van de mensen toch vooral daar rondhangen, en eventueel daarvan dan de challenge modes doen.
Gear wordt genormaliseerd, he. Iedereen heeft dezelfde kwaliteit gear en daarom komen de challenges vooral op skill aan dan op gear. Waar ik me enigzins zorgen om maak is de moeilijkheidsgraad van de challenges, want ze hebben al aangegeven dat de iemand met weinig dungeon ervaring eenvoudig de brons medaille kan halen. Als iedere retard al brons kan halen, hoe moeilijk zou dan zilver en goud zijn? Ik mag hopen voor Blizzard dat het niveau heel snel stijgt daarin. Dus dat een onervaren speler brons kan halen. En dat dan de ervaren heroic dungeon speler zilver kan halen, maar de diehard heroic raid spelers moeten moeite doen om goud te halen. Dan heb je echte challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Leuke nieuwe dingen hoor! Ik krijg echt weer zin in de nieuwe expansion! Dit is wat mij betreft toch wel het belangrijkst naast de challenge modes:
•Raid tiers should last roughly four months, with content updates also coming between the larger raid updates. This could mean we would see a patch every two months or so.

Nog hopen dat de tiers uit meer dan 1 baas bestaan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 21-03-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 12:30
Rakkerzero schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:52:
[...]

Gear wordt genormaliseerd, he. Iedereen heeft dezelfde kwaliteit gear en daarom komen de challenges vooral op skill aan dan op gear. Waar ik me enigzins zorgen om maak is de moeilijkheidsgraad van de challenges, want ze hebben al aangegeven dat de iemand met weinig dungeon ervaring eenvoudig de brons medaille kan halen. Als iedere retard al brons kan halen, hoe moeilijk zou dan zilver en goud zijn? Ik mag hopen voor Blizzard dat het niveau heel snel stijgt daarin. Dus dat een onervaren speler brons kan halen. En dat dan de ervaren heroic dungeon speler zilver kan halen, maar de diehard heroic raid spelers moeten moeite doen om goud te halen. Dan heb je echte challenges.
Van wat ik begrepen heb is dit ook wel de bedoeling ervan. Ze willen dat eigenlijk iedereen brons kan halen. Lijkt daarmee een beetje op de manier van raids om eerlijk te zijn. Iedereen kan lfg (mits je ilevel hoog genoeg is) halen, normal modes zijn opzich ook wel te doen voor een deel van de mensen en hardmodes tja dat is maar voor een deel van de playerbase toegankelijk pre-nerf.
Als je standaard gear krijgt zoals je aangeeft en blizzard niet de dungeons gaandeweg een nerf geeft zal het denk ik geen probleem vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 16:47
hulkie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:57:
Leuke nieuwe dingen hoor! Ik krijg echt weer zin in de nieuwe expansion! Dit is wat mij betreft toch wel het belangrijkst naast de challenge modes:
•Raid tiers should last roughly four months, with content updates also coming between the larger raid updates. This could mean we would see a patch every two months or so.

Nog hopen dat de tiers uit meer dan 1 baas bestaan ;)
Meer zoiets van elke tier uit een boss of 13/14

Want 8 bosses voor 4 maanden is wel erg weinig zoals we in firelands en nu in DS ook maar weer eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Terence(x) schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:00:
[...]

Meer zoiets van elke tier uit een boss of 13/14

Want 8 bosses voor 4 maanden is wel erg weinig zoals we in firelands en nu in DS ook maar weer eens zien.
Heb je 8/8 Heroic op farm dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

[...]

Ik denk dat de uitdaging ook wel degelijk interessant is, want het betekent dat je op gelijke voet bezig bent, en dus je raid setup en de manier waarop je met mechanics omgaat kunt perfectioneren.

Mijn punt is meer dat ik denk dat er weinig animo is voor raid sized challenge modes van 'verouderde' content. Wij zijn welgeteld 2 keer teruggeweest in T11 content toen Firelands uit was, om een blikje te werpen op Sinestra, maar dat was het. Ik kan me voorstellen dat dat bij een 25m raid guild makkelijker zal zijn, want daar pik je waarschijnlijk wel 10 man op off nights op om een challenge mode te gaan doen. Maar dan nog, waarom zou je dan terug gaan naar de vorige tier als je ook de huidige tier kan doen.

