“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 296504
Mijn ce ook bij Amazon uk besteld. Reservatie is aangenomen. Maar meer weet ik ook niet...OkkE schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:47:
Aaarrgghhh!! Ik had ruim op tijd de Collectors Edition pre-ordered bij Bol.com maar door (mijn eigen) fout is die pre-order geannuleerd en nu is die uitverkocht natuurlijk.
Ik moet de CE hebben maar hoef niet perse direct eerste dag te spelen. Het lijkt er op dat 12game.com en Amazon beide nog pre-orders accepteren. Mensen hier ervaring met bestellen van CE's bij een van de twee? Of zou Blizzard zelf ook CE's verkopen tegen die tijd?
Zo droog als die skeletjes naar beneden donderenBulls schreef op maandag 02 april 2012 @ 01:43:
Foul minions! Stay Back, Baaack!
Hope this ledge holds...
The skeleton king?
The power of the falling star awakened me, and soon,
all will suffer as I have suffered! Guards bring me his bones!
Kan het al dromen onderhand
Sowieso kan ik de bèta met een blinddoek op gewoon uitspelen.. Je weet in de Cathedral gewoon precies welk blok wel/niet de uitgang kan bevatten
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
of 12 of 16, maar weet eigenlijk niet hoeveel bandbreedte d3 verstookt. het is wel online only.Anoniem: 379313 schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:51:
[...]
ah oke das wel beter, dan weet ik dat iig moet ik de lan-party dus max. 4 man of 8 man maken als ie uitkomt hahaha
het joinen van friendgames of public games werkt al beter als in d2 vind ik, en dan is het nu nog buggy.
ook al heb ik wel mijn vraagtekens hoe dat allemaal gaat werken straks.
pub games joinen lukt alleen als je char onder lvl 7 is heb ik gemerkt. ben je 7 of hoger dan kunnen er geen games gevonden worden. ( in beta)Dalyxia schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:17:
[...]
of 12 of 16, maar weet eigenlijk niet hoeveel bandbreedte d3 verstookt. het is wel online only.
het joinen van friendgames of public games werkt al beter als in d2 vind ik, en dan is het nu nog buggy.
ook al heb ik wel mijn vraagtekens hoe dat allemaal gaat werken straks.
ik vindt het pub joinen maar een k*t systeem. waarom moest er van de D2 maneir afgeweken worden... nu meot je zoeken op quest. ik voorspel dat je of solo gaat spelen of met vrienden en van de 10.000 games misschien maar 5 pub zijn. ik bedoel. waarom zou je nu nog pub doen als alles quest gerelateerd is
dus als jij al bij act 4 bent en je joined een game waar ze bezig zijn in act 2 kan je gewoon niet bij act 4 komen...
het is gewoon een #^&%*$($ systeem.
Strak plan, ik denk dat ik 3 vrienden optrommel, en dan gewoon met z'n 4en een playthrough doeRocketKoen schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:31:
[...]
In swtor moet zelfs iedereen skippen.
Maar voor het verhaal ben ik toch van plan om normal de 1e keer solo of met mn huisgenoot te spelen.
Daarna wel online.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Klopt dit ja?!roboreaper schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:47:
dus als jij al bij act 4 bent en je joined een game waar ze bezig zijn in act 2 kan je gewoon niet bij act 4 komen...
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Vond ik bij SC2 ook zo raar, heel dat goed werkende game finding systeem eruit gegooid, en iets totaal onhandigs neergezet, je kunt eens niks nieuws spelen, want niemand ziet die gamesroboreaper schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:47:
[...]
pub games joinen lukt alleen als je char onder lvl 7 is heb ik gemerkt. ben je 7 of hoger dan kunnen er geen games gevonden worden. ( in beta)
ik vindt het pub joinen maar een k*t systeem. waarom moest er van de D2 maneir afgeweken worden... nu meot je zoeken op quest. ik voorspel dat je of solo gaat spelen of met vrienden en van de 10.000 games misschien maar 5 pub zijn. ik bedoel. waarom zou je nu nog pub doen als alles quest gerelateerd is
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 20-06 19:21
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Nee, want waarom join je dan een act 2 quest als je act 4 wil doen
Das ongeveer hetzelfde als inloggen met je Barb en dan zeuren dat je niet met je Wizard kan spelen
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 02-04-2012 11:16 ]
Stel, je vrienden zijn niet online en je bent mf runs aan het doen. Meer man ingame zorgt voor betere drops. Dus zoek je een act 2 game op zodat zij nog niet in act 4 kunnen en jij dit dus rustig kan solo kan clearen terwijl het een 4-8 player game is oid. Dat verhoogde in d2 aanzienlijk de kans op drops en werkte prima.Bosmonster schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:15:
[...]
Nee, want waarom join je dan een act 2 quest als je act 4 wil doen
Das ongeveer hetzelfde als inloggen met je Barb en dan zeuren dat je niet met je Wizard kan spelen
Ik vind het ook een beetje lame dat je nu alleen nog maar op quest kan selecteren en niet eens zelf de game kan kiezen welke je joint. Maar het is nou eenmaal niet anders
Dat is dus niet meer het geval. Als je een MF'er bent heb je zelfs grote kans dat je MF naar beneden gehaald wordt omdat het gemiddeld wordt over alle spelers.microoo schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:18:
[...]
Stel, je vrienden zijn niet online en je bent mf runs aan het doen. Meer man ingame zorgt voor betere drops. Dus zoek je een act 2 game op zodat zij nog niet in act 4 kunnen en jij dit dus rustig kan solo kan clearen terwijl het een 4-8 player game is oid. Dat verhoogde in d2 aanzienlijk de kans op drops en werkte prima.
