Als je netjes elke maand een gamecard koopt is de annual pass net zo duur als wat je nu betaalt, maar je krijgt gratis D3 + Mount + Beta (ooit).
Echt.. mensen als je annual pas hebt krijg je NIET gelijk beta invite. Topic raakt nu redelijk vervuilt met "Ik heb AP maar geen beta". We snappen het. Je moet gewoon wachten, het gaat in waves.
On topic:
Gister maar even aan Monk begonnen bevalt wel, in ieder geval is het een keer wat anders.
On topic:
Gister maar even aan Monk begonnen bevalt wel, in ieder geval is het een keer wat anders.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
@Lanerios Yup maar mensen zijn teleurgesteld omdat we verwacht hadden dat we in de beta konden op het moment dat die er was.
ja precies ..ook al gezegt hier ;planerios schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:46:
Echt.. mensen als je annual pas hebt krijg je NIET gelijk beta invite. Topic raakt nu redelijk vervuilt met "Ik heb AP maar geen beta". We snappen het. Je moet gewoon wachten, het gaat in waves.
On topic:
Maar inderdaad .ik denk ook dat ik in het begin monk even zal spelen gewoon omdat het vernieuwend is.
Maar hetzelfde was met Deathknight ;p 60% van de server was in begin DK
Nee misschien is dat wat overdreven haha maar zal zeker Monk proberen en dan kijk ik wel of ik verderga met dat of gewoon me rogue naar 90 breng. Kijk er een beetje tegenop om als ik Monk begin ook weer alle achievements moet halen etc.
Ik bekijk het zo:kowapanga schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:39:
Woohoo eindelijk is de beta er
Heb zelf alleen geen annual pass omdat ik dat de grootste onzin vind.
Speel al wel sinds de closed beta , en koop netjes elke 2maanden een gamecard, misschien is dat wat waard voor ze , of misschien niet ($$$)
- ik ging toch nog WoW spelen.
- ik ging toch D3 kopen
Ik reken dus D3 mee in de prijs, dan krijgen we ...
12 maanden WoW aan 11/maand (meen ik ?) = 132 euro
min de prijs van D3, pakweg 50 euro.
= 82 euro voor een jaar WoW
min de prijs van een mount, 20 euro
= 62 euro voor een jaar WoW
We kunnen de MoP beta niet echt uitdrukken in geld maar die 62 euro voor een jaar komt neer op 5 euro en nog wat voor een maand. Een korting van 50% op je sub, en dat voor een heel jaar
EDIT: @Yintha: guaranteed beta access != immediate beta access
[ Voor 4% gewijzigd door dotorion op 22-03-2012 09:51 ]
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Achievs gaan account wide worden, net als de mounts...ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:49:
[...]
ja precies ..ook al gezegt hier ;p
Maar inderdaad .ik denk ook dat ik in het begin monk even zal spelen gewoon omdat het vernieuwend is.
Maar hetzelfde was met Deathknight ;p 60% van de server was in begin DK
Nee misschien is dat wat overdreven haha maar zal zeker Monk proberen en dan kijk ik wel of ik verderga met dat of gewoon me rogue naar 90 breng. Kijk er een beetje tegenop om als ik Monk begin ook weer alle achievements moet halen etc.
[ Voor 4% gewijzigd door Thysiej op 22-03-2012 09:51 ]
Achievements worden in 5.0 B.net wide, maar goed ook. weinig zin om mn 11.6k achievements in MoP opnieuw te halenricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:49:
[...]
Kijk er een beetje tegenop om als ik Monk begin ook weer alle achievements moet halen etc.
Correct, echter kijken ze ook naar de rest.lanerios schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:46:
On topic:
Kortom, ze kijken ook naar hoe lang jij actief bent op WoW. In combinatie met Annual Pass datum van aanvraag. Sturen ze de invite door, mensen die dus 2 jaar WoW hebben en op laatste dag Annual Pass hebben, komen later dan mensen die op 7/6 jaar wow, blizzcon-annual-pass aanvraag hebben.
Rupsen, Rapsen.
Account wide achieves is goed... Nog meer Achieve pointsYintha schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:51:
[...]
Achievements worden in 5.0 B.net wide, maar goed ook. weinig zin om mn 11.6k achievements in MoP opnieuw te halen
(Mja vind het soms ook wel leuk, beetje achieves hunten)
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Reken maar dat er dan achievements gaan komen als: Level all professions to max level:)
Het zijn slechts vragen. Blizzard heeft aangegeven bij de aankoop van de annual pass dat je gegarandeerd toegang krijgt tot de beta. NU de beta gestart zijn er een hoop vragen wanneer je de toegang krijgt. Gewoon ff afwachten.lanerios schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:46:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Deze ochtend een mail gekregen dat ik in de beta zit! Speel al vanaf het begin WoW maar heb een lange tussenpauze van 2 jaar gehouden; ben onlangs weer gaan spelen. Heb wel meteen de annual pass aangeschaft aangezien ik ook Diablo 3 wil spelen. Helaas heb ik pas dit weekend tijd om achter mijn computer te zitten maar het wordt wel weer genieten hopelijk!
hmm oke ziekYintha schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:51:
[...]
