Nu sinds 5 dagen de bezitter van een 55" VT50, dit omdat mijn in november gekochte VT30 ingebrande logos had van SBS RTL en Ned. 2
Dit tot grote schrik en ook de reden was om geen plasma te kopen. Maar toch gezwicht voor het beeld en het fiasco met de LCD/LED LG 55LW980S. En de verkoper gaf aan dat inbranden geen issue meer was bij plasma's
E-care is langs geweest en was vrij resoluut, mag niet en u krijgt een ander. Aangezien de VT30 niet meer leverbaar was in maart het nieuwe model "gekregen".
Ik moet zeggen dat het een wereld qua verschil is qua beeld. Kleuren zijn levendiger en scherper. Het design is mooier. En eindelijk hebben ze meer moeite gestopt in de Viera mogelijkheden. Het swipen van foto's video's en bediening van de youtube app gaat erg goed/leuk met Android.
de 2 extra brillen waren niet meer bruikbaar op de VT50. Dus weer twee nieuwe (oplaadbare) gekocht (Panasonic) Weer een stuk lichter maar qua bouw mindere kwaliteit.
De Panasonic brillen zitten beter dan de Samsung brillen en je kijkt niet snel onder de bril door. De meerprijs tov Samsung IMO zeker waard.
Ik heb er nu 110 uur op zitten met de breakin DVD. Dit heb ik nu maar wel gedaan wat ik bij de VT30 heb nagelaten aangezien dit onzin zou zijn. Nu zoiets van "beter safe than sorry"
Kalibratieinstellingen van tweakers nu ff geprobeerd maar vind het beeld wel erg donker.
Mooiste instellingen zijn toch wel de THX standen. vooral bright is erg prettig overdag.
Maar waarom toch de pixel omloop uitgeschakeld!!!!!!
Pluspunten
- mooi scherp beeld met goede zwartwaarden
- design tv mooi
- viera met app
Minpunten
- goedkoop aandoende a.b.
- geen oplaadbare brillen en fragiel aanvoelend (ook de oplaadbare)
- pixelomloop niet beschikbaar in THX
Zijn er instellingen om de THX bright setting te evenaren?!?! in de Prof settings?? zodat pixelomloop tenminste wel aan kan?? Iemand ideeen??
[
Voor 3% gewijzigd door
wackidth op 14-06-2012 08:23
]
.