Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327315

Angeloonie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:14:
[...]

Er is natuurlijk maar 1 muis die hiervoor geschikt is, de Steelseries Diablo III muis! :D
http://steelseries.com/pr...elseries-diablo-iii-mouse
[afbeelding]
Natuurlijk kan dat ook, ik denk alleen dat macro knoppen aan de rechterkant erg vervelend zullen zijn...

Edit: ik zie net dat er vandaag of gisteren een review van de muis is geüpload, deze zal ik eerst even lezen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 327315 op 30-03-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik gebruikte ook altijd veel knoppen op een muis, maar uiteindelijk kun je beter de functies over je beide handen verdelen, wat wil je anders doen met je linker hand? In je neus of in je broek zitten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Control en shift bedienen :P het lijkt me gewoon handig om alle skills op 1 apparaat te hebben.
Dat had ik in D2 (linker en rechter muisknop) maar daar gebruikte je hoofdzakelijk 2 skills...
In d3 is dit anders en gebruik je meerdere skills (volgens mij, heb geen beta :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
Anoniem: 327315 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:47:
Control en shift bedienen :P het lijkt me gewoon handig om alle skills op 1 apparaat te hebben.
Dat had ik in D2 (linker en rechter muisknop) maar daar gebruikte je hoofdzakelijk 2 skills...
In d3 is dit anders en gebruik je meerdere skills (volgens mij, heb geen beta :( )
je hebt 2 skills op je muis zitten, en de muis gebruik je ook om te lopen en aimen.
verder heb je een potion knop (Q) en 4 (of 5?) skill knoppen (1 t/m 4)
Je gebruikt verder vaak shift om stil te staan.

Ik heb een razer naga (mmo muis met 12 macro keys) en ik heb geprobeerd om alle skills op mn muis te zetten.
Alleen dan hangt mn linkerhand er nutteloos bij, terwijl ik 7 verschillende keys met 1 duim moet bedienen. Niet erg praktisch.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Ik ben erover aan het denken me een Razer Naga Hex te bestellen (de normale lijkt me net iets teveel knopjes te hebben, ik denk dat het met die 6 knopjes aan de zijkant makkelijker wennen is aan de indeling):
pricewatch: Razer Naga Hex

Heb al diverse Razers versleten door de jaren heen (ooit begonnen met de boomslang 2000) en ik moet zeggen dat ik er altijd erg tevreden over ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 13:04
Jah de razers zijn gewoon altijd erg goed. Ik heb ze zelf ook altijd, zat alleen wel te twijfelen om eens een Cyborg RAT R7 te proberen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Hmm, slecht voor mn beurs deze onderwerpen :P heb net de naga hex maar besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 327315 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:47:
Wait whut? In D2 maar 2 skills?

Ik had F1 t/m F12 in gebruik voor mijn skills :P Bijv. op mijn Trapsin 3 buttons voor Traps, Burst of Speed, Shadow Master, Cloak of Shadows, Mind Blast, Venom, Blade Shield... Met 2 buttons was ik dan echt kansloos geweest :P
anu schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:35:
Hmm, slecht voor mn beurs deze onderwerpen :P heb net de naga hex maar besteld ;)
Idd slecht, want ik ga de D3 muis maar bestellen, zit er al maanden naar te staren, en mijn huidige muis vertoont af en toe kuren :P

[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 30-03-2012 14:47 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, geef eerlijk toe, veel had je er niet nodig...
Op sorc fireball, meteor en teleport ( + wat bescherm skills, maar die caste je niet vaak. vaak caste je heel vaak dezelfde achter elkaar)
Cries + whirlwind en berserk op barb (cries hoefde je niet vaak te casten)
Aura + hamer op pala (aura hoefde je niet vaak te veranderen)
Druid: hurricane + tornado (en af en toe cyclone armor + spirit)

Edit; dit was voor mij tenminste, ik heb nooit al té hardcore gespeeld, maar gewoon voor fun.
Misschien was 2 skills een beetje overdreven, maar alsnog lijkt het mij handig, aangezien we max 6 skills hebben (oid) om deze gewoon op mijn muis te hebben.
De naga ziet er ook goed uit,....

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 327315 op 30-03-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Anoniem: 327315 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:10:
AH, ik heb er echt zin in!
Kan niet wachten tot 15 mei ^^
Maar even een (niet al te) relevante vraag, ik ben nog op zoek naar een nieuwe muis voor D3.
Ik wil graag minstens 4 macro knoppen erop, zodat ik die kan gebruiken in plaats van nummer 1-4 om skills mee af te vuren.
Ik zat zelf te kijken naar de corsair vengeance m90 (pricewatch: Corsair Vengeance M90)
Maar ik ben niet bekend met corsair als muis-fabrikant, heeft iemand hier toevallig ervaring mee of andere suggesties?
Ik ben bang dat mijn 6 jaar oude basic muis D3 niet gaat overleven...
Ik heb mij net de de Cyborg RAT 9 gekocht speciaal voor diablo 3 te spelen 8)7
lijkt me wel een topmuis
pricewatch: Cyborg R.A.T. 9

[ Voor 6% gewijzigd door beve op 30-03-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 16:20
Angeloonie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:42:
[...]

Wait whut? In D2 maar 2 skills?

Ik had F1 t/m F12 in gebruik voor mijn skills :P Bijv. op mijn Trapsin 3 buttons voor Traps, Burst of Speed, Shadow Master, Cloak of Shadows, Mind Blast, Venom, Blade Shield... Met 2 buttons was ik dan echt kansloos geweest :P
en dan onder je W en dan f-1 f-2 voor je buffs van je call-to-arms

