Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 257 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.948 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Lijkt wel het D3 topic na de aankondiging van een key give-away. Sheesh, waarom zijn we niet eerder op dit idee gekomen? ;)

En hulde @ShadowBumble!

[ Voor 9% gewijzigd door Baroshir op 21-03-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow for president !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Dat vraag ik mij ook af, maar beter laat dan nooit!

Dus na vanavond hebben we:
Een chatroom in WoW
Een TS3 client
Een plan om oude en nieuwe raids samen te doen

Indien dit allemaal goed loopt kunnen we uiteindelijk wellicht migraten voor een Tweakers guild, lijkt me zoveel leuker dan random mensen op een realm!

Wauw! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
RMB schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:11:
Indien dit allemaal goed loopt kunnen we uiteindelijk wellicht migraten voor een Tweakers guild, lijkt me zoveel leuker dan random mensen op een realm!

Amen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
RMB schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:11:
Dat vraag ik mij ook af, maar beter laat dan nooit!

Dus na vanavond hebben we:
Een chatroom in WoW
Een TS3 client
Een plan om oude en nieuwe raids samen te doen

Of een grote X-realm community :p

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas is de 1e 3 top en het 4e niet.

Dit is al is geprobeerd en niet echt gelukt, verder spelen sommige mensen al jaren met mede WoWer's uit Denmark etc.
En ook zijn mensen verder in progress dan een ander.

Laten we het bij het samen spelen houden :P
En samen in Xrealms en Ts3 gamen en zien waar het schip strand.

Bedoel als je in een 8/8hc guild zit heb je niet zo even zin een guild te starten met misschien mensen die nog niks op heroic hebben ( voorbeeld )

[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 21-03-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Ik vind het ook echt geweldig hoe snel deze plannen op poten gezet worden nu.

@RMB Ik zie mensen nog niet zo snel migraten, aangezien veel mensen ook weer veel vrienden op hun eigen realms hebben. We hebben al eerder een GoT guild gehad en dat bloedde na een paar weken toch ook behoorlijk dood.

Nu zal dit nieuwe plan een stuk beter werken omdat mensen elkaar ook ´zien´ als ze niet online zijn op hun main GoT character.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Migrate gaat te ver voor velen inderdaad, maar het lijkt me heel leuk om af en toe eens wat samen te doen en wat te ouwehoeren op chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik denk dat het guild idee wel kan werken, als jij iemand bent die gewoon prima en gelukkig in een guild zit moet je er gewoon niet aan deelnemen (of met een alt), maar ik heb bijvoorbeeld in mijn hele wow carriere maar 1x geluk met een super leuke guild gehad.

Een heel groot voordeel van een tweakers guild zou zijn dat we IRL kunnen meeten en raiden, stiekem een droom van mij: Raiden met je medespelers naast je!

Ik zou eventueel de mogelijkheid hebben een 10 tot 25tal tweakers te huisvesten voor een lan, weet alleen niet of met zn 25en mn verbinding dat trekt maar daar moet ook een oplossing voor zijn! :P

Edit: Ik realiseer me dat zo'n lan dus nu ook mogelijk is via Xrealm! Dan is zo'n migrate overbodig en alleen weggelegd voor de echte liefhebbers van een guild als zo'n lan leuk was ;)

[ Voor 13% gewijzigd door RMB op 21-03-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik ben sinds twee dagen ook weer terug bij WoW. Wel ernstig casual deze keer, maar ik ben ook zeker in voor een tweakers run waar dan ook heen. Nog wel even mijn nieuwe pala van 81 naar 85 levelen, maar dat zou binnen een week klaar moeten zijn inclusief een net setje gear. Wie moet ik een DM gooien voor mijn realid e-mail adres?

@hieronder Thanks en het bericht is gestuurd ^_^

[ Voor 7% gewijzigd door Shivs op 21-03-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
JelkeBart schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:22:
Wie moet ik een DM gooien voor mijn realid e-mail adres?
IntToStr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

DM naar inttostr!
edit: spuit 11

[ Voor 32% gewijzigd door RMB op 21-03-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Was de vorige Tweakers guild niet 'The Gathering' op Outland? Volgens mij is die al een lange tijd dood :P Grote kans dat een Tweakers guild dus weer niet gaat werken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Ik sta er een beetje hetzelfde in als IntToStr: ik ben blij met mijn huidige (social) guild, dus migraten zal ik niet snel doen.

