Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:42:
[...]

Als je sinds 2007 speeld had je alle classes al op max kunnen hebben :)
Sommige misschien meer dan één keer :p

* detheavn has 2 85 shammies en warriors 8)7
als er 2 dingen zijn in het spel die ik haat dan is het wel

1 ) Levelen
2 ) Questen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

kivanco schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:41:
Dat is het punt ze hebben mijn leven kapot gemaakt, en ik wil dat ze compenseren.
Of full HC gear of boost van 2 maanden.
Ik denk dat mijn leven dat wel waard is.
En ik speelde met pauzes tussenin.
Sorry, maar meen je dat serieus? Jij hebt je leven kapot gemaakt als je meer hebt lopen gamen dan goed voor je is, niet Blizzard. Ze hoeven niets te compenseren. Staat los van het feit dat ze wel eens wat mogen doen voor de trouwe spelers die ze hebben, maar zeker niet uit verplichting omdat ze je leven vergald hebben. 8)7

Een Annual Pass is trouwens geen extra abonnement, alleen een belofte om tenminste een jaar lang je huidige abonnement voort te zetten.
Mektheb schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:51:
[...]

als er 2 dingen zijn in het spel die ik haat dan is het wel

1 ) Levelen
2 ) Questen
Ik ook, en toch heb ik er van elke class één op level 85. Oh, en nog een tweede druid op 81, maar die staat op een tweede inactieve account. :P

[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 29-03-2012 13:52 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

kivanco schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:41:
Dat is het punt ze hebben mijn leven kapot gemaakt, en ik wil dat ze compenseren.
Of full HC gear of boost van 2 maanden.
Ik denk dat mijn leven dat wel waard is.
En ik speelde met pauzes tussenin.
Sorry maar dit...is gewoon arrogant en lui.
"Ze hebben mijn leven kapot gemaakt", pardon? Leg uit? Heb je hier ÜBERHAUPT argumenten voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Is als een grap bedoeld op yintha's reactie dat ik mijn leven heb vergald.
Ik heb zelf nooit 24/7 gespeeld, alleen soms bg's en arena's.
Enige tijd dat ik echt max 4-5 per dag speel is wanneer ik een character aan het powerlvlen ben.
Dat mensen dat serieus hebben genomen :P, maar over die boost ben ik wel serieus want daar moet je nog wel iets voor gaan doen in plaats van gratis een lvl 80 char krijgen.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Fiole schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:59:
[...]

Sorry maar dit...is gewoon arrogant en lui.
"Ze hebben mijn leven kapot gemaakt", pardon? Leg uit? Heb je hier ÜBERHAUPT argumenten voor?
Dit doet mij altijd weer denken aan onderstaande blizzard tip tijdens het loading screen van WoW:
Bring your friends to Azeroth, but don't forget to go outside Azeroth with them as well..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Thysiej schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:04:
[...]

Dit doet mij altijd weer denken aan onderstaande blizzard tip tijdens het loading screen van WoW:
Bring your friends to Azeroth, but don't forget to go outside Azeroth with them as well..
haha die vond ik altijd dubbelzinnig omdat ik die las toen ik TBC speelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Hoezo outland hoort gewoon bij azeroth toch?

Edit: Officieel niet, maar voor sommige 'of azeroth' achievements moet je wel outland dingen gedaan hebben.

[ Voor 55% gewijzigd door Yintha op 29-03-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Seraphin

Meep?

Yintha schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:08:
Ga eens even heel snel Warcraft 2 & 3 spelen jij :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Seraphin schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Ga eens even heel snel Warcraft 2 & 3 spelen jij :P
wowwiki fo wowpedia zijn ook FTW in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Yintha schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:08:

Edit: Officieel niet, maar voor sommige 'of azeroth' achievements moet je wel outland dingen gedaan hebben.
Afbeeldingslocatie: http://wowfan.tiscali.cz/pic/uploaded/nahled_outland+azeroth1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 16:42
Allemaal leuk en aardig die scrolls, maar ik heb me dus een druid aangemaakt en deze naar lvl 80 laten "dingen". Maar ik snap er dus werkelijk helemaal niks van.
Ik was de eerste questen aan het doen in Mount Hyal en kreeg geen een mob dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
immo_msk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:16:
Allemaal leuk en aardig die scrolls, maar ik heb me dus een druid aangemaakt en deze naar lvl 80 laten "dingen". Maar ik snap er dus werkelijk helemaal niks van.
Ik was de eerste questen aan het doen in Mount Hyal en kreeg geen een mob dood :(
Heb je je talent points toegekend?
Welke gear heb je dan?
Eén van de redenen waarom ik geen instant 80 wil. Een class moet je spelenderwijs leren kennen.

