Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Weet iemand of je characters nu permanent op de server zijn of nog steeds hoe bij D2 na 90 dagen inactief weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

TweakJerommeke schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:17:
Weet iemand of je characters nu permanent op de server zijn of nog steeds hoe bij D2 na 90 dagen inactief weg?
retail versie is nog niet uit maar die 90 dagen had te maken met ladder only chars.

en ladder /non ladder bestaad niet meer. geen char del na 90 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
roboreaper schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:19:
[...]

retail versie is nog niet uit maar die 90 dagen had te maken met ladder only chars.

90 dagen had niet te maken met ladder only, mijn non-ladder waren na 90 dagen ook exipered

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

TweakJerommeke schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:17:
Ik ga er vanuit dat dit een Battle.net 1.0 issue is.
Dit was bij Starcraft namelijk ook zo, maar bij Starcraft II gelukkig niet meer.

Ik heb hier geen bron van, maar ik ga er eigenlijk blindelings van uit dat dit irritante feitje tot het verleden behoort.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:02
Axewi schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:26:
[...]

90 dagen had niet te maken met ladder only, mijn non-ladder waren na 90 dagen ook exipered
Net als bij WoW gaan ze volgens mij permanente chars invoeren, als ik WoW nu weer ga spelen na anderhalf jaar niet gespeeld te hebben, kan ik gewoon met mijn oude chars verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkuppens
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:16
Angeloonie schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 08:57:
[...]

Seriously? Dit is overduidelijk een "noob" fixje omdat die niet snappen wat dat is..
En ook al zou ik het niet weten, dan zou ik daar achter willen komen, niet in titel, maar desnoods in beschrijving/stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Dalyxia schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:27:
[...]

Net als bij WoW gaan ze volgens mij permanente chars invoeren, als ik WoW nu weer ga spelen na anderhalf jaar niet gespeeld te hebben, kan ik gewoon met mijn oude chars verder.
ik ga er idd van uit dat characters blijven.
D2 kwam uit 2001 dus dat kan heel goed een restrictie op battle net zijn geweest.
Vind het op zich geen ramp, blijven de namen ook een beetje vrij haha.
gewoon elke 3 maand inloggen ( niet te snel want dan krijg je een temp ban) en je kan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Axewi schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:29:
[...]

ik ga er idd van uit dat characters blijven.
D2 kwam uit 2001 dus dat kan heel goed een restrictie op battle net zijn geweest.
Vind het op zich geen ramp, blijven de namen ook een beetje vrij haha.
gewoon elke 3 maand inloggen ( niet te snel want dan krijg je een temp ban) en je kan weer.
Namen maken niet uit meer met de battletag. Je kan je characters gewoon noemen wat je wil, en zelfs meerdere eigen chars het zelfde noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

roboreaper schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:19:
[...]

Klopt ja, laatst nog eens ingelogd en mijn full IK Barb straalde mij tegemoet.... good old days ;(
Zou mooi zijn als ik mijn IK barb gewoon kon overpompen naar D3 met vergelijkbare stats en items... 8)7

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bulls schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:07:
[...]

Namen maken niet uit meer met de battletag. Je kan je characters gewoon noemen wat je wil, en zelfs meerdere eigen chars het zelfde noemen.
Je kan zelfs cijfers in je naam gebruiken ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Therapy777 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:16:
Lol de CE is nog te koop bij Castlegamezone:

Adviesprijs: 89,99 €
Prijs: 99,00 €

Daar koop ik sowieso nooit iets, wat een schandaligheid.
Ik kan die website niet eens vinden lol

edit: gevonden, hij staat er niet meer bij overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door Stranglem op 22-03-2012 21:59 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:29

Khaine

Python liefhebber

Het is een beetje vloeken in de kerk, maargoed:

Zijn er meer mensen die vinden dat Blizzard (voor nu althans) de verwachtingen niet echt waar kan maken? Ik heb er nu een X aantal speluren opzitten (om je een beeld te geven, diablo 2 heb ik nog geen dag gespeeld, diablo meer dan 1000 speluren op zitten) en vind er eigenlijk weinig aan.

De formule (bashen met minimale controls, maximale awesomeness) is in mijn ogen wel een beetje uigemolken. Net als binnen het die-hard MMORPG genre waar ongeveer elke quest bestaat uit "versla X" of "Verzamel Y" krijg ik ook hier het idee dat ik overal heen wordt gestuurd om enkel en alleen iets weer aan gort te meppen (in geval van barbarian) of schieten (met mijn deamon hunter). Eigenlijk een beetje rinse-and-repeat. Geen/weinig afwisseling en we hebben dit al eerder gezien.

Vind ik Diablo 3 daarmee een slecht spel? Zeker niet, op wat korte stootjes lagg na speelt alles bijzonder soepel, is de soundtrack lekker duister, heeft men veel oog voor detail en zijn de graphics om van te smullen, maar toch ben ik niet toe aangetrokken. Daar waar ik met Diablo 1 gerust een avond de tijd kwijt kon raken (of warcraft 2 for that matter) heb ik het hier bij de eerstvolgende "town portal" alweer gezien.

Wat is dan toch dat magische verschil? Is het omdat Diablo 1 in feite een nieuw genre introduceerde en D3 dit begrijpelijkerwijs niet doet? Ben ik te oud voor hack 'n slashers? Heb ik teveel spelletjes gespeeld om uberhaupt nog lang achter een PC te hangen?

