roboreaper schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:09:
[...]
in de beta zijn verschillende side quests, zoals die apprentice vinden.
daarnaast heb je ook nog jar of souls ( 1 min overleven tegen ziek veel skeletjes ) of matriachs bones waar je een ziel tot rust moet brengen.
en nog wel een paar kleine dingetjes. en dat is alleen in de beta, dus zal wel vol zijn van deze dingen.
De apprentice vinden levert niks op (voor zover ik weet, ben 1x teruggegaan, maar meer dan een tekstje kreeg ik niet) en is ook geen objective voor zover ik weet. Dat is een leuke dingetje om te doen, maar geen side quest naar mijn mening.
De rest wat je noemt zijn, wederom, events, geen side quests. Je komt het (random) tegen, rondt het af en je bent klaar. Ook werken deze events op basis van afstand, waarbij je als speler alleen mee doet als je er in de buurt bent. Er zijn geen extra quests die je in de stad kunt oppikken bijvoorbeeld die niet bij de main quest line horen die iets opleveren.
Dit is ook opzettelijk zo gedaan lijkt me, zodat je geen verschillen krijgt in welke quests mensen mee bezig zijn in een multiplayer game.
Angeloonie schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:03:
Het kan in de praktijk gewoon nuttiger zijn om een iets lagere DPS te hebben, maar wel een hogere on-hit damage. Zo voorkom je dat je op een monster van bijv. 20HP met 15 damage 2x moet slaan, dan verspil je 10 damage met je tweede slag. Dan kun je beter een wapen hebben dat 1x 20 damage doet maar langzamer is.
Dat zei ik eerder al. Met snellere wapens heb je minder overkill. Maar bij bosses kan het juist weer interessant zijn om tragere wapens te gebruiken met hogere piek-damage. Voor hoge crits bijvoorbeeld.
[
Voor 25% gewijzigd door
Bosmonster op 02-04-2012 12:58
]