Ik vind het ook een beetje lame dat je nu alleen nog maar op quest kan selecteren en niet eens zelf de game kan kiezen welke je joint. Maar het is nou eenmaal niet anders
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Ik had het ook puur over het d2 systeem en dat ik dat eventueel terug zou willen zien omdat het prima werkte. Hoe het in d3 zit kan ik ( of men) nog niet zeggen puur omdat er eigenlijk maar een quest was die iedereen deed en er nog geen verschil in acts was etc..Tormbo schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:20:
[...]
Dat is dus niet meer het geval. Als je een MF'er bent heb je zelfs grote kans dat je MF naar beneden gehaald wordt omdat het gemiddeld wordt over alle spelers.
We zullen moeten wachten hoe het uitpakt, maar ik ben van mening dat de tweakers gaan spelen waardoor je pubs altijd wel met tweakers onderling kan doen.
klopt, maar het is wel waar dat MF als gemiddelde wordt genomen van alle spelers in d3microoo schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:23:
[...]
Ik had het ook puur over het d2 systeem en dat ik dat eventueel terug zou willen zien omdat het prima werkte. Hoe het in d3 zit kan ik ( of men) nog niet zeggen puur omdat er eigenlijk maar een quest was die iedereen deed en er nog geen verschil in acts was etc..
We zullen moeten wachten hoe het uitpakt, maar ik ben van mening dat de tweakers gaan spelen waardoor je pubs altijd wel met tweakers onderling kan doen.
wat dus irritant is door het hele omgooien van de manier waarop games werken is dat alle events Quest gerelateerd zijn. wil je met je vrienden een boos overdoen voor de lol of omdat de vorige keer het een peic battle was
moe je de quest opnieuw opstarten ipv ff naar het goede act te gaan... zit je in act3 dan kan je niet naar act 2 om de baas te verslaan want die is dal al dood....
ik hoop echt dat die dingen aangepakt gaan worden in later patches of expansions, daar is het nu nog te kort dag voor. want dit haalt veel plezier uit de game als je steeds quit game moet doen om een event te starten
dit dusBulls schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:26:
Ik weet niet of dat in D3 ook wil want je kan niet naar de waypoints als de host ze nog niet unlocked heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door roboreaper op 02-04-2012 11:28 ]
Eh dat is niet helemaal waar. Als je de skeletonking heb verslagen, kan je prima daarna de eerste quest starten (of de crown opnieuw halen oid) en daarna in een nieuwe game gewoon weer de quest voor de skeleton king starten. Dus dat je vast zit aan de volgende act als je een act boss hebt verslagen, klopt niet.roboreaper schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:27:
[...]
klopt, maar het is wel waar dat MF als gemiddelde wordt genomen van alle spelers in d3
wat dus irritant is door het hele omgooien van de manier waarop games werken is dat alle events Quest gerelateerd zijn. wil je met je vrienden een boos overdoen voor de lol of omdat de vorige keer het een peic battle was
moe je de quest opnieuw opstarten ipv ff naar het goede act te gaan... zit je in act3 dan kan je niet naar act 2 om de baas te verslaan want die is dal al dood....
ik hoop echt dat die dingen aangepakt gaan worden in later patches of expansions, daar is het nu nog te kort dag voor. want dit haalt veel plezier uit de game als je steeds quit game moet doen om een event te starten
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ten eerste worden de drops niet meer beter in multi. MF wordt bovendien gedeeld.microoo schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:18:
[...]
Stel, je vrienden zijn niet online en je bent mf runs aan het doen. Meer man ingame zorgt voor betere drops. Dus zoek je een act 2 game op zodat zij nog niet in act 4 kunnen en jij dit dus rustig kan solo kan clearen terwijl het een 4-8 player game is oid. Dat verhoogde in d2 aanzienlijk de kans op drops en werkte prima.
Ten tweede wordt het in multi zo moeilijk dat je dat in je eentje niet meer kunt doen, zoals Blizzard heeft aangegeven.
Ten derde is dit een redelijk asociale manier van spelen om in iemands multiplayer sessie te gaan zitten en totaal iets anders te doen. Dus goed dat dit niet meer kan.
M.a.w. in dit geval ga je gewoon een solo potje spelen of je gaat act 4 runnen met andere MF'ers, wat uiteindelijk toch al een stuk efficienter is. De drops zijn toch persoonlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 02-04-2012 11:33 ]
als je SK als eind baas even ziet.microoo schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:29:
[...]
Eh dat is niet helemaal waar. Als je de skeletonking heb verslagen, kan je prima daarna de eerste quest starten (of de crown opnieuw halen oid) en daarna in een nieuwe game gewoon weer de quest voor de skeleton king starten. Dus dat je vast zit aan de volgende act als je een act boss hebt verslagen, klopt niet.
je verlaat de SK, gaat naar act 2 en halverwege ga je met je vrienden wil je de SK opnieuw verslaan, voor de lol ofzo.
dan moet iemand een neiwue game aanmaken waarbij de laatste Q van act 1 weer actief is.
dat is nog niet zn probleem
je start een game in act 4 en na een tijdje wilt je naar act 3 om een event te doen. dan kan je wel naar act 3 maar omdat je die quest al gedaan hebt kan je niet opnieuw het event starten en zal je dus een nieuwe game moeten aanmaken die voor op bij die quest begint...
Inderdaad. je hebt gelijk.Bosmonster schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:40:
Juist DPS geeft je een goed gemiddelde... Een 5-10 doet evenveel dps als een 7-8 uiteindelijk. Daar is niks misleidends aan...
