Ik heb sinds afgelopen zondag mijn nieuwe Marantz NR1604 receiver in gebruik. Ik kwam af van een Harman Kardon AVR255 en kan zeggen dat het verschil GROOT is! Review gaat nog gemaakt worden. Enige nadeel wat ik nu tegenkom is dat het beeld niet altijd even goed is. Er zijn momenten dat het beeld niet helemaal scherp is of dat er korrel te zien is. Nu wil ik zoiezo nog een nieuwe HDMI kabel halen gezien er in deze ergens een breukje zit (als iemand trouwens een goede suggestie heeft voor een HDMI kabel van 2meter die enigsinds betaalbaar is met een 90graden stekkertje hoor ik t graag:) ) maar aan de andere kant: digitaal signaal werkt, of werkt niet! Volgens mij heb ik beeld, of geen beeld bij hdmi en kan de kwaliteit van het beeld niet door een kabelbreukje komen.
Laatste firmware erop gezet, scaling aan en uit gehad, pass trough geprobeert, maar scheelt allemaal niets. Het is op 2 verschillende bronnen hetzelfde resultaat. begrijp me niet verkeerd het beeld is vrij goed hoor! Helemaal niet slecht te noemen...maar het kan beter:S
Het geluid is wel HELEMAAL top! Had niet verwacht dat een receiver zo veel zou schelen. Wat ook prettig is, is dat ik voorheen met mijn avr op ongeveer 80% moest spelen tijdens een film om het hard genoeg te vinden. Nu ben ik nog niet verder gegaan dan 50% volume. Wel prettig dat er nog zoveel over is.
Gisteren wat muziek geluisterd overdag toen de buren weg waren op ietsje minder dan 75% en dat was HARD! Daar ga ik voorlopig zelden gebruik van maken:)
Laatste firmware erop gezet, scaling aan en uit gehad, pass trough geprobeert, maar scheelt allemaal niets. Het is op 2 verschillende bronnen hetzelfde resultaat. begrijp me niet verkeerd het beeld is vrij goed hoor! Helemaal niet slecht te noemen...maar het kan beter:S
Het geluid is wel HELEMAAL top! Had niet verwacht dat een receiver zo veel zou schelen. Wat ook prettig is, is dat ik voorheen met mijn avr op ongeveer 80% moest spelen tijdens een film om het hard genoeg te vinden. Nu ben ik nog niet verder gegaan dan 50% volume. Wel prettig dat er nog zoveel over is.
Gisteren wat muziek geluisterd overdag toen de buren weg waren op ietsje minder dan 75% en dat was HARD! Daar ga ik voorlopig zelden gebruik van maken:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983