Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Er zal zoveel account wide worden (achievements en later mounts).
Dat zijn in cataclysm een van de dingen geweest die ervoor zorgde dat ik alles deed op mijn priest, met MoP zal ik sowieso classes opnieuw moeten leren spelen met de nieuwe talents etc.

Ik denk dat ik ga spelen wat mijn guild nodig heeft ^^ wel een class die ik zelf leuk vind maar alle characters die ik momenteel 85 heb vind ik ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
sjaak88 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:42:
Weten jullie nu al wat je main gaat worden in MoP?
Ik twijfel nog gigantisch, gewoon zoals bij iedere expansion weer doorgaan met mijn priest, of toch eens een andere class proberen, en dan wordt het of mijn DK die nu nog 82 is of ik begin opnieuw met een Monk.
Had ik maar alvast beta ;(
Ik denk dat m'n pally mn main blijft, hier heb ik toch echt het meeste tijd inzitten en tot nu toe ook nog het meest plezier uit gehaald.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 15:35
voor nu zit ik te twijfelen tussen mijn druid en mijn paladin. druid speel ik nu sinds midden wrath. paladin speel ik sinds een aantal weken :P

probeer nu wat vaker te raiden op mijn paladin. gewoon om te kijken of ik de feel van holy healing onder de knie kan krijgen. en of ik op hetzelfde niveau kan komen qua healing als mijn druid. wat goed te doen moet zijn.

het is voor mij alleen wennen om van mana te veel naar mana te weinig te gaan :P. op mijn druid hoef ik niet naar mijn mana te kijken. maar op mn paladin is het op sommige fights toch wel even schrapen om mana terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Het valt mij altijd op in raids dat paladins gewoon blijven doorhealen met hun mana <5% alsof ze gewoon full zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Yintha schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:51:
Het valt mij altijd op in raids dat paladins gewoon blijven doorhealen met hun mana <5% alsof ze gewoon full zijn :P
dat klopt ook wel :P ligt er maar net aan of je mana cd's niet op cd zijn. heb zelf ook redelijk wat pots ingekocht om toch wat extra mana in mn bags te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
fenylalaline schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:49:
voor nu zit ik te twijfelen tussen mijn druid en mijn paladin. druid speel ik nu sinds midden wrath. paladin speel ik sinds een aantal weken :P

probeer nu wat vaker te raiden op mijn paladin. gewoon om te kijken of ik de feel van holy healing onder de knie kan krijgen. en of ik op hetzelfde niveau kan komen qua healing als mijn druid. wat goed te doen moet zijn.

het is voor mij alleen wennen om van mana te veel naar mana te weinig te gaan :P. op mijn druid hoef ik niet naar mijn mana te kijken. maar op mn paladin is het op sommige fights toch wel even schrapen om mana terug te krijgen.
Hah, nooit een priest geprobeerd? ;)
Volgens mij zijn zij in heel de geschiedenis van wow degene geweest me de meeste mana problemen ^^
Al valt het nu nog mee maar meekomen met een paladin of druid in lange gevechten zoals DW lukt mij gewoon niet.
Wil ik hetzelfde aantal healing doen als een pala dan ben ik gewoon veel sneller oom.

Inruil daarvoor is een holy priest wel echt overal okay in, en kan je ook heel zuinig healen maar dan met een stuk minder output healing.
En je kan veel output kwa healing doen maar dat kost je dan veel mana ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
laatst heb ik geprobeerd te healen op een priest van een vriend van mij :P bakte er echt niets van. maar ik zag inderdaad dat de mana pool van priests nog lager zit dan die van paladins.

ik ben deze paladin eigenlijk meer begonnen om wat afwisseling te krijgen. onze 2de raid group zit nu op 1/8 heroic. echter hebben wij gewoon niet de setup voor andere heroic fights. morchok hebben wij ook daarom maar 1 malig neer gekregen op heroic. uiteraard gaan wij dit elke week proberen. maar niet altijd hebben wij de setup daarvoor. mijn druid zit vrijwel tegen max gear aan qua normal. met maar 2 items op 384 en de rest op 397 of 403.

mijn paladin daarintegen zit op een gemiddeld ilvl van 385 dus genoeg upgrade. in onze group rolt er vrijwel niemand op de paladin token. vandaar dat dit gunstiger is voor andere members van het team als er 1 iemand minder rolt op de druid tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
sjaak88 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:38:
[...]

Volgens mij wordt dit ook mede bepaald door jouw ilvl die waarschijnlijk nog niet zo heel hoog is en je daarom in de 'range' van vortex en stonecore plaatst.
Momenteel zit ik op ilvl 313 en hebben alleen de 'nieuwe' dungeons upgrades voor mij. Dus blijf het vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
EJSchuiteman schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:21:
[...]

Momenteel zit ik op ilvl 313 en hebben alleen de 'nieuwe' dungeons upgrades voor mij. Dus blijf het vreemd vinden.
ik dacht te weten dat je voor de laatste cata dungeons een average nodig had van 329, maar ik kan verkeerd zitten!. zoals al eerder is gezegd, heb je heirlooms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Nee geen heirlooms, en Grim Batol etc droppen items van ilvl 333.
Ik kan ze wel gewoon zelf kiezen alleen krijg ik dan rep minder en geen 140 JP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
EJSchuiteman schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:25:
Nee geen heirlooms, en Grim Batol etc droppen items van ilvl 333.
Ik kan ze wel gewoon zelf kiezen alleen krijg ik dan rep minder en geen 140 JP.
Als jij wel genoeg gegeared bent voor die dungeons maar de meeste andere levelers die gewoon in quest greens zitten niet dan kom je toch het meest bij hun in de groep lijkt mij.
En misschien zit je met je 313 toch net te laag, plus wat ik al zei er moeten wel meerdere mensen te vinden zijn met een hoog genoeg ilvl =)
Ik weet niet of blizzard level 85's met players met lagere level mixt voor de normal dungeons(ilvl333)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
ilvl van andere spelers heb ik niet op gelet. Weet ook niet of ik dat kan zien? (een of andere addon misschien)?