Tenzij ze raid challenges alleen releasen voor die oude content, om die instances nog wat activiteit te bieden. Wat op zich niet eens een heel raar idee is, want daarmee voorkom je dat het als verplicht gezien wordt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Yintha schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:05:
[...]

Lol, ja :P

Ik vrees alleen wel dat 8-9 bazen het gemiddelde zal zijn voor patch raid content. Xpack raid content zal altijd groter zijn, want meer ontwikkelingstijd. Wat niet wil zeggen dat ik liever ook Ulduar sized raids zou zien :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Naja, 1 maandje voor normal modes. Daarna 2 maanden voor HC modes om af te sluiten met 1 maandje farmen en de eindbaas HC omleggen.

Maar inderdaad, hoe meer bazen hoe beter, het liefst ook nog in verschillende instances. En een attunement achtig iets zou toch wel het leukst zijn.. Eerst baasje X killen in raid 1 voor je met raid 2 kunt beginnen. We hebben daar wel allemaal al het nadeel van beleefd in het verleden. Nieuwe raiders/ main switches krijgen is echt een pain... Als ze daar nu eens wat slims op zouden bedenken (accountwide attunements oid)!

Mijn mage zit inmiddels zo goed in de gear dat mastery een belangrijkere stat is als haste. Althans volgens de simcraft weights. Ik denk dat er met reforges weinig valt te halen, komt aan op skills... (haha, shit!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Yintha schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:05:
[...]

Jah, jij niet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik vind 8 degelijke bosses wel prima, bijvoorbeeld Morchok stelt niks voor, als er 8 bosses komen met de complexiteit van bijv. madness, dan is het wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Hmja, daar kan ik ook wel mee leven ja. Hoewel ik vind dat de bosses in DS p Morchok na allemaal prima bedacht zijn. Op een buggy as fuck fight als Zon'Ozz of het vuur op Warmaster B. na dan :<

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
wwarmaster vuur problemen (ik heb zeer beperkt veld van zicht, dus redelijk undoable voor me (geluid mods helpen hier wel aardig).

Spine: amalgemations die af en toe na een wipe blijven.
Spine: corruptions die na een wipe blijven, en dus door de plates uitsteken en niet te targetten vallen

Nare bugs gezien het de encounter voor 25 man (in ons geval) onnodig irriterend maakt. Zeker als het 5-6 keer achter elkaar is, kost tijd en mats :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Blistimo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:24:
Hmja, daar kan ik ook wel mee leven ja. Hoewel ik vind dat de bosses in DS p Morchok na allemaal prima bedacht zijn. Op een buggy as fuck fight als Zon'Ozz of het vuur op Warmaster B. na dan :<
Spine design is/was gewoon niet leuk, classes met hoge burst zijn veel meer favorable, daarnaast op madness bv, zijn warriors veel slechter af als tank dan alle andere tanks, tot up het punt dat je het niet zonder paladin in je raid kan doen, zonder de Sacrifice word ik gewoon ge 1shot, zelfs met last stand + sw + trinket, terwijl onze druid gewoon lol'o'cd's popt en gewoon de hit neemt...

Buiten dat om is madness echt een super brak gevecht, veel bugs, en lore wise niet leuk, beetje tegen 4 tentacles aan staren het hele gevecht is vrij boring.

Yor'sahj / pre-nerf ultraxxion waren het leukst in DS, Zon'ozz had wel potencieel maar te vaak random extra debuffs, en de ball die bugged om het echt leuk te maken.

Maar als ik het vergelijk met bv Tier 11, is DS echt waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Weer een character die mee kan in het hele doe-je-ogen-dicht LFR gebeuren. Was net 2 uurtjes lvl 85. :) Met wat kunst en vliegwerk ilevel op kunnen krikken naar 361 en met wat spul in de bags tot 373.

Ben maar op save gegaan en als Resto Druid er in gegaan. Straks kijken of de nieuwe LFDs ook een beetje lukken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Yintha schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:19:
Ik vind 8 degelijke bosses wel prima, bijvoorbeeld Morchok stelt niks voor, als er 8 bosses komen met de complexiteit van bijv. madness, dan is het wel leuk.
Dat is een beetje kort door de bocht. Het feit dat jij tot een relatief kleine groep mensen behoort die in een guild zitten met Dragon Soul Heroic volledig op farm is natuurlijk weinig representatief voor de rest van de community.

