Maar dat typt toch niet, met de pijltjestoetsen en page up/down home/end onder je handen?
Ik heb nu de Cougar aangesloten en gelijk de rechter helft van de 'spatie' eraf gehaald. Die macro G6 heeft er in 1 minuut voor gezorgd dat ik de USB kabel van het tobo er 3x uit heb moeten halen omdat ik geen enkele reactie meer kreeg. Ik gebruik altijd met m'n rechterduim de spatie. Macro wisselen met M1-3 net zo. Moet nog even kijken wat er geregistreerd wordt, maar het is iig niet fijn.
Moet wel zeggen, het is heel erg wennen. Ik doe nu nog vanwege gewenning veel bottomen, maar dat zou met oefenen wel minder kunnen worden.
Edit:
Goed, alle macro toetsen zorgen er dus voor dat het toetsenbord 'dood' gaat. Lekker dan.

En je hebt natuurlijk een kapitalistisch OS nodig om er ook maar iets aan te doen.
Ik ga even verder onderzoeken wat ik er nog tegen kan doen, maar als 't niet wil, gaat deze mooi retour. Toetsen horen een keycode te geven, niet iets zelf proberen uit te voeren om dan vervolgens dood in 't water te gaan liggen.
Edit2:
Nou, nu issie helemaal dood. #$^%*$&%(# ding. Leuk op papier, maar ik heb m'n Razer Lycosa weer aangesloten. Ik dacht er wel wat mee te kunnen via een VM, maar het gaat hoe dan ook de firmware updaten en dat kan blijkbaar niet. Er komt doodleuk te staan 'do not disconnect, do not power off', maar als ze zelf het tobo 'afkoppelen' en op geen enkele manier kenbaar maken via USB, doet 't gewoon niets meer.
Het is nu voor 80% zeker dat-ie terug gaat. Ik ga nu eerst slapen, laat het tobo lekker ontkoppeld en zie wel of er nog leven in zit als ik weer wakker ben.
Als je plannen hebt om de Cougar 700K te halen en je draait GEEN Windows, NEEM 'M NIET!
Edit 3 - 10:32:
Ik ga via m'n laptop die ik al meer dan een jaar niet meer aan heb gehad proberen om native via Windows de plank leven in te blazen. Dat betekend dus Windows erop installeren. Als dat niet werkt, gaat-ie retour. En eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen in.
[
Voor 56% gewijzigd door
Hero of Time op 10-10-2015 10:34
]