Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:27
Welk tobo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
De Qpad MK-85, zoals is te lezen uit vorige posts van MrBubbles.
Ik denk dat ik toch voor de cheape ducky ga van 85 euro. Met de shine 2 zal ik er spijt van krijgen als over een tijdje de shine 3 uit komt.

Twijfel nog wel even tussen de blue's en de browns. (gezien ook de ervaringen van MrBubbles in vorige posts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nou, ik heb met de blue's van de Black Widow ook last van een heleboel hangende letters ((dubbele aanslag dus is wat ik hierr bedoel). Ga nog een keer een Ducky een kans geven ((zodra ze eens wat binnenkrijgen, pff), daarna is het over met mijn avontuur, als dat niet helpt. Ja schoonmaken prima, maar niet dagelijks , jah...

[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 18-05-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01
Ik ram inmiddels 6 weken op mijn CM quickfire TK.

Korte update:
- Erg blij met redswitches zowel voor gamen als typen bevallen ze uitstekend. Geluid wen je aan en stoor ik me eigenlijk niet aan, als kreeg ik wel laatst van een collega die ik aan de telefoon had de vraag waar ik in godesnaam op aan het typen was :P
- Formaat van toetsenbord was goede keuze ik merk dat ik met gamen een andere houding ben gaan aannemen die beter bevalt.
- Nog steeds blij dat ik voor de TK ben gegaan, switchen tussen numpad en functies is een automatisme geworden.

Wat tegenvalt:
- coating op de toetsen zorgt er voor dat zich snel vuil verzameld op de toetsen dus af en toe moet je er even met een doekje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 17:05
Iemand anders ook geïnteresseerd in de Leopold FC660C, het goedkoopste bordje met Topres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warcow schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:25:
De Qpad MK-85, zoals is te lezen uit vorige posts van MrBubbles.
Ik denk dat ik toch voor de cheape ducky ga van 85 euro. Met de shine 2 zal ik er spijt van krijgen als over een tijdje de shine 3 uit komt.

Twijfel nog wel even tussen de blue's en de browns. (gezien ook de ervaringen van MrBubbles in vorige posts)
Yep, net contact gehad met Nkon en die gaven aan dat ze meer klachten hadden gekregen hierover.
Hier een quote uit de mail:
Heb wel eens eerder klachten gehad over hangende toetsen, maar dat was vaak op te lossen door een andere poort te paken, of als er een usb hub tussen zit die te verwijderen. Vermoed dat het komt als het toetsenbord te weinig vermogen kijgt. Heb je mss de verlichting aan, en als je die uit doet gaat het probleem dan weg? (dan verbruikt die minder stroom)
Omruilen voor een andere heeft dan ook niet zoveel zin. En om nou de verlichting dan maar uit te schakelen, tsjah, daar heb ik deze nu juist voor gekocht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:06
Heb wel eens eerder klachten gehad over hangende toetsen, maar dat was vaak op te lossen door een andere poort te paken, of als er een usb hub tussen zit die te verwijderen. Vermoed dat het komt als het toetsenbord te weinig vermogen kijgt. Heb je mss de verlichting aan, en als je die uit doet gaat het probleem dan weg? (dan verbruikt die minder stroom)

lol....... zelfs ik had niet zo'n slechte smoes kunnen bedenken ......... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

RoaDHouse schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:11:
lol....... zelfs ik had niet zo'n slechte smoes kunnen bedenken ......... :P
Er zijn hier en daar mobo's op deze wereld die wat minder stroom leveren op de USB poorten die erop zitten dan andere moederborden dus zo gek is die opmerking in ieder geval niet.
Zo kon ik bijvoorbeeld niet meer een USB verlengkabel gebruiken nadat ik een ander moederbord had gekocht, maar gelukkig heb ik dat met de front USB kunnen vervangen :)

Of dat iets te maken kan hebben met dubbele aanslagen bij toetsenborden ? Geen idee.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
mijn qpad-mk85 is ook terug omdat die probleemen had met de ledjes.
die gingen soms heelemaal uit hun plaat feller, donkerder, knipperen.

kon hem opstuuren en dan zou ik een nieuwe terug krijgen dus goed geregeld.

maar nu typ ik weer even op een "normaal" toetsenbord man man man wat een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08 21:35
FrankPC schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:50:
Iemand anders ook geïnteresseerd in de Leopold FC660C, het goedkoopste bordje met Topres?
Wat kost zoiets dan? Opzich ziet het er heel leuk uit, maar ik weet niet of ik zo'n "mini-uitvoering" lekker vind werken. Dat je voor een tilde eerst een functietoets moet indrukken enzo. Ik denk dat ik dan liever een gewone tenkeyless heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankPC
Seers schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:39:
[...]

Wat kost zoiets dan? Opzich ziet het er heel leuk uit, maar ik weet niet of ik zo'n "mini-uitvoering" lekker vind werken. Dat je voor een tilde eerst een functietoets moet indrukken enzo. Ik denk dat ik dan liever een gewone tenkeyless heb.
Deze kost ~€195, om te importeren uit Korea. Daar komen dan nog wel belastingen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seers
FrankPC schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:50:
[...]

