Ga naar beeld, geavanceerd en kies schuifbalkpvr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:10:
Adlermann
Misschien een domme vraag van mij, maar over welke schuifbalk heb je het![]()
B.V.D.
[...]
Verwijderd
Ik heb ook een panasonic tx46st30. En deze heeft hetzelfde de logos blijven ook staan is een monteur bij geweest van pana niets aan te doen krijg mijn geld terug..
Adlermann
Bedankt
Bedankt
Adlermann schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:11:
[...]
Ga naar beeld, geavanceerd en kies schuifbalk
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Ik heb er al 200 uur opzitten, en de settings waar logo,s inzitten qua afspelen was:
Pro1
Pixel orbitor on
IFC Min or off
NR off
Sharpness 0
Overscan on
Default contrast, brightness, colour
Met de HD dune(films) keek ik de standaard thx, sharpnes op 0.
Pro1
Pixel orbitor on
IFC Min or off
NR off
Sharpness 0
Overscan on
wackidth schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:56:
[...]
Inspelen op welke manier, breakin dvd? En welke settings? Hoeveel uur staat er nu bij jouw op de teller?
Heb een naar voorgevoel nu ik dit lees.
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Heb je hem ingespeeld met de DVD die je in de modbreak kunt vinden? Of heb je iets anders gebruikt?pvr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:33:
Ik heb er al 200 uur opzitten, en de settings waar logo,s inzitten qua afspelen was:
Pro1
Pixel orbitor on
IFC Min or off
NR off
Sharpness 0
Overscan on
[...]
Edit: Ooh en misschien dom maar ik kan
IFC Min or off
en
NR off
helemaal niet vinden. Heb het menu op Pro staan.
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 16-06-2012 00:05 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heeft de UT50 HDMI Ethernet Channel functionaliteit? Heeft uberhaupt een 50serie van Panasonic deze functionaliteit?
[ Voor 5% gewijzigd door Cooperator op 16-06-2012 00:15 ]
Wat is dat?Cooperator schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:14:
Heeft de UT50 HDMI Ethernet Channel functionaliteit? Heeft uberhaupt een 50serie van Panasonic deze functionaliteit?
Vandaag bericht gekregen van e-care. De TV wordt toch niet omgeruild, maar gecrediteerd via de Mediamarkt.Spurlie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:32:
Vanmorgen is E-care langs geweest voor de banding problemen van mijn st30. Het was vrij snel duidelijk. Foto's zijn gemaakt en er wordt een omruilverzoek ingediend (de kans wordt zeer hoog geacht dat Panasonic hier ook mee akkoord gaat).
Nu paar weekjes geduldig wachten. Ben benieuwd of het dan een st30 of wellicht een st50 gaat worden.
Ik heb aangegeven dat ik niet gelijk een afspraak wil maken om de TV op te halen, want wil me eerst even orienteren en niet lang zonder tv zitten...
Iemand ervaring met creditering via de Mediamarkt? Krijg ik dan gewoon mijn geld terug of moet ik een andere tv uitzoeken bij de mediamark?
zoek het begrip creditering eens op 
Je krijgt dus gewoon netjes je geld terug
"Een van de belangrijkste nieuwe aspecten van HDMI1.4 is de Ethernet functie. Door de ethernet functie kan een TV, blu-ray speler of ander media apparaat opgenomen worden in het computernetwerk en kan het apparaat zelfs direct contact maken met internet. Op zich niet nieuw, maar nu gaat al het signaal door 1 en dezelfde HDMI kabel, in plaats van dat er een aparte netwerkkabel aangelegd dient te worden! Dit scheelt aanzienlijk in de hoeveelheid kabels die er gebruikt zouden moeten worden. HDMI kabels met ethernet functie kunnen tot 100Mb/sec signaal versturen."
Nou als ik dit topic lees wil dat nog wel eens verschillen per winkelCrazyanz schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:54:
Minus de afgeschreven waarde....Dus een tv die 2000 euro kost, krijg je nu nog 1800 voor.Crazyanz schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:54:
Nee. Ze crediteren mediamarkt.... En dan moet je het zelf weer met mediamarkt uitzoeken.Crazyanz schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:54:
Dan zou je best genaaid zijn tov omruilen: De ST30 is een TV van vorig jaar, die is in die tijd van ~1000 eu naar ~600 eu gegaan.Acemath schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 06:22:
Minus de afgeschreven waarde....Dus een tv die 2000 euro kost, krijg je nu nog 1800 voor.
Ik wil maar zeggen dat je bij crediteren altijd geld verliest. Ondanks 2 jaar garantie en andere consumentenbescherming....BeF-Bacchus schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 08:58:
[...]
Dan zou je best genaaid zijn tov omruilen: De ST30 is een TV van vorig jaar, die is in die tijd van ~1000 eu naar ~600 eu gegaan.
Tsja, maar producten worden ook goedkoper door technologische ontwikkeling. Stel dat je die ST30 voor 1100 had gekocht en dat je er nu nog 850 voor krijgt gecrediteerd. Dan kun je voor dat geld een ST50 kopen die vele malen beter is.Acemath schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:03:
[...]
Ik wil maar zeggen dat je bij crediteren altijd geld verliest. Ondanks 2 jaar garantie en andere consumentenbescherming....
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dat valt wel mee. Ik heb mijn vt30 10 maanden gebruikt en ik hoefde maar 84 euro bij te betalen voor een vt50... (ik had mijn vt30 voor 1900 gekocht). De VT50 was 1984, minus 1900 euro die ik al had betaald.Acemath schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:03:
[...]
Ik wil maar zeggen dat je bij crediteren altijd geld verliest. Ondanks 2 jaar garantie en andere consumentenbescherming....
Ik heb dus AL mijn geld teruggekregen.
Iemand die mij wat advies kan geven over de volgende zaken?
