hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat ik lichtelijk geniaal vond was de 'rondleiding' door Stormwind van Varian. Duidelijk dat de quest tekst niet af is, maar de placeholders zijn echt geniaal xD
i'm in then for a horde tweaker raidBaroshir schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:17:
Zo, weer helemaal bijgelezen, had gisteren voor de verandering geen tijd! Leuk om te zien dat de eerste raid al gedaan is en de volgende alweer gepland. Maar we moeten als Horde dan ook laten zien dat wij dat OOK kunnen natuurlijk!
Woensdag LFR gedaan met rogue, zelf geen enkele roll gewonnen, offhand dropte op Hagara en de enige andere rogue (met 2x 1e stage legendary) wint hem en roept gelijk dat hij hem nodig heeft.. Gelukkig won mijn vriendin wel de shoulders en die had ze al. 2e piece dus toch te pakken! Nog 3 bosses te gaan van 2e deel, die vanavond nog maar eens doen.
Gisteren maar 1 volledige heroic kunnen doen op warrior, eerste keer in Grim Batol. Paar keer omgevallen doordat de mechanics me nog niet helemaal duidelijk waren, maar nooit meer dan 1 keer totale wipe per boss gelukkig. Weer eentje afgestreept, nog maar 2-3 ilvls totdat ik door kan naar de volgende set dungeons!
Straks ook maar eens die rewards gaan bekijken, erg benieuwd...
En voor de mensen die al in de beta kunnen: leuk, maar wij willen screens zien!
Alleen ff kijken of straks D3 een beetje te spelen is op me lappie..
En en de Shaman Challenger gear.. LOL! RocketTreePack.
[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 23-03-2012 11:50 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Echt awesome. Helaas nog niet teveel gezien (alleen een orc boss en een dode worm oid) maar ziet er goed uitsianto schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:50:
Wat vinden jullie van de nieuwe ragefire chasm in MoP?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Is dit een poging tot grappig zijn wb siege of orgrimmar of is er echt een nieuwe ragefire chasm?sianto schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:50:
Wat vinden jullie van de nieuwe ragefire chasm in MoP?
Er is echt een nieuwe ragefire chasm. Zelfde manier als waarom DM en SFK zijn veranderd.Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:53:
[...]
Is dit een poging tot grappig zijn wb siege of orgrimmar of is er echt een nieuwe ragefire chasm?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zo op het eerste gezicht inderdaad weer een lekkere jump.. big crunch incoming soon?IntToStr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:49:
Ik kijk net even op mmo-c, maar die nieuwe epic gear heeft weer een flinke stap gemaakt qua getallen die erop staan zeg. Als je straks in een epic setje loopt kun je de heroic cata dungeons gaan soloen of zo
hope soBaroshir schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:56:
[...]
Zo op het eerste gezicht inderdaad weer een lekkere jump.. big crunch incoming soon?
Ik hoop het niet, heb wel zin om makkelijker content te kunnen doenBaroshir schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:56:
[...]
Zo op het eerste gezicht inderdaad weer een lekkere jump.. big crunch incoming soon?
Zal wel nice zijn, zijn genoeg dingen in cata die ik wel wil farmen of krijgen.Baroshir schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:56:
[...]
En dit geld ook voor andere instances die dan op bv level 80 makkelijker worden
Fantastich! Maar hoe kon je dat eerst zonder void allemaal bewaren?Mektheb schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:53:
[...]
Oi !!
Wat is er mis met mijn Ulduar set ! :<
Voorkeur voor een andere set ? heb nog T1 T2 T4 T5 T6 T7 T7.5 T8 T9 T10 T11 T12 T13 Liggen en S1 S2 S3 S4
En eventueel nog ulduar priest look a like set.
./showoffmode
Rond lopen met 5bag space, en de grootste bags kopen voor je zelf en je bankRMB schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Fantastich! Maar hoe kon je dat eerst zonder void allemaal bewaren?
En zelfs Void Storage is niet groot genoeg.
Tijd voor een Tabard book zoals mounts..
Had sommige sets ook verwijdert toendertjid en weer terug gefarmed zoals T1 BV e T2
[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 23-03-2012 12:14 ]
Full T2 + hide of the Wild + BenedictionValHallen schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:37:
[...]
Klopt wel. Ik zie ze weinig met complete transmog (incl. staff).
Imo de beste set is gewoon de T5 set.