Zijn er uberhaupt mensen die er ook zo over denken?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Khaine schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:50:

...

Ik heb dat ook wel een beetje, maar komt dat niet omdat er simpelweg niet zoveel te doen is in deze beta? Na een paar SK kills heb je de cathedral en de crypts wel gezien. Het was bij Diablo vooral de constante drang naar vooruitgang (nieuwe gebieden, skills, items) die het verslavend maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=37913393,noline]

Je hebt deels wel gelijk, hoewel ik de beta best wel goed vind... de drang naar meer is er zeker wel hier.
En het is net die item-hunger die het spel zo verslavend maakte, zowel in DI en in DII.

De co-op mode is ook best goed, al is het wennen aan de nieuwe interacties. En PVP komt er ook nog aan.

Toch best wat om naar uit te kijken!

PS: Als je je beta key niet meer gaat gebruiken mag je me altijd een Direct Message sturen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia

Zijn er meer mensen die vinden dat Blizzard (voor nu althans) de verwachtingen niet echt waar kan maken? Ik heb er nu een X aantal speluren opzitten (om je een beeld te geven, diablo 2 heb ik nog geen dag gespeeld, diablo meer dan 1000 speluren op zitten) en vind er eigenlijk weinig aan.

De formule (bashen met minimale controls, maximale awesomeness) is in mijn ogen wel een beetje uigemolken. Net als binnen het die-hard MMORPG genre waar ongeveer elke quest bestaat uit "versla X" of "Verzamel Y" krijg ik ook hier het idee dat ik overal heen wordt gestuurd om enkel en alleen iets weer aan gort te meppen (in geval van barbarian) of schieten (met mijn deamon hunter). Eigenlijk een beetje rinse-and-repeat. Geen/weinig afwisseling en we hebben dit al eerder gezien.

Vind ik Diablo 3 daarmee een slecht spel? Zeker niet, op wat korte stootjes lagg na speelt alles bijzonder soepel, is de soundtrack lekker duister, heeft men veel oog voor detail en zijn de graphics om van te smullen, maar toch ben ik niet toe aangetrokken. Daar waar ik met Diablo 1 gerust een avond de tijd kwijt kon raken (of warcraft 2 for that matter) heb ik het hier bij de eerstvolgende "town portal" alweer gezien.

Wat is dan toch dat magische verschil? Is het omdat Diablo 1 in feite een nieuw genre introduceerde en D3 dit begrijpelijkerwijs niet doet? Ben ik te oud voor hack 'n slashers? Heb ik teveel spelletjes gespeeld om uberhaupt nog lang achter een PC te hangen?

Bijna iedereen probeert D3 te vergelijken met D2, zelfde fout als Starcraft2 vergelijken met starcraft, het zijn wel delen en het speelt af in dezelfde wereld, maar verder moet je het vooral niet met elkaar vergelijken, want het is een compleet andere game die in een compleet andere tijd gemaakt is, D2 in 1999?? of 2000 en D3 dus in 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Dalyxia schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 23:31:
[...]
Bijna iedereen probeert D3 te vergelijken met D2, zelfde fout als Starcraft2 vergelijken met starcraft, het zijn wel delen en het speelt af in dezelfde wereld, maar verder moet je het vooral niet met elkaar vergelijken, want het is een compleet andere game die in een compleet andere tijd gemaakt is, D2 in 1999?? of 2000 en D3 dus in 2012.
Met als verschil dat ik SC1 en SC2 als twee druppels vind lijken. En SC2 is alle opzichten een verbetering is naar mijn mening. (dezelfde gebouwen, units, resources, skills, tech-structuur, basis structuur etc etc) Ze hebben bijna al het goede behouden en hier en daar vernieuwd / uitgebreid.

Blizzard heeft daar ook nooit uitspraken gedaan als "verwacht niet teveel, deel 2 zou wel eens minder kunnen bevallen dan deel 1".

Diablo 2 is gewoon een diepere, beter game dan deel 1. Of het het kwa charme en innovatie wint... meh, nee waarschijnlijk niet. Maar echt heel erg goed waren beide titels wel. Nu zijn we vele jaren verder, ik vind dat er heus geen Diablo 2.5 moet komen, maar het feit dat dit "een andere tijd" is, moet natuurlijk voor de kwaliteit helemaal niets uitmaken. Hoeveel mensen vonden ooit de skill-tree een slecht idee!? Dat de Cube niet altijd te bedienen was zonder handboek, en daarom vervangen wordt ok, prima. Maar ondanks dat wil ik toch graag iets dat nog een beetje op D2 lijkt, dat heb ik niet voor niets tig-jaren gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

(bashen met minimale controls, maximale awesomeness)
Dat is nou juist wat ik leuk vind... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Magic666 op 23-03-2012 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Angeloonie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:53:
Komt gewoon omdat je nu niet verder kan, later komt het spel pas echt los.
Dit!

