Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

RocketKoen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:31:
[...]

echte builds heb je niet meer he.
Alleen bepaalde combinaties van gear, skills en runes.
Maar binnen 30 seconden kun je die allemaal aanpassen.
jup. achteraf een goede keuze van blizzard.

alle skils geconcentreerd op CC en shakelen naar een "boss build" als de tijd rijp is. ook al denk ik dat het niet hun eerste bedoeling was om eht zo te implementeren, maar meer weg stappen van het D2 systeem en van het respeccen

ik zal het wel gaan missen. verschillende chars maken met verschillende builds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
roboreaper schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:44:
[...]
alle skils geconcentreerd op CC en shakelen naar een "boss build" als de tijd rijp is.
Dan raak je wel deze MF buff kwijt: "Defeating an Elite pack has increased your Magic Find and Gold Find. This effect ends if you change skills."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:53:
Ohja die dyes :P

Gelukkig zit er ook wit en zwart en grijs tussen waarschijnlijk :P + de speciale dye van de Collector's edition
Zou je gear dan kunnen verven als je ce hebt en vervolgens verkopen aan iemand die geen ce heeft?
Zou wel een markt voor zijn denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Vandro schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:49:
[...]

Dan raak je wel deze MF buff kwijt: "Defeating an Elite pack has increased your Magic Find and Gold Find. This effect ends if you change skills."
dat weet ik. dat heeft blizzard extra moeten inplementeren nadat heel veel mensen voor een boss fight skills switchte .

nieuwe skill systeem is slim maar ook dom tegelijkertijd. geen respecs of geheel nieuw char nodig voor andere build. maar door het switchen van skills kan je op elke situatie je build aan passen. om dat te ontmoedigen kregen we eerst cool downs op ge switchte skils

iedereen zeurde dat cooldowns te lang duurde ( dus zitten te niksen en wachten tot je skills weer beschikbaar worden.)

cooldowns naar beneden, maar ter compensatie MF bonus voor champ packs. waarbij skills switch die bonus reset...

ze weten gewoon niet hoe ze het skill systeem willen hebben dus krijg je deze rare praktijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-07 21:09
Derr_Hans schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:25:
ik zeg, stop een optie under interface menu..

Show Helm on/off fixed :D

Armor in D3 heeft nog meer horns nodig...
Daar hebben ze de "vanishing dye" al voor :D

http://us.battle.net/d3/en/item/vanishing-dye

Heel leuk bedacht die dyes trouwens. _/-\o_

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

GibMaster schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:56:
[...]

hahaha EPIC, die had ik nog niet gezien.. zou het ook kunnen op wapens _/-\o_ :9~ ( ik weet het er staat armor) :(

[ Voor 4% gewijzigd door roboreaper op 21-03-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

GibMaster schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:56:
[...]

Doet me denken aan de stat bug van D2, je item dragen, maar toch niet, maar toch weer wel :D

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
roboreaper schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:54:
[...]

dat weet ik. dat heeft blizzard extra moeten inplementeren nadat heel veel mensen voor een boss fight skills switchte .

nieuwe skill systeem is slim maar ook dom tegelijkertijd. geen respecs of geheel nieuw char nodig voor andere build. maar door het switchen van skills kan je op elke situatie je build aan passen. om dat te ontmoedigen kregen we eerst cool downs op ge switchte skils

iedereen zeurde dat cooldowns te lang duurde ( dus zitten te niksen en wachten tot je skills weer beschikbaar worden.)

cooldowns naar beneden, maar ter compensatie MF bonus voor champ packs. waarbij skills switch die bonus reset...

ze weten gewoon niet hoe ze het skill systeem willen hebben dus krijg je deze rare praktijken
Het skillsysteem werkt prima zo hoor. De korte cd die erop zit zorgt er voor dat je toch een soort van build blijft behouden. En dat je de MF/GF bonus kwijtraakt als je switched vind ik niet meer dan logisch.

Wat zijn er rare praktijken? Mag best een penalty opzetten voor switchen. Hell, wat mij betreft mag die MF/GF bonus zelfs expiren als je xx secondes geen combat hebt gehad.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
Blue_Entharion schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:10:
[...]

Doet me denken aan de stat bug van D2, je item dragen, maar toch niet, maar toch weer wel :D
heel vervelend :P
ga je dood, moet je eerst weer onmogelijk stapelen met de +str charms om je gear te dragen die +str heeft.
Ach er zaten wel meer onzichtbaarheid bugjes in d2 (aura stack anyone) :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
- edit.. dit hoort in onderstaand topic -
lolwut? verkeerde topic....

