Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een scroll of ressurection nodig heeft : Voel je vrij om me een DM te sturen.

*Voor iemand die dus een invite WIL ONTVANGEN*

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
het viel mij net op dat bij het aoe-looten alle lijken hun kop naar je draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de hunter ook beetje leuk als end game? voor levellen lijkt het me heerlijk. ben wel benieuw voor als ik zo weer ga beginnen. over anderhalf uur ben ik thuis dus dan char aanmaken.
nog servervoorstellen of gewoon een "new players" server??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Beste mensen twee vraagjes:

Iemand enig idee of ik Fankriss the Unyielding en de weg er naar toe als mage kan solo'n? Want AQ heb ik vroeger wel eens gedaan, maar dat was altijd in raid groups en als ik de comments op wowhead bij deze gast bekijk, dan zie ik dat een DK het met hulp van een Disc heeft gedaan, dus dan zou het voor mij nog moeilijker moeten zijn. Of valt dat wel mee?
edit:
Is hier iemand (Alliance) die een wekelijkse cross-realm AQ40 run met mij wil doen voor transmog? Ik heb in principe alleen een cloth item nodig van Fankriss the Unyielding, maar mijn voorstel is om door te gaan totdat we beide hebben wat we willen. Dus als ik mijn piece eerder krijg dan jij, ik alsnog mee ga in runs daarna totdat jij ook je piece hebt (of andersom). Ik heb evt. Skype + Mic indien gewenst.

Mbt Blind (Rogue) en Gouge (Rogue); ik weet dat ik als Disc beide kan death'n en dat Gouge glyphed geen positie requirement heeft en iets meer energy kost, maar voor de rest (afgezien van wat kleine dingetjes) komen ze redelijk overeen. Wanneer kan ik een Blind verwachten en wanneer een Gouge? Zijn er wezelijke strategische verschillen op de momenten dat ze deze abilities toepassen en sharen ze CD?

[ Voor 19% gewijzigd door temp00 op 31-03-2012 18:27 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:43:
is de hunter ook beetje leuk als end game? voor levellen lijkt het me heerlijk. ben wel benieuw voor als ik zo weer ga beginnen. over anderhalf uur ben ik thuis dus dan char aanmaken.
nog servervoorstellen of gewoon een "new players" server??
Servers voor "new players" moet je nooit kiezen. Dat zijn over het algemeen realms die uitgestorven zijn :P

Leuke servers om te beginnen:

Auchindoun
Frostmane
Grim Batol
Stormreaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glitch in the Matrix.. :o

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

temp00 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:02:
Beste mensen twee vraagjes:

Iemand enig idee of ik Fankriss the Unyielding en de weg er naar toe als mage kan solo'n? Want AQ heb ik vroeger wel eens gedaan, maar dat was altijd in raid groups en als ik de comments op wowhead bij deze gast bekijk, dan zie ik dat een DK het met hulp van een Disc heeft gedaan, dus dan zou het voor mij nog moeilijker moeten zijn. Of valt dat wel mee?
edit:
Is hier iemand (Alliance) die een wekelijkse AQ40 run met mij wil doen voor transmog? Ik heb in principe alleen een cloth item nodig van Fankriss the Unyielding, maar mijn voorstel is om door te gaan totdat we beide hebben wat we willen. Dus als ik mijn piece eerder krijg dan jij, ik alsnog mee ga in runs daarna totdat jij ook je piece hebt (of andersom). Ik heb evt. Skype + Mic indien gewenst.
Ga je voor deze set toevallig?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AvQLN.jpg

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hoe raad je het? :) Nou ja bijna dan. M'n weap en schouders zijn anders, maar die Robe wil ik heel graag.
http://www.wowhead.com/it...bes-of-the-guardian-saint.

Heb overigens net deze weten te looten van dezelfde boss. Zelfde model alleen kleur is niet goed :F :)
http://www.wowhead.com/item=21671

[ Voor 29% gewijzigd door temp00 op 31-03-2012 18:17 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:03
Wie nog een scroll wil, kan ook mij een DM sturen...

geen beta invite gehad helaas :-(

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Iemand nog die een run wil naar FL of iets anders?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Yintha

We'll stay gold forever

Ding, 80!

Mops in Hyjal zijn wel pittiger =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
Gister 4 x http://www.wowhead.com/item=71866 van een guildie gekocht voor 600 g, daarna gelijk verkocht voor 325 g per stuk :p.
Ben nu ook bezig een jewelcrafter te levelen, iemand nog tips voor deze proffesion ?

Iemand op Horde kant nog zin om morgen wat te gaan doen ? ik en Fiole hebben de afgelopen week al meerdere instances gedaan, maar graag zouden we dat met wat meer Tweakers doen :/

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Zethiel schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:22:
Gister 4 x http://www.wowhead.com/item=71866 van een guildie gekocht voor 600 g, daarna gelijk verkocht voor 325 g per stuk :p.
Ben nu ook bezig een jewelcrafter te levelen, iemand nog tips voor deze proffesion ?

Iemand op Horde kant nog zin om morgen wat te gaan doen ? ik en Fiole hebben de afgelopen week al meerdere instances gedaan, maar graag zouden we dat met wat meer Tweakers doen :/
Dus je heb 275 gold per stuk verlies geleden ?

(ik ga ervanuit dat er een 1tje mist :p)

Maar in dat geval vind ik het wel triest dat je je guildy zo naait, hij denkt jouw goedkoop iets te leveren en jij verkoopt het door. Ik had het je redelijk kwalijk genomen als ik je guildy was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Yintha schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:10:
Ding, 80!

Mops in Hyjal zijn wel pittiger =/
Grats, de mobs in Hyjal/Vashir zijn wel gelijk een stuk pittiger ja. Merkte dat ook op mijn warrior, je kan het bijna niet aan zonder al wat extra equip of door met zijn 2en te starten. Je krijgt wel redelijk snel gear ofcourse, maar quests duren in het begin best lang door het gebrek aan DPS xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem in dungeon's atm. Als er mobs aangevallen/gekilled worden, dan krijg ik dikke lag spikes. Latency is prima en internet is stabiel.