Ik heb ook toegang tot de beta en heb met 3 classes Leoric verslagen maar dan speel ik het zo weer een tijd niet. Ik heb echt zin om de full version te spelen maar ik denk dat puur het idee dat je nu toch alles voor niets doet me tegen houdt om er echt vol voor te gaan. Als je straks echt kunt spelen en in principe elke mob of elke barrel die je kapot maakt een investering in je char is die blijft (hoe klein ook) dan zal het gevoel van willen spelen ook veel sterker zijn. Voor mij is de beta de bevestiging dat de game goed in elkaar zit, de engine prima in orde is en het gewoon is wat Diablo moet zijn. Als ik vanaf het character selection screen op start game klik dan ben ik letterlijk in 4 seconden in het spel en kan ik spelen. Dat is dan wel met een SSD maar toch.... 15 mei here we come!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Als iemand zijn toegang tot de beta zat is dan wil ik gerust zijn spelplezier overnemen ;)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

NastyNickNL schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:55:
Als iemand zijn toegang tot de beta zat is dan wil ik gerust zijn spelplezier overnemen ;)
Dat wordt lastig aangezien er nu een authenticator aan is gekoppeld (als je die hebt).
Zonder een authenticator zou ik sowieso mijn account niet willen uitlenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

...

Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft rinse en repeat voor nu. Je kunt alleen maar 5 keer hetzelfde doen. Straks in de retail versie is de wereld enorm, heb je meer echte quests en wordt het een stuk uitdagender. Om dan coop te spelen met wat vrienden, zeker op hogere difficulties, dan heb je het ook echt moeilijk en moet je goed nadenken over welke skills je gebruikt, welke gear je draagt, etc.

Het komt wel goed met je :P

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023

De formule (bashen met minimale controls, maximale awesomeness) is in mijn ogen wel een beetje uigemolken.
Even denken, hoeveel ability's gebruikte je ook alweer met Diablo 2 gemiddeld.. Ik denk hooguit 3.. dus nu gebruik je er 7.. das 4 meer.

Tevens.. je speelt een beta, geen compleet spel.
Net als binnen het die-hard MMORPG genre waar ongeveer elke quest bestaat uit "versla X" of "Verzamel Y" krijg ik ook hier het idee dat ik overal heen wordt gestuurd om enkel en alleen iets weer aan gort te meppen (in geval van barbarian) of schieten (met mijn deamon hunter). Eigenlijk een beetje rinse-and-repeat. Geen/weinig afwisseling en we hebben dit al eerder gezien.
Ik denk gewoon dat het Hack&Slash genre niets voor je is als je dit niet ambieerd. En natuurlijk hebben we dit al eerder gezien, daarom heet het diablo 3

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En verder moeten we wel realistisch blijven. Hack 'n slash is nu eenmaal niet het meest intelligente genre...

Het draait vooral om het maximaliseren van je character/gear. Dat zul je uiteindelijk bereiken door eindeloos grinden, bij voorkeur in multiplayer. Dat is in D1 of D2 niet veel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
tim.scheffer schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:04:
[...]

Dat wordt lastig aangezien er nu een authenticator aan is gekoppeld (als je die hebt).
Zonder een authenticator zou ik sowieso mijn account niet willen uitlenen..
hmm jammer dan maar een kleine 2 maandjes wachten dan. Ik had Diablo 2 wel weer geïnstalleerd uit ongeduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
http://us.blizzard.com/en...about/b20/interviews.html

4 leuke reports voor de mensen die het nog niet gezien hebben. Een dagindeling van Bashiok en 3 andere werknemers van Blizzard!

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Stranglem schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:04:

4 leuke reports voor de mensen die het nog niet gezien hebben. Een dagindeling van Bashiok en 3 andere werknemers van Blizzard!
Gelezen ja.... Horror-banen van die gasten :D.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:53

Melkaz

Melkazar

9:00am

After showering and heading upstairs, I clock in and the day begins.

<knip>

10:00pm

I clock out to go home and decide to get in some game time.

Ouch :o

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia

wat een complete nerd is bashiok eigenlijk lol

but we love him :)

en Michael Nicholson heeft een goed idee over cooldowns :) precies wat ik wil, nu nog hopen dat ze het ook implementeren :)

[ Voor 14% gewijzigd door Dalyxia op 23-03-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dalyxia schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:38:
[...]

wat een complete nerd is bashiok eigenlijk lol

but we love him :)

en Michael Nicholson heeft een goed idee over cooldowns :) precies wat ik wil, nu nog hopen dat ze het ook implementeren :)
Weet je wat het is, hij heeft van zijn hobbie zijn werk gemaakt. En verdiend waarschijnlijk genoeg geld voor wat ie doet ;-) Wij werken om onze hobbie te kunnen financieren.

Verkijk me er niet op :) Maar van je hobbie je werk maken is voor mij wel een pluspunt :P

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 23-03-2012 13:59 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je je niet moet verkijken op de salarissen. Misschien zijn ze bekend bij een publiek, maar dat maakt hun salarissen niet ineens hoger. Hij blijft maar een community manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo bizar zien die dagen er niet uit. Mijn dagen zijn niet veel anders.
Soms op tijd naar huis, soms misschien wel wat eerder, maar zeker ook dagen van 12 a 13 uur.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Mad-Matt schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:00:
Zo bizar zien die dagen er niet uit. Mijn dagen zijn niet veel anders.
Soms op tijd naar huis, soms misschien wel wat eerder, maar zeker ook dagen van 12 a 13 uur.
Bizar niet qua tijden maar ik ben niet echt jaloers. Klinkt allemaal geweldig voor een aantal wellicht, ik heb er weinig mee eigenlijk. Vrij beperkt allemaal... Is natuurlijk ook maar één dag.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Tjah alleen heb ik geen sportschool op mijn werk. Ook weleens zitten gamen tijdens werkuren :)

