De plinten zitten er alweer tegenaan en aan beide kanten staat er een kast voor. Ik kan wel een foto maken van de meterkast en kan vrij makkelijk in de kruipruimte dus kan daar ook wel een fototje schieten voor je.HyperTrophy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:59:
Heb je hier ook foto's van?? of zou je deze willen maken?
[...]
Bij ons ging het redelijk makkelijk. De muren naar de buren worden bij ons in de kruipruimte ondersteunt door betonnen pilaren met een ruimte ertussen van iets minder dan 25 cm. Na veel en goed meter wisten we van boven naar beneden dus te boren zodat er daar tussenin uit kwamen. Met een LANGE boor (iets meer dan een meter) hebben we van boven zo recht mogelijk tegen de muur aan naar beneden geboord en in de kruipruimte een berg tempex weggehakt. De leidingen leggen daarna was een eitje. Hebben 19mm gebruikt zodat er iig voldoende kabel doorheen kan.
Let op dat er vaak in een kruipruimte gebruikt gemaakt word van betonnen platen waar de muur op rust. Dan zul je dus iets anders moeten verzinnen. Ik had ERG veel geluk:)
Ik heb al langer belooft foto's te posten en ga donderdagmiddag of dit weekend aan de slag met de camera. Dan kan ik eindelijk mijn trots posten:) En als ik weer wat geld over heb voor 2 A25 en een 225C van boston kan ik mijn setje compleet maken en moet ik weer nieuwe foto's posten:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983