Mag ook wel met zo'n kaart natuurlijk 
Ik heb trouwens ook de 2gb, hopelijk te unlocken naar een 6970
Maar niemand hier met nog een 4850/4870 of vergelijkbaar die ook merkt dat het gewoon net niet meer goed genoeg is?
Zodrek koop ik voor niks een nieuwe 3dkaart, hooguit diablo 3 die vast ook niet al te zwaar is.
Processor kan het niet zijn i5 op 4.7ghz, in orgrimmar en raids is mijn fps ook gewoon goed niet strak 60 maar een stuk hoger dan met mijn vorige processor met dezelfde 3dkaart.
Ik heb trouwens ook de 2gb, hopelijk te unlocken naar een 6970
Maar niemand hier met nog een 4850/4870 of vergelijkbaar die ook merkt dat het gewoon net niet meer goed genoeg is?
Zodrek koop ik voor niks een nieuwe 3dkaart, hooguit diablo 3 die vast ook niet al te zwaar is.
Nee het is echt in bepaalde gebieden, hyjal bijvoorbeeld is gewoon heel zwaar voor mijn systeem terwijl andere plekken gewoon strak 60fps geeft.eXtink schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:49:
[...]
Ik speel op 1680x1050, is wel iets minder. Al denk ik niet dat zo'n groot verschil is dat het niet werkt. Ik heb eigenlijk constant de 60 fps, met 25mb aan addons.
Die 8gig moet meer dan zat zijn, want ik heb maar 4gig. Processor dan?
Processor kan het niet zijn i5 op 4.7ghz, in orgrimmar en raids is mijn fps ook gewoon goed niet strak 60 maar een stuk hoger dan met mijn vorige processor met dezelfde 3dkaart.
[ Voor 51% gewijzigd door sjaak88 op 22-03-2012 13:53 ]