NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Die bestaan (helaas) niet voor de Diablo III bèta.SacreBleu schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:50:
Zijn er toevallig nog mensen met een friend invite oid.?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
beetje jammer dat ik geen key heb kunnen bemachigen.
zou graag nog een rondje met de WD willen doen
Bosmonster schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:59:
[...]
Dat zeg ik. Het is tegen de voorwaarden, maar illegaal is heel wat anders...
Je zult als speler niet vervolgd kunnen worden hiervoor, maar ze kunnen wel je battle.net account blokkeren (als je de client officieel gedownload hebt) en eventueel je key intrekken. Je kiest er zelf bewust voor om op een niet-Blizzard server te spelen en dat is in strijd met hun voorwaarden.pstalman schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:08:
de server mag waarschijnlijk niet, maar je host file bijv editten (zelfde als een shortcut..) om naar een andere server te connecten is niet strafbaar toch.
Als je een pirated versie download en via deze op niet-officiele servers speelt blijf je buiten het zicht van Blizzard maar dat is natuurlijk gewoon illigaal.
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Demon Hunter was toch wel ff oppassen zonder Bola Shot tot lvl11, AoE heb je echt nodigAngeloonie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:29:
Ben gisteren weer even een Wizard en Demon Hunter begonnen in patch 15, maar ik merk eigenlijk amper verschil met de moeilijkheidsgraad en champions. De eerste 4 levels is het een beetje uitdagend, maar zodra je een lvl 4/5 skill hebt gaat het ineens een stuk makkelijker allemaal. Ook lees ik overal dat je veel meer bosses tegenkomt.. Nou, dan heb ik denk ik telkens pech, komt niets tegenHooguit 1-2 in een hele playthrough
Maar goed, zo af en toe weer eventjes spelen zorgt er voor dat je de wijzigingen een beetje bijhoudt en bij de release niet ineens tegen rare dingen aanloopt
Heh bah, dacht uit sommige posts te lezen dat deze mogelijkheid wel beschikbaar was.Angeloonie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:05:
[...]
Die bestaan (helaas) niet voor de Diablo III bèta.
Helaas, ik zal nog eens even oriënteren of ze ergens nog keys aanbieden.
Jammer dat je als pre-order'er of Annual Pass'er geen toegang krijgt tot de bèta.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 09-07 22:57
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Kweenie hoor.. Heb op mn DH niks anders gebruikt dan Rapid Fire.. Maaide overal doorheen tussen het gapen door.Bernd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:35:
[...]
Demon Hunter was toch wel ff oppassen zonder Bola Shot tot lvl11, AoE heb je echt nodig
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Echt waar? wat jammer, ik ben gek van alle charcs.. van alles lvl 60 booyah!Mad-Matt schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:58:
Wat is die DH enorm saai om mee te spelen zeg, vind echt niets aan. Jammer want hij leek me erg leuk.
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Als je fan van het "eerste" uur bent had je die CE toch al laaaaang besteld?Anoniem: 197061 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:57:
Welke (betrouwbare) shop biedt nog CE aan?
*fan van eerste uur zich meldt*
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
"LOST CONNECTION"
"you have been disconnected from the battle.net service"
Anoniem: 296504
service update staat in het kadertje aan de rechterkant.Dalyxia schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:05:
heeft iemand nog meer problemen met Bnet? ik kan niet meer inloggen....
"LOST CONNECTION"
"you have been disconnected from the battle.net service"
WD heeft nu leuke skil in de preview, Soul Harvest. Beta is nu ff niet available maar had het gevoel dat deze je 30 intelli geeft per aangedaan monster(max 5). Op D3 website echter gaat het over 136 per monster... scaled deze ability nog? Ik vind hem nu namelijk al erg goed, op low lvl verdubbeld het mijn damage. Op high lvl is max 5x30 intelli niet erg sterk... Iemand die hier meer van weet? En zijn er meer abilities die scalen op lvl?
Anoniem: 296504
<heb ik nu al gehad met 2 items, toch nog een serieuze bug ergens...Dalyxia schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:22:
toch vreemd, ik klik buyout op een wapen, om vervolgens een message te krijgen dat ik ben outbid op dat wapen.....
ik heb ook dat als ik bid op een item, soms ik direct overboden ben ofzo, waarna de auction procession window open blijft staan met greyer out "close" totdat er een "connection timed out" message komt, in die tussentijd (3 minuten ofzo) kan je helemaal niks met D3....Anoniem: 296504 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:09:
[...]
<heb ik nu al gehad met 2 items, toch nog een serieuze bug ergens...
bij mij staat dat nergens...Anoniem: 296504 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:07:
[...]
service update staat in het kadertje aan de rechterkant.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Van alles classes vind ik de DH veruit de saaiste, in de beta althans, voor zover je er daar iets over kunt zeggen. Dit terwijl ik normaliter fan ben van ranged classes.Mad-Matt schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:58:
Wat is die DH enorm saai om mee te spelen zeg, vind echt niets aan. Jammer want hij leek me erg leuk.
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Ik denk dat de DH nog een stuk leuker gaat worden op hogere levels, de basisskills zijn op lowlvl inderdaad saai maar er zitten wat hele toffe runes in. Ik vind persoonlijk de barb ook geen flikker aan in de beta, alleen maar cleave spammen en je gaat overal doorheen maar dat zal op hoger level ook wel anders wordenBosmonster schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:29:
[...]