Deze kost ~€195, om te importeren uit Korea. Daar komen dan nog wel belastingen bij.
Hm, naja, dat vind ik dan wel wat duur. Ik heb nét een ander Topre bord gekocht. De prijs die je noemt is overigens net zo duur als bij elitekeyboards (usd 190 en dan ~usd 50 verzenden = eur 185).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankPC
Seers schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:59:
[...]

Hm, naja, dat vind ik dan wel wat duur. Ik heb nét een ander Topre bord gekocht. De prijs die je noemt is overigens net zo duur als bij elitekeyboards (usd 190 en dan ~usd 50 verzenden = eur 185).
Welk bord heb je gekocht? Elk bord is duurder dan deze, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seers
FrankPC schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:43:
[...]

Welk bord heb je gekocht? Elk bord is duurder dan deze, geloof ik.
Ik heb die Realforce 104UG zoals hij geloof ik heet gekocht, met die bolvormige keycapindrukkingen.

Afbeeldingslocatie: http://www.elitekeyboards.com/proddata/images/th/yk2100_004_th0x0.jpg

En die was zeker duurder dan die Leopold, maar om nu weer mijn derde topre bord te kopen gaat wat te ver mijns inziens. Dan koop ik liever een ducky met groene cherry's voor erbij ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Ik ben al enige tijd de trotse eigenaar van een Steelseries 6GV2 maar helaas is mijn W Keycap kapot gegaan. Heb voor nu dus tijdelijk een andere keycap uit dezelfde row gehaald om toch nog te kunnen gamen :). Ik vroeg mij alleen af of je die keycaps alleen kan kopen in die webshops zoals: http://www.wasdkeyboards.com/

Aangezien ik anders 6 euro moet betalen om 1 knopje te laten bezorgen.

Als iemand dus een shop in NL kent hoor ik graag van u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:26
Trixh schreef op zondag 19 mei 2013 @ 20:18:
Ik ben al enige tijd de trotse eigenaar van een Steelseries 6GV2 maar helaas is mijn W Keycap kapot gegaan. Heb voor nu dus tijdelijk een andere keycap uit dezelfde row gehaald om toch nog te kunnen gamen :). Ik vroeg mij alleen af of je die keycaps alleen kan kopen in die webshops zoals: http://www.wasdkeyboards.com/

Aangezien ik anders 6 euro moet betalen om 1 knopje te laten bezorgen.

Als iemand dus een shop in NL kent hoor ik graag van u.
Kreeg je bij je tobo niet een set van die rode keycaps erbij. Voor wasd? Anders zou je die erop kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
R0y. schreef op zondag 19 mei 2013 @ 20:24:
[...]

Kreeg je bij je tobo niet een set van die rode keycaps erbij. Voor wasd? Anders zou je die erop kunnen doen.
Helaas niet. Ik had dat anders ook zeker gedaan. Functionaliteit boven stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Trixh schreef op zondag 19 mei 2013 @ 20:29:
[...]

Helaas niet. Ik had dat anders ook zeker gedaan. Functionaliteit boven stijl.
Waar die van mij liggen..., anders kon je ze zo krijgen.. Lelijke dingen..

Anders even een add maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Ik ben op zoek naar een nieuwe toetsenbord/muis combo nu m'n logitech lx710 z'n langste tijd heeft gehad. (batterijhouder contactjes zijn gammel waardoor m'n draadloos signaal/batterij sensor hem helemaal tript en ik m'n toetsenbord al alle kanten van mn huis heb laten zien)
Is er een waardige opvolger voor dit model (stamt alweer uit 2008) met dezelfde/verbeterde specs?
Ik heb het internet al afgestruind en kom o.a. op de MK710 uit qua specs en prestaties.
Kan iemand mij vertellen of de MK710 een goede keus is?
Ik speel af en toe een spelletje, maar een goede (draadloze) muis vind ik het allerbelangrijkste omdat ik vooral m'n muis dus gebruik en weinig typ. (al wil ik natuurlijk wel een goede toetsenbord hebben indien ik in de nabije toekomst weer veel moet gaan tikken)
M'n maximale budget is rond de 70e en ben toch wel zoek naar een combo set ivm eventuele draadloze interferences en gemakzucht.
Wie o wie kan me een goed advies geven?

PS. ik ben niet uit op een gaming toetsenbord/muis, maar op zoek naar een gebruiksvriendelijke goede kwalitatieve combo.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Misschien het topic even doorlezen? Het gaat hier om mechanische toetsenborden (zie topicstart), met jouw budget voor een combo kom je daar geloof ik ook niet voor in aanmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Kan wel met een Cherry G80-3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 12:02
Steelo schreef op maandag 20 mei 2013 @ 17:07:
Ik ben op zoek naar een nieuwe toetsenbord/muis combo nu m'n logitech lx710 z'n langste tijd heeft gehad. (batterijhouder contactjes zijn gammel waardoor m'n draadloos signaal/batterij sensor hem helemaal tript en ik m'n toetsenbord al alle kanten van mn huis heb laten zien)
Is er een waardige opvolger voor dit model (stamt alweer uit 2008) met dezelfde/verbeterde specs?
Ik heb het internet al afgestruind en kom o.a. op de MK710 uit qua specs en prestaties.
Kan iemand mij vertellen of de MK710 een goede keus is?
Ik speel af en toe een spelletje, maar een goede (draadloze) muis vind ik het allerbelangrijkste omdat ik vooral m'n muis dus gebruik en weinig typ. (al wil ik natuurlijk wel een goede toetsenbord hebben indien ik in de nabije toekomst weer veel moet gaan tikken)
M'n maximale budget is rond de 70e en ben toch wel zoek naar een combo set ivm eventuele draadloze interferences en gemakzucht.
Wie o wie kan me een goed advies geven?