Zou het aan mijn addon's liggen? Ik heb het sinds vandaag. Ik denk dat dbm de boosdoener is. Ga het zo zonder dbm proberen, kijken wat ie dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

We doen samen met horde vaak dus na reset alle klasiekers, deze week bijv. MC, BWL, BT gedaan (hier kan MH bijv ook bij). Dus mochten er nog hordies zin hebben in xrealm iets doen! Laat je horen ! :)

Ook als er nog mensen nodig zijn voor alliance xrealm, dan hoor ik het wel. Kan altijd mn priest/rogue/warlock nog brengen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:26
Morgenmiddag ben ik beschikbaar voor x-realm oude raids of firelands bijv. Alliance.

Moet mezelf ook nog een keer door de LFR heen zien te krijgen na die crash bij blizzard afgelopen woensdag. Toch nog best een aantal items die ik heel goed gebruiken daar!

Over een paar uur begint de Darkmoon Faire ook weer. Eens kijken wat ik ga kopen daar. Misschien m'n heirloom set voor m'n mage not iets aanvullen met trinket/weapon of zo.

Zijn er eigenlijk 1 april grappen in WoW? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dus toch een addon. Dbm en skada uitgezet en nu nergens meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
ja ieder jaar doet blizzard wel iets met 1 april
de pandaren was gek genoeg een jaar of 4 geleden de 1 april grap.

jeetje darkmoon faire/LFR of laggy beta server
de keuzes die je moet maken in het leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dit de Pandaren kite mount:

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/march/test15508.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

En ja hoor, daar is de april fools: http://eu.blizzard.com/en-gb/games/zergotchi/

En natuurlijk hebben ze daar ook een gloednieuwe techniek voor moeten ontwikkelen: Advanced Pattern Recognition Integrated Layer™

right. ;)

US site heeft nog een andere overigens: http://us.blizzard.com/en-us/games/blizzkidzz/

[ Voor 75% gewijzigd door Baroshir op 01-04-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
En nog 2

Supply Depot 2 Starcraft 2
Blizzard Kidzz Starcraft / Diablo / WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 20:58

vhal

ಠ_ಠ

in de b.net store staat de neural interface (2 jaar geleden de 1 april grap) voor 14k euro...helaas uitverkocht :+

[ Voor 35% gewijzigd door vhal op 01-04-2012 10:45 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Iemand uit je guild naaien voor slechts 700 gold? Zelfs als het een vrouw is vind ik dat een beetje goedkoop. :p
http://www.wow-profession...fting_leveling_guide.html

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 18:04
Iemand zin om X-realm wat te doen? wat heroic oudere raids (bwd oid) ofzo, gewoon wat "spannends" misschien kunnen we met wat tweakers wat opzetten... dm voor real-id!

Heb 1 tank, 2 healers en 4 dps chars beschikbaar... :P

[ Voor 14% gewijzigd door Dhrzao op 01-04-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Die random voice scripts als je inlogged zijn trouwens wel grappig

YOU WILL DIE!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
Die random voice scripts als je inlogt/zoned komen van de deadly boss mods addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Slamdance schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:40:
Die random voice scripts als je inlogt/zoned komen van de deadly boss mods addon.
April 1st ofzo?

Of blijft dit aanstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Ik heb laatst de Sacred and the Corrupt quest line opgepikt met als plan dus Shadowmourne te krijgen en de box.

Ik heb al een paar mensen gevonden die me willen helpen maar kan iemand me ongeveer zeggen hoe groot de groep moet zijn om de bazen die nodig zijn voor de chain te doden? Uiteraard allemaal lvl 85s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu een beetje zitten kloten met de Beta. Maar WTF hebben ze met rogues gedaan :/ naar mijn gevoel echt hard generfed.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
kunnen mensen mij effe resurrecten?? en als ik geresurect ben, kan ik dan ook resurrecten?

Stuur ff een PM met servername. ik wil wel horde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 10:45
hmm ben op dit moment 84 tank warrior.

doe veel dung, maar nu word ik vaak gekicked omdat ik geen tank gear heb? naja dit was eerder nooit een probleem maar 't zou wel fout zijn! healer heeft altijd veeelsteveel werk te doen..

wil nu een setje tank gear hebben? maar hoe kom ik daar snel en makkelijk aan? (ben namelijk een lvler vooral door dung en zo weinig mogelijk qeusten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Rokz schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:14:

doe veel dung, maar nu word ik vaak gekicked omdat ik geen tank gear heb? naja dit was eerder nooit een probleem maar 't zou wel fout zijn! healer heeft altijd veeelsteveel werk te doen..

wil nu een setje tank gear hebben? maar hoe kom ik daar snel en makkelijk aan? (ben namelijk een lvler vooral door dung en zo weinig mogelijk qeusten)
Dingen van AH kopen en wat BS spullen.
Tevens kun je als DPS dungeons doen en dan tank gear needen voor OS mocht de tank het niet nodig hebben.
En uiteraard JP/vp gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 10:45
Deadsy schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:29:
[...]

Dingen van AH kopen en wat BS spullen.
Tevens kun je als DPS dungeons doen en dan tank gear needen voor OS mocht de tank het niet nodig hebben.
En uiteraard JP/vp gear.
ja met JP en vp ga ik ook m'n raiding gear kopen ben al lekker jp points aan 't farmen!

maar om dat ene lvl nog even door te komen ja! en heb geneog gold dus dat is geen probleem

hartelijk bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Nu online

Yintha

We'll stay gold forever

Warlock 85, gister ook van 09:30 tot 12.30 gespeeld :P

Tevens mijn nieuwe guild geleaved en mijn oude rejoined, ben alleen mijn raidleader rank kwijt :P helaas, ga nu door het leven als social.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lief dagboek,

Gister avond was er weer een raid avond, en na onze laatste raid afgelopen Donderdag was iedereen nog een beetje in victory mood, dus iedereen op richting Madness 25HC ! Eenmaal daar aangekomen ( althans we werden gesummoned :+ ) liepen we nog even te dollen over 2 Guildee's die allebei geapplied hadden ergens anders i.v.m. de 139 tries op Spine vonden hun dat hun beter waren als de rest en dus ook meer verdiende.