Inmiddels is er tweemaal een 5% nerf toegepast zodat meer mensen hun progressie kunnen voortzetten en de rest van de content kunnen ervaren, wat vanuit zowel klantvriendelijk als commercieel oogpunt een logische beslissing is geweest. De stelling 'Heroic Morchok stelt niets voor' is wat dat betreft dan ook volkomen subjectief aangezien dat ten eerste niet voor iedereen geldt, en ten tweede zegt dat ook helemaal niets over de rest van de Heroic bosses in Dragon Soul, waar het merendeel om welke reden dan ook nog steeds moeite mee heeft.

In ieder geval zou je met dat inzicht ook begrip moeten hebben voor deze eerlijke behandeling en het wat minder op jezelf moeten betrekken. Tot een zekere 'elite' groep behoren is nog altijd geen excuus voor elitair gedrag.

Begrijp me niet verkeerd, ik deel je mening verder wel. Persoonlijk zou ik ook graag moeilijkere encounters zien, maar zo werkt gewoonweg niet als je een playerbase van zo'n 10 miljoen tevreden wilt houden. Relativeer een beetje en leg je erbij neer.

[ Voor 9% gewijzigd door Rone op 21-03-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

QFT. Laatst ook, was lekker series aan het kijken, af en toe wat klikken om niet door de mand te vallen kwa healing. alsnog top HPS... Slaat echt nergens op dat niveau.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Rone schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:46:
[...]

De stelling 'Heroic Morchok stelt niets voor' is wat dat betreft dan ook volkomen subjectief aangezien dat ten eerste niet voor iedereen geldt, en ten tweede zegt dat ook helemaal niets over de rest van de Heroic bosses in Dragon Soul, waar het merendeel om welke reden dan ook nog steeds moeite mee heeft.
In vergelijking met de andere HC (en sommige normal) gevechten op 10 man is het inderdaad makkelijker.

Dit is niet beledigend of wat dan ook (vool je zeker niet aangesproken), dit is "per design". Dat er nog steeds mensen zijn die dit niet kunnen zegt mij niets. Die keren dat ik LFR zonder volledige guild heb gedaan (eens maar nooit meer) wipede mensen, dus ja, als deze de mensen zijn die het niet op heroic de eerste baas kunnen doen.... da's dan niet omdat de baas moeilijk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
[...]
Gear wordt genormaliseerd, he. Iedereen heeft dezelfde kwaliteit gear en daarom komen de challenges vooral op skill aan dan op gear. Waar ik me enigzins zorgen om maak is de moeilijkheidsgraad van de challenges, want ze hebben al aangegeven dat de iemand met weinig dungeon ervaring eenvoudig de brons medaille kan halen. Als iedere retard al brons kan halen, hoe moeilijk zou dan zilver en goud zijn?
Ik denk dat ze daar wel een goeie balans in gemaakt hebben. Challenge modes zouden de 'heroics' van MoP zijn. Daardoor is bronze misschien wat nu een reguliere heroic is, silver een hardmode en gold een speedrun hardmode.

Maar goed, is sowieso allemaal koffiedik kijken. Ik check het wel zodra ik beta in mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

@Rone,

Ik heb geen 8/8 op farm, heb zelf maar 2/8 (morch + unsleeping)
Ik vind mezelf ook geen elite.

Sowieso zei ik dat Morchok niets voorsteld niet dat Heroic Morchok niks voorsteld, maar ik kan me herrineren dat morchok normal ge oneshot werd in mijn guild door de alt group met wat casuals.

Over de Beta opt in, klopt het dat ik ook met annual pass moet hopen op een beta invite? o.0

[ Voor 13% gewijzigd door Yintha op 21-03-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
ValHallen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:47:
[...]