Achievements worden in 5.0 B.net wide, maar goed ook. weinig zin om mn 11.6k achievements in MoP opnieuw te halen
Wat apart dat ik dit nog niet wist

wat me aan 1 kant wel minder lijkt is: dan heb je al een character die beast is. Wil je bijv een extra char maken zodat je weer lekker kan spelen en beetje achievements kan hunten. kan het niet meer omdat je ze al hebt.
vooral achievements zoals die van fishing,cooking, en 2 professions naar 525 enzo.
[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 22-03-2012 10:08 ]
ik had ook een invite vanmorgen in me mailbox, die vertrouwde ik niet in zijn geheel, dus ben blij dat ik hier kon nagaan of deze "legit" was 
maarre het zal wel in waves gaan, aangezien ik dus wel een invite heb maar mijn vriendin niet (samen een annual pass aangegaan)... wat ook wel jammer is aangezien we samen wouden testen/levellen...
maarre het zal wel in waves gaan, aangezien ik dus wel een invite heb maar mijn vriendin niet (samen een annual pass aangegaan)... wat ook wel jammer is aangezien we samen wouden testen/levellen...
Dagboek:
Gisteravond LFR gedaan op beide priests, ben op beide priests zo goed als 2 items verwijderd van het nooit meer hoeven doen van LFR. Hopelijk heb ik volgende reset geluk met de drops.
Gezien de Beta begonnen is (en ik nog geen invite heb), komt het mij best wel goed uit
Zodra ik de beta heb, ga ik maar 3 dingen bekijken.
- Priest spec/spells/etc.
- Pandaren Monk
- Achievements hoe ze geshared zijn (als echt alles geshared is ga ik van mijn tweede priest in MoP een PvP priest maken).
Gisteravond LFR gedaan op beide priests, ben op beide priests zo goed als 2 items verwijderd van het nooit meer hoeven doen van LFR. Hopelijk heb ik volgende reset geluk met de drops.
Gezien de Beta begonnen is (en ik nog geen invite heb), komt het mij best wel goed uit
Zodra ik de beta heb, ga ik maar 3 dingen bekijken.
- Priest spec/spells/etc.
- Pandaren Monk
- Achievements hoe ze geshared zijn (als echt alles geshared is ga ik van mijn tweede priest in MoP een PvP priest maken).
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Mensen die alvast de beta willen installeren, maar nog geen invite hebben, dat kan. Dit is de downloadlink naar de client:
GB: WoW-5.0.0-Beta-enGB-Installer.exe
Mac GB: WoW-5.0.0-Beta-enGB-Installer.zip
na het downloaden hernoem je het setup bestand naar: World of Warcraft Beta Setup.exe
Daarna uitvoeren als admin.
note: of dit ook voor MAC versie geld geen idee.
GB: WoW-5.0.0-Beta-enGB-Installer.exe
Mac GB: WoW-5.0.0-Beta-enGB-Installer.zip
na het downloaden hernoem je het setup bestand naar: World of Warcraft Beta Setup.exe
Daarna uitvoeren als admin.
note: of dit ook voor MAC versie geld geen idee.
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 22-03-2012 10:17 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kijk nou, de beta is er ineens 
Gisteren eerst een hele tijd bezig geweest met allerlei mensen toevoegen. Dat duurde best even... Daarna de rest van de avond druk geweest met LFR, dus nog geen tijd gehad voor cross realm zaken. Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het raiden gisteren. Wel veel geluk gehad: 5 rolls gewonnen in totaal. Alleen beetje jammer dat er maar 2 nuttig waren. Ik was tussendoor wat aan het praten en had maar gewoon op alles geneed waar mogelijk. Ach ja, wel een trinket voor dps en wrists voor tank spec.
Gisteren eerst een hele tijd bezig geweest met allerlei mensen toevoegen. Dat duurde best even... Daarna de rest van de avond druk geweest met LFR, dus nog geen tijd gehad voor cross realm zaken. Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het raiden gisteren. Wel veel geluk gehad: 5 rolls gewonnen in totaal. Alleen beetje jammer dat er maar 2 nuttig waren. Ik was tussendoor wat aan het praten en had maar gewoon op alles geneed waar mogelijk. Ach ja, wel een trinket voor dps en wrists voor tank spec.
hoe zit het eigenlijk met zo'n annual pass, aangezien hij vraagt om mijn bankgegevens.
hij schrijft elke maand het bedrag gewoon er af voor een jaar lang.
