Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Flghter1982 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:34:
ik vind het zelf niet erg om 110 euro te betalen voor een CE of 60 euro voor een Normale editie.

ondanks veel anderen Game devolopers vind ik blizzard toch elke keer weer een uitblinker met vlag en wimpel. hun games speel ik gewoon het langst van allemaal en wil ze dus graag supporten hierbij.

dat ik dan wat duurder uit ben vind ik totaal niet erg. ze hebben het dubbel en dwars verdient!
Heb jij ook status bezorgd staan bij de gamecardshop?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

helemaal mee eens!

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Mijn CE is al maanden geleden besteld bij Bol, nu maar hopen dat ik hem gewoon krijg en dat er niks is mis gegaan. Hij staat nog steeds op bestelstatus: wordt verwerkt. Zag al wat verhalen van mensen waar het mis was gelopen, dus ik zit nog fingers crossed.

Nu wel blij dat ik hem gelijk bij bekendmaking heb besteld, speel het toch lang genoeg om het die 90 euro waard te maken. Bij Bol ben ik nu overigens wel gewend dat je het gewoon 1 dag voor release hebt, hier maak ik me ook weinig zorgen over. En zo niet, dan begin ik toch lekker op mijn vrije woensdag (+ hemelvaart) met non stop spelen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:48:
Sowieso, je MOET gewoon die Angelic Wings hebben :9~
Oh, en die artwork en Diablo skull zijn ook wel aardig :+ Maar het gaat mij vooral om die wings _O-

Maar goed, als ik de CE nog niet binnen heb van bol.com koop ik hem gewoon digitaal. Als de EU release niet om 00:01 op 15 mei is, maar bijv. om 12:00 op 15 mei, dan wacht ik de postbode wel even af :+
De wings zijn cool, maar de dyes ook :)

Verder vind ik CE gewoon cool om te hebben voor op de kast bij de verzameling speciale edities.

Uiteindelijk wastie toch maar 25 euro duurder ofzo (75 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:35:
[...]

De wings zijn cool, maar de dyes ook :)
Mjah weet nog niet hoe het daar nou mee zit, zijn dyes sowieso single use, of kun je ze blijven gebruiken? Als je 1 dye voor 1 item moet gebruiken dan heb je er geen zak aan natuurlijk :P
Dyes are single use; when you use a color on any piece of armor, it's gone. A player will need to find multiple samples of the same dye to color all of their equipment the same hue. However, the exception to this rule is the Collector's Edition dyes, which are unlimited use.
Interesting :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2012 16:37 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Baroshir schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:11:
Mijn CE is al maanden geleden besteld bij Bol, nu maar hopen dat ik hem gewoon krijg en dat er niks is mis gegaan. Hij staat nog steeds op bestelstatus: wordt verwerkt. Zag al wat verhalen van mensen waar het mis was gelopen, dus ik zit nog fingers crossed.
Ik heb altijd mijn Blizzard games bij Bol.com bestelt en is altijd goed gegaan. Behalve dit keer met mijn Diablo III CE, maar dat was eigen schuld: ik was op vakantie toen mijn creditcard verliep (de oude, had nieuwe nog niet gekoppeld) en dus konden ze de CE niet 'definitief reserveren'. Eenmaal terug van vakantie was de CE natuurlijk niet meer te bestellen bij Bol. ;(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
FloydRaalte schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:18:
[...]

Heb jij ook status bezorgd staan bij de gamecardshop?
ja dat heb ik ook.

maar er staat ook bij dat licentie nog nageleverd wordt etc.

zal wel goedkomen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:36:
[...]

Mjah weet nog niet hoe het daar nou mee zit, zijn dyes sowieso single use, of kun je ze blijven gebruiken? Als je 1 dye voor 1 item moet gebruiken dan heb je er geen zak aan natuurlijk :P

[...]

Interesting :*)
Precies. Daar heb je de komende 10 jaar plezier van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:38:
[...]

Precies. Daar heb je de komende 10 jaar plezier van :P
Maarja, het waren alleen wit-achtige dyes toch? -O- Als ze nou spierwit & zwart hadden gedaan ofzo :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:48:
Sowieso, je MOET gewoon die Angelic Wings hebben :9~
Oh, en die artwork en Diablo skull zijn ook wel aardig :+ Maar het gaat mij vooral om die wings _O-

Maar goed, als ik de CE nog niet binnen heb van bol.com koop ik hem gewoon digitaal. Als de EU release niet om 00:01 op 15 mei is, maar bijv. om 12:00 op 15 mei, dan wacht ik de postbode wel even af :+
Daar hoef ik me gelukkig geen zorgen om te maken. Heb D3 gekregen bij m'n WoW annual pass. De CE kan dan gewoon later toegevoegd worden :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Chester schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:44:
[...]