QFT. Laatst ook, was lekker series aan het kijken, af en toe wat klikken om niet door de mand te vallen kwa healing. alsnog top HPS... Slaat echt nergens op dat niveau.
Ik gebruik LFR afgezien van de kans op een upgrade voor mijn offspec eigenlijk alleen als een soort training ground. Ik ben pas kort weer begonnen en heb hierdoor de encounters nog niet al te vaak gezien. Voor mij is het een hele makkelijke manier om bepaalde fases te bekijken en wat dingen uit te proberen. Zo heb ik de laatste keer bij deathwing de timing van mijn cooldowns wat aangepast. In de tijd dat ik afwezig ben geweest is het gevoel toch wat gaan roesten en heeft het weer wat practise nodig welke ik daar dus op doe ondanks dat het zo makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren heb ik een poging gedaan tot de eerste boss van BWL (Razorgore) samen met iemand uit de guild, maar we wisten allebei niet precies wat te doen. Wat ik van forums etc heb gelezen moet je de orb gebruiken om te mind controllen terwijl iemand anders alle adds omlegt. Dat alles zonder de boss te doden voordat ie alle eggs heeft vernietigd door het mc verhaal.

Je moet eerst even 3 man opzij zetten en dan kun je bij de orb komen, prima. Die kan ik dan gebruiken en opdrachten geven, ook nog goed. Maar dan raakt de tijd op en moet je opnieuw de orb gebruiken. Dit kon echter niet? Ik kon klikken wat ik wilde op die orb, maar er gebeurde niets. Na een tijdje houdt het dan op en vergaat de wereld en zo.

Kan iemand vertellen of er nog iets anders is waar je rekening mee moet houden? Of misschien tips?

Uiteindelijk maar snel nog even 2 dungeons gelopen om VP te cappen, maar schoot niet echt op gisteren. Vanavond met de guild weer LFR in en hopen op een leuke groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Darkangle schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:51:
[...]

Dat er nog steeds mensen zijn die dit niet kunnen zegt mij niets.
Maar dat zegt Blizzard wel iets en daaruit kwam het besluit voort om het geheel wat eenvoudiger te maken.
De één is het daarmee eens, de ander niet. Ook dat is een gevolg van de omvang van de playerbase. Blizzard probeert een zo groot mogelijke groep tevreden te houden, dus zelfs statistisch gezien zit je daar niet altijd bij.
Yintha schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:52:
@Rone,

Ik heb geen 8/8 op farm, heb zelf maar 2/8 (morch + unsleeping)
Ik vind mezelf ook geen elite.
De 'jij' in mijn bericht was algemeen bedoeld, in de zin van 'men'. :)
Over de Beta opt in, klopt het dat ik ook met annual pass moet hopen op een beta invite? o.0
Mensen met een annual pass krijgen voorrang wat betreft invites voor de bèta. Uiteindelijk krijg je er één, alleen zul je moeten wachten tot het moment daar is.
quote: Blizzard
Our primary focus will be ensuring that all of the players who signed up for the Annual Pass are invited over the course of the beta test. The number of additional players we invite will be based on our testing needs. If during the course of testing we determine we need more players to participate, we'll invite more.

[...]

We’re inviting Annual Pass holders in waves over the course of the beta test, and will be ramping up the number of invites we send as quickly as possible. We’ll be inviting Annual Pass holders based on several factors, including how long your World of Warcraft account has been active and when you signed up for the Annual Pass. Keep an eye on your Battle.net account and email for your invite to join the beta test.

[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 21-03-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Rone schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:00:
[...]

Maar dat zegt Blizzard wel iets en daaruit kwam het besluit voort om het geheel wat eenvoudiger te maken.
De één is het daarmee eens, de ander niet. Ook dat is een gevolg van de omvang van de playerbase. Blizzard probeert een zo groot mogelijke groep tevreden te houden, dus zelfs statistisch gezien zit je daar niet altijd bij.
Out of context quote.

Het gaat hier alleen om baas 1, hoe makkelijk hij is in vergelijking met de rest HC, en zelfs sommige normal gevechten.

Blizz maakt baas #1, of beter gezegd altijd een baas makkelijk op HC. Zeer makkelijk. Wat jij benoemt heeft daar niets mee te maken, dat is meer voor het algemeen (ik neem aan dat je doelt op de 5% debuff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:27
IntToStr schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:58:
Gisteren heb ik een poging gedaan tot de eerste boss van BWL (Razorgore) samen met iemand uit de guild, maar we wisten allebei niet precies wat te doen. Wat ik van forums etc heb gelezen moet je de orb gebruiken om te mind controllen terwijl iemand anders alle adds omlegt. Dat alles zonder de boss te doden voordat ie alle eggs heeft vernietigd door het mc verhaal.