[ Voor 77% gewijzigd door Dakreal op 21-03-2012 12:35 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Dakreal schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:20:
Beste mensen, even een vraagje. Ik ben met wat vrienden een guild aan het opzetten en wij willen op de drempel toch ff DS door. Is DS normal vergelijkbaar qua tacts met de dungeonfinder?
Het wow forum: Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 257

maar normal is goed te doen als iedereen oplet en niet zoals in LFR probeert te bruteforcen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7
Krijg net een mailtje van Bol.com dat ik een bèta-key gewonnen heb? Heb nergens aan meegedaan behalve een pre-order van de Collector's Edition geplaatst in oktober? :P Nu heb ik er dus 2..

Hebben meer mensen een key gekregen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Nee was het maar zo.. heb lang zat geprobeerd er één te krijgen, heb de moed opgegeven.. en ik heb bij mycom besteld dus dat is wel jammer..

[ Voor 8% gewijzigd door Reflow op 21-03-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reflow schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:47:
Nee was het maar zo.. heb lang zat geprobeerd er één te krijgen.. en ik heb bij mycom besteld dus dat is wel jammer..
Je hebt nu geen bèta key? Bij deze wel, check je DM.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 21-03-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-10-2024
ik zoek al een tijdje na een key..als je hem weg doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oehhh me me me ! :+

Wat heeft de update ons gebracht? En welkom terug Derr_Hans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

@Reflow, dacht al dat je naam me bekend voorkwam... Lucky bastard met je beta key jong :P Ga je Jacky jaloers maken?

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Angeloonie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:50:
[...]

Je hebt nu geen bèta key? Bij deze wel, check je DM.
Thanks dit is helemaal vet! :) Heb hem direct geactiveerd!

@Blue_Entharion: Haha kwam mijn naam je nu bekend voor? :P zit toch al een hele poos op tweakers.. wist niet dat jij hier ook was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Potverdikke.

Sinds maandag me Beta Key, tot nu toe nog niet echt kunnen spellen door alle serverproblemen. Ik weet het is een beta, dit soort dingen zijn te verwachten. Maar toen ik de Beta key kreeg dacht ik "Tjakkaa, nu kan ik spelen!", maar nee :/ The Waiting Continues...

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ik sta ook nog open voor een beta key als iemand er vanaf wil, Voor mij is het zowiezo wachten tot er weer een CE te pre-orderen is *voor een redelijke prijs* die op tijd levert.

@Reflow Joah, ook al ff hoor, hoezo ben jij "Expert in webdevelopment"? Wis nie da jij da kon.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Blue_Entharion schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:05:
Ik sta ook nog open voor een beta key als iemand er vanaf wil, Voor mij is het zowiezo wachten tot er weer een CE te koop is *voor een redelijke prijs* die op tijd levert.

@Reflow Joah, ook al ff hoor, hoezo ben jij "Expert in webdevelopment"? Wis nie da jij da kon.
Haha begint een beetje offtopic te worden dus even om het af te sluiten: Ja tuurlijk kan ik dat.. heb niks voor niks die opleiding gevolgt in Eindhoven ;) multimedia ook photoshop :)

Kom je ook bij GoT guild? begint al aardig te groeien namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Reflow schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:07:
[...]

Haha begint een beetje offtopic te worden dus even om het af te sluiten: Ja tuurlijk kan ik dat.. heb niks voor niks die opleiding gevolgt in Eindhoven ;) multimedia ook photoshop :)

Kom je ook bij GoT guild? begint al aardig te groeien namelijk!
Dan zouden we eigenlijk eens een projectje moeten doen, zo ik het begrijp ben je wel webdesigner, ik ben developer.

On-topic: Wat is de site voor die GoT guild, dan meld ik me wel aan :)

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Wat ik nu nog niet gelezen heb (en ik sluit niet uit dat ik het gewoonweg niet gezien heb...) is of er ladder en non-ladder komt?

Weet iemand daar iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Blue_Entharion schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:09:
[...]

Dan zouden we eigenlijk eens een projectje moeten doen, zo ik het begrijp ben je wel webdesigner, ik ben developer.

On-topic: Wat is de site voor die GoT guild, dan meld ik me wel aan :)
gotd3.nl is wel nog in ontwikkeling maar wij staan open voor ideeën!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb van Bol.com alleen een betalingsherinnering binnen :(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 29-08 21:27
hmm Ik heb ook de CE besteld bij bol maar geen beta key gezien hoor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
gaspit schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:12:
Wat ik nu nog niet gelezen heb (en ik sluit niet uit dat ik het gewoonweg niet gezien heb...) is of er ladder en non-ladder komt?

Weet iemand daar iets van?
Omdat Diablo 3 online online is, bestaat er geen non-ladder meer.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Diversity schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:20:
hmm Ik heb ook de CE besteld bij bol maar geen beta key gezien hoor :P.
idem terwijl ik hem toch al een hele lange tijd in pre order heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stranglem schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:21:
[...]