Van alles classes vind ik de DH veruit de saaiste, in de beta althans, voor zover je er daar iets over kunt zeggen. Dit terwijl ik normaliter fan ben van ranged classes.
klopt je kan namelijk ook een max bid instellen bij je bod.Dalyxia schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:12:
[...]
ik heb ook dat als ik bid op een item, soms ik direct overboden ben ofzo, waarna de auction procession window open blijft staan met greyer out "close" totdat er een "connection timed out" message komt, in die tussentijd (3 minuten ofzo) kan je helemaal niks met D3....
Automatisch als iemand bied verhoogd hij jouw bod tot je weer over het bod van de ander bent, tenzei je max bid bereikt is.
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Ja, een stuk uitdagender, maar het is nu nog steeds niet echt moeilijk. Gisteren even lekker "getankt" als level 10 wiz in een 4 player game. (de rest was level 5-7) Gewoon niét weglopen voor uniques als the keeper of the crypt en de skelly henchman als ze je komen slaan. Ook de SK kan je met 2 a 3 whirlwind attacks nét niet dood krijgen als je ~60 protection hebt en meer dan 400 hp.Dalyxia schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:38:
[...]
je overal dps is meer dan gehalveerd, kwam je in patch 14 makkelijk op 70-85 dps, zit je nu moeite te doen voor 30 dps, samen met dat de monsters meer damage doen en je bijna geen ringen meer vind is het een stuk uitdagender, maar solo in een 4p game is nog steeds te doen met de juiste skills. maar tegen een groep archers, samen met 2 of 3 summon luitjes aanlopen zonder degelijke CC of AoE spell ga je het dus echt wel moeilijk mee krijgen nu
Normale rare-packs zijn veel gevaarlijker, met als toppunt tot nu toe waller zombies + molten carrion bats tegelijk. (den of evil lvl2) Ook erg moeten lachen om een level 8 barb die op HC dood ging omdat hij werd geslagen door nightmarisch beetjes en vervolgens door een harvester explosie dood ging terwijl hij ook nog een plagued was door bats. Mep mep, hij naar 75% hp, gif erop, naar 33% terwijl hij "geforceerd vlucht" door een nightmarisch minion, hop, in een harvester kill -> plop. De chat was legendarisch. Eerste persoon die ooit dood is gegaan op mijn scherm.
30dps is wel mooi eigenlijk in 4 player games: je krijgt niet alles zomaar in 1 hit kapot, solo lukt dat wel, toch jammer. De wereld voelt gewoon net even te "kaal" aan als je alles binnen enkele seconden kapot kan maken. Maar het craften vind ik wel een stuk minder interessant met de huidige gold-hoeveelheden en beperkingen aan items.
[ Voor 17% gewijzigd door Pedr0 op 27-03-2012 07:38 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
ja dat snap ik, alleen kan ik vervolgens 3 minuten naar een "processing auction " scherm kijken...The-Priest-NL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:51:
[...]
klopt je kan namelijk ook een max bid instellen bij je bod.
Automatisch als iemand bied verhoogd hij jouw bod tot je weer over het bod van de ander bent, tenzei je max bid bereikt is.l
gaaf man, thanks!
[ Voor 7% gewijzigd door Thyranys op 27-03-2012 10:27 ]
Ook leuk die counterThyranys schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:27:
Ik heb een nieuwe homepage: http://d3release.webatu.com/
Slechts 30 exemplaren beschikbaar!
Ze maken de doos open voor je als de code snachts wil. Een vriend en ik hebben net besteld. Zou er snel bij zijn. Kost misschien 110 euro maar dat ben je ook kwijt die 10 euro als je heen en weer rijdt naar mediamarkt.
auto-bid zal hoger zijn, is wel irritant jaDalyxia schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:12:
[...]
ik heb ook dat als ik bid op een item, soms ik direct overboden ben ofzo, waarna de auction procession window open blijft staan met greyer out "close" totdat er een "connection timed out" message komt, in die tussentijd (3 minuten ofzo) kan je helemaal niks met D3....
op zich werkt het verder prima de AH, al ruim 100k binnen gehaald met verkopen en hier en daar wat items gekocht. Verder ook 50 (-1.5% ofzo) extra betabucks ontvangen voor een item.
Met deze skill boost ik me DPS omhoog naar ruim 60 DPS ipv 29 dps. Dus wel lekker. Hoop dat het ook scaled.Little Bo-tweak schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:08:
..
WD heeft nu leuke skil in de preview, Soul Harvest. Beta is nu ff niet available maar had het gevoel dat deze je 30 intelli geeft per aangedaan monster(max 5). Op D3 website echter gaat het over 136 per monster... scaled deze ability nog? Ik vind hem nu namelijk al erg goed, op low lvl verdubbeld het mijn damage. Op high lvl is max 5x30 intelli niet erg sterk... Iemand die hier meer van weet? En zijn er meer abilities die scalen op lvl?