- Brillen voor de UT50; ik kom brillen van € 20,- maar ook van € 99,- tegen, waarbij ik helaas nergens vermeld zie staan of deze voor de UT50 geschikt is. Kan ik dezelfde pakken als die voor de ST50?
- Het "inspelen" en calibreren van de TV; ik lees veel verschillende verhalen. Van "de eerste 200 uur op Cinema stand laten staan" tot professionele ISF calibraties. Een leek die vanmiddag een plasma bij een retailer ophaalt, weet hier natuurlijk niks van. Gaat hij niet het onderste uit de kan halen en brandt zijn beeld in? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Excuseer mijn beperkte kennis aangaande plasma's. Dit wordt mijn eerste.
- Brillen voor de UT50; ik kom brillen van € 20,- maar ook van € 99,- tegen, waarbij ik helaas nergens vermeld zie staan of deze voor de UT50 geschikt is. Kan ik dezelfde pakken als die voor de ST50?
- Het "inspelen" en calibreren van de TV; ik lees veel verschillende verhalen. Van "de eerste 200 uur op Cinema stand laten staan" tot professionele ISF calibraties. Een leek die vanmiddag een plasma bij een retailer ophaalt, weet hier natuurlijk niks van. Gaat hij niet het onderste uit de kan halen en brandt zijn beeld in? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Ik ben de eerste weken gewoon voorzichtig geweest met contrast maar heb gewoon vanalles gekeken. Ik kijk waarschijnlijk tov de gemiddelde Tweaker wel relatief weinig film, dat zal ook wel helpen. Daarbij ben ik mogelijk (gelukkig) niet kritisch genoeg om enige lichte retentie van logo's op te merken.bram1984 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:18:
Ik kijk wel redelijk vaak (met name 's avonds) en dan vooral films en series vanaf een media player. Ik begrijp dat het niet verstandig is de eerste dagen/weken veel films te kijken met zwarte balken.
Dat kan wel. Als je maar ook beeldvullend materiaal kijkt.bram1984 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:32:
Ik kijk wel redelijk vaak (met name 's avonds) en dan vooral films en series vanaf een media player. Ik begrijp dat het niet verstandig is de eerste dagen/weken veel films te kijken met zwarte balken.
Je hoeft geen excuses aan te bieden. Maar een beetje de search-knop gebruiken in dit topic kan geen kwaad. Beide vragen zijn de laatste dagen nog uitgebreid behandeld.bram1984 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:18:
Iemand die mij wat advies kan geven over de volgende zaken?
Ik heb laatst nog een post gemaakt over brillen die geschikt zijn: LuPo in "[Plasma] Panasonic 2011-2012 - alle series"
Adlermann heeft laatst nog aangegeven dat je niet hoeft in te spelen. Panasonic zegt zelf ook dat het niet nodig is. Je kunt dus gewoon tv gaan kijken. Als je een keer wat retentie hebt doe je gewoon even de schuifbalk.
Verwijderd
Nou ben ik geen plasma expert (ben in afwachting van m'n VT50) maar om te zeggen dat je helemaal niet hoeft in te spelen lijkt me wat kort door de bocht toch? Als je een hele avond naar dezelfde zender gaat kijken lijkt me dat logo redelijk goed zichtbaar. Gaat dat dan weg als je een keertje de schuifbalk gebruikt?LuPo schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:46:
Adlermann heeft laatst nog aangegeven dat je niet hoeft in te spelen. Panasonic zegt zelf ook dat het niet nodig is. Je kunt dus gewoon tv gaan kijken. Als je een keer wat retentie hebt doe je gewoon even de schuifbalk.
Dat hele inspelen word naar mijn idee toch echt wat overrated....en al helemaal als je met slides gaat werken om dit te bewerkstelligen....gewoon de 1e 100 uur het contrast en de helderheid wat terugschroeven en verder gewoon naar de TV kijken zoals je normaal zou doen. Je moet alleen niet na die 100 uur het contrast en helderheid niet gelijk op torch mode zetten natuurlijk, maar gewoon op een normaal niveau\ zetten.
Nu met mijn pana vt20 en daarvoor met een een LG plasma nooit problemen gehad met betrekking tot inbranden / retentie e.d.
Nu met mijn pana vt20 en daarvoor met een een LG plasma nooit problemen gehad met betrekking tot inbranden / retentie e.d.
Alles dat niet specifiek staat vermeld in de handleiding is imho geheel onnodig. Inspelen ook. Je zal toch sowieso, hoe lang je ook inspeelt, "last" blijven hebben van retentie en inbrand-gevaar. So be it.
Nickname does not reflect reality
zelfs op mijn 6 maanden oude vt 30 met duizenden uren erop had ik last van retentie na een dag Eredivisie Live. Dat blijf je altijd houden. In het begin iets meer dan later, maar toch.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:58:
[...]
Nou ben ik geen plasma expert (ben in afwachting van m'n VT50) maar om te zeggen dat je helemaal niet hoeft in te spelen lijkt me wat kort door de bocht toch? Als je een hele avond naar dezelfde zender gaat kijken lijkt me dat logo redelijk goed zichtbaar. Gaat dat dan weg als je een keertje de schuifbalk gebruikt?
Gewoon verstandig omgaan in het begin. That's it.
Op mijn G11 scherm (42pz85) heb ik dit in 3 jaar tijd echt nog nooit meegemaakt, sta er dus wel van te kijken eigenlijk. Zijn de nieuwe schermen zo anders?
Ik heb een pz85, g10, vt30, st50 en vt50 gehad. En ze hadden allemaal last van retentie. DAt is ook niet echt een probleem. Gewoon een bijkomstigheid van de techniek. Zelfs mijn crt had last van inbranden en retentierik schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:42:
Op mijn G11 scherm (42pz85) heb ik dit in 3 jaar tijd echt nog nooit meegemaakt, sta er dus wel van te kijken eigenlijk. Zijn de nieuwe schermen zo anders?
