* Ryan_ heeft er zin inMektheb schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Gaaf ! bedankt alvast
21:00 ben ik er eerst ff gamma en burgerking en dan wijntje en dan ff WoW
Ik heb alleen geen mic dus ik kan niet praten op TS.
MAar goed als mensen zich verzamelen om 21:00 op TS en dergelijke kunnen we gauw van start gaan en iets leuks doen.
Ookal is het BWD / BOT of w/e
Indeed
dan zullen we ook wel is even hebben over wat we doen en wie er lead
En ofc welke instance
En ofc welke instance
Zou cool zijn als iemand de TS / Game opneemt met fraps o.i.d. en later op youtube post
Uiteraard wel een link in dit topic dan he.Yintha schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:51:
Zou cool zijn als iemand de TS / Game opneemt met fraps o.i.d. en later op youtube post
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Ach we zullen zien waar mensen zin in hebben, gewoon killen of achievmentje doen etc
komt vast goed !
komt vast goed !
Ik reserveer een plekje voor de volgende poging
Heeft er iemand nog tips voor mijn VP besteding? Zie http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. Ik kan kiezen uit een mastery trinket zodat ik makkelijker aan de CTC kom of een upgrade voor neck. Relic en Back kan ook nog, maar die zijn minder grote upgrades. Alleen kan ik door andere upgrades uit LFR misschien sowieso makkelijker aan CTC komen en dan is m'n trinket dus maar heel even nuttig geweest.
(En ja, ik moet mijn head enchant nog vervangen en m'n wrist enchant mist nog, was niet op AH te krijgen gisteren
)
Heeft er iemand nog tips voor mijn VP besteding? Zie http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. Ik kan kiezen uit een mastery trinket zodat ik makkelijker aan de CTC kom of een upgrade voor neck. Relic en Back kan ook nog, maar die zijn minder grote upgrades. Alleen kan ik door andere upgrades uit LFR misschien sowieso makkelijker aan CTC komen en dan is m'n trinket dus maar heel even nuttig geweest.
(En ja, ik moet mijn head enchant nog vervangen en m'n wrist enchant mist nog, was niet op AH te krijgen gisteren
Bracers -> AH/Trade
Cape -> VP aan besteden
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Start met de cape; betere update dan dat krijg je niet. Zelfde verhaal voor je relic. Zou is als eerste doen als ik jou was...IntToStr schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:54:
Ik reserveer een plekje voor de volgende poging![]()
(En ja, ik moet mijn head enchant nog vervangen en m'n wrist enchant mist nog, was niet op AH te krijgen gisteren)
Daarnaast heb ik even een kijkje verder gedaan bij jouw armory. Waarom heb jij jouw head zo gereforged als je nu hebt gedaan (Parry » Mastery)? Terwijl de betere optie toch echt (Expertise » Mastery) was geweest...
Dank. De reforge van parry --> mastery geeft meer mastery dan de reforge van expertise. Volgens askmrrobot zou dit de beste keuze zijn. Ik zou het nog eens kunnen controleren, maar het zou zomaar kunnen dat het totale percentage dodge + parry + block hoger is met de parry reforge dan de expertise reforge. Meten is weten, dus zal het eens proberen.Thysiej schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:05:
[...]
Start met de cape; betere update dan dat krijg je niet. Zelfde verhaal voor je relic. Zou is als eerste doen als ik jou was...
Daarnaast heb ik even een kijkje verder gedaan bij jouw armory. Waarom heb jij jouw head zo gereforged als je nu hebt gedaan (Parry » Mastery)? Terwijl de betere optie toch echt (Expertise » Mastery) was geweest...
Je vergeet dat threat stats altijd ondergeschikt zijn aan defensive stats in cataclysm. Daarnaast zit jij grootste delen van gevechten toch al aan de CTC cap (Shield ability die 20% block geeft voor (15?) x seconden) en de proc van je trinket.IntToStr schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:10:
[...]
Dank. De reforge van parry --> mastery geeft meer mastery dan de reforge van expertise. Volgens askmrrobot zou dit de beste keuze zijn. Ik zou het nog eens kunnen controleren, maar het zou zomaar kunnen dat het totale percentage dodge + parry + block hoger is met de parry reforge dan de expertise reforge. Meten is weten, dus zal het eens proberen.
Over aggro bestaat niet in Cata, hooguit op pulls
Wat was daar ook weer de reden voor volgens blizz? Juist... Tanks hebben het al druk genoeg. Wat doen wij nog meer dan behalve threat houden en positioneren?Yintha schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:15:
Over aggro bestaat niet in Cata, hooguit op pulls
Be4 the Troll: als belangrijkste taken van een tank
dat was eensThysiej schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:12:
[...]