[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 27-03-2012 11:05 ]
€110 echt belachelijk gewoon... ik heb een paar maanden geleden gekocht voor €74,50 .. €35,50 verschil das bijna de helft.. bizar dat ze zo veel geld vragen...steamon schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:01:
Willen mensen nog de CE op nacht release? Bij gamecardwinkel.nl
Ze maken de doos open voor je als de code snachts wil. Een vriend en ik hebben net besteld. Zou er snel bij zijn. Kost misschien 110 euro maar dat ben je ook kwijt die 10 euro als je heen en weer rijdt naar mediamarkt.
[ Voor 99% gewijzigd door Bulls op 27-03-2012 11:18 ]
BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:14:
[...]
€110 echt belachelijk gewoon... ik heb een paar maanden geleden gekocht voor €74,50 .. €35,50 verschil das bijna de helft.. bizar dat ze zo veel geld vragen...
Ik hoop dan voor je dat het niet een wachtrij en latency probleem wordt net zoals bij alle spellen die uitkomen middernacht.. Ik wacht zelf rustig tot de volgende dag, Diablo gaat toch nergens heen en iets missen doe ik toch nietsteamon schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:24:
Kan begrijpen. Maar ik wacht altijd tot de CE aangekondigd is en ik hou bij sommige games dat ik snachts meteen kan spelen zeker bij diablo 3. Maar heb ook nog kadobon voor 50 euro liggen. Dan vindt ik het minder erg.
[...]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Winkel gaat open om 00:00. En dan lekker CE halen. 01:00 spelen. Ze zullen er wel rekening mee gehouden hebben dat een groot aantal mensen 00:00 gaat spelen.Cthulhu schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:00:
Kom je in de wachtrij tot 9u 's morgensHaal hem wel gewoon overdag
Ik hoop alleen dat een winkel in Den Haag ook aan een nachtrelease doet. Tot nu toe heb ik alleen begrepen dat MM Rotterdam daaraan doet. Andere winkels doen dat niet volgens mij.
Leven en laten leven!
Hoe denk je dat zij er rekening mee gaan houden? extra servers aanmaken, meer dan normaal? dat wordt gewoon een wachtrij hoor..Stranglem schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:31:
[...]
Winkel gaat open om 00:00. En dan lekker CE halen. 01:00 spelen. Ze zullen er wel rekening mee gehouden hebben dat een groot aantal mensen 00:00 gaat spelen.
Ik hoop alleen dat een winkel in Den Haag ook aan een nachtrelease doet. Tot nu toe heb ik alleen begrepen dat MM Rotterdam daaraan doet. Andere winkels doen dat niet volgens mij.
Extra servers aanmaken? Wachtrij?BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Hoe denk je dat zij er rekening mee gaan houden? extra servers aanmaken, meer dan normaal? dat wordt gewoon een wachtrij hoor..
Hoe had je je dat voorgesteld in Diablo?
Het is wow niet. Je speelt niet op een bepaalde server ofzo.
De hele reden dat er in MMO's wachtrijen zijn op server @ release, is omdat ze expres te weinig servers hebben.
Dit doen ze zodat wanneer het aantal spelers na een paar weken normale proporties aanneemt, de server niet half leeg is.
In Diablo3 heb je dit niet. Elke keer als iemand een game start, opent er gewoon een nieuwe server instance ergens op de cloud van b.net.
Dat blizzard met hun miljardenomzet de server capaciteit niet heeft geloof ik niet.
Wat wel een probleem zou kunnen zijn, zijn de webservers waar je je serial aan je account moet koppellen. En de login-server. Die 2 zijn namelijk niet instanced en als die overbelast raken kun je niet zomaar wat meer capaciteit uit de cloud gebruiken.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Das ook alleen als je in the middle of nowhere woontsteamon schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:01:
Willen mensen nog de CE op nacht release? Bij gamecardwinkel.nl
Bij Mediamarkt zal hij waarschijnlijk 80 euro ofzo gaan kosten. De normale editie kost ook 44 euro en geen 50-60 euro.Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:59:
[...]
Das ook alleen als je in the middle of nowhere woont
Leven en laten leven!
Nee het is WoW niet en nee er zullen geen extra servers aangemaakt worden want dat zei ik zelf ook.. Alleen wat ik bedoel te zeggen is:RocketKoen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Extra servers aanmaken? Wachtrij?
Hoe had je je dat voorgesteld in Diablo?
Het is wow niet. Je speelt niet op een bepaalde server ofzo.
De hele reden dat er in MMO's wachtrijen zijn op server @ release, is omdat ze expres te weinig servers hebben.
Dit doen ze zodat wanneer het aantal spelers na een paar weken normale proporties aanneemt, de server niet half leeg is.
In Diablo3 heb je dit niet. Elke keer als iemand een game start, opent er gewoon een nieuwe server instance ergens op de cloud van b.net.
Dat blizzard met hun miljardenomzet de server capaciteit niet heeft geloof ik niet.
Wat wel een probleem zou kunnen zijn, zijn de webservers waar je je serial aan je account moet koppellen. En de login-server. Die 2 zijn namelijk niet instanced en als die overbelast raken kun je niet zomaar wat meer capaciteit uit de cloud gebruiken.