Wel een aantal keer in een groep gekomen met lvl 84 of hoger dus vond het raar dat ik alleen maar in dezelfde terecht kwam. Misschien ligt het wel aan de andere spelers dan.

Maar toch zou Blizzard het systeem dan moeten aanpassen en mij dan maar iets langer laten wachten (als healer ben ik vrijwel altijd direct in een groep) tot ik ook in andere dungeons terecht kom.

Hele avond dezelfde dungeons is wel héél saai. Gelukkig had ik de bier koud, maar anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
EJSchuiteman schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:32:
ilvl van andere spelers heb ik niet op gelet. Weet ook niet of ik dat kan zien? (een of andere addon misschien)?

Wel een aantal keer in een groep gekomen met lvl 84 of hoger dus vond het raar dat ik alleen maar in dezelfde terecht kwam. Misschien ligt het wel aan de andere spelers dan.

Maar toch zou Blizzard het systeem dan moeten aanpassen en mij dan maar iets langer laten wachten (als healer ben ik vrijwel altijd direct in een groep) tot ik ook in andere dungeons terecht kom.

Hele avond dezelfde dungeons is wel héél saai. Gelukkig had ik de bier koud, maar anders....
Volkomen mee eens.
Een goed idee naar mijn weten is dat je 2 keuzes mag opgeven waar je niet voor geqeued wilt worden wanneer je Random dungeon doet. En of een keuze aangeven waar je graag heen zou willen, dit zonder gegarandeerdheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Ik twijfel nog gigantisch, gewoon zoals bij iedere expansion weer doorgaan met mijn priest, of toch eens een andere class proberen, en dan wordt het of mijn DK die nu nog 82 is of ik begin opnieuw met een Monk.
ik twijfel ook.
raiding main is nu dk, maar ik ben compleet uitgekeken op melee dps, vind het vreselijk irritant.
Twijfel nu tussen:
- tank: paladin (of monk), maar ben daarvoor afhankelijk van het afhaken/switchen van 1 van de 2 huidige tanks.
- healer: shaman met dps offspec, of priest, maar hier geldt hetzelfde: afhankelijk van het eventueel afhaken/switchen van 1 van de huidige healers
- ranged dps: hunter of ele shaman met resto offspec.

gezien de geringe kans op het afhaken van een tank of healer verwacht ik voor een ranged dps te gaan (moeten) kiezen, waarbij ik het meest opgewonden raak van alle hunter classchanges. O+
maar ook de dps/healer combi die een shaman biedt, is aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gelukkig is de keus voor mijn main in MoP lekker makkelijk. Ik speel sinds vlak voordat tier 5 uitkwam en sindsdien heb ik altijd mijn druid als main gehad en ook altijd als feral. Ik heb aan het einde van TBC even geheald toen het raiden wat minder ging, maar afgezien van dat was ik in TBC altijd de hybrid tank, in WotLK eigenlijk ook, dus als ik moet DPS'en dan deed ik dat, anders tankte ik wel. In Cataclysm is de frequentie waarmee ik moest tanken wat lager geworden, maar vervul ik diezelfde rol, en dat ga ik in MoP vast ook doen. :+

Ik heb wel een resto shammy die ik erg leuk vind om te spelen en mijn protection paladin vind ik ook leuk. Ook de fire mage stof ik nog wel eens af, maar met geen van de 9 andere classes heb ik me ooit zo vermaakt als met mijn druid. :P Ik verwacht niet dat de monk dermate leuk gaat zijn dat dat anders wordt. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik ben al priest vanaf dag 5 (eerste 5 dagen een druide, maar aangezien een RL vriend ook druide speelde geswitched naar priest) en zal het in MoP ook gewoon blijven.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit zelf te twijfelen welke class ik wil gaan spelen. hunter is altijd leuk, maar die speel ik al in een andere mmo. zat aan rogue te denken. al zal dat wel lastig spelen worden. Misschien mage maar das weer ranged net als een hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Sinds dag 1 al Priest gespeeld, gaat niet veranderen. Er gaat wel een Panda Monk (healer) bij komen :).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

ValHallen schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:24:
[...]

Sinds dag 1 al Priest gespeeld, gaat niet veranderen. Er gaat wel een Panda Monk (healer) bij komen :).
Wil heel graag een Monk... maar HAAT levellen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niekpl schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:12:
[...]

Source: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3553418990#1

Nog geen mail gehad maar als ik inlog op mijn Battle.net account zie ik daar de beta van MoP al staan :D
Na het werk maar is ff uit proberen!

[afbeelding]
He bah. ik nog niet. En ik was er nog wel zo vroeg bij met het kopen van die annual pass. Ik weet ook niet of het probleem is dat ik dus dus 3 accounts heb. 1 normaal account, 2 ptr accounts op mn account. Een daarvan was van de cata beta.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Ik heb door de jaren heen alles gespeeld, en eerlijk gezegd denk ik niet dat ik uberhaupt een main zal hebben in MoP, ik ga lekker iets anders doen. Speel het al veel te lang en heb al veel te veel op andere characters gezeten waardoor het gewoon niet meer leuk is voor me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Valt me op hoeveel mensen hier een hekel hebben aan levelen, wat mij betreft mogen ze als MoP uitkomt de 1-85 content nog wel een keer de helft sneller maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik heb opzich geen hekel aan levelen, het enige is dat op low level (lager dan 40) bepaalde classes gewoon niets aan zijn.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:28:
[...]