[ Voor 8% gewijzigd door NastyNick op 23-03-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzy2.0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-08 09:57
ik vind het een beetje lullig om te vragen maar is er toevallig iemand hier die een beta account heeft dat ik voor een middagje zou kunnen lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
ozzy2.0 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:51:
ik vind het een beetje lullig om te vragen maar is er toevallig iemand hier die een beta account heeft dat ik voor een middagje zou kunnen lenen?
kan niet meer, is nu authenticator voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzy2.0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-08 09:57
DrParanoid schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:07:
[...]

dat is toch alleen als je die een gelinked hebt aan je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

[...]

Misschien kan het in de topicwaarschuwing want mensen blijven vragen.

Wat betreft de interviews, we hebben in ieder geval wel allemaal een baan waar we GoT kunnen checken :P

Edit:
ozzy2.0 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:10:
[...]

Ja, maar je gaat toch niet je gebruikersnaam en ww uitlenen zonder authenticator?

[ Voor 28% gewijzigd door Dennis_1987 op 23-03-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
ozzy2.0 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:10:
[...]

Volgens mij wel? Geen idee, maar volgens mij is er niemand hier die geen authenticator gelinked heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Geldt natuurlijk niet voor iedereen. Als je geen authenticator gebruikt kun je je account nog steeds delen (met risico's, dat wel).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-08 17:10
Wel met google gezocht en op GOT search, maar is er iemand die een recente BETA build op een macbook pro early 2011 heeft geprobeerd. Indien ja hoe ging dat>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
KarmaPolice schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:07:
Wel met google gezocht en op GOT search, maar is er iemand die een recente BETA build op een macbook pro early 2011 heeft geprobeerd. Indien ja hoe ging dat>?
Misschien is het handig om de specs erbij te zetten? Er zijn vast wel verschillende setups van macbook pro's. Daarnaast zijn de minimum systemrequirements bekend. Deze staan ook voor Mac erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Not supported:

GMA 950
GMA X3100
nVidia 7300/7600
ATI x1600/1900
nVidia Quadro FX 4500

Jouw Macbook pro is denk ik een ATI HD 6000 serie?
Dus dan werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 19:28
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:13:
[...]

Not supported:

GMA 950
GMA X3100
nVidia 7300/7600
ATI x1600/1900
nVidia Quadro FX 4500

Jouw Macbook pro is denk ik een ATI HD 6000 serie?
Dus dan werkt het prima.
Dat zijn sowieso vrij oude kaarten. Dus neem aan dat een mac van net een jaar oud wel wat beters als dat in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai zelf op een macbook pro late 2008. Daar draait ie met alles low redelijk. Bij een vriend met een macbook pro uit 2010 of early 2011 weet niet meer precies welke die heeft draait alles op max soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:19:
[...]
Ik draai zelf op een macbook pro late 2008. Daar draait ie met alles low redelijk. Bij een vriend met een macbook pro uit 2010 of early 2011 weet niet meer precies welke die heeft draait alles op max soepel.
Hmm... bij mij draait hij op een 13" macbook pro van 2010 zelfs met alles op minimum niet soepel :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:02
Er zit natuurlijk ook een groot verschil tussen de 13" en 17". Ik heb het helaas nog niet kunnen proberen op mijn MBP 2010 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Lol, ik kom gewoon nu al een "gold earning guide"voor Diablo 3 tegen in reclamebanners op ander sites, hoe kun je zoiets nu serieus nemen zonder dat een game uberhaupt al uit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

anu schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:01:
Lol, ik kom gewoon nu al een "gold earning guide"voor Diablo 3 tegen in reclamebanners op ander sites, hoe kun je zoiets nu serieus nemen zonder dat een game uberhaupt al uit is :P
Die heb ik ook een paar keer voorbij zien komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
toch vreemd, ik klik buyout op een wapen, om vervolgens een message te krijgen dat ik ben outbid op dat wapen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Dalyxia schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:22:
toch vreemd, ik klik buyout op een wapen, om vervolgens een message te krijgen dat ik ben outbid op dat wapen.....
Misschien is dat als degene die al geboden had op het wapen een maximumbod had gegeven dat groter is dan de buyout? Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik denk dat het in dat geval eerlijker is als de eerste bieder wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Thyranys schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:39:
[...]

Misschien is dat als degene die al geboden had op het wapen een maximumbod had gegeven dat groter is dan de buyout? Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik denk dat het in dat geval eerlijker is als de eerste bieder wint.
vind ook dan dat ze de maximum bet niet hoger mogen zetten als de buyout prijs....

OMG, tormentor en ik komen net het lijk en de uitgebrande karavan van WARRIV tegen...... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 00:18:
[...]

vind ook dan dat ze de maximum bet niet hoger mogen zetten als de buyout prijs....