Je vergeet dat threat stats altijd ondergeschikt zijn aan defensive stats in cataclysm. Daarnaast zit jij grootste delen van gevechten toch al aan de CTC cap (Shield ability die 20% block geeft voor (15?) x seconden) en de proc van je trinket.
nu 'alleen' 30% extra reductie bovenop de 20% reductie die block normaal geeft.
En de reforge van IntToStr is (of was iig) heel gebruikelijk aangezien dat het grootste CTC voordeel oplevert.
Maar die +20% block is toch 30% schade blocken --> 50% schade blocken? Niet 20% op de CTC. Procs van de trinkets zouden ook regelmatig wat percentagepunten moeten toevoegen ja.Thysiej schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:12:
[...]
Je vergeet dat threat stats altijd ondergeschikt zijn aan defensive stats in cataclysm. Daarnaast zit jij grootste delen van gevechten toch al aan de CTC cap (Shield ability die 20% block geeft voor (15?) x seconden) en de proc van je trinket.
Excuses voor de verwarring, het gebeurt wel vaker dat ik niet op de hoogte meer ben van dat soort 'kleine' wijzigingen;)
Wat betreft jouw trinket, je mag er vanuit gaan dat die proc 100% van de tijd up is; als tank is dat normaal ook zo.
Zelf reforge ik altijd mijn hit en expertise weg; aangezien het nutteloze stats zijn voor tanks momenteel. Op mijn gear zit zelfs helemaal geen hit meer. Maar goed, ik wijk wel vaker iets af van de standaard
Zolang de healers aangeven dat ik beter te healen ben dan andere tanks vind ik alles goed:)
Wat betreft jouw trinket, je mag er vanuit gaan dat die proc 100% van de tijd up is; als tank is dat normaal ook zo.
Zelf reforge ik altijd mijn hit en expertise weg; aangezien het nutteloze stats zijn voor tanks momenteel. Op mijn gear zit zelfs helemaal geen hit meer. Maar goed, ik wijk wel vaker iets af van de standaard
offtopic:
We gaan nu wel erg snel door dit topic heen zeg! TopicStart was 20 maart....
We gaan nu wel erg snel door dit topic heen zeg! TopicStart was 20 maart....
[ Voor 8% gewijzigd door Thysiej op 22-03-2012 16:40 ]
Ik wilde een character van account naar account sturen, klik ik op ideal en krijg ik een error message.... 7 uur geleden een ticket gemaakt maar nog geen bericht
Was je niet in staat om te bellen ? volgens mij gaat alles dan een stuk sneller.RMB schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:20:
Ik wilde een character van account naar account sturen, klik ik op ideal en krijg ik een error message.... 7 uur geleden een ticket gemaakt maar nog geen bericht
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Mijn broertje zei dat hij nooit meer wilde spelen, dus ik mocht al zijn karakters leegroven. Gelukkig was hij een enchanter, heb zo een beetje al z'n gear gedisenchant. Het heeft me 49 Maelstrom Crystals opgeleverd

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik wil graag meedoen met Tweakers raids..
Wie moet ik dm'en?
Wie moet ik dm'en?
Vanavond rond 21:00 gewoon op de GoT@xrealm teamspeak komen, dan beginnen we gewoon met inviten. Hoe het vanaf daar verder gaat, zien we wel (gok ik).
Zo, ik heb iedereen op de lijst nog even toegevoegd. Je kunt me nog steeds DMen als je ook op de lijst wilt. Nu is het tijd om te sporten
Bijna klaar met werk, dan naar huis en wat eten en klaarmaken voor vanavond voor onze eerste (?) GoT xrealm raid?
Snel een vraagje, wat voor DPS moet een lvl 83 fire mage doen met average gear? Zit op 4,3k-4,5k
Ik kreeg de laatste tijd gezeur van guildy's dat mijn speech te luid is, blijkt mijn X-Fi kaart te zijn overleden...
Gebruik nu dus mijn onboard geluidskaart. Dus vanavond zou ik goed moeten klinken
P.S. een RL vriend van me wil ook graag mee vanavond, maar hij komt nooit @ Tweakers (foei!). hij kan wel mee toch?
Gebruik nu dus mijn onboard geluidskaart. Dus vanavond zou ik goed moeten klinken
P.S. een RL vriend van me wil ook graag mee vanavond, maar hij komt nooit @ Tweakers (foei!). hij kan wel mee toch?
[ Voor 22% gewijzigd door ValHallen op 22-03-2012 19:56 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Ligt eraan hoeveel man we hebben / waar we heen gaan en welke roles enzo
Bijna 2100 denk we zo maar is invites moeten gaan doen en dan zien wat we hebben en wat we kunnen doen. ?