[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 29-03-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

kivanco schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:31:
Zeer interessant, RAF gedaan? Of is het een account waarbij je dacht dat je beter opnieuw kon beginnen?
Had nog een accountje liggen die ik ook had gebruikt om mezelf te RAF-en.. en nu kon ik er dus gratis cata + boost op hebben.. maar doe er nu niets meer mee vandaar ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
heb je ooit wel eens een druid gespeeld? En welke spec heb je genomen en hoe probeer je te spelen.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Allicht handig om even wat guids te lezen over de class die je wilt spelen?

www.noxxic.com
www.mmo-champion.com
www.google.nl "Class" Guide

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Feral of boomkin? Als feral: mangle spammen met savage roar tussendoor, en de pull natuurlijk met faerie fire. Als boomkin: moonfire, insect swarm, starfire als je lunar eclipse hebt, anders wrath. Gaat praktisch vanzelf hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik had hetzelfde met m'n paladin op mijn tweede account. Snapte er eerst niets van, en nu hoef ik er niet eens meer bij na te denken. Je kan een heel end komen door puur je tooltips en je talents goed te lezen ;).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Maar je moet ook niet verwachten dat je in hyal gelijk al 4 mobs kan pullen, want er zit namelijk een groot verschil in gear en dps.
In northrend pullde ik bijvoorbeeld 10 mobs en bij hyal 1-2 en dan heal je jezelf nog ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

kivanco schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:27:
Maar je moet ook niet verwachten dat je in hyal gelijk al 4 mobs kan pullen, want er zit namelijk een groot verschil in gear en dps.
In northrend pullde ik bijvoorbeeld 10 mobs en bij hyal 1-2 en dan heal je jezelf nog ook.
Met een aantal classes kon dat voor mij wel. Zo uit het hoofd kon ik op mijn pally en op mijn druid meteen al groepen mobs aan, en op mijn hunter en warlock ook maar tanking pets zijn een beetje cheaten natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
NMe schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:31:
[...]

Met een aantal classes kon dat voor mij wel. Zo uit het hoofd kon ik op mijn pally en op mijn druid meteen al groepen mobs aan, en op mijn hunter en warlock ook maar tanking pets zijn een beetje cheaten natuurlijk. :+
De enige class waar het volgens mij extreem makkelijk mee is, zijn Death Knights. In blood spec is jouw self healing zo extreem dat het het levelen super simpel maakt. Ik kon met mijn paladin in het begin ook wel veel mobs tegelijk aan, maar dan moet je wel WoG/Holy Light tussendoor gebruiken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
NMe schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:31:
[...]

Ja 2e char die ik had lukte het ook wel maar hij/zij is zelf nieuw in hyal en dan is het niet handig om gelijk 10 mobs aan te vallen omdat je denk dat je een tank char hebt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Kijk, 'n voorbeeld van wat er fout is aan insta-dings. In het wild dan nog !

*neemt foto*

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
Hurtebise schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:19:
[...]

Heb je je talent points toegekend?
Welke gear heb je dan?
Eén van de redenen waarom ik geen instant 80 wil. Een class moet je spelenderwijs leren kennen.
Ja ik heb gewoon een build van http://elitistjerks.com/ afgehaald. De gear is de gear die je standaard krijgt als je een lvl80 aanmaakt. Zie http://eu.battle.net/wow/en/character/xavius/Yshan/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

immo_msk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Ja ik heb gewoon een build van http://elitistjerks.com/ afgehaald. De gear is de gear die je standaard krijgt als je een lvl80 aanmaakt. Zie http://eu.battle.net/wow/en/character/xavius/Yshan/simple
Hehe dit is mijn Surv hunter met insta-ding ;)

Nog geen seconde aangeraakt tbh

http://eu.battle.net/wow/...ermoon/Glockwork/advanced

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]

Jij realiseerd je toch hopelijk wel dat je in resto/balance gear rondhuppelt met een feral spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
kivanco schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:27:
Het was telkens 1 mob :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thysiej schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:43:
[...]

Jij realiseerd je toch hopelijk wel dat je in resto/balance gear rondhuppelt met een feral spec?
LOL was me nog niets eens opgevallen dat zal zeker een discussie punt zijn :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
[...]

Bouw combopoints op (5X) dmv mangle,shred,en rake, en gebruik dan rip waardoor er een bleeding dot komt op je target, en met de dot van rake+ mangle 30% buff heb je iemand in no time dood.
En als je energy tekort hebt moet je tigers fury gebruiken, of als je echt wilt bursten moet je berserk gebruiken want die halveerd de kosten van de aanvallen.
Shred is btw een aanval die je van achter moet doen, maar het is ook gelijk je sterkste aanval.
Als je rip op iemand hebt en je hebt weer 5 combopoints gebruik dan ferocious bite daarmee crit je heel hoog (of heeeeeeeeeeeellll laag)

Edit: vergeet mijn verhaal en ga naar je trainer om je spec te veranderen of om dual-spec te nemen. :|

[ Voor 5% gewijzigd door Jorca op 29-03-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Waarom geven ze eigenlijk resto/balance gear bij een druid? Ik had echt moeite om met gear upgrades Balance te spelen in Cata. Gelukkig kon ik nog wat dingen craften. Maar 80% was agi leather.. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
Thysiej schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:43:
[...]

Jazeker. Ik wilde in eerste instantie als resto levellen in instances. Maar dan nog zou ik als ik mijn feral spec activeer nog wel een mob neer moeten kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

immo_msk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:46:
[...]

Jazeker. Ik wilde in eerste instantie als resto levellen in instances. Maar dan nog zou ik als ik mijn feral spec activeer nog wel een mob neer moeten kunnen krijgen.
Feral is baseerd op Agi, wat convert naar je Attack power kijk even naar je AP welke momenteel 406 is, om je een idee te geven mijn lv 25 Feral heeft al meer dan 406 AP.

Ter vergelijking als je kijkt naar mijn Hunter met de insta ding gear ( Linkje zie je dat ik bijna de 3k AP aantic, en dan zit je op redelijk niveau om aan cata te beginnen.

