Plank is standaard rond de 15-20cm*5 + nog hoogte van tv meubel.FeaR schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:23:
[...]
Vertekent de foto of hangt de TV behoorlijk hoog?
Grove schatting, maar dat is dus behoorlijk hoog
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Plank is standaard rond de 15-20cm*5 + nog hoogte van tv meubel.FeaR schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:23:
[...]
Vertekent de foto of hangt de TV behoorlijk hoog?
Inderdaad. Alleen hangt die TV wel een meter te hoog. Ik krijg al pijn in mijn nek als ik naar de foto kijk
[ Voor 25% gewijzigd door EMDB op 20-06-2013 11:38 ]
Kans is groot dat je nu kleurverschil gaat krijgen als je de stickers gaat weghalen.Xfix schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:12:
Acer Quadcore PCtje waar ik na 6 jaar nogsteeds de stickers vanaf moet halen.
Of de vloer 50 cm verhogen, zijn meteen een aantal van bovengenoemde punten opgelostEMDB schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:33:
[...]
Inderdaad. Alleen hangt die TV wel een meter te hoog. Ik krijg al pijn in mijn nek als ik naar de foto kijk![]()
En de front speakers hangen wel erg dicht bij elkaar (en hoog).
Ik zou trouwens de achterwand lager door hebben laten lopen. Dan zie je nog minder kabels en hoort het tv meubel er meer bij...
En ik zou het meubel zwevend (aan de achterwand) hebben bevestigd...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
[ Voor 8% gewijzigd door mitchdc op 20-06-2013 16:52 ]
Het is ook maar net wat je gewend bent en aan gewend raaktXfix schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:51:
edit: ik moet wel zeggen dat de foto een beetje vertekend met hoe het erbij hangt haha
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zal je vrouwtje niet blij mee zijn dan
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
[ Voor 17% gewijzigd door _ferry_ op 20-06-2013 21:38 ]
Het gaat niet om de grootte, maar wat je ermee doet
nou, zo'n gardena moet je ook oprollen hoor! of je moet en haspel kopen, maar die kan voor de lidl tuinslang ook gebruiken hoor.DjVe schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:08:
[...]
Ik bedoel...je wilt niet gezien worden met zo'n "lullige" lidl tuinslag die je handmatig moet oprollen. Als je je fiets gaat afspoelen doe je dat natuurlijk met een echte Gardena.
Nieuwkoop is duurkoop
[ Voor 130% gewijzigd door Dejagan op 21-06-2013 17:05 ]
Ben je je TV niet vergeten? Dit is tenslotte het 'Post hier foto's en specs van je home cinema!' topic...Dejagan schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 01:09:
NAD 319 versterker
NAD C541 (HD)CD speler
NAD C440 tuner
Met KEF Q5 speakers waar teveel troep naast ligt om een mooie foto te maken
Kabeltjens:
QED qunex 3 van tuner naar versterker
vd Hul "The Name" van cd speler naar versterker
vd Hul C5 "The Bay" i.p.v. die brakke bruggetjes achterop de versterker
QED mk2 bi-wire naar speakers.
"Nakamichi" banaantjes
Erg budget inderdaad haha._ferry_ schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 21:38:
Geen bi-wire? Alhoewel je dat wel vaker ziet bij die voordelige speakers![]()
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Echte speakers hebben dat niet nodigMasterkale1 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:08:
[...]
Erg budget inderdaad haha.
De isophons hebben het er ook niet opzitten helaas.
Haha, ja, dat had dan wel gemoeten inderdaadFeaR schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:21:
[...]
Gelukkig dat het er niet op zit trouwens, had ik twee keer die Van den Hul moeten trekken. Was het toch behoorlijk in de centen gelopen
De Audio Physics hebben het er ook niet op zitten. Volgens de handleiding omdat in de praktijk bleek dat maar heel weinig mensen het gebruikten. Met een goede aansturing lijkt het me ook niet nodig.FeaR schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:21:
Echte speakers hebben dat niet nodigVind de filosofie van Focal op dat vlak wel erg netjes overigens, en consequent want op de Utopia's zit het voor het grootste deel ook niet. Vind het juist bullshit dat er haast op elke speaker wel iets van Bi-Wire te vinden is. Gelukkig dat het er niet op zit trouwens, had ik twee keer die Van den Hul moeten trekken. Was het toch behoorlijk in de centen gelopen
Mijn boefje is liev!
