Dakreal schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:31:
[...]
Uiteraard is dit niet netjes, maar er wordt ook door alle classes geneed op alles.
Holy paladins die op castergear van mages needen (cloth items e.d.)
Die LFG tool moet je gebruiken om te levelen, en niet om te gearen. Dat scheelt al echt een hoop frustratie.. en die 2 dps die je van een item krijgt ga je echt niet missen hoor

Tsja, aan de ene kant heb je natuurlijk hartstikke gelijk. Ik vind het alleen moeilijk om me niet aan dergelijk gedrag te ergeren. Nu gaat het om gear die je na 1-2 uur /played toch al 3 keer hebt vervangen. Echter; het issue is imo niet de gear, maar het totale gebrek aan inlevingsvermogen van die andere persoon.
De spelbeleving wordt voor mij voor zeker 90% bepaald door de interactie met andere mensen. Ik kan er b.v. echt van genieten als je gewoon ergens random je q's aan het doen bent, en opeens komt iemand je helpen / zie je dat iemand het moeilijk heeft en help je hem.
Op het moment dat mensen zo overduidelijk met een "mijn belang gaat voor alles en schijt aan jou"-mentaliteit spelen, dan kunnen ze beter Skyrim gaan spelen oid.
@opmerking dat de rogue in kwestie misschien iet beter weet; ik zou het ook haast geloven (gezien het feit dat hij dd die int cloth gear draagt). Overigens probeerde ik in eerste instantie vriendelijk uit te leggen dat hij niets aan b.v. mail heeft, omdat hij het niet kon dragen, dat hij gear wilde hebben met AGI, omdat zijn class INT niet gebruikt etc etc.
Ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die het spelletje pas sinds kort spelen, dus in WC / RFC / DM kom je af en toe gekke dingen tegen. Hell; op mijn eerste char heb ik ook ooit per ongelijk een needroll gedaan op een item dat ik niet eens kon dragen, en op mijn hunter heb ik in WC ooit een wipe veroorzaakt door niet mijn pet te dismissen toen we naar beneden sprongen... maar in mijn geval was dat: 1x fout maken, daarna nooit meer.
Ook hier: het gaat mij er niet om dat iemand "fouten" maakt, maar dat sommigen uit alles laten blijken dat het ze geen #^%#& kan schelen. Vergelijk het met een lock die in LFR DS 1k dps doet, en een grote bek geeft als je er op wijst dat hij misschien beter niet melee kan vechten, omder het mom "I play the way I like so STFU".
Anyway, ignore is idd the way to go, maar moest ff mn hart luchten.
(en dan heb ik het nog niet eens gehad over de warrior tank met een staff weapon, of de pala tanks zonder righteous fury die mij uitschelden als ik ze niet genoeg heal... hallooooo, ik wordt in elkaar gebeukt door 3 mobs vanwege healing aggro?)
Dat gezegd hebbende; omg wat een leuke q's zitten er tegenwoordig in de low lvl areas; Rambo in Redridge Mountains, CSI in Westfall, met enige regelmaat doe ik complete q-lines die al lang grijs zijn, gewoon omdat het zo leuk is
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.