Voor wat betreft meeten / samen gamen in LAN vorm: ervaring mee met mijn oude guild (groot deel NLers die in de buurt woonden) en dat is echt geweldig leuk. We trokken alleen een ADSL verbinding echt volledig dicht met 7 of 8 man.

@Chester: Ja, de vorige poging was ´The Gathering´. Nog wel een tijdje aan meegedaan, maar het bleek uiteindelijk moeilijk te combineren met ´verplichtingen´ op mijn andere realm.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom blijft iedereen nu op hun eigen realm en voegen ze gewoon mekaar toe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die spelen op Ravencrest (Alliance)?

Ben zelf pas weer begonnen na een half jaar niet te hebben gespeeld. Dankzij de SoR heb ik m'n holy pala kunnen verplaatsen van m'n vorige (dode) realm, Skullcrusher naar Ravencrest. En ik moet zeggen dat het me al stukken beter bevalt zo'n volle realm. Alle items goedkoper op de AH, VEEL meer pugs, betere trades op de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Mektheb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:29:
Daarom blijft iedereen nu op hun eigen realm en voegen ze gewoon mekaar toe :).
juistum :P gewoon lekker x-realm klooien :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Precies dat, sinds de x-realm invite is migraten eigenlijk een non-issue.

Ik ben in vanilla van Stormrage naar Eonar gemigrate door een collega, zonder verder eigenlijk stil te staan bij wat ik eigenlijk allemaal achter liet ... Toen zat er nog een CD van 6 maanden op realm transferren. In het begin viel dit toch wel zwaar, maar uiteindelijk is dat heel goed uitgepakt :)

Als ik eerlijk moet zijn level ik tegenwoordig liever een nieuw char op een andere guild dan nog eens een migrate te doen. Rerollen en levelen, zelfs zonder heirlooms, gaat tegenwoordig zo snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me toch af of de gemiddelde tweaker nou horde of alliance is....

was altijd alliance maar dacht dat horde in de minderheid was dus ben nu horde op
Nordrasill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:36
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:35:

was altijd alliance maar dacht dat horde in de minderheid was dus ben nu horde op
Nordrasill..
Naja het heeft vandaag lijkt mij gebleken dat overduidelijk meerderheid alliance is hier ;)

For teh horde! Sinds Vanilla al, en zou ook altijd zo blijven =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:35:

Nordrasill..
De meeste mensen in dit topic zijn geloof ik alliance, ik zelf ben sinds enkele maanden een hordie :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Wat houdt dat X-realm precies in? :)

[ Voor 23% gewijzigd door Ryan_ op 21-03-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Nu we op zo'n Lan idee gekomen zijn; hoeveel spelers zou een ziggo alles in 1 plus 50Mbit/5Mbit aan kunnen met WoW? 10 moet dan toch zeker wel lukken lijkt me!

Indien dit mogelijk is zouden we op termijn een dag/weekend/lang weekend kunnen plannen waar we vantevoren met zn tienen een gear vereiste (liefst rond de ilvl346 voor de 1e raids) opstellen, rollen verdelen en dan puur een weekend ongeveer onafgebroken progressen via Xrealm! :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
Valt me tegen dat de meeste mensen in dit topic Alliance zijn, Horde FTW ofcourse >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

For the Horde! Lok'tar Ogar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
RMB schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:38:
Nu we op zo'n Lan idee gekomen zijn; hoeveel spelers zou een ziggo alles in 1 plus 50Mbit/5Mbit aan kunnen met WoW? 10 moet dan toch zeker wel lukken lijkt me!

Indien dit mogelijk is zouden we op termijn een dag/weekend/lang weekend kunnen plannen waar we vantevoren met zn tienen een gear vereiste (liefst rond de ilvl346 voor de 1e raids) opstellen, rollen verdelen en dan puur een weekend ongeveer onafgebroken progressen via Xrealm! :P !
Natuurlijk voor Alliance mensen? ;)
Beetje jammer dat =( En woon je een beetje centraal in Nederland? Anders lijkt het mij een leuk idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik ben begonnen als hordie, maar uiteindelijk alliance gegaan (ook in vanilla al) omdat m'n vienden liever Alli side zaten ...