Nieuwe character creation scherm:

En de MoP launcher:

En de MoP launcher:

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 22-03-2012 10:25 ]
Yup Character creation screen word nagenoeg gelijk een die van D3, inclusief een preview met movements van je character
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
zojuist maar een annual pass genomen, wil toch behoorlijk graag Diablo 3, en nu betaal ik maar 50% van de totale waarde van het pakket ^^ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:21:
hij schrijft elke maand het bedrag gewoon er af voor een jaar lang.
precies. en als je toch van plan was WoW te spelen is het een mooie aanbieding.Raxious schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:27:
[...]
zojuist maar een annual pass genomen, wil toch behoorlijk graag Diablo 3, en nu betaal ik maar 50% van de totale waarde van het pakket ^^
mensen moeten ophouden met zeggen dat ze beta invite hebben XD wil hem ook
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 22-03-2012 10:31 ]
Ik ben vanavond wel beschikbaar voor de x-realm raids, IntToStr heeft mij al in z'n realID, dus dat gaat wel los lopen denk ik. Teamspeak is ook al geinstalleerd
.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Speel vanaf het begin (beta's en vanilla).. helaas niet meteen de Pass kunnen halen omdat er een fout op mijn account zat.. Na bellen pas een dag later.. hoop dat dit niet voor vertraging gaat zorgen..
dat dan weer niet helemaal XD zat er zelfs aan te denken om weer te stoppen met WoW. Maar nu bedenk ik maar zo, D3 wordt zo'n 50 - 55 euro. En voor 5 euro meer heb ik nu dus 1 jaar WoW erbij.ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:29:
[...]
precies. en als je toch van plan was WoW te spelen is het een mooie aanbieding.
mensen moeten ophouden met zeggen dat ze beta invite hebben XD wil hem ook
waar zie je eigenlijk op je account dat je de beta al kan doen? komt die gewoon erbij te staan? waar je ook diablo 3 en woW enzo ziet?
Yup.ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:33:
waar zie je eigenlijk op je account dat je de beta al kan doen? komt die gewoon erbij te staan? waar je ook diablo 3 en woW enzo ziet?
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Je krijgt email met informatie hoe je de beta in kunt gaan. En dan komt ie inderdaad in het rijtje te staan waar ook Diablo 3, WoW en Starcraft 2 staan in je account management.ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:33:
jullie maken me allemaal gek in dit forumRakkerzero schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:36:
[...]
Je krijgt email met informatie hoe je de beta in kunt gaan. En dan komt ie inderdaad in het rijtje te staan waar ook Diablo 3, WoW en Starcraft 2 staan in je account management.

Wil nu ook te graag de beta en naar huis XD
Maar is er al wat end game over monk bekend? of moet dat na deze beta blijken?
Nou een aantal keer de LFR optie gebruikt, maar wat is dat simpel zeg! het is net een 5 man HC. vaak is het zo dat de bosses maar 1 aanval doen waar iedereen voor op moet passen als het ware.
Hopelijk is normall wat leuker want dat wil ik binnekort eens gaan proberen als ik in een guild zit die dat doet.
Het enigste positieve eigenlijk aan de LFR is dat je weer wat gear verzameld
Hopelijk is normall wat leuker want dat wil ik binnekort eens gaan proberen als ik in een guild zit die dat doet.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Op dit moment is het nog niet mogelijk om een level 85 (of hoger) premade monk te maken. Dus daarover is nog niks bekend.ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:46:
Maar is er al wat end game over monk bekend? of moet dat na deze beta blijken?
[ Voor 44% gewijzigd door Zeror op 22-03-2012 10:48 ]
Normal runs zijn echt een stuk moeilijker. en HC helemaal moeilijker. Tactics zijn erg anders etc,Tijn96 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:48:
Nou een aantal keer de LFR optie gebruikt, maar wat is dat simpel zeg! het is net een 5 man HC. vaak is het zo dat de bosses maar 1 aanval doen waar iedereen voor op moet passen als het ware.
Zat gisteren ook in een clueless groep met healers. Op ultraxion ben ik als resto druid gewend in onze guild om de rode te nemen wat ik in dit geval ook deed. Er was verder geen enkele healer die de andere pakte. Hierdoor kwam ik aan het einde van het gevecht op iets boven de 40k hps uit. Van dit aantal was 10,8% gedaan door de proc van mijn weapon (im in love with my new trauma weapon), plus dat het een nieuwe dimensie toe voegt doordat ik ook op mijn positie ten opzichte van andere let nu.Tijn96 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:48:
Ik heb vanochtend 3 lvl 85 chars gecopied naar Mekkatorque EU. Ik weet niet of men mij daar gewoon op real ID nog kan spotten, zo niet: Thyrfing (enhance shammy), Joanna (prot/ret pala) en Tinkle (lolarms warrior).
Voor het geval mensen dungeons in willen of zo
Verdomme pas 6 uur klaar met werk
Voor het geval mensen dungeons in willen of zo
Verdomme pas 6 uur klaar met werk
Heb vanochtend (5:15) mijn beta-invite gekregen. Ik speel WoW sinds het uit is in Europa en heb de Annual Pass binnen een week na bekendmaken gekocht, dus dat was zeker genoeg om bij de eerste lichting beta-invite te komen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Gelukkig dan heb je iig iets te doen dan want in LFR ben ik alleen maar aant proberen mn dps zo hoog mogelijk te krijgen want je hoeft verder toch nergens op te lettenricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:52:
[...]