PS. ik ben niet uit op een gaming toetsenbord/muis, maar op zoek naar een gebruiksvriendelijke goede kwalitatieve combo.
Je zit niet in de juiste topic, het gaat hier om mechanische toetsenborden, niet over (niet-mechanische) desktopsets. :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaron-l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-08 19:44
Hallo ik ben ook opzoek naar een mechanische toetsenbord maar na wat rond struinen ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat die toetsenborden aan de dure kant zijn ik heb namelijk een buget van maar 50/60 euro . Zijn hier mechanische toetsenborden voor te krijgen ???? Met natuurlijk wel wat kwalitijd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Yaron-l schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:54:
Hallo ik ben ook opzoek naar een mechanische toetsenbord maar na wat rond struinen ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat die toetsenborden aan de dure kant zijn ik heb namelijk een buget van maar 50/60 euro . Zijn hier mechanische toetsenborden voor te krijgen ???? Met natuurlijk wel wat kwalitijd .
Als je je budget kan verhogen tot €70 kan je bijvoorbeeld voor een bordje van CM of steelseries gaan. Anders via V&A? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaron-l
Over de cm storm heb ik inderdaad na gedacht. Maar toch is het wel volgens mij een deel wat je ook voor de naam betaald .
Zijn er geen toetsen borden die goed zijn kwa kwaliteit maar niet zo´n dure naam hebben ?

Onder tussen heb ik ook op de V&A gekeken en daar heb ik er 1 op het oog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 15:13

TheNephilim

Wtfuzzle

En nog steeds wachten op de MK 50 van QPAD met MX Blue switches... Thuis heb ik een Nighthawk X8 van Max Keyboard met MX Brown switches, zou graag hetzelfde toetsenbord, maar dan stukken goedkoper, ook op kantoor hebben. Daarom dus de MK 50, helaas wacht ik nu al maanden tot hij weer op voorraad is. Wat een drama daar bij QPAD zeg. Nu lijken ze op de QPAD website inmiddels weer op voorraad, afwachten wanneer nkon.nl ze weer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik heb bij mechanicalkeyboards.nl eens nagevraagd voor een Ducky DK9008 S2 (brown switches), maar die zijn pas weer in juli leverbaar... :'(

BTW: wel keurige en snelle antwoorden van deze nederlandse toetsenbordentoko. d:)b

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
...
Mijn CM Storm Quickfire Rapid TKL heeft dus een kapotte backspace key... Na wat googlen kwam ik erachter dat het dus vaker gebeurd. Als ik het via Dixons webshop heb gekocht, kan ik dan gewoon naar een random Dixons gaan en het daar inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Creqaw schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:10:
Mijn CM Storm Quickfire Rapid TKL heeft dus een kapotte backspace key... Na wat googlen kwam ik erachter dat het dus vaker gebeurd. Als ik het via Dixons webshop heb gekocht, kan ik dan gewoon naar een random Dixons gaan en het daar inleveren?
Ooit heeeel lang geleden met een gamepad gedaan dus ik denk dat ze dat waarschijnlijk nog steeds doen :)
Yaron-l schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:38:
Over de cm storm heb ik inderdaad na gedacht. Maar toch is het wel volgens mij een deel wat je ook voor de naam betaald .
Zijn er geen toetsen borden die goed zijn kwa kwaliteit maar niet zo´n dure naam hebben ?

Onder tussen heb ik ook op de V&A gekeken en daar heb ik er 1 op het oog :)
De Cooler Master toetsenborden zijn eigenlijk best redelijk geprijsd en als je geen Red, maar Blue switches wil kan je nog naar soortgelijke toetsenborden van Razer kijken.

Ik denk dat ik die binnenkort misschien ga bestellen namelijk : pricewatch: Razer BlackWidow 2013 Tournament Edition

Sinds de kans dat de Cooler Master tobo's met Blue of Green switches naar Nederland toe komen ongeveer 0,0 is :/ los ik dat maar zo op :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Dan zal ik morgen maar naar Dixons gaan. Echt heel vervelend, ik vond deze Red switches nog zo goed typen ook =/

//edit Misscien die goedkope Ducky aanschaven als die Red switches heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door Xufuja op 21-05-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccc456
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ehtweak schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:30:
Ik heb bij mechanicalkeyboards.nl eens nagevraagd voor een Ducky DK9008 S2 (brown switches), maar die zijn pas weer in juli leverbaar... :'(

BTW: wel keurige en snelle antwoorden van deze nederlandse toetsenbordentoko. d:)b
....dan komt de s3! _/-\o_
Bestel nu en krijg de s3 geleverd, de s2 productie is reeds gestopt. Waarom denk je dat er nergens geen voorraden meer zijn!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

:? He? De Ducky DK9008 S3? Daar heb ik nog nooit van gehoord? Kan er ook niks over vinden...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 14:15
ehtweak schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:59:
:? He? De Ducky DK9008 S3? Daar heb ik nog nooit van gehoord? Kan er ook niks over vinden...
yep in juli komt de S3.
klik hier

Heb vanochtend mail gekregen van mechanicalkeyboards.nl hij krijgt volgende week nieuwe voorraad binnen.