He bah. ik nog niet. En ik was er nog wel zo vroeg bij met het kopen van die annual pass. Ik weet ook niet of het probleem is dat ik dus dus 3 accounts heb. 1 normaal account, 2 ptr accounts op mn account. Een daarvan was van de cata beta.
Ik zat zelfs nog in de Cata F&F-beta, maar deze keer hebben de medewerkers van Blizzard een lijst waarop ze spelers kunnen dumpen en die lijst wordt gewoon chronologisch afgewerkt samen met de AP's. Heeft dus geen zin om mezelf daarop te laten zetten. Los daarvan verwacht ik niet veel te gaan doen met mijn beta key, maar goed. :P
Yintha schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:32:
Valt me op hoeveel mensen hier een hekel hebben aan levelen, wat mij betreft mogen ze als MoP uitkomt de 1-85 content nog wel een keer de helft sneller maken :P
70-80 en 80-85, vooruit...maar alle andere levels gaan snel genoeg. En met 10 chars op max level mag ik dat zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik heb 3 characters op 85, en eentje op 77/78 (ben gister nog gedingd maar ben vergeten welk lvl :P
Maar dat levelen.. pff verschrikkelijk, wat ben ik blij als die worgen teef lock 85 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Blijf priest :)

Ooit komen mijn alts ook wel op 90 denk ik..
Uit eindelijk nu ook gelukt, duurde ffkes ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Tijn96 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:13:
[...]

Trouwens, regelmatig zie ik andere hunters iets poppen waardoor ze een stuk groter worden. Alleen snap niet wat dat is, heb al lopen zoeken in recount en spellbook, talents maar kan niks vinden. Kan iemand mij vertellen wat dit is?
Check voor de gein eens of ze misschien de polearm van DW hebben. Die geeft een proc waarbij je groeit. Ik vind het altijd wel genieten als mijn berenkontje 4 keer zo groot wordt!

@ Character in MoP: Ik twijfel zelf ook nog heel erg. Ik heb van vanilla tot eind WotLK non-stop met veel plezier gehealed op mijn priest. Aan het einde van WotLK heb ik op mijn rogue de dps meters aangevoerd, maar aan het begin van Cataclysm ben ik toch weer terug gegaan naar mijn priest.

Sinds halverwege firelands speel ik op mijn firemage Blinkyblink. Bevalt me echt prima, al mis ik de mogelijkheid tot tanken/ healen. Het bestaan van een ranged dps is opzich wel prima, helemaal omdat ik dan lekker veel overzicht heb tijdens het raidleaden.

Volgende XP dus denk ik een ranged dps. Heel misschien wel mijn druid, want dan kan ik ook gewoon tanken of healen. Maar /oomkin spelen is op dit moment gewoon niet zo boeiend.

@ Raiden: Afgelopen dinsdag dus onze eerste HC Hagara kill. Woensdag raidreset en ongeveer onze sterkste setup. Resultaat: Binnen 2,5 uur 5 HC kills en nog een aantal tries op Blackthorn HC. Bijna elke keer wipte we tussen de 2,5 en 3 minuten mark – zondag gaan we verder. Iedereen gaat guides lezen en films kijken. Toch vroeg ik me af. Heeft iemand hier nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Zo te zien is er een nieuwe beta wave gestart, gisteravond stond er nog niks, en nu staat er heel mooi World of Warcraft®: Mists of Pandaria.

Zo te zien kan je ook premade level 85 chars nu aanmaken.
Kan niet wachten tot ik klaar ben met werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Levelen is super makkelijk nu. Heb zelf de Zygorr guides. Dat is verstand op 0, gewoon de guide volgen en na een paar dagen /played ben je 85.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel ook nog geweldig. Ik heb in classic en TBC gehealed op mijn priest (tot en met Illidari COuncil gekomen). Daarnaast in TBC 1 tier lager getanked op mijn druid in de alt raids. In WotLK en Cataclysm heb ik eigenlijk alleen maar geraid als Resto druid, met nu aan het eind een uitstapje op op mijn rogue, omdat ik het een beetje zat ben.

Zeven jaar healen dus en ik ben toe aan wat anders. DPS of tanken wordt het dus in Fog of Ewok. De guild heeft voldoende tanks op het moment, dus ik denk erover een DK te levelen voor MoP er is en daarmee verder te gaan. Main spec dps en Tank offspec. Ander alternatief is Rogue, maar dan leg ik mijzelf vast op één rol, of mijn paladin en dan ret + prot offspec gaan. Die laatste heeft het voordeel dat hij al 85 is en we nmomenteel geen ret paladin in de guild hebben die raid. Daarentegen hebben we wel een aantal holy paladins en een actieve prot paladin.

Monk probeer ik in de Beta wel even. Ik wacht nog steeds op mijn invite, maar als ik niet in de volgende ronde zit, dan heb ik een kennis bij Blizzard die me invite en dan zit ik er binnen een week gegarandeerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:41
Gisteren kon ik alleen even snel 2/8 in DS doen. Kreeg zowaar een tank trinket. Nu kan ik alleen kiezen tussen welke trinkets ik gebruik. Ik heb een trinket van DW in LFR die bij elke melee 78 dodge geeft voor 10s. Een uit de 5mans met die bisschop met een berg stamina en een dodge proc van 2000+. De laatste is ook met een berg stamina (iets meer dan die vorige), maar met een mastery proc (komt van slime normal). Ik gebruik in ieder geval die laatste. Het ilvl van de 78 dodge per melee trinket is 390, tov 378 van de dodge proc, maar toch heb ik het idee dat degene met het lagere ilvl beter is. Zijn jullie het daar mee eens? Vind het soms nog lastig om zulke zaken tegen elkaar af te wegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

junglebeast schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:48:
Levelen is super makkelijk nu. Heb zelf de Zygorr guides. Dat is verstand op 0, gewoon de guide volgen en na een paar dagen /played ben je 85.
One does not simply ;

puts his verstand op 0! |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
jammer dat de guides nog steeds slecht omgaan met rested experience, heirlooms en guildperks.