Heb daarna nog wel horde naar 85 geleveled, maar aangezien m'n vrienden vooral alli zitten loopt die nog een beetje achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan_ schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:38:
Wat houdt dat X-realm precies in? :)
ik speel op bladefist als mage alliance

jij op outland als shammy alliance..

ik voeg jouw toe als Battletag / Real ID en invite je tot mijn party en vervolgens stappen we beide FL in en we zitten samen in die instance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Mektheb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:41:
[...]

ik speel op bladefist als mage alliance

jij op outland als shammy alliance..

ik voeg jouw toe als Battletag / Real ID en invite je tot mijn party en vervolgens stappen we beide FL in en we zitten samen in die instance :)
Ah op die fiets! Duidelijk. Thanks! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

sjaak88 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:40:
[...]

Natuurlijk voor Alliance mensen? ;)
Beetje jammer dat =( En woon je een beetje centraal in Nederland? Anders lijkt het mij een leuk idee!
Als je met 10 man bent kan je toch ook in 2 x 5 noobs gaan levelen en gaan competen wie het snelst op xx level komt? ;) Is Horde/alliance ook geen bezwaar meer!

Zonder heirlooms uiteraard!

[ Voor 3% gewijzigd door Baroshir op 21-03-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Yup we zouden zelfs arena wargames kunnen doen denk ik (toch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Holy shit wat gaat het hier hard. In 1x 22 nieuwe berichten? Kunenn we hier niet een aparte chat voor openen o.i.d? Valt nog amper bij te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Fiole schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:45:
Holy shit wat gaat het hier hard. In 1x 22 nieuwe berichten? Kunenn we hier niet een aparte chat voor openen o.i.d? Valt nog amper bij te houden
Je bent me net voor.

o.0
0.o

0.0

Enfin, bandbreedte voor een lan heb ik wel (FTTH) maar niet super veel ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

gewoon minder werken,kan je het beter bijhouden ;)

anyways,ik peer hem zo naar huis ;) zal ik wow ff aanslingeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Toch nog even een berichtje hier zodat iedereen het kan zien ipv de lucky 10 in de DM thread. Ik ga vanavond een google docs spreadsheet maken en delen met iedereen die zijn realid heeft gegeven op dat emailadres. Alleen de mensen op de lijst kunnen dat document dan openen en bekijken, alleen ik kan wijzigen, de rest van de wereld ziet het niet. Je kunt op de lijst komen door me te DMen.

Het lijkt me dat we in principe alles kunnen doen ingame dat cross realm mogelijk is (van chat tot heroic madness), maar uiteraard is alles vrijwillig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:32:
Zijn er hier mensen die spelen op Ravencrest (Alliance)?

Ben zelf pas weer begonnen na een half jaar niet te hebben gespeeld. Dankzij de SoR heb ik m'n holy pala kunnen verplaatsen van m'n vorige (dode) realm, Skullcrusher naar Ravencrest. En ik moet zeggen dat het me al stukken beter bevalt zo'n volle realm. Alle items goedkoper op de AH, VEEL meer pugs, betere trades op de chat.
Het zou haast moeten zijn, want op Ravencrest zitten verschikkelijk veel Nederlanders. Tenminste ik kom ze altijd tegen in PUG in heroics of RF´s

Ik denk zelf erover om met 1 char naar Ravencrest te verhuizen, want de server waar ik zit (Twisting Nether) is op sterven na dood aan de aliance side, Deze raidguilds zijn uiteen of verhuist. Wil je world pvp doen, dan kun je goed je gang gaan, want op deze server is voor elke aliance minstens 8 of 9 hordes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Heb er nog niet eerder wat mee gedaan :) dus ben heel benieuwd hoe het allemaal werkt via cross-realm
c u on the flipside d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door mrsar op 21-03-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Het is natuurlijk heel makkelijk om een IRC chat op te zetten om buiten WoW tijd met elkaar te communiseren als er hier te veel slowchat is. Is dat geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
JelkeBart schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:57:
Het is natuurlijk heel makkelijk om een IRC chat op te zetten om buiten WoW tijd met elkaar te communiseren als er hier te veel slowchat is. Is dat geen idee?
ÌRC op mijn werk gaat het helaas niet worden :P
Ik denk voor meerdere mensen hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Hee vraagje over dat LFR, Ben gisteren weer gaan spelen en zit nu op 372 ilevel. Moet je in een groep gaan en dan converten naar een groep voordat je in LFR kan of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Aangezien dit net is bedacht eigenlijk lijkt het me reeel om het hier even over te hebben. Laten we alleen wel
weer overgaan tot de orde van de dag. Ik zal nog contact opnemen met Rakkerzero en/of een mod.
roachzz schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:59:
Hee vraagje over dat LFR, Ben gisteren weer gaan spelen en zit nu op 372 ilevel. Moet je in een groep gaan en dan converten naar een groep voordat je in LFR kan of?
Je kunt met ctrl+i queuen in de raid finder, net als met dungeons. Je kunt dus gewoon alleen queuen.