Ik snap die ophef niet zo die erover gemaakt wordt.
Dat laatste sowieso idd. Heb mijn scherm wel altijd op eco en filmstand gehad. Eerst eco, simpelweg omdat het scherm anders voor mij veel te fel was, en nu film omdat ik het mooier vind.Adlermann schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:44:
[...]
Ik heb een pz85, g10, vt30, st50 en vt50 gehad. En ze hadden allemaal last van retentie. DAt is ook niet echt een probleem. Gewoon een bijkomstigheid van de techniek. Zelfs mijn crt had last van inbranden en retentie
En stel nou dat ik de ST30 3 maanden geleden voor 499 gekocht heb (ja was een goede deal, daarom baal ik nu ook een beetje)?LuPo schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:05:
[...]
Tsja, maar producten worden ook goedkoper door technologische ontwikkeling. Stel dat je die ST30 voor 1100 had gekocht en dat je er nu nog 850 voor krijgt gecrediteerd. Dan kun je voor dat geld een ST50 kopen die vele malen beter is.
Krijg ik dan alsnog de huidige waarde volgens Panasonic of gewoon mijn aankoopbedrag?
Panasonic crediteert de dealer met de laatste bekende inkoopwaarde. Jij krijgt geen cent van panasonic. Jij moet met je dealer dan vervanging regelen..Spurlie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:05:
[...]
En stel nou dat ik de ST30 3 maanden geleden voor 499 gekocht heb (ja was een goede deal, daarom baal ik nu ook een beetje)?
Krijg ik dan alsnog de huidige waarde volgens Panasonic of gewoon mijn aankoopbedrag?
hmm, dus dat zou dan betekenen dat ik dan toch eventueel voor de st50 kan gaan en wellicht 100 euro ofzo bij moet betalen.
Straks wellicht even de MM binnenwandelen om te vragen hoe zij hier precies mee omgaan.
Straks wellicht even de MM binnenwandelen om te vragen hoe zij hier precies mee omgaan.
[ Voor 27% gewijzigd door Spurlie op 16-06-2012 11:07 ]
Zo heb ik dat met mijn dealer gedaan. Die kreeg de inkoopwaarde terug en toen mocht ik een product terugkopen die bij hen dezelfde inkoopwaarde had. Dat was dus de vt50Spurlie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:07:
hmm, dus dat zou dan betekenen dat ik dan toch eventueel voor de st50 kan gaan en wellicht 100 euro ofzo bij moet betalen.
Adlermann
Wanneer ga je de vt50 kalibreren, en laat je de results zien van de kalibratie ?
Ik ben wel benieuwd, omdat ik zelf ook ga kalibreren met de X-Rite i1 Display Pro
Wanneer ga je de vt50 kalibreren, en laat je de results zien van de kalibratie ?
Ik ben wel benieuwd, omdat ik zelf ook ga kalibreren met de X-Rite i1 Display Pro
Heb de 42pz85. Ga ik echt veel verschil merken met een ST/GT/VT50Adlermann schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:44:
[...]
Ik heb een pz85, g10, vt30, st50 en vt50 gehad. En ze hadden allemaal last van retentie. DAt is ook niet echt een probleem. Gewoon een bijkomstigheid van de techniek. Zelfs mijn crt had last van inbranden en retentie
Ben nog best tevreden met de pz85. Ben wat huiverig vanwege alle banding, uniformity etc. issues en omdat ik bang ben dat SD materiaal wat tegen zal vallen op een 50" tov 42"
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Al gedaan. Ik ben alleen mijn resultaten kwijtpvr schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:39:
Adlermann
Klopt. De winkelier kan uiteindelijk bepalen wat de restwaarde van het product is.Adlermann schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 08:51:
[...]
Nee. Ze crediteren mediamarkt.... En dan moet je het zelf weer met mediamarkt uitzoeken.
Ik kreeg maar 800 euro terug voor mijn nog geen jaar oude tv. Aanschafprijs was 1000 euro.
Het hangt echt af vd winkel helaas.
Mijn ervaring is heel anders (heb een V20, dus modeljaar 2009). Toen ik 'm net had wist ik niks over retentie, ik dacht dat dat nu wel opgelost was. Dus heb ik een paar weken tegen de schaduw van het menu van de Popcorn Hour kunnen aankijken, nadat dat er een uurtje had opgestaan. Retentie blijft altijd, maar in het begin zijn ze er veel gevoeliger voor. Ik laat nu rustig de windows desktop er een uurtje op staan, dat trekt wel weer weg.Brad Pitt schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:26:
Alles dat niet specifiek staat vermeld in de handleiding is imho geheel onnodig. Inspelen ook. Je zal toch sowieso, hoe lang je ook inspeelt, "last" blijven hebben van retentie en inbrand-gevaar. So be it.
Ik zou de eerste 300 uur alleen fullscreen kijken met zo weinig mogelijk logo's en geen stilstaande beelden gebruiken.
Alleen fullscreen is echt niet nodig. Je kan prima normaal tv kijken en films. Mits je maar zorgt dat je wel wat afwisselt. Op mijn st50 was het geen probleem, op mijn vt50 niet en mijn vt30 ook niet.PhilipsFan schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:54:
[...]
Mijn ervaring is heel anders (heb een V20, dus modeljaar 2009). Toen ik 'm net had wist ik niks over retentie, ik dacht dat dat nu wel opgelost was. Dus heb ik een paar weken tegen de schaduw van het menu van de Popcorn Hour kunnen aankijken, nadat dat er een uurtje had opgestaan. Retentie blijft altijd, maar in het begin zijn ze er veel gevoeliger voor. Ik laat nu rustig de windows desktop er een uurtje op staan, dat trekt wel weer weg.
Ik zou de eerste 300 uur alleen fullscreen kijken met zo weinig mogelijk logo's en geen stilstaande beelden gebruiken.