Je gear kan het echt gewoon niet aan

[ Voor 24% gewijzigd door ShadowBumble op 29-03-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
The Elder tokens can be used to purchase head enchants, some nice purple items, and the kind of gear you've come to expect from factions. However, they also sell an item called a Charm of Good Fortune.

If you have one or more Charms of Good Fortune, then whenever you kill a raid boss (in Raid Finder, normal or heroic) then a new UI window will pop up asking if you want to spend your Charm on a bonus roll. If you click yes, then you'll instantly get another shot at that boss's loot table!
In Mists of Pandaria, Valor will be used to power a new feature that allows you to increase the item level of your existing epic items

Valor will come primarily from dungeons (including challenge modes) and scenarios. You might earn a little from daily quests and raiding as well, but that won't be as efficient.
Lees ik dit nu goed?
Moet ik nu 5mans gaan doen om raidgear te krijgen?
Damn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
immo_msk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:46:
[...]

Je moet het zo zien: Verschil tussen TLK en Cata is 5-10x.
Dus als jij eerst met resto gear feral spec speelde en je kon nog makkelijk iets killen, dan is dat nu zeer moeilijk omdat al die mobs nu zoveel leven erbij hebben gekregen.
Ook nog een voorbeeld: In WoTLK kon ik mezelf nog normaal healen met mijn feral, maar in cata ben eerst oom en dan moet ik nog een paar keer casten, want mijn intellect zo laag gebleven in tegenstelling tot te mana die je nodig hebt voor die heal en mijn Agility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
junglebeast schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:45:
Waarom geven ze eigenlijk resto/balance gear bij een druid? Ik had echt moeite om met gear upgrades Balance te spelen in Cata. Gelukkig kon ik nog wat dingen craften. Maar 80% was agi leather.. :)
zover ik heb begrepen kan je je spec aangegeven bij als de scroll gebruikt wordt, afhankelijk van de spec krijg je andere gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
kivanco schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:50:
[...]

Je moet het zo zien: Verschil tussen TLK en Cata is 5-10x.
Dus als jij eerst met resto gear feral spec speelde en je kon nog makkelijk iets killen, dan is dat nu zeer moeilijk omdat al die mobs nu zoveel leven erbij hebben gekregen.
Ook nog een voorbeeld: In WoTLK kon ik mezelf nog normaal healen met mijn feral, maar in cata ben eerst oom en dan moet ik nog een paar keer casten, want mijn intellect zo laag gebleven in tegenstelling tot te mana die je nodig hebt voor die heal en mijn Agility.
Dan neem ik een Balance spec naast de Restoration kijken of het me dan beter afgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
kowapanga schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:50:
[...]

[...]

Lees ik dit nu goed?
Moet ik nu 5mans gaan doen om raidgear te krijgen?
Damn :S
nee, daarmee kan je je bestaande gear upgraden (tot 8 ilvl's), en valor krijg/kreeg je ook in raids..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Dus als (semi)hardcore raider die alles uit zijn gear haalt om de boss sneller down te krijgen moet ik dus 5mans gaan runnen , of ik sla de plank mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
immo_msk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:53:
[...]

Dan neem ik een Balance spec naast de Restoration kijken of het me dan beter afgaat :)
Probeer ook wat te dungeons te doen als healer, want dan heb je alvast wat justice en ik heb begrepen dat je resto wilt worden en zo heb je ook gelijk wat oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Helza schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:53:
[...]

nee, daarmee kan je je bestaande gear upgraden (tot 8 ilvl's), en valor krijg/kreeg je ook in raids..
You might earn a little from daily quests and raiding as well, but that won't be as efficient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
immo_msk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:53:
[...]

toen ik net in hyal was had ik gegeven moment gigantisch veel problemen om als feral de mobs dood te krijgen, ze doen veel dmg en het duurde me zo lang om een mob dood te krijgen dat ik zelf ook bijna dood was (greens/blues van lk dungeons). Bleek dat ik nog in healing gear rondliep. Dus zo verbasend is het idd niet dat je er zoveel moeite mee hebt dan. Was ik vergeten m'n gear te wisselen na de dungeon en had alleen spec gewisseld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Is er trouwens al een 2e wave geweest van beta invites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Yintha schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:55:
[...]

You might earn a little from daily quests and raiding as well, but that won't be as efficient.
je krijgt nu ook maar weinig valor tijdens raids vergeleken met dungeon's. Is altijd al zo geweest.
Maar de upgrade is maximaal 8 ilvl en je kunt bv je lfr gear nooit hoger krijgen van normal raid gear. of normals als heroics..

Maar ik ben idd benieuwd hoe ze dit nou exact gaan implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Yintha schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:57:
Is er trouwens al een 2e wave geweest van beta invites?
Volgens mij nog niet. Tenminste ik hoop het, anders ben ik niet uitgenodigd :(
Ze hebben gisteravond eindelijk weer de pandaria's zone vrijgegeven nadat deze na de eerste release dag alweer geloten was.

Dus misschien wachten ze weer even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:50
Op zich is het wel mooi dat je upgrades kunt kopen ipv nieuwe gear als dat betekent dat je gems en enchants behouden blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

kowapanga schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:55:
Dus als (semi)hardcore raider die alles uit zijn gear haalt om de boss sneller down te krijgen moet ik dus 5mans gaan runnen , of ik sla de plank mis
*trollmode* Als semi-hardcore raider zou je deze vraag in principe niet hier hoeven stellen..