[ Voor 48% gewijzigd door IntToStr op 21-03-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
roachzz schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:59:
Dat hangt ervan af met hoeveel mensen jij wil joinen, 5 en minder nee maar alles daarboven zul je eerst een raid moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mehehehehehe, geiten!!!

Jawel, Mists of Pandaria heeft geiten :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jVP3mvAGt92Xgv2gO0IzQbLf/full.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 21-03-2012 17:30 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Aangaande Project Tweaker X-Realm :

De TS3 Server is up en running, en de gegevens hiervan zullen vanavond verspreijd worden onder de mensen, de rest is in handen van IntoStr.

Veel plezier allemaal. Tijd om te eten :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Rakkerzero schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:18:
Mehehehehehe, geiten!!!

Jawel, Mists of Pandaria heeft geiten :P

[ploatje of zo]
WTB imgur link :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks Shadow !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
ShadowBumble schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:23:

De TS3 Server is up en running, en de gegevens hiervan zullen vanavond verspreijd worden onder de mensen, de rest is in handen van IntoStr.

Top! Bedankt man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Thx :D

Hmmm ... Tamable? Zou vet zijn. Met een of ander charge & knockback effect.

Dan zou ik meteen m'n hunter weer eens van stal halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb het document met alle informatie voor cross realm activiteiten gedeeld. Heb je geen bericht gehad, maar had je dat wel verwacht, stuur me dan even een DM. Verder kun je uiteraard ook een DM sturen als je er nog op de lijst wilt.

Kun je als hunter eigenlijk allerlei soorten dieren tamen? Heb daar eigenlijk nog nooit naar gekeken of over nagedacht. Je ziet wel van alles rondlopen altijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
IntToStr schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:40:
Ik heb het document met alle informatie voor cross realm activiteiten gedeeld. Heb je geen bericht gehad, maar had je dat wel verwacht, stuur me dan even een DM. Verder kun je uiteraard ook een DM sturen als je er nog op de lijst wilt.

Kun je als hunter eigenlijk allerlei soorten dieren tamen? Heb daar eigenlijk nog nooit naar gekeken of over nagedacht. Je ziet wel van alles rondlopen altijd :p
Bericht ontvangen, top d:)b

[ Voor 0% gewijzigd door Zethiel op 21-03-2012 17:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn

Ik weet niet of je kunt zien wie met welk email adres kijkt, maar mijn gmail account is anders dan mijn Battle.Net account email. Die laatste is namelijk een simpele mail forwarder :p

So worry not when you see mijn echte naam en zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het gaat om de url in de mail, die geeft toegang, niet het emailadres waar je mee bent ingelogd of zo. Overigens zie ik nu dat er zelfs een chatfunctie in google docs zit waarmee je dus met iedereen kunt chatten die het document aan het bekijken is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

als je nu binnen wow die hele lijst kon c/p-en zou dat heel erg makkelijk zijn xD eerst maar eens wat gaan eten :)

@onder , comma's had ik ook al bedacht :P kan het iig proberen straks ;)

[ Voor 25% gewijzigd door mrsar op 21-03-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Probeer eens met comma's? :)

Denk niet dat het lukt, maar zou wel ideaal zijn :p

edit: Naar huus!

[ Voor 10% gewijzigd door detheavn op 21-03-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Lijst ontvangen en volgens mij iedereen toegevoegd, heb op broadcast ook maar ff DarthNeo @ GoT gezet, misschien in begin wel handig :)

Super initiatief trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

ShadowBumble schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:23:

Nice, ben benieuwd hoeveel man we op die TS krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
rodie83 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:37:
[...]
Het is overigens te doen om het te tweemannen - overleven doe je het wel, maar helemaal niet gehit worden is soms nog best lastig. Met drie gaat het al een stuk makkelijker - het probleem is namelijk niet DPS, maar gewoon de ruimte coveren.
ik 2 man het wekelijks. Ik als disc-priest en mijn partner as enhancement shaman.
De shaman pakt de orb ik ik regel de adds.