Ik heb precies hetzelfde... van een 42PZ85 (4 jaar oud alweer) naar een ST50. Ik heb nooit storend last gehad van banding of retentie op m'n PZ85. Erg benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.Help!!!! schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:53:
[...]
Heb de 42pz85. Ga ik echt veel verschil merken met een ST/GT/VT50
Ben nog best tevreden met de pz85. Ben wat huiverig vanwege alle banding, uniformity etc. issues en omdat ik bang ben dat SD materiaal wat tegen zal vallen op een 50" tov 42"
Overigens heb ik de PZ85 de eerste maand op lager contrast gehad. Merk wel dat we gewend zijn aan laag contrast want overal waar ik kom waar er LCD staat daar krijg ik al snel pijn aan m'n ogen.
De 50UT50 inmiddels sinds gisterenmiddag in gebruik. Lekkere maat alhoewel ik wel even door het spiegelen heen moet prikken. Beeldinstellingen heb ik op cinema/spel en warm staan. Ik vind normaal/dynamisch en koel (geloof ik) wel een stuk mooier, maar op veler advies maar even zo.
Ik gebruik een Harmony One en daar heb ik een vreemd euvel mee: als ik naar het menu ga, en bijvoorbeeld het beeldmenu open en dan in een van de submenu's (een waarin je bijvoorbeeld cinema etc. kan instellen) omhoog of omlaag wil gaan, dan gaat het toestel 2 trappen omhoog of omlaag, terwijl ik maar 1x druk. Het vreemde is dat dit in het hoofmenu niet het geval is. Daar schakelt hij wel per 1. Meer mensen die dit herkennen? Ik heb al zitten klooien in de instellingen van de Harmony, maar helaas zonder resultaat.
En een andere vraag aan mensen die de Viera app op de iPad gebruiken: als ik in de Youtube app zit moet ik met de pijltjes en de OK toets alle letters een voor een inkloppen. Tijdrovend en omslachtig. Er zit ook een toetsenbord functie op waarbij je de tekst gewoon op je iPad zou in moeten kunnen voeren. Dit werkt echter niet. Er gebeurt gewoon niks. Zie ik iets over het hoofd?
Ik gebruik een Harmony One en daar heb ik een vreemd euvel mee: als ik naar het menu ga, en bijvoorbeeld het beeldmenu open en dan in een van de submenu's (een waarin je bijvoorbeeld cinema etc. kan instellen) omhoog of omlaag wil gaan, dan gaat het toestel 2 trappen omhoog of omlaag, terwijl ik maar 1x druk. Het vreemde is dat dit in het hoofmenu niet het geval is. Daar schakelt hij wel per 1. Meer mensen die dit herkennen? Ik heb al zitten klooien in de instellingen van de Harmony, maar helaas zonder resultaat.
En een andere vraag aan mensen die de Viera app op de iPad gebruiken: als ik in de Youtube app zit moet ik met de pijltjes en de OK toets alle letters een voor een inkloppen. Tijdrovend en omslachtig. Er zit ook een toetsenbord functie op waarbij je de tekst gewoon op je iPad zou in moeten kunnen voeren. Dit werkt echter niet. Er gebeurt gewoon niks. Zie ik iets over het hoofd?
Adlermann
Het gaat er bij mijn meer om, of de VT50 ten opzichte ST50 beter is in calibratie.
En ik was ook wel benieuwd, of de VT50 veel afwijkt, voor( fabrieksinstellingen)en na de caibratie?
Settings hoef je niet te posten
, daar heb je toch niets aan, elk toestel is anders
Paul
Het gaat er bij mijn meer om, of de VT50 ten opzichte ST50 beter is in calibratie.
En ik was ook wel benieuwd, of de VT50 veel afwijkt, voor( fabrieksinstellingen)en na de caibratie?
Settings hoef je niet te posten
Paul
Adlermann schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:21:
[...]
Al gedaan. Ik ben alleen mijn resultaten kwijtMaar ik zal ze binnenkort even opmeten.
Net resultaat bedoelde ik hoe accuraat het is gewordenpvr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 09:43:
Adlermann
Settings hoef je niet te posten, daar heb je toch niets aan, elk toestel is anders
![]()
Paul
[...]
Vt50 is beter in calibratie omdat die een 10 puntssysteem heeft en st maar 2 punts
Ik las hier dat de p50st50 7cm van de muur dient te hangen. Welke muurbeugel (merk, type) raden jullie aan om deze op te hangen? Eventueel een die wat links en rechts kan draaien... Ik heb al wel goeie reacties gezien van Vogels.
Ik heb een vogels 8405 en hangt nu zo strak als mogelijk tegen de muur. Ivm de beugel en het nog kunnen aansluiten van de stroomstekker zal dat ongeveer op 35mm zijn.
Ik heb al nachten lang staan indraaien en toen ik wakker werd was de tv niet heter als na het kijken van 2 uur film.
Lijkt me dus redelijk overdreven die 7cm.
Ik heb al nachten lang staan indraaien en toen ik wakker werd was de tv niet heter als na het kijken van 2 uur film.
Totdat die stuk gaat (willkeurige reden) en meneer e-care ziet het en besluit geen garantie te leverenDonstil schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:34:
Ik heb een vogels 8405 en hangt nu zo strak als mogelijk tegen de muur. Ivm de beugel en het nog kunnen aansluiten van de stroomstekker zal dat ongeveer op 35mm zijn.
Nee, ik hang hem gewoon 7cm zoals het in de handleiding staat
Ik vind dat ook overdreven, die van mij, de VT55 zit 3,5cm van de muur.