T1 heb ik in MC wel 3 keer volledig kunnen hebben maar daar wil ik niet eens meer in gezien worden.
Toen 6 maanden moeten wachten totdat ik eindelijk die foeilijke shoulders kon vervangen.
Ben er wel mee eens dat T5 de mooiste set is.
T2 (8/8) : Disc-spec
T6 (6/8) : DPS/PvP spec
Ga samen met 2 andere maar eens even de laatste 2 tokens farmen in BT en op zoek naar een passende cloak.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Zeker met die Maw(healing mace) en Shield uit Dragon Soul LFR kan ik best voor de dag komen.
Hoezo niet ?, het kan wel ik denk alleen mensen saved zijn met hun eigen guild.hmr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:11:
Best jammer dat je niet DS10 kan raiden met battlenet id..
hmr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:11:
Best jammer dat je niet DS10 kan raiden met battlenet id..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Het kan zeker
@NMe ze hebben gister Firelands gedaan en daar is geen queue voor ^^.
Edit: het kan inderdaad niet, alleen LFR. maar je kan elke andere raid wel doen afaik (ook zonder queues).
[ Voor 45% gewijzigd door Yintha op 23-03-2012 13:18 ]
kan niet op battle.net website vanaf werk dus kan geen grondig onderzoek doen maar dacht dat je niet naar ds10 kon!
[ Voor 35% gewijzigd door hmr op 23-03-2012 13:16 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Enige wat ik me zo kan bedenken is dat er anders misschien mensen geboost worden voor gold/geld zoals je nu ook wel hebt bij FL voor de mount. In tegenstelling tot FL is DS de huidige raid en dus het beste gear wat er te krijgen is. Door de mogelijkheid om via RailID iemand mee te nemen zorgt ervoor dat dus iemand van welke server dan ook mee kan en niet zoals nu van alleen je eigen guild.Mektheb schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:29:
Raar, waarom wel met FL en alles maar niet met DS ?.
Probleem is dat je buiten "food+ drinks" om niets x-realm kan traden!pentetic schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:33:
[...]
Enige wat ik me zo kan bedenken is dat er anders misschien mensen geboost worden voor gold/geld zoals je nu ook wel hebt bij FL voor de mount. In tegenstelling tot FL is DS de huidige raid en dus het beste gear wat er te krijgen is. Door de mogelijkheid om via RailID iemand mee te nemen zorgt ervoor dat dus iemand van welke server dan ook mee kan en niet zoals nu van alleen je eigen guild.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoezo, stel je server is helemaal uitgestorven maar je wilt een andere goede/leuke guild vinden kan je nu cross realm trials meelopenYintha schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:38:
Het zou wel heel erg makkelijk zijn voor x-realm guild applications.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Shadow is er een mogelijkheid wat mensen rechten te geven op TS ? voor geval we toch rare indringers krijgenShadowBumble schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:46:
ah dan begreep ik je gewoon verkeerd
/off-topicMektheb schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:49:
[...]
Shadow is er een mogelijkheid wat mensen rechten te geven op TS ? voor geval we toch rare indringers krijgen
Lijkt me sterk tenzij iemand de gegevens gaat misbruiken voor zijn eigen maar ik kan wel even 1 of 2 ops aanstellen. Das te doen
Sta nu in het document en heb iedereen toegevoegd, maar er staat niemand in de pending list.
Meer mensen hier last van?
PSN: Redrafted
Wil mezelf hiervoor wel voor aanbieden :bShadowBumble schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:50:
[...]
/off-topic
Lijkt me sterk tenzij iemand de gegevens gaat misbruiken voor zijn eigen maar ik kan wel even 1 of 2 ops aanstellen. Das te doen
Is kijken of ik voor vanavond nog een keer een groep kan maken voor timed ZA, net gered gister...benieuwd of dat weer lukt. WIl nog steeds die beer hebben!
Big words, laat maar zien dan, als dat zo makkelijk isTwylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:50:
Net gered? Dat ding kan je ondertussen met 4 man zelfs halen
Dat is opzich ook wel vrij goed te doen hoor, mits mensen er gegeared voor zijn. Ik heb die op mijn shammy ook gehaalt in een guild groepje van 4 mensen. Dan waren de meeste van ons ook wel voorzien van wat DS gear.Fiole schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:51:
[...]
