Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 257 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 23.668 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
ValHallen schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:34:
[...]

De Hour of Twilight heroics zijn een walkover. Ik kom kwa healing meestal niet verder dan Prayer of Mending en Renew, met zo af en toe een heal/greater heal.

Echt een aanfluiting dus. De enige heroics waar ik als healer nog lol aan beleef zijn de troll heroics (deze zijn goed getuned imo).
Ik ben benieuwd, afgelopen zaterdag net mn druid gedinged, even de boe vp feets & wrists erop geplakt, een dungeon cata dungeon erbij om genoeg jp's voor de chest te krijgen en nog 2 boe pvp gear pieces om mn ilvl op te krikken naar 347 (299 equipped, bijna echt, maarja nog 2 heirloom items)

een (normale) heroic dungeon in en het is idd simpel.. wipes komen alleen van overpulls als ik er niet bij bijn of andere soortigen screwups zoals niet in beams gaan staan bij blackrock caverns :P

Ben benieuwd hoe de trolls/ds dungeon's me af gaan.

hopenlijk vanavond nog even tijd om wat extra gear te scoren zodat ik de lfr in can voor het "echte" upgrade werk. Maar eens kijken of ik nog een zooitje savage leathers kan scoren voor de rest van de pvp set :P

[ Voor 11% gewijzigd door Helza op 26-03-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[...]

De Hour of Twilight heroics zijn een walkover. Ik kom kwa healing meestal niet verder dan Prayer of Mending en Renew, met zo af en toe een heal/greater heal.

Echt een aanfluiting dus. De enige heroics waar ik als healer nog lol aan beleef zijn de troll heroics (deze zijn goed getuned imo).
Nice. Dan kan ik dus alsnog een beetje pve gear farmen :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Ze wáren goed getuned, tegenwoordig zijn ze de grond in generft, nog naast het feit dat iedereen ze outgeart.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-04 18:23

Yintha

We'll stay gold forever

De 1e week van cataclysm waren de heroics zo moeilijk, kan me herrineren dat ik oom ging in Grim Batol HC, wat een hel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vond het geweldig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik ook, toen voelde je je ook gewoon goed als je een HC gedaan had, bijvoorbeeld die wind-draak in Vortex Pinnacle was zo irritant, je wou als healer persé de haste hebben maar ik snapte het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Yintha schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:57:
De 1e week van cataclysm waren de heroics zo moeilijk, kan me herrineren dat ik oom ging in Grim Batol HC, wat een hel :P
Ik vond ze ook er leuk om toen te doen, hoewel het dan wel makkelijk 2 uur duurde voordat je een dungeon afgerond had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Het begin van een expension is altijd het leukst, dan zijn menen nog undergeared, en zit iedereen op hetzelfde niveau. Er wordt niet gezeken over ilvl, iedereen zit in hetzelfde zo'n beetje. Ook dan komt het neer op pure skills in heroics, tegenwoordig faceeerroollll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

NMe schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:51:
[...]

Ze wáren goed getuned, tegenwoordig zijn ze de grond in generft, nog naast het feit dat iedereen ze outgeart.
Toen ik de eerste keer deze heroics deed in mijn (normal) Firelands gear vondt ik ze al een aanfluiting. Ze zijn naar mijn idee gewoon te makkelijk.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-05 15:28
In het begin was dat echt niet!! Deadmines HC duurde echt heel lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Ik heb nog nooit in een pug één van de troll heroics afgemaakt. Dat is niet zozeer alleen door de moeilijkheidsgraad, maar ook vanwege het te makkelijk skippen van trash (skip en slacker pulled alles: wipe) en die etterbakken die alleen maar voor die timed runs willen gaan en daarom de groep wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ValHallen schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:13:
[...]

Toen ik de eerste keer deze heroics deed in mijn (normal) Firelands gear vondt ik ze al een aanfluiting. Ze zijn naar mijn idee gewoon te makkelijk.
Ik had het over Zul Aman en Zul Gurub. Jij hebt het zo te lezen over de nieuwe drie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

NMe schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:17:
[...]

Ik had het over Zul Aman en Zul Gurub. Jij hebt het zo te lezen over de nieuwe drie. ;)
Ja klopt. Zul Aman en Zul Gurub zijn nog steeds redelijk pittig.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 11:16
SFK Heroic; alle bosses. Was je ook zo 5 kwartier tot 1.5 uur bezig ;-)

Grim batol is heel lang een probleem geweest, vooral omdat elke boss een aparte techniek had waardoor je partymembers bijna gegarandeerd doodgingen... Ik vond dat echt vet, alleen jammer dat je er in verhouding achterlijk lang mee bezig was en dat de party members toch echt wel een mate van skill moesten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:46

vhal

ಠ_ಠ

De eerste boss in SFK waar je 3 interrupts voor nodig had. Later hadden ze Mend Flesh (oid) maar verwijderd..