Ikzelf vind levelen niet heel erg. Behalve dat de weg naar max-level soms saai is, afhankelijk van de abilities dat een class heeft.

Ik heb ook nog geen idee welke class mijn main gaat worden in MoP. Mijn paladin zal wel als eerst 90 zijn. Dit keer ga ik ook zeker niet levelen als tank, wat een drama was dat van 80-85. Afhankelijk van de wijzigingen die paladins krijgen zien we wel wat het gaat worden. Eens kijken of ik gezellig kan gaan levelen met een paar guildmates. Beginnen met dungeons omdat het in de eerste paar uren/dagen een drama is in de leveling zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Heb je daar guides voor nodig? Ik ga sowieso op autopiloot. :P Gewoon starten met questen in Elwynn en zodra je level 10 bent door naar Westfall, zodra je 20 bent door naar Duskwood, bij 30 naar STV, enz. Af en toe een dungeon in, en natuurlijk bij levels 65, 75 en 84 even de Ring of Blood-quests doen. En sommige zones maak je af omdat je er wat leuke gear of reputation krijgt, zoals bijvoorbeeld Deepholme

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin bij starting point ik quest totdat ik dungeon Que kan doen, en vervolgens doe ik dus alleen maar dat en kom ik de stad niet meer uit.

:<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Woensdag avond, standaard raid gehad, Morchok hc gedown, na 2 try's. ik mocht dit keer morchok himself nemen als tank, waardoor de eerste try wat rottig ging ivm de shart.
Daarna met 3 try's Yor hc neer, verder van de avond geoptimaliseerd op Warlord Zon'ozz hc.

Gister avond verder gegaan, RL wilde complete raid gecleard hebben omdat volgende week een aantal op vakantie zijn en we waarschijnlijk niet gaan raiden. laatste 6 bossen in 1uur en 15min neer. Normals zijn op dit moment vrij simpel geworden voor ons door de 15% Nerf. toch grappig.

Weet niet meer wie er mee kwam om Netherweave bag's te gaan verkopen best goed verdient, maar het werkt ontzettend :), bedankt voor de tip!

Wat mijn main gaat worden in MoP, daat twijfel ik nog over. Speel nu tank/dps met mijn warrior wat nooit verveeld heeft, is mijn eerste class ooit, en waar ik mee gestart ben in 2006( ook hier een oud vanilla speler). Maar twijfel om over te stappen naar mijn hunter of wellicht mijn Lock, dit door de overpopulatie van melee op mijn server. maar waarschijnlijk gaat het gwn mijn warrior worden. lol

Edit: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Thommmyy schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:57:
Woensdag avond, standaard raid gehad, Morchok hc gedown, na 2 try's. ik mocht dit keer morchok himself nemen als tank, waardoor de eerste try wat rottig ging ivm de shart.
Daarna met 3 try's Yor hc neer, verder van de avond geoptimaliseerd op Warlord Zon'ozz hc.

Gister avond verder gegaan, RL wilde complete raid gecleard hebben omdat volgende week een aantal op vakantie zijn en we waarschijnlijk niet gaan raiden. laatste 6 bossen in 1uur en 15min neer. Normals zijn op dit moment vrij simpel geworden voor ons door de 15% Nerf. toch grappig.

Weet niet meer wie er mee kwam om Netherweave bag's te gaan verkopen best goed verdient, maar het werkt ontzettend :), bedankt voor de tip!

Wat mijn main gaat worden in MoP, daat twijfel ik nog over. Speel nu tank/dps met mijn warrior wat nooit verveeld heeft, is mijn eerste class ooit, en waar ik mee gestart ben in 2006( ook hier een oud vanilla speler). Maar twijfel om over te stappen naar mijn hunter of wellicht mijn Lock, dit door de overpopulatie van melee op mijn server. maar waarschijnlijk gaat het gwn mijn warrior worden. lol

Edit: Typo
Volgens mij zijn eigenlijk alle realms overpopulated met melee dps. Het is jammer dat er voor raiden zo'n sterke balans in moet zitten tussen ranged en melee dps, anders had de verdeling niets uitgemaakt. Ik laat me niet leiden door de verdeling, ik speel hetgeen wat ik op dat moment het leukste vind:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:56:
Ik begin bij starting point ik quest totdat ik dungeon Que kan doen, en vervolgens doe ik dus alleen maar dat en kom ik de stad niet meer uit.

:<
Dat lijkt me saaier (en trager) dan questen. 8)7 Dungeons tijdens het levelen hebben alleen zin als je de bijbehorende dungeon quests nog niet gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:14:
[...]

Dat lijkt me saaier (en trager) dan questen. 8)7 Dungeons tijdens het levelen hebben alleen zin als je de bijbehorende dungeon quests nog niet gedaan hebt.
Als tank of healer gaat het heel snel, in het begin een level per run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mijn main zal zeer waarschijnlijk mijn priest blijven in MoP.