Big words, laat maar zien dan, als dat zo makkelijk is
En misschien hielp het ook wel dat onze tank een druid was. Mangle spam is vette DPS als tank
weet niet wanneer je dat wilde doen, wellicht dat ik vanavond ook nog online ben, dan kan ik mee op mn hunter of pala (beide DPS). Moet iedereen nog toevoegen, ben alliance trouwensFiole schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:46:
[...]
Wil mezelf hiervoor wel voor aanbieden :b
Is kijken of ik voor vanavond nog een keer een groep kan maken voor timed ZA, net gered gister...benieuwd of dat weer lukt. WIl nog steeds die beer hebben!
quote: Patch 4.3 Hotfixes - December 20 - ZA and ZG Nerfed
- [b]Zul'Aman[/b][list]
- Amani'shi Warbringer's damage has been reduced by 12%.
- Amani'shi Medicine Man's summoned Protective Ward health has been reduced by 60%.
- When an Amani'shi Scout is alerted, he now idles for 1 second before running to summon reinforcement.
- Amani'shi Reinforcement's damage has been reduced by 15%.
- Amani'shi Flame Casters' Fireball Volley now inflicts less damage.
- Jana'lai's Flame Breath ability now inflicts less persistent fire damage.
- In Dragonhawk form, Daakara's Flame Whirl spell increases fire damage taken by a lesser amount.
- Daakara's Creeping Paralysis now inflicts less damage.
- [/list]
Bron: http://us.battle.net/wow/en/blog/4023884
- [b]Zul'Gurub[/b][list]
- Berserking Boulder Roller's Boulders now inflict less damage.
- Bloodlord Mandokir's Decapitate cooldown has been increased by 5 seconds.
- Gurubashi Shadow Hunters are now immune to Disarm.
- Gurubashi Shadow Hunter's Shadowed Shot ability now inflicts less damage.
- Gurubashi Blood Drinker's Blood Leech ability now inflicts less damage.
- Lesser Priest of Bethekk's Shadowflame ability now inflicts less periodic damage.
- High Priestess Kilnara's Wave of Agony now deals less damage.
- Jin'do's Twisted Spirit health has been reduced.
- Jin'do's Twisted Spirit damage has been reduced.
- Jin'do's Shadows of Hakkar now inflicts less damage.
- [/list]
Er is geen increased damage naar mobs of verlaagde healthpools bij gekomen - meer survivability, dus wat dat aan gaat blijven mensen nu alleen maar langer leven en is het niet zo dat je in diezelfde 353 gear ineens die mobs harder neer krijgt.
/sarcasmeTwylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:25:
De grootste reden waarom mensen het niet haalden was vanwege wipes, niet vanwege te weinig dps.
Echt waar ? Dus daarom krijgen we heroic spine niet down, en ik maar de schuld geven aan die DPS die het nuttig vinden om constant hun nummertjes te padden
We hadden een freshly dinged warlock bij ons die nog geen 7k dps deed , en mijn mage die net een week 85 is... vond het opzich best netjes. ook kan ik beter fire gaan ipv arcane want arcane is crap dps op trash! En ja indien je ds geared ben lol rape je die instanceTwylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:50:
Net gered? Dat ding kan je ondertussen met 4 man zelfs halen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nu je het zo zegt klinkt het idd dom, maar wat ik er mee bedoel is dat de damage gewoon te hoog was en healers het niet bij konden houden/oom gingen. En abilities die gewoon unforgiving waren zoals de venom boss. Als mensen daar in zijn gif stonden gingen ze gewoon binnen een paar seconden dood. Zulke damage hoort imo ook niet thuis in een dungeon. Wat mij betreft zijn de HoT dungeons ook perfect wat betreft moeilijkheid en duur. Tijdens 4.1 was het gewoon altijd weer grote irritatie met noobs in random groups die wipes en group disbands veroorzaakten en dat heb je in HoT veel minder.ShadowBumble schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:29:
[...]
/sarcasme
Echt waar ? Dus daarom krijgen we heroic spine niet down, en ik maar de schuld geven aan die DPS die het nuttig vinden om constant hun nummertjes te padden
Hmz, in 359 gear was het al simpel, in 378 gear stelde het helemaal niks meer voor en nu in ilvl 397 moet je je best doen om dood te gaanhmr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:46:
[...]