Zitten nu met 7 man, als er nog mensen zijn die alliance spelen mee willen doen: voeg me toe @ raidID: chris.bolhuis@gmail.com
edit: 9 man tot nu toe...maar we hebben nog een mensen nodig
edit: 9 man tot nu toe...maar we hebben nog een mensen nodig
[ Voor 21% gewijzigd door Anvesi op 22-03-2012 20:58 ]
Hier is ie dan! De eerste GoT xrealm raid!
Met dank aan iedereen, inclusief een enkele random member die zo aardig was.

[ Voor 36% gewijzigd door Anvesi op 22-03-2012 21:17 ]
Het is Cross-realm, en anders word de screenshot heel erg vol in 1x, dus express zonder gedaan
wordFiole schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:24:
[...]
Het is Cross-realm, en anders word de screenshot heel erg vol in 1x, dus express zonder gedaan
Pff was ik nog maar allianceFiole schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:15:
Hier is ie dan! De eerste GoT xrealm raid!
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
2de ook, nu zonder wipe
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Het is een tijdje geleden dat ik heb gespeeld, dus was ik een aantal (destruction) Warlock guides aan het doornemen. Waarom worden Curse of Elements en Soulburn niet meer meegenomen? Het zijn zover ik kan zien instant casts die toch aardig veel schelen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
was fun vanavond in FL wel even wennen om gewoon nederlands te horen praten 
Roep maar als je tank of healer nodig hebt heb alle classes ilvl 390 of hoger
Roep maar als je tank of healer nodig hebt heb alle classes ilvl 390 of hoger
Indeed was best lachen, als iedereen die mee wil doen met dingen alvast TS en alles installeerd dan scheeld dat een hoop tijd met raid maken 
FL en Za nice !
FL en Za nice !
Na FL nog met aantal anderen ZA gedaan, timed met minder dan minuut over gehaald :b
Heb een paar leuke items bij gekregen, nieuwe T13 legs uit BH ^^, OS T13 legs (Raidfinder), eindelijk nieuw wapen ! (WoE). Normaal had ik de Agi trinket uit EoT maar die werd dus mooi geninjaed door een 3 guildies..
Aankomende reset dus de 15% debuff in DS. Nou zijn wij niet echt een superdeluxe hardcore raiding guild maar de huidige 10% is precies goed om er nog enige uitdaging in te houden. Ik ben bang dat het dalijk alleen nog maar makkelijker wordt en DS te clearen is in 1 avond. Momenteel zitten we op Heroic gunship 25m te oefenen, het zal niet lang meer duren totdat de rest binnen handbereik ligt.
Dat zou dan gelijk de eerste raid zijn die gecleared wordt in 1 patch
Het blijft jammer dat je niet kan kiezen welke % je neemt, nu is het 0 of max en niks ertussen.
Dat zou dan gelijk de eerste raid zijn die gecleared wordt in 1 patch
Het blijft jammer dat je niet kan kiezen welke % je neemt, nu is het 0 of max en niks ertussen.
met een horde tweaker xraid zou ik graag meegaan haha,
Jullie mogen wel wat effort sterken in de transmog gear
alleen de Priest zier er een beetje cool uit
Jullie mogen wel wat effort sterken in de transmog gear
LOL EU: InXzitoWeTrust
Ja ik ookXzito schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:10:
Jullie mogen wel wat effort sterken in de transmog gearalleen de Priest zier er een beetje cool uit
Nu de achievements toch account wide worden ga ik me lvl 71 alliance warrior wel verder levelen ;p
[ Voor 59% gewijzigd door Ricmaniac op 23-03-2012 08:17 ]
Pff de priest heeft dus het setje aan waarin elke priest rondloopt ^^
Rectificatie:Ryan_ schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:29:
[...]
Dat moet je sowieso altijd doen om mee te dingen naar een beta
Voor deze beta hoeft je niet de beta opt-in te hebben ingevuld.
Waarschijnlijk wel voor andere toekomstige beta's, maar als je annual pass hebt maar niet beta opt-in betekend niet dat je gapasseerd bent. (ik heb hem namelijk, en nog steeds opt-in niet ingeschakeld)
* dagboek *
Zelf een relxed avondje PvP na eerst een frustrerende avnond LFR
Geen 1 item dropped voor mijn warrior, terwijl ik alle goede gear van VP al heb. Op maddness dropt souldrinker, wordt hij gewonnen door een 15k DPS-er. Daarna maar mijn favorite BG twin peaks ingedoken, maar alliance was helaas vandaag tera-bad.
Mijn PvP-maatje logt in en dus nog een paar randoms gedaan. Helaas niets gewonnen maar wel weer 500HK erbij voor 1,5 uurtjhe spelen. Nog maar 124.500 te gaan voor de titel (ja, je moet jezelf toch een doel stellen in deze game
Ben benieuwd wat we gaan doen met de raids. Zoals het er nu naar uitziet nog 1 maal DS en 1 maal FL voor mijn legendary staff, en dan stoppen er een aantal mensen ermee tot aan MoP. Ga denk ik maar op zoek naar een paar vrienden en proberen wat T11,T12 raids van de grond te krijgen. Alleen tanks zal een probleem worden denk ik.