Normal runs zijn echt een stuk moeilijker. en HC helemaal moeilijker. Tactics zijn erg anders etc,
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
oke. kan je wel met deze beta tot 85 levelen trouwens?Rakkerzero schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:48:
[...]
Op dit moment is het nog niet mogelijk om een level 85 (of hoger) premade monk te maken. Dus daarover is nog niks bekend.
nee dat d8 ik ook niet maar mischien release logs van officiele posts ofzo. maargoed w8e wel af dan
Lijkt me wel dat je een monk tot 85 kan nuken. Deze eerste wave is volgens mij ook bedoeld om de starting area uitvoerig te kunnen testen
Pff, speak for yourself met je gear verzamelen. Ik ben ooit op één of andere vage manier mijn T13 helm kwijtgeraakt en iedere keer dat ik Warmaster B een token heb zien droppen kon ik ernaar fluiten :<Tijn96 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:48:
Sowieso worden wij momenteel een beetje gefuckt door token drops. De afgelopen 4 resets van Zon'Ozz, Yor'Sahj en Hagara alleen maar Protector tokens gezien. En we hebben geen warriors en hunters. En meestal maar 1 shaman in de raid. Die inmiddels wel 4 sets voor iedere spec hebben
't Stomme is dat ik dus al wel 4T13 Balance heb, want indertijd was de resto 4T13 niet echt nuttig voor 10m raiding. Maar nu we met Spine en hopelijk snel ook Madness bezig gaan kan ik die 4T13 best goed gebruiken. Ware het niet dat ik gewoon niet aan de benodigde tokens kom (helm en legs).
In Firelands vond Majordomo het nodig om maar 1 soort token te droppen. Maar dat was slechts 1 baas. Nu droppen de eerste 4 bazen alleen maar dezelfde tokens, en dat gat op de duur toch behoorlijk frustreren.
--Ik herinner me een Ultraxion LFR kill waar 90% van mijn healing bestond uit Maw proc, Wild Growth en Efflorescense. Proc was toen iets van 20% van het totaal. Belachelijk goed met die rode buff
[ Voor 5% gewijzigd door Blistimo op 22-03-2012 11:00 ]
@blistimo
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet ervaren heb dat de drops zo erg zijn. Heb laatst mn token mogen ontvangen voor mn hunter was wel fijn. moet nog 3 dingen upgraden en dan ben ik 378+ daarna ga ik wel een keer kijken voor de normalls enzo
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet ervaren heb dat de drops zo erg zijn. Heb laatst mn token mogen ontvangen voor mn hunter was wel fijn. moet nog 3 dingen upgraden en dan ben ik 378+ daarna ga ik wel een keer kijken voor de normalls enzo
Lijkt me sterk aangezien volgens de Blue post hier er helemaal nog geen continent Pandaria beschikbaar is.detheavn schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:56:
Deze eerste wave is volgens mij ook bedoeld om de starting area uitvoerig te kunnen testen
Vond Classy Gnomes leuker...Thysiej schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:58:
Reken maar dat er dan achievements gaan komen als: Level all professions to max level:)
Die heb ik in m'n eentje gedaan
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Heeft er weinig mee te maken wanneer je inschreven heb helaas, ik heb 2 minuten na de aankondiging op blizzcon toen de website actief was de annual pass gekocht, en ik heb niks, me acc is ook sinds dag 1 release actiefRannasha schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:54:
Heb vanochtend (5:15) mijn beta-invite gekregen. Ik speel WoW sinds het uit is in Europa en heb de Annual Pass binnen een week na bekendmaken gekocht, dus dat was zeker genoeg om bij de eerste lichting beta-invite te komen.
Starting area is ook geen Pandaria. Da's een schildpad welke de wereld wond vaartShadowBumble schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:06:
[...]
Lijkt me sterk aangezien volgens de Blue post hier er helemaal nog geen continent Pandaria beschikbaar is.
Pandaria is 85+ area's
ik zit al 6 weken te wachten op me legs en chestpiece..
Ik zit met mijn pala al sinds tier 13 te wachten op gloves/legs
Hmm.ShadowBumble schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:06:
[...]
Lijkt me sterk aangezien volgens de Blue post hier er helemaal nog geen continent Pandaria beschikbaar is.
http://us.battle.net//wow/en/blog/4664620
The World of Warcraft®: Mists of Pandaria™ beta test has begun! Over the course of the test, we'll be inviting Annual Pass holders, press, fansites, friends and family, and opt-in beta testers to participate. This first phase of the beta focuses on the 1-10 starting experience for new Pandaren High-level content as well as template characters will become available in future beta updates, but you can still copy over your own high level characters now if you'd like to test the new talent system.
Nou gisteren druk bezig geweest met alle GoT'ers te inviten en ondertussen nog een LFR er doorheen
Wel leuk om al die activiteit te zien ! Ben benieuwd naar de eerste raid 
Gisteren redelijk mazzel met wat drops, leg token / nieuw wapen en daarnaast shoulders. Shoulders waren gewonnen door een paladin maar ik zag dat hij ze al had...toen ik er wat van zei was het ineens "oh trade me after this boss", handig needed om te verkopen... Met de points van gisteren ook nog even cloak gekocht, dus aardig op weg om straks geen LFR meer te hoeven doen met m'n warrior
Ben best blij met voortgang qua gear gezien ik ongeveer 2/3 weken geleden weer ben begonnen na 5/6 maanden niet gespeeld te hebben.
