Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-06 23:22

roboreaper

Collecting your robots

Anoniem: 342341 schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:06:
Zijn er geen sidequests?
De blacksmith zijn apprentice vinden lijkt me wel een side quest, je kan deze ook gaan afgeven voor je naar de kroon gaat zoeken.
in de beta zijn verschillende side quests, zoals die apprentice vinden.

daarnaast heb je ook nog jar of souls ( 1 min overleven tegen ziek veel skeletjes ) of matriachs bones waar je een ziel tot rust moet brengen.
en nog wel een paar kleine dingetjes. en dat is alleen in de beta, dus zal wel vol zijn van deze dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Dalyxia schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:07:
bij skills met een hoge cooldown kun je beter een traag wapen hebben, dat is het enige verschil met attack speed nu
En resource generation dan (bij de barb en monk) ? Feit is dat 1h en 2h waarschijnlijk zo goed op elkaar gebalanceerd zijn door Blizzard, dat je gewoon kunt kiezen wat je zelf het fijnste spelen, zonder je druk te maken waar je nu de meeste damage mee doet.

[ Voor 30% gewijzigd door DeepSeven op 02-04-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:10
DeepSeven schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:10:
[...]

En resource generation dan (bij de barb en monk) ? Feit is dat 1h en 2h waarschijnlijk zo goed op elkaar gebalanceerd zijn door Blizzard, dat je gewoon kunt kiezen wat je zelf het fijnste spelen, zonder je druk te maken waar je nu de meeste damage mee doet.
hoe sneller je attack speed hoe meer resources je generate, omdat je signatuur skill een vaste hoeveelheid resources generate per attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
tot dusver heb ik altijd 2 onehanders een stuk beter en sterker gevonden dan 1x een 2 hander.

dit kan natuurlijk op latere levels altijd veranderen maar voor de beta is het toch echt one handers die beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roboreaper schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:09:
[...]

in de beta zijn verschillende side quests, zoals die apprentice vinden.

daarnaast heb je ook nog jar of souls ( 1 min overleven tegen ziek veel skeletjes ) of matriachs bones waar je een ziel tot rust moet brengen.
en nog wel een paar kleine dingetjes. en dat is alleen in de beta, dus zal wel vol zijn van deze dingen.
De apprentice vinden levert niks op (voor zover ik weet, ben 1x teruggegaan, maar meer dan een tekstje kreeg ik niet) en is ook geen objective voor zover ik weet. Dat is een leuke dingetje om te doen, maar geen side quest naar mijn mening.

De rest wat je noemt zijn, wederom, events, geen side quests. Je komt het (random) tegen, rondt het af en je bent klaar. Ook werken deze events op basis van afstand, waarbij je als speler alleen mee doet als je er in de buurt bent. Er zijn geen extra quests die je in de stad kunt oppikken bijvoorbeeld die niet bij de main quest line horen die iets opleveren.

Dit is ook opzettelijk zo gedaan lijkt me, zodat je geen verschillen krijgt in welke quests mensen mee bezig zijn in een multiplayer game.
Angeloonie schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:03:
Het kan in de praktijk gewoon nuttiger zijn om een iets lagere DPS te hebben, maar wel een hogere on-hit damage. Zo voorkom je dat je op een monster van bijv. 20HP met 15 damage 2x moet slaan, dan verspil je 10 damage met je tweede slag. Dan kun je beter een wapen hebben dat 1x 20 damage doet maar langzamer is.
Dat zei ik eerder al. Met snellere wapens heb je minder overkill. Maar bij bosses kan het juist weer interessant zijn om tragere wapens te gebruiken met hogere piek-damage. Voor hoge crits bijvoorbeeld.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 02-04-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342341

Of je dat nu een sidequest, event of een leuk extratje noemt maakt mij niet veel uit.
Je krijgt een opdracht, en je kan kiezen of je deze volbrengt of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 342341 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:16:
Of je dat nu een sidequest, event of een leuk extratje noemt maakt mij niet veel uit.
Je krijgt een opdracht, en je kan kiezen of je deze volbrengt of niet...
Neuh, maakt mij ook niet uit. En de apprentice is een vreemde eend in de bijt waarvan ik niet weet of dat vaker voorkomt.

Maar qua game mechanics is er wel een duidelijke scheiding tussen quests en events wat wel belangrijk is om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze kome n allicht niet in de quest log dacht ik, maar er staat wel een zilver uitroepteken boven de blacksmith.
Dit lijkt me toch een indicatie voor een soort sidequest. Mja in de full game zal dit snel duidelijk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nieuwe D3 video, deel van de intro van de demon hunter plus een hoop gameplay (enkele nieuwe gebieden):

http://uk.pc.ign.com/articles/122/1222104p1.html

Volgens mij ook enkele nieuwe (niet eerder vertoonde) skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 26351 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:58:
[...]

