Hallo allemaal, zoals meer hier ben ook ik opzoek naar een nieuw toetsenbord (en muis).
Mijn enige harde eis is dat er geen num-pad op zit (TKL dus). Verder houdt ik (uiteraard) wel van producten die lang meegaan. Nou lijkt een mechanisch toetsenbord me wel wat maar ik wil me eerst wel goed laten informeren want het is toch (voor mij als tiener zonder bijbaan

) een hele investering.
Aangezien dit topic gaat over mechanische toetsenborden ga ik daar maar meteen op door (mocht je een tip hebben voor niet mechanisch is dat natuurlijk altijd welkom, maar ik vermoed dat jullie als die hard mechanic keyboard users dat niet hebben

). Ik speel allemaal verschillende soorten games (RTS, FPS, RPG) en komend schooljaar zal ik ook twee (wat grotere) programeer projecten gaan doen, dus dan is een lekker typend toetsenbord ook wel fijn. Afgaand op de eerste post kom ik dan uit bij cherry brown switches als "ideaal"
Ik zag de Razer BlackWidows en dat hier verschillende versies van zijn. Hoe weet ik welke versie ik koop ("Er is een oudere en een nieuwe versie van dit toetsenbord met Razer switches.")?
Wat is het verschil tussen die "Tournament Edition", "Stealth 2014 (US-Layout)" en "Tournament 2014 (US-Layout)"? Ik zie zo snel geen verschillen... (mocht ik er overheen hebben gekeken zal ik deze post aanpassen
) De "Stealth 2014" blijkt orange razer switches (tegenover green van de andere twee), moet ik bij dit toetsenbord nog letten op misproducties of is dat alleen een probleem van de "Tournament Edition" (2013).
Hoe zijn de ervaringen/meningen in het algemeen over dit toetsebord? Ik lees erg wisselende dingen hier...
En deze?
pricewatch: Corsair Vengeance K65 Compact Het lijkt me opzich een mooi no-nonsense keyboard. Of is dit veel geld voor zo'n simpel ding?
Hmm, vandaag (29-7) deze tegengekomen:
productreview: CM Storm QuickFire Rapid-i (Cherry brown) review door Foritain heel veel shiny opties met de lichtjes, maar ook gewoon degelijk én brown switches!
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen/tips/info etc.
Francis
[
Voor 57% gewijzigd door
Verwijderd op 29-07-2014 14:20
. Reden: wat context toegevoegd ]