OMG, tormentor en ik komen net het lijk en de uitgebrande karavan van WARRIV tegen...... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Inderdaad, die kwam ik pas ook tegen met Anu. Dropt ook een lore boekje trouwens waar die een klein stukje verteld over de stranger die hij geholpen op de dark wanderer te jagen :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Laatst online: 21:54
Het viel me op dat ik maandag nog een authenticatorcode moest opgeven, maar daar na niet meer. Anderen ook gemerkt?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
BjornE schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 09:01:
Het viel me op dat ik maandag nog een authenticatorcode moest opgeven, maar daar na niet meer. Anderen ook gemerkt?
Dat hoort.. zolang je op dezelfde PC speelt waarbij het IP nummer naar het Internet niet veranderd hoef je maar af en toe de code op te geven. Is bij WoW al een tijdje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle macs van de laatste jaren kunnen het gewoon draaien. Ik draai hrm zelfs op mn 11" Air 2011 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

viel me net pas op, als je New Tristram in loopt zie je nog wat bloederige voetstappen van het bloed waar je doorheen loopt. Leuk detail :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BjornE schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 09:01:
Klopt inderdaad, als je naar je battle.net account gaat, op internet, dan kun je in het security menu een optie aanvinken, waarbij een game/bèta elke keer om de authenticator code vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Hmm... Beta lijkt hier niet meer op te willen starten. "Updating tools 0%" en verder doet hij helemaal niks :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:02

ChUcKiE

Dus........

Iemand trouwens al eens gekeken naar de site: ff weggehaald dan maar

Het is me via die website gelukt om ook eindelijk de beta te kunnen spelen.
Ik weet niet of het geheel legaal is, dan exuses en haal de link maar weg. Het biedt wel voor de overigen zonder beta key de mogelijkheid om voor 15 mei Diablo 3 te kunnen spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door ChUcKiE op 25-03-2012 11:23 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
Lijkt me een gehackte versie van de serversoftware en dus illegaal. Denk niet dat Tweakers het OK vindt om illegale servers te posten. Hoewel het natuurlijk prettig is dat je nu de beta hebt kunnen ervaren vrees ik toch dat je de link beter weg kunt halen :)

Sowieso draaien ze een vrij oude versie van de software, dus je mist een aantal features. Ook werken vaak dingen zoals de AI van de monsters niet of niet optimaal...

[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 25-03-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19
Speelde ik gisteren met me HC wizard van lvl 8 met nog iemand. We liepen in zo'n grot met all die vleermuizen en die grote vleermuizen. In ieder geval ik zag een rare elite met nog een hoop anderen beesten en ik loop er naar toe om er midden in te staan, om dan die wind skill te gebruiken, wordt ik gekilled in 1 sec. Leekt wel of die elite een soort move deed.En die anderen gast was ook zo dood. :'( :( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 18:54
Waarschijnlijk was dat een soort van firebat hij strooit vuur op de grond en die doet dikke damage als je erin gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Games schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:37:
Speelde ik gisteren met me HC wizard van lvl 8 met nog iemand. We liepen in zo'n grot met all die vleermuizen en die grote vleermuizen. In ieder geval ik zag een rare elite met nog een hoop anderen beesten en ik loop er naar toe om er midden in te staan, om dan die wind skill te gebruiken, wordt ik gekilled in 1 sec. Leekt wel of die elite een soort move deed.En die anderen gast was ook zo dood. :'( :( ;w
Mjelnir schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:46:
Waarschijnlijk was dat een soort van firebat hij strooit vuur op de grond en die doet dikke damage als je erin gaat staan.
Molten heet dat en die doet inderdaad enorm veel damage als je er in staat, maar om de zoveel seconden is er ook een explosie die AoE damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr50.50
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:23
Voor degene die nog een CE willen bemachtigen, hier is hij nog te reserveren!

http://www.next-level.nl/?content=product&pid=22949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
Leuk maar net iets te ver rijden van uit dordt en weer terug. Ik verwacht dat ik hem bij e-plaza kan ophalen anders mediamarkt nacht verkoop. Mocht beide niet lukken dan koop ik hem digitaal de normale versie. Wil persee de volgende ochtend of midnight kunnen spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:02
Jackson Claxon schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:40:
Hmm... Beta lijkt hier niet meer op te willen starten. "Updating tools 0%" en verder doet hij helemaal niks :D.
Heb ik nu ook :/ iemand met een oplossing of zijn de servers gewoon down?
Diablo III.exe als administrator gerund en 2 minuten laten staan en het werkte weer :)

[ Voor 13% gewijzigd door Junia op 25-03-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Mr50.50 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:25:
Voor degene die nog een CE willen bemachtigen, hier is hij nog te reserveren!

http://www.next-level.nl/?content=product&pid=22949
Je denkt toch niet echt dat als je nu nog een CE pre-ordered dat je 'm daadwerkelijk krijgt? bij dit soort major titles moet je dat echt maanden en maanden van tevoren doen..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Visgek82 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:10:
[...]

Je denkt toch niet echt dat als je nu nog een CE pre-ordered dat je 'm daadwerkelijk krijgt? bij dit soort major titles moet je dat echt maanden en maanden van tevoren doen..
Hoeft niet, elke shop krijgt een aantal toegewezen en als ze dat nog niet allemaal vergeven hebben dan kun je ze gewoon orderen. Nu moet de webshop wel bijhouden hoeveel er "verkocht" worden dus dat is een beetje aan hun of het accuraat is.

Bij Bol waren ze een tijdje op de site, en nu niet meer, dus neem ik aan dat ze weer door een voorlopige aantal heen zijn.