Je moet eerst even 3 man opzij zetten en dan kun je bij de orb komen, prima. Die kan ik dan gebruiken en opdrachten geven, ook nog goed. Maar dan raakt de tijd op en moet je opnieuw de orb gebruiken. Dit kon echter niet? Ik kon klikken wat ik wilde op die orb, maar er gebeurde niets. Na een tijdje houdt het dan op en vergaat de wereld en zo.

Kan iemand vertellen of er nog iets anders is waar je rekening mee moet houden? Of misschien tips?

Uiteindelijk maar snel nog even 2 dungeons gelopen om VP te cappen, maar schoot niet echt op gisteren. Vanavond met de guild weer LFR in en hopen op een leuke groep :)
Wat belangrijk is bij dit gevecht, is dat jij (de MC persoon) niet geraakt wordt tijdens MC. Als dit wel gebeurt, gaat er 22,5 seconde van de MC af, max 2 keer.
Als dit lukt kan je na de MC weer opnieuw MC gebruiken, of je moet 15 seconde wachten.
Wat ook belangrijk is, is dat je net voor het einde van de MC fase, rechtermuisknop op Razorgore doet, dan Dismiss Pet. Doe je dit niet, dan kan je niet direct weer MC.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Beste mensen, even een vraagje. Ik ben met wat vrienden een guild aan het opzetten en wij willen op de drempel toch ff DS door. Is DS normal vergelijkbaar qua tacts met de dungeonfinder?

Op deze manier zouden we mensen kunnen voorbereiden iig qua gear. maar nog belangrijker de fight.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
IntToStr schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:58:

Waarschijnlijk wordt je gehit. Zodra je op de orb klikt krijg je een MC channeling spell en tegelijkertijd debuff van dezelfde lengte. Die debuff zorgt ervoor dat je niet opnieuw kan klikken voor MC. In een ideale situatie wordt je niet gehit en is dus je debuff weg als je channel eindigt. Wordt je wel gehit wordt de tijd van je channel ingeperkt en als die afloopt blijf je dan dus nog met die debuff zitten. Tijdens de MC is het de bedoeling dat je met Razorgore alle eieren die in de kamer liggen vernietigd. De adds proberen dat tegen te houden en vallen dus primair Razorgore aan. Zodra Razorgore dood gaat terwijl er nog eieren liggen is het wipe.

Het is overigens te doen om het te tweemannen - overleven doe je het wel, maar helemaal niet gehit worden is soms nog best lastig. Met drie gaat het al een stuk makkelijker - het probleem is namelijk niet DPS, maar gewoon de ruimte coveren.

[ Voor 8% gewijzigd door rodie83 op 21-03-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dakreal schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:36:
Beste mensen, even een vraagje. Ik ben met wat vrienden een guild aan het opzetten en wij willen op de drempel toch ff DS door. Is DS normal vergelijkbaar qua tacts met de dungeonfinder?

Op deze manier zouden we mensen kunnen voorbereiden iig qua gear. maar nog belangrijker de fight.
Ja het is vergelijkbaar (doch op sommige punten net wat anders), de schade enzovoorts is wel een stukje pittiger dan je gewend bent van LFR. Alhoewel die 10% debuff op bazen dat redelijk gelijk trekt. Maar op normal de knop niet gebruiken tijdens Ultraxxion is alsnog wipe, net zoals dat je bij Spine bijvoorbeeld wél moet rollen - enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Darkangle schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:11:
[...]

Out of context quote.

Het gaat hier alleen om baas 1, hoe makkelijk hij is in vergelijking met de rest HC, en zelfs sommige normal gevechten.

Blizz maakt baas #1, of beter gezegd altijd een baas makkelijk op HC. Zeer makkelijk. Wat jij benoemt heeft daar niets mee te maken, dat is meer voor het algemeen (ik neem aan dat je doelt op de 5% debuff).
Nee, het ging mij niet zozeer over de eerste boss, maar dat het subjectief is wanneer je iets als 'zeer makkelijk' bestempelt. Pas als het overgrote deel van de community het hier mee eens is en dit ook blijkt uit de cijfers, zal daar iets aan veranderen. Kennelijk is dat hier niet het geval, want er is tweemaal een nerf toegepast.