Ik heb hem in eerste instantie op 7 cm van de muur geplaats, dat stond voor geen meter
Heb je eindelijk plasma,s die 3 cm dik zijn, moet je ze 7 cm van de muur hangen
Als ik problemen krijg met mijn scherm, zet ik hem terug op 7 cm
Ik heb hem in eerste instantie op 7 cm van de muur geplaats, dat stond voor geen meter

Heb je eindelijk plasma,s die 3 cm dik zijn, moet je ze 7 cm van de muur hangen

Als ik problemen krijg met mijn scherm, zet ik hem terug op 7 cm
Donstil schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:34:
Ja wat in de voorwaarden staat vind ikAdlermann schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:22:
[...]
Totdat die stuk gaat (willkeurige reden) en meneer e-care ziet het en besluit geen garantie te leveren
Nee, ik hang hem gewoon 7cm zoals het in de handleiding staat
Meestal niet zo belangrijk, het is de wet die telt.
Ecare kan me zoveel vertellen.
Ze moeten natuurlijk een ruime grens incalculeren en daarom hebben ze het over 70mm. Zie het als een autoband, als een band tot 200kmh is goedgekeurd klapt hij bij 205kmh echt niet gelijk hoor.
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 17-06-2012 14:13 ]
Als ze kunnen aantonen dat jij het scherm op 3.5 cm hangt en daardoor oververhit. Dan kan je hoog en laag springen maar dan heb je zelfs volgens de wet geen garantie, aangezien je het product niet goed hebt gebruikt...Donstil schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:11:
[...]
Ja wat in de voorwaarden staat vind ik
Meestal niet zo belangrijk, het is de wet die telt.
Ecare kan me zoveel vertellen.
Ze moeten natuurlijk een ruime grens incalculeren en daarom hebben ze het over 70mm. Zie het als een autoband, als een band tot 200kmh is goedgekeurd klapt hij bij 205kmh echt niet gelijk hoor.
Ja daar zeg je het precies goed ALS ze het kunnen aantonen. Iets wat ze natuurlijk nooit hard kunnen maken.
Zeker niet als je hem op een voet plaatst als de monteur komt.
Maar goed de tv gaat er helemaal niet defect van dus het is niet eens aan de orde.
Ik heb hem gister van 20:00 tot vanmiddag 13:30 laten inspelen en was absoluut niet warm geworden. Kan dus makkelijk.
Zeker niet als je hem op een voet plaatst als de monteur komt.
Maar goed de tv gaat er helemaal niet defect van dus het is niet eens aan de orde.
Ik heb hem gister van 20:00 tot vanmiddag 13:30 laten inspelen en was absoluut niet warm geworden. Kan dus makkelijk.
Ik krijg het maar niet voor elkaar om het beeld uit mijn Mac mini (mid 2011) pixel-voor-pixel goed in de VT50 te krijgen. De mini is met HDMI via een Onkyo SR608 naar de TV aangesloten. Ik kom dicht in buurt op de stand Auto (TV) met underscan volledig uitgeschakeld op de mini. Ik weet niet of het uitmaakt dat de Onkyo er tussen zit? Iemand die het 100% gelukt is?
Veel dank voor jullie feedback!
Veel dank voor jullie feedback!
Ik heb een MacMini (ook mid 2011 model) 100% goed op de vt50.
Ik heb op de tv PixelOrbiter op auto. 16:9 overscan uit, 1080p pure direct uit en op de MacMini overscan op 0%
Zit aangesloten op een Marantz 5006 maar zowel zonder als met versterker ertussen het zelfde resultaat (goed dus)
Edit: ik krijg het niet voor elkaar om met VLC of Plex goed 5.1 uit te sturen op de MacMini, hoe is jou ervaring hiermee? Op VLC doen alleen mijn achter speakers het en op Plex doet alles het tot je in een film gaat dan is alles weg.
Ik heb op de tv PixelOrbiter op auto. 16:9 overscan uit, 1080p pure direct uit en op de MacMini overscan op 0%
Zit aangesloten op een Marantz 5006 maar zowel zonder als met versterker ertussen het zelfde resultaat (goed dus)
Edit: ik krijg het niet voor elkaar om met VLC of Plex goed 5.1 uit te sturen op de MacMini, hoe is jou ervaring hiermee? Op VLC doen alleen mijn achter speakers het en op Plex doet alles het tot je in een film gaat dan is alles weg.
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 17-06-2012 16:48 ]
Reuze bedankt voor je snelle feedback!
Ik heb hier geen problemen om met Plex een 5.1 (Dolby of DTS) geluid te produceren, althans dat lees ik af van het display op de Onkyo (en uit alle speakers komt geluid..). Gebruik VLC zelf niet, maar test graag als nodig.
Het beeld krijg ik nog steeds niet 100% goed. Ik mis bovenin een fractie (van de menubalk) en ik lijk rechts een fractie te missen. Op welke stand heb jij beeldformaat staan, Auto?
Ik heb hier geen problemen om met Plex een 5.1 (Dolby of DTS) geluid te produceren, althans dat lees ik af van het display op de Onkyo (en uit alle speakers komt geluid..). Gebruik VLC zelf niet, maar test graag als nodig.
Het beeld krijg ik nog steeds niet 100% goed. Ik mis bovenin een fractie (van de menubalk) en ik lijk rechts een fractie te missen. Op welke stand heb jij beeldformaat staan, Auto?
Sorry, setting op de TV - beeldverhouding
edit: Nu snap ik er geen barst meer van .... Zojuist weer gekeken (mini uit slaap gehaald) en het beeld van de mini staat er strak (100%) in. Gevalletje van niet meer aankomen.
edit2: Bij een volgende test was het weer mis. Misschien komt het doordat ik de mini (ook) remotely benader met screen sharing vanaf mijn iMac. Hoe dan ook - en voor andere probleemgevallen; ik kan het "euvel" zelf verhelpen. Beetje moeilijk uit te leggen, daarom een plaatje

Bij de "ene" 1080p perfect en bij de "andere" net niet helemaal. Dit komt goed, @Donstil nogmaals dank voor je support.
edit: Nu snap ik er geen barst meer van .... Zojuist weer gekeken (mini uit slaap gehaald) en het beeld van de mini staat er strak (100%) in. Gevalletje van niet meer aankomen.
edit2: Bij een volgende test was het weer mis. Misschien komt het doordat ik de mini (ook) remotely benader met screen sharing vanaf mijn iMac. Hoe dan ook - en voor andere probleemgevallen; ik kan het "euvel" zelf verhelpen. Beetje moeilijk uit te leggen, daarom een plaatje

Bij de "ene" 1080p perfect en bij de "andere" net niet helemaal. Dit komt goed, @Donstil nogmaals dank voor je support.