Diablo 2 Ladder en Non-Ladder was ook online, dus dat argument raakt kant noch wal ;)

Maar de Ladder in D2 was het vooral om de economy weer te "resetten", de dupers verziekten het altijd weer, en dan was een nieuw ladder seizoen de manier om het weer naar 0 terug te brengen. Als extra duwtje om dan niet gewoon non-ladder te gaan spelen had je de Ladder Only items, zodat iedereen toch weer Ladder ging spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 21-03-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Stranglem schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:21:
[...]

non ladder was ook gewoon online....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Toch wel raar de ladder eigenlijk, volgens mij is levl 60 halen niet eens moeilijk.... (D2 ladder op levl)

Het moeilijke is Inferno uitspelen en je char min-maxen .. of komt dat ook in de ladder te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

3xNix schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:26:
Toch wel raar de ladder eigenlijk, volgens mij is levl 60 halen niet eens moeilijk.... (D2 ladder op levl)

Het moeilijke is Inferno uitspelen en je char min-maxen .. of komt dat ook in de ladder te staan?
ladder zit niet meer in D3 zover bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Angeloonie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:24:
[...]

Diablo 2 Ladder en Non-Ladder was ook online, dus dat argument raakt kant noch wal ;)

Maar de Ladder in D2 was het vooral om de economy weer te "resetten", de dupers verziekten het altijd weer, en dan was een nieuw ladder seizoen de manier om het weer naar 0 terug te brengen. Als extra duwtje om dan niet gewoon non-ladder te gaan spelen had je de Ladder Only items, zodat iedereen toch weer Ladder ging spelen.
Ben in de war met online en offline characters inderdaad.

Grappig dat niemand alsnog antwoord geeft op de bovenstaande vraag. Nu wel :)

Bashiok heeft een lange tijd geleden blijkbaar gezegd dat een ladder functie niet nodig is voor PvE. In diablo 2 was dat wel voor de end-game. Nu heb je aparte end-gamae in Diablo 3. Een ladder kan misschien wel komen voor PvP. Deze informatie is wel van een tijd geleden.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Vroeg het me eigenlijk af, omdat er ook races naar max lvl (99) werden gedaan (incl prizes vanuit blizzard voor de eerste). Dat kostte nog behoorlijk wat tijd en moeite van veel mensen iig, maar was fun om te doen.
Leek me wel aardig om dat met tweakers te doen gezien het grote animo voor deze game.

Maar inderdaad was het voornamelijk bedoeld vs dupen en dat zou dan nu inderdaad niet meer nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
gaspit schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:30:
Vroeg het me eigenlijk af, omdat er ook races naar max lvl (99) werden gedaan (incl prizes vanuit blizzard voor de eerste). Dat kostte nog behoorlijk wat tijd en moeite van veel mensen iig, maar was fun om te doen.
Leek me wel aardig om dat met tweakers te doen gezien het grote animo voor deze game.

Maar inderdaad was het voornamelijk bedoeld vs dupen en dat zou dan nu inderdaad niet meer nodig zijn.
Ik ga in alle rust genieten, als je gaat rushen krijg je amper wat mee. Kan later ooit nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

gaspit schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:30:

In classic D2 was het niet echt een race naar 99, meer een marathon. Er zijn nauwelijks mensen op HC die dat voor LoD hebben gehaald (projecten als GERbarb en GERsorc ten spijt). In D3 ben je na hell gewoon lvl 60, in D2 was je nog VER verwijderd als je act 4/5 had voltooid op hell en had een ladder ook meer nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Dat was cool toen, GERbarb vs RUSbarb, GERbarb heeft toen gewonnen, de allereerste lvl99

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:14
Stranglem schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:17:
[video]

Nieuwe video van alle tiergear in het spel. Sommigen zien er echt supermooi uit. Zeker de Barb vind ik het mooiste.

Maar welke tiers zijn voor welk niveau? En ik zat te denken van hoe je nou moet weten welke tier je draagt ingame zonder het online op te zoeken, maar dat is eigenlijk irrelevant.

