GioStyle schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:36:
[...]
Dat heb ik nu gedaan. Heb de data voor de zekerheid in MySQL gewist en jouw script opnieuw geinstalleerd, maar ik houd nog steeds hetzelfde probleem. Live- en maandverbruik laat ie prima zien, maar dag- en weekverbruik geeft ie aan geen data. Ik heb al een paar dagen geprobeerd. Heb ook nagekeken of de tijd van de YouLess synchroon loopt met van het OS waar de cronjob op loopt.
Iemand een ander suggestie?

Ik liep tegen het probleem dat hij een paar uur achter liep ...
Wat ik heb gedaan, is het volgende:
- Eerste Cronjob om 10:00 (voor 10 uur heb je geen data, dus je loopt eigelijk 10 uur achter)
- SQL opvullen met data tot 10 uur (iets van 9 entrys)
Plak deze data in de SQL:
" 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"," 0"
Dit is 60x een 0.
Als je dit 9x gedaan heb dan zal je zien dat de data gelijk koopt .... bij mij loopt hij al een maand goed op een Windows Server.
Als ik nu kijk dan staat op 12:05 alle data tot 12:00 op de grafieken.
Deze is van 10:20
Ik zelf heb Bidegly stopgezet omdat ik alles nu thuis heb draaien, ieder uur doet mijn server een cronjob en zet de data in de SQL. Moet zeggen dat de data nauwkeuriger is dan bij Bidegly, hier miste ik soms punten, en wat ik las op het forum dat mensen ook goed konden zien dat ze tegen het limiet van de omvormer liepen (aftoppen an de omvormer) wat niet naar voren kwam uit de Bidegly data.
Ik wil Bidegly niet afkraken, heb het eerst zelf ook gebruikt en geeft een redelijk goede indicatie, maar gaande weg ben ik alles zelf over gaan zetten op mijn eigen server en draai het script van --LA--
[
Voor 16% gewijzigd door
iFloppy op 13-10-2012 10:33
]