[ Voor 12% gewijzigd door nMad op 22-06-2013 13:47 ]
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Eerst stonden de Dali's op de TV-meubel. Sinds gisteravond staan ze op deze stands. Ik vind het een hele vooruitgang, zowel visueel als de stereobeleving agz ze nu wat verder uit elkaar staan.SaN schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:47:
Toch wel sjiek boekenplank speakers op een paar mooie stands.
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Het staat er bij.Borromini schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:53:
Welke stands zijn dat nMad?
Ik heb bij een bedrijf in Duiven 2 natuurstenen laten maken voor mij speakers. Deze zijn net iets breder en langer dan de speaker zelf en middels wat "spacers" en schroeven vastgemakt aan de speakers. Op de onderkant van de stenen zijn netjes M8 moeren verwerkt (in het steen) waar ik dan spikes in heb geschroefd. Elke steen weegt zo'n 20 kilo dus staan mijn Dynaudio Audience 122's lekker stevig! Erg fijn met twee bengalen in huis kan ik je zeggen.JB schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 05:56:
Iemand hier een adresje om stenen tegels op maat te laten maken voor onder je speakers? Heb een eikenhouten vloer en wil eens kijken wat het verschil is om ze op spikes te zetten. Mijn rears komen daardoor ook meteen iets hoger te staan en het smoelt wel gaaf.
Welke soort steen gebruiken jullie en maakt dat verschil qua vloer welke soort je het beste kan gebruiken?
Thnx voor je info. Heb nu ook bij Natuursteen Meterik 2 natuurstenen op maat besteld voor mijn rears. In eerste instantie wil ik de speakers gewoon met spikes zo op de stenen zetten, mocht ik dan toch het gevoel hebben dat ze er makkelijk af kunnen worden gestoten dan laat ik ook aanpassingen maken in de steen zodat ze geborgd staan. Mijn Quadrals hebben zelf een plateau eronder welke je los kunt schroeven en ze vervolgens op spikes kunt zettenmsjong schreef op zondag 23 juni 2013 @ 02:10:
[...]
Ik heb bij een bedrijf in Duiven 2 natuurstenen laten maken voor mij speakers. Deze zijn net iets breder en langer dan de speaker zelf en middels wat "spacers" en schroeven vastgemakt aan de speakers. Op de onderkant van de stenen zijn netjes M8 moeren verwerkt (in het steen) waar ik dan spikes in heb geschroefd. Elke steen weegt zo'n 20 kilo dus staan mijn Dynaudio Audience 122's lekker stevig! Erg fijn met twee bengalen in huis kan ik je zeggen.
Wat betreft het bedrijf, even de naam kwijt, kwalitatief perfect maar je moet wel geduld hebben!
Mijn boefje is liev!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
De goede pluggen gebruiken en er kan weinig misgaan, heb hier pluggen voor gipswand/-plaat liggen die tot 70 kilo de stuk aan kunnen.Xtr3me4me schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:43:
Vanavond de tv ophangen aan een gipswand met schrootjes. Gaat spannend worden!
[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 23-06-2013 18:13 ]
Mijn boefje is liev!
Kei, en Keihard FeaR!FeaR schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:14:
[...]
Dit weekend was het dan zo ver: de Van den Hul - The Magnum Hybrid over het plafond trekken zodat ik de 5.1 aan kon sluiten.
Nieuwkoop is duurkoop
aan mij geven natuurlijk!Valderrama schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:45:
@ Fear: wat doe jee met de overgebleven 8,5 meter?
Nieuwkoop is duurkoop
It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -
Verwijderd
Ik denk dat ik het de verkoop in doe. Wilde eerst de Boston Acoustics A25 op de slaapkamer er ook mee vastzetten, maar dat wordt een veel later project en waar de The Magnum eigenlijk gewoon pure overkill is. Als rears in de woonkamer ook trouwens, maar dat terzijdeValderrama schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:45:
@ Fear: wat doe jee met de overgebleven 8,5 meter?