*normal* Ligt aan je gear niveau. Als je from scratch begint moet je zo snel mogelijk de VP BoE's kopen, dat zijn bracers en feet. Elke week je Valor cap halen doormiddel van LFR en Random HC's danwel Raids. En basis 378 gear halen uit de HoT Heroics ( quests en bosses )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Hoezo? 150VP per raidboss, je krijgt ook 150VP per random. qua tijd gaat het even snel, maar raids zijn veel leuker / betere gear etc etc.

Doe zelf nooit 5 mans maar heb wel elke week de CAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Yintha schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:01:
Hoezo? 150VP per raidboss, je krijgt ook 150VP per random. qua tijd gaat het even snel, maar raids zijn veel leuker / betere gear etc etc.

Doe zelf nooit 5 mans maar heb wel elke week de CAP
Da's als je ook de gewone raids doet. LFR is 250VP voor de end boss, maakt niet uit waar je er in stapt.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Maja, LFR *rolleyes*

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik tel LFR niet als raid of endgame content ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Laten we maar even niet op de troll mode ingaan.

Ik lees toch echt in die quote dat VP point voornamelijk uit 5mans gaan komen.
En dat ik VP points nodig heb om mijn gear te upgraden.

Conclussie, 5 mans runnen?

the horror :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

kowapanga schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:16:

Wat is je uitgangs punt als semi hardcore raider dan? Armory?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
hmr schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:17:
[...]

Wat is je uitgangs punt als semi hardcore raider dan? Armory?
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Hij wil je gear checken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Mijn druid is bijna 85, nog 60% :) en heb al aardig wat JP's gespaard.
Wat is verstandigst om snel te upgraden.

Eerst chest en hands ofzo of gelijk al ring, neckless en relic halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

kowapanga schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:16:

Ik heb geen zin om verplicht te worden 5 mans te runnen. Als ik ze doe is het omdat ik wat anders wil, niet zozeer omdat ze leuk zijn te doen. Ik ga dan nog liever archeology doen!

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ValHallen schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:24:
[...]

Ik heb geen zin om verplicht te worden 5 mans te runnen. Als ik ze doe is het omdat ik wat anders wil, niet zozeer omdat ze leuk zijn te doen. Ik ga dan nog liever archeology doen!
Maar gaven de 5 Mans je ook geen charms zodat je 2x een kans hebt op loot bij een "Raidboss" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

EJSchuiteman schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:22:
Mijn druid is bijna 85, nog 60% :) en heb al aardig wat JP's gespaard.
Wat is verstandigst om snel te upgraden.

Eerst chest en hands ofzo of gelijk al ring, neckless en relic halen?
Ik zou gaan voor de grootste ilvl upgrade zodat je snel de dragon soul 5 mans en LFR in kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
ohw
http://eu.battle.net/wow/en/character/turalyon/Zekow/simple
en ja ik weet dat me cape geen lightweave heeft

@ValHallen
Precies mijn punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
kowapanga schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:25:
ohw

@ValHallen
Precies mijn punt
Moly, dat is de mooiste set van transmo die ik tot nu toe op een character gezien heb zeg! Daarnaast ben jij als Shaman een van de weinige (lees slechts een para duizend) met de legendary staff:) _/-\o_ respect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

kowapanga schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:25:
ohw

@ValHallen
Precies mijn punt
Nice gear man, wat ik niet begrijp is waar je vraag vandaan komt? Ik neem aan dat je met deze gear wel weet hoe het Valor systeem werkt. Het is voor jou gear niet meer relevant, de spullen die je kan kopen van VP. Inprincipe kan je cappen doormiddel van het killen van alle 10 de bosses in DS en een LFR of het killen van de BH Boss?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Mijn quote en mijn vraag waren over MoP
Het systeem waar de quotes overgaat word in MoP toegepast en daar gaat mijn gear uiteraard veranderen.
Vandaar ook mijn vraag of ik het goed begrepen had

@Thysiej
De set duurde wel eventjes, vooral de belt....countless BT runs voor gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Op mijn main heb ik niks ge transmogrified, maar op mijn lock wil ik wel de T5 set proberen te krijgen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

kowapanga schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:31:
Het systeem waar de quotes overgaat word in MoP toegepast en daar gaat mijn gear uiteraard veranderen.

@Thysiej
Mijn excuses dan.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowapanga schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:31:

@Thysiej
Heheh ken het gevoel.
In TBC aardig me best voor gedaan om alles te krijgen uit BT MH en Sunwell.

Maar ik verander ook dagelijks van Transm set :<.
Gold drain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mektheb schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:45:
[...]
Maar ik verander ook dagelijks van Transm set :<.
Gold drain
het is alleen jammer dat je je thunderfury niet kunt gebruiken voor transmog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ValHallen schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:48:
[...]

het is alleen jammer dat je je thunderfury niet kunt gebruiken voor transmog :(
Ach ja :).

Ben op het Moment de Pries T5 look a like set aant verzamelen is kijken hoe die past :P.
Verder me Pally richting 80 aant levelen zodat ik die Shadowmourne kan gaan geven en de Tabard en me Mage de Mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:49:
[...]

Ach ja :).

Ben op het Moment de Pries T5 look a like set aant verzamelen is kijken hoe die past :P.
Verder me Pally richting 80 aant levelen zodat ik die Shadowmourne kan gaan geven en de Tabard en me Mage de Mount.
Ik ga de voor de priest t6 look op mijn mage

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:50:
[...]

Die is ook wel lachen inderdaad, zag een mage op mijn server ermee.
Ben alleen wat meer fan van vleugeltjes :P.