DPS = damage per second, dus wapensnelheid zit hier al in verrekend, samen met evt extra IAS van je gear. Wat domweg inhoudt dat een wapen met 10dps en x attacks per seconde, net zoveel damage doet als een wapen met 10 dps en y attacks per seconde.
Dit klopt niet, bekijk onderstaande filmpjes even. Is wat mij betreft erg informatief!

YouTube: Diablo 3 - How a Weapon's DPS is Calculated
YouTube: Armada's Diablo 3 Details - Dual Wielding=
YouTube: Armada's Diablo 3 Details - Weapon Based IAS Transfer=

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op zondag 01 april 2012 @ 07:57:
[...]

Heeej Dal, kom niet aan Kwakke he!
Wordt tijd dat jij ook eens HC gaat doen.
Dan moet ik ook zeker? :+

Wat betreft Inferno, ik ben er klaar voor! (mentaal gezien).
Dat het niet meer lineair is zie ik enkel als voordeel. Als Inferno moeilijk genoeg zou zijn is het nog steeds leuk maar progressief toenemende moeilijkheidsgraad komt de replay value ten goede als je het mij vraagt :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06 15:58

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

@Dakreal:
Maar 10 damage per 2 seconden is toch hetzelfde als 5 damage per 1 seconde? (aka 5 dps) (ben @work, kan ff die vids niet bekijken). Zo niet, moeten er andere variabelen meespelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Blitzdoctor op 02-04-2012 14:24 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

dps is dan ook een vrij waardeloze/nietszeggende stat in diablo. Je hebt single target vs. multi target vs. Area of Effect. Je hebt attack speed, en het belangrijkste: Damage per hit. Een traag wapen dat 1 keer per seconde slaat aan 100 dmg (single target) is niet echt effectief als de mobs ieder maar 20 hp hebben.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Dakreal schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:05:
[...]

Dit klopt niet, bekijk onderstaande filmpjes even. Is wat mij betreft erg informatief!

YouTube: Diablo 3 - How a Weapon's DPS is Calculated
Cool :-) En tevens volledig logisch (op de %IAS na dan, zie verderop)
Deze kende ik nog niet. Thanks :-) Dat +IAS% op het ene wapen niet wordt meegeteld voor de IAS van het andere wapen, terwijl +APS (attacks per second) wel, lijkt mij een bug. Beide stats vallen in dezelfde categorie, echter is de ene procentueel en de andere fixed. Het zou me verbazen als dat niet gelijk getrokken wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 02-04-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:45
Boeboe schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:28:
dps is dan ook een vrij waardeloze/nietszeggende stat in diablo. Je hebt single target vs. multi target vs. Area of Effect. Je hebt attack speed, en het belangrijkste: Damage per hit. Een traag wapen dat 1 keer per seconde slaat aan 100 dmg (single target) is niet echt effectief als de mobs ieder maar 20 hp hebben.
Dat zal in Diablo niet echt veel voorkomen.
Daarnaast heeft je gear en buffs (waar je DPS van afhangt) niks te maken met of je aanval AoE of single target is.

Slome vs snelle wapens maakt wel uit als het om resource management gaat.
Snelle wapens zijn leuk als je een bonus krijgt per attack. Bijv. rage generators of attacks met een stun of snare effect.
Slome wapens zijn beter bij damage spells die je (veel) resources kosten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik neem aan dat de skills ook based on total DPS (wat je in je inv ziet) is? Anders heeft het geen nut om dmg in je gear te stacken mocht de skill dmg alleen van het wapen afhankelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379313

Anoniem: 33272 schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:51:
[...]

Je kunt natuurlijk ook even in de TS kijken, google gebruiken of gameplay videos kijken ;)
dat zou idd kunnen, maari k wil me graag laten verrassen nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Boeboe schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:28:
In diablo 2 misschien, in diablo 3 zijn al je damage skills gebaseerd op je weapon damage. Oftewel, je dps is een heel makkelijk nummer om mee te vergelijken omdat zo'n beetje al je damage output hierop is gebaseerd. Natuurlijk is het allemaal situatie afhankelijk, maar het blijft een belangrijke stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgezien van overkill zou je puur naar DPS moeten kunnen kijken. Skills zijn idd based op weapon damage, dus ook AOE skills bijvoorbeeld zullen meeschalen. Heb je een trager wapen met meer damage, dan doet die AOE ook meer damage (maar kun je hem minder vaak doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bosmonster schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:47:
Afgezien van overkill zou je puur naar DPS moeten kunnen kijken.
Als je puur naar de dps stat hoeft te kijken is het wel ERG noobified geworden :/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Boeboe schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:53:
[...]

Als je puur naar de dps stat hoeft te kijken is het wel ERG noobified geworden :/
Als inferno echt zo moeilijk gaat worden als ze claimen, is dit natuurlijk nooit het geval. Buffs, debuffs, heals, damage reduction, crowd control worden dan veel belangrijker dan puur damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil liever gewoon gamen ipv de halve avond met mn rekenmachine en spreadsheet zitten te klooien.

Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, alleen is het alvast berekend voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bosmonster schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:01:
[...]

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil liever gewoon gamen ipv de halve avond met mn rekenmachine en spreadsheet zitten te klooien.

Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, alleen is het alvast berekend voor je.
Je kan je stats scherm zelfs expanden en de ~40 stats zien die er achter de schermen zitten. Als je toch zin hebt in spreadsheets :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Als je de filmpjes in mijn link bekijkt, zul je zien dat dualwielden met sommige wapens minder dps geeft, terwijl de dps van het wapen hoger is. Dus je moet nog steeds opletten of je netto dps er ook op voorruit gaat.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Net een gigantisch wtf momentje beleefd... een stealth invite gekregen voor de beta 8)7
Geen emailtje of zo, gewoon beta toegevoegd aan mijn andere games.

Anyhoo, ik ben uiteraard 'one happy camper' :9

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Voor de DPS discussie:
Betrouwbaarheid is net zo belangerijk aan je DPS...

2 wapens.
1.) flail met 100-1400 damage.
2.) sword met 600-700 damage.

Ik zou altijd voor de 600-700 gaan, omdat dit stabiel vecht. (al is de DPS lager)

Je kan het op HC gewoon niet permiteren een reeks klappen van 100-300 damage te doen.
Dan leech je ineens niet genoeg meer en ben je ineens dood.

Dat was in D2 ook het probleem met Chain lightning.. soms deed je gewoon geen damage en kwamen mobs ineens te dichtbij.

Het zelfde met Attack speed, ik heb het liefst snelle wapens omdat die betrouwbaar zijn.
Langzame wapens zijn "beter" voor lange cd skills, maar heel slecht voor je "gap-fillers of spam skills" zeker als monsters taaier worden. (denk aan shield-block / dodge e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-05 10:49
Kapoen schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:57:
Net een gigantisch wtf momentje beleefd... een stealth invite gekregen voor de beta 8)7
Geen emailtje of zo, gewoon beta toegevoegd aan mijn andere games.

Anyhoo, ik ben uiteraard 'one happy camper' :9
Ook snel mn account gecheckt... Still a sad camper...

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

3xNix schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:46:
Voor de DPS discussie:
Betrouwbaarheid is net zo belangerijk aan je DPS...

2 wapens.
1.) flail met 100-1400 damage.
2.) sword met 600-700 damage.

Ik zou altijd voor de 600-700 gaan, omdat dit stabiel vecht. (al is de DPS lager)

Je kan het op HC gewoon niet permiteren een reeks klappen van 100-300 damage te doen.
Dan leech je ineens niet genoeg meer en ben je ineens dood.

Dat was in D2 ook het probleem met Chain lightning.. soms deed je gewoon geen damage en kwamen mobs ineens te dichtbij.

Het zelfde met Attack speed, ik heb het liefst snelle wapens omdat die betrouwbaar zijn.
Langzame wapens zijn "beter" voor lange cd skills, maar heel slecht voor je "gap-fillers of spam skills" zeker als monsters taaier worden. (denk aan shield-block / dodge e.d.)
Inderdaad, wat een lol was chainlightning altijd. 1-3200 dmg maar wel 7 jumps, alle volle dmg mogelijkheden. Maar soms had je dan toch echt 3 minotaurs achter je aan die je maar niet stuk kreeg.

Ik ben nog benieuwd in hoeverre armor / defence van mobs mee gaat spelen. En hoe dat dan geimplementeerd wordt. Als het -20% is, kan je dus zeker altijd beter voor een sneller wapen gaan, gezien de betrouwbaarheid.

Maar als armor van mobs -400dmg gaat doen, kan het handig zijn om liever de 2 hander met 800-1200 dmg 1 attack / sec te pakken dan de 400-600 dualwield set met 2 attacks / sec.

Een hele lijst argumenten waarom simpelweg DPS neerzetten in je char stats helemaal niet handig is. Naast dat het dualwielden totaal niet overzichtelijk is. Gelukkig is dit allang geconstateerd en zal het, als twitter beloftes iets waard zijn, in de retail allemaal duidelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-06 19:42
Dakreal schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:33:
[...]

