Juist omdat er nog weinig ervaring mee is, heb ik de vraag hier neergezet.
dan kan iedereen die hem vanaf hier probeert, ook hier zien wat er misschien mis gaat , en hier ook eventueel de antwoorden vinden.
Inmiddels komt er wel wat tevoorschijn op mijn account, dus wat dat betreft werkt het nu
als meer mensen deze problemen tegenkomen valt er dus nog wat te verbeeren in de website en de teksten die worden getoond vlak na het openen van een account of het toevoegen van meters.
Wanneer ik de tekst had gekregen dat het een half uur of een uur kan dren voor er iets zochtbaar wordt, dan had ik daar (on)geduldig op gewacht, ipv deze vraag te stellen
Ik heb nog wel wat puntjes voor enelogic:
Ik zou graag het gasverbruik in liters per minuut willen zien.
Er zitten nog wat taalkunige fouthes in de (vertaalde) teksten.
ik zou meer info willen zien over meterstanden. nu wordt er nog weinig getoond op mijn account, maar wel eenbeginstand en eindstand. ik ga er maar vanuit dat dat de standen voor die dag zijn. en niet de overall standen, anders zou ik graag een datum bij vermeld willen zien.
Ik zou graag willen weten hoe je bijvoorbeeld om moet gaan met een meterwissel
Ik zou graag willen weten hoe je meterstanden kunt corrigeren.
Ik zou graag ook cummulatieven willen zien ipv verbruik per tijdseenheid.
Ik ou graag een gemiddelde willen kunnen weergeven, of verbruik van eerdere periodes kunnen vergelijken in 1 grafiek.
Er is een module rekeningen, ik zou graag willen weten of en zoja hoe die met graaddagen rekent, en of je zelf een temperatuur kunt instellen voor het berekenen van de graaddagen.
Ik zou graag willen weten of je ook gegevens van voordat je de meter hebt gekoppeld kunt toevoegen aan de gegevens op enelogic.
Ik heb ook plugwise. Ik zou graag wilen weten of er in de toekomst misschien ondersteuning voor plugwise bij zou kunnen komen. (of dat dat juist niet gaat gebeuren omdat plugwise dat niet wil)