Ik laat ze lekker in het zicht en naar beneden hangen. Als ik dan ooit een gekke bui krijg en als Tarzan door mijn woonkamer wil slingeren kan dat gewoonrenzo4000 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:39:
FeaR, ga je nog kabelgootjes leggen voor die lelijke dikke rode kabels? Ze liggen nu wel erg in het zicht!
![]()
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Heb je nu echt voor meer dan 2000 euro aan kabel daar liggen?FeaR schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:58:
[...]
Moet alleen nog een leuke prijs verzinnen, winkelwaarde/adviesprijs is toch zo'n 425 euro...
[...]
AVR-2809 vervangen voor een Marantz AV8801. Daarna de DVD-2500BT vervangen door iets van Oppo, al waren sommige meer onder de indruk van de spelers van Denon/Marantz...Masterkale1 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:07:
Ziet er goed uit .. Next upgrade?
Totaal en winkelwaarde? Véél meermdcobra schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:08:
[...]
Heb je nu echt voor meer dan 2000 euro aan kabel daar liggen?
[ Voor 35% gewijzigd door FeaR op 23-06-2013 21:52 ]
Kan je het verschil goed horen dan?FeaR schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:25:
[...]
Totaal en winkelwaarde? Véél meer![]()
Setje The Rock 3T van 80 cm betaal je ook zo'n 455 euro voor bijvoorbeeldEn dan is er nog alles van Audioquest en nog wel wat leuke merken.
druk en typefouten voorbehouden
[ Voor 17% gewijzigd door Flozem op 23-06-2013 21:43 ]
Ik hoop voor je dat je er een stuk minder voor hebt betaald, anders zullen de elfen je dankbaar zijnFeaR schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:25:
[...]
Totaal en winkelwaarde? Véél meer![]()
Setje The Rock 3T van 80 cm betaal je ook zo'n 455 euro voor bijvoorbeeldEn dan is er nog alles van Audioquest en nog wel wat leuke merken.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
De rail strak tegen het plafond gaat lastig als er afstandshouders tussen zitten, dan komt alles een paar millimeter naar beneden. Plus zoals je op bijvoorbeeld deze foto kan zien zit ik ook nog met het schrootje waar de gipsplaat op ligt. Al met al komt alles dus een halve centimeter naar beneden. Het kan daar nu eenmaal niet anders, rail rechstreeks in het gips zag ik ook niet zitten. Ik kan die plint/schroot wel weghalen zodat ik de beugel strak tegen het plafond kan zetten, maar dan komt mijn plafond naar benedenThe Eagle schreef op maandag 24 juni 2013 @ 00:09:
Persoonlijk zou ik als ik hem was eens investeren in een iets andere manier van gordijnen ophangen. Deze zijn zo te zien te zwaar voor de beugels waar ze aan hangen - ze hangen zo te zien ook niet strak tegen het plafond.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
SCART?Xtr3me4me schreef op maandag 24 juni 2013 @ 06:48:
Helaas was de scartkabel van de tv decoder te klein. Moet dus daarvoor nog kijken voor een langere.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Zal even aan me geldboom schudden achter in me tuinExirion schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:22:
[...]
SCART?Ik zou even een HDMI box regelen en liefst natuurlijk meteen een HD abonnement.
En CI module evt.Xtr3me4me schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:57:
[...]
Zal even aan me geldboom schudden achter in me tuin![]()
De decoder is van Ziggo en krijg alleen een nieuwe decoder als ik ook een HD abonnement neem. Betaal al 63 euro elke maand aan hun. Vind het wel gescheten en zoveel televisie kijk ik niet
Dat kan wel, alleen ik heb begrepen uit de LG 2012 topic dat geluid vaak niet synchroon loopt.
Verwijderd
Volgens mij zit HD standaard in abonement.Xtr3me4me schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:57:
[...]