Grim Batol HC was een v erhaal apart ten tijde van de release :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SFK was sowieso leuk met Commander Springvale. Die deed echt absurd veel damage en toen iedereen nog undergeared was sloeg elke groep hem maar over. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
deadsy33 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:23:
De eerste boss in SFK waar je 3 interrupts voor nodig had. Later hadden ze Mend Flesh (oid) maar verwijderd..

Grim Batol HC was een v erhaal apart ten tijde van de release :X
Ohh jah, die eerste boss. Lord Godfrey is dat toch? Die was echt TE vet; nog steeds wel redelijk epic trouwens hoor:) Ik heb daar redelijk wat whipes veroorzaakt met Avengers Shield, dan interrupte ik de AOE heal en sprong ie direct door in zn shadow form; aoe damage... Geen healer (behalve paladins in het begin) die dat bij kon houden...

2e boss was direct al een lachertje; een paar adds die gesummoned worden en opgepakt moeten worden door de tank. Volgens mij kilden we die in het begin nog wel omdat ik anders teveel damage tot me nam. Daarna altijd alleen adds oppakken, cd gebruiken en de boss nuken.

3e boss: de commander... Minimaal 15 whipes de eerste keer. Dan deed ie weer z'n unholy ground, dan weer zn frontal AOE shield attack... vervolgens ook nog adds... En alles deed ongelooflijk veel damage als je 329 ilvl had...

4e boss: die gast met zn vials.. 2 whipes de eerste keer; één om door te hebben wat de groene deden, één om door te hebben wat de rode deden.

5e en (eindelijk) final boss. Had je in het begin geen mage of druid bij je om de debuff te verwijderen? Dan was je ten dode opgeschreven. Stond je als tank/dps/healer meer dan 1 seconde in die cursed bullets? Dood.. Toch heb ik het idee dat die boss in het begin veel duidelijker aangaf waar die de cursed bullets naar toe ging doen, tegenwoordig kan je het 'alleen' maar zien door de kant waar hij op beweegt...
Die boss was in het begin ook lekker buggy, kon door muren heen schieten op de eerste avond; was een leuk feestje:-)

[ Voor 48% gewijzigd door Thysiej op 26-03-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die boss was in het begin bugged waardoor bulletstorms altijd in de richting van de tank gecast werden. Dat maakte het wel erg makkelijk ze te ontwijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
NMe schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:37:
Die boss was in het begin bugged waardoor bulletstorms altijd in de richting van de tank gecast werden. Dat maakte het wel erg makkelijk ze te ontwijken. :P
Dat was het inderdaad; maakte het halen van die achievement trouwens ook erg makkelijk:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik vond SFK altijd de moeilijkste HC, samen met DM

vond grim batol het makkelijkst ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Altijd als ik Deadmines kreeg:

Afbeeldingslocatie: http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/482/template.jpg

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:02

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vond dm altijd wel leuk,alleen moest je in het begin echt wel een groep hebben die wat moeite wilden doen...beetje mario spelen enzo xD hoeveel daar wel niet faalden om doorheen te lopen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Weekje geleden voor het eerst dead mines heroic gedaan, vond hem wel prima. Duurde inderdaad wel even, zeker terwijl de meesten in de groep er nog geen ervaring mee hadden. Toch in totaal maar 1 keer wipe. Zal ook wel door de huidige ilvl komen ;) Wel prima vermaakt, zeker in de rode bubbles die sommige mobs spawnden. Damage plix! Of de boss fight waar 1 persoon in de robot moest zitten. Echt eens andere mechanics tijdens een boss fight.

HoT heroics zijn prima te doen met de gear van nu, zeker als de tank dan begint te klagen dat hij boven aan staat in het begin van Well of Eternity en dat we als DPS onze naam geen eer aan doen. Uiteindelijk ben ik toen samen met de hunter maar wat meer ons best gaan doen en kwamen we ruim boven hem uit.

Enige is dat tanks nogal hoge damage kunnen krijgen van sommige mobs, daardoor bij End Time nog wel eens een wipe gehad. Mijn vriendin kon de heals bij de laatste mobs voor Murozond niet bijhouden, andere druids hier ook wel eens last van gehad? DK tank vrat zelfs met ilvl 384 nog teveel damage.

[ Voor 10% gewijzigd door Baroshir op 26-03-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Gewoon cooldowns poppen, om de x% gebruik je de Hourglass, cooldowns zijn er terug. Chiiiiiill :D

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

De trash voor Murozond is spikey kwa damage income. Doorgaans doe je er goed aan om daar CC te gebruiken. Ik heb er met mijn druid ook nog wel moeite mee af en toe (afhankelijk van de tank, wel/niet CC).
En mijn druid heeft 366 aan iLevel gear (voornamelijk Tier 11 stuff, van toen het nog content was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

dotorion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:16:
Gewoon cooldowns poppen, om de x% gebruik je de Hourglass, cooldowns zijn er terug. Chiiiiiill :D
Ging niet om de boss fight, maar de mobs ervoor ;) Boss fight is ECHT piece of cake, maar de casters in de mobs doen nogal au.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15

Seraphin

Meep?

Baroshir schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:17:
[...]