* 10x bruine switch S2 witte keycap met blauwe verlichting

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NDosAkL.png

* enkele G2 pro's met blue switch
* Zero's met blue switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

8)7 Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap/zie nog steeds niet wat het verschil zou zijn tussen een Ducky DK9008 S2 versus een DK9008 S3 (voor zover die bestaat) :?

Ik zoek een 'normale' DK9008 S2, zwarte toetsen met gewoon tekst erop, US layout, witte achtergrondverlichting.

Het enige wat ik te horen kreeg van mechanicalkeyboards.nl is:
De problemen hebben betrekking op de productie van de G2 Pro S.E. die al
begin deze maand afgeleverd had moeten zijn. Deze partij word nu, door de
eerder genoemde ontstane problemen, aan het eind van deze maand verwacht in
Nederland

Maar geen woord over de DK9008 S2 (of S3)...(?)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccc456
  • Niet online
Natuurlijk rept men geen woord over de nieuwe s3 totdat alle voorraden op zijn. Je wilt toch je "oude" spullen eerst kwijt, zodra men zegt er komt een nieuw model wacht iedereen wel even en raak je de "oude" niet meer kwijt, of tegen een gereduceerde prijs.
Dus zeg je "ze zijn momenteel niet op voorraad, maar komen weer in juli..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Maar die 'oude' spullen (DK 9008 S2) kan ik ook niet krijgen... dus de voorraad is al op... :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
hoop toch echt dat ze dedicated usb poort toevoegen aan de S3.

@ehtweak
net wat je zegt echt overal is de S2 uitverkocht.

maar voor diegene die geen behoefte hebben aan de led verlichting raad ik gewoon de PRO's aan, deze komen volgende week weer op voorraad bij mechanicalkeyboards.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccc456
  • Niet online
De verwachting is dat de S3 een paar tientjes duurder zal zijn ;-(
In ieder geval in eerste instantie.
In een mail aan mij zegt mechanicalkeyboards indirect "bestel nu, betaal s2 en krijg een duurdere s3" dus voor een lagere prijs.
Ik vond juli te lang wachten dus heb intussen een CM trigger gekocht, maar voor diegene die perse een Ducky willen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Wat zijn de voordelen van een ducky pro tegenover de zero? Rechtvaardigen die de meerprijs? Ik las dat de zero juist tegenover de shine 2 ook enkele voordelen heeft(?) Iets met nieuwere stabilizers of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
Mijn CM Storm Trigger (Black Switch) is vandaag binnen gekomen. Dit na aanleiding van deze topic :)
Erg nieuwschierig of het me gaat bevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender808
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01-2022
Olaf van der Spek schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:01:
[...]

Is dat zo? Volgens mij is de controller verantwoordelijk voor het onderdrukken van bouncing.
effe een quote van op mechanicalkeyboards.com

"Key Bounce (also known as 'chattering') occurs in mechanical switches and can cause one switch press to be detected as multiple presses. Typically this is filtered out; however, a defective switch can bypass these filters and output multiple signals for a single key press.

A mechanical switch, being mechanical and generally filled with springs and thin metal, will tend to bounce around several times making and breaking electrical contact before coming to rest. This often ranges up to 5ms. The firmware designer of the keyboard controller takes this into account and sets the scanning rate high enough that keys are being reported accurately but low enough that multiple erroneous key presses aren't sent to the PC."

Vuile switches lijken mij in laatste instantie de oorzaak tenzij het keyboard al lang in gebruik is en echt slecht onderhouden. Bij de meeste commerciele gaming gerichte mechanische keyboards die hier last van hebben, lijkt het mij eerder aan de controller te liggen die zijn werk niet goed doet of van mindere kwaliteit is. Een defecte switch kan ook natuurlijk maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk als het boucen zich op vele toetsen voor doet ipv een of enkele specifieke. Just my two cents, ik ben ook al een maand of twee aan het researchen en kiezen :).

FD Meshify C Ryzen 7 3800X MSI MEG X570 Unify G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-16GVK Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC Adata XPG SX8200 Pro 2TB + 1TB Corsair RMx Series RM850x Noctua NH-D15 Chromax Noctua 5 x NF-F12 PWM chromax fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccc456
  • Niet online
maniak schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:23:
Mijn CM Storm Trigger (Black Switch) is vandaag binnen gekomen. Dit na aanleiding van deze topic :)
Erg nieuwschierig of het me gaat bevallen..
mij bevalt hij uitstekend, was wel wennen met die toetsen (m-keys) aan de linkerkant, je denkt dat je op tab drukt maar je drukt op m4 ;-)
Verder zeer fijn en degelijk toetsenbord. Mooie verlichting ;-)

TIP: doe hem in een USB 3.0 slot. Een USB 3.0 poort kan 900 mA stroom leveren en een USB 2.0 slechts 500mA. Doe je hem in een 2.0 dan kun je de USB poorten op het toetsenbord op eigen risico gebruiken. Het toetsenbord gebruikt nl. met de verlichting aardig wat mA en een USB stick of apparaat erbij is dan gauw teveel.
Uiteraard kun je ook een aparte 5V voeding aansluiten maar dat is wel erg veel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
En m'n CM Quickfire Rapid terug gebracht naar Dixons en geld terug gekregen. Ik kreeg de optie om een vervangend exemplaar te krijgen maar het schijnt dat de backspace knop het wel vaker begeeft met dit toetsenbord, dat ga ik niet riskeren. Nu zoeken naar een andere TKL Red switches keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ccc456 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:08:
De verwachting is dat de S3 een paar tientjes duurder zal zijn ;-(
In ieder geval in eerste instantie.
In een mail aan mij zegt mechanicalkeyboards indirect "bestel nu, betaal s2 en krijg een duurdere s3" dus voor een lagere prijs.
Hmm, dat aanbod heb ik niet gekregen...