Gisteren redelijk mazzel met wat drops, leg token / nieuw wapen en daarnaast shoulders. Shoulders waren gewonnen door een paladin maar ik zag dat hij ze al had...toen ik er wat van zei was het ineens "oh trade me after this boss", handig needed om te verkopen... Met de points van gisteren ook nog even cloak gekocht, dus aardig op weg om straks geen LFR meer te hoeven doen met m'n warrior
Ben best blij met voortgang qua gear gezien ik ongeveer 2/3 weken geleden weer ben begonnen na 5/6 maanden niet gespeeld te hebben.
Kan LFR crossrealm dan ook gewoon ? als je vrienden invite?
Dat kan, ik heb bijv. met Gerhard83 samen LFR gedaan een tijdje terug. Volgende keer kunnen we dus met zeg 15 alliance spelers van GoT de queue in
Horde hiero
Ok, mmo-c dumpt net een zooi MoP Glyphs...
Ik geloof dat ik een nieuwe onderbroek nodig heb...Glyph of Lifebloom - While not in Tree of Life Form, casting Lifebloom on a new target grants that target as many applications as the old target had.
Inderdaad en zo ook andere dingen doenIntToStr schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:24:
Dat kan, ik heb bijv. met Gerhard83 samen LFR gedaan een tijdje terug. Volgende keer kunnen we dus met zeg 15 alliance spelers van GoT de queue in
Glyph of Spellsteal - Spellsteal now also heals you for 10% of your maximum health when it successfully steals a spell.
[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 22-03-2012 11:29 ]
Dayum, dat is een besteBlistimo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:28:
Ok, mmo-c dumpt net een zooi MoP Glyphs...
[...]
Ik geloof dat ik een nieuwe onderbroek nodig heb...
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik ga wat beta-gameplay streamen @ www.twitch.tv/rannasha - Panda Monk maken en zien hoe dat speelt.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Je gebruikt nu maar een kwart van het scherm. Misschien ff veranderen.Rannasha schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:31:
Ik ga wat beta-gameplay streamen @ www.twitch.tv/rannasha - Panda Monk maken en zien hoe dat speelt.
Helaas ik ben ook en horde player. eerste 3 jaar alliance gespeeld. toen vond ik het toch te veel kiddys . laatste 4 jaar horde. maar wat me op valt dat laatste paar maanden alliance serieuser is geworden ofzo. weet niet goed hoe ik het moet verwoorden.pentetic schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:25:
[...]
Horde hieromaar ja meeste zijn alliance als ik de messages zo zag
Totaal geen idee. Zoals in de topicwaarschuwing al staat: Heb geduld.ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:41:
is het eigenlijk bekend wanneer de 2e wave wordt uitgegeven? is het bijvoorbeeld zo dat die later vandaag komt of is het de bedoeling dat die over 3 dagen komt zeg maar
Op de vraag praten we over uren,dagen.weken of maanden gaf een MVP het volgende antwoord.ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:41:
is het eigenlijk bekend wanneer de 2e wave wordt uitgegeven? is het bijvoorbeeld zo dat die later vandaag komt of is het de bedoeling dat die over 3 dagen komt zeg maar
This is unknown
Misschien zijn de kiddies ook wel opgegroeid. Reden waar ze het altijd bij mij in de groep over hadden is dat alliance toch standaard geselecteerd was waardoor je specifiek voor horde moest kiezen (of dit invloed heeft op de skill lvl van de player base weet ik natuurlijk niet). Enige wat ik wel weet is dat de servers waar ik op heb gezeten altijd veel meer horde hadden dan alliance waardoor progress raids voor hun al eigenlijk onmogelijk waren.
Kiddies worden ook ouderricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:40:
[...]
Helaas ik ben ook en horde player. eerste 3 jaar alliance gespeeld. toen vond ik het toch te veel kiddys . laatste 4 jaar horde. maar wat me op valt dat laatste paar maanden alliance serieuser is geworden ofzo. weet niet goed hoe ik het moet verwoorden.
Maar ik speel ook voornamelijk Horde hoor, maar zit wel te denken om een alliance char te maken om zo toch een beetje van beide kanten te ervaren.
Begonnen als horde, samen met vrienden. Door studie gestopt met actief raiden en een off hours alliance char gemaakt, samen met huisgenoot. Vanaf TBC weer fulltime horde, ik heb dus geen alliance char boven de lvl 60 meegemaakt. Zou ook niet willen rerollen denk ik...
^same
In vanilla meteen begonnen met een UD priest.
Het ging toen nog allemaal aanzienlijk langzamer en toen ik rond de level 40 was samen met een paar vrienden op een andere server een Dwarf Paladin gemaakt.