nee met alleen de muis red ik het niet.
maar dit is in d3 veel minder omdat er een cooldown op je skills zit.
je drukt nu niet midden in een gevecht je skills op een andere plek.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:27
Ik had altijd mijn twee meest gebruikte skills op scroll wheel zitten. Bijvoorbeeld met mijn hammerding, scroll wheel naar beneden was teleport en omhoog was concentration aura. Dat werkte voor mij heel goed.
Buff skills zoals BO etc gewoon een rijtje F-toetsen en die achter elkaar even casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
microoo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:15:
Ik had altijd mijn twee meest gebruikte skills op scroll wheel zitten. Bijvoorbeeld met mijn hammerding, scroll wheel naar beneden was teleport en omhoog was concentration aura. Dat werkte voor mij heel goed.
Buff skills zoals BO etc gewoon een rijtje F-toetsen en die achter elkaar even casten.
Dat gaat dus niet meer in D3.
Je kan 6 skills en 3 passive's kiezen.
Je kan ze wel wissellen, maar niet met een shortcut en er zit een 30s cooldown op de skill na het wisselen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
RocketKoen schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Dat gaat dus niet meer in D3.
Je kan 6 skills en 3 passive's kiezen.
Je kan ze wel wissellen, maar niet met een shortcut en er zit een 30s cooldown op de skill na het wisselen.
Nee dat snap ik, maar wilde nog even aanhaken op die discussie over hoe iedereen zijn skills mapte in d2.
Daarnaast wordt het met die Valor buff nog meer afgeraden om je skills te wisselen, aangezien je buff dan verdwijnt en daarmee je MF en dropkans van loot omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
In D2 deed ik alles met de mouse-scroll, En als je dan meer dan 5 skills gebruikte werd het wel vervelend. Maar uiteindelijk minder omslachtig als eerst met een F toets de skill kiezen en dan nog casten. Ik gebruikte toch niet zoveel verschillende skills omdat ik liever wat minder skills op max doe dan veel skills gebruiken en niet kunnen maxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Heb even rond gezocht op teh interwebs maar kan het niet vinden. Bij Amazon kun diablo 3 pre-orderen en staat er Windows/MAC. Betekent dit dat, zodra ik hem aanschaf en installeer op mijn PC en na een half jaar switch naar MAC, ik dezelfde DVD kan gebruiken en verder kan gaan waar ik ben gebleven? Of, ben ik dan aan het lot overgelaten om een digital pass te kopen via de officiële site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rrrrrr_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:05:
Heb even rond gezocht op teh interwebs maar kan het niet vinden. Bij Amazon kun diablo 3 pre-orderen en staat er Windows/MAC. Betekent dit dat, zodra ik hem aanschaf en installeer op mijn PC en na een half jaar switch naar MAC, ik dezelfde DVD kan gebruiken en verder kan gaan waar ik ben gebleven? Of, ben ik dan aan het lot overgelaten om een digital pass te kopen via de officiële site?
je voegt gewoon je key toe aan je battle.net account.
Voor de mac versie zal je waarschijnlijk wel de game opnieuw moeten downloaden. (van blizzard)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Nice dat gems niet alleen op helmen en wapens zitten!

En voor de mensen die dit weekend wachten op Diablo 3, maar geen beta access hebben: Path of Exile heeft een public stress test weekend waar iedereen kan spelen op een verse ladder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:15

The Chosen One

Zie signature!

Leuk die 6 knoppen op de zijkant van die Naga maar waarschijnlijk worden de meeste toch niet herkent in games. Heb 3 knoppen op mijn G500 maar de middelste wordt nooit herkend.

Ik wil het SWTOR toetsenbord zonder er voor te hoeven betalen natuurlijk. ;o
(nu al een G510 dus ik zit wel goed)

edit; @onder; Dat werkt alleen als je er een normale toets aan toe wijst zoals 'P' of zo. En dat is weer niet handig voor andere shortcuts of games in het algemeen.

[ Voor 22% gewijzigd door The Chosen One op 30-03-2012 20:04 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dan moet je die knoppen instellen als "toetsaanslag toewijzen" Dat kan met Logitech muizen. Dan herkent de game het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:44
Vraagje:

Aangezien Blizzard toch D3 kan 'openzetten' met 1 click, Zouden ze dan de retail versies al iets vroeger beschikbaar maken voor de winkels ? (Heb CE online besteld , en ik zou hem feitelijk willen op 15 mei natuurlijk :-) en niet op de 16de want dan zal de post allicht niet werken :(

ik verwacht van niet , maar ik zie niet in waarom ze dat niet zouden kunnen doen. Je hebt enkel maar een spel waar je toch niets kan mee beginnen voor ze de game activeren en och ja de CE hebben al wat kwijl goedies.

Oja en ik heb dan nog een kloot van een postbode die elk pakje direct in het postpunt laat staan dus mag ik dan nog een dag wachten om het te gaan halen.

[ Voor 15% gewijzigd door blahenazo op 30-03-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
Ik gebruikte mijn muiswiel altijd als skill switcher, F5 teleport F6 concentration aura

dan begin je op teleport, muiswheel, shift+ klikken, muiswiel klik=teleport

zo had was ik erg snel zonder mijn linker hand te hoeven bewegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
blahenazo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:25:
Vraagje:

Aangezien Blizzard toch D3 kan 'openzetten' met 1 click, Zouden ze dan de retail versies al iets vroeger beschikbaar maken voor de winkels ? (Heb CE online besteld , en ik zou hem feitelijk willen op 15 mei natuurlijk :-) en niet op de 16de want dan zal de post allicht niet werken :(

ik verwacht van niet , maar ik zie niet in waarom ze dat niet zouden kunnen doen. Je hebt enkel maar een spel waar je toch niets kan mee beginnen voor ze de game activeren en och ja de CE hebben al wat kwijl goedies.

Oja en ik heb dan nog een kloot van een postbode die elk pakje direct in het postpunt laat staan dus mag ik dan nog een dag wachten om het te gaan halen.
De meeste online winkels versturen games 1 dag voor de release, zodat ze op de releasedag aankomen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Morgen begint open beta van Path of Exile, voor al diegenen die de tijd willen vullen tussen dit en Diablo3, ik amuseer me er nu reeds een week mee, best wel de moeite!
http://www.pathofexile.com/publicweekend/

[ Voor 11% gewijzigd door Blackminister op 30-03-2012 22:06 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-05 14:53
Hmm schijnt dat inferno niet meer één niveau heeft, maar ook steeds sterker wordt. Met alle veranderingen in het spel vind ik dit toch wel een big letdown. Ze geven als excuus dat het dan voelt alsof het niet klopt. Maar ik vind juist dat het gaaf is dat je overal kan farmen waar je maar wilt. We zullen wel zien wat de community zegt.

Source:

http://www.diablofans.com...ppy-about-runes-on-rails/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Natuurlijk heeft het niet meer dan 1 niveaeu... net als normal, nightmare en hell maar 1 "niveau" is.

-

En PoE... Vital interface elements helemaal links en rechtsonder in de hoek is ook niet echt slim. Sowieso iets te veel Diablo 2 sfeer. Skill-idee zag er (vluchtig gezien) wel geinig uit. Maar ja F2P dus lama hangen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-05 14:53
The Chosen One schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:24:
Natuurlijk heeft het niet meer dan 1 niveaeu... net als normal, nightmare en hell maar 1 "niveau" is.
Het leuke aan inferno was juist dat alles één flat level had zodat het niet uit maakte waar je ging farmen, want overal waren monsters even sterk en kreeg je even veel weerstand.