Omdat onze resto Druid al weg was die was immers al op Woesndag geleaved heb ik deze reset dus ook eigenlijk alleen maar gehealed puur omdat ik redelijk gear had en resto shammies gewoon OP zijn. Hoe dan ook 1 Persoon was al weg en de 2de werd gebenched omdat hij zijn application niet had ingetrokken bij de andere guild ( immers als Spine je enige reden was om te leaven en nu dus gekilled is ) heb je geen reden meer om te leaven zoals hij zelf aangaf.

Op de eerste try gingen we soepeltjes van platform naar platform maar stranden gedurende 12 tries steeds op het laatste stukje van het 4de platform, wat adjustsments gemaakt en de 13de try was een phase 2 waarin we eigenlijk te lang wachten en de bloods Madness dus weer ging healen. Ook dit was een wipe, redelijk pissed of besloten we om gewoon in phase 2 iets gecontroleerder aan de gang te gaan en voornamelijk de bloods constant te slowen. Blijkbaar was dit de beste zet want er hitten geen enkele blood deathwing en we hadden nog 5% op het head over en nog 45 secs tot enrage :D

Kortom de 14de try was helemaal geen try maar een Kill. We zijn nu dus Realm rank 5 en waren de 432ste guild in de wereld die Madness 25HC down kregen :D

Maar wat een schril contrast is madness vergeleken met spine, wat opzich bijzonder jammer is. Deze kill gaf dan ook minder voldoening als de Spine kill maar we zijn immers blij dat we de huidige content gecleared hebben. Volgende week word nog gedeticate aan de Glory of the Dragon Soul Raider, en dan gaan we terug richting een 1 max 2 raid a week schema.

Rust tot in MoP.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
ik heb nog een vraagje,

als je zelf geresurrect bent, kan je zelf dan ook mensen resurrecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thermisol schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:09:
ik heb nog een vraagje,

als je betaalt hebt wel ja. volgens mij wel tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Na dagen afwezig te zijn geweest in deze thread (door voornamelijk Rated battlegroud groep samen stellen, en 1980 rating halen met mijn Resto Shaman, en ook mijn warlock te lvlen) ben ik er weer.

Mijn Warlock is nu lvl 82 na gisteren met een vriendelijke Rogue samen te hebben gelvled.
We pakten elke horde die we onderweg zagen en de quests gingen erg vlot.
Ik denk dat ik nu voornamelijk dungeons, en battlegrounds ga doen voor de cap, en ondertussen gewoon questen en als het allemaal meezit ben ik voor woensdag/donderdag 85.
Als ik mijn cap heb ga ik gelijk mijn pvp gear halen en dan gelijk jp in hp omzetten en vrijdag begint call to arms Alteryc Vally, wat ook zorgt voor meer HP.
Na dit alles ben ik weer volledig beschikbaar voor de Xrealm groep.

En ik twijfel zelf wat mijn Main gaat worden, want op PvP gebied denk ik dat Lock wel handiger is dan een Feral en er wordt meer naar locks gevraagd.
Zelf vond ik het lvlen echt leuk met een lock, maar mijn druid heeft mounts en dat soort dingen.

En is de lijst van scroll givers weggehaald? Want ik zie nu meer mensen om ress vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorca op 02-04-2012 09:17 ]

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kivanco schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:11:
Na dagen afwezig te zijn geweest in deze thread (door voornamelijk Rated battlegroud groep samen stellen, en 1980 rating halen met mijn Resto Shaman, en ook mijn warlock te lvlen) ben ik er weer.

Mijn Warlock is nu lvl 82 na gisteren met een vriendelijke Rogue samen te hebben gelvled.
We pakten elke horde die we onderweg zagen en de quests gingen erg vlot.
Ik denk dat ik nu voornamelijk dungeons, en battlegrounds ga doen voor de cap, en ondertussen gewoon questen en als het allemaal meezit ben ik voor woensdag/donderdag 85.
Als ik mijn cap heb ga ik gelijk mijn pvp gear halen en dan gelijk jp in hp omzetten en vrijdag begint call to arms Alteryc Vally, wat ook zorgt voor meer HP.
Na dit alles ben ik weer volledig beschikbaar voor de Xrealm groep.

En ik twijfel zelf wat mijn Main gaat worden, want op PvP gebied denk ik dat Lock wel handiger is dan een Feral en er wordt meer naar locks gevraagd.
Zelf vond ik het lvlen echt leuk met een lock, maar mijn druid heeft mounts en dat soort dingen.

En is de lijst van scroll givers weggehaald? Want ik zie nu meer mensen om ress vragen.
als je meer BG's gaat doen is lock denk ik leuker. maar 2v2 arena weer druid. en 5v5 arena weer lock imo. dus ligt een beetje aan wat je wilt gaan doen.

en die lijst van de SoR staat er gewoon nog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
thermisol schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:09:
ik heb nog een vraagje,

Zit nog zelf in de res periode en zie in mijn ingame friendslist wel de optie tot het geven van een scroll staan. Wel nog niet uitgetest.
Wat gaat het levellen snel. Ben in no time van lvl 73 naar 75 gegaan. Speel UD shad Priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Nu online

Yintha

We'll stay gold forever

Levelen gaat heel snel, vond alleen 84-85 wat lang duren ^^ was dan ook blij dat ik eindelijk 85 was.

Meteen BoE pvp gear gekocht, kon de hour of twilight hc's in, deed maarliefst 10k dps ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Metian schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:41:
Voor de mensen die de beta hebben en panda's willen uitproberen. Kies de US server. Stuk minder lag dan EU server.
Of de KR server.

Gisterenavond was Mekkatorque overigens Locked dus moest je wel ergens anders gaan, heh.

Toch al even Wandering Isle gedaan, best leuk. Later deze week eens monk proberen en ook eens 85+ content.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Rokz schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:14:

Speel je alliance of horde? Als het alliance is dan kan ik je wel door wat dungeons heen healen als je dps gear aan hebt. Door dungeons te doen kom je ook aan tank gear.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yintha schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:38:
Levelen gaat heel snel, vond alleen 84-85 wat lang duren ^^ was dan ook blij dat ik eindelijk 85 was.