[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 21-03-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Ik zou gewoon als ik jou was de encounters bekijken op video's van bijvoorbeel tankspot. Daar worden de dingen die je moet weten van een encounter uitgelegd. Heb je deze door dan zal het nog wel eens gebeuren dat een ability je onverwachts te grazen neemt.
Ik ben zelf ook zoals ik al eerder aan gaf nog niet zo lang geleden weer begonnen. Hierbij ben ik weliswaar een groep gejoined die alles op normal mode al meerdere malen gecleared hadden maar aangezien ik de healer rol heb betekend mijn dood toch meestal een wipe. Om deze reden heb ik dan ook wat videos bekeken welke ondanks dat je het gevecht op LFR na nog nooit gezien hebt je enorm helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
rodie83 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:42:
[...]

Ja het is vergelijkbaar (doch op sommige punten net wat anders), de schade enzovoorts is wel een stukje pittiger dan je gewend bent van LFR. Alhoewel die 10% debuff op bazen dat redelijk gelijk trekt. Maar op normal de knop niet gebruiken tijdens Ultraxxion is alsnog wipe, net zoals dat je bij Spine bijvoorbeeld wél moet rollen - enzovoorts.
Inderdaad, de basic's leren..
Ultraxion LFR en Norm is geen verschil voor tanks en healers (behalve dan de druk op knop ander dood in normal) Alleen de DPS krijgen nu ook Fading light.

Zon'Ozz: Ball moet tussen mensen bouncen want als hij de muur raakt komt er veel damage.
Dus 2 groups, ranged en Melee. Dispell doet nu een knockback.

Morchok is het zelfde:
Yor'Sahj is het zelfde ( op green ooze na die op Normal wel damage spread over 4 yards.)

Hagara is zo goed als het zelfde, na de eerste ice of thunder phase worden 2 targets gemarkt, deze krijgen een pijl boen hun hoofd en kom dan net als sindragosa in ICC in een ice tomb, met als enigste verschil. Boeit niey of je er naast staat het neemt namelijk geen andere mensen mee in icetombs.

Warchief (gunship): een extra add, Sappers deze moet je killen en staan vooraan op de priority lijst.
Spawned achter in, gaan stealth komen halverwegen weer tervoorschijn. Slow, deathgrip, Stun helpen.
Rest is zelfde.

Spine, is anders want je moet DW laten rollen en ipv van 1 Corruption killen per plate kill je ze allemaal behalve 1 en roll je om en kill je de laaste corruption voor de algamation en healers moeten door een debuff heen healen.

Madness is het zelfde..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veendijk
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-05 05:26
Zijn er nog tweakers die op Bronzebeard Alliance spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Gisteren vanuit guild ICC geprobeerd zonder dat iemand de tactics goed wist te verklaren. Met 13 personen de 25 man geprobeerd te doen, dat was toch iets te.. uhm. Pittig ;) Zeker als ik de 2e DPS ben met maar 13k (1e had 18k). Uiteindelijk lang op gewiped, maar toch leuk om er in ieder geval wat gezien te hebben, gaan het binnenkort weer proberen nu de tactics op eerste bosses duidelijk zijn.

Wel grappige opmerking van de lvl 80 rogue die meeging en continu omviel: how the hell did people do this at level 80, one mob farts and I'm dead!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Baroshir schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:57:
Gisteren vanuit guild ICC geprobeerd zonder dat iemand de tactics goed wist te verklaren.

Wel grappige opmerking van de lvl 80 rogue die meeging en continu omviel: how the hell did people do this at level 80, one mob farts and I'm dead!
Door de tactics te kennen ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

18 k dps op level 85 in ICC ? das wel heel erg weinig , een of andere grapjas de 30% buff uit gezet ?

nog even over de chalenger modes. speedruns klinkt leuk maar ben bang dat het weer zwaar class stacking gaat worden om daar hooge scores te halen.
Als ik nu kijk , feral tanks doen verreweg de meeste dps. en disc priest kan. ruim 10k. dps doen en toch nog wat healen met atonement. uiteraard zal mop vast wel weer anders zijn , maar ben bang dat het weer weinig met skills te maken gaat hebben en alles met class setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

