Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 257 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.674 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Slechte herinneringen aan Sindy ...
SUFFER, MORTALS, AS YOUR PATHETIC MAGIC BETRAAAAAYS YOOOUUU!!!! D:

Een van de weinige tijden in WoW dat ik daadwerkelijk mijn geluid uit zette ... wat kon dat kreng schreeuwen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Sindy had de beste voice animations ever!

Enige jammere was dat dat gevecht 8 minuten snorefest was tot sub 30% en dan MENTALFREAKINGBALLSTOTHEWALLBATSHITINSANE!

Beetje zoals Spine HC zeg maar...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 18:02
detheavn schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:57:

Een van de weinige tijden in WoW dat ik daadwerkelijk mijn geluid uit zette ... wat kon dat kreng schreeuwen :p
Eens, maar ik vond het samen met LK wel de leukste boss fight van ICC.
Was altijd leuk om zo hoog mogelijk stacks te krijgen als spriest en dan een raidleader horen schreeuwen over vent, WTH are you doing?!
Dispersion ownde daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Anoniem: 15813 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:05:
18 k dps op level 85 in ICC ? das wel heel erg weinig , een of andere grapjas de 30% buff uit gezet ?
30% buff? Niks gezien behalve op HP. Ik haal altijd maar 13k dps (PvP equip), dus lijkt me vreemd als ik daar nu ineens 30% extra voor nodig heb. 18k kwam van Arms warrior met wat LFR items, maar ook maar 3-4.
Thysiej schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:35:
Het is nu ook een faceroll, dat houdt echter niet in dat je alle tactics gewoon comleet kunt negeren. Als je nu met de awareness van tactics en frisse moed die gevechten in gaat, heb je ze met één vinger in de neus stuk voor stuk neer. Op het moment dat mensen denken dat ze de mechanics van een gevecht kunnen negeren, loopt het fout; bijvoorbeeld in het gevecht met LK, met Defile.
Het was gisteren faceroll voor de mobs en dan merk je ook dat je toch wat makkelijk denkt met 150-200k hp van "oh dat komt wel goed, who needs tactics". Bij de 2e boss kwamen we erachter dat het misschien toch teveel van het goede was om en alle mobs en de boss tegelijk te pullen ;)
Al even met de raidleader gesproken gisteren, want het werd wel frustrerend dat er continu gepullt werd zonder dat tactics werden uitgelegd, terwijl 90% niet wist hoe de fight in elkaar zat. Wel grappig om dit dan weer eens met trial & error mee te maken, maar 1 avond is genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 12:30

Dat had ik juist bij XT in Ulduar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Even inhaken op het samen doen van oudere raids met real ID, is het mischien handig om een lijstje te maken met leden die zoiets samen willen doen, zodat we gezamelijk iets af kunnen spreken?

Ik ben er wel voor te porren om oude content nog een keer te doen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:20

junglebeast

hier staat iets

Ja Sindy.. wat haatte ik dat gevecht als Resto Druid.. Al heb ik dat met de 30% wel eens solo gehealed op 10M HC. :) Gelijk mijn t-shirt in de was kunnen gooien.. phew. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

"NOW, FEEL MY MASTER'S LIMITLESS POWER, AND THIS PEAR!"

Afbeeldingslocatie: http://cultureshock.bangordailynews.com/files/2012/01/pear-5422.jpg

:+

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

ValHallen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:04:
Even inhaken op het samen doen van oudere raids met real ID, is het mischien handig om een lijstje te maken met leden die zoiets samen willen doen, zodat we gezamelijk iets af kunnen spreken?

Lijkt mij inderdaad top, heb tussen TBC en Cata alle content gemist (zeg maar Sunwell t/m Firelands) en vind het toch leuk om dit nog eens op een beetje goede manier te doorlopen :)

@pentetic: thanks voor het aanbod, maar voordat ik dat doe moeten we wel een beetje een normale groep hebben die dit ook op een serieuze manier wil doorlopen, de frustratie van gisteren wil ik je onthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13
ValHallen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:04:

Toch jammer dat sommige mensen hier @tweakers bepaald hebben dat ze Horde moeten spelen... 8)7 :9
Zelf doe ik met mijn guild nu regelmatig oude raids. Maar als ik het alleen voor de achievement doe en geen uitdaging meer heb, vind ik er eigenlijk weinig aan...Juist de mechanics van oude gevechten zijn enorm cool en het kan dan nog steeds een prestatie zijn om ze te doen:) De vraag blijft natuurlijk wel, ga je dan nog een keer terug als je het al een keer gedaan hebt? Voor de gear hoeft het iig niet (behalve als je voor transmo sets gaat dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Blistimo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:01:
Sindy had de beste voice animations ever!