Maar nou weet ik nog steeds niet wat dan het verschil is tussen de huidige DK9008 S2 en de nieuwere (?) DK9008 S3? :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
ccc456 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:14:
[...]

mij bevalt hij uitstekend, was wel wennen met die toetsen (m-keys) aan de linkerkant, je denkt dat je op tab drukt maar je drukt op m4 ;-)
Verder zeer fijn en degelijk toetsenbord. Mooie verlichting ;-)

TIP: doe hem in een USB 3.0 slot. Een USB 3.0 poort kan 900 mA stroom leveren en een USB 2.0 slechts 500mA. Doe je hem in een 2.0 dan kun je de USB poorten op het toetsenbord op eigen risico gebruiken. Het toetsenbord gebruikt nl. met de verlichting aardig wat mA en een USB stick of apparaat erbij is dan gauw teveel.
Uiteraard kun je ook een aparte 5V voeding aansluiten maar dat is wel erg veel gedoe.
Dank voor de tip. Wil de USB zender van mijn G700 in het toetsenbord doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccc456
  • Niet online
ehtweak schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:10:
[...]

....Maar nou weet ik nog steeds niet wat dan het verschil is tussen de huidige DK9008 S2 en de nieuwere (?) DK9008 S3? :?
Dat is ook niet bekend nog.
Zie hier de eerder gegeven link voor speculaties:
http://linustechtips.com/...2087-shine-3-coming-soon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Iemand toevallig een idee waar ik een fijne polssteun kan krijgen in TKL formaat? Ik heb http://www.mechanicalkeyboards.nl geprobeerd waar ik ook pas mijn Ducky Shine 2 vandaan heb maar die reageert niet (meer).

Ik vind namelijk dat de Shine 2 wat hoger ligt dan mijn vorige keyboard en ik denk dat zo'n polssteun helpt om mijn handen hoger te krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door wolverine3141 op 22-05-2013 15:36 ]

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Zit hier niks tussen? http://www.beslist.nl/pro...pe_inputaccessoire~561154
heb ooit zelf zo'n steuntje bij Ikea gehaald. Geen idee of Ikea die nog steeds verkoopt...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Het liefste heb ik ééntje die precies past onder mijn TKL keyboard en die zijn er veel minder merk ik.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 13:20
Hey mede tweakers,

Ik heb vandaag de cmstorm quickfire TK binnen gekregen, ik gelijk aan de slag. Nou mooi niet dus want windows kan nergens geen driver vandaan halen. Hij staat al wel in Device Manager lijst als 'Quickfire TKL 6keys' aangegeven. Maar wat ik ook probeer het mag niet baten. Ik heb hem ook aan me laptop aangesloten en daar werkte hij helemaal. heeft iemand enig idee hoe dit kan?:S

Edit: OS is trouwens Windows 7 x64

[ Voor 4% gewijzigd door Meatwagon op 22-05-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
Heb je de driver geinstalleerd? Dus CM driver via de site downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Als ik goed gekeken heb is er geen driver te vinden voor mijn toetsenbord :/ maar ik zal toch nog even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Misschien helpt het als je de "Quickfire TKL 6keys" driver compleet verwijdert in windows en dan het toetsenbord opnieuw aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Dat heb ik ook geprobeerd. Dat werkten ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Ohh het werkt ! :P ik heb even wat gezocht op google en moest schijnbaar een USB.inf in een mapje plaatsen. het duurder een paar seconden en toen ging opeens het ligt van mijn toetsenbord branden! hell yeah!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaron-l
Hallo,
Ik heb 2 toetsenborden uitgezocht.
De corsair k60
Afbeeldingslocatie: http://www.cerradohardware.com.br/ecommerce_site/arquivos6585/arquivos/1350741775_2.jpg
Of de SteelSeries 6Gv2
Afbeeldingslocatie: http://static3.shop.indiatimes.com/images/products/additional/original/B1235971_View_3/games/keyboards/steelseries-6gv2-keyboard.jpg

Bijden hebben plus punten maar ook min punten.
En bijden worden ze ook aanbevolen
Persoonlijk vind ik de corsair k60 er stukken mooier uitzien.
Wat vinden jullie ??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

De SteelSeries met de layout van de Corsair = d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaron-l
nero355 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:31:
De SteelSeries met de layout van de Corsair = d:)b
Dat zou HET toetsenbord zijn. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Yaron-l op 22-05-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Steelseries zou ik kiezen. Ziet er lekker clean uit.