We hadden een freshly dinged warlock bij ons die nog geen 7k dps deed , en mijn mage die net een week 85 is... vond het opzich best netjes. ook kan ik beter fire gaan ipv arcane want arcane is crap dps op trash! En ja indien je ds geared ben lol rape je die instance
Ik weet niet of deze vraag geoorloofd is binnen dit topic, maar
is er hier toevallig iemand die mij zou kunnen helpen bij het verkrijgen van een scroll of resurrection?
( bij voorkeur via pm uiteraard ).
Zou erg tof zijn om alvast een beetje voorbereiding te treffen
No offense als het een vriend van je is, maar ook als 'ie net gedingd was is 7k DPS echt absurd laag. Dat haalden net gedingde tanks in 4.0 ook al.hmr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:46:
[...]
We hadden een freshly dinged warlock bij ons die nog geen 7k dps deed , en mijn mage die net een week 85 is... vond het opzich best netjes. ook kan ik beter fire gaan ipv arcane want arcane is crap dps op trash! En ja indien je ds geared ben lol rape je die instance
Zeror in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 257"EX!G3N schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:53:
Hmm, ik zit zo eens naar al die nieuwe beelden te kijken, en krijg spontaan weer zin om na lange tijd weer te spelen...
is er hier toevallig iemand die mij zou kunnen helpen bij het verkrijgen van een scroll of resurrection?
Daar de server kiezen waar je graag wil spelen en dan de gene die er bij hoort PM'en
[ Voor 7% gewijzigd door jmxd op 23-03-2012 15:56 ]
Je hebt een PMEX!G3N schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:53:
Hmm, ik zit zo eens naar al die nieuwe beelden te kijken, en krijg spontaan weer zin om na lange tijd weer te spelen...
Ik snap heel goed wat je ermee bedoelde maar dit was nou echt zo'n open deur, en sja het is vrijdag de zon schijnt dus dan kan je wel eens zoiets hebben.Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:50:
[...]
Nu je het zo zegt klinkt het idd dom, maar wat ik er mee bedoel is dat de damage gewoon te hoog was en healers het niet bij konden houden/oom gingen. En abilities die gewoon unforgiving waren zoals de venom boss. Als mensen daar in zijn gif stonden gingen ze gewoon binnen een paar seconden dood. Zulke damage hoort imo ook niet thuis in een dungeon. Wat mij betreft zijn de HoT dungeons ook perfect wat betreft moeilijkheid en duur. Tijdens 4.1 was het gewoon altijd weer grote irritatie met noobs in random groups die wipes en group disbands veroorzaakten en dat heb je in HoT veel minder.
Het deed me ook echt aan zo'n cruijf uitspraak denken :
-> De grootste reden waarom mensen het niet haalden was vanwege wipes, niet vanwege te weinig dps.
-> Voetbal is een simpel spelletje als je meer goals maakt als de tegenstander win je, maar das logisch !
Dus basically spreek je over zaken die de helft van de tijd gewoon vermeden, geinterrupt, gespellstealed of gedispelled kunnen worden. Ik heb het probleem daar zelf nooit in gezien. De Zandalari heroics horen ook van een ander niveau te zijn, net zoals HoT dat eigenlijk ook hoort te zijn. Deze vallen niet binnen de heroics die we bij het begin van de expansion hadden en horen ook moeilijker te zijnTwylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:50:
[...]
Nu je het zo zegt klinkt het idd dom, maar wat ik er mee bedoel is dat de damage gewoon te hoog was en healers het niet bij konden houden/oom gingen. En abilities die gewoon unforgiving waren zoals de venom boss. Als mensen daar in zijn gif stonden gingen ze gewoon binnen een paar seconden dood. Zulke damage hoort imo ook niet thuis in een dungeon.
Ik verwijt zo'n zaken ook aan mensen die niet weten wat ze doen, of verschrikkelijk undergeared een heroic in gaan. Ik als triggerhappy enhance shaman heb zelf nooit problemen gehad met purgen en interrupten om moeilijkheden te voorkomen, terwijl je dan wel ziet dat priests niet mass-dispellen en magen niet spellstealen of counterspellen.
Maar goed, we dwalen nu lichtelijk af van de oorspronkelijke discussie
Je staat niet eens in de TS?
Mwah vond je? Punt van ZA/ZG was gewoon dat je aan het begin gewoon niet mechanics kon negeren, waar je dat op een gegeven moment met de oudere HC's wel kon. In poep staan bij snake, de charge van beer negeren, tears van panter niet interrupten: allemaal dodelijk. Allemaal dingen die overigens niet lastig zijn om uit te voeren.Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:50:
[...]