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Als de achivements acount wide gaan zijn de horrable kills gedeeld dan?
Voorbeeld
shaman 37k hk
Warrior 32k hk
Hunter 40k hk
Dk 34k hk
Dus allemaal hebben de 25k hk achievement krijg ik dan de 100k achie voor of the horde titel?
Voorbeeld
shaman 37k hk
Warrior 32k hk
Hunter 40k hk
Dk 34k hk
Dus allemaal hebben de 25k hk achievement krijg ik dan de 100k achie voor of the horde titel?
LOL EU: InXzitoWeTrust
Dank jeXzito schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:10:
Jullie mogen wel wat effort sterken in de transmog gearalleen de Priest zier er een beetje cool uit
Klopt wel. Ik zie ze weinig met complete transmog (incl. staff).Yintha schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:18:
Imo de beste set is gewoon de T5 set.
Voor mijn pvp transmog heb ik trouwens Tier 1 met benediction, die transmog zie je echt nooit
[ Voor 42% gewijzigd door ValHallen op 23-03-2012 08:40 ]
Verwijderd
Eindelijk lvl 85 gister gedingt(wat een kut stuk tot 85 als je op elke xp let)
En al die mensen... Via tweakers, kom online, 11 Pending requests, heerlijk dat het zo goed werkt allemaal.
nu nog een Horde raid.... ben ik 85 zijn er alleen maar alliance....;)
wel gaaf dat na de eerste dag van het idee al een raid is onstaan!!
Keep Em Coming!
En al die mensen... Via tweakers, kom online, 11 Pending requests, heerlijk dat het zo goed werkt allemaal.
nu nog een Horde raid.... ben ik 85 zijn er alleen maar alliance....;)
wel gaaf dat na de eerste dag van het idee al een raid is onstaan!!
Keep Em Coming!
T5 Is sowieso de beste priest tier, T1 is ook vet, daar heb ik een paar parts van. maar ik heb sowieso geen zin om mn gear te transmoggen.ValHallen schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:37:
[...]
Dank je
[...]
Klopt wel. Ik zie ze weinig met complete transmog (incl. staff).
Imo de beste set is gewoon de T5 set.
Voor mijn pvp transmog heb ik trouwens Tier 1 met benediction, die transmog zie je echt nooit.
Ik vind T6 ook een nette set hoor! Ik had eerst nonstop T5 met Benediction, maar ben er nu vanaf. Nu heb ik T6.Yintha schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:51:
[...]
T5 Is sowieso de beste priest tier, T1 is ook vet, daar heb ik een paar parts van. maar ik heb sowieso geen zin om mn gear te transmoggen.
P.s. Wie ging er ook alweer over de GoT - cross realm friend ID list? Daar wil ik ook wel een DM van ontvangen.
[ Voor 13% gewijzigd door Xerox op 23-03-2012 08:53 ]
PSN: Redrafted
Helaas was ik er gisteren niet bij, had graag een raidje met Tweakers mee gedaan. Ik had een raid met de guild, die gaan altijd voor:)
Hoever zijn jullie uiteindelijk gekomen?
IntToStrXerox schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:53:
[...]
Ik vind T6 ook een nette set hoor! Ik had eerst nonstop T5 met Benediction, maar ben er nu vanaf. Nu heb ik T6.
P.s. Wie ging er ook alweer over de GoT - cross realm friend ID list? Daar wil ik ook wel een DM van ontvangen.
Goed om te zien dat er een succesvolle raid is ontstaan! Op naar de volgende, maar dan wel als ik ook kan
what he said ^^IntToStr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:17:
Goed om te zien dat er een succesvolle raid is ontstaan! Op naar de volgende, maar dan wel als ik ook kan
Grote kans dat ik op mijn main niet mee kan raiden in alle cataclysm raids. Er zijn plannen in de guild om wekelijks even een aantal oudere tier instances te doen omdat nog niet iedereen die gezien heeft of omdat ze bijvoorbeeld de legendary willen...
Gelukkig heb ik genoeg alts die mee kunnen, zowel om te tanken, melee dpsen of healen; allemaal geen probleem:D
2 Bosses neer. Voornamelijk door de gear van sommigen (no offence), en het nog niet op elkaar ingespeeld zijn denk. En we hebben een aantal wipes gehad op lord RNG.Thysiej schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:59:
Het plan was om zaterdag avond om 20:00 weer te kijken of we een raid kunnen maken.IntToStr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:17:
Raid was erg grappig, mijn excuus voor de slechte transmo is dat me main account gehacked is en ik die niet meer terug kan krijgen en nu een weekje een nieuwe mage heb 
ZA timed was ouderwets spannend met een freshly dinged warlock mektheb en ik op de dps
Erg leuk om te doen en een Beertje binnen voor de tank
ZA timed was ouderwets spannend met een freshly dinged warlock mektheb en ik op de dps
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Slecht planValHallen schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:20:
[...]