Mage was heel lang mijn main maar sinds wotlk (ben gaan tanken met pally destijds voor de guild) is het een achter geschoven kindje gebleven. Dit terwijl ik tijdens het levelen er het meest plezier van heb gehad. Zal ook wel komen doordat het de eerste keer levelen was en je nu altijd zo lang moet wachten op een groep als dps zijnde.

Na wotlk en het gezeik in pugs na een korte pauze een priest healer begonnen en veelal dungeons gedaan. Dit bevalt me nog steeds reuze. Ook aan de andere kant (Horde) sinds kort een healer (druid) begonnen.

Wel zal ik een Panda healer starten voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Als tank of healer gaat het heel snel, in het begin een level per run.
Ik vind de balans daarin als DPS juist fijner omdat je queue niet zo snel popt, dan heb je nog tijd om tussendoor ook wat te questen :)

Maar persoonlijk vind ik de verhaallijntjes ook gewoon leuk, dus level ik zonder al te veel dungeons te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb 3 vraagjes!

1) Kan je al met de monk spelen in de beta?
2) Als ik een horde zou rollen, iemand die een leuke realm + guild heet met level 25 waar ik dan bij zou kunnen?
3) Dit weekend weer even een ZA mount run? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
hmr schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:23:
Ik heb 3 vraagjes!

1) Kan je al met de monk spelen in de beta?
2) Als ik een horde zou rollen, iemand die een leuke realm + guild heet met level 25 waar ik dan bij zou kunnen?
1: ja
2: Wil ik ook wel weten :)
3: Ik zeg geen ja, aangezien m'n vriendin na een paar weken weer op bezoek komt, maar ik vraag me eigenlijk langzamerhand af waarom Blizzard niet de 1 keer specific queue per dag van heroics af haalt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Dit weekend weer even een ZA mount run? :)
Healer reporting for duty, whisper me maar wanneer je er klaar voor bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:26:
[...]

Healer reporting for duty, whisper me maar wanneer je er klaar voor bent.
Wil do! :D iemand al ervaring met het spelen van de monk? is het wat?

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 30-03-2012 14:29 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:36:
[...]
70-80 en 80-85, vooruit...maar alle andere levels gaan snel genoeg. En met 10 chars op max level mag ik dat zeggen. :P
Van 70 naar 80 was toch met een recente patch al 33% sneller gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:14:
[...]

Ja is ook zo, maar ik kan gewoon niet questen zodra ik accept druk ben ik er al klaar mee :P.
En zoveel level ik ook niet, en als ik iets level is het healer of tank en dat gaat lekker rap

@ maybe dit weekend kan ik mee, zondag ben ik er wel savonds denk ik

vnavond raiden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 30-03-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ben nu bezig met een DK om die te levelen via BG's and Mining. :) Zal ik ook wel even zoet mee zijn.
Voordeel is dat ik straks wel JP en Honor capped ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:27:
[...]

Van 70 naar 80 was toch met een recente patch al 33% sneller gemaakt?
Ja, maar het is nog steeds trager dan 60-70 en een heel stuk trager dan 1-60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:32:
Ben nu bezig met een DK om die te levelen via BG's and Mining. :) Zal ik ook wel even zoet mee zijn.
Voordeel is dat ik straks wel JP en Honor capped ben.
Hmm, het lijkt me eigenlijk ook wel een mooi project te levelen door enkel mining en herbing.
Van de opbrengst kan je dan af en toe je gear wat upgraden en je mounts versieren :P

Al moet je dan natuurlijk wel af en toe wat mobs killen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Even een simpele vraag.... ik ben sinds kort begonnen met wow en ben nu lvl 62... nu wilde ik eens een kijkje nemen in de AH maar ik kan hier bijna NIETS van items vinden... hij lijkt wel zo goed als leeg... is dit afhankelijk van de server of zie ik iets over het hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:15
Rambie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:37:
Even een simpele vraag.... ik ben sinds kort begonnen met wow en ben nu lvl 62... nu wilde ik eens een kijkje nemen in de AH maar ik kan hier bijna NIETS van items vinden... hij lijkt wel zo goed als leeg... is dit afhankelijk van de server of zie ik iets over het hoofd...
Dat is op mijn server (Trollbane) ook het geval, waarschijnlijk worden veel items opgekocht voor disenchanting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
nou ik was op zoek naar regents enzo.. maar ik kan mijn 5 items vinden atm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
zou zelf niets te veel spenderen in de AH als je nog in de lvl phase zit.
Zonde van je geld, als je het doe doe het dan met lvl 78 Cata greenies.

Hierdoor kon ik meteen de low lvl cata dungeons in op mijn druid tank.

Moet zelf alleen nog wat van deze low lvl zooi voor mijn DK tank kopen zodat ik die ook met dungeons kan lvl'en tot 85.

Ja hier is nog iemand die Questen net zo leuk vind als in de file staan voor meer dan een uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rambie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:42:
nou ik was op zoek naar regents enzo.. maar ik kan mijn 5 items vinden atm...
Reagents koop je van vendors, en trade materials van dat level (zoals herbs, cloth, enz) is vaak ofwel heel duur ofwel gewoon niet te vinden. En zit je wel bij het AH van je main city en niet in Tanaris ofzo? Daar zul je inderdaad niet veel vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Proffs kun je ook nog levelen als je al 85 bent, leuk om te doen terwijl je in dungeon queues zit, anders sta je ook maar in een capital city te slacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Yintha schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:55:
Proffs kun je ook nog levelen als je al 85 bent, leuk om te doen terwijl je in dungeon queues zit, anders sta je ook maar in een capital city te slacken
Meeste van mijn prof's gaan maar tot 475 a 500, het punt waar je je proff bonus krijgt :D
Behalve JC omdat je 525 voor epic gems nodig heb, en herbing omdat herbs 2x meer voorkomen dan mines.
Mining is nog geen skill 500 moet ik nog steeds doen, mijn bear tank kan er baad bij hebben om even te maxen. Meer stam is nooit weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Yintha schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:55:
Gathering professions zijn toch echt makkelijker als je ze tegelijk doet met je quests. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

@Derr_hans

Keek toevallig even op de armory maar ik snap echt niet waarom je +900 crit hebt gereforged en ook wat crit gems :P
NMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:15:
[...]