Meteen BoE pvp gear gekocht, kon de hour of twilight hc's in, deed maarliefst 10k dps ^^.
ben benieuwd hoelang 85/90 gaat duren,.. 85/86 is 10.000.000 EXP =p . maar questst geven dan ook 65/70K exp dus denk dat het best mee zal vallen. maar hoop dat ze het een keer langer maken.

Ik moet alleen echt wennen aan de rogue changes. denk eerlijk gezegt dat ik rogue niet meer leuk vind ineens :/ terwijl tot voor 1 week geleden was ik rogue tot op het bot.

Warrior daar in tegen lijkt me echt ziekhard met MoP krijgen echt wat zieke buffs en nieuwe skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Ricmaniac schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:36:
[...]
als je meer BG's gaat doen is lock denk ik leuker. maar 2v2 arena weer druid. en 5v5 arena weer lock imo. dus ligt een beetje aan wat je wilt gaan doen.

en die lijst van de SoR staat er gewoon nog hoor.
Ik zie nu wel veel locks in 2vs2 met een healer (meestal paladin/shaman) en dan zijn ze echt bezig met trollen. Alleen maar Fear, Hex, Howl en noem maar verder wat op. En locks zijn zelf een pressure class, van wat ik heb gezien zijn zij ook gelijk een van de weinige classes die een healer kan doden (net zoals een retripala, warrior en een unholy dk).
Zelf heb ik veel moeite om mijn teamgenoten te healen met 3vs3 als er een warlock aan de andere zijde staat, want je wilt hem niet aanvallen en als je hem tog aanvalt verlies je meestal want je laat de andere class gewoon op je gaan.

Ik heb nu 2 banken vol staan met greenies voor enchanting en met tailoring spullen, dus dat kan ik ook mooi gaan doen. En met de AV weekend heb ik echt geluk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Even een vraagje voor de mount die krijgt bij het ressurecten van een account, wanneer klrijg je deze eigenlijk?
Ik heb het account van mijn vriendin opnieuw leven ingeblazen en daar nu ook weer game tijd voor gekocht.
Ik heb via de link dat het ander account een mount krijgt, game tijd gekocht maar heb op mijn account nog niets ontvangen.
Krijg je die mount pas op het moment dat die game tijd die je gekocht hebt pas in gaat of moet ik even contact op gaan nemen met Blizzarrd?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Je moet em activeren via rewards en refferals tab op battle.net.
En dan moet je gelijk ook een character kiezen waar je op wilt hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door Jorca op 02-04-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
ik ben al voorzien van een resurrect mensen (met dank aan ricmaniac!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Mja, mijn warrior projectje is afgelopen weekend ook 85 gedingd, maar daarmee ga ik dus geen BoE PvP gear kopen om mezelf de HoT heroics in te cheaten... als tank. Lijkt me gewoon niet zo handig om daar te staan met 150k HP en 50% totale CTC :P

Desondanks wel de boots en bracers tegen redelijke prijzen van het AH getrokken, dus ik ben al ruimschoots HCs ready, zei het met maar 127,6k HP unbuffed. Ik weet niet, ik meen me te herinneren dat de tanks die ik healde meer HP hadden in het begin...

Gisteravond onze enige raid avond deze week, en onze rogue had nog maar 2 bosses nodig voor zijn Legendaries, dus we gingen voor een snelle clear tot aan Spine, en dan hopelijk een eerste repeat kill op Spine.

Stom wipeje op Zon'Ozz, 1 RNG try op Mooship met 50% shipHP loss voor de tweede Onslaught en we stonden weer op Spine. Zon'Ozz: shaman token. Yor: shaman token. Hagara: shaman token. Ultraxion: shaman token. Nu was die Ultraxion token nog nuttig, want die is nog niet bijzonder veel gedropt, maar Yor en Zon moeten echt eens stoppen, want 10 weken alleen die drops is echt ronduit belachelijk. Ik vrees dus al voor Warmaster, maar die dropte zowaar een druid token, en die won ik nog ook \o/ Op m'n gloves (lolZon'Ozz) na zit ik nu dus in de 410 tier.

Goed, Spine dus. Vorige week met de nieuwe healer comp hadden we na 5 tries een kill (met dus wel 100+ wipes in onze oude setup, zonder shaman healer). Deze week hadden we eigenlijk zelfs een oneshot kunnen scoren, ware het niet dat de 6e Amalg nét ff te snel down ging en millimeters te ver van de plaat weg stond te exploderen :< Bijzonder zonde, want het was verder een perfecte try.
We hadden daarna nog wel 4 tries nodig voor hij down ging, maar dat deed hij dus wel. Repeat kill score! Met healer trinket! Die ik won met een 35 roll! :P Nogmeerscore!

Daarna, met nog maar een uurtje tijd over een snelle Madness kill gescoord (in 10'01, met 1 tank, 3 healers) zodat onze rogue een tripje naar Ravenholdt maakte en zijn daggers kon ophalen. Wel jammer dat hij daarvoor gephased is, en je als non rogue due hele Wrathion niet te zien krijgt, maargoed.

Aankomende rest: tijd maken voor Madness tries. Shadow's report is daarin zeer motiverend. Benieuwd of wij ook een snelle kill weten te scoren, aangezien we nog steeds kans hebben op de Realm First...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Thommmyy schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:48:
Even een vraagje voor de mount die krijgt bij het ressurecten van een account, wanneer klrijg je deze eigenlijk?
Ik heb het account van mijn vriendin opnieuw leven ingeblazen en daar nu ook weer game tijd voor gekocht.
Ik heb via de link dat het ander account een mount krijgt, game tijd gekocht maar heb op mijn account nog niets ontvangen.
Krijg je die mount pas op het moment dat die game tijd die je gekocht hebt pas in gaat of moet ik even contact op gaan nemen met Blizzarrd?
bvd
Krijgt alleen de scroll schenker een reward of ook de subscriber?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmehh91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:39
Hurtebise schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:55:
[...]