Enige jammere was dat dat gevecht 8 minuten snorefest was tot sub 30% en dan MENTALFREAKINGBALLSTOTHEWALLBATSHITINSANE!

Beetje zoals Spine HC zeg maar...
Mijn 1e keer Sindy HC in mijn new guild.
Debuff ? waar ? BOOM : MEK ! ooops...

En @ andere ik ben Alliance en ik ben altijd in in old content voor achievments , rep , sets etc.
Aangezien mijn guild daar absoluut niet voor te porren is.

En ik graag nog Icc25 achievments wil en Naxx en Ulduar en FL heroic en normal etc , dus ja :)

[ Voor 24% gewijzigd door Mektheb op 21-03-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Mektheb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:11:
[...]

Mijn 1e keer Sindy HC in mijn new guild.
Debuff ? waar ? BOOM : MEK ! ooops...

En @ andere ik ben Alliance en ik ben altijd in in old content voor achievments , rep , sets etc.
Aangezien mijn guild daar absoluut niet voor te porren is.

En ik graag nog Icc25 achievments wil en Naxx en Ulduar en FL heroic en normal etc , dus ja :)
Mooiste vind ik nog dat iemand met de tomb pijl boven zijn hoofd de complete groep in loopt die bovenaan de trap staat te wachten tot de mensen met tombs juist onderaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Thysiej schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:09:
[...]
De vraag blijft natuurlijk wel, ga je dan nog een keer terug als je het al een keer gedaan hebt? Voor de gear hoeft het iig niet (behalve als je voor transmo sets gaat dan)
Mounts, transmo, titles, sommige drops (bags, jewels), kan best wat verzinnen hoor. Bags en jewels klinkt misschien vreemd, maar 6 slots meer dan je al hebt per bag voor 400-500g vind ik teveel, doe ik liever wat oude raids voor 22 slot bags xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Argh, herinner me daar niet aan. :/

Ten tijde van Sindy (normal) viel onze guild min of meer uit elkaar. Een aantal mensen had wat onvrede over het feit dat bepaalde mensen steeds maar dezelfde fouten maakten op die fight, maar gezien wat terugvallende signups had ik weinig keus in het meenemen van die mensen. Uiteindelijk liep dat na twee weken wipen op Sindy uit op het vertrek van ongeveer 8 mensen tegelijk, wat best pijnlijk is in een 25-mans raidingteam met ongeveer 32 raiders. We hebben toen het tweede raidingteam, dat al langer worstelde, opgeheven en de leden die verder wilden raiden opgenomen in het eerste team. Toen moesten we dermate aan elkaar wennen dat we alsnog bijna 2 maanden liepen te wipen op Sindy. 8)7 En toen het eindelijk goed ging, kwam een tijdje later Sindy heroic. :'(

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:44:
[...]

Crystal damage op Morchok is in LFR negeerbaar.

Tevens is er een dubbele Stompfactor op de persoon die het dichtst bij de tank staat, wat volgens mij in LFR ook niet bestaat.
Correct, al ga je niet dood bij een rode lijn op normal maar is wel massive damage. Blauw is goed, geel kan rood wordt wel kritisch. De Double stomp is gewoon actief op LFR geloof ik.
Op Yor'Sahj kun je bij een Red Ooze rustig nog wat mensen ver weg hebben staan en erdoorheen healen. Op normal wil je zo dicht mogelijk in de boss gaan staan. Green Ooze doet Splash damage, dus moet er beter uitgespreid worden. De explosion range van de Blue Ooze's Mana Void is volgens mij ook kleiner, dus moet je als mana user wel wat dichterbij gaan staan.
Red Ooze klopt, Green Ooze heb ik aan gegeven ;)
Blue Ooze's Mana void is 30yard radius waarin hij mana terug geeft.
In de regel op normal stack je altijd op de boss en ben je normaliter gewoon in ranged.
En zo hebben de meeste bosses behalve de duidelijke mechanische verschillen met LFR nog een boel kleine tactische aanpassingen, die een kill maken of kraken.
Meeste ben ik wel door heen gegaan, zoals fading light op ultraxion voor dps, Ice Tombs, Sapper en Spine.
Madness is geloof ik geen enkel verschil behalve dat de buff die een aspect geeft op een Arm/Wing hoger is op LFR. Als in 80k dps LFR vergeleken met 55k dps op normal met mijn mage.