En volgens mij kun je nòg beter naar attack speed kijken (details tab , attacks per second) , want een wapen met 10 dps met een attack speed van 1.0 zal het slechter doen dan een wapen met 8 dps en een attack speed van 1.67 , bv. die zul je zelf moeten berekenen, want 8 dps x 1.67 = 13.36 dps. ook heeft dat nog te maken met in welke hand je welk wapen hebt (als je kunt dual wielden) , dus een wapen met hoge DPS zegt lang niet altijd dat dit ook vertaald naar meer dps of snellere attacks / casts.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
de DPS die je ziet is al incl IAS etc toch?Visgek82 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:37:
[...]
Inderdaad. je hebt gelijk.
En volgens mij kun je nòg beter naar attack speed kijken (details tab , attacks per second) , want een wapen met 10 dps met een attack speed van 1.0 zal het slechter doen dan een wapen met 8 dps en een attack speed van 1.67 , bv. die zul je zelf moeten berekenen, want 8 dps x 1.67 = 13.36 dps. ook heeft dat nog te maken met in welke hand je welk wapen hebt (als je kunt dual wielden) , dus een wapen met hoge DPS zegt lang niet altijd dat dit ook vertaald naar meer dps of snellere attacks / casts.
En over het joinen en de latere quests doen; het is nog beta en het spel kun je laten denken dat je nog niets hebt gedaan in de game. Dus als je net de SK hebt gedaan en je weer bij quest1 begint, denk de game gewoon dat je daar ook bent en nog niets gedaan hebt. Je bent zeg maar verplicht een quest te hebben.
jar of souls is niet echt een quest gerelateerd event. meer een side quest.anu schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:38:
Volgens mij zijn de bosses gewoon aanwezig als je ze in die sessie nog niet gedaan hebt? Het is helaas niet te testen in de Beta aangezien de enige echte boss ook meteen het laatste stukje van de beta is, maar je kunt na het killen van de SK wel gewoon nog naar de graveyard om bijvoorbeeld de Jar of souls te zoeken?
Aan de andere kant, een nieuwe game is ook snel gemaakt, zeker omdat je met je hele party samen de game kunt verlaten en een nieuwe game kunt aanmaken. Spelers hoeven dus niet 1 voor 1 de game te zoeken en joinen.
nee, veel moeite is het niet. maar ik denk dat het op ten duur gaat irriteren. vooral die gene die d2 hebben gespeeldanu schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:54:
Dat is ook weer waar, wachten op release dus om het zeker te weten.
Aan de andere kant, een nieuwe game is ook snel gemaakt, zeker omdat je met je hele party samen de game kunt verlaten en een nieuwe game kunt aanmaken. Spelers hoeven dus niet 1 voor 1 de game te zoeken en joinen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
De weergegeven DPS is juist Damage Per Second. Dat is dus min damage, max damage, attack speed etc meegenomen.Visgek82 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:37:
[...]
Je kunt je wel afvragen of je meer baat hebt bij een 30 dps met lage attack speed of 30 dps met hoge attack speed. Dit is speler en omgeving afhankelijk.
Over het algemeen zul je met de laatste minder "overkill" hebben en dus efficienter kunnen hack/slashen.
jar of souls is gewoon een event. D3 heeft geen sidequests.roboreaper schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:47:
[...]
jar of souls is niet echt een quest gerelateerd event. meer een side quest.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 02-04-2012 11:58 ]
Anoniem: 26351
DPS = damage per second, dus wapensnelheid zit hier al in verrekend, samen met evt extra IAS van je gear. Wat domweg inhoudt dat een wapen met 10dps en x attacks per seconde, net zoveel damage doet als een wapen met 10 dps en y attacks per seconde.Visgek82 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:37:
[...]
En aangezien alle skills gebaseerd zijn op je DPS, maakt dat dus bijzonder weinig uit.
Het enige wat uitmaakt is wat jij prettiger vindt spelen, wil jij liever veel kleine cijfertjes op je scherm zien vliegen, of wil je minder cijfertjes die hoger zijn.
Het enige wat ik me kan bedenken dat nog kan meespelen, zijn on-hit en on-crit procs, maar het zou mij niet verbazen als ze dat ook mee laten schalen adhv je attack speed.
Heus wel, bijv. de Blacksmith's Apprentice vinden is een sidequest (vind hem maar en ga dan terug naar town, dan heb je een grijs quest-icon op Haedrig. Dit is maar 1 voorbeeld, volgens mij ga je veel meer van dit soort dingen krijgen.Bosmonster schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:57:
[...]
jar of souls is gewoon een event. D3 heeft geen sidequests.
[ Voor 40% gewijzigd door Angeloonie op 02-04-2012 12:06 ]
Anoniem: 342341
De blacksmith zijn apprentice vinden lijkt me wel een side quest, je kan deze ook gaan afgeven voor je naar de kroon gaat zoeken.
en in d3 is het de bedoeling dat je multiplayer speelt om het samenspelen en niet om ego te gaan mfen in een baalrun of zoals vaak gebeurde dat je public act 3 aan het doorlopen bent zonder rush om vervolgens genaamd te worden doordat er een eikel mephisto killed cannot complete quest jeuj
[ Voor 55% gewijzigd door Dalyxia op 02-04-2012 12:12 ]
Neen, dat is dus niet het geval. De skills zijn met (het ruwe) damage berekend. Een 10 damage 1.50 att/sec wapen versus een 15 damage 1 att/sec wapen maakt dus wel degelijk verschil! De eerste zal ondanks 15dps 20 dmg doen bij 200% skills, de ander 30!Anoniem: 26351 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:58:
[...]