Gathering professions zijn toch echt makkelijker als je ze tegelijk doet met je quests. :P
True, totdat ik met mijn lock vergat de skill te upgraden :P

[ Voor 51% gewijzigd door Yintha op 30-03-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
NMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:15:
[...]

Makkelijker zekers, maar uit eindelijk denk ik zeker als je op een wat minder volle server zit, dat je beter kan kijken naar een combinatie van een gathering skill waarmee je ook een crafting skill kan doen (mining + BS of herbing + alchemy)

Zeker als je gewoon geen haast heb om te raiden of iets dergelijks kan soms lekker aan je crafting skills werken best wel fun zijn, zoals ik de laatste tijd op me warlock merk :)

Nu zo met 1 dagen raiden per week, ben ik een horde toon aan het maken, en de laatste 2 dagen ben ik alleen maar bezig met me enchanting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik heb 3 vraagjes!

indien ally,kan ik eventueel ook wel...ergens..eventueel :P weinig gepland staan.overdag/begin avond in ieder geval geen probleem

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:41
Ik loop met m'n mage voornamelijk dungeons en tijdens het wachten doe ik wat met enchanting en tailoring. Alles wat ik in de dungeons tegenkom aan greens en blues disenchant ik en de items die je daar van krijgt kun je weer mooi mee enchanten. Ook alles dat je met tailoring maakt kun je weer mooi disenchanten.

Maar voor mining / herbalism zou ik zeker ook gaan questen.

Oh, en dit weekend ben ik voornamelijk zondagmiddag wel vrij om het een en ander te doen. Bezoekje aan Firelands lijkt me ook wel wat :)

[ Voor 16% gewijzigd door IntToStr op 30-03-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Yintha schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:15:
@Derr_hans

Keek toevallig even op de armory maar ik snap echt niet waarom je +900 crit hebt gereforged en ook wat crit gems :P

[...]

True, totdat ik met mijn lock vergat de skill te upgraden :P
Omdat Crit + Haste prettiger werkt, PoH crits geven meer DA bubble dan Mastery ooit geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

ASFDS zo heb ik nog nooit nagedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Yintha schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:27:
ASFDS zo heb ik nog nooit nagedacht!
Crit is zeker niet slecht nu het standaard 200% is :)
Dus je DA's zijn groter, ik crit vaak en regelmatig die heerlijk GHeal crits op de tank en vooral op madness net nadat de impale hit is erg lekker.

Smite/Holy Fire crit erg vaak ook en ook hier zijn de DA lief van.

Tis een kwestie wat men wilt, Crit+Haste is erg lekker daar ik altijd Crit+Mastery was in T11 en T12 en liep voornamelijk rond met maar 5% haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

http://eu.battle.net/wow/...bladefist/Yintha/advanced

14.7% haste
19 mastery ^^
17% crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Das een hoop mastery :)

Haste is gelijk zie ik...
Zie in iedergeval dat de Haste + Spirit ring dus wel bestaat >.>

Ben er achter gekomen dat de offhand van ultraxion ook bestaat op normal.
Heb deze helaas af gestaan aan onze druid healer want zij had nog maar een 378 versie..
Ben al op jacht op die offhand sinds de eerste keer dat we ultraxion neer kregen.

[ Voor 27% gewijzigd door Derr_Hans op 30-03-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

De tooltip van mijn HC ring geeft aan Warlord Zon'ozz maar ik heb hem van Morchok :P volgens mij shared loot van 1e 4 bosses.

Die andere is van Avengers of hyjal rep (exalted)

[ Voor 17% gewijzigd door Yintha op 30-03-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zal hier gaan posten, gezien ik hier al een tijdje mee lurk in dit topic:P

Ikzelf heb een shaman(85) alli ravencrest, mage(85) horde Tarren Mill, warrior(85) horde Tarren Mill en warlock(67) horde Twisting nether.

Ben op dit moment bezig mijn warlock naar 85 te krijgen. Warlock's lijken me erg leuk in mop.
Dat questen vind ik ook maar saai.

Ik las hier ook iets over een cross realm id real project. Daar heb ik wel interesse in, en zelf lijkt me het wel leuk om die oude raids te gaan doen zoals Ulduar etc.

Ik hoor het wel :)

Groeten FutureShock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik zo weer een tijdje zit mee te lezen heb ik weer zin om eens een tijdje te gaan spelen.
Wie wil mij een scroll sturen? Stuur even een berichtje via DM, dan krijg je het mailadres.
Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:11:
Nu ik zo weer een tijdje zit mee te lezen heb ik weer zin om eens een tijdje te gaan spelen.
Wie wil mij een scroll sturen? Stuur even een berichtje via DM, dan krijg je het mailadres.
Thnx!!
Je hebt DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Yintha schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:55:
De tooltip van mijn HC ring geeft aan Warlord Zon'ozz maar ik heb hem van Morchok :P volgens mij shared loot van 1e 4 bosses.

Die andere is van Avengers of hyjal rep (exalted)
Die ring heb ik op LFR (ja is shared loot tussen bosses 1 tot en met 6 geloof ik) zelfs niet eens zien droppen :)

Die offhand dropped alleen in LFR dacht ik, tot een week geleden :S
Maar ja een betere upgrade voor de druid, dus dan ga ik hem niet zelf houden.

