Ik ben benieuwd, afgelopen zaterdag net mn druid gedinged, even de boe vp feets & wrists erop geplakt, een dungeon cata dungeon erbij om genoeg jp's voor de chest te krijgen en nog 2 boe pvp gear pieces om mn ilvl op te krikken naar 347 (299 equipped, bijna echt, maarja nog 2 heirloom items)ValHallen schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:34:
[...]
De Hour of Twilight heroics zijn een walkover. Ik kom kwa healing meestal niet verder dan Prayer of Mending en Renew, met zo af en toe een heal/greater heal.
Echt een aanfluiting dus. De enige heroics waar ik als healer nog lol aan beleef zijn de troll heroics (deze zijn goed getuned imo).
een (normale) heroic dungeon in en het is idd simpel.. wipes komen alleen van overpulls als ik er niet bij bijn of andere soortigen screwups zoals niet in beams gaan staan bij blackrock caverns
Ben benieuwd hoe de trolls/ds dungeon's me af gaan.
hopenlijk vanavond nog even tijd om wat extra gear te scoren zodat ik de lfr in can voor het "echte" upgrade werk. Maar eens kijken of ik nog een zooitje savage leathers kan scoren voor de rest van de pvp set
[ Voor 11% gewijzigd door Helza op 26-03-2012 14:46 ]