En aangezien alle skills gebaseerd zijn op je DPS, maakt dat dus bijzonder weinig uit.
Het enige wat uitmaakt is wat jij prettiger vindt spelen, wil jij liever veel kleine cijfertjes op je scherm zien vliegen, of wil je minder cijfertjes die hoger zijn.
Maar de recast time hangt wel samen met je skills!
Gratis spam skills hebben dus baat bij snelle wapens, je kunt ze dan namelijk veelvoudig gooien en als ze ook nog eens meerdere targets raken is dat de hoogste skill-dps. Maar skills met cooldowns kan je dus maar één keer gebruiken en die hebben profijt van slome wapens, (toch niet spambaar) met hoge damage!
Als je leap, impale, arcane orb of zombies nou één keer per 30 seconden (of 3 uit je hele resource pool) veel of weinig dmg doen maakt toch wel uit!
Dit hele verschil maakt het trouwens alleen maar een interessanter systeem. Maar de afwezigheid van pure "dmg" is onhandig. Maar in de retail versie is al duidelijk gemaakt zijn dmg en dps beide duidelijk weergegeven. Gelukkig maar.
in de beta zijn verschillende side quests, zoals die apprentice vinden.Anoniem: 342341 schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:06:
Zijn er geen sidequests?
De blacksmith zijn apprentice vinden lijkt me wel een side quest, je kan deze ook gaan afgeven voor je naar de kroon gaat zoeken.
daarnaast heb je ook nog jar of souls ( 1 min overleven tegen ziek veel skeletjes ) of matriachs bones waar je een ziel tot rust moet brengen.
en nog wel een paar kleine dingetjes. en dat is alleen in de beta, dus zal wel vol zijn van deze dingen.
En resource generation dan (bij de barb en monk) ? Feit is dat 1h en 2h waarschijnlijk zo goed op elkaar gebalanceerd zijn door Blizzard, dat je gewoon kunt kiezen wat je zelf het fijnste spelen, zonder je druk te maken waar je nu de meeste damage mee doet.Dalyxia schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:07:
bij skills met een hoge cooldown kun je beter een traag wapen hebben, dat is het enige verschil met attack speed nu
[ Voor 30% gewijzigd door DeepSeven op 02-04-2012 12:10 ]
hoe sneller je attack speed hoe meer resources je generate, omdat je signatuur skill een vaste hoeveelheid resources generate per attackDeepSeven schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:10:
[...]
En resource generation dan (bij de barb en monk) ? Feit is dat 1h en 2h waarschijnlijk zo goed op elkaar gebalanceerd zijn door Blizzard, dat je gewoon kunt kiezen wat je zelf het fijnste spelen, zonder je druk te maken waar je nu de meeste damage mee doet.
dit kan natuurlijk op latere levels altijd veranderen maar voor de beta is het toch echt one handers die beter zijn.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
De apprentice vinden levert niks op (voor zover ik weet, ben 1x teruggegaan, maar meer dan een tekstje kreeg ik niet) en is ook geen objective voor zover ik weet. Dat is een leuke dingetje om te doen, maar geen side quest naar mijn mening.roboreaper schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:09:
[...]
in de beta zijn verschillende side quests, zoals die apprentice vinden.
daarnaast heb je ook nog jar of souls ( 1 min overleven tegen ziek veel skeletjes ) of matriachs bones waar je een ziel tot rust moet brengen.
en nog wel een paar kleine dingetjes. en dat is alleen in de beta, dus zal wel vol zijn van deze dingen.
De rest wat je noemt zijn, wederom, events, geen side quests. Je komt het (random) tegen, rondt het af en je bent klaar. Ook werken deze events op basis van afstand, waarbij je als speler alleen mee doet als je er in de buurt bent. Er zijn geen extra quests die je in de stad kunt oppikken bijvoorbeeld die niet bij de main quest line horen die iets opleveren.
Dit is ook opzettelijk zo gedaan lijkt me, zodat je geen verschillen krijgt in welke quests mensen mee bezig zijn in een multiplayer game.
Dat zei ik eerder al. Met snellere wapens heb je minder overkill. Maar bij bosses kan het juist weer interessant zijn om tragere wapens te gebruiken met hogere piek-damage. Voor hoge crits bijvoorbeeld.Angeloonie schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:03:
Het kan in de praktijk gewoon nuttiger zijn om een iets lagere DPS te hebben, maar wel een hogere on-hit damage. Zo voorkom je dat je op een monster van bijv. 20HP met 15 damage 2x moet slaan, dan verspil je 10 damage met je tweede slag. Dan kun je beter een wapen hebben dat 1x 20 damage doet maar langzamer is.
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 02-04-2012 12:58 ]
Je krijgt een opdracht, en je kan kiezen of je deze volbrengt of niet...
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Neuh, maakt mij ook niet uit. En de apprentice is een vreemde eend in de bijt waarvan ik niet weet of dat vaker voorkomt.Anoniem: 342341 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:16:
Of je dat nu een sidequest, event of een leuk extratje noemt maakt mij niet veel uit.
Je krijgt een opdracht, en je kan kiezen of je deze volbrengt of niet...
Maar qua game mechanics is er wel een duidelijke scheiding tussen quests en events wat wel belangrijk is om te weten.
Dit lijkt me toch een indicatie voor een soort sidequest. Mja in de full game zal dit snel duidelijk zijn
http://uk.pc.ign.com/articles/122/1222104p1.html
Volgens mij ook enkele nieuwe (niet eerder vertoonde) skills.
Dit klopt niet, bekijk onderstaande filmpjes even. Is wat mij betreft erg informatief!Anoniem: 26351 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:58:
[...]