Als je de filmpjes in mijn link bekijkt, zul je zien dat dualwielden met sommige wapens minder dps geeft, terwijl de dps van het wapen hoger is. Dus je moet nog steeds opletten of je netto dps er ook op voorruit gaat.
Zal het je nog sterker vertellen. mijn APS (attacks per second) op mijn barb wil nog wel eens wijzigen als ik het offhand wapen in mijn main hand doe, en mijn mainhand wapen in de offhand. zou niets uit mogen maken, maar toch doet het dat wel. scheelt 0.2 APS.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 10:32

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Khiu schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:54:
[...]

Ook snel mn account gecheckt... Still a sad camper...
:( me too....

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Visgek82 schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:14:
[...]

Zal het je nog sterker vertellen. mijn APS (attacks per second) op mijn barb wil nog wel eens wijzigen als ik het offhand wapen in mijn main hand doe, en mijn mainhand wapen in de offhand. zou niets uit mogen maken, maar toch doet het dat wel. scheelt 0.2 APS.
offhand doet minder damage ofzo toch? der is iets mee iig :)

of het is iets van dual wield geeft -25% bonus aan offhand wapens, waardoor je het sterkste wapen in je main hand moet hebben voor de meeste dps

edit: ja weet dat het negatieve bonus is, maar kan niet op het woord komen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dalyxia op 02-04-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Visgek82 schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:14:
... mijn APS (attacks per second) op mijn barb wil nog wel eens wijzigen als ik het offhand wapen in mijn main hand doe, en mijn mainhand wapen in de offhand. zou niets uit mogen maken, maar toch doet het dat wel. scheelt 0.2 APS.
Dat komt omdat je voor dual wield +15% attack speed krijgt. Jouw wapens hebben waarschijnlijk een verschillende attack speed. Als je met je main hand gaat slaan krijg je de attack speed van je main hand +15% en als je met je off-hand gaat slaan krijg je de attack speed van je off-hand +15%. Dus elke keer als je slaat verandert je attack speed. Je wapens omwisselen zonder te slaan heeft logisch genoeg hetzelfde effect.

Je wapens omwisselen verandert niets aan je DPS stat. Blijkbaar wordt DPS netjes uitgerekend door evenveel main als off-hand strikes te tellen.

[ Voor 8% gewijzigd door embee op 02-04-2012 19:20 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:20
Hoe unlock je de gele items die je krijgt van SK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
frye schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:08:
praat met cain, die zal je een quest geven, in die quest moet je 4 items zoeken in verschillende delen van de beta, daarna moet je 10 essences en 5 tooths samen met de 4 questitems en het gele item in je stash doen en een half uur offline gaan, als je dan terug komt is je item identified

of je kan er gewoon met je rechtermuisknop op klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-06 15:24

Voxalizer

Quicksilver Bullets

frye schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:08:
Die unlocken wanneer je level 14 bent.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:11:
[...]

praat met cain, die zal je een quest geven, in die quest moet je 4 items zoeken in verschillende delen van de beta, daarna moet je 10 essences en 5 tooths samen met de 4 questitems en het gele item in je stash doen en een half uur offline gaan, als je dan terug komt is je item identified
En die essences zijn echt een bitch :( Ben er al bijna een week mee bezig...

Hoop dat ze daar echt wat aan gaan doen, dit was in D2 echt veeeuuulll beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Essences?

@hieronder... Dat stond er al.

[ Voor 65% gewijzigd door Jackson Claxon op 02-04-2012 20:46 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-06 19:42
Eh.. je kunt gewoon rechtsklikken op een item om het te identificeren hoor..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Laatst online: 14-04-2024
And you didnt smell the sarcasm in that....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Afbeeldingslocatie: http://a0.twimg.com/profile_images/1291923157/Not-Sure-if-Serious-Or-just-really-sarcastic.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 03-04-2012 10:14 ]

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-05 17:51
Guys even een vraag, is er ook een site die doet aan digital download en daarna hard copy opstuurd? Digital download wil gewoon zeggen dat je al op JP ?! tijden kan gaan spelen das toch weer aantal uurtjes eerder dan 12 uur snachts :P, maar lijkt me ook nog wel leuk om daarna een hard copy te krijgen.

Dus anyone (sorry als dit al 100x gesteld is zat een beetje te kijken maar kon het niet vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jasper 99 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:37:
Guys even een vraag, is er ook een site die doet aan digital download en daarna hard copy opstuurd? Digital download wil gewoon zeggen dat je al op us tijden kan gaan spelen das toch weer 8 uurtjes eerder dan 12 uur snachts :P, maar lijkt me ook nog wel leuk om daarna een hard copy te krijgen.

Dus anyone (sorry als dit al 100x gesteld is zat een beetje te kijken maar kon het niet vinden)
Uhm.. De US loopt 6 tot 9 uur achter op ons, niet voor.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
wait... damn dat is true :P maar ik las ergens dat het eerder kon dan middernacht in eu, en dat je gewoon met je eu account dat kon doen (omdat er een wordwide release time was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er wordt wel meer foute info rondgestrooid hierover.
Volgens mij is het bij elke Blizzard release al stipt 12 uur EU time geweest, daarvoor kan je gewoon helemaal niet inloggen/installeren.