Maar zeker weten doe je het nooit idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij DB kost de normale versie maar 46 euro
http://www.dynabyte.nl/activision-diablo-4.html

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Junia schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:49:
[...]

Heb ik nu ook :/ iemand met een oplossing of zijn de servers gewoon down?
Diablo III.exe als administrator gerund en 2 minuten laten staan en het werkte weer :)
Kut-Windows inderdaad... Hier begreep mijn schrale Windows machine het ook na een aantal keer opstarten. Wat een rotzooi is het ook :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Deze morgen mailtje gekregen voor de beta van Path of Excile, dit zal de tijd zeer goed doden in afwachting tot 15 mei! :)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Visgek82 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:10:
[...]
Ik heb 2x de CE besteld bij mycom in januari. Wel meteen met ideal betaald. Omdat ik hoorde dat er een hoop orders van mycom geannuleerd waren heb ik ze toch maar even gebeld om m'n order te checken.

Die stond er gelukkig nog gewoon in. Vond de opmerking van de vriendelijke dame aan de telefoon wel grappig. "Ja ik zie dat ie op dit moment is uitverkocht maar 15 mei verwachten we hem weer" :+

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Morrar schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:21:
Lijkt me een gehackte versie van de serversoftware en dus illegaal. Denk niet dat Tweakers het OK vindt om illegale servers te posten. Hoewel het natuurlijk prettig is dat je nu de beta hebt kunnen ervaren vrees ik toch dat je de link beter weg kunt halen :)
Gehackte? Zelf geschreven bedoel je (ik ga ervan uit dat het om Mooege ging). Voor zover ik weet bevat deze server geen Blizzard code en lijkt me dus niet illegaal. Blizzard gaat er vrij snel achteraan als er iets illegaals voor hun software gemaakt wordt, zoals Teknogods voor SC2 hadden gedaan. Deze server is echter alweer een tijdje in de running.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
JohnnyV76 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 07:56:
[...]

Ik heb 2x de CE besteld bij mycom in januari. Wel meteen met ideal betaald. Omdat ik hoorde dat er een hoop orders van mycom geannuleerd waren heb ik ze toch maar even gebeld om m'n order te checken.

Die stond er gelukkig nog gewoon in. Vond de opmerking van de vriendelijke dame aan de telefoon wel grappig. "Ja ik zie dat ie op dit moment is uitverkocht maar 15 mei verwachten we hem weer" :+
ja dat had ik met BOL heb ze toen ook even een bevestiging gestuurd met de vraag of die van mij op 15 geleverd wordt.
en dat was het geval :)
Duis ik hoef nu alleen me mail af te wachten en de op de 15de even mijn brievenbus in de gaten te houden :) of deurbel

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Khiu schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:41:
[...]

Gehackte? Zelf geschreven bedoel je (ik ga ervan uit dat het om Mooege ging). Voor zover ik weet bevat deze server geen Blizzard code en lijkt me dus niet illegaal. Blizzard gaat er vrij snel achteraan als er iets illegaals voor hun software gemaakt wordt, zoals Teknogods voor SC2 hadden gedaan. Deze server is echter alweer een tijdje in de running.
Zelf geschreven op basis van blizzard zijn code.
Het is hun bedoeling om de beta te laten draaien voor mensen zonder beta key, op zich heel mooi voor de mensen die geen beta acces hebben en toch willen proberen.
Maar lijkt mij niet dat het de bedoeling van blizzard is!
Heb je wel eens zo'n server geprobeerd?
Ai is niet in orde, drops kloppen van geen kant enz enz.
Lijkt me niet dat blizzard het leuk vind, het is namelijk niet representatief voor de echte beta ( en dus voor d3 )

dus of het illegaal is weet ik niet maar 1 ding is zeker: het is niet wenselijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axewi schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:58:
[...]

Zelf geschreven op basis van blizzard zijn code.
Het is hun bedoeling om de beta te laten draaien voor mensen zonder beta key, op zich heel mooi voor de mensen die geen beta acces hebben en toch willen proberen.
Maar lijkt mij niet dat het de bedoeling van blizzard is!
Heb je wel eens zo'n server geprobeerd?
Ai is niet in orde, drops kloppen van geen kant enz enz.
Lijkt me niet dat blizzard het leuk vind, het is namelijk niet representatief voor de echte beta ( en dus voor d3 )

dus of het illegaal is weet ik niet maar 1 ding is zeker: het is niet wenselijk!
Het is wel wenselijk voor mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

We hebben inmiddels de site draaien en er hebben al veel GoTers zich aangemeld op www.gotd3.nl. Uiteraard zijn we nog aan het werken aan de site en aan het forum maar daar zullen jullie geen last van hebben. Mijn vraag is wie gaat guild leader worden? De zelfde persoon(en) als in D2? of wat? Ik heb uiteindelijk deze gegevens nodig om het roster uit te draaien. Lijkt me wel handig dat er een guild leader wordt gekozen die weet van aanpakken ook als we eens leuk een pvp battle gaan opzetten tegen een ander team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Laatst online: 21:54
Ik denk dat het goed is daar snel een knoop over door te hakken:
1) Kies een leiding en de rest moet daar in mee, of
2) Laat iedereen die zich heeft aangemeld bepalen waar het guild zich op richt en kies daar de leiding bij.

Beiden is goed, zolang maar duidelijk is waar het guild voor staat. Dat is nu nog onduidelijk (maar wel logisch).