@bovenstaande site. Ziet er heel mooi uit.
Holy crap, hoe kan je na Barbarian tier 13 armor nog een mooier vinden, gewoon super!!, al vond ik een tier 14 armor met betere stats dan hield ik die fijn aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik ben benieuwd hoe het er gemixt uit zal zien, gelukkig kun je dan met dye nog wat matchen, dus zal het wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4241234476#1
We’re working hard on balancing and testing Diablo III, and one of the major components is making sure that the end game experience is fun and exciting. We’d like to share a few of our goals for end game:

We have an enormous number of skill build combinations, and we want a lot of those skill builds to be viable and interesting
While there are millions of skill builds available to players, we don’t want players swapping skills regularly to beat specific encounters as they come up
We don’t want repeatedly running specific three-minute chunks of the game to be the most efficient way to acquire gear for your character
While a three-minute run shouldn’t be the most efficient, we also don’t want you to feel like it’s a two-hour commitment every time you sit down to play
Bosses should still feel worth killing

Nephalem Valor is one of the major new systems in Diablo III and it kicks in at level 60. Keep in mind that this is still in testing and we’re still working out the details. Here’s how it currently works internally: Rare and Champion packs already have great loot on them. By killing a Rare or Champion pack, not only do you get their loot, but you’ll also receive a buff granting you increased magic find and gold find. However, if you change a skill, skill rune, passive, or leave the game, the buff disappears. As an extra reward, if you kill a boss while this buff is active, you’ll receive extra loot drops from that boss.

The exact amount of magic find and gold find provided by the buff is still being reviewed, as is the amount of extra loot you get from a boss while the buff is active. We’re also playing around with whether or not the buff stacks, what the duration should be, and whether or not it should persist through death. We want to make sure the buff is strong enough to make staying in your current game more rewarding than creating a new game. At the same time, if the buff is too strong, it risks making shorter play sessions feel not worthwhile.

We expect this system will encourage players to stick with a skill build of their choice, select an area of the game they enjoy, and sweep it for rare and champion packs on their way to a boss, finishing off a run with a boss that’ll be worth killing. If you wanted a shorter play session you could be done at that point, but if you have more time, the path of least resistance would ideally be to stay in the same game and make your way towards the next boss.
Zeer interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Wow! Nephalem Valor is echt handig voor grinden en handig om niet in een sleur te raken omdat je rewarded wordt om door te spelen! Echt goed!

Waarom pas @ 60? Waarschijnlijk omdat je anders sowieso die buff gaat krijgen tijdens het doorspelen van het spel. En pas bij 60 moet je keuzes maken omtrent waar je gaat grinden.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

While there are millions of skill builds available to players, we don’t want players swapping skills regularly to beat specific encounters as they come up
Dit gaat toch wel gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Maar als je die buff hebt/krijgt van een Rare/Champion pack, dan kill je toch de volgende Rare/Champion pack? Waarom zou je naar een boss gaan? Die Rares/Champions droppen veel betere stuff, helemaal als je zo'n buff hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Cthulhu schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:52:
Maar als je die buff hebt/krijgt van een Rare/Champion pack, dan kill je toch de volgende Rare/Champion pack? Waarom zou je naar een boss gaan? Die Rares/Champions droppen veel betere stuff, helemaal als je zo'n buff hebt
Op een gegeven moment ben je door de rares heen en moet je toch naar een boss.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Bashiok: We’re working hard on balancing and testing Diablo III, and one of the major components is making sure that the end game experience is fun and exciting. We’d like to share a few of our goals for end game:
■ We have an enormous number of skill build combinations, and we want a lot of those skill builds to be viable and interesting
■ While there are millions of skill builds available to players, we don’t want players swapping skills regularly to beat specific encounters as they come up
■ We don’t want repeatedly running specific three-minute chunks of the game to be the most efficient way to acquire gear for your character
■ While a three-minute run shouldn’t be the most efficient, we also don’t want you to feel like it’s a two-hour commitment every time you sit down to play
■ Bosses should still feel worth killing

Nephalem Valor is one of the major new systems in Diablo III and it kicks in at level 60. Keep in mind that this is still in testing and we’re still working out the details. Here’s how it currently works internally: Rare and Champion packs already have great loot on them. By killing a Rare or Champion pack, not only do you get their loot, but you’ll also receive a buff granting you increased magic find and gold find. However, if you change a skill, skill rune, passive, or leave the game, the buff disappears. As an extra reward, if you kill a boss while this buff is active, you’ll receive extra loot drops from that boss.

The exact amount of magic find and gold find provided by the buff is still being reviewed, as is the amount of extra loot you get from a boss while the buff is active. We’re also playing around with whether or not the buff stacks, what the duration should be, and whether or not it should persist through death. We want to make sure the buff is strong enough to make staying in your current game more rewarding than creating a new game. At the same time, if the buff is too strong, it risks making shorter play sessions feel not worthwhile.