Sindragosa o0
Horror's, die stem echt zo irritant :D
HM was ook erg irritant idd, ben je net bij de 30% wat echt lang duurde wipe je..
kan je weer die draak aanhoren.

Zoals DW Madness progressie, tot aan platform 4 ok, einde van platform wipe je kan je weer 10 min uit je neus eten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 21-03-2012 14:27 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Sindy HC was een echt cool gevecht. Elke keer weer schreeuwen; chagrijnig zijn met de debuff. Zeikende raidleaders dat je dps te laag is "But.. but... i hazzzz the debuf." "I don't care, you're a warlock. Do a freaking gazillion dps!" (raidleader was mage....).

We hadden een healer in onze raidgroep zitten met een ruk pc, die kon niet zien waar de icepatches van sindy neerkwamen... We moesten dus over vent aangeven welke kant hij op moest lopen; simpelweg de anderen volgen ging ook niet, dan was je vaak net een seconde te laat. Ik wil niet weten hoeveel whipes we hebben gehad op sindy HC... Wat een tof gevecht, met een schreeuwende raid tot gevolg als je dr eenmaal neer hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Thysiej schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:20:
Sindy HC was een echt cool gevecht. Elke keer weer schreeuwen; chagrijnig zijn met de debuff. Zeikende raidleaders dat je dps te laag is "But.. but... i hazzzz the debuf." "I don't care, you're a warlock. Do a freaking gazillion dps!" (raidleader was mage....).

We hadden een healer in onze raidgroep zitten met een ruk pc, die kon niet zien waar de icepatches van sindy neerkwamen... We moesten dus over vent aangeven welke kant hij op moest lopen; simpelweg de anderen volgen ging ook niet, dan was je vaak net een seconde te laat. Ik wil niet weten hoeveel whipes we hebben gehad op sindy HC... Wat een tof gevecht, met een schreeuwende raid tot gevolg als je dr eenmaal neer hebt
Hadden wij gelukkig geen last van :P
Maar we deden Sindy eens op HM daarna nie meer gedaan ;)

Bagger fight, loot was ook crap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-05 11:24

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zojuist heb ik een oude wow account gemerged met mn huidige, dat is nog een vanilla account.
Nu heb ik die vanuit mn eigen account een scroll of ressurection gestuurd, zodat ik 2x de lvl 80 krijg. ik ben benieuwd of dit werkt, heb de scroll nog niet ontvangen en alleen de accountnaam is anders, de battle.net naam is hetzelfde maar ik stuurde de scroll vanuit account A naar account B via een character dat op B staat.

We will see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:55
Carthrax schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:38:
[...]

Jij zat toch ook op SWC? Anders wil ik altijd wel een keertje mee.
Klopt, zelfs in je guild :p Ik had je toegevoegd aan mijn friends list op de naam Carthos volgens mij, maar je bent nooit online :p Ik ben meestal online op de naam Haelden. Maak graag gebruik van je aanbod :)
pentetic schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:43:
[...]

Kan je bij oudere raids niet net zoals bij cataclysm raids mensen van buiten je server meenemen. Ik heb ook een keer een BoT raid gehad met 2 members van andere servers. Indien dit mogelijk is wil ik ook best wel mee.
Als je een keer mee wil, stuur even een DM met je real id en ik voeg je toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kunnen we niet een verzamel topic lijstje maken ?>

Ik heb namelijk ook interesse in oude raids en andere dingen te farmen met mensen van andere servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:18
Sindy, sindy.... Komt zo bekend voor... Maar toch ook weer niet.