[ Voor 119% gewijzigd door smoldersonline op 17-06-2012 19:01 ]
in VLC moet je encoded output kiezen bij audioDonstil schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:46:
Ik heb een MacMini (ook mid 2011 model) 100% goed op de vt50.
in plex zit een bug met hdmi geluid. Bij mij werkt dat ook niet. DAarom gebruik ik nu xbmc... toslink kabelw erkt wel
Ooh dan ga ik zo even spelen met die VLC instelling. Ik was wel op de hoogte van de PLEX bug maar het werkte eerst wel dus vond het wel prima, nu ineens is het weg maar daar is het dan misschien ook wel een bug voorAdlermann schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:57:
[...]
in VLC moet je encoded output kiezen bij audio
in plex zit een bug met hdmi geluid. Bij mij werkt dat ook niet. DAarom gebruik ik nu xbmc... toslink kabelw erkt wel
XMBC heb ik toevallig net geïnstalleerd, ziet er ook erg mooi uit maar vind juist de indeling van Plex (dus Serie's automatisch bij serie's enz) zo handig. Dat kon ik in XMBC nog niet echt vinden.
Haha ja dat is een klacht waar je lang naar kan zoeken als je er niet toevallig op komt. Ik gebruik mijn MacMini echt alleen voor Plex/Sickbeard dus daarom waarschijnlijk geen problemen.smoldersonline schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:00:
Sorry, setting op de TV - beeldverhouding
[afbeelding]
Weet iemand trouwens hoe je picture in picture instelt? Elke keer als ik die optie aanklik krijg ik de melding dat het niet ingesteld is. Dat begrijp maar dat is nou juist wat ik doen wil? Mis ik iets?
Zou tweakers.net ook nog een uitslag geven over de:Videoreport: 12 tweakers testen Panasonics nieuwste tv's?
http://tweakers.net/video...asonics-nieuwste-tvs.html
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hun ervaringen?
Ja, dat komt zodra iedereen die TV heeft getest en dan moeten ze allemaal een review schrijven. Daarna komt het vast op de website.pvr schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:24:
Zou tweakers.net ook nog een uitslag geven over de:Videoreport: 12 tweakers testen Panasonics nieuwste tv's?
Volgens mij zouden ze dit 2 weken testen, en dan de uitslag geven, maar we zijn nu 5 weken verder....................
LuPo schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:25:
[...]
Ja, dat komt zodra iedereen die TV heeft getest en dan moeten ze allemaal een review schrijven. Daarna komt het vast op de website.
Lastig!
Zit echt ontzettend te twijfelen wat ik wil doen. Ben op zoek naar een 50" Plasma TV, en twijfel tussen de ST50, de GT50 en de VT50.
De ST50 is blijkbaar on par met de VT30 van vorig jaar. Nadeel is dat er geen 3D brillen bijzitten, en deze niet meedoet met de Skype Camera actie van Panasonic. Laagste prijs is 1099,-. Met de skype camera (130 euro) erbij en twee 3D brillen (100 per stuk) kom je dan uit op een totaalbedrag van 1429,-.
De GT50 is (iets) beter dan de ST50, alleen vraag ik me af of ik dat ga merken. Deze doet wel mee met de Skype camera actie, maar heeft wederom geen brillen. Laagste prijs is 1499,-. Met twee brillen is deze dan 1699,-.
De VT50 is vooral mooier dan de GT50, maar verder behoorlijk gelijk van wat ik lees. Deze heeft wel twee brillen erbij en ook de skype camera. Laagste prijs iets circa 1799,-.
Het verschil tussen de GT50 en de VT50 is dusdanig klein dat ik sowieso zou gaan voor de VT50, vooral omdat die single sheet echt mooier is. Het is dan de vraag of ik de 350 euro verschil tussen de ST50 en de VT50 het waard vind. Al doe ik sowieso lang met een tv.
Of toch maar de Samsung PS51E8000, met iets mindere zwartwaardes (aldus reviews, nog niet bekeken), maar wel met twee brillen, die blijkbaar wat fijner zijn (lichter/kleiner) en betere/mooiere smart connectivity. Alleen dan nog de camera erbij voor een goede vergelijking (al zou ik die niet echt veel gaan gebruiken, als je hem gratis krijgt bij panasonic moet je em wel meenemen in de vergelijking vind ik).
Zit echt ontzettend te twijfelen wat ik wil doen. Ben op zoek naar een 50" Plasma TV, en twijfel tussen de ST50, de GT50 en de VT50.
De ST50 is blijkbaar on par met de VT30 van vorig jaar. Nadeel is dat er geen 3D brillen bijzitten, en deze niet meedoet met de Skype Camera actie van Panasonic. Laagste prijs is 1099,-. Met de skype camera (130 euro) erbij en twee 3D brillen (100 per stuk) kom je dan uit op een totaalbedrag van 1429,-.
De GT50 is (iets) beter dan de ST50, alleen vraag ik me af of ik dat ga merken. Deze doet wel mee met de Skype camera actie, maar heeft wederom geen brillen. Laagste prijs is 1499,-. Met twee brillen is deze dan 1699,-.
De VT50 is vooral mooier dan de GT50, maar verder behoorlijk gelijk van wat ik lees. Deze heeft wel twee brillen erbij en ook de skype camera. Laagste prijs iets circa 1799,-.