Ik heb vrede met beiden ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Het is leuk om een guild te maken, maar ik denk op zich niet dat het heel veel impact gaat hebben behalve een naampje hoor. Arena battles zullen rating of lvl afhankelijk zijn. en PvP kan alleen in die arena's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Klopt wat je zegt Dakreal maar ik vind een guild vaak meer in houden dan alleen pvp battle's en wie weet welke opties er nog in komen bij die Arena battle's dan willen wij er toch op voorbereid zijn niet dan? Tevens houd de guild ook in dat we behulpzaam zijn voor mede GoT leden kwa eventueel loot/lenen of wat dan ook of levelen of hoe dat dadelijk ook in D3 zal zijn :P en dan is het toch prettig dat er een persoon is die de kar een beetje trekt niet? Dit was in de D2 GoT guild meen ik ook hoor.

Ik zal er wel een topic over openen op gotd3.nl denk dat het hier niet echt gepast is?

[ Voor 8% gewijzigd door Reflow op 26-03-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Mee eens, guild in diablo is leuk en gezellig, maar je doet er echt niet veel mee behalve met regelmaat wat runs/pvp doen waarschijnlijk. Altijd wel goed om een leader/officers aan te wijzen om eventuele "vreemde" snuiters eruit te gooien, maar that's it lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Khiu schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:41:
[...]

Het is bereikt het met sniffen van het netwerkverkeer en het reverse engineeren van de client. Beiden is niet toegestaan. Ook is het niet toegestaan met je client naar niet Blizzard-servers te connecten (hiervoor moet je ook je client aanpassen en ook dát is niet toegestaan).

Al met al zijn er nogal wat voorwaarden die geschonden worden ;) Genoeg om je account volledig te bannen als ze erachter komen.

Illegaal is natuurlijk wel iets heel anders. Denk niet dat de politie zich hiermee bezig gaat houden ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 26-03-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Dat maakt het hoogstens illegaal wat de ontwikkelaars hebben gedaan, maar het runnen van de server of het praten erover niet.
Verder hoef je je client niet aan te passen, je moet alleen een snelkoppeling aanmaken.

edit:

Hmmm, had je edit niet gezien, nvm dus...

[ Voor 12% gewijzigd door Khiu op 26-03-2012 11:39 ]

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Khiu schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:38:
Dat maakt het hoogstens illegaal wat de ontwikkelaars hebben gedaan, maar het runnen van de server of het praten erover niet.
Verder hoef je je client niet aan te passen, je moet alleen een snelkoppeling aanmaken.

edit:

Hmmm, had je edit niet gezien, nvm dus...
je moet je snelkoppeling aanpassen zodat hij het standaard server adres omzeilt en naar een alternatief adres verwijst waar een private server op draait.

Nee klinkt inderdaad een heel stuk beter als je het zo stelt :+

edit: maar even serieus, ik snap best dat mensen die private server willen proberen.
voordat ik beta toegang had heb ik het ook geprobeerd om de sfeer te kunnen opvangen.
maar het lijkt me niet gepast om het op tweakers te hebben over mogelijk illegale servers.

[ Voor 18% gewijzigd door Axewi op 26-03-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
Tja het was niet mijn bedoeling om een hele discussie over illegaal of onwenselijk te starten... Het gaat in ieder geval tegen het beleid van Blizzard in lijkt me. En volgens mij vind Tweakers het dan ook niet fijn als over dat soort zaken gepraat wordt op het forum.

Overigens lijkt die server en site alweer plat te liggen, dus ik denk dat daarmee de discussie niet heel veel zin meer heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:13:
[...]

Het is bereikt het met sniffen van het netwerkverkeer en het reverse engineeren van de client. Beiden is niet toegestaan. Ook is het niet toegestaan met je client naar niet Blizzard-servers te connecten (hiervoor moet je ook je client aanpassen en ook dát is niet toegestaan).

Al met al zijn er nogal wat voorwaarden die geschonden worden ;) Genoeg om je account volledig te bannen als ze erachter komen.

Illegaal is natuurlijk wel iets heel anders. Denk niet dat de politie zich hiermee bezig gaat houden ;)
Zijn landen waar dat allemaal niet illegaal is hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

In de US mag het in ieder geval niet. bnetd heeft toen de rechtzaak verloren en dat ging precies om dit geval voor de vorige diablo's.

Pirated versies van games op gecrackte servers is toch ook niet legaal? Daarbij, als je al het spel koopt dan koop je daarbij niet het recht om het spel zelf aan te passen en via eigen servers Blizzard te omzeilen.

