sweettt. toch nog aan een CE kunnen komen! had bijna de moed al opgegeven.
Wel een leuke naam voor een WizardBosmonster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:35:
[...]
I know, maar zelfs Blizzard kan niet toveren. Blijft een mobile-gpu in de iMac's, en dat op een 27" resolutie is best heftig.
Over toveren gesproken. Zat even met m'n female wizard te spelen laatst. Komt mn vriendin even kijken en die zegt wat doet ze. Dus ik doe wat leuke spreuken. Zegt ze: "Ow het is een goochelaar".
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Heeft iemand enig idee waar je de meeste kans hebt dat een ring dropped???? ik heb namelijk deze patch 15 nog geen enkele ring gevonden, terwijl die op de auction house wel aangeboden worden.
Returned skeletons die spawnen net voor je de Skeleton King mag afmaken, en Den of the Fallen level 2.Dalyxia schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:02:
Heeft iemand enig idee waar je de meeste kans hebt dat een ring dropped???? ik heb namelijk deze patch 15 nog geen enkele ring gevonden, terwijl die op de auction house wel aangeboden worden.
Uit een chatroom van de makers van nieuwe diablo 3 maphack/botting system:
Ik hoop echt dat Blizzard dit goed gaat aanpakken, ondanks het feit dat ze er financieel op korte termijn wellicht voordeel uit halen. Het zou zonde zijn als de botters het kat-en-muis spel winnen en de casuals (de niet-botters) daar de dupe van zijn en zo de levensduur van D3 verkort.
Ik heb die maphack en bot vandaag uitgeprobeerd, en ja... het werkt perfect. Met de bot die nu gereleased is (een soort voorbeeld-bot) kan ik naar bed gaan en de volgende ochtend wakker worden met 50,000 extra gold in mijn inventory en een aantal ringen.A: but still I have to say this... Diablo 3 will be completely destroyed by hacks. Especially $$$ wise bots, etc. But that is good. low prices on RMAH =)
B: Blizzard prolly isnt oblivious to the fact that the RMAH is gonna try to get slammed, right? You think they'll try to cook something up so people can't make a living off it, since this will pretty much set the stage for RMAH in their future games?
C: Why would they do that? They make money from people who make a living on it
D: yeah, they take like $0.10 per transaction
A: hacks work for blizzard
C: They want as many transactions as possible
B: Plebs wont like it.
C: Which means flooded inventories and low prices are desirable.
B: Oh. x_x
C: The only people who -actually- get negatively affected by this are casuals. Casuals that want to sell. However they wouldn't be selling in any quantities that matter anyway
A: yes
C: Buyers win, heavy sellers win, Blizzard wins
A: but on plus, casuals get low prices super gear, etc.
C: Right, they'll pretend they're upset with that. But deep down they'll be happy
Ik hoop echt dat Blizzard dit goed gaat aanpakken, ondanks het feit dat ze er financieel op korte termijn wellicht voordeel uit halen. Het zou zonde zijn als de botters het kat-en-muis spel winnen en de casuals (de niet-botters) daar de dupe van zijn en zo de levensduur van D3 verkort.
Ik denk datje bots niet tegenhoudt maar als ze het makkelijk kunnen detecteren en ze erg snel een lovende ongeldig maken is het al gauw economisch zinloos om bOts te gebruiken.
Ze konden in DII ook al bots detecteren, dus reken er maar op dat ze dat hier stukken beter onder controle hebben. Met die tools is het wachten op banwaves.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
He?! Nee toch! Zijn de CE's uitverkocht?! Ik denk wacht nog ff met mijn order maar nu ben ik te laat?! Ik had er 4 willen bestellen voor mij en wat vrienden en nu vis ik naast het net! Een maand geleden was het nog geen probleem.... Dat kan toch niet waar wezen?Flghter1982 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:13:
sweettt. toch nog aan een CE kunnen komen! had bijna de moed al opgegeven.
[ Voor 3% gewijzigd door FloydRaalte op 28-03-2012 21:26 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Waarom dan niet eerder besteld?FloydRaalte schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:25:
[...]
He?! Nee toch! Zijn de CE's uitverkocht?! Ik denk wacht nog ff met mijn order maar nu ben ik te laat?! Ik had er 4 willen bestellen voor mij en wat vrienden en nu vis ik naast het net! Een maand geleden was het nog geen probleem.... Dat kan toch niet waar wezen?

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Ik wil hier toch even op reageren. Ik heb gisteren ook die bot gezien. Dus ze hebben hem gereleased? Heb je ook het bestaan van de bot aan blizzard aangegeven dan? Want zulke bots baren mij toch een beetje zorgen.Thyranys schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:15:
Uit een chatroom van de makers van nieuwe diablo 3 maphack/botting system:
[...]
Ik heb die maphack en bot vandaag uitgeprobeerd, en ja... het werkt perfect. Met de bot die nu gereleased is (een soort voorbeeld-bot) kan ik naar bed gaan en de volgende ochtend wakker worden met 50,000 extra gold in mijn inventory en een aantal ringen.
Wat ik wel weet dat inferno waarschijnlijk moeilijk genoeg wordt om bots even buiten de deur te houden.
edit:
FloydRaalte: Zover ik weet zijn hier nog CE http://www.gamecardwinkel...ablo-3-Collectors-Edition beschikbaar. Ze maken hem vanzelfs snachts voor je open om de code te sturen en later de box. Kost wel wat maar heb je wel leuke service voor.
[ Voor 11% gewijzigd door steamon op 28-03-2012 21:35 ]
Bots zijn een probleem, maar zoals ze in die chat zeggen: blizzard hoeft alleen maar te doen alsof ze er veel aan doen, maar ondertussen kunnen ze er de boel als het ware wel mee manipuleren zodat blizzard meer geld via RMAH krijgt
en sinds activition, kijk ik nergens meer van op...
/doemdenken
Den of the fallen, waar zit die?
en sinds activition, kijk ik nergens meer van op...
/doemdenken
Den of the fallen, waar zit die?
Anoniem: 296504
Heeft er nog iemand problemen met auction house?
Heb net 2(!) handcrossbows gevonden met elk 17,6 DPS.
VOor andere classes is dat veel voor DH weet ik het niet.
Iets waard denken jullie?
Heb net 2(!) handcrossbows gevonden met elk 17,6 DPS.
VOor andere classes is dat veel voor DH weet ik het niet.
Iets waard denken jullie?
Hij is gereleased, ja. Ik heb hem niet gereport bij Blizzard. Het is frontpage news geweest vandaag op incgamers, dus ik mag hopen dat ze bij Blizzard al op de hoogte zijn.steamon schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:33:
[...]
Ik wil hier toch even op reageren. Ik heb gisteren ook die bot gezien. Dus ze hebben hem gereleased? Heb je ook het bestaan van de bot aan blizzard aangegeven dan? Want zulke bots baren mij toch een beetje zorgen.
@Dalyxia, Den of the Fallen kan spawnen op het stuk voor de Cemetary, weet ff niet meer hoe die heet. Wel vrij zeldzaam heb ik het idee, heb em pas een keer gezien sinds patch 15
De sarcasme druipt er van afFloydRaalte schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:25:
[...]
He?! Nee toch! Zijn de CE's uitverkocht?! Ik denk wacht nog ff met mijn order maar nu ben ik te laat?! Ik had er 4 willen bestellen voor mij en wat vrienden en nu vis ik naast het net! Een maand geleden was het nog geen probleem.... Dat kan toch niet waar wezen?
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22:57
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Dat was ook mijn eerste idee, maar volgens mij istie serieus
Warden (het anti-dupe/bot/etc systeem) is in de beta nog niet eens actief, voor logische redenen, dus dat er nu al dit soort code uitkomt is alleen maar positiefAngeloonie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:28:
Ze konden in DII ook al bots detecteren, dus reken er maar op dat ze dat hier stukken beter onder controle hebben. Met die tools is het wachten op banwaves.
[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 29-03-2012 07:42 ]
Denk niet dat Blizz op bots zit te wachten (itt bovenstaande chat), denk namelijk niet dat het aantal transacties over lange tijd toeneemt. De markt is gewoon eerder verzadigd. Daarnaast, persoonlijk wordt ik er deep down echt niet happy van zoals gesuggereerd. De lifespan van de game wordt korter, en voor je het weet moet je elke 5 minuten een captcha ontcijferen in de war on bots.
[ Voor 4% gewijzigd door Galen2850 op 29-03-2012 09:39 ]
Nahja laat ze eerst maar eens met die bot door de release versie heen komen.
Beetje het nadeel van een bot is natuurlijk dat bepaalde spelers heel veel uit het spel halen waardoor voor andere spelers het verkopen van zooi totaal nutteloos wordt, Stel je voor dat je 3 uur aan het farmen bent op inferno en dan een epic item vind, kom je erachter dat er al 100 op de AH staan waardoor die geen zak meer waard is. Neem aan dat je dan toch zooi gaat storen inplaats van verkopen waardoor het hele ruilen nutteloos wordt.
Beetje het nadeel van een bot is natuurlijk dat bepaalde spelers heel veel uit het spel halen waardoor voor andere spelers het verkopen van zooi totaal nutteloos wordt, Stel je voor dat je 3 uur aan het farmen bent op inferno en dan een epic item vind, kom je erachter dat er al 100 op de AH staan waardoor die geen zak meer waard is. Neem aan dat je dan toch zooi gaat storen inplaats van verkopen waardoor het hele ruilen nutteloos wordt.
Blizzard houdt rekening met bots, waarom hebben ze anders het systeem Warden, als ze geen bots verwachten waarom dan wel controleren op / tegenhouden van.. Verder zal het allemaal denk ik reuze mee vallen en zullen we het gewoon moeten afwachten.. je kan toch ook onderling in de community transacties doen als je het niet vertrouwd.
anders zullen ze ook iets van soulbound moeten gaan gebruiken als het juit de hand gaat lopen.. simpel.. dan heeft botten vrij weinig zin meer..
anders zullen ze ook iets van soulbound moeten gaan gebruiken als het juit de hand gaat lopen.. simpel.. dan heeft botten vrij weinig zin meer..
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Blizzard heeft al in het verleden aangetoont dat ze genoeg tegen bots kunnen doen en hebben gedaan.
Maar waar ik vooral naar benieuwd ben is wanneer ze achter de botters komen, zullen ze dan hun hele battlenet account bannen? Mag dat? Met hun WoW account/SC2 etc..
Ik weet vrijwel zeker dat er wel botters/dupers/maphacks komen uiteindelijk.. Is gewoon een kwestie van tijd.
Maar waar ik vooral naar benieuwd ben is wanneer ze achter de botters komen, zullen ze dan hun hele battlenet account bannen? Mag dat? Met hun WoW account/SC2 etc..
Ik weet vrijwel zeker dat er wel botters/dupers/maphacks komen uiteindelijk.. Is gewoon een kwestie van tijd.
Als ze dat doen dan slopen ze DIII. Soulbound is killing voor een game als Diablo, waar het juist om het itemfarmen en handelen gaat.BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:11:
ik hoop Battle.net account... gelijk straffen die handel.sbmuc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:16:
Blizzard heeft al in het verleden aangetoont dat ze genoeg tegen bots kunnen doen en hebben gedaan.
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ja dat mag. Dat staat in de voorwaarden die je accepteert en is dus je eigen verantwoordelijkheid.sbmuc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:16:
Je kunt gewoon nieuwe WoW toevoegen als je oude WoW gebanned was, dit kun je oneindig herhalen en je krijgt verder geen problemen. Blizzard vindt het namelijk niet erg als je maar opnieuw geld betaald.
Zowel D2 als WoW worden verpest door bots, nu nog steeds. Ze worden af en toe gebanned, vaak in waves zodat Blizzard goede PR heeft ("200.000 D2 accounts banned" etc), maar daarna komen ze vrolijk weer terug.
Zowel D2 als WoW worden verpest door bots, nu nog steeds. Ze worden af en toe gebanned, vaak in waves zodat Blizzard goede PR heeft ("200.000 D2 accounts banned" etc), maar daarna komen ze vrolijk weer terug.
Ja dat mogen ze, lees de EULA/ToS er maar op nasbmuc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:16:
Ik snap dit niet zo goed, het spel wordt niet verpest, en d2 is ook nooit verpest door bots, maar door dupes. Zolang jij niets koopt van die goldsellers, dan zul je er helemaal niets van merken.Vandro schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:36:
Je kunt gewoon nieuwe WoW toevoegen als je oude WoW gebanned was, dit kun je oneindig herhalen en je krijgt verder geen problemen. Blizzard vindt het namelijk niet erg als je maar opnieuw geld betaald.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
dan begrijp je het totaal niet.Dakreal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:45:
[...]
Ik snap dit niet zo goed, het spel wordt niet verpest, en d2 is ook nooit verpest door bots, maar door dupes. Zolang jij niets koopt van die goldsellers, dan zul je er helemaal niets van merken.
Wanneer een bepaald item 5x op de AH staat kan je het voor een hoger bedrag verkopen dan wanneer het 50x op de AH staat. Dus de 5 mensen die hem zelf hebben gevonden zullen er minder geld/gold voor krijgen wanneer er 45 andere op de AH staan. En de botters die hebben hem waarschijnlijk voor minder op de AH staan omdat ze het gewoon asap willen verkopen.
[ Voor 3% gewijzigd door sbmuc op 29-03-2012 11:08 ]
Ik denk dat hij eerder doelt op de waarde van items op de markt die in elkaar storten door het vele farmen/dupen door bots/chinezen.
*edit* wat sbmuc zegt dus
[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 29-03-2012 11:08 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Still, er veranderd nietsBoeboe schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:08:
Ik denk dat hij eerder doelt op de waarde van items op de markt die in elkaar storten door het vele farmen/dupen door bots/chinezen.
Stel, er staat normaal 1 item op die je graag wil voor 5000 gold, zelf heb je een item die is 7000 waard. Je verkoopt je item voor 7000 en koopt vervolgens het item voor 5000 = happy person.
Nu na al die bots en economie instorten:
Er staat een item op wat nu maar 500 gold is. Het item dat je zelf hebt en wil verkopen is nu maar 700. Je verkoopt het en koopt het andere item voor 500. = Happy person.
Enige verschil is dat er 1 nummertje mist, maar effectief veranderd er niets.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dupes zijn de overtreffende trap van bots, dus als er dupes zijn zul je inderdaad weinig meer merken van botsDakreal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:45:
[...]
Ik snap dit niet zo goed, het spel wordt niet verpest, en d2 is ook nooit verpest door bots, maar door dupes. Zolang jij niets koopt van die goldsellers, dan zul je er helemaal niets van merken.
Als er geen dupes zijn echter zal het effect op de economie van bots ook zeer merkbaar zijn.
De denkfout hier is dat jij denkt dat je nog een redelijk bedrag krijgt voor je item of het uberhaupt verkocht krijgt. Met bots zullen alleen (near) perfect stats nog enigszins gewild zijn en de kans dat jij een concurrerend item vindt in normaal spel wordt steeds kleiner.Stel, er staat normaal 1 item op die je graag wil voor 5000 gold, zelf heb je een item die is 7000 waard. Je verkoopt je item voor 7000 en koopt vervolgens het item voor 5000 = happy person.
Kijk naar de huidige huizenmarkt. De prijzen dalen door het grote aanbod, maar dat is niet het enige probleem. Het uberhaupt verkocht krijgen is voor de eigenaren het grootste probleem.
[ Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 29-03-2012 11:17 ]
Het enige verschil met d2 is dat ditmaal gold de currency zal worden, dus er is een hele effectieve fix door blizzard als er te veel inflatie is: Verlagen van de gold drops
Maar dan gaat het wél vervelend worden voor de niet-bottende speler:microoo schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:15:
Het enige verschil met d2 is dat ditmaal gold de currency zal worden, dus er is een hele effectieve fix door blizzard als er te veel inflatie is: Verlagen van de gold drops
De botters pakken al het geld en kunnen dus gewoon doen wat ze willen terwijl de normale speler opeens niet meer genoeg gold op kan pakken om z'n gear te repareren van het 100 keer doodgaan op de hoogste twee moeilijkheidsgraden.
Mij persoonlijk maakt het niet veel uit als men gaat botten, want inderdaad, alleen de RMAH gaat er ontzettende inflatie van oplopen. Botters zitten niet te wachten op normaal gold, want dat kunnen ze zelf ook genereren.
Het zorgt er voor casuals die zo nu en dan wat goed willen bijkopen wél voor dat er bijzonder lage prijzen op de RMAH te vinden zijn, zoals ook in D2 winkels. Maar Blizzard pikt ook nog een graantje mee door de premies. Maar inderdaad, de "klant" die wat koopt zal alleen nog perfects oppikken, de rest is gewoon te weinig waard. Dus zelf als "echte" speler iets verkopen op de RMAH zal waarschijnlijk niet meer lukken.
Achja, dan maar niet...
Nou nou, wat een doemsday praatdjunicron schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:22:
[...]
Maar dan gaat het wél vervelend worden voor de niet-bottende speler:
De botters pakken al het geld en kunnen dus gewoon doen wat ze willen terwijl de normale speler opeens niet meer genoeg gold op kan pakken om z'n gear te repareren van het 100 keer doodgaan op de hoogste twee moeilijkheidsgraden.
Mij persoonlijk maakt het niet veel uit als men gaat botten, want inderdaad, alleen de RMAH gaat er ontzettende inflatie van oplopen. Botters zitten niet te wachten op normaal gold, want dat kunnen ze zelf ook genereren.
Het zorgt er voor casuals die zo nu en dan wat goed willen bijkopen wél voor dat er bijzonder lage prijzen op de RMAH te vinden zijn, zoals ook in D2 winkels. Maar Blizzard pikt ook nog een graantje mee door de premies. Maar inderdaad, de "klant" die wat koopt zal alleen nog perfects oppikken, de rest is gewoon te weinig waard. Dus zelf als "echte" speler iets verkopen op de RMAH zal waarschijnlijk niet meer lukken.
Achja, dan maar niet...
Lijkt af en toe wel een Mayan forum hier
dat komt doordat veel mensen denken dat ze bergen met geld gaan verdienen door de rmahDakreal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:24:
[...]
Nou nou, wat een doemsday praatIk kan op WoW na 6 jaar botters nog steeds mijn spullen normaal verkopen zonder problemen. Tevens zal Blizzard actief tegen botters strijden netzoals in WoW. Ik denk dat we het allemaal wat rooskleuriger kunnen inzien totdat het misschien werkelijk gaat gebeuren?
en dat valt nu in duigen
even serieus, ik denk dat het wel los loopt.
blizzard gaat er vrolijk op los bannen en mocht het gebeuren dat de botters niet te houden zijn verschuiven de meeste naar de normale ah.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Vandaag toch maar de normale D3 pre-ordered... Ik was gewoon te laat voor de CE, ik ga er geen 105 euro voor uitgeven
Beetje achterlijk.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Vergelijking met WoW is niet heel goed. In WoW heb je ook een groot gedeelte sociale controle. Botters worden continu gereport door users, wat het proces een stuk makkelijker maakt.Dakreal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:24:
[...]
Nou nou, wat een doemsday praatIk kan op WoW na 6 jaar botters nog steeds mijn spullen normaal verkopen zonder problemen. Tevens zal Blizzard actief tegen botters strijden netzoals in WoW. Ik denk dat we het allemaal wat rooskleuriger kunnen inzien totdat het misschien werkelijk gaat gebeuren?
In D3 kun je lekker in je eentje in een game je computertje laten draaien zonder dat iemand iets ziet of doorheeft.
Juist niet!!! Je kunt nu geld verdienen met D3 tijdens ander werk! Ik heb juist vast 4 alternatieve B.net accounts gemaakt en de €€€ pre-order erin gezet. 5 VM's had ik al staan, alternatieve VLANs met externe IP's en ik ga lekker met mezelluf multiplayer botten @ release. Reken maar dat ik vanaf minuut 5 (12:06 PDT) items in de RMAH heb staan.Axewi schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:28:
[...]
dat komt doordat veel mensen denken dat ze bergen met geld gaan verdienen door de rmah![]()
en dat valt nu in duigen![]()
even serieus, ik denk dat het wel los loopt.
blizzard gaat er vrolijk op los bannen en mocht het gebeuren dat de botters niet te houden zijn verschuiven de meeste naar de normale ah.
ga je er ook voor betalen om items te posten ? want je kunt anders maar 2 items per dag voor geld aanbieden ( 10 dus voor jouw )djunicron schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:00:
[...]
Juist niet!!! Je kunt nu geld verdienen met D3 tijdens ander werk! Ik heb juist vast 4 alternatieve B.net accounts gemaakt en de €€€ pre-order erin gezet. 5 VM's had ik al staan, alternatieve VLANs met externe IP's en ik ga lekker met mezelluf multiplayer botten @ release. Reken maar dat ik vanaf minuut 5 (12:06 PDT) items in de RMAH heb staan.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Hier zitten echt meerdere mensen die denken dat ze rijk gaan worden van dat auction house gedoe
.
(Bijna) niemand gaat geld uitgeven aan een item dat geen top-tier is (en dus uit de hoogste moeilijkheidsgraad komt). Al de rest zal gewoon via het gold auction house gebeuren aangezien dat het meest toegankelijk is (ingame valuta, VEEL groter publiek)
(Bijna) niemand gaat geld uitgeven aan een item dat geen top-tier is (en dus uit de hoogste moeilijkheidsgraad komt). Al de rest zal gewoon via het gold auction house gebeuren aangezien dat het meest toegankelijk is (ingame valuta, VEEL groter publiek)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
de huidge situatie is lvl 10 character op softcore en dan unlock je hardcore. Weet iemand of dit ook opgaat voor de full game of moet je dan toch echt gewoon de game op normal mode verslaan voordat je hardcore unlocked?
Dat is final.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Nee, natuurlijk wordt je er niet rijk van. Maar wat wij "rijk" noemen is niet wat ze in diverse buitenlanden rijk noemen. Daar kan 20 USD per dag binnenbotten genoeg zijn om 2 monden van te voeden en de stroom en het internet op de ruimte te houden.Boeboe schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:09:
Hier zitten echt meerdere mensen die denken dat ze rijk gaan worden van dat auction house gedoe.
De situatie die ik zojuist schetste met een 5tal games vanaf één machine zal waarschijnlijk tijden niet kosteneffectief zijn. Ik denk dat je absoluut niet zomaar je €60 + stroomverbruik +internet verbinding eruit zal kunnen halen hier in Nederland. Mochten Inferno items voor iets van 10 USD gaan erkopen, dan zou het nog kunnen, maar ik denk niet dat botters (als die er komen) de prijzen zo hoog zullen laten oplopen, omdat velen er gewoon een centje uit willen proberen te slaan. Maar goed, nog allemaal speculatie voorlopig.
Bots zullen ook nog moeten worden ingesteld op de content, welke nog voor tenminste 75% onbekend is. Je eerste playthrough tot Inferno als je een beetje opschiet zal wel in een bot-vrije omgeving zijn.
Zoals eerder genoemd werd ziet het er naar uit dat dat zo blijft. Hoewel zoals nu ook duidelijk is, doodgaan haast onmogelijk is. Mocht je wel dood gaan in je eerste level 1-10 softcore, zouden ze eigenlijk je moeten bannen van HC.de huidge situatie is lvl 10 character op softcore en dan unlock je hardcore. Weet iemand of dit ook opgaat voor de full game of moet je dan toch echt gewoon de game op normal mode verslaan voordat je hardcore unlocked?
nou dan zorg ik dat ik lvl 10 ben to maximaal leoric zodat de rest van de content dat buiten beta valt lekker ontdekt kan worden op HC 
zonder hardcore mode zou ik het spel waarschijnlijk niet eens spelen.
[ Voor 21% gewijzigd door Flghter1982 op 29-03-2012 12:39 ]
Ik heb begrepen dat je met 4 spelers in een coop game kunnen zitten. Als ik de host ben en ik ga een sidequest doen en vervolgens komt er een andere speler in mijn game en die gaat een andere quest doen en voltooid deze. Is deze quest dan voltooid voor mij of alleen voor hem? In andere woorden kan ik deze quest zelf opnieuw voltooien? Misschien een vergelijking, als iemand Sacred 2 heeft gespeeld dan weet die wat ik bedoel.
Volgens mij volgt iedereen altijd alle actieve quests, het is niet zo dat iedereen zijn eigen quests heeft in een game. Kiest iemand een sidequest, dan kom hij bij iedereen er bij te staan dacht ik.NoFearz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:40:
Ik heb begrepen dat je met 4 spelers in een coop game kunnen zitten. Als ik de host ben en ik ga een sidequest doen en vervolgens komt er een andere speler in mijn game en die gaat een andere quest doen en voltooid deze. Is deze quest dan voltooid voor mij of alleen voor hem? In andere woorden kan ik deze quest zelf opnieuw voltooien? Misschien een vergelijking, als iemand Sacred 2 heeft gespeeld dan weet die wat ik bedoel.
En sowieso kun je all quests opnieuw spelen, net zoals in de bèta selecteer je gewoon waar je wilt beginnen en kun je de sidequest opnieuw krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2012 12:42 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Quests zijn voor zover ik weet idd altijd sequentieel en niet parallel. En je kunt maar 1 quest tegelijk actief hebben. Iemand die instapt stapt dus altijd op exact hetzelfde quest-punt in (en kan niet zelf een andere quest starten).
Er bestaat in D3 ook niet zoiets als side quests. Er is 1 questline die je door het hele spel brengt.
Er bestaat in D3 ook niet zoiets als side quests. Er is 1 questline die je door het hele spel brengt.
[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 29-03-2012 12:53 ]
Dat geldt alleen voor main quests, sidequests kun je wel hebben naast je main quest.Bosmonster schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:52:
Quests zijn voor zover ik weet idd altijd sequentieel en niet parallel. En je kunt maar 1 quest tegelijk actief hebben. Iemand die instapt stapt dus altijd op exact hetzelfde quest-punt in (en kan niet zelf een andere quest starten).
Volgens mij kan je wel sidequests missen door er gewoon niet bij te zijn. Als je verder terug in dezelfde dungeon loopt, kan je volgens mij wel meeliften, binnen een bepaalde radius. Geen idee hoe dit in retail is, de beta bevat enkel 2 sidequestige "events" die je kunt vinden (willekeur welke van de 2).Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:41:
[...]
Volgens mij volgt iedereen altijd alle actieve quests, het is niet zo dat iedereen zijn eigen quests heeft in een game. Kiest iemand een sidequest, dan kom hij bij iedereen er bij te staan dacht ik.
En sowieso kun je all quests opnieuw spelen, net zoals in de bèta selecteer je gewoon waar je wilt beginnen en kun je de sidequest opnieuw krijgen.
Als je een mainquest gebied inloopt, moeten de andere spelers "accepteren" daar direct heen te gaan. Deze worden altijd even voorafgegaan door een klein ingame filmpje, om even voor wat onderbreking te zorgen. Als één speler niet akkoord gaat, kan de rest niet door, mits die persoon die niet reageert AFK is in town. Of het dan voor deze persoon wel telt weet ik eigenlijk niet.
Maar goed, Blizzard gaf al op Twitter en het US forum herhaaldelijk aan dat mensen die afsplitsen op iedere difficulty na normal waarschijnlijk de dood van allen zou worden.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat zijn events, geen sidequestsAngeloonie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:54:
[...]
Dat geldt alleen voor main quests, sidequests kun je wel hebben naast je main quest.
Ik wil graag voorkomen dat ik sidequests mis, omdat ik er niet bij kan zijn als ik zelf met een quest bezig ben.
Ik ben benieuwd of de beta nog steeds beschikbaar is zodra de full game uit is. Ben nog steeds aan het twijfelen tussen MacBook (die over een half jaar word vervangen door iMac) en m'n PC. Kan wel op die specs afgaan die ze geven maar daar vertrouw ik nooit op. Wellicht kunnen de beta mensen dan hun key beschikbaar stellen als ze eenmaal op de full game zitten. Of blijft je character daar aan verbonden?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Na normal ga je een event ook niet in je eentje clearen volgens Blizzard, dus is bij elkaar blijven een must.NoFearz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:58:
Ik wil graag voorkomen dat ik sidequests mis, omdat ik er niet bij kan zijn als ik zelf met een quest bezig ben.
De beta gaat uit natuurlijk. Het is een beta, geen demo.Rrrrrr_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:01:
Ik ben benieuwd of de beta nog steeds beschikbaar is zodra de full game uit is. Ben nog steeds aan het twijfelen tussen MacBook (die over een half jaar word vervangen door iMac) en m'n PC. Kan wel op die specs afgaan die ze geven maar daar vertrouw ik nooit op. Wellicht kunnen de beta mensen dan hun key beschikbaar stellen als ze eenmaal op de full game zitten. Of blijft je character daar aan verbonden?
Er komt mogelijk wel een demo ooit nog, maar dit is bij Blizzard altijd pas een tijdje na release.
[ Voor 51% gewijzigd door Bosmonster op 29-03-2012 13:03 ]
Ik denk zelf, dat wanneer D III uitkomt, de beta content beschikbaar komt als een trial editie.
Is de beta nog beschikbaar voor nieuwe subscripties? Of is de beta nog steeds closed en zijn er geen keys meer te verkrijgen?
beta is nog steeds closed, en ik gok dat die ook niet open wordt.NoFearz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:21:
Is de beta nog beschikbaar voor nieuwe subscripties? Of is de beta nog steeds closed en zijn er geen keys meer te verkrijgen?
Keys zijn dus alleen te krijgen via de wedstrijden en opt-in van blizzard.
Zou zomaar kunnen, bij StarCraft II hebben ze ook een goede trial editie gemaakt (1e 3 missies, multiplayer als Terran). Alleen vraag ik me dan wel af hoe ze dat gaan doen, lijkt me niet dat de trial spelers bij de normale spelers in de games komen (ivm ingebouwde levelbeperking etc.). Zal dan misschien een aparte server worden.Feralio schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:19:
Ik denk zelf, dat wanneer D III uitkomt, de beta content beschikbaar komt als een trial editie.
Kan maar zo dat je gewoon online kan tot een bepaalde level en een area, en dat handel tussen andere spelers niet mogelijk is. Of misschien een tijds restrictie net als de buddy key van SC2.Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:26:
[...]
Zou zomaar kunnen, bij StarCraft II hebben ze ook een goede trial editie gemaakt (1e 3 missies, multiplayer als Terran). Alleen vraag ik me dan wel af hoe ze dat gaan doen, lijkt me niet dat de trial spelers bij de normale spelers in de games komen (ivm ingebouwde levelbeperking etc.). Zal dan misschien een aparte server worden.
Nee, je moet het spel een keer helemaal op normal uitspelen (eerste moeilijkheidsgraad) en daarmee unlock je HC mode. Dus niet zoals in de beta tot level 10 of een aangepast hoger level. Dit soort dingen staan ook gewoon op de battle.net fora he.Flghter1982 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:10:
de huidge situatie is lvl 10 character op softcore en dan unlock je hardcore. Weet iemand of dit ook opgaat voor de full game of moet je dan toch echt gewoon de game op normal mode verslaan voordat je hardcore unlocked?
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Anoniem: 413059 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:47:
Hoe ontmoet je eigenlijk vrienden? Want je speelt toch offline ?

[ Voor 48% gewijzigd door Feralio op 29-03-2012 13:49 ]
alle games zijn online, je kan ze alleen op private zetten of public.Anoniem: 413059 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:47:
Hoe ontmoet je eigenlijk vrienden? Want je speelt toch offline ?
Offline is er niet meer bij voor d3.
Vrienden ontmoet je dus in public games of op forums zoals hier.
o damn, goed gelovige ik
[ Voor 4% gewijzigd door Axewi op 29-03-2012 13:50 ]
Met alle respect maar dit slaat totaal nergens op....Dakreal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:13:
[...]
Still, er veranderd niets
Stel, er staat normaal 1 item op die je graag wil voor 5000 gold, zelf heb je een item die is 7000 waard. Je verkoopt je item voor 7000 en koopt vervolgens het item voor 5000 = happy person.
Nu na al die bots en economie instorten:
Er staat een item op wat nu maar 500 gold is. Het item dat je zelf hebt en wil verkopen is nu maar 700. Je verkoopt het en koopt het andere item voor 500. = Happy person.
Enige verschil is dat er 1 nummertje mist, maar effectief veranderd er niets.
(niet mijn mening maar die kant ging de discussie op)
[ Voor 3% gewijzigd door Jackson Claxon op 29-03-2012 14:03 ]
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat er een trial komt is zo goed als zeker. Dat die er niet zal zijn bij release ook. Dit heeft Blizzard zelf aangegeven en heeft voor hen hele lage prioriteit. Ook marketingtechnisch is het beter hier een paar maanden mee te wachten.Feralio schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:19:
Daarnaast is de beta geen demo en dus ook niet even "om te zetten". Het is meer dan even van "beta" "demo" maken.
Ja ik was/ben serieus... Het sarcastische affect komt doordat ik een beetje flabbergasted was denk ikBosmonster schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 07:41:
[...]
Dat was ook mijn eerste idee, maar volgens mij istie serieus
Maar ik baal d'r goed van, dacht ik slim te zijn om even te wachten met de aankoop van de CE en dan is hij opeens uitverkocht. Gaat wel snel zeg, had ik er dus toch eerder bij moeten zijn. Ze zijn trouwens nog te koop bij 1 webwinkel maar daar betaal je meteen de hoofdprijs, namelijk 110 euro ex verzendkosten. Dat vindt ik ook weer een beetje overdreven.
Ik had zelf verwacht dat de CE op de release datum gewoon in de winkel zou liggen. Je kunt voor zoveel games na release de CE nog bestellen maar blijkbaar is dat bij D3 niet het geval.
Bij Blizzard staat CE gelijk aan LE, dus Limited
Zonde dat je hem niet meer hebt kunnen bestellen.
Maar: ik verwacht dat de MediaMarkt ze ook wel gaat hebben, en voor zover ik weet doen die niet aan pre-orders (om zo de klanten in de winkel te krijgen). Dus geef de hoop niet op, maar ren gewoon naar de MediaMarkt
Maar: ik verwacht dat de MediaMarkt ze ook wel gaat hebben, en voor zover ik weet doen die niet aan pre-orders (om zo de klanten in de winkel te krijgen). Dus geef de hoop niet op, maar ren gewoon naar de MediaMarkt
Dan zul je dus als trial speler niet bestaande spelers kunnen joinen, omdat die meer toegang hebben (sidequests die je nu nog niet hebt tot de SK, andere gebieden zoals de bugged bèta content etc.). Het is niet zo dat jouw client, op dezelfde server ineens niet verder kan doorlopen. Dan zouden trial spelers dus alleen games kunnen maken of van andere trial spelers kunnen joinen.Bulls schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:40:
[...]