Zijn wat items dat ik zelden zie droppen, een 2de Cunning of the Cruel zou lief zijn voor mijn shadow offspec of een Will of the Unbinding voor offspec de LFR versie neem ik ook genoegen mee maar ja zelfs in LFR zie ik CoC trinket niet meer nadat ik hem op mijn mage gewonnen had.

Sinds dat alle casters er een heeft dropped Will of the Unbinding niet meer en in tussen hebben we een Boomkin er bij die hem nog niet heeft op normal dus ja als hij mee is gaat de trinket naar hem :)

Will of the Unbinding is een trinket waar mijn mage echt zovaak op rolled maar nooooit wint in LFR.
Net zoals de Hagara Ring, deze wilt ook niet meer droppen voor mijn priest/mage :(

Heb soms momenten dat ik 5 dingen loot in 1 run en dan weken niets >.> en krijg ik alleen de af dankertjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2024
Derr_Hans schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:13:
[...]

Die ring heb ik op LFR (ja is shared loot tussen bosses 1 tot en met 6 geloof ik) zelfs niet eens zien droppen :)

Die offhand dropped alleen in LFR dacht ik, tot een week geleden :S
Maar ja een betere upgrade voor de druid, dus dan ga ik hem niet zelf houden.

Zijn wat items dat ik zelden zie droppen, een 2de Cunning of the Cruel zou lief zijn voor mijn shadow offspec of een Will of the Unbinding voor offspec de LFR versie neem ik ook genoegen mee maar ja zelfs in LFR zie ik CoC trinket niet meer nadat ik hem op mijn mage gewonnen had.

Sinds dat alle casters er een heeft dropped Will of the Unbinding niet meer en in tussen hebben we een Boomkin er bij die hem nog niet heeft op normal dus ja als hij mee is gaat de trinket naar hem :)

Will of the Unbinding is een trinket waar mijn mage echt zovaak op rolled maar nooooit wint in LFR.
Net zoals de Hagara Ring, deze wilt ook niet meer droppen voor mijn priest/mage :(

Heb soms momenten dat ik 5 dingen loot in 1 run en dan weken niets >.> en krijg ik alleen de af dankertjes ;)
Ik vind items verliezen niet zo erg, behalve als ik 1.5x de dps doet als iemand die toch al betere gear heeft of iemand die AFK is gedurende het hele gevecht (best gewoon tegenwoordig in LFR) en die winnen dan de roll..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Yintha schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:55:
Ja, maar die tooltips van de armory slaan sowieso nergens op. Zo staat er ook altijd in de tooltip van VP-items dat je die in Stormwind City hebt gekocht, ook als je Horde bent... 8)7

Zoals altijd kun je voor dergelijke informatie beter op Wowhead terecht.

[ Voor 8% gewijzigd door Rone op 30-03-2012 16:37 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de scroll, net m'n shaman ermee naar 80 gebracht. Ik wilde kijken of ik een beetje begrijp hoe resto werkt, dus LFG.....Occulus...nuttig :) Maar.....ironisch genoeg wel reins of the blue drake! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:50:
Gisteren kon ik alleen even snel 2/8 in DS doen. Kreeg zowaar een tank trinket. Nu kan ik alleen kiezen tussen welke trinkets ik gebruik. Ik heb een trinket van DW in LFR die bij elke melee 78 dodge geeft voor 10s. Een uit de 5mans met die bisschop met een berg stamina en een dodge proc van 2000+. De laatste is ook met een berg stamina (iets meer dan die vorige), maar met een mastery proc (komt van slime normal). Ik gebruik in ieder geval die laatste. Het ilvl van de 78 dodge per melee trinket is 390, tov 378 van de dodge proc, maar toch heb ik het idee dat degene met het lagere ilvl beter is. Zijn jullie het daar mee eens? Vind het soms nog lastig om zulke zaken tegen elkaar af te wegen :)
Ik zou inderdaad gaan voor die met de proc, ondanks dat ilevel verschil ... ( Tenzij DS queues dan in het gedrang komen door te laag ilevel ).
En zeker nu bij DS, gezien de magic damage etc., is dat beetje stam extra handig ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes!! Beta invite binned :D !!!!!

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Gratz, werd vanmorgen ook met een mooi mailtje wakker!. Nu installeren :P.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:36:
[...]

Ik zat zelfs nog in de Cata F&F-beta, maar deze keer hebben de medewerkers van Blizzard een lijst waarop ze spelers kunnen dumpen en die lijst wordt gewoon chronologisch afgewerkt samen met de AP's. Heeft dus geen zin om mezelf daarop te laten zetten. Los daarvan verwacht ik niet veel te gaan doen met mijn beta key, maar goed. :P
Ik denk dat het nu niet snel meer gaat duren voordat iedereen met de AP toegang heeft tot de beta. Afgelopen 24 uur zijn er al 200.000 spelers toegevoegd aan de beta verspreid over twee waves. Eerst 100.000 erbij en toen weer 100.000 erbij. Ik verwacht komende week wel een invite te krijgen als het zo snel gaat.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, heb besloten om weer te beginnen vanaf level 1.... alleen nu nog de vraag. welke class zal ik gaan spelen.... neig naar hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:10:
ja, heb besloten om weer te beginnen vanaf level 1.... alleen nu nog de vraag. welke class zal ik gaan spelen.... neig naar hunter
Je kunt ze ook allemaal even tot level 20 ofzo proberen en dan een keuze maken.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Je kan wel merken dat iedereen meteen Pandaren Monk wil proberen. Maakte net één aan en kom op dat eiland. Stond helemaal vol xD.