Ging niet om de boss fight, maar de mobs ervoor ;) Boss fight is ECHT piece of cake, maar de casters in de mobs doen nogal au.
Nou ben ik zelf nog helemaal niet aan die HoT HC's toegekomen (druk met alts), maar is dat niet gewoon een kwestie van dps de caster laten interrupten? (ook al zo'n lost skill btw.... vraag me af hoeveel rogues kick nog op de actionbar hebben staan.... en hoeveel er weten dat ze nog méér interrupts hebben).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]

Heel erg afhankelijk van je tanks en interrupts. Beide castermobs zijn schijt irritant met hun abilitys. De ene groep gebruikt voor één caster add cc; een andere groep rolt er even snel doorheen.

Met mijn paladin heb ik overal schijt aan; 225k health in de 5 mans en ctc-cap. Daarnaast is Avenger Shield een fijne interrupt voor de caster mobs. Ik hoor van healers altijd dat ik veel te weinig damage krijg en dat ze het saai vinden;-)

Met mijn warrior tank zie ik juist vaak het tegenovergestelde. Die is niet ctc-capped (loopt rond in 375 ofzo) en het lijkt wel alsof ik veel meer damage krijg. Nu ben ik wel 'slechter' op mijn warrior dan op mijn paladin; heb iets meer last van tunnel vision:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:32
Daar moest ik afgelopen weekend ook even op de paniekknop drukken als tank :p Meestal gaat het wel goed als ik ze allemaal oppak, ook zonder cc, maar soms zie ik ineens mijn health heel hard wegvallen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
[...]

Oeps, dat heb je als je op het werk tussendoor effe surft >:)

Ben een DK, dusseuh ... twee interrupts (drie als je grip tijdens cast meerekent) en een AMS ftw :+

EDIT: goeie DPS helpt ook natuurlijk, als die een handje toesteken met interrupts/stuns en gewoon hard DPSen gaat dat best vlotjes :)

[ Voor 14% gewijzigd door dotorion op 26-03-2012 16:32 ]

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Tja, ik interrupt waar mogelijk als DPS (zelfs als healer met shami... dan ben ik ook vaak de enige), maar die casters blijven gewoon doorgaan en als je dan een tank hebt die zelf niet interrupt en maar verwacht er doorheen geheald te worden.. Schiet natuurlijk niet op, mijn interrupt heeft ook gewoon een CD :p

Erger is nog bij Jaina dat ranged DPS en healers niet de flarecores oppakken. Had ik laatst in een groep dat er 2-3 achter elkaar niet werden gepakt en we dus gezamenlijk een sloot damage kregen. Toen mijn heroic leap maar een keer gebruikt en toevallig viel de 2e bijna naast me, maar toch vreemd dat je dat als warrior dan ineens maar moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Pfff, als healer doe ik dat soort dingen juist graag. Af en toe LB verversen en WG on CD spammen wordt saai :P

Die dragonkin in HoT kunnen mooi geHibernate worden, en als je er nog een melee mob naast root kan de tank zich mooi concentreren op die ene caster. Ik moet zeggen dat dat toch wel skills zijn die ik pas rond begin Cata écht ben leren gebruiken. WotLK heroics waren aan het begin ook best lastig, maar op de één of andere manier werd er daar vaker naar de DPS gewezen als er niet werd ge-CC'd. Kwam natuurlijk ook doordat je toen nog aggro kreeg na het casten van CC, en het dus wat lastiger te organiseren was om als healer én te pre-casten, én te CC'en zonder aggro te pakken. Desalniettemin werkte het begin Cata ook zo, maar toen waren tank AoE skills ook wat beter bruikbaar.

Nu vind ik het juist een uitdaging om zo lastig mogelijk te CC'en tussen het healen door. Zeker ook omdat tanks CC vaker gaan negeren :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Baroshir schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:12:
Enige is dat tanks nogal hoge damage kunnen krijgen van sommige mobs, daardoor bij End Time nog wel eens een wipe gehad. Mijn vriendin kon de heals bij de laatste mobs voor Murozond niet bijhouden, andere druids hier ook wel eens last van gehad? DK tank vrat zelfs met ilvl 384 nog teveel damage.
iLevel zegt niks over de kwaliteiten van gem- en enchantkeuzes. :P Los daarvan doet die trash inderdaad pijn en zijn DK's sowieso spikey omdat ze zichzelf kunnen healen. Ik ben even de naam kwijt van de main healing ability van DK's maar die zou 'ie natuurlijk moeten bewaren tot nadat een caster een hit uitdeelt. :P Bovendien helpt het als de healer gewoon netjes pre-cast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Blistimo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:00:
Pfff, als healer doe ik dat soort dingen juist graag. Af en toe LB verversen en WG on CD spammen wordt saai :P

Die dragonkin in HoT kunnen mooi geHibernate worden, en als je er nog een melee mob naast root kan de tank zich mooi concentreren op die ene caster. Ik moet zeggen dat dat toch wel skills zijn die ik pas rond begin Cata écht ben leren gebruiken. WotLK heroics waren aan het begin ook best lastig, maar op de één of andere manier werd er daar vaker naar de DPS gewezen als er niet werd ge-CC'd. Kwam natuurlijk ook doordat je toen nog aggro kreeg na het casten van CC, en het dus wat lastiger te organiseren was om als healer én te pre-casten, én te CC'en zonder aggro te pakken. Desalniettemin werkte het begin Cata ook zo, maar toen waren tank AoE skills ook wat beter bruikbaar.