DPS = damage per second, dus wapensnelheid zit hier al in verrekend, samen met evt extra IAS van je gear. Wat domweg inhoudt dat een wapen met 10dps en x attacks per seconde, net zoveel damage doet als een wapen met 10 dps en y attacks per seconde.
YouTube: Diablo 3 - How a Weapon's DPS is Calculated
YouTube: Armada's Diablo 3 Details - Dual Wielding=
YouTube: Armada's Diablo 3 Details - Weapon Based IAS Transfer=
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Dan moet ik ook zeker?tollo71 schreef op zondag 01 april 2012 @ 07:57:
[...]
Heeej Dal, kom niet aan Kwakke he!
Wordt tijd dat jij ook eens HC gaat doen.
Wat betreft Inferno, ik ben er klaar voor! (mentaal gezien).
Dat het niet meer lineair is zie ik enkel als voordeel. Als Inferno moeilijk genoeg zou zijn is het nog steeds leuk maar progressief toenemende moeilijkheidsgraad komt de replay value ten goede als je het mij vraagt
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Maar 10 damage per 2 seconden is toch hetzelfde als 5 damage per 1 seconde? (aka 5 dps) (ben @work, kan ff die vids niet bekijken). Zo niet, moeten er andere variabelen meespelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Blitzdoctor op 02-04-2012 14:24 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 26351
Cool :-) En tevens volledig logisch (op de %IAS na dan, zie verderop)Dakreal schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:05:
[...]
Dit klopt niet, bekijk onderstaande filmpjes even. Is wat mij betreft erg informatief!
YouTube: Diablo 3 - How a Weapon's DPS is Calculated
Deze kende ik nog niet. Thanks :-) Dat +IAS% op het ene wapen niet wordt meegeteld voor de IAS van het andere wapen, terwijl +APS (attacks per second) wel, lijkt mij een bug. Beide stats vallen in dezelfde categorie, echter is de ene procentueel en de andere fixed. Het zou me verbazen als dat niet gelijk getrokken wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 02-04-2012 14:29 ]
Dat zal in Diablo niet echt veel voorkomen.Boeboe schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:28:
dps is dan ook een vrij waardeloze/nietszeggende stat in diablo. Je hebt single target vs. multi target vs. Area of Effect. Je hebt attack speed, en het belangrijkste: Damage per hit. Een traag wapen dat 1 keer per seconde slaat aan 100 dmg (single target) is niet echt effectief als de mobs ieder maar 20 hp hebben.
Daarnaast heeft je gear en buffs (waar je DPS van afhangt) niks te maken met of je aanval AoE of single target is.
Slome vs snelle wapens maakt wel uit als het om resource management gaat.
Snelle wapens zijn leuk als je een bonus krijgt per attack. Bijv. rage generators of attacks met een stun of snare effect.
Slome wapens zijn beter bij damage spells die je (veel) resources kosten.
Anoniem: 379313
dat zou idd kunnen, maari k wil me graag laten verrassen nuAnoniem: 33272 schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:51:
[...]
Je kunt natuurlijk ook even in de TS kijken, google gebruiken of gameplay videos kijken
In diablo 2 misschien, in diablo 3 zijn al je damage skills gebaseerd op je weapon damage. Oftewel, je dps is een heel makkelijk nummer om mee te vergelijken omdat zo'n beetje al je damage output hierop is gebaseerd. Natuurlijk is het allemaal situatie afhankelijk, maar het blijft een belangrijke stat.Boeboe schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:28:
dps is dan ook een vrij waardeloze/nietszeggende stat in diablo. Je hebt single target vs. multi target vs. Area of Effect. Je hebt attack speed, en het belangrijkste: Damage per hit. Een traag wapen dat 1 keer per seconde slaat aan 100 dmg (single target) is niet echt effectief als de mobs ieder maar 20 hp hebben.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als je puur naar de dps stat hoeft te kijken is het wel ERG noobified gewordenBosmonster schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:47:
Afgezien van overkill zou je puur naar DPS moeten kunnen kijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als inferno echt zo moeilijk gaat worden als ze claimen, is dit natuurlijk nooit het geval. Buffs, debuffs, heals, damage reduction, crowd control worden dan veel belangrijker dan puur damage doen.Boeboe schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:53:
[...]
Als je puur naar de dps stat hoeft te kijken is het wel ERG noobified geworden
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil liever gewoon gamen ipv de halve avond met mn rekenmachine en spreadsheet zitten te klooien.Boeboe schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:53:
[...]
Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, alleen is het alvast berekend voor je.
Je kan je stats scherm zelfs expanden en de ~40 stats zien die er achter de schermen zitten. Als je toch zin hebt in spreadsheetsBosmonster schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:01:
[...]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil liever gewoon gamen ipv de halve avond met mn rekenmachine en spreadsheet zitten te klooien.
Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, alleen is het alvast berekend voor je.
Als je de filmpjes in mijn link bekijkt, zul je zien dat dualwielden met sommige wapens minder dps geeft, terwijl de dps van het wapen hoger is. Dus je moet nog steeds opletten of je netto dps er ook op voorruit gaat.Boeboe schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:53:
[...]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Geen emailtje of zo, gewoon beta toegevoegd aan mijn andere games.
Anyhoo, ik ben uiteraard 'one happy camper'
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Betrouwbaarheid is net zo belangerijk aan je DPS...
2 wapens.
1.) flail met 100-1400 damage.
2.) sword met 600-700 damage.
Ik zou altijd voor de 600-700 gaan, omdat dit stabiel vecht. (al is de DPS lager)
Je kan het op HC gewoon niet permiteren een reeks klappen van 100-300 damage te doen.