We expect this system will encourage players to stick with a skill build of their choice, select an area of the game they enjoy, and sweep it for rare and champion packs on their way to a boss, finishing off a run with a boss that’ll be worth killing. If you wanted a shorter play session you could be done at that point, but if you have more time, the path of least resistance would ideally be to stay in the same game and make your way towards the next boss.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 14:10
Ik vind het een goed idee. Heb je ook ineens een echte MF run ipv korte sprintjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:02
h8bal schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:56:
Ik vind het een goed idee. Heb je ook ineens een echte MF run ipv korte sprintjes :)
mits goed uitgewerkt, vind eigenlijk dat die buff dan permanent is totdat je een skill switched of game leaved en dat de buff stacked zodat niet de snelste chars het beste mf-en, dus dat je als trage WD ook kans hebt om de boss te bereiken voordat je buff afgelopen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Ik vind die armors allemaal te veel op WoW armors lijken. Gelukkig gaat het mij meer om de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Stranglem schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:54:
[...]

Op een gegeven moment ben je door de rares heen en moet je toch naar een boss.
Dan maak je een volgend game waar je die buff krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 14:10
Ik vermoed (lees:hoop) dat die inderdaad blijvend is en niet zoals een shrine boost in D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die mf shrines zijn er ook in D3, die duren alleen maar 3min (+25%mf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Cthulhu schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:01:
[...]

Dan maak je een volgend game waar je die buff krijgt ;)
Dan is het denk ik toch rendabeler om eerst nog even de boss te verslaan met je superMFbuff en daarna pas een nieuwe game te starten.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja, we zullen zien hoe het werkt, maar mf op gear is dus niet nodig na lvl60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Cthulhu schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:05:
Ja, we zullen zien hoe het werkt, maar mf op gear is dus niet nodig na lvl60
Jawel. Oude systemen blijven nog steeds van kracht als ik het goed begrepen heb. Dus dit stackt met je MF gear.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
is het nu nog mogelijk om games private te maken? is zie die optie nergens meer en iedereen in me friends list kan altijd joinen. of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Flghter1982 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:20:
is het nu nog mogelijk om games private te maken? is zie die optie nergens meer en iedereen in me friends list kan altijd joinen. of zie ik iets over het hoofd?
Ik vind ook dat ze dit een beetje vreemd hebben aangepakt. Bij de Opties is er bij Social een vinkje dat je kan uitzetten wat bepaalt of friends je games mogen joinen zonder uitnodiging of niet. Maar dat per spel doen lijkt dus niet meer mogelijk... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Thyranys schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:22:
[...]

Ik vind ook dat ze dit een beetje vreemd hebben aangepakt. Bij de Opties is er bij Social een vinkje dat je kan uitzetten wat bepaalt of friends je games mogen joinen zonder uitnodiging of niet. Maar dat per spel doen lijkt dus niet meer mogelijk... toch?
Nee je kan een game starten en daarna open to public doen, verder is het dus altijd friends only behalve als je dat vinkje aan of uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Als iemand op mijn account wil spelen: Die is vanavond bezet ;) Oom wil ff D3 spelen. Vanaf morgen is die weer beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:20:
Nou mij zal je niet meer zien vanavond.

De account waar ik op zat is terug naar de eigenaar denk ik zo, ging eraf met melding dat iemand anders is ingelogged. Had ik dat geweten dan had je AL mijn gear gekregen...

Enfin hopelijk win ik nog ergens een beta of word ik invited en anders tot in mei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:05
Stranglem schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:17:
[video]

Nieuwe video van alle tiergear in het spel. Sommigen zien er echt supermooi uit. Zeker de Barb vind ik het mooiste.

Maar welke tiers zijn voor welk niveau? En ik zat te denken van hoe je nou moet weten welke tier je draagt ingame zonder het online op te zoeken, maar dat is eigenlijk irrelevant.

@bovenstaande site. Ziet er heel mooi uit.
heeft de WD zweet voeten misschien ?

zelfs op tier 16 , kan je lekker op zijn tenen trappen :)

[ Voor 51% gewijzigd door blahenazo op 21-03-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:51:
[...]

Nou mij zal je niet meer zien vanavond.

De account waar ik op zat is terug naar de eigenaar denk ik zo, ging eraf met melding dat iemand anders is ingelogged. Had ik dat geweten dan had je AL mijn gear gekregen...

Enfin hopelijk win ik nog ergens een beta of word ik invited en anders tot in mei!
Mischien tot een volgende keer als je hem weer kan lenen. anders tot in mei :) was leuk zolang het duurde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Kan ik van de week nog een x een account van iemand lenen?

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

TOYS schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:27:
Kan ik van de week nog een x een account van iemand lenen?
hehe, hier nog 1; als iemand wat speeluurtjes in de late avond over heeft hoor ik het graag ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Dat gaat helaas nu niet meer zo makkelijk aangezien de authenticator nu ook gekoppeld is aan D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

anu schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:46:
Dat gaat helaas nu niet meer zo makkelijk aangezien de authenticator nu ook gekoppeld is aan D3.
:( naja, die laatste paar weekjes wachten kan er ook nog wel bij ^^

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Zo ik heb me inmiddels ook maar ff geregistreerd op gotd3.nl, niet dat ik nu al kan spelen want heb geen beta key. Maar heb de digitale versie van Battlenet aangeschaft dus na de release zal ik velen van jullie vast nog tegenkomen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:49:
[...]