Dit was uniek in inferno aangezien begin hell "makkelijker" is dan eind hell. Dit hebben ze nu blijkbaar toch veranderd en nu is inferno act IV allen voor mensen die maanden lang gefarmd hebben. Das dan wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
iribuya schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:28:
[...]

Het leuke aan inferno was juist dat alles één flat level had zodat het niet uit maakte waar je ging farmen, want overal waren monsters even sterk en kreeg je even veel weerstand.

Dit was uniek in inferno aangezien begin hell "makkelijker" is dan eind hell. Dit hebben ze nu blijkbaar toch veranderd en nu is inferno act IV allen voor mensen die maanden lang gefarmd hebben. Das dan wel weer leuk.
Doe je dat niet, dan blijven er altijd gebieden die mensen liever farmen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Path of Exile heeft ook geëxperimenteerd met een flat level hoogste difficulty, maar het grootste probleem dat zij ondervonden was dat spelers snel doorkregen wat de beste farm area's (hoogste monsterdichtheid, makkelijkste monstercombinaties, beste level layout etc) waren en dat bleven spelen. Het is nobel om mensen de mogelijkheid te geven overal te kunnen farmen, maar om dat ook daadwerkelijk te bereiken kom je eigenlijk niet onder het volledig randomizen van monsters en layouts uit en dat is blijkbaar niet wat Blizzard wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ze hebben altijd al verteld dat de monster levels van 61 AND UP was.

Maar misschien bedoelen ze wel dat het al een pittige kluif is om door Act 1 heen te komen omdat je gewoon gear nodig hebt om in Inferno normaal te kunnen blijven leven, en niet gewoon met je Hell prakje ook eventjes Inferno door kan lopen.

Na het bericht gelezen te hebben:

This is may be a good a time as any to REVEAL TEH SEKRITS! that Inferno monster levels aren't linear any longer. They get progressively more difficult. This was really a reaction to Inferno playtesting. Our original intent was to have a flat difficulty level where you could go wherever you want, farm for items, and it'd be no more or less difficult than any other area in Inferno. This caused a few inherent issues for us, though:

It just felt wrong. It didn't feel right to be progressing through the game and have it stay pretty much the same difficulty the whole time. It felt like a letdown to get to the final boss of the game and it be no more difficult than the first.

There’s a wide variety of players out there and we wanted to make sure everybody had something to sink their teeth into. We expect that anybody with enough time and dedication will reach level 60. But the jump in difficulty to Inferno needed to be different amounts for different people. For the crazy people they need a HUGE ramp in difficulty, for a more “casual but still hardcore” audience you want an obvious but milder increase in difficulty. So for the crazy people who play non-stop they’ll hit Act I and get a challenge, but 1 month later they’ll still have something to work on (Acts II, III and IV). For the “hardcore-casual” they will reach level 60 later and not get brick walled when they reach Inferno. They can experience some “small victories” working on Act I with the dream of maybe someday reaching the later acts.

Longevity. We know people really want goals to work towards and challenges to overcome. We made Act III and Act IV really, really brutally hard, for the most elite players only. It felt wrong to make ALL of Inferno that brutally hard.

Now, you may be saying “I thought you wanted us to be able to farm anywhere we wanted. Now we only have half as much area in the game to farm in? What gives?” Our goal is to make the loot mathematically better in the later acts without making the earlier gear completely obsolete. We feel Diablo II actually did a very good job with this and we expect Diablo III to perform similarly.

Specifically, people in D2 did Diablo runs, Mephisto runs, Pindleskin runs, Pit runs, Baal runs, etc. because the loot in Diablo is extremely random. Even though the theoretical best items might come from the later Acts, well-rolled items from earlier acts will still be better. Internally we find sometimes after an intense session of brutally hard Inferno it can be really fun to cruise through Hell Act III or IV and it’s not too uncommon surprise when an upgrade drops. We expect this to carry through to Inferno difficulty where somebody who can theoretically farm Act IV will likely still enjoy romping through Act I simply because the drop potential is still there. It's all because of the highly random items having lots of overlap in their power distribution curves.
Hoop ik wel dat het van 61 and up is in difficulty, en ook in Act 1 zo is als het eerst was, maar daarna geleidelijk moeilijker wordt zodat je steeds een grotere challenge krijgt.

Ik las iets over Brick Walling, misschien was de difficulty increase van Hell Act 4 naar Inferno Act 1 te groot, en hebben ze dat dus toch aangepast.

Nouja in beide gevallen ben ik het er niet mee oneens.

Mensen zeuren alweer dat het nu net als D2 wordt en maar een paar farming areas zijn, maar dan nog moet je er wel eerst komen en het blijft altijd moeilijk omdat je nog steeds de content niet kan out-levelen.

Iedereen praat alsof ze zo even 1 week na de release wel Inferno gaan farmen voor de beste items en alles wel eventjes bij elkaar looten. |:(

[ Voor 88% gewijzigd door Bulls op 31-03-2012 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Ja mooi he, terwijl je als goed leest en Blizzard een beetje kent, weet dat het gewoonweg moeilijk wordt. Je kan nu al met 99% zekerheid zeggen dat er mensen gaan whinen omdat er geen doorkomen aan is en mensen keihard doodgaan na Normal. Ik ben iig blij met bovenstaand bericht. Het wordt weer lekker ouderwets wekenlang whipen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Monsters in Inferno beginnen met lvl61, daarna worden ze alleen maar sterker, dat is zelfs verteld in het allereerste filmpje over Inferno. Zou wel erg makkelijk zijn als alle monsters lvl61 blijven :P

En ze hadden het over een Boss fight van meer dan een uur, dus ga maar na hoe sterk die zijn in Inferno

[ Voor 21% gewijzigd door Cthulhu op 31-03-2012 09:30 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

In Hardcore duurt zo'n fight dus de hele dag. Gelijk zodra je onder 70% van je health komt ren je gillend weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 26351 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 08:29:
Ja mooi he, terwijl je als goed leest en Blizzard een beetje kent, weet dat het gewoonweg moeilijk wordt. Je kan nu al met 99% zekerheid zeggen dat er mensen gaan whinen omdat er geen doorkomen aan is en mensen keihard doodgaan na Normal. Ik ben iig blij met bovenstaand bericht. Het wordt weer lekker ouderwets wekenlang whipen. >:)
Hier ben ik ook bang voor, D3 wordt namelijk het tegenovergestelde van D2, waar het alleen maar makkelijker werd op een gegeven moment, maar Inferno is dus echt moeilijker dan moeilijk. Dan heb je al snel veel mensen die gaan whinen dat het te moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

90%* van de mensen die zeiken komen niet eens ooit in Inferno...

*bovenstaand percentage is een verzonnen getal en berust niet op waarheidsgetrouwe cijfers en is slechts een voorbeeld om bovenstaande uitspraak te verduidelijken

[ Voor 57% gewijzigd door The Chosen One op 31-03-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Cthulhu schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:27:
Monsters in Inferno beginnen met lvl61, daarna worden ze alleen maar sterker, dat is zelfs verteld in het allereerste filmpje over Inferno. Zou wel erg makkelijk zijn als alle monsters lvl61 blijven :P

En ze hadden het over een Boss fight van meer dan een uur, dus ga maar na hoe sterk die zijn in Inferno
er is altijd een verschil tussen "sterk" en "moeilijk"

Als de SK in de beta 100x zoveel health heeft als nu, dan duurt de bossfight ook een uur en is de SK erg sterk, maar dan is het nog niet moeilijk. alleen heel vervelend om zo lang bezig te zijn.

Ik hoop dus dat een Bossfight daar in inferno niet alleen uit spammen en ontwijken bestaat, maar dat een "bossfight" bedoeld wordt zoals Throne of destruction was in D2, dus vanaf de entrance in Worldstone keep 3 ga je de "bossfight" in, dan moet je eerst de volledige map clearen (met extra sterke mobs) waarna de eerste wave spawned, na de eerste wave heb je een minuut ofzo waarin je naar town kan teleporten en dan begint de 2e wave ofzo.

Dit alles duurt dan een uur, ipv dat alleen worldstone chamber een uur duurt.... lijkt mij leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:14:
[...]

Hier ben ik ook bang voor, D3 wordt namelijk het tegenovergestelde van D2, waar het alleen maar makkelijker werd op een gegeven moment, maar Inferno is dus echt moeilijker dan moeilijk. Dan heb je al snel veel mensen die gaan whinen dat het te moeilijk is.
Ik verwacht dat D3 op den duur ook makkelijker wordt, zoals bij D2 en WoW. Maar de komende jaren zal het nog wel flink moeilijk zijn verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 13:01
Anoniem: 26351 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 08:29:
Het wordt weer lekker ouderwets wekenlang whipen. >:)
ouderwets wekenlang whipen? Ik weet niet welke Diablo jij gespeeld hebt, want lang met een boss bezig zijn was er in elk geval geen onderdeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06 07:52
Ik denk dat de vergelijking wordt gemaakt met Raid bosses van WoW. Want lijkt er wel op dat dit de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DjCoke schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:22:
Ik denk dat de vergelijking wordt gemaakt met Raid bosses van WoW. Want lijkt er wel op dat dit de bedoeling is.
Diablo != wow

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

Longevity. We know people really want goals to work towards and challenges to overcome. We made Act III and Act IV really, really brutally hard, for the most elite players only. It felt wrong to make ALL of Inferno that brutally hard.
Nou weet ik niet precies wat ze hiermee bedoelen, was Inferno dus eerder overal even moeilijk als dat het nu in Act 3 en 4 het geval is, en hebben ze dus de eerste 2 acts generfed. Of hebben ze de moeilijkheidsgraad verder omhoog gegooid voor de latere acts.

Ik hoop dat het ongeveer zo is gegaan:

Act 1 is iets makkelijker dan eerst.
Act 2 is even moeilijk als eerst de bedoeling was.
Act 3 is moeilijker dan eerst de bedoeling was.
Act 4 is nog veel moeilijker dan Act 2 en 3 en dus veel moeilijker dan Inferno al reeds was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06 07:52
Nee, ja, dat snap ik ook wel. Maar de raid bosses kenmerkte zich wel door wipen, als je bepaalde handelingen niet deed...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raid bosses? De enige boss die je nog af en toe liet whipen was Duriel (act boss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Heeft iemand een legale link naar de downloader voor Diablo 3? Dan installeer ik hem alvast :)

Edit: Voor Windows, de Mac-versie heb ik via een collega al.

[ Voor 25% gewijzigd door Jackson Claxon op 31-03-2012 15:09 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Jackson Claxon schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:08:
Heeft iemand een legale link naar de downloader voor Diablo 3? Dan installeer ik hem alvast :)

Edit: Voor Windows, de Mac-versie heb ik via een collega al.
http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe

Bron:
http://www.gamecardwinkel...ts/details/id/76/Diablo-3

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb hem retail besteld en die data is niet encrypted wat de digital download wel is, dus neem ik aan dat ik hem beter van de disk installeer als ik hem binnen krijg, want eerder als dat kan ik hem toch niet spelen als ik de key niet heb. En een Post van Bashiok melde dat het decrypten even lang zal duren als het installeren van de disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 19:35
Ik vind bossfights van langer dan een uur niet echt bij het hack an slash genre horen imho. Ik ben meer van hordes vijanden en dan met een paar man ik weet niet hoeveel spells casten etc (Beetje als het cow lvl en throne in D2).

Een uur aan de gang met één boss is niet echt mijn ding. En ik denk dat de 'fanbase' van D2 daar ook op gaat reageren. Ik denk dat Blizzard een hoop kritiek gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
RedHat schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:34:
Ik vind bossfights van langer dan een uur niet echt bij het hack an slash genre horen imho. Ik ben meer van hordes vijanden en dan met een paar man ik weet niet hoeveel spells casten etc (Beetje als het cow lvl en throne in D2).

Een uur aan de gang met één boss is niet echt mijn ding. En ik denk dat de 'fanbase' van D2 daar ook op gaat reageren. Ik denk dat Blizzard een hoop kritiek gaat krijgen.
Als je een bossfight van over een uur hebt dat betekend dat je het nog niet aan kan en je betere gear moet hebben. Het is al heel wat dat je het zolang kan overleven.120 potions drinken en blijven kiten?

Dat de internal testers dat tegen kwamen betekend niet dat het zo hoort te zijn, misschien was het wel met een level 60 char die net uit hell kwam en dan meteen in Inferno naar Diablo toe zijn gegaan. (toen alles nog flat capped was)

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 31-03-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Ahh, dank. Begrijp alleen dat het via DVD mogelijk net zo snel is :).
Pak hem toch maar even mee.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:38
Snap niet wat de ophef is, eigenlijk... als jij in Diablo 2 op het juiste level andariel wilt gaan pakken (dus als je er bent), gaat je dat echt niet lukken. in ieder geval niet alleen. dan is het ook wipen tot je scheel ziet, als je de skeleton king pakt op lvl 7 - 8 zal het ook niet makkelijk zijn maar wel te doen (als je tijd hebt) , en dat is dan nog niet eens de eindbaas van ACT1. het lijkt me dat de moeilijkheidsgraad tot zover in ieder geval aardig in lijn loopt met wat je in D2 zag. denk dat Hell ongeveer 25% moeilijker is dan in D2, en inferno nog een flinke hap daar bovenop.

Lijkt me ook een goed idee om de difficulty op inferno niet linear te laten verlopen maar idd steeds moeilijker, zo blijf je uitdaging houden in het spel. en ik denk dat ze met de expansion natuurlijk ook wel weer een nieuwe act en/of uitbreidingen en nieuwe uitdagingen op inferno erin gooien.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
In een expansion wordt waarschijnlijk de levelcap verhoogd samen met een nieuwe act, als je dan Normal uit hebt ben je uiteraard ook een hogere level, dus zullen ze de monster levels ook mee moeten verhogen van NM en verder. Uiteindelijk zal bij Inferno de monster level vanaf 65 of 70 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goron schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:42:
[...]

ouderwets wekenlang whipen? Ik weet niet welke Diablo jij gespeeld hebt, want lang met een boss bezig zijn was er in elk geval geen onderdeel van.
Ik bedoelde niet enkel bossfights, maar als ik de post van Blizzard goed lees, ben je echt wel ff zoet om uberhaupt bij een actboss te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, eindelijk een beta account weten te lenen :D

Net de eerste playthrough gedaan, op mijn monk, 1 woord: geniaal!
Ik ga weer verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

Eindelijk internet...

Ik haat verhuizen... :X

*gaat complete frontpage van diablofans.com lezen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Visgek82 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:34:
Snap niet wat de ophef is, eigenlijk... als jij in Diablo 2 op het juiste level andariel wilt gaan pakken (dus als je er bent), gaat je dat echt niet lukken. in ieder geval niet alleen. dan is het ook wipen tot je scheel ziet, als je de skeleton king pakt op lvl 7 - 8 zal het ook niet makkelijk zijn maar wel te doen (als je tijd hebt) , en dat is dan nog niet eens de eindbaas van ACT1. het lijkt me dat de moeilijkheidsgraad tot zover in ieder geval aardig in lijn loopt met wat je in D2 zag. denk dat Hell ongeveer 25% moeilijker is dan in D2, en inferno nog een flinke hap daar bovenop.
Er zit wel een groot verschil tussen Andariel en SK, In D2 kon je namelijk dood gaan, je lijkje oppakken en dan zat andariel nog steeds op 30% health, Als je met SK nu dood gaat, resurrect je en is de SK weer op zijn thron e gaan zitten met full health. Dit verschil maakt het dat je niet oneindig kan whipen om na zoveel keer toch de boss te verslaan, je moet nu echt wel genoeg health en dps hebben om de boss te kunnen verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Andariel was wel de ergste boss om de 1e keer te verslaan. Naar binnen en BAM BAM BAM BASH dood.

Enige wat je deed met de meeste classes was gelijk TP casten en potions en anti-poison gebruiken en zo snel mogelijk damage doen terwijl je mercenary tankte. Dan snel naar town en merc resurecten, potions bijvullen en nogmaals doen.

Ben wel benieuwd naar de bossfights in Diablo 3. Heb alleen maar wat footage lang geleden gezien van die oversized demonbulldog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296504

Dalyxia schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:39:
[...]

Er zit wel een groot verschil tussen Andariel en SK, In D2 kon je namelijk dood gaan, je lijkje oppakken en dan zat andariel nog steeds op 30% health, Als je met SK nu dood gaat, resurrect je en is de SK weer op zijn thron e gaan zitten met full health. Dit verschil maakt het dat je niet oneindig kan whipen om na zoveel keer toch de boss te verslaan, je moet nu echt wel genoeg health en dps hebben om de boss te kunnen verslaan.
Fout!

Je kan de skeleton king proberen te killen, dood gaan en er vervolgens je ogen uitjanken.

OF

even stoer gewoon terug overnieuw beginnen met een verse HC char ;)

Maar lijken oppikken is er in alle geval niet bij ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 296504 op 31-03-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 296504 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:50:
[...]

Fout!

Je kan de skeleton king proberen te killen, dood gaan en er vervolgens je ogen uitjanken.

OF

even stoer gewoon terug overnieuw beginnen met een verse HC char ;)
oh god de hardcore fanboys zijn wakker :) (K)

Ik zie jullie nog wel in inferno mensen, geen enkel HC char zla het daar lang overleven. :) enige achievements die de HC mensen zullen krijgen zijn

"You Got killed in HC mode"
"You Died 10 times in HC mode"
"You Died 50 times in HC mode"
"You Died 100 times in HC mode"
"You Died 500 times in HC mode"
"You SUCK" - You Died 1000 times in HC mode, therefore, HC mode is no longer available for you, Blizzard feels that it must protect you against yourself. Try Softcore first.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Dalyxia schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:56:
[...]
"You SUCK" - You Died 1000 times in HC mode, therefore, HC mode is no longer available for you, Blizzard feels that it must protect you against yourself. Try Softcore first.
LoL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Die is speciaal voor Kwakke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Act-bazen die een uur duren om te verslaan lijkt mij eigenlijk ook niets...

M'n allereerste char ooit in D2 die ik bij Diablo kon brengen (amazon) heeft echt ook 20-25 minuten daarover gedaan, gewoon omdat de gear er niet naar was en het gewoon op "ik ben er net" level zat. Ik wilde D2 eerst Hardcore singleplayer uitspelen, één char per class gemaakt.

Ook Duriel Nightmare met een HC sorc was interessant, zeker omdat de build niet goed was. Dat was inderdaad al m'n gold opmaken aan merc's reviven, die cold-aura speelde me parten en ik wilde niet m'n eerste HC char verliezen aan Duriel.

Persoonlijk denk ik dat als Actbosses in D3 zo vreselijk lang duren en ook nog eens kunnen resetten, niet echt erg vaak verslagen gaan worden. Ik vind het eigenlijk ook meer een MMO ding dan een actie-rpg ding, hoor niet echt bij Diablo. Kijk, als ze nou op Inferno 30 minuten duren, dan snap ik het. Zeker omdat je er mogelijk uberloot mee kan verdienen.

Ik vraag me trouwens echt af hoe vaak je gear echt gewoon helemaal kwijt gaat raken omdat je gold gewoon op is en je dus niet meer kan repareren. Het moment dat je met een party serieus een actboss wilt slopen en je al 40 minuten bezig zou zijn, laatste 10-15% HP en je hebt geen geld meer voor repairs, maar je team moet lopen kiten omdat ze het loodje leggen zonder het volle team, dan spring je volgens mij toch echt gewoon weer in het gevecht. Maar ik denk dat vrijwel iedereen helemaal gek zou worden als z'n gear naar 0 durability gaat na een kill in zo'n situatie. De loot mag dan wel vreselijk goed zijn om dat soort dingen goed te maken. Diablo dev's en interne testers riepen namelijk al keer op keer dat op Hell je gold toch wel erg snel op ging van het vele doodgaan.

Ik verwacht eigenlijk dat er heel snel duidelijk is welke klasse in welk gebied (diff / area) het best Xp, gold etc kan farmen en op welk moment het slim is om verder te questen. Omdat attributes en skill unlocks super-lineair zijn, is dit makkelijker te stellen dan eerst, op de hoogste moeilijkheidsgraden na, want dan zullen items een heel belangrijke rol spelen. En gezien ze kapot kunnen speelt "standaard" dan ook al behoorlijk HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dalyxia schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:23:
[...]

Die is speciaal voor Kwakke :)
Heeej Dal, kom niet aan Kwakke he!
Wordt tijd dat jij ook eens HC gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-07 21:09
Blizzard is weer goed op dreef met de 1 april grappen :)

http://us.blizzard.com/en-us/games/blizzkidzz/

Het meest grappige eraan is dat er nog mensen zijn die het geloven. En reacties gaan posten hoe Blizzard bergafwaarts gaat met hun nieuwe game strategy, en invloed van activision etc..

epic _/-\o_

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 17:14

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/april/screen-cain-full.pngAfbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/april/box-cain-full.jpg
Awesome hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:56:
[...]

oh god de hardcore fanboys zijn wakker :)

Maar ondertussen wel dikke lol gehad en tranen met tuiten gehuild van het lachen!
Het is tenslotte toch ook maar een spelletje hé jongens!

Wat is er nu leuk aan als je niets hebt om over te mijmeren, klagen in groep, (uit)lachen,... Om dan SAMEN terug op te bouwen!

Het leuke aan de HC groep is altijd het team gevoel geweest. van het moment dat er iemand RIP-te deed iedereen zijn best om deze persoon zo spoedig mogelijk weer high lvl te krijgen, gear te verzamelen.
Je ontving fg of leuke gear, zonder erachter te vragen.
Er werden ook minder ik-gerichte builds gemaakt maar erg veel team builds met healing power, amp damage, mana regen,... Er waren zelfs chars bij die bijna geen damage deden maar die iedereen in de party zo goed als immortal maakten (dedl's paladin bv)

Alles voor het team => major difference met softcore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 296504 schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:26:
[...]

Maar ondertussen wel dikke lol gehad en tranen met tuiten gehuild van het lachen!
Het is tenslotte toch ook maar een spelletje hé jongens!

Wat is er nu leuk aan als je niets hebt om over te mijmeren, klagen in groep, (uit)lachen,... Om dan SAMEN terug op te bouwen!

Het leuke aan de HC groep is altijd het team gevoel geweest. van het moment dat er iemand RIP-te deed iedereen zijn best om deze persoon zo spoedig mogelijk weer high lvl te krijgen, gear te verzamelen.
Je ontving fg of leuke gear, zonder erachter te vragen.
Er werden ook minder ik-gerichte builds gemaakt maar erg veel team builds met healing power, amp damage, mana regen,... Er waren zelfs chars bij die bijna geen damage deden maar die iedereen in de party zo goed als immortal maakten (dedl's paladin bv)

Alles voor het team => major difference met softcore!
true true, alleen raak ik enorm gehecht aan mijn chars, en als ze dan dood gaan... nee, I will not change to the Dark side... :)

Vooral dat teambuild chars spreekt me erg aan, al moet ik zeggen dat je in D3 natuurlijk qua skills snel kan switchen, waardoor je met healing gear (gear is toch enorm overlappend in D3, Als healer ben je Intelligence nodig, als dps-er ook bijvoorbeeld) ook prima kan dps-en

Volgens mij kan je met 4 wizards trouwens de SK oneindig frost nova vastzetten,
P1: FrostNova - cooldown 12 sec start
P2: FN - cooldown start SK zit 3 sec vast P1; cooldown op 9 sec
P3: FN - cooldown start SK zit 3 sec vast P1; cooldown 6, P2; cooldown 9
P4: FN - cooldown start SK zit 3 sec vast P1; cooldown op 3, P2; cooldown 6: P3; cooldown 9

en vervolgens heeft P1 cooldown weer klaar

dus op die manier moet je als je eenmaal Frostnova hebt, SK kunnen verslaan
zelfde met Barb ground stomp, alleen is die zelfs 4 seconden met 12 seconden cooldown.

iemand dit geprobeerd of dat daadwerkelijk werkt?

lol @ http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 12:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Dalyxia schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:46:
[...]

Volgens mij kan je met 4 wizards trouwens de SK oneindig frost nova vastzetten,
P1: FrostNova - cooldown 12 sec start
P2: FN - cooldown start SK zit 3 sec vast P1; cooldown op 9 sec
P3: FN - cooldown start SK zit 3 sec vast P1; cooldown 6, P2; cooldown 9
P4: FN - cooldown start SK zit 3 sec vast P1; cooldown op 3, P2; cooldown 6: P3; cooldown 9

en vervolgens heeft P1 cooldown weer klaar

dus op die manier moet je als je eenmaal Frostnova hebt, SK kunnen verslaan
zelfde met Barb ground stomp, alleen is die zelfs 4 seconden met 12 seconden cooldown.

iemand dit geprobeerd of dat daadwerkelijk werkt?
Will monsters have stun resistance of some kind? A party of 4 barbarians with Ground Stomp appears to be able to apply stuns infinitely by rotating the use of this skill within their party.
Yes this is a possibility, but higher level enemies have higher CC resists so it’ll be difficult to replicate in Nightmare and higher.
http://diablo.incgamers.c...ard-fansite-qa-march-30th

Maar voor de lol een filmpje:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MftUVW_G9QE]

[ Voor 7% gewijzigd door Vandro op 01-04-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Hetgene in het filmpje werkt al niet meer. Die impale + rune skill van DH is nu geen 100% stun meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

http://www.diablofans.com...odders-perspective-video/ gaaf filmpje over de mechanics in D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, nu al lekker veel gespeeld.

Nu heb ik een paar opmerkingen, waarschijnlijk zijn ze al eerder gevraagd maar dit kan ik niet zo snel vinden,
1.Battle tag als naam (rechtsboven)
2. Inventory licht op zodra je een (blauw) item op pakt (ook al zijn deze slots gevuld)
3. De tijd van je vrienden offline staat allemaal op 15.431 dagen en 18 uur

Weet iemand hier iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 327315 schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:16:
Zo, nu al lekker veel gespeeld.

Nu heb ik een paar opmerkingen, waarschijnlijk zijn ze al eerder gevraagd maar dit kan ik niet zo snel vinden,
1.Battle tag als naam (rechtsboven)
2. Inventory licht op zodra je een (blauw) item op pakt (ook al zijn deze slots gevuld)
3. De tijd van je vrienden offline staat allemaal op 15.431 dagen en 18 uur

Weet iemand hier iets meer over?
ik weet niet zo goed wat je met nummer 1 bedoeld, nummer 2 en 3 zijn bekende bugs die in de retail versie er al uit zijn als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Kom ook vaak de bug tegen dat in de Cathedral de muziek wordt afgekapt als je van hoogte veranderd.
En laatst deed ik de Crown in de deur van de SK chamber, toen stond hij meteen wagenwijd open terwijl de animatie nog bezig was met het rond draaien van het slot. Maar dat zijn allemaal minor bugs en zullen vast wel gefixed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Bulls schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:44:
Kom ook vaak de bug tegen dat in de Cathedral de muziek wordt afgekapt als je van hoogte veranderd.
En laatst deed ik de Crown in de deur van de SK chamber, toen stond hij meteen wagenwijd open terwijl de animatie nog bezig was met het rond draaien van het slot. Maar dat zijn allemaal minor bugs en zullen vast wel gefixed zijn.
Daarnaast heb ik liever dat er dat soort bugs in blijven zitten ipv van gameplay bugs. Deze bugs kan ik mee leven en veranderen niets aan het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:27:
[...]

ik weet niet zo goed wat je met nummer 1 bedoeld, nummer 2 en 3 zijn bekende bugs die in de retail versie er al uit zijn als het goed is
Oke, dat is mooi om te weten.
Ik bedoelde dat ik de battletag zie in plaats van mijn characternaam onder mijn portrait (linkboven, foutje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 327315 schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:09:
[...]

Oke, dat is mooi om te weten.
Ik bedoelde dat ik de battletag zie in plaats van mijn characternaam onder mijn portrait (linkboven, foutje...)
Dat hoort zo, Al kan je je characters noemen wat je wil, Ik zie met welk char je ook speelt, je naam is je battletag

Battletag: Anoni
Wizard: Poepvlek

dan als je een game joined krijg ik te zien "anoni has joined" en ook boven het character in de game zal er op mijn scherm Anoni staan.

Ook kan je je wizard, barb, monk en je 2e wizard dezelfe naam geven, je krijgt geen "name already exist" meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
microoo schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:54:
[...]

Daarnaast heb ik liever dat er dat soort bugs in blijven zitten ipv van gameplay bugs. Deze bugs kan ik mee leven en veranderen niets aan het spel :)
Ik hoop zelfs dat ze in de final versie nog met een aantal opties komen als "automatically skip event movies" en "pickup items of <dropdownbox met quality van items> automatically

en dan liever de eerste, want ik erger me nu al aan die ruk SK "u will never defeat me" crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dalyxia schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:49:
[...]

Ik hoop zelfs dat ze in de final versie nog met een aantal opties komen als "automatically skip event movies" en "pickup items of <dropdownbox met quality van items> automatically

en dan liever de eerste, want ik erger me nu al aan die ruk SK "u will never defeat me" crap
auto pickup gingen ze niet doen.
Items op de grond zien liggen, en dan kiezen welke je oppikt en welke niet was een kenmerkend onderdeel van diablo ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, dus de naam van je hero zie je alleen tijdens conversations? (en tijdens character kiezen)
Zie je bij de andere personen links in je scherm ook hun battletag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 327315 schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:53:
Ah, dus de naam van je hero zie je alleen tijdens conversations? (en tijdens character kiezen)
Zie je bij de andere personen links in je scherm ook hun battletag?
voor zover ik weet zie je alleen de hero naam als j op inspect of view hero klikt voor rest weken ze met de battletag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dalyxia schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:01:
[...]

voor zover ik weet zie je alleen de hero naam als j op inspect of view hero klikt voor rest weken ze met de battletag
Op zich niet zo'n ramp.
Dan kun je je characters nuttige namen geven en toch herkenbaar blijven.
Inplaat van wat je in D2 ziet:
rocketkoenbarb
rocketkoenwitch
rocketkoensorc
rocketkoenmonk

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dalyxia schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:49:
[...]

Dat komt omdat je het te vaak ziet achter elkaar, als je de volledige game hebt zijn er tig cutscenes. Je moet de beta gewoon niet zoveel meer spelen, want je verpest echt het begin zo.

Ik vind in elk geval dat een cutscene niet geskipped mag worden als iemand in de party hem nog niet gezien heeft. Want zo verziek je iemand anders zijn lore. Eigenlijk moet het net als in Guild Wars dat een meerderheid of iedereen het moet skippen voordat het wil.

Maar inderdaad een auto skip voor scenes die je al hebt gezien zou niet zo verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet zo erg inderdaad, ik blij dat ik geen stomme battletag heb genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:19:
Ik vind in elk geval dat een cutscene niet geskipped mag worden als iemand in de party hem nog niet gezien heeft. Want zo verziek je iemand anders zijn lore. Eigenlijk moet het net als in Guild Wars dat een meerderheid of iedereen het moet skippen voordat het wil.
Die heb ik ook voorgesteld op het B.net forum, maar uiteraard 0 blues.
Heel simpel mechanisme idd, 3/4 willen het overslaan? Dan wordt hij overgeslagen. 2/4? Jammer dan voor die andere 2, gewoon kijken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Angeloonie schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:29:
[...]

Die heb ik ook voorgesteld op het B.net forum, maar uiteraard 0 blues.
Heel simpel mechanisme idd, 3/4 willen het overslaan? Dan wordt hij overgeslagen. 2/4? Jammer dan voor die andere 2, gewoon kijken.
In swtor moet zelfs iedereen skippen.

Maar voor het verhaal ben ik toch van plan om normal de 1e keer solo of met mn huisgenoot te spelen.
Daarna wel online.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Dat kunnen skippen en mensen die bewust spoileren zal ook de reden zijn waarom ik het Solo zal beginnen te spelen. Eigenlijk is dat helemaal niet zo leuk, met meer mensen = meer fun, maar ik wil het verhaal wel kunnen volgen!

Ook de filmpjes die je nu al 30 keer hebt gezien gewoon nog maar eens bekijken, want wie weet wat voor nieuwe dingen / details er opeens in zitten.

Misschien zou het skippen bij 3/4e al kunnen, maar dat diegene die niet wil skippen gewoon kan kijken, en daarna pas het gevecht weer komt aanvullen. Zo lang duren de stukjes nou ook weer niet, dus die 20 seconden moeten degene die door willen wel even zonder je kunnen toch?

Later kunnen ze in een patch wel weer autoskip inbouwen, na een maand kan je er toch wel van uitgaan dat de meeste spelers het spel wel eens helemaal doorlopen hebben. Mits ze aangeven van niet natuurlijk. Hopelijk zijn de tussenstukjes keer op keer tractaties, zodat je niet echt wilt skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Foul minions! Stay Back, Baaack!

Hope this ledge holds...

The skeleton king?

The power of the falling star awakened me, and soon,
all will suffer as I have suffered! Guards bring me his bones!

Kan het al dromen onderhand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Bulls schreef op maandag 02 april 2012 @ 01:43:
Foul minions! Stay Back, Baaack!

Hope this ledge holds...

The skeleton king?

The power of the falling star awakened me, and soon,
all will suffer as I have suffered! Guards bring me his bones!

Kan het al dromen onderhand :D
Black Magic bars our way.... :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk > 40dps op mijn baba dankzij 16.7 dps sickle... snap niet hoe sommigen zo hoog komen (70+ ! )
Gear is str gericht en gloves str + ias.

Wat mis ik dan nog?
Jammer dat je skills geen actief effect meer hebebn op dps, enige wat ze beïnvloeden is hoe ze de damage op het scherm plaatsen en vooral het bereik vergroten maar je dps gaat niet omhoog bij skill wissel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
70+ is bijna niet meer mogelijk in de beta hoor. Pre-patch 15 was dit wel het geval....ik had toen ook 75DPS op me Wiz.

Op dit moment heb ik 36DPS op me Wiz.

Grappig dat ik gisteren samen met Angeloonie aan het gamen was en een opmering maakte over de verndors. Ik vond dat daar eigenlijk weinig bruikbare gear/weapons tekoop waren, toen gingen we even kijken en toenvallig bij elke vendor leuke items!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Anoniem: 296504 schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:18:
Eindelijk > 40dps op mijn baba dankzij 16.7 dps sickle... snap niet hoe sommigen zo hoog komen (70+ ! )
Gear is str gericht en gloves str + ias.

Wat mis ik dan nog?
Jammer dat je skills geen actief effect meer hebebn op dps, enige wat ze beïnvloeden is hoe ze de damage op het scherm plaatsen en vooral het bereik vergroten maar je dps gaat niet omhoog bij skill wissel....
dps zegt vrij weinig. je kan beter kijken naar min en maxx dmg van je wapen.
sommige wapen zitten op de 15-18 dps maar min dmg is 4 en max dmg 23 ofzo

staat er bij je inv scherm 30 dps maar als je mept zie je maar dmg van 7-9. gewoon misleidend.

ja skil dmg moet je zelf maar uit rekenen is wel jammer idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379313

hmm ik had dus een vraagje, heb helaas geen beta-key kunnen bemachtigen (niet zo erg), maar daarom weet ik dus niet hoe het teamming op diablo 3 eruitziet (game maken) werkt dit nog net zoals bij dia 2 dat je met max. 8 mensen in een game kan of zit je nu gewoon op een gigantische server met respawntijden etc.?

(oftewel is het meer zoals wow of net zoals dia 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Aaarrgghhh!! Ik had ruim op tijd de Collectors Edition pre-ordered bij Bol.com maar door (mijn eigen) fout is die pre-order geannuleerd en nu is die uitverkocht natuurlijk. :'(

Ik moet de CE hebben maar hoef niet perse direct eerste dag te spelen. Het lijkt er op dat 12game.com en Amazon beide nog pre-orders accepteren. Mensen hier ervaring met bestellen van CE's bij een van de twee? Of zou Blizzard zelf ook CE's verkopen tegen die tijd?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Net als Dia2, maar dan max 4 man :) staat overigens ook in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379313

anu schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:47:
Net als Dia2, maar dan max 4 man :) staat overigens ook in de TS.
ah oke das wel beter, dan weet ik dat iig moet ik de lan-party dus max. 4 man of 8 man maken als ie uitkomt hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 379313 schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:46:
hmm ik had dus een vraagje, heb helaas geen beta-key kunnen bemachtigen (niet zo erg), maar daarom weet ik dus niet hoe het teamming op diablo 3 eruitziet (game maken) werkt dit nog net zoals bij dia 2 dat je met max. 8 mensen in een game kan of zit je nu gewoon op een gigantische server met respawntijden etc.?

(oftewel is het meer zoals wow of net zoals dia 2)
Je kunt natuurlijk ook even in de TS kijken, google gebruiken of gameplay videos kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

OkkE schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:47:
Aaarrgghhh!! Ik had ruim op tijd de Collectors Edition pre-ordered bij Bol.com maar door (mijn eigen) fout is die pre-order geannuleerd en nu is die uitverkocht natuurlijk. :'(

Ik moet de CE hebben maar hoef niet perse direct eerste dag te spelen. Het lijkt er op dat 12game.com en Amazon beide nog pre-orders accepteren. Mensen hier ervaring met bestellen van CE's bij een van de twee? Of zou Blizzard zelf ook CE's verkopen tegen die tijd?
Waarom wil je hem zo graag pre-orderen als je hem nog niet direct hoeft te spelen? Ok, het is leuk om hem meteen te hebben, maar als je hem niet direct gaat spelen kun je imho net zo goed naar de mediamarkt of saturn gaan waar ze vast een hele berg aan CE's hebben liggen..

Weet jij al?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.