Misschien dat de install het al iets vroeger doet, maar voor de login zal het toch 12 uur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik denk dat je het snelst kan spelen als je een retail versie weet te bemachtigen vóór 12 uur, dan kun je hem namelijk installeren en exact om 12 uur inloggen. Terwijl de digital purchase nog moet decrypten om 12 uur.
Maar waar gaat het over half uurtjes?

Ik heb een CE ge pre-ordered en die zal ik wel tegen de middag van 15 mei ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 342341 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:00:
Er wordt wel meer foute info rondgestrooid hierover.
Volgens mij is het bij elke Blizzard release al stipt 12 uur EU time geweest, daarvoor kan je gewoon helemaal niet inloggen/installeren.

Misschien dat de install het al iets vroeger doet, maar voor de login zal het toch 12 uur zijn.
op een bepaald moment zal blizzard de boel opengooien, op dat moment kan iedereen tegelijkertijd gaan installeren en decrypten (installeren voor DVD, decrypten voor download), beide zullen ongeveer even lang duren heeft een blue gepost. Sinds de meeste webshops de dvd een dag eerder sturen, kun je tegelijkertijd inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Bulls schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:09:
Ik denk dat je het snelst kan spelen als je een retail versie weet te bemachtigen vóór 12 uur, dan kun je hem namelijk installeren en exact om 12 uur inloggen. Terwijl de digital purchase nog moet decrypten om 12 uur.
Maar waar gaat het over half uurtjes?

Ik heb een CE ge pre-ordered en die zal ik wel tegen de middag van 15 mei ontvangen.
retail kun je volgens mij ook pas om 12 uur installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Dalyxia schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:12:
[...]

retail kun je volgens mij ook pas om 12 uur installeren...
De retail kun je installeren zodra je de DVD in je speler stopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-06 09:12
Met een beetje geluk (als de launch pas om 24:00 US tijd is) kun je mogelijk overdag nog de CE bij Mediamarkt/Saturn halen.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
voor iedereen die geen digital pre-order heeft geplaatst maar toch alvast de retail will downloaden om ruim optijd klaar te staan hier de download link.

http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Maarja hoe krijg je een retail die hem op 13 mei al stuurt zodat je hem 14 mei al kan installeren en dan 15 mei 00:00 kan spelen? Volgens mij kan dat toch alleen met digital downloads? Daarom lijkt het mij interessant als er een digital aanbied + hardcopy die ze later versturen, maar niemand kent een site die dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nahjah, waar ik vooral van baal is dat Blizzard ons hier niet toestaat de UK versie aan te schaffen. Ze hebben het daar toch beter voor elkaar, want ze betalen maar 45 GBP, wat momenteel toch €10 goedkoper is voor de pre-order.

Ik ga zelf wel proberen de 15e in een winkel een schijfje te halen. Ik vind de CE wel leuk hoor, maar €80 betalen voor uiteindelijk dezelfde game vind ik toch een beetje overdreven. Nu nog pre-orders zetten en dan hopen dat je de game op tijd binnen hebt heb ik ook niet zo'n zin in. Wat als je em gewoon toch niet op tijd binnen krijgt of de post vertraagd. Zal niet de eerste pre-order zijn die ik niet op tijd binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
djunicron schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:00:
Nahjah, waar ik vooral van baal is dat Blizzard ons hier niet toestaat de UK versie aan te schaffen. Ze hebben het daar toch beter voor elkaar, want ze betalen maar 45 GBP, wat momenteel toch €10 goedkoper is voor de pre-order.

Ik ga zelf wel proberen de 15e in een winkel een schijfje te halen. Ik vind de CE wel leuk hoor, maar €80 betalen voor uiteindelijk dezelfde game vind ik toch een beetje overdreven. Nu nog pre-orders zetten en dan hopen dat je de game op tijd binnen hebt heb ik ook niet zo'n zin in. Wat als je em gewoon toch niet op tijd binnen krijgt of de post vertraagd. Zal niet de eerste pre-order zijn die ik niet op tijd binnen heb.
Ik vind de CE meer dan zijn geld waard, als je nagaat hoeveel speel plezier je aan deze game zal beleven, daar kunnen nog geen 10 verschillende COD's tegen op en dat kost al snel 500 euro. En het gaat mij vooral om de extra's. Dit wordt waarschijnlijk ook de laatste game die ik ooit koop dus afsluiten met een knaller zal ik maar zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 03-04-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik heb 110 euro betaald voor mijn CE. krijg dan wel om middernacht meteen de key doorgemailed.

dan nog. 110 euro geef ik op een avondje stappen ook zo uit.

dus 110 euro voor D3 is :(

weekend niet stappen na release date voor d3 is :)

kortom door D3 hou ik geld over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Flghter1982 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:49:
ik heb 110 euro betaald voor mijn CE. krijg dan wel om middernacht meteen de key doorgemailed.

dan nog. 110 euro geef ik op een avondje stappen ook zo uit.

dus 110 euro voor D3 is :(

weekend niet stappen na release date voor d3 is :)

kortom door D3 hou ik geld over :)
€74,50 hier,.. nog geen dag online de CE en gelijk besteld! ben ik even blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 18:01
BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:50:
[...]