Daar hoef ik me gelukkig geen zorgen om te maken. Heb D3 gekregen bij m'n WoW annual pass. De CE kan dan gewoon later toegevoegd worden :P
Plus je krijgt dan nog 4 maanden gratis speeltijd voor WoW (Annual pass only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Shady15 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:46:
[...]

Plus je krijgt dan nog 4 maanden gratis speeltijd voor WoW (Annual pass only).
Jup. Maar dat compenseert mooi die 4 maanden die ik niet ga spelen omdat D3 er is :+

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
WOOHOOOOW
ik kreeg net een mailtje van blizzard dat ik kan beginnen spelen op de beta, nog mensen die vandaag een invite kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 08:46
Waar verkopen ze de CE? Ik zie hem niet op Bol of Dixons/Dynabyte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
beve schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:56:
WOOHOOOOW
ik kreeg net een mailtje van blizzard dat ik kan beginnen spelen op de beta, nog mensen die vandaag een invite kregen?
Nee helaas nog steeds niet, maar wacht wel op de release... nog een paar weekjes :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 14:45

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Wel even dubbelchecken of het wel een echt mailtje van Blizzard is ;)
(dus, niet op eventuele links in de mail klikken, maar met de hand naar eu.battle.net gaan en checken of d3 bij je account staat :) )

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Zebby schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:57:
deze is ook niet meer te krijgen.

mischien dat sommige winkels hem appart houden voor midnight release of day release. maar don't hold your hopes up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-06 22:01
Zebby schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:57:
Misschien een beetje telaat? ;)

Hoop voor je dat er ergens nog een winkel is die hem heeft, maar ik geef je weinig kans!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:31:
Volgens mij heb je bij de MediaMarkt nog de meeste kans op een CE in de winkel. :)
Het zou me niets verbazen als ze er ook gewoon de hoofdprijs voor vragen. Dat lukt toch wel, iedereen die geen heeft kunnen krijgen zal wel naar een van de mediamarkten gaan om em daar te halen. Ze kunnen er rustig 2x de prijs van de normale versie voor vragen.

Ondanks dat het maar 20 minuten fietsen is voor me, denk ik toch dat ik maar niet naar de MM ga in de avond voor een schijfje. Liever ga ik eens vroeg (11u?) slapen (als dat lukt) en dan zorgen dat om 8:00 de ochtend erop de koffie klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-06 11:26

Magic666

No one's neighbour!

Onverwacht mailtje net:
You're Invited: Diablo III Beta Test

Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.
Dat is leuk thuis komen zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:43:
[...]

Maarja, het waren alleen wit-achtige dyes toch? -O- Als ze nou spierwit & zwart hadden gedaan ofzo :'(
http://www.diablowiki.net/File:IconDyeBottledCloud.png

http://www.diablowiki.net/File:IconDyeBottledSmoke.png

Dat zijn dus special edition versies van wit en zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Internal error tijdens het installeren... -O-

Support maar gelijk gemaild }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Kreeg vandaag een Beta Key, lekker op tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWz~
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-06 00:26

JaWz~

haai !

Boeehoee. * JaWz~ wilt ook een betakey! pls blizzard plsss!! O-)

Q9550, 4GB RAM, HD6870, Crucial m4 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 17:40
OkkE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:37:
[...]

Ik heb altijd mijn Blizzard games bij Bol.com bestelt en is altijd goed gegaan. Behalve dit keer met mijn Diablo III CE, maar dat was eigen schuld: ik was op vakantie toen mijn creditcard verliep (de oude, had nieuwe nog niet gekoppeld) en dus konden ze de CE niet 'definitief reserveren'. Eenmaal terug van vakantie was de CE natuurlijk niet meer te bestellen bij Bol. ;(
had ik ook voor met bol.com :( --- dan bestel je eens maaaaaaanden op voorhand --
dan maar ergens anders de CE gekocht

ps: hier helaas ook geen verassingsbeta key :(

[ Voor 3% gewijzigd door blahenazo op 03-04-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Leuk die invite maar installeren lukt dus niet vanwege die internal error.
Opnieuw gedownload maar helaas, andere folder dan de default maar helaas.

Dan dus echt maar wachten op de support van Blizzard....
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.