:( naja, die laatste paar weekjes wachten kan er ook nog wel bij ^^
Hey Kwakkel, activeer je DM eens... Of kijk ff op JSP ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:13:
[...]

Hey Kwakkel, activeer je DM eens... Of kijk ff op JSP ;)
jsp gechecked :) en DM aangezet :z wist niet eens dattie uitstond 8)7

heb nog wat trades uitstaan voor LS, dus dan kunnen we mooi met een stash full of fg beginnen aan D3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:54:
[...]

jsp gechecked :) en DM aangezet :z wist niet eens dattie uitstond 8)7

heb nog wat trades uitstaan voor LS, dus dan kunnen we mooi met een stash full of fg beginnen aan D3 :P
Lol mijn ls gear is de deur al uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Laatst online: 02-07 20:02
Proud member of gotd3. Nu wachten op release want de beta word ni wat.
Gelukkig 1 dag kunnen spelen dankzij leeghoofd.
15 Mei dan is het tijd voor drunken Monk style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Does “kicks in at level 60″ imply inferno only?
Bashiok: No, it kicks in at 60. Once you hit 60 you have access to this buff regardless of difficulty. You can use it and go back to Hell to help you gear up for Inferno, absolutely.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 10:47
Mooi nieuws, ben echt benieuwd naar de mechaniek erachter. Tot hoever loopt het op (hoeveel champions/rare packs moet je killen voor max effect), of heb je de buff al naar het killen van 1 pack..
Daarnaast is het een goed teken dat dit ook geld voor de lagere niveau's, al ben ik benieuwd of men niet massaal op normal en nightmare gaat grinden. Maar goed, de eindgear is wat telt, dus het zal niet bar veel uitmaken :)
Kan niet wachten op D-Day !

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Jurjen08 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:33:
Mooi nieuws, ben echt benieuwd naar de mechaniek erachter. Tot hoever loopt het op (hoeveel champions/rare packs moet je killen voor max effect), of heb je de buff al naar het killen van 1 pack..
Daarnaast is het een goed teken dat dit ook geld voor de lagere niveau's, al ben ik benieuwd of men niet massaal op normal en nightmare gaat grinden. Maar goed, de eindgear is wat telt, dus het zal niet bar veel uitmaken :)
Kan niet wachten op D-Day !
Nou, er zijn genoeg 'collectors' in ons midden die genoeg tijd hebben nemen om op een bepaald niveau bepaalde gear te grinden. Set-items? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
When you say extra loot, do you mean, extra loot. Or do you mean extra loot that is on par with what elite/champs drop. I remember from the article before, bosses do not drop gear that is as good as champs/elites.
Bashiok: They will drop gear as good as champions and elites with this buff (because you have to kill champions and elites to get it, which was the point). With the buff active you’re guaranteed one extra item drop from the boss, and it’s likely that it’ll be 1 item per stack of the buff. Up to X stacks. We don’t know how many it’ll be, probably a handful.

How many stacks will there be if any?
Bashiok: We're not totally sure but probably a number you can count on one hand.

Do you lose the buff when you die?
Bashiok: It lasts through death currently, and we like it. I know some people will also want it to be a punishment for death, but repair costs are already extremely impactful.

Does the buff splits between players?
Bashiok: Like someone joins after you've been killing and they have less stacks? It's a direct increase to your MF/GF, so it uses the same mechanics.

Do you lose it on disconnect?
Bashiok: There's a small grace period, similar to WoW where you can get back into the game before your character is actually logged out (ie a timeout), but yes if your character times out you would lose the buff.

What is the Time limit on the stack, if any?
Bashiok: We're messing with times from about 15 minutes to an hour. We don't know yet.

Do Stacks get removed after a boss?
Bashiok: We don't really think it needs to. Your focus is still going to be seeking out champions and rares. If you want to get full stacks, kill a boss, and then try to rush to kill another boss before the buff falls off... have fun? It's not going to be the most lucrative way to play, so it's likely a non-issue hypothetical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
Het hele concept is toch wel erg interessant.
Zoals in Hell van D2, waar de elitepacks vaak moeilijker waren dan de eigenlijke bossfighs.. zoals die nasty lightning enhanced mobs of de fire enhanced mobs waar je net wat te dichtbij stond.. ah!
Dit bevorderd het teamgevoel om te grinden alleen maar meer :)