Het plan was om zaterdag avond om 20:00 weer te kijken of we een raid kunnen maken.
Die run was inderdaad leuk ja. Voor het eerst sinds tijden dat ik daadwerkelijk ook mijn best moest doen om te healen in een heroichmr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:20:
ZA timed was ouderwets spannend met een freshly dinged warlock mektheb en ik op de dpsErg leuk om te doen en een Beertje binnen voor de tank
Weet iemand of de achievements die geshared worden ook gelden op pvp als je bijvoorbeeld 60k HK hebt op 1 char en 40k HK op een andere char dat je dan de achievement van 100k HK krijgt?
toch ben ik soms wel eens blij dat ik mijn best doe in LFR.
tegenwoordig farm ik alleen nog ultraxion op mijn druid voor de offhand. helaas na 14x lfr ultraxx en een aantal keer normal ultraxx nog steeds geen offhand!
deze keer had ik het geluk om met 4 druid healers en 1 priest healer in een groep te komen.
na een korte inspectie van de druid healers tot de conclusie gekomen dat er 2 heel laag gaan staan. een andere healer had iets betere gear dan mij.
toch zie je wel een verschil in de noxxic manier van healen en mijn customized manier.
de andere druid met iets betere gear, healde echt volgens de manier van noxxic, met je nourish je lb ophouden etc. hij had ook vanaf het begin dezelfde gem als mij (rode) hij eindigde op 26k hps, terwijl ik al gauw op de 45k hps zat.
ik heal op een iets of wat andere manier, ik heb nourish compleet verbannen uit mn healing spells. gebruik ik nooit en is ook compleet overbodig. mijn harmony heeft geen 100% uptime. ik hou hem alleen op waar nodig.
over de andere 2 druids en de andere priest zal ik het maar niet hebben. die kwamen maar net boven de 10k uit.
waarschijnlijk deed die druid niet zijn best. althans dat hoop ik maar
. maar als ik niet zoveel had gehealed was het een grote whipe geworden. dat is 1 ding wat zeker is.
toch een vraagje nog. die maw van deathwing. hoe goed kan die proc wel niet zijn... soms zie ik die bij healers echt op nummer 3 staan! mijn healing zal hiermee waarschijnlijk goed stijgen. tenzij je jezelf goed plaatst natuurlijk. ik heb de normal versie in mijn bag zitten. maar zit helaas zonder offhand
tegenwoordig farm ik alleen nog ultraxion op mijn druid voor de offhand. helaas na 14x lfr ultraxx en een aantal keer normal ultraxx nog steeds geen offhand!
deze keer had ik het geluk om met 4 druid healers en 1 priest healer in een groep te komen.
na een korte inspectie van de druid healers tot de conclusie gekomen dat er 2 heel laag gaan staan. een andere healer had iets betere gear dan mij.
toch zie je wel een verschil in de noxxic manier van healen en mijn customized manier.
de andere druid met iets betere gear, healde echt volgens de manier van noxxic, met je nourish je lb ophouden etc. hij had ook vanaf het begin dezelfde gem als mij (rode) hij eindigde op 26k hps, terwijl ik al gauw op de 45k hps zat.
ik heal op een iets of wat andere manier, ik heb nourish compleet verbannen uit mn healing spells. gebruik ik nooit en is ook compleet overbodig. mijn harmony heeft geen 100% uptime. ik hou hem alleen op waar nodig.
over de andere 2 druids en de andere priest zal ik het maar niet hebben. die kwamen maar net boven de 10k uit.
waarschijnlijk deed die druid niet zijn best. althans dat hoop ik maar
toch een vraagje nog. die maw van deathwing. hoe goed kan die proc wel niet zijn... soms zie ik die bij healers echt op nummer 3 staan! mijn healing zal hiermee waarschijnlijk goed stijgen. tenzij je jezelf goed plaatst natuurlijk. ik heb de normal versie in mijn bag zitten. maar zit helaas zonder offhand

Belachelijk goed, ik heb die mace als offspec voor mijn resto set en hij is echt heel goed, ik had eerst Vageries of Time HC, maar de winst met de normal Maw is echt een wezelijk verschil.fenylalaline schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:35:
Klinkt zo bekend... lijkt wel of mijn weg van 80-85 jaren duurt, nog 30% in 83-84 en dan nog een level te gaan. Probeer me zaakjes op order te hebben voor MOP [Mage/Shammy op 85] en all profs maxed, moet lukken lijkt mijVerwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:48:
Eindelijk lvl 85 gister gedingt(wat een kut stuk tot 85 als je op elke xp let)
Note: Shammy is pas 33
Haha dat klinkt zo bekendMaduth schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:47:
[...]