De decoder is van Ziggo en krijg alleen een nieuwe decoder als ik ook een HD abonnement neem. Betaal al 63 euro elke maand aan hun. Vind het wel gescheten en zoveel televisie kijk ik niet
Even wat onderzoek doen waarschijnlijk al opgelost.Xtr3me4me schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:13:
[...]
Dat kan wel, alleen ik heb begrepen uit de LG 2012 topic dat geluid vaak niet synchroon loopt.
Och wat langere scart kabel en probleem is opgelost
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 10:16 ]
Nope, dat is een goedgekeurde volledig afgeschermde plug. Idem met de splitter en inkomende coax in de meterkast welke ook volledig zijn geschermdDjVe schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:37:
FeaR...spot ik daar nu een goedkoop coaxplugje!?! ga jij eens als de mallemoer een Hirschmann KOKWI3 op monteren. Of de kabel goed is laten we maar even voor wat het is.
Ik ga je even blij maken denk ikXtr3me4me schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:57:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door The Eagle op 24-06-2013 13:02 ]
Ja klopt! Alleen welke moet ik nemen dan? Zit er nog verschil in?The Eagle schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:01:
[...]
Ik ga je even blij maken denk ik
De decoder die je van Ziggo krijgt is geen bruikleen, maar jouw eigendom. Jij bent helemaal vrij in het kopen van decoders etc. Koop voor 4 tientjes een CI+ module, hang daar je smartcard in en je hebt bijna alle zenders in HD - zit in het standaard pakket.
Alleen als je wilt opnemen heb je mogelijk een extra decoder met opnamefaciliteit nodig. Dat kan jouw LG ook, maar dan moet je meteen kijken naar het programma wat je opneemt. En dat slaat, tenzij je zelf niet thuis bent, natuurlijk nergens op
Edit: qua synchroon lopen: jij hadn toch een 760s geloof ik he? Ik heb die zelf wel, en nauwelijks last van niet in sync lopen
ik heb goeie ervaringen met de Smit en Neotion, en beide via V&A gekocht scheelt je een hoop centen.Xtr3me4me schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:38:
[...]
Ja klopt! Alleen welke moet ik nemen dan? Zit er nog verschil in?
Quantis CI+ Module
Quantis CI+ module los - €49,95
SMiT CI+ Module
SMiT CI+ module los - €49,95
Neotion CI+ Module
Neotion CI+ module los - €49,95
Ok zie hem hier voor 3 tientjes: http://www.bol.com/nl/p/n...artcard/9000000011165697/Mektheb schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:41:
[...]
ik heb goeie ervaringen met de Smit en Neotion, en beide via V&A gekocht scheelt je een hoop centen.
[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 24-06-2013 16:43 ]
Ja, immers het signaal via de kabel op de Tv aankomt ipv je huidige ontvangerXtr3me4me schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:43:
[...]
Ok zie hem hier voor 3 tientjes: http://www.bol.com/nl/p/n...artcard/9000000011165697/
Dan bestel ik deze wel.
Vergeten te vragen moet alsnog de tv kabel in de tv komen?
Had al zo'n vermoeden. Zal ik de coax kabel moeten verlengen om bij de tv te komen.Waus26 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:42:
[...]
Ja, immers het signaal via de kabel op de Tv aankomt ipv je huidige ontvanger
Verwijderd
Je hebt ook koppelstukjes waar je losse kabels in vastschroeft. Dan zitten de aders van beide kabels rechtstreeks op elkaar geklemd en de mantels hier omheen in elkaar gevlochten (de binnenste ader zit uiteraard in een geisoleerd stukjeThe Eagle schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:48:
Coax kabel verlengen: als je echt alleen kunt verlengen, gebruik dan F-connectors en een koppelstuk. Scheelt je verlies.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
En toch blijft het het allerbeste om gewoon een nieuwe kabel te leggen die de volledige lengte heeftXander schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:54:
[...]