Nu vind ik het juist een uitdaging om zo lastig mogelijk te CC'en tussen het healen door. Zeker ook omdat tanks CC vaker gaan negeren :P
lol, tnx, wist niet eenst dat die spell bestond. Levelen ging zo snel dat ik vaak 3 spells achterliep die ik dan ff snel leerde zonder uberhaupt te lezen wat er stond. |:( Weer eentje erbij op de spellbar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Soothe Animal!

Ook zo'n nuttige :>

Kitty boss in ZA, fyi :P

[ Voor 27% gewijzigd door Blistimo op 26-03-2012 17:19 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
double check, triple check.. nops nogsteeds geen MoP uitnodig.. damn those bastards..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

En sleep animal als hunter bijv. Ik hoorde ook pas sinds Ulduar dat pala's repentance konden speccen. Nooit op gelet tijdens het levelen.

Oh en net wat dingen over de Druid Symbioses gelezen. Resto's moet ik nog even opzoeken.
Balance <-> Mage Druids gain Mirror Image, mages gain Healing Touch. This combo is probably the best personal DPS for a moonkin, but it's almost trollish in its selfishness. Mages beating you on the meters? "Hey, raid leader, I'll switch my symbiosis to the mage so he can help off-heal."

Balance <-> Warrior Druids gain Recklessness, warriors gain Enrage (DPS) or Frenzied Regeneration (tank). This is a pretty effective DPS combo. Recklessness is a pretty potent DPS cooldown, and combining it with Starfall would be impressive for AoE situations. Meanwhile, both DPS and tank-type warriors will be pleased with their gifts. Actually, all the tank specs get a cooldown of some form, so hitting the tank with Symbiosis is a good default choice.

Balance <-> Priest Druids gain Mass Dispel, Shadow priests will get Tranquility and holy/discipline priests will get Cyclone.

Feral <-> Death knight Druids gain Unholy Frenzy, DKs gain Wild Mushroom: Plague (DPS) or Survival Instincts (tank). Of all the abilities you can receive, Unholy Frenzy is likely the best single-target DPS booster, as it should sync up well with Berserk. Death knights will likely be pleased as well.

Feral <-> Warlock Druids gain Soul Swap, warlocks gain Rejuvenation. I can swap my bleeds at the touch of a button and Ms. Hot Topic gets to heal herself for a change? For add fights, sign me up!

Feral <-> Warrior Druids gain Shattering Blow, warriors gain Enrage (DPS) or Frenzied Regeneration (tank). While it'd have to be theorycrafted, this armor losss will buff all your melee DPS, not just yours. A likely choice for 25-man raids.
toon volledige bericht

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:52

Roshnak

PSN: Roshgill

3x met blizzard bellen vandaag over mijn SoR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het ziet er naar uit dat ik vanavond om 20 uur beschikbaar ben, dus als er mensen iets willen doen x realm, ik hoor het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

IntToStr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:54:
Het ziet er naar uit dat ik vanavond om 20 uur beschikbaar ben, dus als er mensen iets willen doen x realm, ik hoor het wel!
Ally of Horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Ben op zich ook wel in de stemming voor xrealm, ook ik ben rondsreks 20:15 beschikbaar. Denk echter wel dat ik terugga naar horde, wilde een warlock proberen...dat viel tegen. DK lvle op dezelfde server? Duur me te lang...terug naar mn 85 undead DK dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Hoppa gebeld en heb nu een lvl 80 warlock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Alliance, en ben er nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hmm ff snel eten fixen :P 20:00-20:15 ben ik ook wel in wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik heb wel wat lvl 85 op Ally maar niet super goeie gear

Als je dps nodig bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

eerst maar eens kijken hoeveel man en wat te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Voeg me maar gewoon toe :P Real-ID aiseheidema@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

en vergeet niet naar teamspeak te komen :) (als je de gegevens weet ;)

we willen meer mensen :P

[ Voor 16% gewijzigd door mrsar op 26-03-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Heb geen Mic :P moet ik nog een keer halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Even een vraagje, ben nu al enkele weken terug bezig met WoW. Maar vroeg me af of er nog veel profit wordt gemaakt met elixer mastery. Iemand enige tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03:34
Gister nog eventjes savonds me warrior gelevelt. nu 74. maar is saai man. de server waar die nog zit (had er 2 jaar niet meer op gespeeld) is echt helemaal dood. zelfs de trade chat is stil

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren even firelands in gegaan en heb op majordomo eindelijk al mijn essences vergaart.
Woensdag gaan we dan voor onze laatste raid naar Rhagnaros

Maar ik heb een vraag over de legendary staff.
Ik lees dat je het gehele gevecht met een debuff rondlopp, echter ik kan niet achterhalen hoe de debuff wordt gekregen. Wordt de debuff automatisch ge-applayed bij de start van het gevecht en is het gewoon overleven ? (ik heb dus de 250 burning essences :p)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Nu ook weer maar terug gegaan naar mn undead DK op Karazhan-horde. Binnen een dag van nog ilvl 345 (normale heroics) + wat early raid gear (BDW etc.) naar average 370, kan ik ten minste lekker raid finder doen vandaag voor de reset! :p
Vraagje: heb moeite tanking trinkets te vinden. Ben nog steeds bezig met runs naar Well of Eternity, maar waar zou ik makkelijk een tweede tank trinket kunnen vinden voor een blood dk?