Lijkt mij ook dat deze servers niet op dit forum thuis horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
de server mag waarschijnlijk niet, maar je host file bijv editten (zelfde als een shortcut..) om naar een andere server te connecten is niet strafbaar toch.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
En waar gaat dit over, kijk WoW om geen fee te willen betalen zeg ik OK, maar D3 hoef je maar 1x te kopen en kun je altijd blijven spelen. Dat ga je toch niet op een 1 of andere homebrew server spelen die toch niet 100% klopt met mob spawners en loot etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
Ja ik vindt alles moet gewoon via de officiële server gebeuren. Enige wat ik wel zie gebeuren dat er mods gemaakt gaan worden. Maar wordt natuurlijk niet officieel ondersteunt. Maar dat zien we verloop van tijd wel wat daarmee gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:06:
En waar gaat dit over, kijk WoW om geen fee te willen betalen zeg ik OK, maar D3 hoef je maar 1x te kopen en kun je altijd blijven spelen. Dat ga je toch niet op een 1 of andere homebrew server spelen die toch niet 100% klopt met mob spawners en loot etc.
Is gewoon de nieuwsgierigheid van de mensen die geen beta access hebben lijkt me. Niet zo heel raar, zou ik ook doen als ik niet via Anu al had kunnen spelen. Ook al komt het misschien niet helemaal overeen met de beta, het is toch leuk om wat rond te lopen en een beetje te ervaren hoe de gameplay is. Daarbij zal de beta ook niet geheel overeenkomen met de retail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:12

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

pstalman schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:08:
de server mag waarschijnlijk niet, maar je host file bijv editten (zelfde als een shortcut..) om naar een andere server te connecten is niet strafbaar toch.
Je host file editen is geen shortcut, je bent een eigen lokale DNS record aan het maken meer niet..
En nee dat is niet illegaal dat is lokaal op je eigen pc..

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:19:
Deze morgen mailtje gekregen voor de beta van Path of Excile, dit zal de tijd zeer goed doden in afwachting tot 15 mei! :)
Heb je er nog friend invite's bij gekregen :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
BoY-z0nDeRMaN schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:01:
[...]

Je host file editen is geen shortcut, je bent een eigen lokale DNS record aan het maken meer niet..
En nee dat is niet illegaal dat is lokaal op je eigen pc..
i know, maar de werking zou het zelfde kunnen zijn. :*)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben gisteren weer even een Wizard en Demon Hunter begonnen in patch 15, maar ik merk eigenlijk amper verschil met de moeilijkheidsgraad en champions. De eerste 4 levels is het een beetje uitdagend, maar zodra je een lvl 4/5 skill hebt gaat het ineens een stuk makkelijker allemaal. Ook lees ik overal dat je veel meer bosses tegenkomt.. Nou, dan heb ik denk ik telkens pech, komt niets tegen :+ Hooguit 1-2 in een hele playthrough :P

Maar goed, zo af en toe weer eventjes spelen zorgt er voor dat je de wijzigingen een beetje bijhoudt en bij de release niet ineens tegen rare dingen aanloopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Angeloonie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:29:
Ben gisteren weer even een Wizard en Demon Hunter begonnen in patch 15, maar ik merk eigenlijk amper verschil met de moeilijkheidsgraad en champions. De eerste 4 levels is het een beetje uitdagend, maar zodra je een lvl 4/5 skill hebt gaat het ineens een stuk makkelijker allemaal. Ook lees ik overal dat je veel meer bosses tegenkomt.. Nou, dan heb ik denk ik telkens pech, komt niets tegen :+ Hooguit 1-2 in een hele playthrough :P

Maar goed, zo af en toe weer eventjes spelen zorgt er voor dat je de wijzigingen een beetje bijhoudt en bij de release niet ineens tegen rare dingen aanloopt :+
je overal dps is meer dan gehalveerd, kwam je in patch 14 makkelijk op 70-85 dps, zit je nu moeite te doen voor 30 dps, samen met dat de monsters meer damage doen en je bijna geen ringen meer vind is het een stuk uitdagender, maar solo in een 4p game is nog steeds te doen met de juiste skills. maar tegen een groep archers, samen met 2 of 3 summon luitjes aanlopen zonder degelijke CC of AoE spell ga je het dus echt wel moeilijk mee krijgen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:38:
[...]

je overal dps is meer dan gehalveerd, kwam je in patch 14 makkelijk op 70-85 dps, zit je nu moeite te doen voor 30 dps, samen met dat de monsters meer damage doen en je bijna geen ringen meer vind is het een stuk uitdagender, maar solo in een 4p game is nog steeds te doen met de juiste skills. maar tegen een groep archers, samen met 2 of 3 summon luitjes aanlopen zonder degelijke CC of AoE spell ga je het dus echt wel moeilijk mee krijgen nu
Ik weet het niet, maar ik zit op lvl 9 geloof ik al op 30DPS. En zo heel moeilijk was dat niet, heb niets gecraft, en totaal nog geen focus op INT/DEX gedaan :P Gewoon met random items, dus er lijkt geen verschil met de vorige patch (voor de wipe had ik ook al 70+DPS op een Wizard, en enige verandering is volgens mij crafting items op een hoger level?)
Misschien is het in een 4-player game wel wat lastiger nog idd. Maar tot nu toe geen last gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:38:
[...]

Het is inderdaad wel wat uitdagender geworden, maar nog steeds erg goed te doen. Mn lvl12 barb doet ongeveer 33dps en er is nog gear te vervangen voor stukken met meer strength. De tijden van 60+dps echter zijn over, en als je bij de SK even niet oplet en op de verkeerde plek staat, doet het zeer >:).

Archers op zich zijn goed te doen, of keihard ranged nuken of er midden tussen in springen :D

Gisteren ook nog een playthrough gedaan met de Wizard (ik ben normaal een melee-speler), en ik heb voor het eerst het idee dat ik een Wizard-type leuk vind. En wederom vind ik het erg leuk dat skills soms complete revamps krijgen met een rune, bijv. Ray of Frost + Sleet Storm.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.