Correct, al ga je niet dood bij een rode lijn op normal maar is wel massive damage. Blauw is goed, geel kan rood wordt wel kritisch. De Double stomp is gewoon actief op LFR geloof ik.
Op Yor'Sahj kun je bij een Red Ooze rustig nog wat mensen ver weg hebben staan en erdoorheen healen. Op normal wil je zo dicht mogelijk in de boss gaan staan. Green Ooze doet Splash damage, dus moet er beter uitgespreid worden. De explosion range van de Blue Ooze's Mana Void is volgens mij ook kleiner, dus moet je als mana user wel wat dichterbij gaan staan.
Red Ooze klopt, Green Ooze heb ik aan gegeven

Blue Ooze's Mana void is 30yard radius waarin hij mana terug geeft.
In de regel op normal stack je altijd op de boss en ben je normaliter gewoon in ranged.
En zo hebben de meeste bosses behalve de duidelijke mechanische verschillen met LFR nog een boel kleine tactische aanpassingen, die een kill maken of kraken.
Meeste ben ik wel door heen gegaan, zoals fading light op ultraxion voor dps, Ice Tombs, Sapper en Spine.
Madness is geloof ik geen enkel verschil behalve dat de buff die een aspect geeft op een Arm/Wing hoger is op LFR. Als in 80k dps LFR vergeleken met 55k dps op normal met mijn mage.
Sindragosa o0
Horror's, die stem echt zo irritant

HM was ook erg irritant idd, ben je net bij de 30% wat echt lang duurde wipe je..
kan je weer die draak aanhoren.
Zoals DW Madness progressie, tot aan platform 4 ok, einde van platform wipe je kan je weer 10 min uit je neus eten
[
Voor 8% gewijzigd door
Derr_Hans op 21-03-2012 14:27
]