Even armory checken en Bingo! Vlak voor ik mijn enige break in wow heb gehad 1 kill op mijn rogue. Was een leuk gevecht met beetje LoS toch? LK heb ik helaas nooit omgelegd, net als Ruby Sanctum... nooit geweest omdat het nog niet uit was toen ik stopte. Is dat de moeite waard om nog eens te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:00

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Mektheb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:44:
Kunnen we niet een verzamel topic lijstje maken ?>

Ik heb namelijk ook interesse in oude raids en andere dingen te farmen met mensen van andere servers :)
same here,ben iets later begonnen met wow,dus heb een gedeelte niet gedaan :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 14:19
IntToStr schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:42:
[...]

Klopt, zelfs in je guild :p Ik had je toegevoegd aan mijn friends list op de naam Carthos volgens mij, maar je bent nooit online :p Ik ben meestal online op de naam Haelden. Maak graag gebruik van je aanbod :)

[...]

Als je een keer mee wil, stuur even een DM met je real id en ik voeg je toe!
hehe klopt, ben nog druk bezig met The Old Republic, Battlefield 3 en ook nog wat WoW en dat moet ik in een paar uurtjes zien te stoppen ;)
Ik stuur wel even een DM met mijn id.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
We hebben zo al best een aantal man om oude raids te doorlopen. Misschien een DM thread openen en wat real ids verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hulkie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:45:
Sindy, sindy.... Komt zo bekend voor... Maar toch ook weer niet.

Even armory checken en Bingo! Vlak voor ik mijn enige break in wow heb gehad 1 kill op mijn rogue. Was een leuk gevecht met beetje LoS toch? LK heb ik helaas nooit omgelegd, net als Ruby Sanctum... nooit geweest omdat het nog niet uit was toen ik stopte. Is dat de moeite waard om nog eens te doen?
Ruby sanctum niet, LK wel natuurlijk :D

Al is het vergaande glory met OP lvl 85 DPS.
Op lvl 80 met 30% buff was je er op normal al zo doorheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 11:56
Ik wil ook wel met die old-content raids meedoen, zodat ik wat van de lore meekrijg.
En vanavond weer LFR doen zodat ik mijn mage weer PVE Ready kan maken, hopen dat er wat rolled voor mij anders is het weer een uur of 2 verpest.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
IntToStr schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:46:
We hebben zo al best een aantal man om oude raids te doorlopen. Misschien een DM thread openen en wat real ids verzamelen?
Kan dat dan als een gezamelijk iets ? :P

Ik heb namelijk geen diee hoe we dit makkelijk kunnen opzetten.
Ik ben voor alles in wat achievments geeft of rep of gear dus 99% van de game :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 21-03-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

je kan inderdaad een soort van group DM doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:14
Klinkt leuk! Count me in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Het spijt me als het erg slowchat gaat worden nu even hier, maar wie begint het ? want ik heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Ik vind het ook wel interessant om wat old-content runs te doen op mijn characters (ook Alliance). Ben vooralsnog druk met allerlei transmog gear te verzamelen, maar een leuke title vind ik ook wel grappig.

Achievements heb ik weinig mee, maar ze zijn grappig meegenomen.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Is het ook mogelijk om in wow een x-realm chat channel aan te maken anders typen we allemaal /join tweakersbabbelbox ingame xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Yintha schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:49:
Is het ook mogelijk om in wow een x-realm chat channel aan te maken anders typen we allemaal /join tweakersbabbelbox ingame xD
ja maar Dm kan ik ook vanaf werk ;)
en inderdaad wie begint er voordat er 6 gestart worden :P

[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 21-03-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Enige waar ik mee zit is factions. Geeft het geen problemen als er mensen van verschillende factions zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Klopt, dat leverd problemen op. Als IntoStr ermeee begint, count me in; heb net gechecked en jij bent alliance:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

inderdaad ook duidelijk maken of je alliance of horde bent :)
zie de dm wel verschijnen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Als je crossrealm kunt chatten zou het sowieso fantastisch zijn een GoT channel te maken waar we allemaal altijd in zitten! :D (tenminste als je je ervoor aanmeldt zoals bij eve online!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:18
Derr_Hans schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:46:
[...]

Ruby sanctum niet, LK wel natuurlijk :D

Al is het vergaande glory met OP lvl 85 DPS.
Op lvl 80 met 30% buff was je er op normal al zo doorheen..
LK wel gezien natuurlijk, flink aantal keer op gewiped ook. Raid lock was toen geloof ik net geintroduceerd. Volgens mij wilde het toen net niet clicken in de laatste phase... Nog 1 weekje met 5% buff en toen was het rijd voor een WoW Break. Ruby Sanctum ga ik waarschijnlijk niet meer zien. Ik vind achterhaalde content (dus bestemd voor lagere max level-spelers) sowieso niet echt boeiend als het geen speciale gevechten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:14
Hier ook alliance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dus we sturen een DM en we maken een channel ./join TweakersWoW ofzo ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik ben ook zeker voor oude raid content te porren via battle.net. Stuur maar een DM. :)

Alliance hier.

Hebben we trouwens ergens een TS of Vent server voor dit gebeuren?
RMB schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:56:
Als je crossrealm kunt chatten zou het sowieso fantastisch zijn een GoT channel te maken waar we allemaal altijd in zitten! :D (tenminste als je je ervoor aanmeldt zoals bij eve online!)
Dat had je in EQ1. Kon je vanaf verschillende servers het kanaal #holland joinen of zo iets. :P

[ Voor 57% gewijzigd door junglebeast op 21-03-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Mektheb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:57:
Dus we sturen een DM en we maken een channel ./join TweakersWoW ofzo ?.
Kan dat wel eigenlijk?

En Alliance here BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Zit te denken aan een google document waarin mensen het kunnen toevoegen. Is misschien makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
pentetic schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:58:
Zit te denken aan een google document waarin mensen het kunnen toevoegen. Is misschien makkelijker.
Ja alleen heb ik niet graag dat heel planet earth me WoW email weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Mektheb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:59:
[...]

^^ dat dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:59:
[...]

Stuur maar naar mij dan beloof ik plechting dat ik het niet de HELE wereld over stuur.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Ahh natuurlijk, was ook maar een gedachtegang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kan nu toch ook gewoon via de battletag toch?

(slowchat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ShadowBumble schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:59:
[...]

Stuur maar naar mij dan beloof ik plechting dat ik het niet de HELE wereld over stuur.
jij hebt me WoW Email al ;) ( factuurtje van de GPU )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:00:
[...]

jij hebt me WoW Email al ;) ( factuurtje van de GPU )
8)7 Had ik zelf ook kunnen verzinnen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Een eerste poging tot DM is gedaan, ik kon max 10 mensen toevoegen. Even kijken hoe ik er meer in krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hmm heeft iedereen nu in eens thee pauze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nee, telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Ik heb mijn Real-id via dm terug gestuurd. Hopelijk wordt het wat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Lijkt me wel leuk om straks achievement runs te doen voor die WoTLK mounts en andere dingen zoals titles enz., want ik vind het wel moeilijk via de trade chat omdat er meerdere keren mensen meekomen en het express verpesten, en dan heb je net niet die ene achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

IntToStr schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:05:
Een eerste poging tot DM is gedaan, ik kon max 10 mensen toevoegen. Even kijken hoe ik er meer in krijg....
Ik ben meer van de late night dingen, dus tijdstippen en dergelijk is wel fijn zeker om te weten wat de richt tijden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Denk dat het een globaal toevoeg chatroom gaat worden..

Waarbij we door middel van het forum hier kunnen zeggen.
Vanavond LK heroic 10man KOM ALS JE WIL !

En die avond kom je dan als je wil of niet etc.
En niet echt "plan avonden" bedoel ik speel ene avond wel dan neit en dan ene nacht wel en andere keer de morgen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 16:54
kivanco schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:09:
Ik heb mijn Real-id via dm terug gestuurd. Hopelijk wordt het wat!!
Wou ik ook doen, heb je dat naar IntToStr gestuurd ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Voor degenen die ik nog niet had toegevoegd aan de DM thread. Ik zie zo snel geen mogelijkheid tot meer dan 10 personen. Je kunt mij eventueel je realid DMen zodat ik het in die thread kan zetten en iedereen je toe kan voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Yep, misschien krijgen we later allemaal een lijst van alle mensen die meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik wil overigens ook wel een poging tot verzamelen doen en voor degenen die niet in de DM thread staan ook de lijst sturen per DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kan je dat dan met een rar bestandje doen met w8 erop die ze alleen krijgen als ze zelf ook hun gegevens naar je sturen ?.