QFT! in mijn vorige guild hadden we iccHC 10 mans met 9 man gedaan :P ondanks kennen van tacts (want ook op lvl80 gedaan,maar vooral normal) was het nog steeds redelijk pittig,vooral LC vielen er nog wel eens paar om,uiteindelijk na 2 (domme) wipes gehaald met mijzelf,1 tank en 1 healer levend :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dank rodie en xerox! Ga het komende week nog eens proberen in BWL met 2 of 3 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Gisteren vanuit guild ICC geprobeerd zonder dat iemand de tactics goed wist te verklaren. Met 13 personen de 25 man geprobeerd te doen, dat was toch iets te.. uhm. Pittig ;) Zeker als ik de 2e DPS ben met maar 13k (1e had 18k). Uiteindelijk lang op gewiped, maar toch leuk om er in ieder geval wat gezien te hebben, gaan het binnenkort weer proberen nu de tactics op eerste bosses duidelijk zijn.

Wil zelf ook nog graag het hele gevecht van icc25 hc lich king zien (en dan niet in videos). Ten tijde van Wotlk ben ik met de guild waar ik in zat niet verder gekomen dan 11/12hc op 25 man (12/12 in 10 man). Daarom een raid gejoined die met icc25 hc bezig ging laatst. Alle dpsers waren clueless wat betreft de tactics waardoor het langzaam uit elkaar viel. We zijn desondanks nog tot valithria gekomen met alleen een wipe op trash en blood queen. Toen hielden ze het voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 20-05-2022
:D
En op lvl80 hadden we toen ook nog veel minder HP volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Het "zou" nu eigenlijk als een faceroll zou moeten gaan.

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 08-05 11:16
Het is nu ook een faceroll, dat houdt echter niet in dat je alle tactics gewoon comleet kunt negeren. Als je nu met de awareness van tactics en frisse moed die gevechten in gaat, heb je ze met één vinger in de neus stuk voor stuk neer. Op het moment dat mensen denken dat ze de mechanics van een gevecht kunnen negeren, loopt het fout; bijvoorbeeld in het gevecht met LK, met Defile.

Het is wel jammer dat ze de threat mechanic van het tweede gevecht in icc heroic nu compleet kunnen negeren door de threat buff van tanks. Op heroic kreeg de tank in phase 2 een debuff waardoor de threat in rap tempo minder werd, dan moest de offtank overpakken anders had een dps binnen de kortste keren aggro.Nu gaat phase 2 a) verschrikkelijk snel en b) hebben tanks zo gigantisch veel threat dat het toch niet meer uitmaakt... Vond ik altijd een erg geinige mechanic:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Thx Rodi en Der Hans, zo kan ik iig even voorruit. Ik had vooral verwacht dat de damage hoger zou liggen en dat de fuckups minder forgivable zouden zijn. Eerst maar even wat mensen gearen en de guild in trekken!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:07
IntToStr schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:06:
Dank rodie en xerox! Ga het komende week nog eens proberen in BWL met 2 of 3 man.
Jij zat toch ook op SWC? Anders wil ik altijd wel een keertje mee.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Carthrax schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:38:
[...]

Jij zat toch ook op SWC? Anders wil ik altijd wel een keertje mee.
Kan je bij oudere raids niet net zoals bij cataclysm raids mensen van buiten je server meenemen. Ik heb ook een keer een BoT raid gehad met 2 members van andere servers. Indien dit mogelijk is wil ik ook best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Thysiej schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:35:
bijvoorbeeld in het gevecht met LK, met Defile.
Volgens mij heb je de naam van die ability mis, het moet "FUCKING DEFILE FFS" zijn ;)

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Derr_Hans schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:53:
[...]

Inderdaad, de basic's leren..
Ultraxion LFR en Norm is geen verschil voor tanks en healers (behalve dan de druk op knop ander dood in normal) Alleen de DPS krijgen nu ook Fading light.

Zon'Ozz: Ball moet tussen mensen bouncen want als hij de muur raakt komt er veel damage.
Dus 2 groups, ranged en Melee. Dispell doet nu een knockback.

Morchok is het zelfde:
Yor'Sahj is het zelfde ( op green ooze na die op Normal wel damage spread over 4 yards.)

Hagara is zo goed als het zelfde, na de eerste ice of thunder phase worden 2 targets gemarkt, deze krijgen een pijl boen hun hoofd en kom dan net als sindragosa in ICC in een ice tomb, met als enigste verschil. Boeit niey of je er naast staat het neemt namelijk geen andere mensen mee in icetombs.