Deze geleveld tot 50 ofzo en toch weer terug gegaan naar mijn UD priest en vanaf dat moment nooit meer alliance aangeraakt
Een kleine jaar pauze gehad vanaf het moment dat Naxx kwam door problemen met school
Halverwege TBC weer een nieuwe wow account aangeschaft en vanaf dat moment door het leven als een BE priest.
Nu ik dit zo lees wensde ik toch wel dat ik nog mijn oude account had voor eerder Beta toegang =(
In vanilla meteen begonnen met een UD priest.
Het ging toen nog allemaal aanzienlijk langzamer en toen ik rond de level 40 was samen met een paar vrienden op een andere server een Dwarf Paladin gemaakt.
Deze geleveld tot 50 ofzo en toch weer terug gegaan naar mijn UD priest en vanaf dat moment nooit meer alliance aangeraakt
Een kleine jaar pauze gehad vanaf het moment dat Naxx kwam door problemen met school
Halverwege TBC weer een nieuwe wow account aangeschaft en vanaf dat moment door het leven als een BE priest.
Nu ik dit zo lees wensde ik toch wel dat ik nog mijn oude account had voor eerder Beta toegang =(
Begonnen met WoW Beta als hunter.
Toen WoW live ging begonnen met een Mage, en stuck with it ever since.
Heb verschillende horde / alliance chars geprobeert en geleveled en gedelete etc, maar nooit meer the same.
Toen WoW live ging begonnen met een Mage, en stuck with it ever since.
Heb verschillende horde / alliance chars geprobeert en geleveled en gedelete etc, maar nooit meer the same.
hmm, WoW live, kreeg een gamecard in de hand gedrukt. had het spel nog niet eens. met de mededeling jij gaat priest leuk vinden. Toen ik de game had dus ook een priest gemaakt, sindsdien ook nooit gererolled
.
Hooguit een maandje even een andere class.ValHallen schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:57:
hmm, WoW live, kreeg een gamecard in de hand gedrukt. had het spel nog niet eens. met de mededeling jij gaat priest leuk vinden. Toen ik de game had dus ook een priest gemaakt, sindsdien ook nooit gererolled.
Toen ik weer begon met TBC had ik als eerste een druid aangemaakt en daarmee kara getankt.
Maar toch weer een priest gemaakt en dat is altijd mijn main gebleven.
De class waar je mee begonnen bent blijven de meeste mensen vaak toch een soort van liefde voor houden.
Alhoewel mijn echte eerste class een Paladin was in de beta en dit ook een zeer leuke class vond.
Maar de Paladin van toen lijkt niks meer op de Paladin van nu
Die seals van 30 seconden; wat een drama was dat in het begin zeg.... Zouden ze eens terug moeten brengen, eens kijken hoeveel mensen rerollen;)
Niet schrikken. Ik ga voortaan GoT'en onder een nieuwe naam
Ach je sloeg geen deuk in een pak boter als paladin toen maar je ging ook niet dood =)Thysiej schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:02:
Die seals van 30 seconden; wat een drama was dat in het begin zeg.... Zouden ze eens terug moeten brengen, eens kijken hoeveel mensen rerollen;)
Stomme forbereance bestond toen helemaal niet
Je had dus heel veel defense maar in ruil weinig offense.
Ik vond dit altijd een echte paladin iets en sinds dit veranderd is raak ik de class nog amper aan.
Seals tjah dat was maar 30seconden maar ook als je judged gebruikte je de seal.
Het was allemaal wat ingewikkelder ook voor mij gevoel, wat het juist zo leuke class maakte, maja smaken verschillen.
In raids kon je amper dps doen maar je had wel gewoon een heel ander soort gameplay ipv nu.
Wie ben jij, jij prutser die zich voor doet onder de naam van onze TS RakkerZero !Zeror schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:06:
Niet schrikken. Ik ga voortaan GoT'en onder een nieuwe naam
Pala's waren healers, net als druids. Als je iets anders speelde kwam je er bij de meeste gewoon niet in 
Wij hadden in onze raids in MC 1 kitty druid. Echt heel zielig. Mensen allemaal langzamerhand hun tier set in, en onze kitty allemaal in offset meuk zielige DPS doen
Wat dat aangaat is het in de loop der tijd echt stukken beter geworden
Wij hadden in onze raids in MC 1 kitty druid. Echt heel zielig. Mensen allemaal langzamerhand hun tier set in, en onze kitty allemaal in offset meuk zielige DPS doen
Wat dat aangaat is het in de loop der tijd echt stukken beter geworden
Maar maar... Ik ben het!ShadowBumble schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:16:
[...]
Wie ben jij, jij prutser die zich voor doet onder de naam van onze TS RakkerZero !
En ik ben Varian Wrynn ja hoor!
begon met een rogue. .tot 41 gegaan. toen mage gerolld. tot 3 maanden terug mage gespeeld. nu sinds 3 maanden opnieuw begonnen met een rogue en bevalt me veel beter
vond mage niet meer leuk. enige reden dat ik die nog steeds speelde was door ze reputations en achievements XD maar toch uiteindelijk definitief overgestapt op rogue. nu ben ik wel blij met die account wide achievements
Zijn er meer tweakers die wel een uitnodiging hebben ontvangen (legitieme Blizzard e-mail) maar waarbij de account-pagina nog niet actueel is? De client heb ik gedownload, maar ik krijg de beta-server(s) niet te zien als ik inlog.