Krijgt alleen de scroll schenker een reward of ook de subscriber?
Sub krijgt een free level 80 en 7 dagen free play time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Nu online

Yintha

We'll stay gold forever

Tsja, als lock heb ik me wel de HoT HC's in gecheat, ga sowieso groupen met vrienden van me dus zal het QQ over mn dps wel meevallen, verwacht sowieso vrij snel de dps omhoog te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Oh ja, afgelopen vrijdag, social/alt raid in de guild. ik 2 man healen met een verse 2 dagen level 85 druid.
dc'ed de druid tijdens yor'sajh(normal) aan het begin van het gevecht. Ik dus lekker door healen, niets in de gaten. komt de druid tegen zo'n 25% health weer terug online. Achteraf werdt er gezegd, gratz met solohealen. Ik zo wtf, serieus? Was wel grappig.

(Zit op 393 iLevel gear btw :P)

[ Voor 4% gewijzigd door ValHallen op 02-04-2012 10:03 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Timmehh91 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:56:
[...]

Sub krijgt een free level 80 en 7 dagen free play time.
En als je vóór het einde van de 7 dagen weer een sub activeert, gaat deze pas in na de 7 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
Dagboekje:

Van het weekend de beta invite gehad dus even lekker losgegaan met de pandas.
Al bij het character creation screen kan je zien hoeveel verschil er zit tussen de vanilla chars en de pandaren.
Dus maar even beginnen met de begin quests op de EU server. Wat een ellende van de eerste orde.
Degene die de veel gespamde macro heeft verzonnen ... laat ik daar maar niet over beginnen.

De monk tot level 11 gewerkt en het ziet er werkelijk prachtig uit.

Dan de overgezette paladin even proberen, hop mijn vertrouwde ret spec er weer in en direct een aantal dingen die ontbraken. Crusader Aura foetsie..noooooo en Divine Plea niet meer te gebruiken. Nu was dat toch niet vaak meer het geval maar toch, ik was hem even kwijt.

Holy Wrath ook weg maar Hammer of the Righteous erbij. Het was even wennen voor ik de knoppen weer lekker had staan maar daarna had ik ook echt het idee dat ik toch wel iets meer dan een deukje in het pakje boter sloeg.

Helaas stopte mijn quest test bij een quest die vreselijk gebugged is, raar toch in een beta ;) dus ik moet straks maar even een rapportje indienen daarover.

Maar het speelde heerlijk en ben echt benieuwd waar ze nog meer mee gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmehh91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:39
Hurtebise schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:05:
[...]

En als je vóór het einde van de 7 dagen weer een sub activeert, gaat deze pas in na de 7 dagen?
Ik neem aan van wel ja! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
kivanco schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:49:
Je moet em activeren via rewards en refferals tab op battle.net.
En dan moet je gelijk ook een character kiezen waar je op wilt hebben.
dank u, heb de mount nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Die stomme crab is er weer op Armory...
Hij is niet lief..
Priests are definitely getting nerfed next patch.
Old joke is old ;)
Vond de 1 april grappen beetje matig vergeleken met vorig jaar, al vond ik de Zerg Writing game wel geining ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Derr_Hans schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:28:
Die stomme crab is er weer op Armory...
Hij is niet lief..

[...]

Old joke is old ;)
Vond de 1 april grappen beetje matig vergeleken met vorig jaar, al vond ik de Zerg Writing game wel geining ;)
Na ja de ingame grappen waren wel geinig, iedereen had on client side een Blizz logo van gm's voor zijn naam, en om de zoveel minuten een "A buyer has been found for your auction of 999999 gold" en mijn portrait was gewijzigd in The Earth mother uit Deepholme

[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 02-04-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dat moet dan een addon zijn geweest, want ik heb geen GM logo's of auctions zien langskomen. Ik kreeg wel iedere login/ zone change te zien hoeveel tijd ik had ge-waste. 196 dagen op mijn main, voor de belangstellenden :P

--Ja, portrait wijziging had ik ook in ElvUI.

[ Voor 9% gewijzigd door Blistimo op 02-04-2012 10:48 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Na wat filmpjes te hebben gekeken, zie ik dat veel locks in PvP Bane of Doom gebruiken in plaats van Bane of Agony, en dat verbaast me wel want ik dacht dat agony meer damage output heeft.
Kan iemand het misschien uitleggen want ik snap die keuze helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
ShadowBumble schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:44:
[...]

Na ja de ingame grappen waren wel geinig, iedereen had on client side een Blizz logo van gm's voor zijn naam, en om de zoveel minuten een "A buyer has been found for your auction of 999999 gold" en mijn portrait was gewijzigd in The Earth mother uit Deepholme
Ingame heb ik weinig gemerkt, geen protrait geen gm en ook geen AH meldingen.
Wellicht moet je wat op de AH hebben staan daarvoor ;)

Op de You will die randoms na heb ik ingame dus weinig gemerkt van 1 April ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Derr_Hans schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:01:
[...]

Op de You will die randoms na heb ik ingame dus weinig gemerkt van 1 April ;)
Die boss emotes kwamen van DBM af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben met een hunter begonnen. had een scroll, maar kreeg automatisch een paladin op 80. en die wilde ik niet. die hunter is nu level 23. gaat best snel de eerste levels. Even doorlevellen en dan de wat hogere content in. nooit hoger geweest dan level 48 op een paladin. dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Het zijn beide Powerlvl classes dus het zal niet echt moeilijk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:48

chromeeh

the Gnome

Blistimo schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:47:
Dat moet dan een addon zijn geweest, want ik heb geen GM logo's of auctions zien langskomen. Ik kreeg wel iedere login/ zone change te zien hoeveel tijd ik had ge-waste. 196 dagen op mijn main, voor de belangstellenden :P

--Ja, portrait wijziging had ik ook in ElvUI.
DBM had ook wel een leuke :P
Willekeurige boss voices :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Gister is begonnen met proffesions voor mn DK, die had ik niet niet. Omdat ik tank ben (vooral) heb ik gekozen voor mining en blacksmithing. Gister middag begonnen en zit nu rond de 300 op beide, gaat zeker lekker! Heb nu toch ruim de tijd voor MoP dus waarom niet. Daarnaast beetje met druid pvpe, gaat steeds beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Nu online

Yintha

We'll stay gold forever

DBM die boss voices, ik snapte er echt niks van :P

Zie hier een twitter reply toen ik het voor de grap naar de Blizzard CS op twitter stuurde

https://twitter.com/#!/Bl...status/186453637315313664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Laatst online: 16-09 11:57
Run away little girl run away

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Gisteren en zaterdag eind van de dag nog even LFR gedaan, na mijn geluk met 2 trinkets had ik niet verwacht dat ik nog meer loot zou scoren, maar ik bleek toch nog over wat goede rolls te beschikken en mijn vriendin ook.