Al hebben sommige mensen wel wat problemen met slijtende keycaps geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaron-l
Ik heb het inderdaad ook gelezen http://tweakers.net/produ...552/steelseries-6gv2.html Het is niet echt een probleem voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:06
R0y. schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:10:
Steelseries zou ik kiezen. Ziet er lekker clean uit.

Al hebben sommige mensen wel wat problemen met slijtende keycaps geloof ik...
Niet alleen de keycaps, erger zijn de bouncing keys :( ik heb geen vertrouw meer in het steelseries mechanische keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaron-l
RoaDHouse schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:36:
[...]

Niet alleen de keycaps, erger zijn de bouncing keys :( ik heb geen vertrouw meer in het steelseries mechanische keyboard.
Wat bedoel jij presies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Yaron-l schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:57:
[...]

Wat bedoel jij presies ?
bouncing keys = dubbele aanslagen

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaron-l
Fordox schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:01:
[...]

Fordox schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:01:
[...]

Nu snap ik hem dat is inderdaad een groot min punt als dat veel voor komt . :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaron-l schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:52:
Hallo,
Ik heb 2 toetsenborden uitgezocht.
De corsair k60
[afbeelding]
Of de SteelSeries 6Gv2
[afbeelding]

Bijden hebben plus punten maar ook min punten.
En bijden worden ze ook aanbevolen
Persoonlijk vind ik de corsair k60 er stukken mooier uitzien.
Wat vinden jullie ??? :)
Heb ze allebei liggen. Althans, mijn vriendin de K60 en ik de normale 6Gv2 en de 6Gv2 Red Edition. Mijn voorkeur gaat naar de laatste uit. Bij de K60 heb ik een gruwelijke hekel aan de rubber dome switches die onder een aantal toetsen zitten die ik toch nog vrij regelmatig gebruik.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Kreeg a-relaxte mail van mechanicalkeboards, de ducky kb's zijn zeker een maand vertraagd, damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay03
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-01 11:01
Welke lay-out wil je?
Qwerty - UK of USA. Welke precies maakt mij niet zoveel uit.

Wil je met of zonder numpad?
Liefst met, maar niet doorslaggevend

Wil je backlight?
Ja, maar niet essentieel.

Welke MX Switch prefereer je?
MX Brown

Wat je is je budget?
< 100 euro

Wil je macro toetsen?
Nee

Doel van het keyboard?
Voornamelijk Starcraft 2, en niet al te luide toetsen. (Mac staat in de woonkamer, woon al samen)
Ik heb begrepen dat de browns daarom geschikter zijn dan bijv de blues.

Wat weet je al?
Dat de browns heel moeilijk te vinden zijn in Nederland.
Dit toetsenbord (CM Storm QuickFire TK) zou perfect zijn, maar heb deze niet in Nederland kunnen vinden. Er staat een model in de pricewatch, maar dit gaat om een duits model :(

Verder lijkt mij de Das Model S Professional een mooi toetsenbord, maar iets te prijzig.
Als iemand een suggestie heeft hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
mechanicalkeyboards.nl heeft de ducky basics , met browns, bij mijn weten op voorraad. Die zou ik doen. Onder de 100 met verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jay03 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:07:

Wat weet je al?
Dat de browns heel moeilijk te vinden zijn in Nederland.
Vind je? Met de komst van de Logitech G710 zijn die in ieder stadscentrum wel verkrijgbaar. Verder zoals aangegeven ook in de Ducky Zero. Brown, Blue, Red en Black zijn over het algemeen redelijk breed verkrijgbaar, de andere Cherry MX switches zijn zeldzamer.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Toch blijft het een rare situatie met die Ducky DK9008 S2. Is nog geen jaar op de markt. Is een prima mechanische plank. Je wilt 'm aanschaffen, na ampel beraad en uitzoekerij. Is 'ie gewoon niet meer leverbaar, de leveranciers geven ontwijkende antwoorden op je vragen en de vermeende opvolger (S3?) is nog niet leverbaar c.q. zijn geen specificaties van bekend... :?

Lijkt wel alsof je 'm niet eens mag kopen... :X

Heb zitten kijken naar de Logitech G710+, is wel enigszins vergelijkbaar, maar al die frutsels en franjes (zoals de verschillende kleuren keycaps) hoeven voor mij niet. Wil gewoon een strak, uniform, Cherry Brown, volledige keyboard met witte achtergrondverlichting. Zonder verdere versieringen.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay03
MiBe schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:29:
[...]

Vind je? Met de komst van de Logitech G710 zijn die in ieder stadscentrum wel verkrijgbaar. Verder zoals aangegeven ook in de Ducky Zero. Brown, Blue, Red en Black zijn over het algemeen redelijk breed verkrijgbaar, de andere Cherry MX switches zijn zeldzamer.
Ik ben het wat betreft de Logitech G710 eens met de poster boven mij. Teveel franje, lelijk ontwerp en macrokeys die alleen maar in de weg zitten. Helaas geen goede optie dus.

De Ducky Zero lijkt mij wel interessant. Is er ergens een review te vinden of is er hier iemand die er ervaring mee heeft?

Verder zijn er echt weinig mx brown keyboards te verkrijgen in Nederland. In de pricewatch staan er vier, waarvan er 1 met franse layout en 1 met duitse layout.