Klinkt zo bekend... lijkt wel of mijn weg van 80-85 jaren duurt, nog 30% in 83-84 en dan nog een level te gaan. Probeer me zaakjes op order te hebben voor MOP [Mage/Shammy op 85] en all profs maxed, moet lukken lijkt mij
Note: Shammy is pas 33
Lv1 t/m 60 -> Zo dat was piss easy
Lv61 t/m 70 -> Kijk dat schiet lekker op
Lv71 t/m 80 -> Hmmm mag wel iets harder
Lv81 t/m 85 -> WTF van 900k exp per level naar 3.7 mil. fucking hell. Jeej eindelijk 84 WTF 9 Mil. Exp das evenveel als de laatste 3 levels bij elkaar.
DING 85 -> Godzijdank geen experience meer
Moet je nagaan als je straks 90 wordt....ShadowBumble schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:49:
[...]
Haha dat klinkt zo bekend
Lv1 t/m 60 -> Zo dat was piss easy
Lv61 t/m 70 -> Kijk dat schiet lekker op
Lv71 t/m 80 -> Hmmm mag wel iets harder
Lv81 t/m 85 -> WTF van 900k exp per level naar 3.7 mil. fucking hell. Jeej eindelijk 84 WTF 9 Mil. Exp das evenveel als de laatste 3 levels bij elkaar.
DING 85 -> Godzijdank geen experience meer
wat doe jij anders dan behalve alleen nourish weglaten waardoor je zo veel meer hps haalt dan die andere druid?
Battletag Vakasha#2284
Geen issue, aangezien je toch constant loop ooooooooeeeee aaaaaaaaaaah wat mooooooii, shit lv90 al
En die mag die heeft thunderfurry die elke mage heeft ! pfffffYintha schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:18:
weet ik eigenlijk niet, ik gebruik sowieso meer regrowth. niet heel veel bijzonders eigenlijk. healing touch gebruik ik alleen met nature swiftness. dus die gebruik ik ook niet zo vaak. misschien gebruik ik mn heals gewoon op betere momenten of niet iets eerder. achja ik stond ook bovenaan met overhealing done dus veel eerder was ik elke keer niet.. ik denk dat die andere druid healer gewoon niet zat op te letten of zoiets had van het zal allemaal wel:PDembar schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:50:
wat doe jij anders dan behalve alleen nourish weglaten waardoor je zo veel meer hps haalt dan die andere druid?
maar het irriteert me wel
[ Voor 9% gewijzigd door Hajame op 23-03-2012 09:53 ]
Oi !!Xzito schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:10:
Wat is er mis met mijn Ulduar set ! :<
Voorkeur voor een andere set ? heb nog T1 T2 T4 T5 T6 T7 T7.5 T8 T9 T10 T11 T12 T13 Liggen en S1 S2 S3 S4
En eventueel nog ulduar priest look a like set.
./showoffmode
maar doe jij dan wel je lb refreshen of gebruik je regrowth daarvoor alleen? en hoe zit het met mana intensiefe gevechten hoe kom jij daar uit.fenylalaline schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:52:
[...]
weet ik eigenlijk niet, ik gebruik sowieso meer regrowth. niet heel veel bijzonders eigenlijk. healing touch gebruik ik alleen met nature swiftness. dus die gebruik ik ook niet zo vaak. misschien gebruik ik mn heals gewoon op betere momenten of niet iets eerder. achja ik stond ook bovenaan met overhealing done dus veel eerder was ik elke keer niet.. ik denk dat die andere druid healer gewoon niet zat op te letten of zoiets had van het zal allemaal wel:P
maar nourish is zo wie zo meer alleen bedoeld om lb op te houden en dan ben al eigenlijk al meer tank healer dan raid healer natuurlijk.
Battletag Vakasha#2284
In LFR willen healers nog wel eens vergeten dat ze af en toe even op de knoppen moeten klikken
Woensdag op die gast met de kleuren wisselden de andere tank en ik af en toe even om iets te doen te houden, maar ik ging gewoon dood na een switch omdat ze die ander bleven spammen met heals. Op hagara gebeurde weer zoiets, maar dan andersom. Ach ja, kwam allemaal alsnog goed
Ik geef bij onze raids ook altijd aan wie op dat moment aan het tanken is; het is voor healers zeer frustrerend als ze ineens de andere tank flink zien droppen qua health terwijl ze denken dat ik aan het tanken ben...IntToStr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:55:
In LFR willen healers nog wel eens vergeten dat ze af en toe even op de knoppen moeten klikkenWoensdag op die gast met de kleuren wisselden de andere tank en ik af en toe even om iets te doen te houden, maar ik ging gewoon dood na een switch omdat ze die ander bleven spammen met heals. Op hagara gebeurde weer zoiets, maar dan andersom. Ach ja, kwam allemaal alsnog goed
Daar zit dan ook wel weer wat inThysiej schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:57:
[...]