€74,50 hier,.. nog geen dag online de CE en gelijk besteld! ben ik even blij :)
ach 20-30 euro meer maakt me echt niks uit... Het is Diablo, verder zal ik geen cent uitgeven aan games komende 6 maanden. En vrouwen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Heeft iemand nog een beta key over, of wil en kan zijn account tijdelijk delen, ik zou graag al eens willen kijken wat voor moois Blizzard voor ons gemaakt heeft :)

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Bulls schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:38:
[...]

Ik vind de CE meer dan zijn geld waard, als je nagaat hoeveel speel plezier je aan deze game zal beleven, daar kunnen nog geen 10 verschillende COD's tegen op en dat kost al snel 500 euro. En het gaat mij vooral om de extra's. Dit wordt waarschijnlijk ook de laatste game die ik ooit koop dus afsluiten met een knaller zal ik maar zeggen.
Laatste game ooit, waarom dat dan?

Ik denk er zelf ook over om na D3 (wat nog wel even duurt waarschijnlijk) voor een langere tijd het gamen opzij te leggen, maar nooit meer gaat me iets te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Bulls schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:38:
[...]

Het geld boeit me niks maar de extra's nog minder dus ik geloof het wel :).

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
DeepSeven schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:07:
[...]

Laatste game ooit, waarom dat dan?

Ik denk er zelf ook over om na D3 (wat nog wel even duurt waarschijnlijk) voor een langere tijd het gamen opzij te leggen, maar nooit meer gaat me iets te ver.
Omdat ik al tijden geen lol meer beleef in games, voor shooters ben ik te sloom geworden, en meeste games die ik probeer kunnen me nog geen uur boeien. Maar dat komt ook mede door wachten op D3. Na het spelen van de Beta weet ik dat D3 mij wel kan boeien.

Ben ondertussen weer bezig geweest met D2 maar dat is toch meer van "been there done that" Titan Quest is ook nog wel een keer weer leuk maar mist toch iets.

Als ik D3 niet leuk meer kan vinden ben ik bang dat ik geen enkele game meer leuk vind.
Alhoewel GW2 misschien nog wel wat kan worden, maar dat zien we dan ooit nog wel mocht D3 even klaar zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 03-04-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Jackson Claxon schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:12:
[...]
Het geld boeit me niks maar de extra's nog minder dus ik geloof het wel :).
Dit dus. Hoewel de non-fysieke ingame bonussen wel grappig zijn als "look i'm sooo fanboiiyy that i pay for teh CE!!!". Als ze die nou bij de digital pre-order stoppen dan had ik die gewoon braaf betaald.

Het is ook wel zo dat je onzettend veel waar voor je geld krijgt met D3. Maar daarom vind ik niet dat ik meer hoef te betalen dan iedere Amerikaan die de normale editie koopt in de pre-order. Ik had liever dat ze het internationaal $100 maakte dan wat ze nu doen, want 60USD =/= 45 GBP =/= €60.

Maar goed, een beetje moeite op de dag zelf (is totaal niet kosten-effectief, maar goed) draagt alleen maar bij aan de anticipatie uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik vind het zelf niet erg om 110 euro te betalen voor een CE of 60 euro voor een Normale editie.

ondanks veel anderen Game devolopers vind ik blizzard toch elke keer weer een uitblinker met vlag en wimpel. hun games speel ik gewoon het langst van allemaal en wil ze dus graag supporten hierbij.

dat ik dan wat duurder uit ben vind ik totaal niet erg. ze hebben het dubbel en dwars verdient!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Flghter1982 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:34:
ik vind het zelf niet erg om 110 euro te betalen voor een CE of 60 euro voor een Normale editie.

ondanks veel anderen Game devolopers vind ik blizzard toch elke keer weer een uitblinker met vlag en wimpel. hun games speel ik gewoon het langst van allemaal en wil ze dus graag supporten hierbij.

dat ik dan wat duurder uit ben vind ik totaal niet erg. ze hebben het dubbel en dwars verdient!
helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso, je MOET gewoon die Angelic Wings hebben :9~
Oh, en die artwork en Diablo skull zijn ook wel aardig :+ Maar het gaat mij vooral om die wings _O-

Maar goed, als ik de CE nog niet binnen heb van bol.com koop ik hem gewoon digitaal. Als de EU release niet om 00:01 op 15 mei is, maar bijv. om 12:00 op 15 mei, dan wacht ik de postbode wel even af :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:48:
Oh, en die artwork en Diablo skull zijn ook wel aardig :+ Maar het gaat mij vooral om die wings _O-
helemaal mee eens!