Zucht. Dat ik ga is wat pvpen met mn warlock (paar dagen 85). Maar goed; heb geen resillience. Dat is gewoon niet te doen. Zit rond de 100k hp, maar wordt redelijk vaak nog steeds gecrit voor 40k+, soms 2-3 shotted. Hele ochtend BG's gedaan, 1 gewonnen en 7 verloren dacht ik. dat is gewoon niet meer leuk. Logisch dat je eerst wat moet pvpen voordat je gear hebt...maar dit is wel heel erg. "door de zure appel heen bijten" lijkt hier van toepassing, maar deze honor grind is écht zuur...
Er bestaat ook nog zoiets als Vicious pvp craftable gear. Mocht je hier de financiele middelen niet voor hebben ja dan zul je inderdaad door de zure appel heen moeten bijten.Fiole schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:39:
Zucht. Dat ik ga is wat pvpen met mn warlock (paar dagen 85). Maar goed; heb geen resillience. Dat is gewoon niet te doen. Zit rond de 100k hp, maar wordt redelijk vaak nog steeds gecrit voor 40k+, soms 2-3 shotted. Hele ochtend BG's gedaan, 1 gewonnen en 7 verloren dacht ik. dat is gewoon niet meer leuk. Logisch dat je eerst wat moet pvpen voordat je gear hebt...maar dit is wel heel erg. "door de zure appel heen bijten" lijkt hier van toepassing, maar deze honor grind is écht zuur...
Of als je niet door een zure appel wilt heen bijten kan je gewoon JP farmen en dat omwisselen voor honor, waarschijnlijk niet de snelste methode maar het is er wel 1pentetic schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Er bestaat ook nog zoiets als Vicious pvp craftable gear. Mocht je hier de financiele middelen niet voor hebben ja dan zul je inderdaad door de zure appel heen moeten bijten.
of specific AV doen : > dat is meer pve dan pvp
dit is ook een mogelijkheid, maar dan ben je per stuk ongeveer 200-250g kwijt. Uiteindelijk is dat dus ongeveer 1000-1250g voor res armor, wat je naar een paar dagen pvpe toch vervangt. het is ook gewoon dat het wel lijkt alsof alliance op mijn battlegroup gewoon zoveel slechter is dan horde... Vanochtend 8 BG's gedaan: 1 gewonnem, 7 verloren. Was op een punt in WSG waar we hadden verloren na 10 minuten, waarbij ons team in totaal 1 kill had gemaakt (ik had dus 1 HK) en de top Hk's van horde lag rond de 60-70. Dat is gewoon frustrerend...pentetic schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Er bestaat ook nog zoiets als Vicious pvp craftable gear. Mocht je hier de financiele middelen niet voor hebben ja dan zul je inderdaad door de zure appel heen moeten bijten.
Klopt opzich wel maar het feit is dat je nu op deze manier toch wel redelijk wat tijd kwijt bent als ik dit zo hoor. Ik heb laatst mijn mage ook volledig voorzien van vicious gear. Dit was binnen 3 dagen allemaal vervangen door pve gear van bijna gelijk ilevel (door een fout van mezelf moest ik het zelfs 2 maal maken (iets met ingame mailen)). Desondanks heeft het me ongeveer net zoveel tijd gekost als dat ik in 1-2 uur zou kunnen verzamelen. Als ik dan eerst normal dungeons of pvp had moeten doen had het me meer tijd gekost waardoor ik het zelf wel waard vind.Fiole schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:11:
[...]
dit is ook een mogelijkheid, maar dan ben je per stuk ongeveer 200-250g kwijt. Uiteindelijk is dat dus ongeveer 1000-1250g voor res armor, wat je naar een paar dagen pvpe toch vervangt. het is ook gewoon dat het wel lijkt alsof alliance op mijn battlegroup gewoon zoveel slechter is dan horde... Vanochtend 8 BG's gedaan: 1 gewonnem, 7 verloren. Was op een punt in WSG waar we hadden verloren na 10 minuten, waarbij ons team in totaal 1 kill had gemaakt (ik had dus 1 HK) en de top Hk's van horde lag rond de 60-70. Dat is gewono frustrerend...
Dit is toch een afweging die je zelf moet maken. Ik zat ook nog met het feit dat ik op mijn mage een aantal dagen later mee kon met een DS alt run.
Als er 1 kill was en jij HK had wie maakte dan de KB?
Als je WSG doet met een pvp noob (jij sorry ^^) dan is dus al 10% van je BG crap.
Als je WSG doet met een pvp noob (jij sorry ^^) dan is dus al 10% van je BG crap.
Ik ben nu restodruid maar ik erger mij aan de "Clearcasting" proc, dan komt die groene aura langs je poppetje en neemt een groot deel van het scherm in beslag.
Weet iemand iets om dit te disablen?