Anders kan zo iedereen alles weten en zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:26:
Kan je dat dan met een rar bestandje doen met w8 erop die ze alleen krijgen als ze zelf ook hun gegevens naar je sturen ?.

Anders kan zo iedereen alles weten en zien :P
Net alsof een rar password recovery niet binnen 3 minuten gedaan is, met de huidige cpu's :+ we zijn tweakers of we zijn het niet he we moeten onze afkomst niet verlogenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ShadowBumble schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Net alsof een rar password recovery niet binnen 3 minuten gedaan is, met de huidige cpu's :+ we zijn tweakers of we zijn het niet he we moeten onze afkomst niet verlogenen.
Ja ok maar bedoel more less niet zomaar iemand ff die lijst op kan vragen :P.
hij wel lid is van de community hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gewoon even een mailing list ( van iemand die een eigen mailserver + domeintje heb, dus geen hotmail/gmail meuk ) opstellen 1 generieke mail en voila gekoppelde emails eraan en je bent klaar, heb je gelijk een mooie discussie group ;)

[ Voor 22% gewijzigd door ShadowBumble op 21-03-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zal sowieso alleen de lijst per DM naar iemand sturen als die persoon zijn realid heeft gegeven en als de mensen in de DM thread er mee akkoord gaan (maar je bent al akkoord om je realid te delen binnen de thread). Ik zal in ieder geval niets overhaast doen met de emailadressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

zet op pastebin en zeg dat je blizzard gehackt hebt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Moeten we eigenlijk niet in dezelfde realm zitten om samen een bepaalde instance te doen, en daarbij van dezelfde factie zijn xD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Alleen faction we kunnen x-realm raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Er zijn tot nu toe 2 hordies en 10 alliance volgens mij die ik heb verzameld het afgelopen uur. Je kunt elkaar natuurlijk wel toevoegen, maar samen een instance doen gaat m niet worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nope inderdaad, maar alliance kan wel samen LFR in of Raids doen of andere dingen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Horde ook... Kunnen samen wellicht één of andere vanilla instance doen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

ja maar volgens mij is er op het moment alleen een alliance groep die iets onderneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

WH00T! Ik wist helemaal niet dat er een Xrealm raid mogelijk was! AWESOME! :D
Ik heb laatst swtor geprobeerd, en als Die-Hard Starwars fan vond ik het vermakelijk door de setting, maar op de questvoiceacting na, is wow in ALLES beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik voeg ook de horde mensen toe altijd gezellig en ik speel ook wel is op een horde char dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

als horde me wilt boosten heb ik nog een 18 warrior :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Naja zeg, ben ook even een uurtje aan het werk en meteen 60 posts erbij 8)7

Maar waarom is iedereen nou weer Alliance :'(
Er moet ook een horde group komen van tweakers imo! :P
Ik wil nog altijd de ICC drake dmv de achievements daar.
Iig ik stuur wel even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Handig in dit geval dat ik dan 3x 85 allience heb, en 3x85 horde :P
Kan bij iedereen aanschuiven (en *bijna* alle rollen vervullen dan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338422

Hier ook Horde, idd jammer dat er weinig horde is :(

Kom op moet vast meer horde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gaat echt hard zeg met berichten in de DM hier :p

Ook voor horde zijn er ondertussen al verschillende voorbij gekomen overigens! De getallen zijn al weer een stuk hoger dan 2 en 10 nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Yeah we zijn een trending topic! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

^^ prachtig initiatief! Misschien kunnen we ook tweakerruns doen op normale instances! Ik denk dat we samen toch een leukere band krijgen dan met random mensen uit lfg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

*Mocht* het zo zijn dat het komt tot een tweakers-raid, dan hoop ik dat niet iedereen heel elitair is qua gear...zelf ben is mn hear niet goed dus denk dat dat een beetje in de weg staat om mee te doen :(
Heeft iemand hier problemen mee? :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Klinkt interessant. Heb zowel Hordies als Alliance, dus ben altijd wel voor iets in :)
Zal eens een Dee Emmetje sturen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Het lijkt mij zeer leuk om een Tweakers channel te maken in WoW. (dmv realid is dat toch mogelijk?)
Kan je altijd vragen of iemand zin ergens in heeft etc, en uiteraad leuk onzin lullen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat weet ik wel zeker.
En plus ik denk we zelf ook wat beter dingen kunnen doen kwa achievments dan een pug voor stuff.