[ Voor 10% gewijzigd door jay03 op 23-05-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Is er iemand die fan is van de Black mx switches? Gaarne wat meer info.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik vind deze nog steeds een van de mooiste oldschool layouts bij WASD:

Afbeeldingslocatie: http://spilleman.net/gathering/wasdoldschoolremix.jpg

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

jay03 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:48:
[...]

Ik ben het wat betreft de Logitech G710 eens met de poster boven mij. Teveel franje, lelijk ontwerp en macrokeys die alleen maar in de weg zitten. Helaas geen goede optie dus.
ik heb er zelf ook 1, en ik ben er zeker tevreden over. media keys waren een must voor mij dus franjes waren meer dan welkom. macros mochten van mij ook wel weg, ik gebruik ze niet maar ze zitten ook zeker niet in de weg ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 15:13

TheNephilim

Wtfuzzle

[...]

De Ducky Zero lijkt mij wel interessant. Is er ergens een review te vinden of is er hier iemand die er ervaring mee heeft?

Verder zijn er echt weinig mx brown keyboards te verkrijgen in Nederland. In de pricewatch staan er vier, waarvan er 1 met franse layout en 1 met duitse layout.
Er is niet zoveel te krijgen inderdaad hier in Nederland. Ik zou denk ik, als ik jou was, gewoon voor de Ducky Zero voor 85 euro gaan. Niet heel duur en toch een bekend en gerenommeerd merk.

Wellicht kun je een Qpad krijgen met Browns trouwens, maar verder is er weinig voor die prijs te krijgen.

Alle toetsen met MX Blue switches zijn trouwens erg slecht te krijgen, volgens mij is er een tekort bij Cherry ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Sjah schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:17:
Wat wil je weten?

Gebruik zelf blacks en die bevallen erg goed. Je zal in het begin wel moeten wennen aan de zware aanslag. De eerste paar dagen had ik na een uur gamen al last van kramp. Maar na 2 weken had ik daar geen last meer van.

Door de zware aanslag zullen de keys minder snel de bodem raken. Het typen lijkt nu meer op "aaien" van de toetsen wat ik persoon heel prettig vind aanvoelen.

Maar, en dat zal iedereen hier beamen, het is wel heel erg persoons gebonden. Wat ik heerlijk vind typen kan jij een ramp vinden... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
[...]

ik heb zelf ducky zero (brown switch) in gebruik. ik kan het je cker aanraden echt een super tobo.

+ echt super sterk opgebouwd
+ super keycaps
+ lekker clean geen onnodig makro keys (subjectief)
+ prijs/kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay03
Legendary1985 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:41:
[...]

ik heb zelf ducky zero (brown switch) in gebruik. ik kan het je cker aanraden echt een super tobo.

+ echt super sterk opgebouwd
+ super keycaps
+ lekker clean geen onnodig makro keys (subjectief)
+ prijs/kwaliteit
Thanks voor je reactie!
Ik heb zojuist via amazon een CM Storm Quick Fire TK met brown switches gevonden voor een extreem lage prijs. Heb 'm besteld maar vertrouw het toch niet helemaal...

Mocht er iets misgaan met de bestelling dan ga ik voor de ducky zero:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jay03 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:50:
Ik heb zojuist via amazon een CM Storm Quick Fire TK met brown switches gevonden voor een extreem lage prijs. Heb 'm besteld maar vertrouw het toch niet helemaal...

Mocht er iets misgaan met de bestelling dan ga ik voor de ducky zero:)
Amazon kan je gewoon geheel vertrouwen hoor, is imho een perfecte seller. Erg nette prijs inderdaad, 51.40 Pond incl. verzenden. Alleen de levertijd is natuurlijk wat vervelend, maar goed, de prijs maakt dat wel okay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hmmm, het is wel lastig hoor, om een no-nonsens mechanical keyboard met brown switches te pakken te krijgen.
Zit ik net op de site van QPAD te kijken. Is de MK-80 met brown switches US/INT layout ook al niet meer leverbaar... :'(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ducky Zero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Vergat ik nog zeggen, background verlichting (liefst wit)
Dus een US/INT keyboard layout, volledig (dus met numeriek gedeelte) cherry brown, geen rare kleurtjes, gewoon zwart, verder geen fratsen, geen versieringen. Gewoon een TOETSENBORD. ;)

