Mja, mijn warrior projectje is afgelopen weekend ook 85 gedingd, maar daarmee ga ik dus geen BoE PvP gear kopen om mezelf de HoT heroics in te cheaten... als tank. Lijkt me gewoon niet zo handig om daar te staan met 150k HP en 50% totale CTC
Desondanks wel de boots en bracers tegen redelijke prijzen van het AH getrokken, dus ik ben al ruimschoots HCs ready, zei het met maar 127,6k HP unbuffed. Ik weet niet, ik meen me te herinneren dat de tanks die ik healde meer HP hadden in het begin...
Gisteravond onze enige raid avond deze week, en onze rogue had nog maar 2 bosses nodig voor zijn Legendaries, dus we gingen voor een snelle clear tot aan Spine, en dan hopelijk een eerste repeat kill op Spine.
Stom wipeje op Zon'Ozz, 1 RNG try op Mooship met 50% shipHP loss voor de tweede Onslaught en we stonden weer op Spine. Zon'Ozz: shaman token. Yor: shaman token. Hagara: shaman token. Ultraxion: shaman token. Nu was die Ultraxion token nog nuttig, want die is nog niet bijzonder veel gedropt, maar Yor en Zon moeten echt eens stoppen, want 10 weken alleen die drops is echt ronduit belachelijk. Ik vrees dus al voor Warmaster, maar die dropte zowaar een druid token, en die won ik nog ook \o/ Op m'n gloves (lolZon'Ozz) na zit ik nu dus in de 410 tier.
Goed, Spine dus. Vorige week met de nieuwe healer comp hadden we na 5 tries een kill (met dus wel 100+ wipes in onze oude setup, zonder shaman healer). Deze week hadden we eigenlijk zelfs een oneshot kunnen scoren, ware het niet dat de 6e Amalg nét ff te snel down ging en millimeters te ver van de plaat weg stond te exploderen :< Bijzonder zonde, want het was verder een perfecte try.
We hadden daarna nog wel 4 tries nodig voor hij down ging, maar dat deed hij dus wel. Repeat kill score! Met healer trinket! Die ik won met een 35 roll!

Nogmeerscore!
Daarna, met nog maar een uurtje tijd over een snelle Madness kill gescoord (in 10'01, met 1 tank, 3 healers) zodat onze rogue een tripje naar Ravenholdt maakte en zijn daggers kon ophalen. Wel jammer dat hij daarvoor gephased is, en je als non rogue due hele Wrathion niet te zien krijgt, maargoed.
Aankomende rest: tijd maken voor Madness tries. Shadow's report is daarin zeer motiverend. Benieuwd of wij ook een snelle kill weten te scoren, aangezien we nog steeds kans hebben op de Realm First...