Met mijn warrior shoulders kunnen looten en vervolgens won ik op rogue headpiece (later ook nog trinket) en mijn vriendin won de gloves... Maar die had ze al! Toch handig als je in de combi rogue/druid speelt, dus hop, gloves naar mij en eindelijk 4 pieces! Gisteren nog wyrmrest temple gedaan, vriendin wilde nog graag de pants scoren voor haar 4e item en ik vond het ook niet vervelend om hagara nog eens te doen voor m'n offhand. Uiteindelijk dropt hagara shoulders en pants én de offhand dagger. Die had ik ondertussen al 2 keer verloren terwijl er maar 1 andere rogue kon rollen en ja hoor.. wederom niet gewonnen tegen 1 rogue. Grom! Vriendin won wel de shoulders, die kunnen traden met een aardige DK die de pants won en juist de shoulders nodig had.

Merk wel dat 4 stuks van de set echt een verschil begint te maken. Waar ik voorheen op 16-17k dps zat kwam ik nu bij wyrmrest op 22-23k uit. Nu nog nieuwe weapons... Zit nog steeds met m'n pvp daggers xD
Yintha schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:15:
DBM die boss voices, ik snapte er echt niks van :P

Zie hier een twitter reply toen ik het voor de grap naar de Blizzard CS op twitter stuurde

https://twitter.com/#!/Bl...status/186453637315313664
Je was niet de enige die er last van had... Ik vroeg het me ook al af xD Wel grappig ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Baroshir op 02-04-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:04

Maduth

Probeersel

Vraag is vaker gesteld maar kon het antwoord even niet vinden maar als ik de volgende heirlooms gebruikt, telt dan alles te samen op [de extra XP]?

Tarnished Raging Berserker's Helm
Inherited Cape of the Black Baron
Champion Herod's Shoulder
Champion's Deathdealer Breastplate

Plus de 10% van de guild, dan moet het wel hard gaan, toch?

1+2 heb ik al, drie probeer via een ticket over te krijgen op de server [nu nog ally] and de 4d wil ik vanavond kopen. Kan ik zowel voor me shammy en hunter gebruiken.

Als het klopt wat ik denk.... dus vandaar de bevestiging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Nu online

Yintha

We'll stay gold forever

Ja heirlooms werken samen, alleen de Chest werkt niet meer na level 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yintha schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:21:
Ja heirlooms werken samen, alleen de Chest werkt niet meer na level 80
Cloak en Head is het enige wat er na lv80 nog werkt rest allemaal niet, weapons trinkets chest werken dus niet past 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Baroshir schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:17:
Gisteren en zaterdag eind van de dag nog even LFR gedaan, na mijn geluk met 2 trinkets had ik niet verwacht dat ik nog meer loot zou scoren, maar ik bleek toch nog over wat goede rolls te beschikken en mijn vriendin ook.

Met mijn warrior shoulders kunnen looten en vervolgens won ik op rogue headpiece (later ook nog trinket) en mijn vriendin won de gloves... Maar die had ze al! Toch handig als je in de combi rogue/druid speelt, dus hop, gloves naar mij en eindelijk 4 pieces! Gisteren nog wyrmrest temple gedaan, vriendin wilde nog graag de pants scoren voor haar 4e item en ik vond het ook niet vervelend om hagara nog eens te doen voor m'n offhand. Uiteindelijk dropt hagara shoulders en pants én de offhand dagger. Die had ik ondertussen al 2 keer verloren terwijl er maar 1 andere rogue kon rollen en ja hoor.. wederom niet gewonnen tegen 1 rogue. Grom! Vriendin won wel de shoulders, die kunnen traden met een aardige DK die de pants won en juist de shoulders nodig had.

Merk wel dat 4 stuks van de set echt een verschil begint te maken. Waar ik voorheen op 16-17k dps zat kwam ik nu bij wyrmrest op 22-23k uit. Nu nog nieuwe weapons... Zit nog steeds met m'n pvp daggers xD

[...]

Je was niet de enige die er last van had... Ik vroeg het me ook al af xD Wel grappig ;)
Ik heb nu LFR met mijn warrior al een keer of 8 gedaan. Op spine en madness heb ik al wel geluk gehad, shoulder, 1h weapon en 2h weapon mogen looten. Maar daar stopt het ook echt, geen enkel tier item roll gewonnen, geen trinkets gewonnen, rings etc. Wat mij de laatste tijd in LFR opvalt is dat er steeds meer semi-guild runs plaatsvinden, die onderling traden met elkaar om zoveel mogelijk loot uit één run te kunnen halen. Ik geef ze groot gelijk, zo zou ik het ook het liefste doen; maakt het gearen stukken makkelijker. Helaas ga ik bijna altijd LFR in mijn eentje in, dan baal je wel een beetje van die semi-guild runs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:04

Maduth

Probeersel

Na 80 is geen probleem, probeer namelijk me [voorkeur] karakters allemaal in de 80-85 range te krijgen zodat ik bij de uitbreiding kan beslissen wat ik doe :)

Wapens e.d. koop ik niet, geven geen XP extra... trek ik wel uit de dungeons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Na mate je minder items nodig heb maakt het looten uit LFR wel lastiger ;)

Cunning of the Cruel wil maar niet droppen op mijn priest :(
Will of the Unbinding is ook nog steeds lastig om te winnen, nu heeft de laaste DPS main spec de normal versie dus de volgende is voor mij :D

Nu blijkt dat onze Druid healer, officer (mede leader meer) minder kan raiden, daarnaast is ze een aantal weken bij haar vader en daar heeft ze geen internet >.> Progressie komt dus weer tot een stop nu..