Ze bestaan wel (Ducky DK9008 S2 of QPAD MK-80) maar zijn gewoon niet leverbaar... |:(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kilcoyne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Welke lay-out wil je?
QWERTY, geen voorkeur US of UK
Wil je met of zonder numpad?
Met
Wil je backlight?
Niet perse
Welke MX Switch prefereer je?
niet echt een voorkeur, het liefst wel een die goed is voor FPS
Wat je is je budget?
€100
Wil je macro toetsen?
Nee, maar kan handig zijn
Doel van het keyboard?
Gamen
Wat weet je al?
Mijn oog viel al op de razer blackwidow 2013, maar zou graag wat andere toetsenborden zien voor vergelijkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Na een avond programmeren met de CM Storm Trigger (black switch) ben ik echt verkocht. Wat een genot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ehtweak schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:51:
Heb zitten kijken naar de Logitech G710+, is wel enigszins vergelijkbaar, maar al die frutsels en franjes (zoals de verschillende kleuren keycaps) hoeven voor mij niet. Wil gewoon een strak, uniform, Cherry Brown, volledige keyboard met witte achtergrondverlichting. Zonder verdere versieringen.
Dat ben ik geheel met je eens, ik vind het ook een afzichtelijk ding en buiten dat vind ik MX Brown totaal geen prettige switch. Het ging me er meer om dat gezegd werd dat Brown moeilijk te krijgen is, en dat is dan weer net niet het geval juist door dat Logitech bordje dat in bijna iedere grote winkelketen te krijgen is.
Sjah schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:17:
Heb hier een 6Gv2 met Blacks maar ben er niet zo'n fan van, toetsen gaan te zwaar naar mijn mening waardoor ik trager word. Hetzelfde toetsenbord maar dan met Reds, de 6Gv2 Red Edition, vind ik wel weer heel fijn; tevens lineaire switches maar dan een stuk lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Na lang twijfelen net toch maar de ducky zero met blue's besteld. Zeker dat aanbod van amazon heb ik nog even overwogen, ~60 euro is wel erg goedkoop.. misschien haal ik die alsnog er bij voor mee naar werk/school. (voordeel van de brown switches die er in zitten is dat ze juist voor mobiel werk meer geschikt zijn dan blue's verwacht ik ivm geluidsproductie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wow. :Y
Kom er net achter dat Gigabyte het Aivia Osmium Mechanical Keyboard ook met cherry brown en witte background verlichting zou moeten leveren...
http://www.gigabyte.com/p...uct-page.aspx?pid=4179#ov
Afbeeldingslocatie: http://www.gigabyte.com/FileUpload/Features/13/Photo/3122.jpg
Alleen, WIE levert dat?
Want bij b.v. Alternate zie ik alleen de cherry red/ blauwe verlichting uitvoering staan...

Iemand?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
warcow schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:09:
Na lang twijfelen net toch maar de ducky zero met blue's besteld.
Knap, want die staan niet op voorraad, of heb je andere zaak dan mechanicalkeyboards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
:/ damn, niet op gelet. Zou levering dan nog lang duren? Als ik een maand moet wachten kan ik beter zelf rente trekken van dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hoop voor jou dat je over 2 weken klaar bent. Wat ik weet is dat er een vertraging in levering is , maar mail ze maar, ze zijn snel met antwoorden.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 23-05-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankPC
warcow schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:09:
Na lang twijfelen net toch maar de ducky zero met blue's besteld. Zeker dat aanbod van amazon heb ik nog even overwogen, ~60 euro is wel erg goedkoop.. misschien haal ik die alsnog er bij voor mee naar werk/school. (voordeel van de brown switches die er in zitten is dat ze juist voor mobiel werk meer geschikt zijn dan blue's verwacht ik ivm geluidsproductie)
Een gebruiker van MX Browns hier. Ik zou m'n toetsenbord nooit mee naar school/werk nemen, omdat het alsnog super luid is (vind ik, misschien ben ik stille scholen gewend). Daarom probeer ik een Toprebordje te kopen, voor school/werk/stille omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
warcow schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:55:
:/ damn, niet op gelet. Zou levering dan nog lang duren? Als ik een maand moet wachten kan ik beter zelf rente trekken van dat geld.
hij krijgt volgende week nieuwe levering binnen, zero met blue's krijgt ie ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Kreeg het net ook al als antwoord. Snelle reactie ook en een week langer wachten is geen probleem. Heb voor nu ook een apple wireless keyboard (schaar/dome switches) gehaald en die bevalt wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zit de Das Keyboard S (blue's) te overwegen, daar lees ik louter juichends over. Die 135 tov 95 voor ducky Zero blue's , tja misschien toch beter?

Nu de vraag, wat is verschil tussen US en Uk tobo-layout... denk dat ik maar US doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
UK moet je inderdaad zeker niet doen.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/da/KB_United_Kingdom.svg/500px-KB_United_Kingdom.svg.png

[ Voor 63% gewijzigd door begintmeta op 23-05-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ehtweak schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:43:
Kom er net achter dat Gigabyte het Aivia Osmium Mechanical Keyboard ook met cherry brown en witte background verlichting zou moeten leveren...
...
Niet dus... :-(

Kreeg net een antwoord van de Nederlandse distributeur:

Wij hebben alleen de MX Red variant in het assortiment, de Brown wordt niet door ons geleverd, er zullen dus ook geen (web)shops zijn die van ons de Brown variant geleverd hebben gekregen.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
begintmeta schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:20:
UK moet je inderdaad zeker niet doen.
[afbeelding]
I see what ya mean. Jammer want die lomp-grote Enter is door mij gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Sjah schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:41:
... I see what ya mean. Jammer want die lomp-grote Enter is door mij gewenst.
Als je OK blind kan typen en het je niet kan schelen hoe toetsen gelabeld zijn kan je uiteraard beter voor de ISO layout gaan als je dat beter ligt dan een ANSI layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Mijn voorkeur gaat uit naar een sobere layout maar die kleur is wel erg stoer!
http://www.thermaltakeusa...px?C=1154&SC=1165&ID=2131

<3

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik heb een Compaq RT101 die ik al jaren gebruik. Typt zo lekker en heeft 101keys. Het toetsenbord heeft Rubberdome toetsen. Ik heb een filmpje gemaakt toen ik hem schoon maakte hoe de rubberdome eruit ziet :)

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.