Dus ongeveer wat ik zelf ook al vermoedde inderdaad... Ik vind Blues wel iets lekkerder klinken, maar zeker als ik 's avonds laat wat wil typen, of bijvoorbeeld tijdens het Skypen o.i.d. kan ik me voorstellen dat de herrie toch wel vervelend kan zijn. Zou eigenlijk fijn zijn als de verschillende switches ergens uit te proberen zouden zijn, enig idee daarvoor? Anders denk ik dat ik inderdaad voor de Das Keyboard 4 Professional met Cherry MX Brown switches zal gaanletatcest schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:08:
Heb sinds een tijdje de Das Keyboard Prof Blue met media keys. Heerlijk toetsenbord! Maar ik moet zeggen dat ik de Brown switches zou willen proberen voor op kantoor.. ik kreeg daar het gevoel dat mensen wel vonden dat ik erg veel herrie maakte... Nu kan ik niet meer naar kantoor, want daar staat nu het crappy oude toetsenbord.
Nu na een tijdje blue switches gebruikt te hebben, zou ik graag eens voelen of bruin min of meer hetzelfde voelt. Dan zou ik zelfs overwegen een Brown Das Keyboard voor op kantoor te halen (of kopen).
Bedankt voor je reactie!