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik vind het trouwens nogal wat dat Blizzard nog niet weet hoe ze de release moeten aanpakken...
Ze hebben nog altijd niet laten weten of het nou een 24:00 PDT release wordt (dus 9:00 op de 15e bij ons) of dat ze toch in Europa 24:00 GMT gebruiken. (Dus 01:00 op de 15e bij ons) Hoe dan ook, het ziet er naar uit dat het niet 24:00 op de dagrand van de 14e wordt.

Maar tot nu toe is de enige die op de vraag reageerd Bashiok die op Twitter nu al 2 maal "don't know yet" reageert. Ik vraag me af hoe ze dit intern willen testen ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb trouwens de digital versie van Blizzard gekocht, 60 eu.
Had geen zin in ge-emmer met preorderen en dan niet op tijd leveren en bla bla.

Ik heb deze dus al gedownload, maar mag hem nog niet installeren. Dat zal dan wel om 00.00 pas mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ik heb m'n normale copy maar ingeruild voor een CE... kon het niet laten, moet die wings hebben :D

Nou maar hopen dat ze op tijd leveren... anders gaan er doden vallen :\ (in starcraft 2 om af te reageren)

[ Voor 9% gewijzigd door Blue_Entharion op 03-04-2012 15:32 . Reden: trolololol ]

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 14:39

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Flghter1982 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:34:

Heb jij ook status bezorgd staan bij de gamecardshop?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Mijn CE is al maanden geleden besteld bij Bol, nu maar hopen dat ik hem gewoon krijg en dat er niks is mis gegaan. Hij staat nog steeds op bestelstatus: wordt verwerkt. Zag al wat verhalen van mensen waar het mis was gelopen, dus ik zit nog fingers crossed.

Nu wel blij dat ik hem gelijk bij bekendmaking heb besteld, speel het toch lang genoeg om het die 90 euro waard te maken. Bij Bol ben ik nu overigens wel gewend dat je het gewoon 1 dag voor release hebt, hier maak ik me ook weinig zorgen over. En zo niet, dan begin ik toch lekker op mijn vrije woensdag (+ hemelvaart) met non stop spelen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar goed, als ik de CE nog niet binnen heb van bol.com koop ik hem gewoon digitaal. Als de EU release niet om 00:01 op 15 mei is, maar bijv. om 12:00 op 15 mei, dan wacht ik de postbode wel even af :+
De wings zijn cool, maar de dyes ook :)

Verder vind ik CE gewoon cool om te hebben voor op de kast bij de verzameling speciale edities.

Uiteindelijk wastie toch maar 25 euro duurder ofzo (75 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:35:
[...]

De wings zijn cool, maar de dyes ook :)
Mjah weet nog niet hoe het daar nou mee zit, zijn dyes sowieso single use, of kun je ze blijven gebruiken? Als je 1 dye voor 1 item moet gebruiken dan heb je er geen zak aan natuurlijk :P
Dyes are single use; when you use a color on any piece of armor, it's gone. A player will need to find multiple samples of the same dye to color all of their equipment the same hue. However, the exception to this rule is the Collector's Edition dyes, which are unlimited use.
Interesting :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Baroshir schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:11:
Mijn CE is al maanden geleden besteld bij Bol, nu maar hopen dat ik hem gewoon krijg en dat er niks is mis gegaan. Hij staat nog steeds op bestelstatus: wordt verwerkt. Zag al wat verhalen van mensen waar het mis was gelopen, dus ik zit nog fingers crossed.
Ik heb altijd mijn Blizzard games bij Bol.com bestelt en is altijd goed gegaan. Behalve dit keer met mijn Diablo III CE, maar dat was eigen schuld: ik was op vakantie toen mijn creditcard verliep (de oude, had nieuwe nog niet gekoppeld) en dus konden ze de CE niet 'definitief reserveren'. Eenmaal terug van vakantie was de CE natuurlijk niet meer te bestellen bij Bol. ;(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
FloydRaalte schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:18:
[...]

Heb jij ook status bezorgd staan bij de gamecardshop?
ja dat heb ik ook.

maar er staat ook bij dat licentie nog nageleverd wordt etc.

zal wel goedkomen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:36:
[...]

Mjah weet nog niet hoe het daar nou mee zit, zijn dyes sowieso single use, of kun je ze blijven gebruiken? Als je 1 dye voor 1 item moet gebruiken dan heb je er geen zak aan natuurlijk :P

[...]