Het verschil tussen de GT50 en de VT50 is dusdanig klein dat ik sowieso zou gaan voor de VT50, vooral omdat die single sheet echt mooier is. Het is dan de vraag of ik de 350 euro verschil tussen de ST50 en de VT50 het waard vind. Al doe ik sowieso lang met een tv.
Of toch maar de Samsung PS51E8000, met iets mindere zwartwaardes (aldus reviews, nog niet bekeken), maar wel met twee brillen, die blijkbaar wat fijner zijn (lichter/kleiner) en betere/mooiere smart connectivity. Alleen dan nog de camera erbij voor een goede vergelijking (al zou ik die niet echt veel gaan gebruiken, als je hem gratis krijgt bij panasonic moet je em wel meenemen in de vergelijking vind ik).
De Samsung heeft een camera ingebouwd.
ST50 is beter dan VT30, maar het design van de VT50 is inderdaad veel mooier.
ST50 is beter dan VT30, maar het design van de VT50 is inderdaad veel mooier.
Dat had ik ook gelezen, alleen is die camera ook voor Skype geschikt? Lijkt me wel, maar van de site van Samsung word ik ook niet veel wijzer. Daarentegen zie ik wel dat de losse camera voor het 2012 model niet geschikt is voor de E8000. Dus dan toch.
samsung brillen op een gt50 zou ik doen.._VoiD_ schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:36:
Dat had ik ook gelezen, alleen is die camera ook voor Skype geschikt? Lijkt me wel, maar van de site van Samsung word ik ook niet veel wijzer. Daarentegen zie ik wel dat de losse camera voor het 2012 model niet geschikt is voor de E8000. Dus dan toch.
Welk type samsung brillen werken in combinatie met de st50
Dit omdat ik morgen mijn 50st50 binnen krijg en natuurlijk meteen het 3d even wil testen
Alvast bedankt
Dit omdat ik morgen mijn 50st50 binnen krijg en natuurlijk meteen het 3d even wil testen
Alvast bedankt
4100 serieGabrielZ schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:11:
Alvast bedankt
Samsung SSG-4100GB.GabrielZ schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:11:
Alvast bedankt
Jee, mijn TX-P42ST50 de 2,5 week terug bij de BCC is besteld is ook weer 2 weken verschoven... Erg gewild ding...
Iemand met een grotere versie 50/65 die merkt dat de lichtopbrengst veel minder is? Lees verspreid over het internet berichten dat omdat de schermen groter zijn, maar het max begrenste verbruik onder alle modellen gelijk is, dat de helderheid behoorlijk tegenvalt van de grotere varianten...
Edit: Kom ik thuis, is hij vandaag toch afgeleverd. Was niet via het DC gegaan maar via de winkel
Iemand met een grotere versie 50/65 die merkt dat de lichtopbrengst veel minder is? Lees verspreid over het internet berichten dat omdat de schermen groter zijn, maar het max begrenste verbruik onder alle modellen gelijk is, dat de helderheid behoorlijk tegenvalt van de grotere varianten...
Edit: Kom ik thuis, is hij vandaag toch afgeleverd. Was niet via het DC gegaan maar via de winkel
[ Voor 12% gewijzigd door The PyroPath op 18-06-2012 19:43 ]
Breek je nek voorzichtig
De voeding in bijna alle plasma's is best wel onderbemeten, vandaar ook dat je een veel helderder klein wit vlakje kan weergeven dan wanneer het hele scherm wit is. Dan zie je snel de helderheid terugspringen. Zal me weinig verbazen als een 2x zo grote tv niet een 2x zo sterke voeding heeft en daarbij dus een mindere helderheid heeft.The PyroPath schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:16:
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Heb mijn vt50 nu een week in bezit, ben er zeer over te spreken alleen viel het geluid me toch een beetje tegen,
heb nu een spectral surround systeem er onder staan en ik moet zeggen een super geluid vooral bij films.
Allen kwam ik erachter dat als de t.v uit staat er een wazige witte vlek van ong.4cm zichtbaar is, kan dit kwaad
of verdwijnt dit na verloop van tijd.
alvast bedankt voor de reacties.
heb nu een spectral surround systeem er onder staan en ik moet zeggen een super geluid vooral bij films.
Allen kwam ik erachter dat als de t.v uit staat er een wazige witte vlek van ong.4cm zichtbaar is, kan dit kwaad
Hangt/staat je tv voor een raam? Zo ja, nee dat gaat ie niet weg, want dat is licht wat door de achterkant zichtbaar wordt..Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:53:
Heb mijn vt50 nu een week in bezit, ben er zeer over te spreken alleen viel het geluid me toch een beetje tegen,
Verwijderd
ik heb nu 2 weken de p50st50 en ben er zeer tevreden over. ik zit nu te kijken naar de mogelijkheden voor het afspelen van audio/video van usb en was blij verrast te zien dat mp4 en wmv gewoon worden afgespeeld. er is zelfs ondersteuning voor ondertiteling middels .srt bestanden.
alleen.. het gerenderde lettertype is erg klein en voor mij onleesbaar! valt dit nog te tweaken somehow?
alleen.. het gerenderde lettertype is erg klein en voor mij onleesbaar! valt dit nog te tweaken somehow?
Verwijderd
Ja inderdaad hij staat naast het raam, is verder niet hinderlijk, vroeg me alleen af of het kwaad kon.Adlermann schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:58:
[...]
Hangt/staat je tv voor een raam? Zo ja, nee dat gaat ie niet weg, want dat is licht wat door de achterkant zichtbaar wordt..
bedankt.
Ik zou het toch even beter checken met bijvoorbeeld een grote handdoek die je tussen het raam en de tv houd. Als die vlek dan inderdaad weg gaat heeft 't met de lichtinval te maken. Anders is er natuurlijk iets "aan de hand"Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:28:
[...]