Al zijn sommige mensen verder dan een ander het heeft wel met gunnen te maken, als je de loot...of ninja... of zeiker...gaat spelen kan je beter niet komen denk ik.

En ja standing in fire = bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Fiole schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:00:
*Mocht* het zo zijn dat het komt tot een tweakers-raid, dan hoop ik dat niet iedereen heel elitair is qua gear...zelf ben is mn hear niet goed dus denk dat dat een beetje in de weg staat om mee te doen :(
Volgens mij is het doel tot nu toe old content / achievements niet de echte progression dingen dus dont worry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Fiole schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:00:
denk niet dat dit een probleem opleverd,is voornamelijk voor fun en geen progressie en hopelijk dat we nog dingen van elkaar kunnen leren ipv te gaan schelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mrsar schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:03:
[...]

denk niet dat dit een probleem opleverd,is voornamelijk voor fun en geen progressie en hopelijk dat we nog dingen van elkaar kunnen leren ipv te gaan schelden :P
Zou toch lullig staan denk je ook niet sta je dan met je mooie alt in Full 378 tussen 24 Man met de Saviour of Azeroth titel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
ShadowBumble schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:04:
[...]
Zou toch lullig staan denk je ook niet sta je dan met je mooie alt in Full 378 tussen 24 Man met de Saviour of Azeroth titel ;)
Pff, brewmaster 4 life :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ach dat zou mij helemaal niks boeien tbh.

Ik ben niet van mensen carrien ergens heen, maar als we samen bv Firelord kunnen doen en er is 1 iemand die het al gedaan heeft.
Wil ik zeker wel van me high horse afstappen om pointers te krijgen :).
Teamplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Ben het er wel mee eens dat we uiteraard ook meer kunnen doen dan oude raids e.d., heroic/normal dungeons runnen is ook altijd welkom ;) En het gaat natuurlijk ook om de fun, heeeeelemaal mee eens. Zeker gezien er hier toch wat mensen zitten op HC progression terwijl ook er ook een aantal (mijzelf incluis) net in de LFR komen kijken :)

Of eens een keer wat leuke low lvl dungeon runs xD

[ Voor 34% gewijzigd door Baroshir op 21-03-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ShadowBumble schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:04:
[...]

tja ik ga er vanuit dat mensen zelf na kun nen denken onder de tweakers ;) en zelf die beslissing kunnen maken.als je iets undergeared bent wat we niet zullen merken..dan who cares (voor mij dan) zolang diegene inzet toont etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik ook wel ik zie de aankomende GoT raids als niks meer dan leuk tijdverdrijf tussen mijn Main Raids door en voor mijn altje. Is weer eens wat anders als bij het AH staan de economy hoog te houden door hele segmenten uit te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ShadowBumble schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:07:
Ik ook wel ik zie de aankomende GoT raids als niks meer dan leuk tijdverdrijf tussen mijn Main Raids door en voor mijn altje. Is weer eens wat anders als bij het AH staan de economy hoog te houden door hele segmenten uit te kopen.
Precies, en 10tweakers is beter dan 10 puggers naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 16:54
Yintha schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:42:
als horde me wilt boosten heb ik nog een 18 warrior :>
Jahoor, voeg me maar toe, m'n naam staat ook wel in die lijst.
En anders kan samen levelen ook :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

na dit initiatief krijg ik het idee dat ik EXACT op het juiste moment terug naar WoW ben gekomen! Hulde! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:08:
[...]

Precies, en 10tweakers is beter dan 10 puggers naar mijn mening :)
Ik heb nog wel een 500 Slot TS3 server die we kunnen gebruiken :+ staat nu toch niks te doen :D Is dat ook gelijk geregelt kunnen we nog slap ouwehoeren ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ShadowBumble schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:09:
[...]

Ik heb nog wel een 500 Slot TS3 server die we kunnen gebruiken :+ staat nu toch niks te doen :D Is dat ook gelijk geregelt kunnen we nog slap ouwehoeren ook
_/-\o_
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.