Al die CM storm toetsenborden lijken mij wel wat.
Wat houden die Stabilizers precies in?
Die verlichting vind ik wel handig, en mooi, een num-pad is ook altijd handig om erbij te hebben. Echter heb ik nu een zeer compact toetsenbord, het zal dan wel even wennen worden zo´n groter toetsenbord.
@Gizz, dat klopt

.
Ik wil een keer een mechanisch bord proberen. Maar wil geen miskoop maken. Ik heb niet zo'n goed idee wat ik wil.
Ik zal zo'n lijstje proberen te maken:
Welke lay-out wil je?
QWERTY, voorderest weet ik niet erg goed wat ik wil bij de toetsen. Ik zou graag een grote linker shift willen, aangezien degene die ik nu heb vrij klein is. Ook een functie om dat vlaggetje uit te schakelen zou prettig zijn, aangezien ik daar nog wel eens op druk. Ik ga er vooral mee internetten, en als ik een nieuwe PC heb (In mei) ga ik er mee gamen, misschien dat iemand suggesties heeft voor de toetslay-out bij games.
Wil je met of zonder numpad?
Het liefste wel, hier maar ik vaak gebruik van, met name de enter rechts onderin. Als dit veel duurder wordt kan deze eventueel weggelaten worden.
Wil je backlight?
Het liefste wel.
Welke MX Switch prefereer je?
Red, dit schijnt het fijnst te werken bij gamen.
Wat je is je budget?
Ik ga mijn eerste mechanische toetsenbord kopen. Ik wil geen miskoop doen. Al is het het waard om één rond de €100 te nemen (zoals de Corsair vengeance K90) zou dat geen probleem zijn. Goedkopere keuzes zijn altijd leuk

, Duurder dan het niveau van de K90 wil ik niet gaan.
Wil je macro toetsen?
Tja, deze heeft mijn muis ook al. En kan geen reden bedenken waarvoor ik deze nodig zou moeten hebben. Dus hoeft niet percé
Doel van het keyboard?
Een mechanisch toetsenbord proberen. Wordt gebruikt voor standaard dingen zoals: Typen, internetten en gamen (vooral solo games, zoals Skyrim,Fallout, Call of Duty, Far cry 3, Crysis, Battlefield, GTA, zo'n beetje alle populaire games.)