Het is battle.net... Wachtrij in WoW JA> battle.net, wachtrij in D2 JA> battle.net... het gaat niet om MMO wachtijren, hoe kom je bij MMO wachtrijen, alsof MMO alleen maar wachrijen kent en de rest niet
Aangezien je nu al weet dat D3 games ergens op de cloud zit? Games op battle.net bedoel je dus, want je moet nog steeds jezelf aanmelden op Bnet om je spel te kunnen laten genereren die op Bnet beschikbaar zal zijn... Login servers zijn onderdeel van Bnet en daar komt ook de wachtrij van.. als je eenmaal voorbij de Loginserver komt krijg je de latency problemen zoals mensen nu al ondervinden in de beta.. moet je nagaan hoe dat straks zal gaan worden..
11 Miljoen man die tegelijkertijd opnieuw in moet loggen = heel veel mensen 2 uur later nog steeds niet ingelogd. Had helemaal niets met Server volheid te maken gewoon een dikke 'queue' op de inlogserver waardoor random mensen wel konden verbinden maar meer mensen een time-out kregen.
Misschien hebben ze daarvan geleerd en krijgen we nu echt een queue op de inlog server maar ik ben bang dat het weer met 20+ man op TS en met 7-8 man in een ruimte een hoop gescheld en getier gaat worden omdat we de eerst 2 uur disconnected worden.
Ik denk dat je WoW niet moet vergelijken met Diablo 3. Daarnaast zijn er in Diablo 3 iedere keer games van 4 man. Niet een realm met honderden mensen tegelijkertijd die met elkaar interacten. Just my thoughts.TweakerMaert schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:50:
Ik kan me nog heel goed de release van Cataclysm herinneren. Iedereen gepached en alles maar er was een kleine server side update nodig waardoor iedereen opnieuw in moest loggen voordat je naar het Cata gebied kon.
11 Miljoen man die tegelijkertijd opnieuw in moet loggen = heel veel mensen 2 uur later nog steeds niet ingelogd. Had helemaal niets met Server volheid te maken gewoon een dikke 'queue' op de inlogserver waardoor random mensen wel konden verbinden maar meer mensen een time-out kregen.
Misschien hebben ze daarvan geleerd en krijgen we nu echt een queue op de inlog server maar ik ben bang dat het weer met 20+ man op TS en met 7-8 man in een ruimte een hoop gescheld en getier gaat worden omdat we de eerst 2 uur disconnected worden.
Logisch zou zijn dat ze leren van hun fouten. Hoop dat ze dat ook gedaan hebben.
Leven en laten leven!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Volgens mij haal je het een en ander door elkaar, de beta wordt gehost in de USA, daarom is er 'lag". Tevens zullen we het wel zien hoe het zal zijn om 00.00. Als je niet wilt spelen ben je er niet. Toen ik Cataclysm op releasenacht haalde kon ik ook zonder problemen spelen. Ik zie het niet zo somber in.. en als het niet werkt dan ga ik lekker tukken en kan ik spelen als ik wakker wordt.BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:34:
[...]
Nee het is WoW niet en nee er zullen geen extra servers aangemaakt worden want dat zei ik zelf ook.. Alleen wat ik bedoel te zeggen is:
Het is battle.net... Wachtrij in WoW JA> battle.net, wachtrij in D2 JA> battle.net... het gaat niet om MMO wachtijren, hoe kom je bij MMO wachtrijen, alsof MMO alleen maar wachrijen kent en de rest niet.. het gaat om battle.net, maar ik dacht dat iedereen dat wel wist..
Aangezien je nu al weet dat D3 games ergens op de cloud zit? Games op battle.net bedoel je dus, want je moet nog steeds jezelf aanmelden op Bnet om je spel te kunnen laten genereren die op Bnet beschikbaar zal zijn... Login servers zijn onderdeel van Bnet en daar komt ook de wachtrij van.. als je eenmaal voorbij de Loginserver komt krijg je de latency problemen zoals mensen nu al ondervinden in de beta.. moet je nagaan hoe dat straks zal gaan worden..
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Hmm, mag ik daar de bron eens van zien? Mijn digitale pre-order via battle.net geeft mij namelijk toegang vanaf 15 mei om 00.00 CETmicrooo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:07:
Bij ons is de release toch pas 's ochtends om 7 uur, aangezien het duidelijk is gezegd dat de global retail release om 12.01 am PDT is. Dus we kunnen eerst allemaal nog rustig slapen...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik weet wel dat de beta in de US is maar ik geef het als voorbeeld dat er latency problemen kunnen voorkomen als er te veel mensen spelen. Latency heeft invloed waaronder ook afstand één van is. Als je goed kon spelen op releasenacht was je de enige dan want ik hoor iedereen nu nog vloeken.. Ik zie het ook niet somber in, ik houd er gewoon rekening mee.. Wij zullen zelf toch ook wel leren dat er een limiet op de login servers zitten?Dakreal schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:04:
[...]
Volgens mij haal je het een en ander door elkaar, de beta wordt gehost in de USA, daarom is er 'lag". Tevens zullen we het wel zien hoe het zal zijn om 00.00. Als je niet wilt spelen ben je er niet. Toen ik Cataclysm op releasenacht haalde kon ik ook zonder problemen spelen. Ik zie het niet zo somber in.. en als het niet werkt dan ga ik lekker tukken en kan ik spelen als ik wakker wordt.
http://us.blizzard.com/en-us/news/?d=2012-3#152052Dakreal schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:11:
[...]