Maar goed denk ik verzamel om het verzamelen, en niet zozeer omdat ik het o zo geweldig vindt :P.
Eigenlijk de meeste cloth set's voor een Mage vallen me behoorlijk tegen.

Al loopt een human ook als een plank natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Mektheb schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:51:
[...]
Al loopt een human ook als een plank natuurlijk.
Pff inderdaad

Mijn priest is inmiddels NE Female > Human Femala > Human Male ^^.

Ben hem nu ook wel weer zat, maar hou hem voorlopig nog human vanwegde de reputation racial passive en ik nogal achievement whore ben ^^.

Iemand nog andere suggesties voor een cloth/warlock transmo set?

[ Voor 7% gewijzigd door Yintha op 29-03-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
hmr schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:50:
[...]
Dat gaat niet werken. Je kan alleen gear transmorgen die je zelf aan kan doen.
Aangezien een mage geen priest-gear aan kan doen zal het dus niet mogelijk zijn om de looks te kopieren.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
sabriel schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:14:
[...]

Aangezien een mage geen priest-gear aan kan doen zal het dus niet mogelijk zijn om de looks te kopieren.
Er zijn veel non-set items die op tier sets lijken (ander kleurtje bijv). In tegenstelling tot de tier sets hebben deze items geen class restrictie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:14:
[...]

Dan zou ik me toch is wat beter verdiepen in de loot die je her en der kan krijgen

Want van elke TIER is er een look a like.

Afbeeldingslocatie: http://wowroleplaygear.com/wp-content/uploads/2011/05/priest-tier-6-lookalike1.jpg
Deze dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 29-03-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

De chest heeft wel een andere kleur o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Mektheb schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:18:
[...]

Dan zou ik me toch is wat beter verdiepen in de loot die je her en der kan krijgen

Maar niet van elke tier lookalike is er een complete set te vinden.
Mijn shammy wou namelijk de hunter T5 en T6 lookalike, maar er missen her en der items.

Volgens mij is er zelfs van T4 helemaal geen offset item te vinden, tot in hoeverre ik tegengekomen (of juist niet :p) ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:26:
[...]

Maar niet van elke tier lookalike is er een complete set te vinden.
Mijn shammy wou namelijk de hunter T5 en T6 lookalike, maar er missen her en der items.

Volgens mij is er zelfs van T4 helemaal geen offset item te vinden, tot in hoeverre ik tegengekomen (of juist niet :p) ben.
Niet altijd nee, maar soms moet je een item craften.
Maar goed er is een hoop te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

[afbeelding]
Die is wel HEEL gaaf hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoorde dat er op de low levels helemaal niemand meer is. iedereen die een scroll heeft gebruikt. nu heb ik ook een scroll, maar kan er maar niet inkomen met mijn char. tevens heb ik geen "gevoel" bij mn char. dus als ik opnieuw wil levellen zal dat alleen zijn??? iemand die dit ook doet en een beetje een idee heeft? kan namelijk wel starten op een server voor nieuwe spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:45:
hoorde dat er op de low levels helemaal niemand meer is. iedereen die een scroll heeft gebruikt. nu heb ik ook een scroll, maar kan er maar niet inkomen met mijn char. tevens heb ik geen "gevoel" bij mn char. dus als ik opnieuw wil levellen zal dat alleen zijn??? iemand die dit ook doet en een beetje een idee heeft? kan namelijk wel starten op een server voor nieuwe spelers
Ik speel pas 5 maanden en ben dus vanaf 0 begonnen. Ja, levelen is soms eenzaam als je quests doet, maar met mijn 2e char ben ik alleen maar LFD aan het doen vanaf level 15. Dat is uiteraard wel met anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

De eerste 60 levels in WoW gaan tegenwoordig zo snel, je zult vrijwel alle 'open world' questen alleen doen, wel kan je samen met andere dungeons doen met de bijbehorende queste.

Het is wel wat saai en eenzaam om te levelen tegenwoordig, je zou mischien wel met een (IRL) vriend kunnen levelen.

Gisteravond, Hagara + Ultraxion HC gedaan, leuke HC T13 chest gekregen voor mn priest, itemlevel is nu 399 :o. heb nog 2 LFR pieces dus hoop stiekem snel de 400 te halen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
hoorde dat er op de low levels helemaal niemand meer is.
Beetje overdreven :P maar je zal inderdaad niet starten met 20+ andere in de starting zone ofzo.
maar kan er maar niet inkomen met mijn char. tevens heb ik geen "gevoel" bij mn char.
Het kan best zijn dat de nieuwe class die je gekozen hebt je gewoon niet ligt :)
dus als ik opnieuw wil levellen zal dat alleen zijn??? iemand die dit ook doet en een beetje een idee heeft? kan namelijk wel starten op een server voor nieuwe spelers
Ik zou gewoon aanraden om een leveling guild of zo te joinen waar je wat kan lullen in guildchat terwijl je aan het levelen bent, zo ben je nooit echt eenzaam ;)

En vanaf lv .. 15 denk ik kan je ook queuen voor dungeons als dat je ding is, kan je daar eens wat andere spelers zien.

