Als je geen moderne gelijkstroommotorventilatie hebt kan dat wel veel zijn ja, maar de mijne trekt maar 3 W in de laagste stand. Dat is wel type C. In ons vorige appartement (van 2018) hadden we wel D en daar trok de laagste stand 20 W. En idd, die wil je nooit uitzetten want ventilatie is belangrijk, zeker D.skank schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:44:
[...]
Ik zit op hetzelfde verbruik snachts...
Is dat zoveel dan?
Ik zoek ook nog een betrouwbare stekker waarop je grootverbruikers zoals wasmachine en droogkast en frigo etc kan aansluiten. Ik heb/had enkele blitwolf shp stekker, maar enkele doen toch raar waardoor ik het niet helemaal vertrouw.
Eens kijken naar die homewizard
Ik heb zoiezo apparaten staan, bv een ventilatiesysteem D en vloerverwarming, maar ik dacht dat je beide eigenlijk nooit mag afzetten.
Het ventilatiesysteem draait hier ook ALTIJD op zn laagste stand.
Een keuken warmwaterboilertje, schakelen jullie die uit snachts...
Daar kan je ook mee winnen, maar moet hij dan overdag niet meer doen om het op temp te krijgen?
Bijkomende vraag die ik heb, je kan overal zo'n pluggen gebruiken om aan/uit te schakelen maar hoe brandveilig zijn die allemaal... Hoe meer zo'n pluggen je gebruikt hoe hoger de kans dat toch
Die 3,68 kW stekker van homewizard kan 16 A aan dus dat zal niet snel fout gaan (heeft ook eigen zekering staat me bij) maar in principe hoef je voor het vinden van sluipverbruik natuurlijk niet overal zo'n ding in te pluggen. Kwestie van met 1 alles langs gaan.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.