Hmm, mag ik daar de bron eens van zien? Mijn digitale pre-order via battle.net geeft mij namelijk toegang vanaf 15 mei om 00.00 CET
3e bericht van boven:
"Simply complete the digital pre-sale process, and your account will be flagged for automatic access to Diablo III when it launches at 12:01 a.m. PDT on May 15."
Zie je URL.microoo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:20:
[...]
http://us.blizzard.com/en-us/news/?d=2012-3#152052
3e bericht van boven:
"Simply complete the digital pre-sale process, and your account will be flagged for automatic access to Diablo III when it launches at 12:01 a.m. PDT on May 15."
us.blizzard.com
Battle.net heeft een aparte EU en US versie.
Zover ik weet zijn er geen beperkingen om met de EU versie op US servers te spelen en visa versa.
Maar de EU realm kan dus prima om middernacht CET online gaan, terwijl de US realms open gaan als het daar middernacht is.
kijk hier eens: http://eu.blizzard.com/en-gb/news/?d=2012-3#151451
[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 27-03-2012 14:26 ]
nee toch niet..RocketKoen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:24:
[...]
Zie je URL.
us.blizzard.com
Zover ik weet zijn er geen beperkingen om met de EU versie op US servers te spelen en visa versa.
Maar de EU realm kan dus prima om middernacht CET online gaan, terwijl de US realms open gaan als het daar middernacht is.
[ Voor 9% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 27-03-2012 14:27 ]
Ah dat verklaart het. Nou bedankt, daar gaat mijn nacht slaap voor het spelenRocketKoen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:24:
[...]
Zie je URL.
us.blizzard.com
Exact wat ik wou zeggen, als het een Globale release is zoals je aangeeft Micro, dan zou het ook overal tegelijk zijn, en niet de US weer X uur eerderRocketKoen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:24:
[...]
Zie je URL.
us.blizzard.com
De US loopt achter op de EU, niet andersom.
{edit}
Fail, inderdaad, met zomertijd is het 9 uur verschil. De wekker kan gewoon normale tijd blijven staan dus.
[ Voor 15% gewijzigd door djunicron op 27-03-2012 14:44 ]
**zucht**djunicron schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:29:
Gadver, inderdaad, het is een LA-time (PDT), dus als het in héél de US 12 uur s' nachts is geweest. (en dus practisch overal ter wereld.) Dat is voor Australiers dus eigenlijk pas de 16e. En dat zou zich vertalen in 6uur s' ochtends hier in CET. Rustig je nachtje gaan slapen en extra vroeg de wekker wordt dat eerder lijkt mij.
12 uur 's nachts PDT is 9u 's morgens Nederlandse tijd. Ik denk dat je verwart met de tijd aan de oostkust van de VS. Als het daar middernacht is, is het hier inderdaad 6u 's morgens.
http://www.timeanddate.co...in=0&sec=0&p1=224&p2=1314
[ Voor 9% gewijzigd door Thyranys op 27-03-2012 14:33 ]
Oftewel, in de US is het 9 uur vroeger dan in NL.Thyranys schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:31:
[...]
**zucht**
12 uur 's nachts PDT is 9u 's morgens Nederlandse tijd. Ik denk dat je verwart met de tijd aan de oostkust van de VS. Als het daar middernacht is, is het hier inderdaad 6u 's morgens.
http://www.timeanddate.co...in=0&sec=0&p1=224&p2=1314
@ hieronder, PDT = dus -9 uur op dit moment. Dus op de plek welke Microo aanhaalde is het 9 uur vroeger dan in NL.
Zullen we nu weer on-topic gaan? Welles nietus is zo <16 jaar.
[ Voor 16% gewijzigd door Dakreal op 27-03-2012 15:38 ]
Nee niet helemaal, er zijn 4 tijdzones maar als ik het goed begrijp houden ze idd PDT aan. Dus 15 mei, 9u sochtends onze tijd gaat iig de US live. Zal eens zoeken of europe eerder gaat.Dakreal schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:44:
[...]
Oftewel, in de US is het 9 uur vroeger dan in NL.
Edit: Zo te zien zijn ze er zelf ook nog niet uit:
https://twitter.com/#!/Bashiok/statuses/180325360574013440
[ Voor 17% gewijzigd door Galen2850 op 27-03-2012 15:43 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Vrij genomen van dinsdag tot vrijdag ;-) Ik ken mezelf goed genoeg dat ik waarschijnlijk niet veel ga werken. Dus het is eigenlijk een tegemoetkoming naar mijn baas ;-)DeepSeven schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:08:
Damn 9 uur 's ochtends, moeten jullie niet werken? Of allemaal vrij gepakt? Ik loop de 15e gewoon de mediamarkt in, als ze een CE hebben pak ik die, anders de normale versie. Dan 's avonds gamen, en als de servers eruit liggen wacht ik wel een dag, dan kan ik met hemelvaart gewoon heel de dag spelen.
Uit dit topic geplukt: Link Diablo Forumsratyrethia
Customer Service Representative
Greetings Julius,
Thank you for your ticket and your interest in Diablo III.
Diablo 3 launch will be a midnight event, and as with all our midnight launces it will follow Paris time.
**edit
Of toch niet.. Excuses, ziet er toch naar uit dat het 9.00 s'ochtends is.
[ Voor 8% gewijzigd door Draven op 27-03-2012 19:47 ]
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Nope, leer duitsDraven schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:44:
De PDT tijd geld alleen voor de amerikanen, voor de EU wordt het anders geregeld:
[...]