Nu je het zo zegt klinkt het idd dom, maar wat ik er mee bedoel is dat de damage gewoon te hoog was en healers het niet bij konden houden/oom gingen. En abilities die gewoon unforgiving waren zoals de venom boss. Als mensen daar in zijn gif stonden gingen ze gewoon binnen een paar seconden dood. Zulke damage hoort imo ook niet thuis in een dungeon. Wat mij betreft zijn de HoT dungeons ook perfect wat betreft moeilijkheid en duur. Tijdens 4.1 was het gewoon altijd weer grote irritatie met noobs in random groups die wipes en group disbands veroorzaakten en dat heb je in HoT veel minder.
Voor veel mensen was het natuurlijk alweer teveel gevraagd, en dat leverde problemen op ja - met de moelijkheidsgraad was imo niks mis.
Je kan nu wel grote woorden hebben dat jij het wél kan, maar feit blijft gewoon dat de overgrote meerderheid van de WoW spelers gewoon slecht zijn. Voor dat soort spelers zijn hc dungeons het maximale wat ze doen (tot de invoering van LFR) en als je bijvoorbeeld als healer destijds een ZG of ZA joinde met mensen die én weinig dps deden en geen clue hadden wat betreft mechanics veroorzaakt dat gewoon irritatie.detheavn schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:59:
[...]
Dus basically spreek je over zaken die de helft van de tijd gewoon vermeden, geinterrupt, gespellstealed of gedispelled kunnen worden. Ik heb het probleem daar zelf nooit in gezien. De Zandalari heroics horen ook van een ander niveau te zijn, net zoals HoT dat eigenlijk ook hoort te zijn. Deze vallen niet binnen de heroics die we bij het begin van de expansion hadden en horen ook moeilijker te zijn
Ik verwijt zo'n zaken ook aan mensen die niet weten wat ze doen, of verschrikkelijk undergeared een heroic in gaan. Ik als triggerhappy enhance shaman heb zelf nooit problemen gehad met purgen en interrupten om moeilijkheden te voorkomen, terwijl je dan wel ziet dat priests niet mass-dispellen en magen niet spellstealen of counterspellen.
Maar goed, we dwalen nu lichtelijk af van de oorspronkelijke discussie
ZG en ZA waren gewoon te moeilijk (vindt Blizzard zelf ook) en eigenlijk meer getuned op georganiseerde groepen en/of spelers die over het algemeen betere spelers zijn dan de gemiddelde WoW speler, en dat is imo een zeer slechte zaak. Irriteer me dan ook altijd mateloos aan mensen die klagen dat sommige delen van het spel makkelijker (toegankelijker) gemaakt worden zodat meer spelers er plezier aan kunnen beleven.
Helemaal omdat ik hier nog maar weinig Gladiator's of mensen met een heroic Spine/Madness kill langs zie komen.
Maargoed, we dwalen af idd
Verschil zit hem erin dat mensen tegenwoordig gewoon veelste erg gewend zijn aan de gratis epics die blizzard serveert. Die ZA/ZG waren nog wel leuk aan het begin met wat dingetjes zoals boven aangegeven werd die niet moeiljik waren maar je niet kon negeren. Deze HoT zijn gewoon echt face/roll aka free epics. Ik weet dat na verloop van tijd alles faceroll is door de toename van het ilevel van iedereen, maar de boss mechanics mogen best een beetje iets van een speler vragen...rodie83 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:02:
[...]
Mwah vond je? Punt van ZA/ZG was gewoon dat je aan het begin gewoon niet mechanics kon negeren, waar je dat op een gegeven moment met de oudere HC's wel kon. In poep staan bij snake, de charge van beer negeren, tears van panter niet interrupten: allemaal dodelijk. Allemaal dingen die overigens niet lastig zijn om uit te voeren.
Voor veel mensen was het natuurlijk alweer teveel gevraagd, en dat leverde problemen op ja - met de moelijkheidsgraad was imo niks mis.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Laat die mensen dan gewoon lekker rond huppelen in de normale heroics? Mijns inziens moet gear eigenlijk gewoon naarmate van skill worden ingevoerd. je krijgt toch ook geen heroic ds gear kado? Waarom dan wel instap epics ter hoogte van Firelands gear ? Ik begrijp dat het spel speelbaar moet blijven, maar het niveau dat je nodig had in za/zg was echt niet verbijsterend..Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:07:
[...]