Ik geef bij onze raids ook altijd aan wie op dat moment aan het tanken is; het is voor healers zeer frustrerend als ze ineens de andere tank flink zien droppen qua health terwijl ze denken dat ik aan het tanken ben...
Ik ben vanplan Zaterdag avond om 20:00 de FL raid weer opnieuw op te gaan zetten om door te gaan van Rio naar Raggy.
Voor Alliance dan
.
Als we toch meer dan 10 mensen krijgen kunnen we altijd nog wat anders doen !
Voor Alliance dan
Als we toch meer dan 10 mensen krijgen kunnen we altijd nog wat anders doen !
Gezien het gebrek aan een sociaal leven ben ik zaterdag ook van de partij. wederom verzorg ik de cauldrons.
Je hebt toch real ID, en er is een raid, oftewel.ValHallen schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:01:
Gezien het gebrek aan een sociaal leven
je gaat uit op zaterdagavond
uiteraard doe ik lb refreshen. dan klik ik gewoon lb die op mn muis staat gekeybindDembar schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:54:
[...]
maar doe jij dan wel je lb refreshen of gebruik je regrowth daarvoor alleen? en hoe zit het met mana intensiefe gevechten hoe kom jij daar uit.
maar nourish is zo wie zo meer alleen bedoeld om lb op te houden en dan ben al eigenlijk al meer tank healer dan raid healer natuurlijk.
Op ultraxion deed de proc van de weapon bij mij ongeveer 10,8% van mijn healing met ongeveer 42k hps done in the fight in lfrfenylalaline schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:35:
Tevens vind ik lb niet alleen iets voor tank healers het geeft je ook redelijk wat mana ook al heb je maar 1 stack op de tank iedere keer. Zelfs als er geen tank dam is laat ik lb op minstens 1 target ticken voor de regen.
[ Voor 16% gewijzigd door pentetic op 23-03-2012 10:14 ]
Net even naar de Challenge reward armor gekeken. Zien er leuk uit. Vooral de priest is cool.
Alleen de paladin voelt totaal niet als een mists set. Meer een Deepholme oid.
Alleen de paladin voelt totaal niet als een mists set. Meer een Deepholme oid.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
In onze guild runs zeggen we ook altijd wanneer er een tankswitch is op Vent, ja.IntToStr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:59:
[...]
Daar zit dan ook wel weer wat inGoede tip, eens kijken hoe dat uitpakt.
Je kan ook eventueel de boss als je focus zetten, dan zie je met één blik op Focus Target wie momenteel de tank is [random targeting abilities van de boss even buiten beschouwing gelaten].
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Rogue heeft ook echt weer geen effect op die armor 
Maar opzich is die wel cool... liever wat gloeiende shit om die draken op de shoulders
Maar opzich is die wel cool... liever wat gloeiende shit om die draken op de shoulders
[ Voor 44% gewijzigd door Ricmaniac op 23-03-2012 10:31 ]
zou gaaf zijn als die draken wat bewegen, gewoon eht idee geven dat ze leven oid.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Komt misschien nog welRicmaniac schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:30:
Rogue heeft ook echt weer geen effect op die armor
Ben erg beniewd naar mage set
*offtopic* Uitgaan op zaterdag avond is zo passé... Vrijdag avond is veel beter!Yintha schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:03:
[...]
Je hebt toch real ID, en er is een raid, oftewel.
je gaat uit op zaterdagavond
Ik ben benieuwd naar die setjes... kan op me werk niet kijken op dat soort sites

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja dat is ook zo maar als je met mensen speelt en niet op elkaar afgestemd zijn, en natuurlijk doet ieder het op zijn manierhmr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:35:
[...]
*offtopic* Uitgaan op zaterdag avond is zo passé... Vrijdag avond is veel beter!
Ik ben benieuwd naar die setjes... kan op me werk niet kijken op dat soort sitesmaar gelukkig wel een beetje posten op tweakers! Ben er allicht zaterdag weer bij! Was erg leuk namelijk, al zou FL toch wel op de farm modus moeten kunnen hoor haha!
Komt best goed trail and error
Hoever zijn jullie gekomen?
1 wipe op Beth daarna down!Yintha schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:43:
Hoever zijn jullie gekomen?
geen wipe op Doggie boss
3 tries op Lord Random!
en toen gedisband.
Toen met 5 man even een ZA timed en beertje verdient
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zo random is lord random niet ^^.
Maar wel leuk denk ik
Maar wel leuk denk ik
Ja we waren ook pas rond 21:30 echt begonnen voor we iedereen op TS hadden en dergelijke.