Een "server voor nieuwe spelers" betekent meestal gewoon "een nieuwe(re) server waar volk nodig is". 'Verder is daar absoluut niks speciaal aan, en de mensen zijn niet extra behulpzaam tov nieuwe spelers of iets dergelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist compleet de tegenovergestelde ervaring.
Sinds twee weken toch maar weer mijn Paladin opgepakt die al weet ik het hoelang op level 16 stond. Tot nu toe is ieder gebied waarin ik kom om te levelen overspoeld met andere questende spelers. Zo heb ik met minimaal 5 andere spelers ruim een uur lang rondjes rond die berg in W. Plaguelands gerend om groene spinnen te campen die de venom quest item droppen. Na 45 minuten begin je toch zo langzamerhand die andere spelers te vervloeken :X Bij quest "bosses" heb je nu regelmatig spelers die in de rij staan om die neer te kunnen leggen.

Een maand of 3 geleden heb ik nog mijn mage geleveld en toen zag je inderdaad echt helemaal niemand in de quest gebieden. Hooguit een of twee spelers die op doorreis waren of er toevallig moesten zijn voor archeologie, maar zeker geen competitie met questen.
Schijnbaar werkt SoR aardig goed aangezien het nu zo druk is in de lager level gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gister was het dan eindelijk zover onze farm night op Spine 25HC, iedereen was vooraf zich al een beetje aan het opnaaien aangezien we de compositie hadden veranderd en role verdeling. Ikzelf had nog NOOIT een raid gehealed tot gister maar blijkbaar was gister de opzet van de Raidleader om mij vandaag Spine 25HC te laten halen.

Blijkbaar heeft die raid dus goed gedaan gister want na de eerste paar fights echt compleet stressy te hebben gezeten ( Healing gear is ilvl 389 ) tegenover de gemiddelt 400-406 van onze 4 andere healers, werd mij vandaag wederom gevraagd spine te healen aangezien onze Resto Druid geleaved was ( wegens progressie op spine ^^ ), ik als brave raider doe dat natuurlijk gewoon, dan maar geen DPS doen op spine.

Na een eerste try van de avond waar we dus uiteindelijk op 13% van de laatste Tendon ( Goed Begin !!!! ) totaal overspoelt werden door de adds, hebben we de hele avond constant tussen de 3% en de 10% gezeten, en iedere keer snoepte we er iets van af kwa uitvoer.

Na 10 Tries was het dan zover rond de klok van 23:00 de 11de try was namelijk een Kill, potverdorie wat deden mijn vingers pijn van ruim 11 minuten lang button mashen om iedereen op te houden en de laatste 30 seconden waren een hell :+

Niet nodig om te zeggen dat de ontlading groot was we kunnen nu met gerust hard deze expansion afsluiten na 136 wipes op Spine, zijn wij dan de 476ste Guild die Spine Heroic neer krijgen op 25 Man. ( Logs )

Nou om terug te komen op mijn healing wat mij verbaaste is dat ik 2de stond op de healing meter met 29k HPS terwijl onze Main resto shammy op 31k HPS stond en onze pala's maar rond de 25 zaten. Kan ik maar 1 conclusie trekken juist omdat er ruim 12 ilvl's verschil zit tussen mij en onze main healer ( plus ik loop in een bij elkaar geschraapte set ) Resto Shaman's zijn OP op Spine.

Zondag gaan we verder op Madness en hopelijk krijgen we die ook nog wel neer deze reset :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

GZ met je spine kill, ik hoor dat madness makkelijker is op heroic dus succes!

Zelf hoop ik zondag naar spine te gaan (10m)^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Pfffff even rantmode aan:

Gisteravond, mijn alliance priestje aan het levellen. Toen ik begon was mn priest lvl 30 --> leuke levelrange aangezien ik "vroegah" enorm heb genoten van de SM isntances. Leuk om dat na jaren weer eens te zien.

Goed, we clearen wat trash, er dropt een green cloth item. En de aanwezige rogue need erop... lolwut? Vervolgens kijk ik nog eens goed naar de naam van de rogue, komt me namelijk bekend voor. Ik check zijn guildname, nu weet ik hetzelfde: dit is dezelfde rogue die ik al 1-2 keer in WC ben tegengekomen en die werkelijk op ALLES need wat er maar dropt. Rogue in kwestie heeft mij in die WC runs al een paar mooie cloth shoulders en een +int ring door de neus geboord.

Ik begin hierover, echter wegens de snelheid van de instance (chainpullen; dus altijd wel in combat of een lootroll bezig), kunnen we hem niet kicken. Bij Arcanist Doan kaapt hij de mantle / robe (ben vergeten welke dropte) voor de neus van mij & de mage weg. De dagger win ik gelukkig, die ik vervolgens aan de mage geef.

Tijdje later, volgende random: RFK, weeeeer die rogue. Nu knakt er iets in me; ik begin in de group te ranten. "Gelukkig" need de rogue weer op het eerste de beste zinloze green item, zodat mijn rant meteen wordt bevestigd. Nu lukt het ons wel om hem te kicken.

Tot zover de "je ziet ze toch nooit meer" relativering. :(

[edit]
http://eu.battle.net/wow/...id%c3%a4rb%c3%a4st/simple Deze kerel dus... kijk naar zijn headgear, en dan zie ik alweer een teleurgestelde mage/lock/priest voor me die in Gnomer een mooie upgrade naar een zinloze bestemming ziet gaan. (guild is trouwens veranderd, was eers "die welle")

[ Voor 10% gewijzigd door Seraphin op 30-03-2012 10:18 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Die rogue gewoon op ignore zetten, hiermee zou je nooit meer met hem in de groep moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Screenies en namen en shamen die mongool. Volgens mij niet meer toegestaan op de officiële fora, maar misschien met de juiste onderbouwing + screenies wel. Gewoon ff op het sub-forum van zijn realm plaatsen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Sry ff geen edit (ramp op mijn tel.) Maar weet deze jongeman wel welke gear hij behoort te dragen want als ik zie dat hij die spullen ook daadwerkelijk aantrekt, heeft hij misschien geen benul.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
ValHallen schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:17:
Die rogue gewoon op ignore zetten, hiermee zou je nooit meer met hem in de groep moeten komen.
Klopt, dit is de beste oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Seraphin schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:13:
Pfffff even rantmode aan:

Gisteravond, mijn alliance priestje aan het levellen. Toen ik begon was mn priest lvl 30 --> leuke levelrange aangezien ik "vroegah" enorm heb genoten van de SM isntances. Leuk om dat na jaren weer eens te zien.