Interesting :*)
Precies. Daar heb je de komende 10 jaar plezier van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:38:
[...]

Precies. Daar heb je de komende 10 jaar plezier van :P
Maarja, het waren alleen wit-achtige dyes toch? -O- Als ze nou spierwit & zwart hadden gedaan ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Daar hoef ik me gelukkig geen zorgen om te maken. Heb D3 gekregen bij m'n WoW annual pass. De CE kan dan gewoon later toegevoegd worden :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Chester schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:44:
[...]

Daar hoef ik me gelukkig geen zorgen om te maken. Heb D3 gekregen bij m'n WoW annual pass. De CE kan dan gewoon later toegevoegd worden :P
Plus je krijgt dan nog 4 maanden gratis speeltijd voor WoW (Annual pass only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Shady15 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:46:
[...]

Plus je krijgt dan nog 4 maanden gratis speeltijd voor WoW (Annual pass only).
Jup. Maar dat compenseert mooi die 4 maanden die ik niet ga spelen omdat D3 er is :+

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
WOOHOOOOW
ik kreeg net een mailtje van blizzard dat ik kan beginnen spelen op de beta, nog mensen die vandaag een invite kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:17
Waar verkopen ze de CE? Ik zie hem niet op Bol of Dixons/Dynabyte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
beve schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:56:
WOOHOOOOW
ik kreeg net een mailtje van blizzard dat ik kan beginnen spelen op de beta, nog mensen die vandaag een invite kregen?
Nee helaas nog steeds niet, maar wacht wel op de release... nog een paar weekjes :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Laatst online: 11-06 15:58

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Wel even dubbelchecken of het wel een echt mailtje van Blizzard is ;)
(dus, niet op eventuele links in de mail klikken, maar met de hand naar eu.battle.net gaan en checken of d3 bij je account staat :) )

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Zebby schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:57:
deze is ook niet meer te krijgen.

mischien dat sommige winkels hem appart houden voor midnight release of day release. maar don't hold your hopes up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Zebby schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:57:
Misschien een beetje telaat? ;)

Hoop voor je dat er ergens nog een winkel is die hem heeft, maar ik geef je weinig kans!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:31:
Volgens mij heb je bij de MediaMarkt nog de meeste kans op een CE in de winkel. :)
Het zou me niets verbazen als ze er ook gewoon de hoofdprijs voor vragen. Dat lukt toch wel, iedereen die geen heeft kunnen krijgen zal wel naar een van de mediamarkten gaan om em daar te halen. Ze kunnen er rustig 2x de prijs van de normale versie voor vragen.

Ondanks dat het maar 20 minuten fietsen is voor me, denk ik toch dat ik maar niet naar de MM ga in de avond voor een schijfje. Liever ga ik eens vroeg (11u?) slapen (als dat lukt) en dan zorgen dat om 8:00 de ochtend erop de koffie klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:46

Magic666

No one's neighbour!

Onverwacht mailtje net:
You're Invited: Diablo III Beta Test

Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.
Dat is leuk thuis komen zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:43:
[...]

Maarja, het waren alleen wit-achtige dyes toch? -O- Als ze nou spierwit & zwart hadden gedaan ofzo :'(
http://www.diablowiki.net/File:IconDyeBottledCloud.png

http://www.diablowiki.net/File:IconDyeBottledSmoke.png

Dat zijn dus special edition versies van wit en zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Internal error tijdens het installeren... -O-

Support maar gelijk gemaild }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Kreeg vandaag een Beta Key, lekker op tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWz~
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-06 00:26

JaWz~

haai !

Boeehoee. * JaWz~ wilt ook een betakey! pls blizzard plsss!! O-)

Q9550, 4GB RAM, HD6870, Crucial m4 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
OkkE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:37:
[...]

Ik heb altijd mijn Blizzard games bij Bol.com bestelt en is altijd goed gegaan. Behalve dit keer met mijn Diablo III CE, maar dat was eigen schuld: ik was op vakantie toen mijn creditcard verliep (de oude, had nieuwe nog niet gekoppeld) en dus konden ze de CE niet 'definitief reserveren'. Eenmaal terug van vakantie was de CE natuurlijk niet meer te bestellen bij Bol. ;(
had ik ook voor met bol.com :( --- dan bestel je eens maaaaaaanden op voorhand --
dan maar ergens anders de CE gekocht

ps: hier helaas ook geen verassingsbeta key :(

[ Voor 3% gewijzigd door blahenazo op 03-04-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Leuk die invite maar installeren lukt dus niet vanwege die internal error.
Opnieuw gedownload maar helaas, andere folder dan de default maar helaas.

Dan dus echt maar wachten op de support van Blizzard....
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.