Daarnaast merk ik echt hoe dood die server is. Alles is overpriced, er staat bijna niets op AH en als het wel op AH staat is het bizar duur. Misschien kan ik daar wel mn slag mee slaan. Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:39

Maduth

Probeersel

Ja hoor... de 84 is aangetik gisteren met me mage. Twee HC's met een prima team en daar was dan de laatst lvl. Nu nog de laatste loodjes. Trouwens ik deed 5-6k DPS met me fire mage met standard gear, is dat wat voor lvl 83/84?

Bij 85 de profs even omhoog gooien [even zegt ie] en dan voor MOP me Shammy op 85 [is nu 33]... dan ik blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Boempatat schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:34:
Even een vraagje, ben nu al enkele weken terug bezig met WoW. Maar vroeg me af of er nog veel profit wordt gemaakt met elixer mastery. Iemand enige tips ?
Hangt natuurlijk ook af van de prijs van flasks op je server, maar je kan er wel veel winst mee maken, het procd jammer genoeg niet heel vaak :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

Maduth schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:52:
Ja hoor... de 84 is aangetik gisteren met me mage. Twee HC's met een prima team en daar was dan de laatst lvl. Nu nog de laatste loodjes. Trouwens ik deed 5-6k DPS met me fire mage met standard gear, is dat wat voor lvl 83/84?

Bij 85 de profs even omhoog gooien [even zegt ie] en dan voor MOP me Shammy op 85 [is nu 33]... dan ik blij :)
DPS op dat level is nog niet geheel relevant :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Heb je hc's gedaan op 84?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarschijnlijk level 80 HC's. anders is het echt niet te doen volgens mij. Zelf nooit geprobeerd op level 84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03:34
Je kan geen HC's doen op 84 lol =p . ja WOTLK HC's misschien

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 27-03-2012 09:38 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik deed gisteren als tank op trash in Stonecore ruim 10k DPS als lvl 83. Maar tanks doen in AoE situaties altijd belachelijk veel DPS :P

Gemiddelde single target bossDPS ligt zo rond 6k ervaar ik, dus zo gek is jouw DPS niet, Maduth.

Er is op mmo-champion trouwens een uitgebreide thread over symbiosis, te weten deze thread. Mijn resto druidje krijgt er dus een single target, self, of raid CD voor, wat mij geheel logisch lijkt :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Zit eraan te denken vanavond Black Temple / Blackwing Lair of misschien SSC oid te doen (horde). Geen idee of er nog mensen mee willen, maar misschien kunnen we xrealm wat opzetten hiervoor? :)
Laatst met alliance door BWL lair heen duurde geen 20 min dus moet lukken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

tja, heb alleen nuttige alliance :P dus aan de horde kant kan ik niet meedoen xD alleen een DK die ik alleen zover heb geleveld dat ik aan een world fight kon meedoen afgelopen jaar @ tarren mill :P

nog even over gesprek van gisteravond over de lockjes ;) had natuurlijk nog even een hc gedaan (verveelde me wat uiteindelijk) en deed op de bosses meestal 22-26k dps met ilvl euhm 385 ofzo op mijn destro lock,nu is het alleen zo dat het zo verschilt met welke boss en de buffs etc,daar in lfr ik bij sommige 37k-40k dps doe...... wat de berekening van de gemiddelde dps van mijn lockje niet altijd even duidelijk maakt.daarnast had ik gisteravond door een add-on er last van dat mijn wow haperde.....vanavond maar eens kijken welke het precies is,mis toch wel wat balkjes als ik alles uitzet (bv de lag berekening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Niet online
mrsar schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:46:
tja, heb alleen nuttige alliance :P dus aan de horde kant kan ik niet meedoen xD alleen een DK die ik alleen zover heb geleveld dat ik aan een world fight kon meedoen afgelopen jaar @ tarren mill :P

nog even over gesprek van gisteravond over de lockjes ;) had natuurlijk nog even een hc gedaan (verveelde me wat uiteindelijk) en deed op de bosses meestal 22-26k dps met ilvl euhm 385 ofzo op mijn destro lock,nu is het alleen zo dat het zo verschilt met welke boss en de buffs etc,daar in lfr ik bij sommige 37k-40k dps doe...... wat de berekening van de gemiddelde dps van mijn lockje niet altijd even duidelijk maakt.daarnast had ik gisteravond door een add-on er last van dat mijn wow haperde.....vanavond maar eens kijken welke het precies is,mis toch wel wat balkjes als ik alles uitzet (bv de lag berekening)
Gebruik dan ElvUI, is een lichtgewicht ui overhaul, zeer netjes en er zit standaard lag berekening in je cast bar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

eXtink schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:50:
[...]