Dan leech je ineens niet genoeg meer en ben je ineens dood.
Dat was in D2 ook het probleem met Chain lightning.. soms deed je gewoon geen damage en kwamen mobs ineens te dichtbij.
Het zelfde met Attack speed, ik heb het liefst snelle wapens omdat die betrouwbaar zijn.
Langzame wapens zijn "beter" voor lange cd skills, maar heel slecht voor je "gap-fillers of spam skills" zeker als monsters taaier worden. (denk aan shield-block / dodge e.d.)
Ook snel mn account gecheckt... Still a sad camper...Kapoen schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:57:
Net een gigantisch wtf momentje beleefd... een stealth invite gekregen voor de beta![]()
Geen emailtje of zo, gewoon beta toegevoegd aan mijn andere games.
Anyhoo, ik ben uiteraard 'one happy camper'
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Inderdaad, wat een lol was chainlightning altijd. 1-3200 dmg maar wel 7 jumps, alle volle dmg mogelijkheden. Maar soms had je dan toch echt 3 minotaurs achter je aan die je maar niet stuk kreeg.3xNix schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:46:
Voor de DPS discussie:
Betrouwbaarheid is net zo belangerijk aan je DPS...
2 wapens.
1.) flail met 100-1400 damage.
2.) sword met 600-700 damage.
Ik zou altijd voor de 600-700 gaan, omdat dit stabiel vecht. (al is de DPS lager)
Je kan het op HC gewoon niet permiteren een reeks klappen van 100-300 damage te doen.
Dan leech je ineens niet genoeg meer en ben je ineens dood.
Dat was in D2 ook het probleem met Chain lightning.. soms deed je gewoon geen damage en kwamen mobs ineens te dichtbij.
Het zelfde met Attack speed, ik heb het liefst snelle wapens omdat die betrouwbaar zijn.
Langzame wapens zijn "beter" voor lange cd skills, maar heel slecht voor je "gap-fillers of spam skills" zeker als monsters taaier worden. (denk aan shield-block / dodge e.d.)
Ik ben nog benieuwd in hoeverre armor / defence van mobs mee gaat spelen. En hoe dat dan geimplementeerd wordt. Als het -20% is, kan je dus zeker altijd beter voor een sneller wapen gaan, gezien de betrouwbaarheid.
Maar als armor van mobs -400dmg gaat doen, kan het handig zijn om liever de 2 hander met 800-1200 dmg 1 attack / sec te pakken dan de 400-600 dualwield set met 2 attacks / sec.
Een hele lijst argumenten waarom simpelweg DPS neerzetten in je char stats helemaal niet handig is. Naast dat het dualwielden totaal niet overzichtelijk is. Gelukkig is dit allang geconstateerd en zal het, als twitter beloftes iets waard zijn, in de retail allemaal duidelijker zijn.
Zal het je nog sterker vertellen. mijn APS (attacks per second) op mijn barb wil nog wel eens wijzigen als ik het offhand wapen in mijn main hand doe, en mijn mainhand wapen in de offhand. zou niets uit mogen maken, maar toch doet het dat wel. scheelt 0.2 APS.Dakreal schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:33:
[...]
Als je de filmpjes in mijn link bekijkt, zul je zien dat dualwielden met sommige wapens minder dps geeft, terwijl de dps van het wapen hoger is. Dus je moet nog steeds opletten of je netto dps er ook op voorruit gaat.
Khiu schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:54:
[...]
Ook snel mn account gecheckt... Still a sad camper...
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
offhand doet minder damage ofzo toch? der is iets mee iigVisgek82 schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:14:
[...]
Zal het je nog sterker vertellen. mijn APS (attacks per second) op mijn barb wil nog wel eens wijzigen als ik het offhand wapen in mijn main hand doe, en mijn mainhand wapen in de offhand. zou niets uit mogen maken, maar toch doet het dat wel. scheelt 0.2 APS.
of het is iets van dual wield geeft -25% bonus aan offhand wapens, waardoor je het sterkste wapen in je main hand moet hebben voor de meeste dps
edit: ja weet dat het negatieve bonus is, maar kan niet op het woord komen
[ Voor 20% gewijzigd door Dalyxia op 02-04-2012 18:43 ]
Dat komt omdat je voor dual wield +15% attack speed krijgt. Jouw wapens hebben waarschijnlijk een verschillende attack speed. Als je met je main hand gaat slaan krijg je de attack speed van je main hand +15% en als je met je off-hand gaat slaan krijg je de attack speed van je off-hand +15%. Dus elke keer als je slaat verandert je attack speed. Je wapens omwisselen zonder te slaan heeft logisch genoeg hetzelfde effect.Visgek82 schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:14:
... mijn APS (attacks per second) op mijn barb wil nog wel eens wijzigen als ik het offhand wapen in mijn main hand doe, en mijn mainhand wapen in de offhand. zou niets uit mogen maken, maar toch doet het dat wel. scheelt 0.2 APS.
Je wapens omwisselen verandert niets aan je DPS stat. Blijkbaar wordt DPS netjes uitgerekend door evenveel main als off-hand strikes te tellen.
[ Voor 8% gewijzigd door embee op 02-04-2012 19:20 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
praat met cain, die zal je een quest geven, in die quest moet je 4 items zoeken in verschillende delen van de beta, daarna moet je 10 essences en 5 tooths samen met de 4 questitems en het gele item in je stash doen en een half uur offline gaan, als je dan terug komt is je item identifiedfrye schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:08:
Hoe unlock je de gele items die je krijgt van SK?
of je kan er gewoon met je rechtermuisknop op klikken
Die unlocken wanneer je level 14 bent.frye schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:08:
Hoe unlock je de gele items die je krijgt van SK?