Matig weer, komen we wel weer door heen we hebben veel mensen met geared alts en offspec nu.
Alleen moeten we ffkes inspelen op andere mensen en healen.

Wederom de Healing Mace op DW normal niet gedropped >.>

Dus ja, weer recruiten weer achterstand op HM's en zo gaat het al sinds FL lol
Steeds meer mensen die door RL minder kunnen spelen.
Ach we gaan rustig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vind het erg moeilijk om nu rogue weer te spelen. tenminste in de beta bedoel ik dan. Ik weet gewoon niet meer welke spec nu leuker en/of harder is. en erg moeilijk om alles te proberen. Maar ik twijfel of ik straks met de release of Rogue wil spelen. Of warrior. of toch een monk aan ga maken. het ziet er leuk uit monk tot nu toe maar ik moet wat meer high level monk gameplay zien. maar dat zal later in de beta nog wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Ricmaniac schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:33:
. Of warrior. of toch een monk aan ga maken. het ziet er leuk uit monk tot nu toe maar ik moet wat meer high level monk gameplay zien. maar dat zal later in de beta nog wel komen :)
Bereid je wel voor op veel macro's en keybinding als je warrior gaat , stance dance voor pvp enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Denk dat ik (als ik nog speel in MoP) ik bij DK blijf. Of ik nog ga spelen ligt beetje aan een applicatie bij een guild. Voor de beste guild van de server (Karazhan) applied, als enige 8/8 HC. De server is ook redelijk slecht, dus weinig goede guild. Benieuwd hoe dat verloopt. Anders zelf guildje starten wellicht een idee of anders een bestaand guildje joinen dat potentieel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Ricmaniac schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:33:
vind het erg moeilijk om nu rogue weer te spelen. tenminste in de beta bedoel ik dan. Ik weet gewoon niet meer welke spec nu leuker en/of harder is. en erg moeilijk om alles te proberen. Maar ik twijfel of ik straks met de release of Rogue wil spelen. Of warrior. of toch een monk aan ga maken. het ziet er leuk uit monk tot nu toe maar ik moet wat meer high level monk gameplay zien. maar dat zal later in de beta nog wel komen :)
Nerf of is de speelstijl veranderd, want als het een nerf is dan zijn ze eindelijk niet zo OP in PvP.
Echt ik weet niet wat die class heeft maar onder de 25% lijkt het alsof ik alles mis of dat ze steeds meer healen met recuperate. Ik zag ook dat ze moestten kiezen tussen shadowstep en backstab???. Als dat waar is dan worden veel mensen blij, want 1 op 1 is een rogue altijd moeilijk tenzij je een feral druid/frost mage bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
kivanco schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:50:
[...]
want 1 op 1 is een rogue altijd moeilijk tenzij je een feral druid/frost mage bent.
Blood dk is faceroll op het momment in 1v1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Xzito schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:52:
[...]

Blood dk is faceroll op het momment in 1v1
Ja maar ze hadden mijn rating best wel verpest voor een paar weken, en daarvoor wil ik Blizz nog steeds bedanken. HolyPala/Bdk WTF dit was zon comp die verboden hoorde te zijn, gelukkig heb ik met mijn rogue vriend wat lol gehad met zulke comps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Laatst online: 17-09 15:35
dit wiekend maar een shaman aangemaakt. 1 van de 3 klasses die ik nog naar 85 moet halen.

alle heirlooms aan, plus de 2 maces met crusader enchants,

enhancement shaman lvlen is echt zeer leuk. je mept alle mobs met 1 hit neer en wanneer je stormstrike unlock en wat aoe abilities doe je echt massive damage in dungeons! gister van lvl 8 naar lvl 35 gegaan. lekker vlot door stonetalon mountains gegaan.

tot nu toe vindt ik enhancement shaman zeer leuk om te spelen. hoop dat het op latere lvls nogsteeds leuk blijft!

@dotorion Problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Thysiej schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:25:
Ik heb nu LFR met mijn warrior al een keer of 8 gedaan. Op spine en madness heb ik al wel geluk gehad, shoulder, 1h weapon en 2h weapon mogen looten. Maar daar stopt het ook echt, geen enkel tier item roll gewonnen, geen trinkets gewonnen, rings etc. Wat mij de laatste tijd in LFR opvalt is dat er steeds meer semi-guild runs plaatsvinden, die onderling traden met elkaar om zoveel mogelijk loot uit één run te kunnen halen. Ik geef ze groot gelijk, zo zou ik het ook het liefste doen; maakt het gearen stukken makkelijker. Helaas ga ik bijna altijd LFR in mijn eentje in, dan baal je wel een beetje van die semi-guild runs...
Ik had na de eerste 3-4 runs ook pas 1 roll gewonnen op rogue geloof ik, uiteraard droppen ook bij mijn rogue run gewoon 2 Gurthalaks en bij mijn warrior run niet xD Guild run is op zich niet erg, gaat het allemaal net iets vlekkelozer, zelfs als het bijv. maar 5 man is heb je in ieder geval vaak een stabiele basis.

Uiteindelijk need vaak toch iedereen op items waarop het kan zodat ze eventueel later kunnen traden of toch nog weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Wil zelf heel graag op mn DK Gurthalak, maar goed...er rollen veel mensen op mocht het is een keer droppen :/
Misschien kan ik iemand die er op kan rollen meenemen, en mn kansen vergroten :p
Als DK tank heb je weinig andere opties, mweh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kivanco schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:50:
[...]

Nerf of is de speelstijl veranderd, want als het een nerf is dan zijn ze eindelijk niet zo OP in PvP.
Echt ik weet niet wat die class heeft maar onder de 25% lijkt het alsof ik alles mis of dat ze steeds meer healen met recuperate. Ik zag ook dat ze moestten kiezen tussen shadowstep en backstab???. Als dat waar is dan worden veel mensen blij, want 1 op 1 is een rogue altijd moeilijk tenzij je een feral druid/frost mage bent.
speelstijl maar ook een nerf denk ik. alleen al het feit dat trow weapon weg is. Hierdoor verlies je gewoon veel stats. Maar idd de keuzes zijn te veel van belang. op level 45 dacht ik moet je dus idd kiezen tussen.