Gebruik dan ElvUI, is een lichtgewicht ui overhaul, zeer netjes en er zit standaard lag berekening in je cast bar
zal er eens naar kijken :) maar ja,je bent nu eenmaal gewend aan een layout die je al jaren gebruikt :P
toch benieuwd welke nou de problemen veroorzaakt,heb eigelijk alleen dbm niet uitgezet ;) maar mijn wow ging echt op "not responding" voordat ik dat deed....

maar eens klooien vanavond,had ik gister geen zin meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ach.. de groep deed allemaal rond 5/6k DPS en volgende netjes de leads dus maar 1 whipe [3 pulls tegelijkertijd].

Vanavond en/of morgen hoop ik richting de helft te gaan... bij elke uitbreiding krijg ik weer lvl-ing drang. Heb al 2 85's op een andere server maar nu wil ook twee op de nieuwe :)

Stom lvl-ing game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Niet online
mrsar schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:53:
[...]

zal er eens naar kijken :) maar ja,je bent nu eenmaal gewend aan een layout die je al jaren gebruikt :P
toch benieuwd welke nou de problemen veroorzaakt,heb eigelijk alleen dbm niet uitgezet ;) maar mijn wow ging echt op "not responding" voordat ik dat deed....

maar eens klooien vanavond,had ik gister geen zin meer in :)
Ik ken het gevoel, ik heb eerst heel lang vanilla met een paar extra's gedraaid. Echter toen toch eenmaal de overstap gemaakt en ik zou nu echt voor geen ene meter terug willen naar vanilla. Alles is nu een stuk overzichtelijker, beter te bereiken en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Bah ik moet dit minder lezen tijdens werk, krijg zoveel zin om te spelen! Maar shameless bumpje dan maar want ik zoek nog steeds naar een goede (blood dk) tank trinket, ik kon er maar 1 vinden die ik "makkelijk" kon krijgen, namelijk die van Well of Eternity. Andere kon ik niet echt vinden! Iemand nog tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Eentje van VP en eentje van JP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15

Seraphin

Meep?

Maduth schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:52:
Ja hoor... de 84 is aangetik gisteren met me mage. Twee Dungeonsmet een prima team en daar was dan de laatst lvl. Nu nog de laatste loodjes. Trouwens ik deed 5-6k DPS met me fire mage met standard gear, is dat wat voor lvl 83/84?

Wat is je spec? Ik heb mijn mage recent ook naar 85 gedinged, en zat met hetzelfde: 5-6k dps. Echter was ik frost vanwege het prettige solo spelen.

Zodra ik 85 was, ben ik naar fire omgespecced. Met hooguit 1 of 2 gear upgrades deed ik op bossfights opeens 10k dps; dat scheelt nogal :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Merkte dat Fire net iets meer DPS deed dan Frost [single target] dus in instances doe ik altijd me Fire aan. Ach moet me niet te druk maken want na het omhoog lvl-en van me profs komt deze in de vriezer en ga ik me shammy omhoog knallen.

Bij MOP wil gewoon kunnen kiezen uit 5 85's :)

Lock/Priest/Mage [clothlover]/Shammy en als het kan een Pally maar dat ligt aan me RAF die momenteel geldt [weet dat meneer het forum leest ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
Ga me vnv eens bezig houden met m'n priest te levelen. Wil met deze voornamelijk pvp levelen. Is dit nog steeds mogelijk ? Ik zoek Disco te spelen, iemand ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ben mijn hunter maar wat aan het gearen, je moet toch wat als je je beide priests zowat helemaal in de gear hebt. Even LFR kunnen doen op mijn Hunter, trinket van lootship 2.0 en boog van deathwing kunnen looten.
Eindelijk mijn iLevel 346 gun kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Lootship is niet helemaal lootship 2.0 imo ^^ het is wel een van de moeilijkere HC fights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:47:
Lootship is niet helemaal lootship 2.0 imo ^^ het is wel een van de moeilijkere HC fights
Ik heb het over de Looking for Raid(lees retard), variant. dat is zeker wel Lootship 2.0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Tenzij de helft van de raid weet dat Onslaught geen damage tegen 't ship doet en er dus niet in gaat staan, en de andere helft wel. Ben al veel te vaak doodgegaan daar :<

Zo probeer ik ook altijd DPS (want dat zijn het zonder uitzondering) die hun knopje op Ultraxion niet gebruiken dood te laten gaan, maar dat is me helaas nog niet gelukt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Blistimo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:56:
Zo probeer ik ook altijd DPS (want dat zijn het zonder uitzondering) die hun knopje op Ultraxion niet gebruiken dood te laten gaan, maar dat is me helaas nog niet gelukt.
Nee vind je het gek in LFR doet de eruption maar 36k Damage, weet je wat voor DPS los dat is om constant in LFR die button in te drukken :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik druk zelfs als healer de knop niet in :P lekker de meters toppen en ik heal mezelf toch wel up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-05 20:36
Zo goedemorgen allemaal!