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Bosmonster schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:13:
Of het moet stacken is juist nog iets dat onderzocht wordt staat in de post :)
Volgens mij stackt het wel ten opzicht van je gear. Wat ik uit deze blue post begrijp is dat ze onderzoeken of ze de +mf's van verschillende boss/champion packs willen stacken. Toch niet, ik heb niet helemaal acuraat gelezen :z

[ Voor 7% gewijzigd door FrostXL op 22-03-2012 08:00 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Pedr0 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:40:
What is the Time limit on the stack, if any?
Bashiok: We're messing with times from about 15 minutes to an hour. We don't know yet.
Kijk dat klinkt nice! dat is beter dan 3 minuten MF shrine stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
En wordt (lijk mij) ook weer gereset na het killen van een andere pack :)

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Jurjen08 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:48:
En wordt (lijk mij) ook weer gereset na het killen van een andere pack :)
tenzij het stacked? wat ik wel denk wat dat zou natuurlijk de ultieme motivatie zijn om alles te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Flghter1982 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:18:
[...]

tenzij het stacked? wat ik wel denk wat dat zou natuurlijk de ultieme motivatie zijn om alles te clearen.
Bashiok: We're not totally sure but probably a number you can count on one hand.

Dus ja het stacked, hoeveel is alleen nog niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Er staat toch dat het zal stacken?

Up to X stacks. We don’t know how many it’ll be, probably a handful.

Als het er max 5 zijn dan vind ik het nog niet zo heel erg veel. Als je nu kijkt naar de SK, in lvl 3, lvl 4 cathedral en de royal crypts kom je in totaal wel 5 packs tegen als je alles uit kamt. Dan direct door naar de boss.

Ik vraag me alleen af of dat wel de moeite waard is. Je krijgt een extra item van de boss van de rare/champoin pack. Je zou nog beter kunnen gaan jagen op deze packs omdat de boss na de eerste run minder goede loot geeft.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
dat is ook precies hun bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Nou ik heb de CE ook nog kunnen reserveren via Intertoys. Voor de rest nu bijna overal uitverkocht volgens mij.

Ik zie btw ook dat ze al beta keys verkopen via ebay en mp. Belachelijk!

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
NastyNickNL schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:14:
Nou ik heb de CE ook nog kunnen reserveren via Intertoys. Voor de rest nu bijna overal uitverkocht volgens mij.

Ik zie btw ook dat ze al beta keys verkopen via ebay en mp. Belachelijk!
De vraag is hoeveel ze binnenkrijgen daarvan.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Stranglem schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:15:
[...]

De vraag is hoeveel ze binnenkrijgen daarvan.
Ik hoop genoeg maar ik heb hem daar een anderhalf week gereserveerd nadat ik erachter kwam dat de CE niet meer op Bol.com beschikbaar was. Ik heb de klantenservice ook nog laten weten dat ze de releasedate moesten aanpassen want die stond bij hen op 26-06 meende ik.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Is bij jullie ook de friendlist aardig uitgedund? Ik heb er nog maar 8 in staan die niet online zijn, maar had er iets van 20 ofzo. Nou maakt de beta FL niet veel uit want het gaat om de retail straks, maar toch vind het wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Leuk mechanisme dat Nephalem Valor. Toen de eerste hints er waren dat ze zoiets wilde doen was ik al enthousiast, maar nu het er is klinkt het prima.

Voor diegene zonder Beta: Er komen nog steeds uitnodigingswaves en ik meen dat er door een Blizz medewerker (één die ik niet volg) ook gehint werd dat ze iedereen die digitaal pre-ordered access willen geven voor de uiteindelijke release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Bulls schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:52:
Is bij jullie ook de friendlist aardig uitgedund? Ik heb er nog maar 8 in staan die niet online zijn, maar had er iets van 20 ofzo. Nou maakt de beta FL niet veel uit want het gaat om de retail straks, maar toch vind het wel vreemd.
je kan mij toevoegen als je wilt.

naam staat tussen de playerlist! ik ben behoorlijk aktief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Dennis_1987 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:26:
Er staat toch dat het zal stacken?

Up to X stacks. We don’t know how many it’ll be, probably a handful.

Als het er max 5 zijn dan vind ik het nog niet zo heel erg veel. Als je nu kijkt naar de SK, in lvl 3, lvl 4 cathedral en de royal crypts kom je in totaal wel 5 packs tegen als je alles uit kamt. Dan direct door naar de boss.