Goed, we clearen wat trash, er dropt een green cloth item. En de aanwezige rogue need erop... lolwut? Vervolgens kijk ik nog eens goed naar de naam van de rogue, komt me namelijk bekend voor. Ik check zijn guildname, nu weet ik hetzelfde: dit is dezelfde rogue die ik al 1-2 keer in WC ben tegengekomen en die werkelijk op ALLES need wat er maar dropt. Rogue in kwestie heeft mij in die WC runs al een paar mooie cloth shoulders en een +int ring door de neus geboord.

Ik begin hierover, echter wegens de snelheid van de instance (chainpullen; dus altijd wel in combat of een lootroll bezig), kunnen we hem niet kicken. Bij Arcanist Doan kaapt hij de mantle / robe (ben vergeten welke dropte) voor de neus van mij & de mage weg. De dagger win ik gelukkig, die ik vervolgens aan de mage geef.

Tijdje later, volgende random: RFK, weeeeer die rogue. Nu knakt er iets in me; ik begin in de group te ranten. "Gelukkig" need de rogue weer op het eerste de beste zinloze green item, zodat mijn rant meteen wordt bevestigd. Nu lukt het ons wel om hem te kicken.

Tot zover de "je ziet ze toch nooit meer" relativering. :(

[edit]
http://eu.battle.net/wow/...id%c3%a4rb%c3%a4st/simple Deze kerel dus... kijk naar zijn headgear, en dan zie ik alweer een teleurgestelde mage/lock/priest voor me die in Gnomer een mooie upgrade naar een zinloze bestemming ziet gaan. (guild is trouwens veranderd, was eers "die welle")
Uiteraard is dit niet netjes, maar er wordt ook door alle classes geneed op alles.
Holy paladins die op castergear van mages needen (cloth items e.d.)

Die LFG tool moet je gebruiken om te levelen, en niet om te gearen. Dat scheelt al echt een hoop frustratie.. en die 2 dps die je van een item krijgt ga je echt niet missen hoor :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]

[afbeelding]
bedankt, nu hebben jullie me nog een doel gegeven naast nog 124k meer HK's in BG's
Ik heb op 2 items na vol T6 shadow als PvP-spec, T2 volledig + benediction + hide of the wild voor Disc spec en ga dus ook maar voor deze spec voor shadow.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Dakreal schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:31:
[...]

Uiteraard is dit niet netjes, maar er wordt ook door alle classes geneed op alles.
Holy paladins die op castergear van mages needen (cloth items e.d.)

Die LFG tool moet je gebruiken om te levelen, en niet om te gearen. Dat scheelt al echt een hoop frustratie.. en die 2 dps die je van een item krijgt ga je echt niet missen hoor :P
Tsja, aan de ene kant heb je natuurlijk hartstikke gelijk. Ik vind het alleen moeilijk om me niet aan dergelijk gedrag te ergeren. Nu gaat het om gear die je na 1-2 uur /played toch al 3 keer hebt vervangen. Echter; het issue is imo niet de gear, maar het totale gebrek aan inlevingsvermogen van die andere persoon.

De spelbeleving wordt voor mij voor zeker 90% bepaald door de interactie met andere mensen. Ik kan er b.v. echt van genieten als je gewoon ergens random je q's aan het doen bent, en opeens komt iemand je helpen / zie je dat iemand het moeilijk heeft en help je hem.

Op het moment dat mensen zo overduidelijk met een "mijn belang gaat voor alles en schijt aan jou"-mentaliteit spelen, dan kunnen ze beter Skyrim gaan spelen oid.

@opmerking dat de rogue in kwestie misschien iet beter weet; ik zou het ook haast geloven (gezien het feit dat hij dd die int cloth gear draagt). Overigens probeerde ik in eerste instantie vriendelijk uit te leggen dat hij niets aan b.v. mail heeft, omdat hij het niet kon dragen, dat hij gear wilde hebben met AGI, omdat zijn class INT niet gebruikt etc etc.

Ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die het spelletje pas sinds kort spelen, dus in WC / RFC / DM kom je af en toe gekke dingen tegen. Hell; op mijn eerste char heb ik ook ooit per ongelijk een needroll gedaan op een item dat ik niet eens kon dragen, en op mijn hunter heb ik in WC ooit een wipe veroorzaakt door niet mijn pet te dismissen toen we naar beneden sprongen... maar in mijn geval was dat: 1x fout maken, daarna nooit meer.

Ook hier: het gaat mij er niet om dat iemand "fouten" maakt, maar dat sommigen uit alles laten blijken dat het ze geen #^%#& kan schelen. Vergelijk het met een lock die in LFR DS 1k dps doet, en een grote bek geeft als je er op wijst dat hij misschien beter niet melee kan vechten, omder het mom "I play the way I like so STFU".