Je kan nu wel grote woorden hebben dat jij het wél kan, maar feit blijft gewoon dat de overgrote meerderheid van de WoW spelers gewoon slecht zijn. Voor dat soort spelers zijn hc dungeons het maximale wat ze doen (tot de invoering van LFR) en als je bijvoorbeeld als healer destijds een ZG of ZA joinde met mensen die én weinig dps deden en geen clue hadden wat betreft mechanics veroorzaakt dat gewoon irritatie.
ZG en ZA waren gewoon te moeilijk (vindt Blizzard zelf ook) en eigenlijk meer getuned op georganiseerde groepen en/of spelers die over het algemeen betere spelers zijn dan de gemiddelde WoW speler, en dat is imo een zeer slechte zaak. Irriteer me dan ook altijd mateloos aan mensen die klagen dat sommige delen van het spel makkelijker (toegankelijker) gemaakt worden zodat meer spelers er plezier aan kunnen beleven.
Helemaal omdat ik hier nog maar weinig Gladiator's of mensen met een heroic Spine/Madness kill langs zie komen.
Maargoed, we dwalen af idd
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoe belachelijk dit ook klinkt, is het wel zo. Als ik voor transmogging probeer uncommon items te vinden (lees: niet kopen) dan kom je er eigenlijk achter dat het makkelijker is om epics te krijgen dan greeniesYintha schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:10:
Epics zijn eigenlijk gewoon common items.
Contradictio in terminis....Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:14:
Probleem is dat veel mensen hier niet kunnen relativeren en zich kunnen verplaatsen in andere mensen. Zelf vond ik ZG en ZA qua dungeon zelf ook niet "moeilijk", wat het vooral moeilijk maakte was dat je vaak te maken had met mensen die het wel lastig vonden, en over het algemeen matige spelers zijn. Dungeons moeten (imo) een opstapje zijn naar raiden en niet de moeilijkheid hebben van een raid zelf. Het is gewoon niet leuk om constant te wipen / een uur te doen over een dungeon terwijl jij je character gewoon wilt gearen en klaar wil maken voor het 'echte werk'.
Is jezelf klaar maken voor het echte werk ook niet wennen en het aanpassen aan bepaalde game mechanics? Imo heb je niets te zoeken in raids als je niet eens kan bewegen uit een groen plasje op de grond...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarom vergelijk jij dungeon gear met de hoogst haalbare hc tier gear? En "instap epics" is al jaren zo. Dungeons van een nieuwe patch droppen altijd het zelfde item level als normal mode raid gear van de vorige patch. En als jij zo'n goede speler bent als je jezelf laat overkomen liep jij al rond in heroic firelands gear en kon jij de dungeons lekker overslaan en direct aan DS beginnen, toch?hmr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:10:
[...]
Laat die mensen dan gewoon lekker rond huppelen in de normale heroics? Mijns inziens moet gear eigenlijk gewoon naarmate van skill worden ingevoerd. je krijgt toch ook geen heroic ds gear kado? Waarom dan wel instap epics ter hoogte van Firelands gear ? Ik begrijp dat het spel speelbaar moet blijven, maar het niveau dat je nodig had in za/zg was echt niet verbijsterend..
Als het voor iemand te lastig is om uit vuur/poison te lopen dan hoort deze persoon ook geen beloning te krijgen, zulke personen moeten maar gewoon normal modes doen en wat moeite doen.
Ik snap dat blizzard het toegankelijk wilt maken maar sommige dingen zijn echt &*(&(* easy.
Edit: Ik probeer nu niet heel elitair over te komen hoor, ik ben zelf niet geweldig en ik sta regelmatig in het vuur maar wie zijn robe brand moet op de kapotte blauwe robe zitten.
[ Voor 22% gewijzigd door Yintha op 23-03-2012 16:17 ]
Maar ZA/ZG hadden helemaal niet de moelijkheidsgraad van een raid... Bovendien kan je het niet iedereen naar de zin maken. Mensen die niet eens uit de poep kunnen staan, daar kan je geen encounters voor maken die wel uitdagend zijn.Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:14:
Probleem is dat veel mensen hier niet kunnen relativeren en zich kunnen verplaatsen in andere mensen. Zelf vond ik ZG en ZA qua dungeon zelf ook niet "moeilijk", wat het vooral moeilijk maakte was dat je vaak te maken had met mensen die het wel lastig vonden, en over het algemeen matige spelers zijn. Dungeons moeten (imo) een opstapje zijn naar raiden en niet de moeilijkheid hebben van een raid zelf. Het is gewoon niet leuk om constant te wipen / een uur te doen over een dungeon terwijl jij je character gewoon wilt gearen en klaar wil maken voor het 'echte werk'.