Je hebt ook koppelstukjes waar je losse kabels in vastschroeft. Dan zitten de aders van beide kabels rechtstreeks op elkaar geklemd en de mantels hier omheen in elkaar gevlochten (de binnenste ader zit uiteraard in een geisoleerd stukje). Geen idee hoe zoiets heet, heb het bij de plaatselijke elektrowinkel gekocht. Werkt prima iig en zo op het oog zou het beter contact moeten maken dan 2 F-connectors.
vet V for vendetta masker, ik heb er eergisteren ook een besteld, lang leve China!Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:45:
Center speaker verhoogt na top shelf in eens hoor ik dingen die eerder nooit gehoort heb lol.
[afbeelding]
Nieuwkoop is duurkoop
Wat zijn die twee (mini)koelkasten naast de Jamo's?Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:45:
Center speaker verhoogt na top shelf in eens hoor ik dingen die eerder nooit gehoort heb lol.
[afbeelding]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Plaatselijke kring-in-het-glas-water-makers oftewel SVS subsAllSeeyinEye schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:34:
[...]
Wat zijn die twee (mini)koelkasten naast de Jamo's?
Mijn boefje is liev!
Dat vermoedde ik al. Je kan ze dus ook 'burenruzie's' noemenJB schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:29:
[...]
Plaatselijke kring-in-het-glas-water-makers oftewel SVS subs
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
[ Voor 58% gewijzigd door Xtr3me4me op 26-06-2013 14:03 ]
>> Signature?
Deze tv hangt zeker niet te hoog. Qua onderkant tv en oog hoogte als je zit, zit 15cm tussenChiLLeR schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:03:
Ook hier weer een geval 'Hangt die TV niet te hoog?'.
Ik heb mijn TV tijdelijk op een hoger kastje staan maar daar irriteer ik me nu al aan, snap niet dat mensen daar geen last van hebben?
Vind ik wel redelijk hoog, als er al 15cm tussen onderkant TV en oog hoogte zit. Maar het is ieder zijn persoonlijke smaak natuurlijkXtr3me4me schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:04:
[...]
Deze tv hangt zeker niet te hoog. Qua onderkant tv en oog hoogte als je zit, zit 15cm tussen
>> Signature?
Ik heb me tv ook 5 graden naar beneden staan dus qua kijk hoogte zit het echt lekker en lijkt echt alsof de tv zweeft maar steekt ook weer niet zo ver uit dat het buiten de breedte van me tv meubel komt.ChiLLeR schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:05:
[...]
Vind ik wel redelijk hoog, als er al 15cm tussen onderkant TV en oog hoogte zit. Maar het is ieder zijn persoonlijke smaak natuurlijk
Zoals het (bij monitoren) ook hoort volgens de Arbo. Ik erger me gruwelijk aan TV's die 'hoog' hangen. Zelf heb ik de TV ook zoals jij hangen.lolgast schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:09:
Ik vind persoonlijk de tv het prettigst kijken als mijn ogen op 1/3 van de bovenkant zitten. Computerscherm waar ik nu naar staar geldt hetzelfde voor.
Zelf krijg ik vrijdag eindelijk de sleutel van mijn (ons..) eerste koophuis en kan niet wachten tot ik zelf aan de slag kan om te kijken wat ik er van kan makenFoto's volgen t.z.t. uiteraard
If it ain't broken, tweak it!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-06-2013 15:08 ]
Mijn tv lijkt aan de hoge kant maar is echt niet zo. Optisch lijkt het wel zo.AllSeeyinEye schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:07:
Ik vind mijn TV al aan de hoge kant hangen. Voor de verhoudingen: ik heb dezelfde zuilen staan als Xtr3me4me
Bij Xtre3me4me:
[afbeelding]
... en bij Oogje:
[afbeelding]
Het maakt natuurlijk helemaal niet uit onder welke kijkhoek je het scherm aan de muur hebt hangen, de ophanghoogte bepaalt hoe hoog jij moet kijken, je zult je hoofd (of je ogen) nog steeds naar het scherm moeten richten.Xtr3me4me schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:10:
[...]
Mijn tv lijkt aan de hoge kant maar is echt niet zo. Optisch lijkt het wel zo.
Mijn tv staat ook 5 graden naar beneden dus me hoofd omhoog doen absoluut niet nodig.
Testing, one, two ...