Uit dit topic geplukt: Link Diablo Forums
**edit
Of toch niet.. Excuses, ziet er toch naar uit dat het 9.00 s'ochtends is.
Iemand postte als bewijs dat het 9:00 is, een linkje waar staat dat de wow anual pass actie om 9:01 am afloopt @ 1 mei...
niks met launch te maken. en in je link staan ook geen blue posts.
Er stond wel may 15 @ 9:00 CET, maar dat is aangepast naar may 15
[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 27-03-2012 19:56 ]
Hemelvaart = Citymoves Den boschDeepSeven schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:08:
Damn 9 uur 's ochtends, moeten jullie niet werken? Of allemaal vrij gepakt? Ik loop de 15e gewoon de mediamarkt in, als ze een CE hebben pak ik die, anders de normale versie. Dan 's avonds gamen, en als de servers eruit liggen wacht ik wel een dag, dan kan ik met hemelvaart gewoon heel de dag spelen.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Of juist geen duidelijkheid scheppen om de nachtverkopen in de winkels niet te verstoren. Waarom zou je om 00:00 uur in de winkel staan als je toch pas 9 uur later kunt gaan spelen?Dalyxia schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:35:
oftewel, we weten het nog niet en blizzard zal daar terzijnertijd duidelijkheid over scheppen
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Twijfel nog tussen een Windows PC en een Mac. De Mac is minder performance voor games, maar kan ik tenminste ook op werken als het nodig is. En het is toch alleen voor Diablo.
[ Voor 51% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2012 20:52 ]
PC PC PC, weet je waarom? mocht er in de toekomst een expansion uitkomen waardoor er meer gevraagd wordt van je systeem ben je het haasje ;-)Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:51:
Zijn er hier nog mensen die het spelen op een '11 iMac (21"/27")? Ben even benieuwd naar de prestaties.
Twijfel nog tussen een Windows PC en een Mac. De Mac is minder performance voor games, maar kan ik tenminste ook op werken als het nodig is. En het is toch alleen voor Diablo.
Anoniem: 76109
Want? Die pc kan het altijd draaien no matter what, terwijl die mac het meteen niet meer kan draaien als een expansion uit komt???Dakreal schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:42:
[...]
PC PC PC, weet je waarom? mocht er in de toekomst een expansion uitkomen waardoor er meer gevraagd wordt van je systeem ben je het haasje ;-)
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de prestaties van Diablo III. Ik ben geen grote gamer, maar heb toch speciaal voor Diablo III een PC gekocht met deze specs. De 6570 videokaart is dus maar een 60 euro kaartje met langzaam DDR3 geheugen ipv GDDR5. Toch draait het spel boven verwachting goed. Ik heb zelfs alle settings op high (behalve de schaduw) en anti-aliasing aan. Als de volledige versie van het spel iets meer blijkt te vragen kan er altijd nog iets naar medium, zodat het spel toch vloeiend blijft lopen.Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:51:
Zijn er hier nog mensen die het spelen op een '11 iMac (21"/27")? Ben even benieuwd naar de prestaties.
Ik speel de beta zelf op een i7-920 i.c.m. 285GTX en dat draait vloeiend. Ik heb de beta echter ook bij mijn zwager gespeeld op een iMac uit 2010 of 2011 (weet ik niet zeker, later was het iig niet), en dat draaide ook vloeiend! Settings waren niet max, maar wel near-max. Dus de meeste op high, en sommige op medium. Afgezien van server-lag nergens last van. En ik moet zeggen: zo'n 27" scherm is awesome voor D3Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:51:
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat qua performance de PC beter is dat weet ik, maar als ik die performance niet nodig heb, liever een iMac.Dakreal schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:42:
[...]
PC PC PC, weet je waarom? mocht er in de toekomst een expansion uitkomen waardoor er meer gevraagd wordt van je systeem ben je het haasje ;-)
Op een Windows PC kan ik niet (meer) werken namelijk.
Maar wil het wel soepel draaien met 4 spelers op alles max, ook op een 27" (of 21", iets betaalbaarder).
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2012 22:49 ]
Meer in de trend van, de expensions van World of Warcraft brachten ook nieuwe opties qua graphics mee. Hierdoor werd het spel zwaarder waardoor er meer van je systeem gevraagd wordt.Anoniem: 76109 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:52:
[...]
Want? Die pc kan het altijd draaien no matter what, terwijl die mac het meteen niet meer kan draaien als een expansion uit komt???
Nu weet ik dat het upgraden van een Mac of ontzettend duur is, of het kan niet eens. Dus dan is een PC een betere aankoop voor gaming.
En als je echt een Mac wil, dan leg je ~gewoon 2500 euro neer en dan kun je het ook spelen.
Mac nemen... No doubt. Zeker als je alleen Diablo speelt. Een nieuwe iMac draait Diablo prima, ook de komende jaren. Het is ook niet nodig de 27" te nemen met 2GB videokaart, de 21" met 512MB kaartje draait het ook prima, wel de variant van 1450 euro nemen is mijn tip. Heb zelf de fout gemaakt mijn windows machine te upgraden terwijl ik ook alleen Diablo ga spelen. Daar baal ik ook enorm van nuBosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:51:
Wel is er binnenkort een nieuw model te verwachten: http://buyersguide.macrumors.com/#iMac
2500 euro? Het kan voor aanzienlijk minder en dan heb je gewoon nette specs en een OS dat wel fatsoenlijk werktDakreal schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:41:
[...]