Heroic firelands gear helaas door tijdgebrek nooit gehad , main liep al rond in vol setje FL gear en kon inderdaad meteen DS in maar daar gaat het toch niet om? Het gaat om het feit dat ook instap epics ook een zekere moeite voor moet worden gedaan en die hoeven niet naar elke beginner zijn hoofd gegooid te worden.Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:16:
[...]
Waarom vergelijk jij dungeon gear met de hoogst haalbare hc tier gear? En "instap epics" is al jaren zo. Dungeons van een nieuwe patch droppen altijd het zelfde item level als normal mode raid gear van de vorige patch. En als jij zo'n goede speler bent als je jezelf laat overkomen liep jij al rond in heroic firelands gear en kon jij de dungeons lekker overslaan en direct aan DS beginnen, toch?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
We hadden lol en dat telde nu en daar ging het om met de Tweakers samen.
Als ik vanavond ZA zou doen met 4 random's ( nog randomer dan tweakers ) dan zou ik ze inderdaad the shit kicke als ze zoveel dps deden.
Boeiend dat deze run niet zo soepel ging als met 5 guildies.
Zelfde met FL daar hoor je ook in dikke gear doorheen te rennen, en daar deden we ook 2 bosses.
het gaat in dit geval om de FUN en mekaar iets gunnen als mensen dat niet kunnen moeten ze ook niet mee gaan met "Xrealms"
Maar volgens mij zijn we allemaal best lief voor elkaar hieer.
[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 23-03-2012 16:21 ]
Dat moet wel, want zo geef je iedereen elke patch een "verse start" om het spel weer op te pakken. Gebeurd bijvoorbeeld ook met PvP gear, daar is het zelfs zo dat honor gear van het nieuwe seizoen beter is dan conquest gear van het vorige.hmr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:18:
[...]
Heroic firelands gear helaas door tijdgebrek nooit gehad , main liep al rond in vol setje FL gear en kon inderdaad meteen DS in maar daar gaat het toch niet om? Het gaat om het feit dat ook instap epics ook een zekere moeite voor moet worden gedaan en die hoeven niet naar elke beginner zijn hoofd gegooid te worden.
Dat dit nu zo is hoeft toch niet te betekenen dat het ook nu zo moet zijn? Die verse start is een nieuw concept ( relatief nieuw dan voordat je het argument brengt dat het al ruim een jaar of meer is ) dat iedereen maar bij moet kunnen blijven........Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:22:
[...]
Dat moet wel, want zo geef je iedereen elke patch een "verse start" om het spel weer op te pakken. Gebeurd bijvoorbeeld ook met PvP gear, daar is het zelfs zo dat honor gear van het nieuwe seizoen beter is dan conquest gear van het vorige.
Weet je.. let's agree to disagree!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Businessmodel en hoe een MMO werkt zijn twee hele aparte dingen daarbij buiten beschouwing gelaten dat elke MMO nog eens anders in elkaar steekt.Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:28:
Jij bent dus van mening dat als je in het begin van een expansion iets bereikt (BiS hc gear) je daar de gehele expansion profijt van moet kunnen hebben? Ten eerste is dat niet hoe een MMO werkt en ten tweede ook geen goed businessmodel
Ten tweede is dat weer complete overdrijving. Ik vind best dat er een tier tussen mag zitten kwa free epics. Dus gooi die BWD BoT epics naar iedereens hoofd..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik vind het maar een idioot systeem. Ja, je geeft iedereen elke keer de kans de nieuwste content te laten spelen. Aan de andere kant en imo veel belangrijker: Blizzard maakt z'n eigen oude content volslagen overbodig (rewardwise). Verder zorgt het ervoor dat alle raidguilds hetzelfde doen - eigenlijk maar saai. En last but not least: je krijgt er van die halfgare epic weggeefshows van. Ook saai.Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:22:
[...]