Kan maar zo dat je gewoon online kan tot een bepaalde level en een area, en dat handel tussen andere spelers niet mogelijk is. Of misschien een tijds restrictie net als de buddy key van SC2.
[ Voor 52% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2012 14:18 ]
Het leek over inflatie te gaan, dus mijn stuk slaat daar op.Jackson Claxon schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:01:
[...]
Met alle respect maar dit slaat totaal nergens op....Het gaat erom dat de waarde van items die je zelf vindt waarschijnlijk niks waard zijn omdat er bakken met betere items te verkrijgen zijn.
(niet mijn mening maar die kant ging de discussie op)
Meer- of minderwaarde is toch per definitie inflatie als het over een termijn bekeken wordt?Dakreal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:49:
[...]
Het leek over inflatie te gaan, dus mijn stuk slaat daar op.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Trial kan toch gewoon beperkte speelduur worden? Gezien dit toch na de release pas van toepassing wordt (waarschijnlijk weer 2 a 3 maanden).
Als je gewoon 2 uurtjes mag spelen, dan merk je vanzelf wel hoe ver je komt. En dan kunnen ze nog uit coulance je chars een half jaartje voor je bewaren voor het geval je het spel koopt. Iets vergelijkbaars hebben ze toch ook met WoW gedaan?
Als je gewoon 2 uurtjes mag spelen, dan merk je vanzelf wel hoe ver je komt. En dan kunnen ze nog uit coulance je chars een half jaartje voor je bewaren voor het geval je het spel koopt. Iets vergelijkbaars hebben ze toch ook met WoW gedaan?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
De CE is een beperkte oplage (altijd bij Blizzard) en inmiddels al weer een half jaar geleden voor het eerst te pre-orderen. Dus hooguit heb je mazzel bij een winkel waar ze niet aan pre-orderen doen (bijvoorbeeld Media markt soms).FloydRaalte schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:12:
[...]
Ja ik was/ben serieus... Het sarcastische affect komt doordat ik een beetje flabbergasted was denk ik![]()
Maar ik baal d'r goed van, dacht ik slim te zijn om even te wachten met de aankoop van de CE en dan is hij opeens uitverkocht. Gaat wel snel zeg, had ik er dus toch eerder bij moeten zijn. Ze zijn trouwens nog te koop bij 1 webwinkel maar daar betaal je meteen de hoofdprijs, namelijk 110 euro ex verzendkosten. Dat vindt ik ook weer een beetje overdreven.
Ik had zelf verwacht dat de CE op de release datum gewoon in de winkel zou liggen. Je kunt voor zoveel games na release de CE nog bestellen maar blijkbaar is dat bij D3 niet het geval.
"Slim zijn en even wachten" is dus niet de meest logische combinatie
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 29-03-2012 15:00 ]
Tsja... dan had het een LE (Limited Edition) moeten heten i.p.v. een CE toch? Ik was gewoon niet op de hoogte van het feit dat er dus een beperkte oplage was. Jammer! Ach, wanneer Diablo 4 uit komt kan ik deze leerervaring weer gebruikenBosmonster schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:59:
[...]
De CE is een beperkte oplage (altijd bij Blizzard) en inmiddels al weer een half jaar geleden voor het eerst te pre-orderen. Dus hooguit heb je mazzel bij een winkel waar ze niet aan pre-orderen doen (bijvoorbeeld Media markt soms).
"Slim zijn en even wachten" is dus niet de meest logische combinatie
*edit
Aaaahhhrrrrgg fack it! Ik kon het niet laten en toch maar de CE besteld voor 110 dik zuur betaalde euro's.
[ Voor 11% gewijzigd door FloydRaalte op 29-03-2012 15:31 ]
what have i done!!!! ahhmyyygawdddFloydRaalte schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:26:
[...]
Tsja... dan had het een LE (Limited Edition) moeten heten i.p.v. een CE toch? Ik was gewoon niet op de hoogte van het feit dat er dus een beperkte oplage was. Jammer! Ach, wanneer Diablo 4 uit komt kan ik deze leerervaring weer gebruiken
*edit
Aaaahhhrrrrgg fack it! Ik kon het niet laten en toch maar de CE besteld voor 110 dik zuur betaalde euro's.Eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen.
De online shops zullen wel uitverkocht zijn, maar ik denk dat er nog genoeg winkels zijn zoals media markt enzo die gewoon een partij CE's hebben bij de launch. Maar goed dat kun je niet zeker weten, ik vind het in elk geval voorbarig om te zeggen dat ze overal uitverkocht zijn.FloydRaalte schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:12:
[...]
Ja ik was/ben serieus... Het sarcastische affect komt doordat ik een beetje flabbergasted was denk ik![]()
Nee, op level 10 unlock je HC mode. bron:Dennis_1987 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:43:
[...]
Nee, je moet het spel een keer helemaal op normal uitspelen (eerste moeilijkheidsgraad) en daarmee unlock je HC mode. Dus niet zoals in de beta tot level 10 of een aangepast hoger level. Dit soort dingen staan ook gewoon op de battle.net fora he.
https://twitter.com/#!/An...status/177912077116129280
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Hmm nog 2x de beta spelen (en zelfs 1x XP farmen) voordat je eindelijk verder kanFlghter1982 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:38:
nou dan zorg ik dat ik lvl 10 ben to maximaal leoric zodat de rest van de content dat buiten beta valt lekker ontdekt kan worden op HC
mwah. meestal ben ik al bijna lvl 10 als ik bij leoric aankom.Bulls schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:41:
[...]
Hmm nog 2x de beta spelen (en zelfs 1x XP farmen) voordat je eindelijk verder kan
dit wel met een groep van 3 man en alles clearen.
Dan doe je het beter dan ik, want ik ben dan nog geen level 10 (4 player cleanen). Natuurlijk kan je dit versnellen door vanaf het begin af vooral veel + xp on kill te equippen. Dit maakt het verschil tussen level 7 of 9 in volle (4 persoons) parties.Flghter1982 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:29:
[...]
mwah. meestal ben ik al bijna lvl 10 als ik bij leoric aankom.
dit wel met een groep van 3 man en alles clearen.
Maar goed, 2e run vanaf de crown tot aan leoric en je bent zeker level 10, ook als je op level 8 eindigde na de SK.