En als je echt een Mac wil, dan leg je ~gewoon 2500 euro neer en dan kun je het ook spelen.
[ Voor 23% gewijzigd door Jackson Claxon op 28-03-2012 10:29 ]
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Een windows machine upgrade hoeft ook niet duur te zijn om Diablo 3 vloeiend te kunnen spelen hoor. Ik snap al die mac gebruikers niet echt want met windows 7 heb ik echt nooit problemen. Tenminste ook geen gek*t of iets er wel of niet op werkt.Jackson Claxon schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:21:
[...]
Mac nemen... No doubt. Zeker als je alleen Diablo speelt. Een nieuwe iMac draait Diablo prima, ook de komende jaren. Het is ook niet nodig de 27" te nemen met 2GB videokaart, de 21" met 512MB kaartje draait het ook prima, wel de variant van 1450 euro nemen is mijn tip. Heb zelf de fout gemaakt mijn windows machine te upgraden terwijl ik ook alleen Diablo ga spelen. Daar baal ik ook enorm van nu.
Wel is er binnenkort een nieuw model te verwachten: http://buyersguide.macrumors.com/#iMac
[...]
2500 euro? Het kan voor aanzienlijk minder en dan heb je gewoon nette specs en een OS dat wel fatsoenlijk werkt
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Helemaal mee eens, een Apple is niet bedoeld om spellen te spelen. maar mensen weten nooit niet meer wat ze kopen. Developer teams van Apple hebben heel veel contact met die van Microsoft maar wij als consument weten altijd te zeggen dat ze elkaar haten en welke beter is.. M$ voor games. Apple voor een stabiele thuis pc en grafisch ontwerpen perfect maar dat is al jaren zo. En dat zal hopelijk nog wel veranderen..NastyNickNL schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:33:
[...]
Een windows machine upgrade hoeft ook niet duur te zijn om Diablo 3 vloeiend te kunnen spelen hoor. Ik snap al die mac gebruikers niet echt want met windows 7 heb ik echt nooit problemen. Tenminste ook geen gek*t of iets er wel of niet op werkt.
+ voor Windows 7 en laat de apple liefhebbers lekker voor veel geld achterlopen met prestatie op spellen.
Oftewel, een OS dat puur geschreven is voor enkele configuraties is stabieler dan een OS dat geschreven is voor praktisch elke configuratie die je je kan voorstellen.Jackson Claxon schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:21:
2500 euro? Het kan voor aanzienlijk minder en dan heb je gewoon nette specs en een OS dat wel fatsoenlijk werkt
Tunnelvisie? ;-)
En 2500 is wat overdreven, maar je bent sowieso 1700dollar kwijt voor een 27" imac met een crap videokaart.
Het enige voordeel van Apple is dan ook omdat ze voor enkele configuratie ontworpen zijn, een stabielere uitkomst geleverd kan worden.Dakreal schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:41:
[...]
Oftewel, een OS dat puur geschreven is voor enkele configuraties is stabieler dan een OS dat geschreven is voor praktisch elke configuratie die je je kan voorstellen.
Tunnelvisie? ;-)
En 2500 is wat overdreven, maar je bent sowieso 1700dollar kwijt voor een imac met een crap videokaart.
Laat maar gezien de reacties hier boven
Een Windows upgrade is goedkoper inderdaad, dus vooral lekker Windows nemen
[ Voor 135% gewijzigd door Jackson Claxon op 28-03-2012 10:46 ]
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Hij wil graag Diablo spelen op zijn Mac of PC en gooit hier een balletje op, geen probleem toch? Hij heeft nu het nodige advies en is dus (gedeeltelijk) geholpen. Gezien er hier veel mensen de beta spelen hebben ze mogelijk al ervaring en dat is handig als hij snel wil beslissen over de aanschaf.BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:50:
Maaruh wat heeft Apple of Microsoft met Diablo 3 te maken dan? Als het draait dan draait het en als je vragen hebt over upgrades kan je dat in een ander topic doen lijkt mij
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik wacht nog heel even af in de hoop dat er een iMac refresh komt voor D3, anders koop ik wel de BBG. Scheelt toch weer een flinke berg geld en heb sowieso nog een 2 MacBooks om op te werken.
Ach, je hebt nog tot 14 mei om te beslissenBosmonster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:54:
Het was niet de bedoeling hier een mac/windows discussie van te maken. Ik vind beiden prima voor hun doel. (Windows voor gaming, Mac voor werk).
Ik wacht nog heel even af in de hoop dat er een iMac refresh komt voor D3, anders koop ik wel de BBG. Scheelt toch weer een flinke berg geld en heb sowieso nog een 2 MacBooks om op te werken.
op m'n 2e pc (windows) kan ik diablo 3 volluit draaien op 1650x1080 ofzo.
4gb geheugen
Ati radeon 4850 1gb
en een Quad Q6600.
~ waarde iets van 500 euro. Misschien via marktplaats of nog via retailers ofzo.
Kun je voor een schappelijke prijs goed Diablo 3 spelen, en misschien zelfs nog een nieuwe macbook/imac aanschaffen.