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
En die essences zijn echt een bitchDalyxia schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:11:
[...]
praat met cain, die zal je een quest geven, in die quest moet je 4 items zoeken in verschillende delen van de beta, daarna moet je 10 essences en 5 tooths samen met de 4 questitems en het gele item in je stash doen en een half uur offline gaan, als je dan terug komt is je item identified
Hoop dat ze daar echt wat aan gaan doen, dit was in D2 echt veeeuuulll beter.
@hieronder... Dat stond er al.
[ Voor 65% gewijzigd door Jackson Claxon op 02-04-2012 20:46 ]
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg

[ Voor 58% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 03-04-2012 10:14 ]
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Dus anyone (sorry als dit al 100x gesteld is zat een beetje te kijken maar kon het niet vinden)
Uhm.. De US loopt 6 tot 9 uur achter op ons, niet voor.Jasper 99 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:37:
Guys even een vraag, is er ook een site die doet aan digital download en daarna hard copy opstuurd? Digital download wil gewoon zeggen dat je al op us tijden kan gaan spelen das toch weer 8 uurtjes eerder dan 12 uur snachts, maar lijkt me ook nog wel leuk om daarna een hard copy te krijgen.
Dus anyone (sorry als dit al 100x gesteld is zat een beetje te kijken maar kon het niet vinden)
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Volgens mij is het bij elke Blizzard release al stipt 12 uur EU time geweest, daarvoor kan je gewoon helemaal niet inloggen/installeren.
Misschien dat de install het al iets vroeger doet, maar voor de login zal het toch 12 uur zijn.
Maar waar gaat het over half uurtjes?
Ik heb een CE ge pre-ordered en die zal ik wel tegen de middag van 15 mei ontvangen.
op een bepaald moment zal blizzard de boel opengooien, op dat moment kan iedereen tegelijkertijd gaan installeren en decrypten (installeren voor DVD, decrypten voor download), beide zullen ongeveer even lang duren heeft een blue gepost. Sinds de meeste webshops de dvd een dag eerder sturen, kun je tegelijkertijd inloggenAnoniem: 342341 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:00:
Er wordt wel meer foute info rondgestrooid hierover.
Volgens mij is het bij elke Blizzard release al stipt 12 uur EU time geweest, daarvoor kan je gewoon helemaal niet inloggen/installeren.
Misschien dat de install het al iets vroeger doet, maar voor de login zal het toch 12 uur zijn.
retail kun je volgens mij ook pas om 12 uur installeren...Bulls schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:09:
Ik denk dat je het snelst kan spelen als je een retail versie weet te bemachtigen vóór 12 uur, dan kun je hem namelijk installeren en exact om 12 uur inloggen. Terwijl de digital purchase nog moet decrypten om 12 uur.
Maar waar gaat het over half uurtjes?
Ik heb een CE ge pre-ordered en die zal ik wel tegen de middag van 15 mei ontvangen.
De retail kun je installeren zodra je de DVD in je speler stopt..Dalyxia schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:12:
[...]
retail kun je volgens mij ook pas om 12 uur installeren...
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe
Ik ga zelf wel proberen de 15e in een winkel een schijfje te halen. Ik vind de CE wel leuk hoor, maar €80 betalen voor uiteindelijk dezelfde game vind ik toch een beetje overdreven. Nu nog pre-orders zetten en dan hopen dat je de game op tijd binnen hebt heb ik ook niet zo'n zin in. Wat als je em gewoon toch niet op tijd binnen krijgt of de post vertraagd. Zal niet de eerste pre-order zijn die ik niet op tijd binnen heb.
Ik vind de CE meer dan zijn geld waard, als je nagaat hoeveel speel plezier je aan deze game zal beleven, daar kunnen nog geen 10 verschillende COD's tegen op en dat kost al snel 500 euro. En het gaat mij vooral om de extra's. Dit wordt waarschijnlijk ook de laatste game die ik ooit koop dus afsluiten met een knaller zal ik maar zeggen.djunicron schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:00:
Nahjah, waar ik vooral van baal is dat Blizzard ons hier niet toestaat de UK versie aan te schaffen. Ze hebben het daar toch beter voor elkaar, want ze betalen maar 45 GBP, wat momenteel toch €10 goedkoper is voor de pre-order.
Ik ga zelf wel proberen de 15e in een winkel een schijfje te halen. Ik vind de CE wel leuk hoor, maar €80 betalen voor uiteindelijk dezelfde game vind ik toch een beetje overdreven. Nu nog pre-orders zetten en dan hopen dat je de game op tijd binnen hebt heb ik ook niet zo'n zin in. Wat als je em gewoon toch niet op tijd binnen krijgt of de post vertraagd. Zal niet de eerste pre-order zijn die ik niet op tijd binnen heb.
[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 03-04-2012 13:39 ]
dan nog. 110 euro geef ik op een avondje stappen ook zo uit.
dus 110 euro voor D3 is
weekend niet stappen na release date voor d3 is
kortom door D3 hou ik geld over
€74,50 hier,.. nog geen dag online de CE en gelijk besteld! ben ik even blijFlghter1982 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:49:
ik heb 110 euro betaald voor mijn CE. krijg dan wel om middernacht meteen de key doorgemailed.
dan nog. 110 euro geef ik op een avondje stappen ook zo uit.
dus 110 euro voor D3 is
weekend niet stappen na release date voor d3 is
kortom door D3 hou ik geld over
ach 20-30 euro meer maakt me echt niks uit... Het is Diablo, verder zal ik geen cent uitgeven aan games komende 6 maanden. En vrouwen...BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:50:
[...]