Klopt, maar als ik de enige was zou niet zo super erg zijn. Ik kan alsnog fearen / stunnen / slowen etc. Maar dit was dat er geloof ik 4-5 inzaten bij ons die net 85 waren, of 2-3 pvp delen hadden zonder gems (etc.) dus het zag er gewoon slecht uit. Horde aan de andere kant had volledig goed-samnegesteld team. 2 Healers, altijd in groepen etc. etc.Yintha schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:18:
Als er 1 kill was en jij HK had wie maakte dan de KB?
Oftewel; het was een eenzijdige slachtpartij
Kan niet wachten tot ik volledig geared ben...
Daarom queue ik PvP ook met guildies, skype aan en gegrouped blijven. op deze manier is de kans van overleven vaak al een stuk groter, ook al loop je met wat mindere gear rond
Staat wel ergens tussen de opties ... ik weet ook niet van buiten waar.RMB schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:19:
Ik ben nu restodruid maar ik erger mij aan de "Clearcasting" proc, dan komt die groene aura langs je poppetje en neemt een groot deel van het scherm in beslag.
Volgens mij niet, ik kan het helemaal nergens vinden in ieder geval!dotorion schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:26:
[...]
Staat wel ergens tussen de opties ... ik weet ook niet van buiten waar.
Het heet Spell Alerts, wss bij Combat ergens ofzo ...RMB schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:29:
[...]
Volgens mij niet, ik kan het helemaal nergens vinden in ieder geval!
Toch maar vandaag even voor MoP een nieuwe 3dkaart 'besteld'.
2dehands welliswaar maar toch, want ik merk nu al in de nieuwe Cata gebieden en zelfs ook in de Wotlk gebieden dat mijn 3dkaart het net niet trekt met een 4850.
Het ging toch te erg kriebelen nu ook de MoP beta begonnen is
Hopelijk kan ik nu alles leuk op ultra zetten, moet toch geen probleem zijn met een 6950?
2dehands welliswaar maar toch, want ik merk nu al in de nieuwe Cata gebieden en zelfs ook in de Wotlk gebieden dat mijn 3dkaart het net niet trekt met een 4850.
Het ging toch te erg kriebelen nu ook de MoP beta begonnen is
Hopelijk kan ik nu alles leuk op ultra zetten, moet toch geen probleem zijn met een 6950?
Hier een GTX275, wat een vergelijkbare kaart is, maar ik red het erg makkelijk met alle setting op ultra. Heb je wel genoeg geheugen in je pc zitten? WoW is namelijk best een memory hog met al die grote werelden....sjaak88 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:36:
Het ging toch te erg kriebelen nu ook de MoP beta begonnen is![]()
Geheugen moet geen probleem zijn, 8gig en wow is toch maar 32bit ''nog''eXtink schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:39:
[...]
Hier een GTX275, wat een vergelijkbare kaart is, maar ik red het erg makkelijk met alle setting op ultra. Heb je wel genoeg geheugen in je pc zitten? WoW is namelijk best een memory hog met al die grote werelden....
Nee misschien mijn 3dkaart geheugen want met AA op 2x zakt het al aardig in, deze heeft 512mb.
Maar zakt jouw fps niet in als je de water effecten op high/ultra zet? 1 of andere reden wilt mijn systeem dat gewoon niet goed doen.
Ik denk zelf doordat de kaart geen dx11 ondersteunt maar dat doet jouw GTX275 ook niet.
Ik weet niet op welke resolutie jij speelt? Hier op 1080p. 1920x1080
Verwijderd
HD6950 is meer dan zat om alles op ultra te draaien, heb een 1gig versie (HD6870) en alles werkt vloeient, zelfs in raids.
dus die kaart is meer dan zat
Edit: Speel trouwens op 1920x1600
dus die kaart is meer dan zat
Edit: Speel trouwens op 1920x1600
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 13:46 ]
Ik heb een 6950 (met 2 GB VRAM), en draai alle settings op maximaal. 1920x1080. (behalve AA, die staat wel gewoon op 2x). Constant hoge fps.sjaak88 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:36:
Het ging toch te erg kriebelen nu ook de MoP beta begonnen is![]()
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik speel op 1680x1050, is wel iets minder. Al denk ik niet dat zo'n groot verschil is dat het niet werkt. Ik heb eigenlijk constant de 60 fps, met 25mb aan addons.sjaak88 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:44:
[...]
Geheugen moet geen probleem zijn, 8gig en wow is toch maar 32bit ''nog''
Nee misschien mijn 3dkaart geheugen want met AA op 2x zakt het al aardig in, deze heeft 512mb.
Maar zakt jouw fps niet in als je de water effecten op high/ultra zet? 1 of andere reden wilt mijn systeem dat gewoon niet goed doen.
Ik denk zelf doordat de kaart geen dx11 ondersteunt maar dat doet jouw GTX275 ook niet.
Ik weet niet op welke resolutie jij speelt? Hier op 1080p. 1920x1080
Die 8gig moet meer dan zat zijn, want ik heb maar 4gig. Processor dan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.
Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.
Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.