@ Angelooni,
Heb net een account aangemaakt, maar ik zal nog wel geverifieerd moeten worden ofzo
"No permission to view this link"
[ Voor 7% gewijzigd door Dakreal op 28-03-2012 12:28 ]
Ik heb op het GoTD3 forum (registreer je/meld je aan voor GoTD3 lidmaatschap als je dat nog niet hebt gedaan) een voorstel gedaan voor de opzet van de guild. Ik hoop dat jullie hierover mee willen denken, dan kunnen we hopelijk zo snel mogelijk de rolverdeling gaan vastzetten en de guild meer vorm gaan geven. (let op: ik ben in no way whatsoever een leider oid, dit is puur een ideevoorstel gericht aan de gehele guild)
Dit forum is niet de juiste plek voor deze discussie, daarom wil ik alle reacties m.b.t dit voorstel ook daar houden om te voorkomen dat het hier ontspoort.
[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 28-03-2012 12:39 ]
Erg mooie opzet Angeloonie. Ik zal er vanavond als ik iets meer tijd heb, het nogmaals aandachtig doornemen en waar nodig aanvullen of ideeen posten.Angeloonie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:22:
Mensen met interesse in de GoT guild:
Ik heb op het GoTD3 forum (meld je aan als je dat nog niet hebt gedaan) een voorstel gedaan voor de opzet van de guild. Ik hoop dat jullie hierover mee willen denken, dan kunnen we hopelijk zo snel mogelijk de rolverdeling gaan vastzetten en de guild meer vorm gaan geven. (let op: ik ben in no way whatsoever een leider oid, dit is puur een ideevoorstel gericht aan de gehele guild)
Dit forum is niet de juiste plek voor deze discussie, daarom wil ik alle reacties m.b.t dit voorstel ook daar houden om te voorkomen dat het hier ontspoort.
**Je hebt het wel in het leden forum gepost
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
InformatieAngeloonie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:22:
Mensen met interesse in de GoT guild:
Ik heb op het GoTD3 forum (meld je aan als je dat nog niet hebt gedaan) een voorstel gedaan voor de opzet van de guild. Ik hoop dat jullie hierover mee willen denken, dan kunnen we hopelijk zo snel mogelijk de rolverdeling gaan vastzetten en de guild meer vorm gaan geven. (let op: ik ben in no way whatsoever een leider oid, dit is puur een ideevoorstel gericht aan de gehele guild)
Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Daarom moet je je ook aanmelden op het forum (zoals ook achter de link staat). Dit heb ik juist gedaan om te voorkomen dat er hier over gediscussiëerd gaat worden door mensen die het daar lezen maar niet kunnen reageren omdat ze geen account hebbenBoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:26:
[...]
Informatie
Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Ik ben al lid van het forum..Angeloonie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:30:
[...]
[...]
Daarom moet je je ook aanmelden op het forum (zoals ook achter de link staat). Dit heb ik juist gedaan om te voorkomen dat er hier over gediscussiëerd gaat worden door mensen die het daar lezen maar niet kunnen reageren omdat ze geen account hebben
Anoniem: 439651
Als je toch nog op Mac wil spelen. Als er één gameontwikkelaar is die haar games ook goed laat draaien op mac, is het wel Blizzard.Bosmonster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:54:
Het was niet de bedoeling hier een mac/windows discussie van te maken. Ik vind beiden prima voor hun doel. (Windows voor gaming, Mac voor werk).
Aangevraagd! bedankt
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
I know, maar zelfs Blizzard kan niet toveren. Blijft een mobile-gpu in de iMac's, en dat op een 27" resolutie is best heftig.Jochem Boom schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:40:
[...]
Als je toch nog op Mac wil spelen. Als er één gameontwikkelaar is die haar games ook goed laat draaien op mac, is het wel Blizzard.
Over toveren gesproken. Zat even met m'n female wizard te spelen laatst. Komt mn vriendin even kijken en die zegt wat doet ze. Dus ik doe wat leuke spreuken. Zegt ze: "Ow het is een goochelaar".
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 28-03-2012 13:36 ]
Anoniem: 26351
Die is bijna net zo goed als 'Oh..een soort Harry Potter dus'Bosmonster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:35:
[...]
Over toveren gesproken. Zat even met m'n female wizard te spelen laatst. Komt mn vriendin even kijken en die zegt wat doet ze. Dus ik doe wat leuke spreuken. Zegt ze: "Ow het is een goochelaar".

Die van mij brengt alleen eten/drinkenBosmonster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:35:
[...]
I know, maar zelfs Blizzard kan niet toveren. Blijft een mobile-gpu in de iMac's, en dat op een 27" resolutie is best heftig.
@Robo: Als ik haar dit laat lezen, dan ziet ze erkenning van haar kwaliteiten ;-)
[ Voor 7% gewijzigd door Dakreal op 28-03-2012 14:16 ]
laat haar dat maar niet lezenDakreal schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:02:
[...]
Die van mij brengt alleen eten/drinkenkwestie van goed opvoeden, haha!
Die kun je ook op een andere manier opvatten..... ;-)Zat even met m'n female wizard te spelen laatst.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Da's bij mij meer een male barbarian anders.Skarloc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:05:
[...]
Die kun je ook op een andere manier opvatten..... ;-)
HUAH!
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.