Shadowstep | Preperation | Combat rediness .

Normaal had je ze alle3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
:|

Op Live zou ik nog graag Savior of Azeroth halen voordat ik ophoud met raiden.
Daarna ga 'k wss wat meer op beta focusen en er content voor mijn blog proberen uitslepen (en helpen met bugreports wanneer mogelijk natuurlijk).

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ricmaniac schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:06:
[...]

speelstijl maar ook een nerf denk ik. alleen al het feit dat trow weapon weg is. Hierdoor verlies je gewoon veel stats. Maar idd de keuzes zijn te veel van belang. op level 45 dacht ik moet je dus idd kiezen tussen.

Shadowstep | Preperation | Combat rediness .

Normaal had je ze alle3
Vergeet niet dat de rogue niet de enige class is die dit soort PvP keuzes moet maken he. De ranged slot/ relic slot is ook voor alle relevante classes verdwenen in MoP, dus wat dat betreft loopt de rogue gewoon netjes mee met de andere classes.

Het idee van de talent points is niet dat ze je complete speelstijl veranderen, dat doet je specialisation, en die leg je min of meer vast. Je talent spec moet je per gevecht kunnen veranderen, zodat je op de ene bossfight Shadowstep pakt, omdat dat handig is, en op de andere boss is Readiness handiger (en ja, ik weet dat het in PvE voor deze skills die jij noemt niet bijzonder nuttig is, maar ik ken de rogue tree niet uit m'n hoofd :P).

Hetzelfde geldt voor PvP. In een Rated BG kies je in WSG voor de ene talent, en in EotS voor een andere.

Ik moet als druid op lvl 45 ook kiezen tussen een single target slow, AoE root of knockback, welke alle drie briljant zijn in PvP. En zo moet iedere class dat.

Wat ik maar wil zeggen is dat rogues niet de enige class is die deze veranderingen doormaakt. Sprake van OP-ness is in dit stadium van de beta zwaar overtrokken en onnodig :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Blistimo schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:29:
[...]

Vergeet niet dat de rogue niet de enige class is die dit soort PvP keuzes moet maken he. De ranged slot/ relic slot is ook voor alle relevante classes verdwenen in MoP, dus wat dat betreft loopt de rogue gewoon netjes mee met de andere classes.
Huh? Kan iemand me uitleggen hoe dit dan voor DK's, Druids, Paladin's en Shamans verder gaat in MoP? Ik ga ervan uit dat alle andere classes wel bow / etc. houden, maar krijgen deze calsses hier nog wat voor terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
haters gonna hate.

on topic:

vriend van mij speelt sinds dag 1 rogue, hij kan maar niet kiezen tussen abilities. maar dat is ook echt een persoon met het motto "i dont like change*

op de beta even druid healing geprobeerd, niet heel veel verandert, wel balen dat de standaard premade druid gear op 378 zit en werkelijk 0,0 spirit heeft. toch wel even mana zoeken dan met die changes...

zijn er al stats bekend van druid healing gear in mop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Graag wat feedback: http://eu.battle.net/wow/...azjolnerub/Hesbaye/simple

UD shad priest (75), pve, amper instances gerund. Gewoon relaxed questen.
Lol, die help-crab op wow. Als je erop klikt, verandert het hoofddeksel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Hurtebise schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:44:

hahaha, wth is dat met die krab XD

zeer irritant die krab, moet helemaal naar beneden scrollen wil ik uberhaupt de tooltip van je trinket zien...

[ Voor 12% gewijzigd door Hajame op 02-04-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:49

Seraphin

Meep?

fenylalaline schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:46:
[...]

zeer irritant die krab, moet helemaal naar beneden scrollen wil ik uberhaupt de tooltip van je trinket zien...
LOL wth? Is ghostcrawler jarig ofzo? :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Fiole schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:05:
Wil zelf heel graag op mn DK Gurthalak, maar goed...er rollen veel mensen op mocht het is een keer droppen :/
Misschien kan ik iemand die er op kan rollen meenemen, en mn kansen vergroten :p
Als DK tank heb je weinig andere opties, mweh.
Warmaster en Yor'sahj doppen beide ook een 2-hander. Stats zijn waarschijnlijk niet de beste voor dk-tanks, maar iets is beter dan niets lijkt mij...Daarnaast denk ik ook dat Durthalak echt een dps weapon is, aangezien de proc nutteloos is voor tanks, er wordt alleen damage toegevoegd;)

[ Voor 12% gewijzigd door Thysiej op 02-04-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
fenylalaline schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:46:
[...]

Ja idd, ik dacht ook al DAFUQ?

Voor de rest wel net account of zie ik dit verkeerd? Ik ben zelf nieuw in WOW dus in mijn ogen is het goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Fiole schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:38:
[...]

Huh? Kan iemand me uitleggen hoe dit dan voor DK's, Druids, Paladin's en Shamans verder gaat in MoP? Ik ga ervan uit dat alle andere classes wel bow / etc. houden, maar krijgen deze calsses hier nog wat voor terug?
Ik meen dat alle classes hun ranged slot kwijt raken. Op hunters na uiteraard, maar die raken dan weer hun melee slots kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

toolkist schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:52:
[...]

Ik meen dat alle classes hun ranged slot kwijt raken. Op hunters na uiteraard, maar die raken dan weer hun melee slots kwijt.
Volgens mij is dit een slechte 1 april grap, want lijkt me stug dat hunters straks bijv geen melee wapens hebben, of warrios rogues die geen ranged hebben :/
Rare zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:55:
[...]

Volgens mij is dit een slechte 1 april grap, want lijkt me stug dat hunters straks bijv geen melee wapens hebben, of warrios rogues die geen ranged hebben :/
Rare zooi!
dat zou misschien ook nog is kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hurtebise schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:44:

Wat voor feedback wil je hebben :? je bent aan het levelen..

Misschien ff wat glyphs kopen? d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door jmxd op 02-04-2012 13:04 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je account activeerd voor de beta. In dat geval zal je of een email ontvangen, of de optie zien in je battle.net account.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je de uitnodiging ontvangt.