Ik vind HC spelen ook erg leuk hoor, hoe riskanter hoe beter zelfs. Maar ik heb geen zin om erop te hoeven wachten, ik speel eerst het verhaal wel in één ruk uit op SC. Dan heb je wel een idee waar het lastig word en gevaarlijk is, misschien wel een dealbreaker voor sommige HC puristen, maar goed ik wil het gewoon in één keer helemaal goed beleven zonder teveel spoilers. De random side-event-quests maken toch het onverwachte in HC wel weer goed op een 2e en 3e playthrough.
hmm. zal mischien wel te maken hebben met mijn +32xperience gear dan
Ik ben net weer bezig geweest met naked HC, en ik werd al level 8 bij de crown, ik denk dat ik nog wel level 9,5 kan worden voor de SK als ik door ga. (en dat dus zonder gear op weap shield en boots na zonder XP bonus)
Het ligt er maar net aan hoe je speelt, speel je in een party van 4? clear je alles, clear je het 'meeste" of rush je rechtstreeks naar SK, dan nog is de mate van "geluk" ook nog van toepassing, vind je de entrance naar de volgende level direct of moet je daarvoor de halve/hele dungeon door spitten < dus meer xp
Samen met de random spawn van mobs heb je zeer veel verschil in XP
edit: Inmiddels heb ik Beta run met de Witchdocter gemaakt. Ik moet zeggen dat het een heel stuk beter aanvoelt als in patch 14, waar de WD in patch 14 echt de slome looser van de groep was, voelt hij nu een stuk sterker aan, misschien door de nerf van de items, misschien door de skill veranderingen.
Ik begin hem zelf leuker te vinden dan mijn wizard op dit moment, ook al is ie nog niet zo heel super snel, zeker bij bossfights doet tie er minstens nog 2 a 3 seconden langer over dan een andere class, hij/zij speelt wel heel lekker weg
Samen met de random spawn van mobs heb je zeer veel verschil in XP
edit: Inmiddels heb ik Beta run met de Witchdocter gemaakt. Ik moet zeggen dat het een heel stuk beter aanvoelt als in patch 14, waar de WD in patch 14 echt de slome looser van de groep was, voelt hij nu een stuk sterker aan, misschien door de nerf van de items, misschien door de skill veranderingen.
Ik begin hem zelf leuker te vinden dan mijn wizard op dit moment, ook al is ie nog niet zo heel super snel, zeker bij bossfights doet tie er minstens nog 2 a 3 seconden langer over dan een andere class, hij/zij speelt wel heel lekker weg
[ Voor 41% gewijzigd door Dalyxia op 29-03-2012 23:34 ]
Mja, de WD vond ik eerst helemaal niets, vooral omdat pas wat pure dmg skills heel laat naar boven kwamen (patch 12 en 13). Inmiddels is dat een heel stuk beter en hebben ze ook gewoon leukere skills in de beta gedaan en hier en daar de balans van de skills omgegooid.
Leuker dan de Wizard vind ik nog niet, maar wel plezieriger dan een monk vind ik dus inmiddels.
Wat de XP betreft, inderdaad, doorloop snelheid, xp bonussen, het aantal rare mobs, het aantal kills met + xp items, het werkt allemaal behoorlijk mee.
Vanavond nog even met iemand die ik ingame heb ontmoet even HC een DH & Barb combo spelen, zonder gear, mits die een weapon dmg bonus geeft. Dat gaat dus enkel een boogje, quiver en wellicht een ring worden. (geen strength of agility items) De dude die de barb gaat spelen heeft beschikking over 4 beta keys (wtf?) en kan dus twee AFKers in town achterlaten om de moeilijkheidsgraad nog verder op te voeren.
Dat wordt leuk!!!
Leuker dan de Wizard vind ik nog niet, maar wel plezieriger dan een monk vind ik dus inmiddels.
Wat de XP betreft, inderdaad, doorloop snelheid, xp bonussen, het aantal rare mobs, het aantal kills met + xp items, het werkt allemaal behoorlijk mee.
Vanavond nog even met iemand die ik ingame heb ontmoet even HC een DH & Barb combo spelen, zonder gear, mits die een weapon dmg bonus geeft. Dat gaat dus enkel een boogje, quiver en wellicht een ring worden. (geen strength of agility items) De dude die de barb gaat spelen heeft beschikking over 4 beta keys (wtf?) en kan dus twee AFKers in town achterlaten om de moeilijkheidsgraad nog verder op te voeren.
Dat wordt leuk!!!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ipv mensen blij maken kun je natuurlijk ook AFK'ers neerzetten
hmm. denk dat je de class verkeerd speelt dan. op het moment is de witchdoctor de snelste killer van alle classes als het op bossfights aankomt.Dalyxia schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:00:
zeker bij bossfights doet tie er minstens nog 2 a 3 seconden langer over dan een andere class, hij/zij speelt wel heel lekker weg
met een beetje decent gear gewoon soulharvest met 5 mobs om je heen doen. (dus als die skellies spawned) en dan grasp of the death en knallen maar met je blaaspijpje. je dps kan al snel boven de 80+ komen met soulharvest en dan zal je niet zien bij andere classes.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Sowieso is de WD de enige vooralsnog die meerdere (2-3) dps skills tegelijkertijd actief kan hebben. Als je dat niet gebruikt valt het tegen, maar speel je idd de class niet optimaal
Anoniem: 413059
Moet ik het dan zin als 1 grote spel wereld waar iedereen in rond loopt en dat de dungeons als games worden gezien als games . Ik begrijp dat mijn vragen een hoge noob gehalte hebben maar heb het dus nog nooit gespeeld. Maar het lijkt me onwijs gaaf om dungeons te clairen samen met andere en gear te verzamelen. En denken jullie dat mijn laptop het trekt. Intel sl9400,AMD 4330,3 gig ram hoeft niet op hoog zolang het maar speelbaar is .Axewi schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:49:
[...]
alle games zijn online, je kan ze alleen op private zetten of public.
Offline is er niet meer bij voor d3.
Vrienden ontmoet je dus in public games of op forums zoals hier.
o damn, goed gelovige ik
bekijk pagina 1 even. daar staat alle info zover bekend over de game van A tot Z.Anoniem: 413059 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:42:
[...]
Moet ik het dan zin als 1 grote spel wereld waar iedereen in rond loopt en dat de dungeons als games worden gezien als games . Ik begrijp dat mijn vragen een hoge noob gehalte hebben maar heb het dus nog nooit gespeeld. Maar het lijkt me onwijs gaaf om dungeons te clairen samen met andere en gear te verzamelen. En denken jullie dat mijn laptop het trekt. Intel sl9400,AMD 4330,3 gig ram hoeft niet op hoog zolang het maar speelbaar is .
om snel antwoord te geven het zijn maximaal 4 spelers per game.
voor meer info nogmaals Pagina 1
of speel even D2... allen is het daar max 8... wat ga ik die tijd missenFlghter1982 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:45:
[...]
bekijk pagina 1 even. daar staat alle info zover bekend over de game van A tot Z.
om snel antwoord te geven het zijn maximaal 4 spelers per game.
voor meer info nogmaals Pagina 1
hehe door de frustratie dan ik geen beta key heb kunnen bemachtigen voor D3 ben ik D2 maar weer even opnieuw gaan spelen.roboreaper schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:51:
[...]
of speel even D2... allen is het daar max 8... wat ga ik die tijd missen
Weer even secret cow level meegelopen met een level 13 barb met 5 andere mensen. Rennen!