Ik vraag me alleen af of dat wel de moeite waard is. Je krijgt een extra item van de boss van de rare/champoin pack. Je zou nog beter kunnen gaan jagen op deze packs omdat de boss na de eerste run minder goede loot geeft.
De buff is er ook vooral voor om te zorgen dat je niet de boss rushed. In D2 gaat het vaak zo: 1 iemand rushed naar de boss (teleporter ofzo) en plant daar een TP. kill boss en maak een nieuwe game.
De portal stone voor de SK zit zoiso al er dichtbij de boss (niet zo dichtbij als eerst, maar nog steeds erg in de buurt). Je kan er dus nog steeds voor kiezen om alleen de boss te doen. Alleen de drops zijn het dan niet waard. Je gaat eerst 5 champion packs zoeken voor je buff, en dan pas naar de boss.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:10:
[...]
De buff is er ook vooral voor om te zorgen dat je niet de boss rushed. In D2 gaat het vaak zo: 1 iemand rushed naar de boss (teleporter ofzo) en plant daar een TP. kill boss en maak een nieuwe game.
De portal stone voor de SK zit zoiso al er dichtbij de boss (niet zo dichtbij als eerst, maar nog steeds erg in de buurt). Je kan er dus nog steeds voor kiezen om alleen de boss te doen. Alleen de drops zijn het dan niet waard. Je gaat eerst 5 champion packs zoeken voor je buff, en dan pas naar de boss.
Je zult sowieso álles moeten clearen voordat je aan een champion pack gaat wagen. Gaat niet makkelijk worden om ze neer te krijgen ben ik bang.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

RocketKoen schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:10:
[...]
Ik denk dat het zelfs nog een stap verder gaat waardoor je bij champion/rare packs zelfs betere loot krijgt dan bij de echte boss. Ergens in een van de vorige edities van dit topic stond een keer iets van 'bosses don't necessarily drop the best loot, or even particularly good loot'.
Dat gegeven icm de random maps/dungeons lijkt voor mij dat ze willen dat je wel bepaalde stukken opnieuw speelt en deze dan helemaal uit kamt. Ik kan me voorstellen dat boss kills vervolgens dan meer zijn voor je eigen fun en XP.

Wat we trouwens niet moeten vergeten is dat het pas vanaf lvl 60 werkt, dus het is echt alleen een end-game feature.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Ik vind het een goede ontwikkeling, zeker als op inferno in principe overal dezelfde loot kan droppen (dus niet dat de latere acts betere loot droppen), dan kun je overal ongeveer evengoed MF runs doen, lekker gevarieerd, lijkt me veel leuker dan steeds maar weer WSK en Durance runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Wat is dat Updating Tools? Alles is extreem langzaam sinds die update, en kan niet eens meer op de Betaforums posten, zegt dat ik geen characters heb?? (die ik wel heb)

Hmm, ws een dubbele Launch, meer mensen hebben er last van
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3548454833

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3548314883

[ Voor 33% gewijzigd door Cthulhu op 22-03-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Cthulhu schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:23:
Wat is dat Updating Tools? Alles is extreem langzaam sinds die update, en kan niet eens meer op de Betaforums posten, zegt dat ik geen characters heb?? (die ik wel heb)

Hmm, ws een dubbele Launch, meer mensen hebben er last van
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3548454833

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3548314883
Updating tools (0%), Updating launcher (0%), - > restart launcher -> update -> Game is up to date en je kunt weer spelen.

Fix om bij hen de database effectiever te maken. De client zou nu op een andere manier je chars opslaan, wat ook de reden van de wipe was. Maar dit duurt lang omdat die file ergens geopend moet worden op je HDD en er wat kleine aanpassingen moeten gebeuren, in een waarschijnlijk goed beveiligde file.

Je wilt immers niet hebben dat mensen zelf character info in Blizzards database kunnen injecteren. Maar vreemd ziet het er wel uit in de updater inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

djunicron schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:18:
[...]

Updating tools (0%), Updating launcher (0%), - > restart launcher -> update -> Game is up to date en je kunt weer spelen.

Fix om bij hen de database effectiever te maken. De client zou nu op een andere manier je chars opslaan, wat ook de reden van de wipe was. Maar dit duurt lang omdat die file ergens geopend moet worden op je HDD en er wat kleine aanpassingen moeten gebeuren, in een waarschijnlijk goed beveiligde file.

Je wilt immers niet hebben dat mensen zelf character info in Blizzards database kunnen injecteren. Maar vreemd ziet het er wel uit in de updater inderdaad.
Ja, hij is nu up to date, maar krijg een error, iets met D3D graphics, maar na een tijd start het spel wel
Maar het lijkt erop of die hem 2x launched, krijg ook de melding dat de Beta al actief is, vandaar dat alles heel traag gaat ingame

edit - en ik kan niet meer op de forums posten, No characters were found.
Maar dat hebben meerdere mensen: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3548314883

[ Voor 7% gewijzigd door Cthulhu op 22-03-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Lol de CE is nog te koop bij Castlegamezone:

Adviesprijs: 89,99 €
Prijs: 99,00 €

Daar koop ik sowieso nooit iets, wat een schandaligheid.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.