Nog is een pauze gehad en natuurlijk rond bepaalde tijd moesten mensen weg ( begrijpelijk )
Dus denk dat voortaan iets rond 20:00 organiseren beter is
, en natuurlijk TS al klaar hebben dan.
En het is natuurlijk niet iedereen in full 396 ofzo
dat hielp ook haha
Nog is een pauze gehad en natuurlijk rond bepaalde tijd moesten mensen weg ( begrijpelijk )
Dus denk dat voortaan iets rond 20:00 organiseren beter is
En het is natuurlijk niet iedereen in full 396 ofzo
[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 23-03-2012 10:49 ]
True maar zo noemde iemand hem op de TS gister en vond ik wel grappig!Yintha schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:46:
Zo random is lord random niet ^^.
Maar wel leuk denk ik
*iemand zo aardig om screenshots te posten van imggur oid van die nieuwe armor op het forum
[ Voor 16% gewijzigd door hmr op 23-03-2012 10:54 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hmm, ik weet nog niet of ik de paladin set nou zo epic vind. De rogue set is wel mooi met die draken! Aangezien deze expansion vast wel weer een hele tijd speelbaar gaat zijn voordat de volgende uit komt heb ik nog even de tijd om voor meer chars zo'n set te gaan verzamelen
ik vind het juist andersom. de paladin set vind ik echt super vet. alhoewel het een halve powerranger is XD maar rogue vind ik echt jammerIntToStr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:49:
Hmm, ik weet nog niet of ik de paladin set nou zo epic vind. De rogue set is wel mooi met die draken! Aangezien deze expansion vast wel weer een hele tijd speelbaar gaat zijn voordat de volgende uit komt heb ik nog even de tijd om voor meer chars zo'n set te gaan verzamelen

Zo, weer helemaal bijgelezen, had gisteren voor de verandering geen tijd! Leuk om te zien dat de eerste raid al gedaan is en de volgende alweer gepland. Maar we moeten als Horde dan ook laten zien dat wij dat OOK kunnen natuurlijk! 
Woensdag LFR gedaan met rogue, zelf geen enkele roll gewonnen, offhand dropte op Hagara en de enige andere rogue (met 2x 1e stage legendary) wint hem en roept gelijk dat hij hem nodig heeft.. Gelukkig won mijn vriendin wel de shoulders en die had ze al. 2e piece dus toch te pakken! Nog 3 bosses te gaan van 2e deel, die vanavond nog maar eens doen.
Gisteren maar 1 volledige heroic kunnen doen op warrior, eerste keer in Grim Batol. Paar keer omgevallen doordat de mechanics me nog niet helemaal duidelijk waren, maar nooit meer dan 1 keer totale wipe per boss gelukkig. Weer eentje afgestreept, nog maar 2-3 ilvls totdat ik door kan naar de volgende set dungeons!
Straks ook maar eens die rewards gaan bekijken, erg benieuwd...
En voor de mensen die al in de beta kunnen: leuk, maar wij willen screens zien!
Woensdag LFR gedaan met rogue, zelf geen enkele roll gewonnen, offhand dropte op Hagara en de enige andere rogue (met 2x 1e stage legendary) wint hem en roept gelijk dat hij hem nodig heeft.. Gelukkig won mijn vriendin wel de shoulders en die had ze al. 2e piece dus toch te pakken! Nog 3 bosses te gaan van 2e deel, die vanavond nog maar eens doen.
Gisteren maar 1 volledige heroic kunnen doen op warrior, eerste keer in Grim Batol. Paar keer omgevallen doordat de mechanics me nog niet helemaal duidelijk waren, maar nooit meer dan 1 keer totale wipe per boss gelukkig. Weer eentje afgestreept, nog maar 2-3 ilvls totdat ik door kan naar de volgende set dungeons!
Straks ook maar eens die rewards gaan bekijken, erg benieuwd...
En voor de mensen die al in de beta kunnen: leuk, maar wij willen screens zien!
[ Voor 4% gewijzigd door Baroshir op 23-03-2012 11:18 ]

Nu nog een big ass totem wapen, net zoals Cairne ooit had en dan * detheavn happyville
Edit over beta: De male pandaren hebben echt een ubercoole /sleep. Ik weet niet of iemand daar al een screenie van gezien heeft, of er een kan posten, anders doe ik dat vanavond wel even
[ Voor 39% gewijzigd door detheavn op 23-03-2012 11:20 ]
Die sleep van pandaren is echt briljant.. beste emote.
Probeer is met een pandaren onderwater te gaan, hele face veranderd
Probeer is met een pandaren onderwater te gaan, hele face veranderd
Zitten trouwens ook echt vette mounts bij
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 23-03-2012 11:41 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.
Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.
Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.