Nu maar even geduld op mijn premade hunter en dan maar wat rust opzoeken.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zo, gisteren 2e deel LFR gedaan met warrior, had eerder nog geen tijd. Wel een beetje een wipefest op lootship, maar ging na wat nieuwe joiners prima. Was ook nog eens zo lucky om niet 1 maar 2 nieuwe trinkets te winnen, helaas Gurthalak niet gewonnen, maar je kan niet alles hebben ;)

Zit nu wel te twijfelen, heb namelijk http://www.wowhead.com/item=77977 deze geloot, maar heb ook nog http://www.wowhead.com/item=55868. De 2e geeft natuurlijk meer strength als hij proct, maar de andere blijft tijdens attacken altijd actief.. (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonslayrz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 23:59
Ook MoP invite binnen, kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Hallo! Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een scroll of resurrection te versturen naar -knip- heb em al, bedankt!

[ Voor 18% gewijzigd door MicScott op 31-03-2012 12:04 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

MicScott schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:41:
Hallo! Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een scroll of resurrection te versturen naar skintje apenstaartje gmail punt com? Alvast bedankt!
Verstuurd, je zal nu mail moeten hebben gekregen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Metian schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:45:
[...]

Verstuurd, je zal nu mail moeten hebben gekregen.
Bedankt. Ik heb hem nog niet, maar ik las dat de nieuwe scrolls slechts één keer per dag verstuurd worden, dus dat zal wel normaal zijn.

Nogmaals bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

MicScott schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:48:
[...]

Bedankt. Ik heb hem nog niet, maar ik las dat de nieuwe scrolls slechts één keer per dag verstuurd worden, dus dat zal wel normaal zijn.

Nogmaals bedankt! :)
Ohh, geen probleem. Geen dank, was kleine moeite. Moest toch wachten op MoP Beta :P.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

- en nogmaals knip... quote ipv edit.. fail :(

[ Voor 91% gewijzigd door MicScott op 31-03-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb zelf wow gespeeld vanaf vanilla, en ben eigenlijk helemaal gestopt toen Cata kwam.
Nu wil ik wellicht wel weer een keer gaan spelen, als de nieuwe expansie er is.
Ik begreep dat ze je verzamelde pets, op je main ook beschikbaar willen gaan maken.
Maar hoe zit dat met Mounts, is daar al nieuws over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Ook ik heb mijn beta invite ondertussen gekregen vanochtend, meteen toen de mail om 6:55 ingelogd, wat char transfers neergezet 1 premade is meteen gelukt, de rest premade en eigen chars staan nog op pending.

Wat me wel opvalt is dat alles zo snel respawned dat je nauwelijks tijd hebt om weg te lopen voordat je weer aggro hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Komt omdat het druk is, dan respawnt alles sneller.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:33

vhal

ಠ_ಠ

En mijn account die sinds vanilla wow actief is heeft nog niks :+

Maakt verder niet uit, zo heb ik tenminste tijd om mijn loremaster achievement te completen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Gezellige drukte op de beta servers. haha

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iImg8l.jpg

Ja, ik speel Panda female ^_^

[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 31-03-2012 13:45 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik ben ook een van de gelukkigen die Beta mag spelen nu :P, heb mijn priest al naar het EU realm.
Maar is er een manier om je add-ons werkend te krijgen onder de Beta?
Healen is een ramp zonder clique en grid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

ValHallen schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:43:
Ik ben ook een van de gelukkigen die Beta mag spelen nu :P, heb mijn priest al naar het EU realm.
Maar is er een manier om je add-ons werkend te krijgen onder de Beta?
Healen is een ramp zonder clique en grid :P
Was het niet zo dat addons tot een bepaalde tijd uitgeschakeld zijn in de beta ?. Zoiets kan ik me namelijk wel herinneren van eerdere beta's. Maar kan er ook compleet naast zitten.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Ik heb nu ook beta acces!

Ik kwam er gisteravond rond 1 uur 's nachts achter doordat ik in mijn Battlenet account had gekeken. Ik had toen nog geen mail ontvangen, vandaag om 6 uur 's morgens heb ik mijn gz mailtje gehad.

Tip is dus om eerst even in je account te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Metian schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:45:
[...]

Was het niet zo dat addons tot een bepaalde tijd uitgeschakeld zijn in de beta ?. Zoiets kan ik me namelijk wel herinneren van eerdere beta's. Maar kan er ook compleet naast zitten.
Volgens mij is dit wel het geval ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Als ik zo die drukte zie ben ik blij dat ik nog niet in de Beta zit. :)

Vandaag eens mijn chars in de wowhead profiler gezet. Kan ik mooi de komende tijd gebruiken om wat dingen te plannen. Een paar (3/4) worden PvE gegeared voor LFR en DS pugs, en een ander deel is full PvP.

En dan nog een DK naar 85 levelen via BG's. Ben ik tot aan MoP wel zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

junglebeast schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:56:
Als ik zo die drukte zie ben ik blij dat ik nog niet in de Beta zit. :)
Het begin is vreselijk druk. Als je daar doorheen bent, valt het reuze mee op zich kwa drukte.

Oh en AoE-Looting <3

Voor de mensen die de beta hebben en panda's willen uitproberen. Kies de US server. Stuk minder lag dan EU server.

[ Voor 16% gewijzigd door Metian op 31-03-2012 15:04 ]

Rupsen, Rapsen.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je account activeerd voor de beta. In dat geval zal je of een email ontvangen, of de optie zien in je battle.net account.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je de uitnodiging ontvangt.