€74,50 hier,.. nog geen dag online de CE en gelijk besteld! ben ik even blij
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Laatste game ooit, waarom dat dan?Bulls schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:38:
[...]
Ik vind de CE meer dan zijn geld waard, als je nagaat hoeveel speel plezier je aan deze game zal beleven, daar kunnen nog geen 10 verschillende COD's tegen op en dat kost al snel 500 euro. En het gaat mij vooral om de extra's. Dit wordt waarschijnlijk ook de laatste game die ik ooit koop dus afsluiten met een knaller zal ik maar zeggen.
Ik denk er zelf ook over om na D3 (wat nog wel even duurt waarschijnlijk) voor een langere tijd het gamen opzij te leggen, maar nooit meer gaat me iets te ver.
Het geld boeit me niks maar de extra's nog minder dus ik geloof het welBulls schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:38:
[...]
Ik vind de CE meer dan zijn geld waard, als je nagaat hoeveel speel plezier je aan deze game zal beleven, daar kunnen nog geen 10 verschillende COD's tegen op en dat kost al snel 500 euro. En het gaat mij vooral om de extra's. Dit wordt waarschijnlijk ook de laatste game die ik ooit koop dus afsluiten met een knaller zal ik maar zeggen.
Omdat ik al tijden geen lol meer beleef in games, voor shooters ben ik te sloom geworden, en meeste games die ik probeer kunnen me nog geen uur boeien. Maar dat komt ook mede door wachten op D3. Na het spelen van de Beta weet ik dat D3 mij wel kan boeien.DeepSeven schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:07:
[...]
Laatste game ooit, waarom dat dan?
Ik denk er zelf ook over om na D3 (wat nog wel even duurt waarschijnlijk) voor een langere tijd het gamen opzij te leggen, maar nooit meer gaat me iets te ver.
Ben ondertussen weer bezig geweest met D2 maar dat is toch meer van "been there done that" Titan Quest is ook nog wel een keer weer leuk maar mist toch iets.
Als ik D3 niet leuk meer kan vinden ben ik bang dat ik geen enkele game meer leuk vind.
Alhoewel GW2 misschien nog wel wat kan worden, maar dat zien we dan ooit nog wel mocht D3 even klaar zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 03-04-2012 14:15 ]
Dit dus. Hoewel de non-fysieke ingame bonussen wel grappig zijn als "look i'm sooo fanboiiyy that i pay for teh CE!!!". Als ze die nou bij de digital pre-order stoppen dan had ik die gewoon braaf betaald.Jackson Claxon schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:12:
[...]
Het geld boeit me niks maar de extra's nog minder dus ik geloof het wel.
Het is ook wel zo dat je onzettend veel waar voor je geld krijgt met D3. Maar daarom vind ik niet dat ik meer hoef te betalen dan iedere Amerikaan die de normale editie koopt in de pre-order. Ik had liever dat ze het internationaal $100 maakte dan wat ze nu doen, want 60USD =/= 45 GBP =/= €60.
Maar goed, een beetje moeite op de dag zelf (is totaal niet kosten-effectief, maar goed) draagt alleen maar bij aan de anticipatie uiteindelijk.
ondanks veel anderen Game devolopers vind ik blizzard toch elke keer weer een uitblinker met vlag en wimpel. hun games speel ik gewoon het langst van allemaal en wil ze dus graag supporten hierbij.
dat ik dan wat duurder uit ben vind ik totaal niet erg. ze hebben het dubbel en dwars verdient!
helemaal mee eens!Flghter1982 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:34:
ik vind het zelf niet erg om 110 euro te betalen voor een CE of 60 euro voor een Normale editie.
ondanks veel anderen Game devolopers vind ik blizzard toch elke keer weer een uitblinker met vlag en wimpel. hun games speel ik gewoon het langst van allemaal en wil ze dus graag supporten hierbij.
dat ik dan wat duurder uit ben vind ik totaal niet erg. ze hebben het dubbel en dwars verdient!
Oh, en die artwork en Diablo skull zijn ook wel aardig

Maar goed, als ik de CE nog niet binnen heb van bol.com koop ik hem gewoon digitaal. Als de EU release niet om 00:01 op 15 mei is, maar bijv. om 12:00 op 15 mei, dan wacht ik de postbode wel even af
helemaal mee eens!Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:48:
Sowieso, je MOET gewoon die Angelic Wings hebben![]()
Oh, en die artwork en Diablo skull zijn ook wel aardigMaar het gaat mij vooral om die wings
Leven en laten leven!
Ze hebben nog altijd niet laten weten of het nou een 24:00 PDT release wordt (dus 9:00 op de 15e bij ons) of dat ze toch in Europa 24:00 GMT gebruiken. (Dus 01:00 op de 15e bij ons) Hoe dan ook, het ziet er naar uit dat het niet 24:00 op de dagrand van de 14e wordt.
Maar tot nu toe is de enige die op de vraag reageerd Bashiok die op Twitter nu al 2 maal "don't know yet" reageert. Ik vraag me af hoe ze dit intern willen testen ook...
Had geen zin in ge-emmer met preorderen en dan niet op tijd leveren en bla bla.
Ik heb deze dus al gedownload, maar mag hem nog niet installeren. Dat zal dan wel om 00.00 pas mogen.
Nou maar hopen dat ze op tijd leveren... anders gaan er doden vallen :\ (in starcraft 2 om af te reageren)
[ Voor 9% gewijzigd door Blue_Entharion op 03-04-2012 15:32 . Reden: trolololol ]
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.