Warchief (gunship): een extra add, Sappers deze moet je killen en staan vooraan op de priority lijst.
Spawned achter in, gaan stealth komen halverwegen weer tervoorschijn. Slow, deathgrip, Stun helpen.
Rest is zelfde.

Spine, is anders want je moet DW laten rollen en ipv van 1 Corruption killen per plate kill je ze allemaal behalve 1 en roll je om en kill je de laaste corruption voor de algamation en healers moeten door een debuff heen healen.

Madness is het zelfde..
toon volledige bericht
En dan vergeet je eigenlijk nog een boel subtiele verschillen.

Crystal damage op Morchok is in LFR negeerbaar. Op normal wil je wel dat drie mensen zo dicht mogelijk bij de crystal gaan staan om de damage te minimaliseren. Tevens is er een dubbele Stompfactor op de persoon die het dichtst bij de tank staat, wat volgens mij in LFR ook niet bestaat.

Op Yor'Sahj kun je bij een Red Ooze rustig nog wat mensen ver weg hebben staan en erdoorheen healen. Op normal wil je zo dicht mogelijk in de boss gaan staan. Green Ooze doet Splash damage, dus moet er beter uitgespreid worden. De explosion range van de Blue Ooze's Mana Void is volgens mij ook kleiner, dus moet je als mana user wel wat dichterbij gaan staan.

En zo hebben de meeste bosses behalve de duidelijke mechanische verschillen met LFR nog een boel kleine tactische aanpassingen, die een kill maken of kraken.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
pentetic schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:43:
[...]
Kan je bij oudere raids niet net zoals bij cataclysm raids mensen van buiten je server meenemen. Ik heb ook een keer een BoT raid gehad met 2 members van andere servers. Indien dit mogelijk is wil ik ook best wel mee.
Volgens mij moet dat wel gaan, via Real-ID iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
detheavn schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:45:
[...]

Volgens mij moet dat wel gaan, via Real-ID iig.
Bedankt.

In dat geval mocht je wat hulp nodig hebben Baroshir stuur me dan een direct mesage, buiten raid dagen ben ik altijd wel te vinden voor wat old content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Yup dat kan inderdaad, zowel de oude als de nieuwe instances kun je X-realm doen.

http://www.openraid.eu/ dit is een website waarop je X-realm raids kan maken, je vind natuurlijk makkelijker een goede groep in heel europe als in je eigen realm ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Thysiej schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:35:
Het is nu ook een faceroll, dat houdt echter niet in dat je alle tactics gewoon comleet kunt negeren. Als je nu met de awareness van tactics en frisse moed die gevechten in gaat, heb je ze met één vinger in de neus stuk voor stuk neer. Op het moment dat mensen denken dat ze de mechanics van een gevecht kunnen negeren, loopt het fout; bijvoorbeeld in het gevecht met LK, met Defile.

Het is wel jammer dat ze de threat mechanic van het tweede gevecht in icc heroic nu compleet kunnen negeren door de threat buff van tanks. Op heroic kreeg de tank in phase 2 een debuff waardoor de threat in rap tempo minder werd, dan moest de offtank overpakken anders had een dps binnen de kortste keren aggro.Nu gaat phase 2 a) verschrikkelijk snel en b) hebben tanks zo gigantisch veel threat dat het toch niet meer uitmaakt... Vond ik altijd een erg geinige mechanic:)
toevallig hebben wij het vorige week gedaan met 15 man.

enigste 2 waar je tactis moet kennen zijn lk & hoe heet die muts ook al weer die je moet healen.

maar zelfs putricide & sindragosa was blow bl and nuuuke.
we hadden bij putricide 2 dooden die niet wisten wat een plague was , en sindragosa 2 door icetombs in p2 die we ignorde.

zelfs lk kun je de helft vergeten , enige wat je moet weten.
p1 shadowtraps en iemand moet de plague dispellen.
p2. defilé is het enigste wat echt boeit. zelf valkyrs kun je ignore die krijg je toch niet of maar 1 keer.
p3 defilé
p4. zorg dat je geen shadowpriest hebt die het overleefd met dispersion en de boss alleen killed voor de mass rez. iedereen die dan nog dood is krijgt geen achiev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Anoniem: 15813 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:53:
[...]

hoe heet die muts ook al weer die je moet healen
Valithria
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.