Klopt en op een afstand van 5 meter, is het verschil zo minimaal vergeleken op de tv meubel als waar die nu staat.hardware-lover schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:15:
[...]
Het maakt natuurlijk helemaal niet uit onder welke kijkhoek je het scherm aan de muur hebt hangen, de ophanghoogte bepaalt hoe hoog jij moet kijken, je zult je hoofd (of je ogen) nog steeds naar het scherm moeten richten.
Dat is uiteindelijk waar het om gaat natuurlijk, het is per slot van rekening jouw kamer. Volgens mij komt de discussie sowieso elke paar maanden weer voorbijXtr3me4me schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:21:
[...]
Klopt en op een afstand van 5 meter, is het verschil zo minimaal vergeleken op de tv meubel als waar die nu staat.
En eerlijk gezegd, vind ik hem zo velen malen heerlijker kijken. Kijkt relaxter en vooral films in 3D kijkt helemaal intensief.
Hahaha ja inderdaad. Maar meeste mensen hebben de tv echt tegen de muur aangeplakt. Ik wilde wel iets anders. Zal wel foto maken wanneer alles klaar is.lolgast schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:23:
[...]
Dat is uiteindelijk waar het om gaat natuurlijk, het is per slot van rekening jouw kamer. Volgens mij komt de discussie sowieso elke paar maanden weer voorbij
Verwijderd
Aan wat voor muur hangt jouw tv dat je voor deze ophang oplossing hebt gekozen?Xtr3me4me schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:24:
[...]
Hahaha ja inderdaad. Maar meeste mensen hebben de tv echt tegen de muur aangeplakt. Ik wilde wel iets anders. Zal wel foto maken wanneer alles klaar is.
Gipsplaat + Scrootjes. En voordat ik de tv ophing, heb ik er eerst zelf aangehangen. 90Kilo puur vlees houd het zelfsVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:27:
[...]
Aan wat voor muur hangt jouw tv dat je voor deze ophang oplossing hebt gekozen?
Verwijderd
Xtr3me4me schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:28:
Gipsplaat + Scrootjes. En voordat ik de tv ophing, heb ik er eerst zelf aangehangen. 90Kilo puur vlees houd het zelfs
Mijn speaker systeem, tv en achterplaat is hoogglanzend zwart. Ik heb een aluminium kabelgoot hoogglanzend zwart besteld en zojuist door gekregen netjes geleverd. 20 euro 1 meter lang.Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:31:
[...]
Hoe ga je het eigenlijk met de kabelgoot oplossen? Ik heb een gekleurde muur in de keuken en daar (voor een lamp) een kabelgoot geplaatst die wit is, maar dat valt best op. Ga jij ze misschien in de kleur van de muur verven ofzo?
Verwijderd
Dat inderdaad ga ik zekers vanavond doenNeefdave schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:11:
Zo te zien heeft hijruimte zat achter de tv. Als hij op de houten plank een bakje maakt kan hij de harde schijf daar in leggen. Is die ook netjes uit het zicht.
Mijn ruimte tussen bank en tv meubel is 5 meter. Veel mensen hebben de tv echt helemaal geplakt tegen de muur en ik wilde wel eens wat anders.lowfi schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:18:
Waarom zou je de tv zo ver van de muur hangen?
[ Voor 9% gewijzigd door Xtr3me4me op 27-06-2013 13:26 ]
Want de tv `helemaal geplakt tegen de muur´ is geen gezicht?Xtr3me4me schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:23:
Veel mensen hebben de tv echt helemaal geplakt tegen de muur en ik wilde wel eens wat anders.
Dat zie je mij niet tikken. Ik wilde alleen iets anders hebben en dit gaf mij het resultaat wat ik wilde hebben.GioStyle schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:44:
[...]
Want de tv `helemaal geplakt tegen de muur´ is geen gezicht?
Zou je misschien eens een foto van de zijkant willen maken hoe dat er dan uitziet?Xtr3me4me schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:49:
[...]
Dat zie je mij niet tikken. Ik wilde alleen iets anders hebben en dit gaf mij het resultaat wat ik wilde hebben.
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq