TheNephilim schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:56:
Maarja, het is niet handig om twee toetsenborden bij je PC te hebben liggen. De één om te gamen en de ander om te typen

Blue + Battlefield gaat prima hierMijn mening is dat als je iets van beide werelden wil, de MX Brown switch een prima allrounder is. Daarnaast, als je nou én Battlefield speelt, én StarCraft 2. Hoe ga je dat oplossen? MX Red is het dan net niet en met MX Blue's is het weer zo lastig Battlefield spelen.
Juist bovenstaande probleem is waarom ik toch voor Browns gekozen heb.
Wat ik me wel een beetje af zit te vragen is of de knoppen van mijn BlackWidow vanwege het TK design/layout niet dichter bij elkaar zitten dan bij een normaal toetsenbord
Dus zouden deze bij een non-TK BlackWidow verder uit elkaar liggen en/of groter zijn ??
Mijn grote poten vinden de MS 4000 tot nu toe namelijk veel comfortabeler dan de Razer BlackWidow alleen is het typen op de MS 4000 net één grote gel pad die je indrukt vergeleken met de Razer en dat is wat minder
Als stilte in de late uurtjes gewenst is of ik effe wat met cijfertjes moet doen dan pak ik nog weleens de MS 4000 erbij, maar verder doe ik eigenlijk alles het liefst met de Razer
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||