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik ben uit frustratie ook weer begonnen met D2. Speel alleen wel HC ivm nog eventuele spanning. Momenteel lvl 24 en heb gisteravond duriel gekilled. Ging makkelijker dan verwacht. Vind het wel weer leuk om D2 te spelen, maar zoals altijd erger ik me wel aan dat je inv zo snel vol zit (pak alle runes en gems op voor runewords op latere levels en upgraden van runes). Ben blij dat ze dit in D3 aangepakt hebben.NastyNickNL schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:33:
[...]
hehe door de frustratie dan ik geen beta key heb kunnen bemachtigen voor D3 ben ik D2 maar weer even opnieuw gaan spelen.
Weer even secret cow level meegelopen met een level 13 barb met 5 andere mensen. Rennen!
Op Low settings trekt tie het als het goed is wel.Anoniem: 413059 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:42:
[...]
Moet ik het dan zin als 1 grote spel wereld waar iedereen in rond loopt en dat de dungeons als games worden gezien als games . Ik begrijp dat mijn vragen een hoge noob gehalte hebben maar heb het dus nog nooit gespeeld. Maar het lijkt me onwijs gaaf om dungeons te clairen samen met andere en gear te verzamelen. En denken jullie dat mijn laptop het trekt. Intel sl9400,AMD 4330,3 gig ram hoeft niet op hoog zolang het maar speelbaar is .
Je moet het zien zoals Starcraft2 games maakt, er wordt op een fysieke server een game aangemaakt, en daar kunnen maximaal 4 mensen in spelen, via die games en de auction house, zijn alle spelers en items aan elkaar gelinked, je kan ervoor kiezen om compleet alleen te spelen, of om via de Auction house items te kopen/verkopen
ik moet zeggen dat soulharvest leuk is, maar dat is maar 30 seconden, en WD killed ook wel redelijk snel, alleen vind ik de Wizard gewoon effectiever killen dan blijkbaar, de Wizard voelt veel sneller aanFlghter1982 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:29:
[...]
hmm. denk dat je de class verkeerd speelt dan. op het moment is de witchdoctor de snelste killer van alle classes als het op bossfights aankomt.
met een beetje decent gear gewoon soulharvest met 5 mobs om je heen doen. (dus als die skellies spawned) en dan grasp of the death en knallen maar met je blaaspijpje. je dps kan al snel boven de 80+ komen met soulharvest en dan zal je niet zien bij andere classes.
grappig want ik vind de wizzard het traagst van allemaal. de wizz heeft wel goede skils enzo maar constant weg rennen voor mobs beetje orb spammen....is neit echt wat leuk is. spectral blade is leuk maar de andere 2 signature spels zijn saai...Dalyxia schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:53:
[...]
Op Low settings trekt tie het als het goed is wel.
Je moet het zien zoals Starcraft2 games maakt, er wordt op een fysieke server een game aangemaakt, en daar kunnen maximaal 4 mensen in spelen, via die games en de auction house, zijn alle spelers en items aan elkaar gelinked, je kan ervoor kiezen om compleet alleen te spelen, of om via de Auction house items te kopen/verkopen
[...]
ik moet zeggen dat soulharvest leuk is, maar dat is maar 30 seconden, en WD killed ook wel redelijk snel, alleen vind ik de Wizard gewoon effectiever killen dan blijkbaar, de Wizard voelt veel sneller aan
waar is mijn charged bolts!!!!!! kon je teminste nog richten en spammen met hoge APS(cast speed )
inderdaad is de wizzard nu al hit en run, op zich wel leuk maar nog niet op lvl 1-13
Zovaak hoef je niet te klikken hoor
Door ingedrukt houden krijg je eerder last van RSI, ik doe het zelf ook, en echt na een paar dagen veel spelen krijg ik al weer de befaamde "diablo schouder" Eerst wordt het koud, daarna gaat het prikken.Dakreal schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:49:
[...]
Zovaak hoef je niet te klikken hoorhet klikken als een malle wordt voornamelijk gedaan door de noobies ;-) Shift voor attacks ( kun je muisknop ingedrukt houden ) en om te lopen hou je de muisknop ook ingedrukt
Hmmz, ik heb echt nooit last gehad van RSI, en ik werk al echt lang met computers. Het scheelt iig je clicks op je mouse-life.Bulls schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:54:
[...]
Door ingedrukt houden krijg je eerder last van RSI, ik doe het zelf ook, en echt na een paar dagen veel spelen krijg ik al weer de befaamde "diablo schouder" Eerst wordt het koud, daarna gaat het prikken.
Ik deed allebei, afhankelijk van mijn character. Als Bowazon inderdaad ingedrukt houden, maar als Trapsin gewoon 10x klikken voor traps ipv 1x en ingedrukt houden. Voelt toch beter, alsof je dan zelf nog wat doet
Anoniem: 327315
AH, ik heb er echt zin in!
Kan niet wachten tot 15 mei ^^
Maar even een (niet al te) relevante vraag, ik ben nog op zoek naar een nieuwe muis voor D3.
Ik wil graag minstens 4 macro knoppen erop, zodat ik die kan gebruiken in plaats van nummer 1-4 om skills mee af te vuren.
Ik zat zelf te kijken naar de corsair vengeance m90 (pricewatch: Corsair Vengeance M90)
Maar ik ben niet bekend met corsair als muis-fabrikant, heeft iemand hier toevallig ervaring mee of andere suggesties?
Ik ben bang dat mijn 6 jaar oude basic muis D3 niet gaat overleven...
Maar even een (niet al te) relevante vraag, ik ben nog op zoek naar een nieuwe muis voor D3.
Ik wil graag minstens 4 macro knoppen erop, zodat ik die kan gebruiken in plaats van nummer 1-4 om skills mee af te vuren.
Ik zat zelf te kijken naar de corsair vengeance m90 (pricewatch: Corsair Vengeance M90)
Maar ik ben niet bekend met corsair als muis-fabrikant, heeft iemand hier toevallig ervaring mee of andere suggesties?
Ik ben bang dat mijn 6 jaar oude basic muis D3 niet gaat overleven...
Je ziet soms in filmpjes dat ze zelfs onder het lopen 100x klikken voor 10 meter, net als in SC2, dat vind ik echt belachelijk.
Gisteren getest met mn monk.Dakreal schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:49:
[...]
Zovaak hoef je niet te klikken hoorhet klikken als een malle wordt voornamelijk gedaan door de noobies ;-) Shift voor attacks ( kun je muisknop ingedrukt houden ) en om te lopen hou je de muisknop ook ingedrukt
Maar muisknop spammen (met shift uiteraard) = snellere attacks dan ingedrukt houden.
Zal wel iets te maken hebben met mn latency.
Er is natuurlijk maar 1 muis die hiervoor geschikt is, de Steelseries Diablo III muis!Anoniem: 327315 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:10:
AH, ik heb er echt zin in!
http://steelseries.com/pr...elseries-diablo-iii-mouse

Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.