Anyway, ignore is idd the way to go, maar moest ff mn hart luchten.
(en dan heb ik het nog niet eens gehad over de warrior tank met een staff weapon, of de pala tanks zonder righteous fury die mij uitschelden als ik ze niet genoeg heal... hallooooo, ik wordt in elkaar gebeukt door 3 mobs vanwege healing aggro?) :P

Dat gezegd hebbende; omg wat een leuke q's zitten er tegenwoordig in de low lvl areas; Rambo in Redridge Mountains, CSI in Westfall, met enige regelmaat doe ik complete q-lines die al lang grijs zijn, gewoon omdat het zo leuk is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zota
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:40
We appreciate that everyone who signed up for the Annual Pass is genuinely excited about seeing the new content and helping us test it for release. We definitely want to get all Annual Pass holders into the beta test as soon as humanly (and technologically) possible.

To do so, we need to make sure that our new systems remain stable as we add players. If we let everyone in at the exact same time, we risk damaging the stability of the service, and then no one would be able to play. We can’t let everyone in at the same time; however, all Annual Pass holders will be invited before any opt-ins.

We’re in the process of sending 100,000 invites to Annual Pass holders, and we recommend keeping an eye on your email and Battle.net account for an invite to come explore Pandaria.

Rest assured that we WILL get all of our Annual Pass holders into the beta test. Thank you for the passion and support you’ve shown for the game, and please be patient with us as we continue driving hard toward finishing up Mists of Pandaria and getting it into your hands as quickly as possible.
Source: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3553418990#1

Nog geen mail gehad maar als ik inlog op mijn Battle.net account zie ik daar de beta van MoP al staan :D
Na het werk maar is ff uit proberen!

Afbeeldingslocatie: http://i1255.photobucket.com/albums/hh627/niekpl/MoPbeta.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Laatst online: 17-09 15:35
ik verbaas me toch wel dat ik de laatste tijd redelijk volwassen groups krijg. her en der zit er wel 1 tussen van omfgimsouberpwnage en dat ze gaan pronken met hun heroic kills. maar er eigenlijk niets van bakken. (zie dk, does not know how to play his class still does 20k dps.)

vaak gebeurd het als ik in een goeie en leuke group kom we met zijn 3e doorgaan naar een volgende dungeon. wel merk ik dat het volgens mij automatisme geworden is om na elke dungeon gewoon weg te leaven. terwijl het vele malen sneller is om gewoon even opnieuw te que met de group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Gisteravond weer even met mijn druid gespeeld. Nog 25% te gaan tot 85.

Wel jammer van die random dungeons. Heb er 6 gedaan en alleen Vortex en Stonecore.
Na 4e keer Vortex ben ik maar gekapt. Op level 84 krijg je er drie dungeons bij maar via random er nog nooit ingekomen.

Bijna 4000 JP's dus kan al snel upgrades kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Niekpl schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:12:
[...]

Source: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3553418990#1

Nog geen mail gehad maar als ik inlog op mijn Battle.net account zie ik daar de beta van MoP al staan :D
Na het werk maar is ff uit proberen!

[afbeelding]
Ik heb nog geen invite ontvangen, ( ook niet op battle.net maar om heel eerlijk te zijn ik zie het wel ). Eitherway D3 Beta, MoP BETA Niek jij mazzelpik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
EJSchuiteman schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:16:

Wel jammer van die random dungeons. Heb er 6 gedaan en alleen Vortex en Stonecore.
Na 4e keer Vortex ben ik maar gekapt. Op level 84 krijg je er drie dungeons bij maar via random er nog nooit ingekomen.

Volgens mij wordt dit ook mede bepaald door jouw ilvl die waarschijnlijk nog niet zo heel hoog is en je daarom in de 'range' van vortex en stonecore plaatst.
Ik heb er zelf ook last van, mede door heirlooms die je ilvl gigantisch laten droppen (blizzard moet dit echt fixen)
Hierdoor leuk wat blue stuff lopen kopen op de AH puur om mijn ilvl omhoog te krijgen.
Er zijn vaak leuke aanbiedingen op AH te krijgen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
EJSchuiteman schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:16:

Je kunt hier nog een "inefficiente" buffer opbouwen. Aangezien je maar max 4k jp kan hebben.
Kun je voor 375 jp 250 honor kopen. Deze kun je daarna weer inwisselen voor 375 honor naar 250 jp. Zo kun je dus meer dan de cap verzamelen en lekker gear kaufen als je 85 bent.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik heb ook nog geen beta, zit er stiekem op te hopen maar aan de andere kant heb ik nog een alt die ik van 77 naar 85 moet brengen + gearen, en wil ik nog een hoop achievements halen op mijn main.

Heb wel zin om de pandaria dungeons (en raids) eens te doen om met de release goed voorbereid te zijn, maar aan de andere kant spoil ik het voor mezelf en zal de release lang niet zo epic zijn voor me als dat die van cata was (login server rage -> sttn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Weten jullie nu al wat je main gaat worden in MoP?
Ik twijfel nog gigantisch, gewoon zoals bij iedere expansion weer doorgaan met mijn priest, of toch eens een andere class proberen, en dan wordt het of mijn DK die nu nog 82 is of ik begin opnieuw met een Monk.
Had ik maar alvast beta ;(
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je account activeerd voor de beta. In dat geval zal je of een email ontvangen, of de optie zien in je battle.net account.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je de uitnodiging ontvangt.