Afgelopen zondag ben ik toch maar gaan raiden. Iemand die accepted stond (Rodie!!) kwam niet opdagen. Ik had aangegeven bij de rest dat ik er waarschijnlijk niet zou zijn 'tentative' ben toch maar online gekomen. Toen mistten we nog 1 mannetje. Uiteindelijk is Armand (ook een GoTer - bedankt nog!) ingevallen. Lekkere eerste indruk ook...

We hadden de meest rommelige raid ooit. Begonnen veel te laat en hadden nogal wat connection problemen met onze priest. Uiteindelijk alleen maar Morchok en Yor neergelegd. Yor erg slordig, Morchok erg gecontroleerd... Zon'Ozz wilde helaas niet meewerken, maar dit gaat vanavond wel neer.

Verder ben ik gister nog even een pug in gedoken voor DS10 op de druid... Zonder enige aanleiding sprak iemand me aan. Jij post toch wel eens op GoT?! Ja inderdaad... jij ook? Nee, nooit, ik lees alleen af en toe. Bij deze: Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Gisteren ook nog 1e deel LFR gedaan met warrior, viel me mee voor een maandag. Op Morchok viel aan het eind ineens de helft om, maar daar bleef het wel zo'n beetje bij, alle bosses gingen (al zij het moeizaam) gewoon in 1 keer down.

Uiteraard weer geen loot, maar het zal eens anders zijn ;) Toch weer stapeltje gold opgehaald en daarna besloten maar eens inscription op te pikken en te lvlen. Na uurtje of iets meer uiteindelijk op 121 skill uitgekomen en zelfs de low lvl glyphs sellen voor 30g, dus houd er hopelijk nog wat aan over ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hulkie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:12:

Verder ben ik gister nog even een pug in gedoken voor DS10 op de druid... Zonder enige aanleiding sprak iemand me aan. Jij post toch wel eens op GoT?! Ja inderdaad... jij ook? Nee, nooit, ik lees alleen af en toe. Bij deze: Hoi!
lol :+ (en nee,ik was het niet,ik post enzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Gisteravond met m'n priest LFR Madness gedaan. Dat LFR niveau is wel zo erg. Gewoon blijven staan en zo veel mogelijk healen. De tactics leer ik wel met de guild :)

Wel een mooie mace ilvl 390 geloot, lekkah!

Verder mijn Horde Druid naar lvl 84 gebracht. Nog maar 9 mil xp te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Die ilvl 390 mace gebruik ik soms in plaats van mijn 410 heroic mace : > die proc is echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Heb na Madness niets meer met de priest gedaan. Binnenkort eens kijken hoe die proc gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:27:
Die ilvl 390 mace gebruik ik soms in plaats van mijn 410 heroic mace : > die proc is echt geweldig
Maw of the Dragon Lord owns Vageries of Time hc :D Heb mijn offspec Mace ( Vageries HC ) ook voor de normal Maw ( ilvl 403 ) geruilt :D echt brilliant die proc :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dit klinkt allemaal veelbelovend haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Fiole schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:07:
Bah ik moet dit minder lezen tijdens werk, krijg zoveel zin om te spelen! Maar shameless bumpje dan maar want ik zoek nog steeds naar een goede (blood dk) tank trinket, ik kon er maar 1 vinden die ik "makkelijk" kon krijgen, namelijk die van Well of Eternity. Andere kon ik niet echt vinden! Iemand nog tips hiervoor?
Tanking trinket van Well of Eternity? Bedoel je wellicht Varo'then's Brooch? Dat wil ik geen tanking trinket noemen, ook al zit er een mastery proc op. Koop dan liever een pure mastery trinket zoals Fire of the Deep (1.650 VP). Combineer dat met bijvoorbeeld Veil of Lies uit Hour of Twilight en je hebt een gemakkelijk te verkrijgen set trinkets. Natuurlijk zijn er betere combinaties, maar je wilde het makkelijk. :P

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

De shoulders van de priest T14 lijken (te)veel op priest T12, vind de set heel lelijk, vooral de kleur hopelijk is / wordt dit het LFR kleurenschema of gaan deze kleuren helemaal niet gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:37:
De shoulders van de priest T14 lijken (te)veel op priest T12, vind de set heel lelijk, vooral de kleur hopelijk is / wordt dit het LFR kleurenschema of gaan deze kleuren helemaal niet gebruikt worden.
Inderdaad. Ik vind het huidige witte wel erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Rone schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:33:
[...]