Wat je niet moet doen is adds killen. Je moet de adds kiten.
Ik gooi op elke add een dot zodat ze mij volgen. Als er 40 adds gespawnded zijn komen er niet meer, en dan is het een kwesty van kiten terwijl de orbs gekilled worden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sow al flink wat mensen erbij op Real ID ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

grrr teamspeak site download pagina doet het niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik kan teamspeak niet downloaden? Krijg een 404 op de website. Er zijn echter wel andere sites die de download aanbieden, dus probeer het daar wel.

Edit: ben dus niet de enige zo te zien :p

2 pogingen gedaan op andere sites, maar in beide gevallen vertrouw ik het niet echt, dus wachten maar op de officiele site...

[ Voor 38% gewijzigd door IntToStr op 21-03-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

mja wil wel zeker weten dat de source goed is ;)

link

en geinstalleerd,nu eerst ff serie afkijken voordat ik join :P

@ hierboven : mijn link is goed,net gechecked en geinstalleerd

[ Voor 80% gewijzigd door mrsar op 21-03-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Zo, had al een hoop invites binnen, laatste mensen nu ook geadd, pfff ;)

Hebben we eigenlijk al een chatkanaal? Tijd om de LFR in te duiken nu in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

tssk ben ik de enige op teamspeak xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
mrsar schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:13:
Tja sorry, moet nog tot 10 uur werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

nah dan ga ik maar ff wat klooien in lfr ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben aant raiden dus ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

wat eng......lijk zowaar in een normale,goed doorlopende lfr te zitten met mensen die weten wat ze doen....wtf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Is meestal wel op woesndag en donderdag dat de LFR goed lopen.

Al had ik gisteravond ook een goeie. Alle dingen werden genegeerd en lekker ouderwets wotlk style rammen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

dus..dat was lfr..dat ging rap xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een hunter kan vrijwel alle dieren temmen die aangemerkt staan als Beast-type (net zoals mensen aangemerkt staan als Humanoid-type). Er zijn wel uitzonderingen, maar echt heel veel zijn dat er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

En daar is de MoP Beta.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vmXyXl.jpg

Live Broadcast kanaal om in de gaten te houden.

http://www.twitch.tv/mmo_champion

[ Voor 36% gewijzigd door junglebeast op 22-03-2012 02:50 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Inderdaad...en wat betreft de :

-Guaranteed beta entry to the next World of Warcraft expansion

...moet ik nog maar zien. :P

Ik heb in ieder geval nog niks in mijn account staan. Op MMO staan al meerdere mensen die al toegang hebben (lees: de MoP tab in hun account)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
En ik heb beta!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

:O! beter krijg ik gauw een mailtje

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
screenie voor den onghelovighe: linkie

Damn ... moet ik nu nog naar m'n werk ook :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Niet online
Is dit voor iedereen beschikbaar of is het een closed beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Nee ik heb een annual pass maar geen beta :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
deadsy33 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 06:57:
Inderdaad...en wat betreft de :

Ik heb in ieder geval nog niks in mijn account staan. Op MMO staan al meerdere mensen die al toegang hebben (lees: de MoP tab in hun account)
Moet je hierbij eerst de beta-opt in ingevuld hebben ?
Heb die beta functie willen activeren, maar mijn virusscanner stond het niet toe.
Vanavond maar even op mijn andere PC proberen waar een andere virusscanner op draait.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
sabriel schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:27:
[...]
Moet je hierbij eerst de beta-opt in ingevuld hebben ?
Dat moet je sowieso altijd doen om mee te dingen naar een beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
ik kon mijn lachen niet inhouden toen ik net dit zag:
Enchant Weapon - Pandamonium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Haha, ik vind de pandaren serpent mount eigenlijk te mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

was gisteren ook gezegt. ze geven de beta keys in fases weg.. hoe eerder je hem krijgt is bepaald op verschillende factoren.. hoelang je al actief bent met WoW
hoe vroeg je de annual pass gekocht had enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

die live stream van MMO-champion is wel vet.. ik denk nu toch echt dat ik monk begin hoor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:49:
hoelang je al actief bent met WoW
hoe vroeg je de annual pass gekocht had enzo.
Sinds dag 1 en op het moment de annual pas geannounced werd (blizzcon live stream ftw!)