Dat moet wel, want zo geef je iedereen elke patch een "verse start" om het spel weer op te pakken. Gebeurd bijvoorbeeld ook met PvP gear, daar is het zelfs zo dat honor gear van het nieuwe seizoen beter is dan conquest gear van het vorige.
Ik prefereer absoluut het Vanilla idee qua progressie, maar Blizzard is het duidelijk niet met me eens
Vanilla niet per se, maar het TBC-model ging wat mij betreft wel lekker.rodie83 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:34:
[...]
Ik prefereer absoluut het Vanilla idee qua progressie, maar Blizzard is het duidelijk niet met me eens
Anyway, dan ben je het vast eens met mijn draadje van een paar dagen geleden: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3523404020
NMe schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:36:
[...]
Vanilla niet per se, maar het TBC-model ging wat mij betreft wel lekker.
Anyway, dan ben je het vast eens met mijn draadje van een paar dagen geleden: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3523404020
TBC vond ik sowieso de beste / leukste expansion!NMe schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:36:
[...]
/nostalgiemode: toen was arena nog leuk, en de raids nog moeilijik en uitdagend
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Attunements mogen wat mij betreft ook terug. Ik snap het wel dat Blizz alles zo toegankelijk mogelijk wil maken voor iedereen, maar ik vind het beresaai. Het haalt verschrikkelijk het spannende weg uit WoW en het gevoel dat je bezig bent met iets daadwerkelijk nuttigs.NMe schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:36:
[...]
Ik kan mij hierbij ook alleen maar aansluiten het gevoel wat ik had in TBC staat echt mijlen ver van het "epic" gevoel wat er nu heerst. Enige fight wat close kwam naar TBC waren in mijn ogen LK Heroic en Heroic Spine. Gief back Eradar Twins, en Mur'ru en het OUDE niet kapot generfded BTNMe schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:36:
[...]
Ahh ik begin oud te worden het sentiment alleen al als ik eraan terug denk
Done
Helemaal mee eens, wat mis ik Isle of Quel'Danashmr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:43:
[...]
TBC vond ik sowieso de beste / leukste expansion!
/nostalgiemode: toen was arena nog leuk, en de raids nog moeilijik en uitdagend

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Zou best willen, maar ben bang dat mijn beestje dat niet trekt
Al bij al vond ik het tot en met wotlk erg tof.
Vanaf Cataclysm daalde mijn interesse, en sinds vorig jaar speel ik het niet meer..
Gewoon doodgebloeid..op.
Volgens mij is de bedoeling dat het meer verspreid gaat worden, en dus niet in de zin met portals.Twylight schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:12:
Wat ik me trouwens wel af vraag, ik heb helemaal geen grote stad zoals Dalaran gezien in Pandaria. Betekent dit dat we straks nog steeds allemaal in SW staan of?
[...]
Zou best willen, maar ben bang dat mijn beestje dat niet trekt
dus ik heb wat tips nodig ben bezig met m''n warrior (lvl 82)
maar ik ben helemaal kats vergeten hoe 't ook alweer precies werkt welke spells slim zijn om te gebruiken etc etc. ben trouwens prot (tank).
als jullie me zouden willen helpen zou echt awesome zijn! (ben echt veelstelang uit wow scene geweest echt zonde
Net met mijn fury warrior genoeg ilvl gehaald om HoT te doen... Man wat een faceroll is dat inderdaad zoals hierboven is omschreven. Als je de mechanics redelijk kent en een redelijke groep heb je zo 4-5 nieuwe gear pieces Oo
toch jammer dat ik er niet bij kon zijnMektheb schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:19:
Ach indeed we deden het prima in ZA ook al hadden we fresh dps, en gingen we een keer dood.
We hadden lol en dat telde nu en daar ging het om met de Tweakers samen.
Als ik vanavond ZA zou doen met 4 random's ( nog randomer dan tweakers ) dan zou ik ze inderdaad the shit kicke als ze zoveel dps deden.
Boeiend dat deze run niet zo soepel ging als met 5 guildies.
Zelfde met FL daar hoor je ook in dikke gear doorheen te rennen, en daar deden we ook 2 bosses.
het gaat in dit geval om de FUN en mekaar iets gunnen als mensen dat niet kunnen moeten ze ook niet mee gaan met "Xrealms"
Maar volgens mij zijn we allemaal best lief voor elkaar hieer.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Dit topic is gesloten.
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.
Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.