Tanking trinket van Well of Eternity? Bedoel je wellicht Varo'then's Brooch? Dat wil ik geen tanking trinket noemen, ook al zit er een mastery proc op. Koop dan liever een pure mastery trinket zoals Fire of the Deep (1.650 VP). Combineer dat met bijvoorbeeld Veil of Lies uit Hour of Twilight en je hebt een gemakkelijk te verkrijgen set trinkets. Natuurlijk zijn er betere combinaties, maar je wilde het makkelijk. :P
Sorry die bedoelde ik ook, heb ze per ongeluk omgewisseld gok ik :(
Daarnaast wil ik dus inderdaad die trinket nog, maar behalve VP (die ik voor dk nietgeweldig vond) is er niet echt veel anders. Wel jammer moet ik zeggen...vanavond is kijken of ik dat kreng kan krijgen, wellicht in LFR nog iets kan looten als ik geluk heb :p

En 2h frost spec dps nog testen, ben benieuwd hoe ik na mn nieuwe gear (gem / reforge etc) dps doe :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Fiole schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:44:
[...]

Sorry die bedoelde ik ook, heb ze per ongeluk omgewisseld gok ik :(
Daarnaast wil ik dus inderdaad die trinket nog, maar behalve VP (die ik voor dk nietgeweldig vond) is er niet echt veel anders. Wel jammer moet ik zeggen...vanavond is kijken of ik dat kreng kan krijgen, wellicht in LFR nog iets kan looten als ik geluk heb :p
Ja, in LFR zijn Indomitable Pride en Soulshifter Vortex uiteraard goede trinkets, maar dan moet je maar net geluk hebben dat ze droppen. De droprate van beiden is namelijk veel lager omdat er natuurlijk maar twee tanks in een LFR group zitten, maar de kans dat je hem wint is dan weer groter, wat enigszins compenseert.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had gisteren eigenlijk nog wel wat x-realm willen doen, maar is er niet echt meer van gekomen. Misschien maar goed ook, want verbinding was vaak nogal crap. Heb uiteindelijk maar wat molten front dailies gedaan voor de mount en m'n mage nog een paar dungeons doorgejaagd en professions geleveld.

Vandaag rustdag en woensdag maar weer LFR in. Hopelijk eindelijk weer eens een token dat ik kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rone schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:55:
[...]

Ja, in LFR zijn Indomitable Pride en Soulshifter Vortex uiteraard goede trinkets, maar dan moet je maar net geluk hebben dat ze droppen. De droprate van beiden is namelijk veel lager omdat er natuurlijk maar twee tanks in een LFR group zitten, maar de kans dat je hem wint is dan weer groter, wat enigszins compenseert.
De droprate van die dingen is niet lager dan alle andere loot op die bosses hoor. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

NMe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:33:
[...]

De droprate van die dingen is niet lager dan alle andere loot op die bosses hoor. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben.
Een groter probleem is dat de helft van de raid rolled op het token dat ik nodig heb.. En dan ook nog eens de helft voor OS .. het leven van een mage gaat niet over rozen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

hmr schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Een groter probleem is dat de helft van de raid rolled op het token dat ik nodig heb.. En dan ook nog eens de helft voor OS .. het leven van een mage gaat niet over rozen..
Sucks to be you. Is wel op te merken dat iedereen zo arrogant en egoïstisch is in LFR, iedereen need gewoon wat hij kan en de rest kan stikken. Doe je niet genoeg dps / doe je iets fout bijna direct votekick. Jammer dat het niveau zo zakt in lfr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Tuurlijk is iedereen asociaal in LFR je komt die mensen toch nooit meer tegen daarna, dus waarom zou je niet needen voor je offspec(s) of voor je vrienden?

Ik doe het zelf ook, zelfs als ik een item al heb dan need ik zodat ik iets heb om te ruilen als iemand anders iets krijgt wat ik wil (mocht dat niet het geval zijn geef ik het wel aan de 2e roller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Yintha schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:46:
Tuurlijk is iedereen asociaal in LFR je komt die mensen toch nooit meer tegen daarna, dus waarom zou je niet needen voor je offspec(s) of voor je vrienden?

Ik doe het zelf ook, zelfs als ik een item al heb dan need ik zodat ik iets heb om te ruilen als iemand anders iets krijgt wat ik wil (mocht dat niet het geval zijn geef ik het wel aan de 2e roller).
Dat is wel slim. Ik pass als ik iets niet nodig heb, maar een eventueel ruilmiddel is nooit verkeerd. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Ik ben inmiddels ook al asocialer geworden in LFR. Als iedereen need als een stelletje asociale hufters, dan gun ik het mezelf eerder om te winnen dan anderen. Als ik het item dan echt niet nodig heb, dan kan ik nog altijd inspecten en het doortraden aan iemand die het wel nodig heeft.

Wat dat aangaat ben ik blij hoe het LFR systeem gaat veranderen in MoP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Wat zijn trouwens de verwachtingen mbt de release van MOP? Zelf dacht ik met het begin van de BETA dat september wel een mooie maand zou kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

September zou kut zijn dan begin ik (hopelijk) aan mijn HBO opleiding :P
Mijn vakantie tussen de opleidingen is precies de dag dat Diablo 3 uitkomt tot september ^^.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je een email stuurt met informatie, zoals o.a. een key en downloadlink, om deze te kunnen gaan beta spelen.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je email ontvangt.