me so happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:49:
die live stream van MMO-champion is wel vet.. ik denk nu toch echt dat ik monk begin hoor :O
ik moet zeggen dat nu de stream over is naar die 2e persoon er meteen een stuk qualiteit weg is, hij praat een beetje als een retard en lijkt niet te weten waar ie mee bezig is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

sianto schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:57:
[...]

ik moet zeggen dat nu de stream over is naar die 2e persoon er meteen een stuk qualiteit weg is, hij praat een beetje als een retard en lijkt niet te weten waar ie mee bezig is... :(
o oke.. ja heb al ff niet meer gekeken. ben @ me werk.

Maarja hopelijk bemachtig ik zelf snel die Beta :D en kan ik monk proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF. Niet verwacht dat de beta nu al zou beginnen.
Eens kijken of ik er ook al in kan. Heb de annual pass wel gekocht toen.

edit: Ik zie nog niks van een beta in mn account. Heb ook nog geen email gekregen van Blizzard. Hopelijk komt die email snel en kan ik komende week de beta gaan doen.

[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 22-03-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ook ik heb nog niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Ahw ik ook nog niks, iig niet in mijn mail =(
Als ik hem vanavond maar heb wanneer ik weer thuis ben! :X
Zou wel niet, maar een mens kan blijven hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mrsar schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:13:
Sja gister was een raid avond voor mij dus kon niet richting de TS server komen zelfde voor vanavond, echter met de nu gelaunched MoP Beta zullen we elkaar zeer zeker er vaker zien ;)

GoT Explorers of Pandaria Unite !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Ik wacht geduldig af tot de mail binnen komt. Kan niet lang meer duren denk ik ( 6 jaar wow + annual pass tijdens blizzcon ).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Noes! Nu baal ik dat ik de annual pass niet gedaan heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:22:
Ik wacht geduldig af tot de mail binnen komt. Kan niet lang meer duren denk ik ( 6 jaar wow + annual pass tijdens blizzcon ).
Het kan voor mij ook niet lang duren vermoed ik. ook 6/7 jaar WoW, Annual Pass, alle blizzstore pets en mounts. Zelfs een tijdje een tweede account gehad. Genoeg geld in Blizzard gestoken om nu niet beloont te worden.

Heel EU beta is nog niet live? Of hebben sommige hierzo wel invites gekregen?

BTW: Dit is de pandaran ground mount:

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/march/mop_ridingdragonturtleepic_bugged.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 22-03-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rakkerzero schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:24:
[...]

Het kan voor mij ook niet lang duren vermoed ik. ook 6 jaar WoW, Annual Pass, alle blizzstore pets en mounts. Zelfs een tijdje een tweede account gehad. Genoeg geld in Blizzard gestoken om nu niet beloont te worden.

Heel EU beta is nog niet live? Of hebben sommige hierzo wel invites gekregen?
Try multiboxing op 5 accounts voor 2 jaar :+ 5x Vanilla 5x TBC 5x Wotlk ;) + de abbo's nog eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

ShadowBumble schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:28:
[...]

Try multiboxing op 5 accounts voor 2 jaar :+ 5x Vanilla 5x TBC 5x Wotlk ;) + de abbo's nog eens
altijd baas boven baas :P.

Hoe dan kan ook, het kan nooit lang meer duren. Wel mooie timing voor de beta, tijd doden door de beta te testen en rond 15 mei ook beginnen met diablo3.. waar haal ik de tijd vandaan.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sja ik ben eerder bang dat de volledige progression nu stil gaat vallen, gedurende de BETA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

8 jaar abbo + Annual Pass opt in tijdens BlizzCon, maar ik heb nog egen mailtje gehad. Zal vanavond eens kijken of er op m'n account iets actief is :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:28:
[...]

Voor 1 account heb ik toch erg veel geld uitgegeven. Ik heb er ook nog eens alle Blizzcon livestreams erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Woohoo eindelijk is de beta er :D
Heb zelf alleen geen annual pass omdat ik dat de grootste onzin vind.
Speel al wel sinds de closed beta , en koop netjes elke 2maanden een gamecard, misschien is dat wat waard voor ze , of misschien niet ($$$)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.