Ja inderdaad hij staat naast het raam, is verder niet hinderlijk, vroeg me alleen af of het kwaad kon.
bedankt.
Zijn hele topics over op avforumsatmoz schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:44:
[...]
Ik zou het toch even beter checken met bijvoorbeeld een grote handdoek die je tussen het raam en de tv houd. Als die vlek dan inderdaad weg gaat heeft 't met de lichtinval te maken. Anders is er natuurlijk iets "aan de hand"
Verwijderd
dank je wel voor de reactie, nu heb ik nog een paar vraagjes ik weet niet of ik die hier moet vragen maar ik ben nog een leek op dit gebied, ik heb op een externe harde schijf een mkv film gezet (3d) als ik deze afspeel gaat alles goed tot ik de ondertiteling instel op ned dan loopt hij vast, de ondertiteling is een srt bestand, hij geeft dan aan kan de file niet lezen,ligt dat aan de t.v of aan de externe harde schijf,normale films speelt hij gewoon af.
Verder had ik nog een vraag over de mediaplayer in de tv ,als ik een verbindingstest doet is alles ok zie ook het icoontje windows media player soms ook de mappen, maar krijg vaak te zien de connectie met de server is niet in orde, het zelfde geld voor mijn playstation (bekabeld) speelt wel af maar haperend terwijl hij wel zegt de verbinding is in orde,hier ben ik dus een week mee bezig, dus maar een externe harde schijf aangeschafd.
Ik weet dat dit veel vragen zijn maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb ondertussen een google hoofd

Verwijderd
Eindelijk eindelijk.............. Ik heb vanmiddag mn 65VT50 dan gezien, Vrijdagmiddag wordt ie geïnstalleerd en bij interesse zal ik mijn eerste bevindingen Zaterdag posten.
Ik ben aan het klooien met een Harmony 900 (volgens mij identiek aan een One, maar dan met RF). Out of the box werkt het prima, behalve het aanzetten van onze VT50. Het wil me maar niet lukken om de Harmony dat commando te leren - ook niet met "Learn Raw". Ik ben nu al erkentelijk voor jullie tips om dit goed werkend te krijgen.
hij moet langer aan signaal verzenden anders gaan panas niet aan.. duurt sec of 2.
Verwijderd
Neem even contact op met de helpdesk van de Harmony, die weten zeker de oplossing.succes.smoldersonline schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:54:
Ik ben aan het klooien met een Harmony 900 (volgens mij identiek aan een One, maar dan met RF). Out of the box werkt het prima, behalve het aanzetten van onze VT50. Het wil me maar niet lukken om de Harmony dat commando te leren - ook niet met "Learn Raw". Ik ben nu al erkentelijk voor jullie tips om dit goed werkend te krijgen.
Heb van een insider gehoord dat de levering van de P42ST50 is vervroegd. Wehkamp staat op de website en in account ook 2 weken inmiddels. I like (als het klopt)!
Kan je ook op een of andere manier rtl gemist kijken op de st50?
Gaat dit ook op voor bv. Bol.com? Ik zit met smart te wachten tot ze die zelf kunnen leveren.LuPo schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:31:
Heb van een insider gehoord dat de levering van de P42ST50 is vervroegd. Wehkamp staat op de website en in account ook 2 weken inmiddels. I like (als het klopt)!
Geen idee. De eerstvolgende levering zou op 27-6 zijn, maar voor welke winkels dat is weet ik niet.Freakster86 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:50:
[...]
Gaat dit ook op voor bv. Bol.com? Ik zit met smart te wachten tot ze die zelf kunnen leveren.
Nog steeds niet bij bestekeus.nl besteld vanwege de slechte shopreviews op tweakers? Ik zag dat ze op kieskeurig een 8,8 hebben met iets van 1000 beoordelingen!
Nja, 't knaagt gewoon als ik er aan denk. Ook het feit dat ze enkel telefonisch bereikbaar zijn op een peperduur 0900 nummer vind ik niet erg prettig. Mocht er iets zijn pak je niet even de telefoon. Hoewel je koopt bij bol.com hebben zij er zelf niks mee te maken... misschien stel ik mezelf ook gewoon aan...
In Duitsland is de ST50 overal gewoon op voorraad. Daar heet-ie trouwens STW50.
[ Voor 22% gewijzigd door D-TECH op 20-06-2012 09:42 ]
Coolblue heeft ze ook op voorraad? Begin het wachten een beetje beu te worden. Tv is begin mei besteld en nog steeds niet geleverd...
Nee, bol.com is wel bereikbaar op een gratis nummer wil je zeggen?Freakster86 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:37:
Nja, 't knaagt gewoon als ik er aan denk. Ook het feit dat ze enkel telefonisch bereikbaar zijn op een peperduur 0900 nummer vind ik niet erg prettig. Mocht er iets zijn pak je niet even de telefoon. Hoewel je koopt bij bol.com hebben zij er zelf niks mee te maken... misschien stel ik mezelf ook gewoon aan...
Overigens heb ik hiervoor een work-around. Ik bel altijd alleen tegen gesprekskosten met bol.com door de website 0900alternatieven.nl
Voor bestekeus is er ook een alternatief: http://www.0900alternatieven.nl/BesteKeus.nl
Sinds kort wel jaLuPo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:45:
[...]
Nee, bol.com is wel bereikbaar op een gratis nummer wil je zeggen?
Ik wacht tot die datum die jij genoemd hebt. Hebben ze 'm dan nog niet, dan bestel ik bij bestekeus.nl
Nou, de bestelde tv bij bol.com via Kinorama is geannuleerd. Wel betaald, dus dat is lekker. Zal over een aantal dagen wel terugkomen.
Nu maar via bol.com en dan Plattetvdiscounter. Wel weer 50 euro duurder.... En nu maar hopen dat zij de tv nog wel op voorraad hebben.
Het is trouwens de 50" ST50 geworden.
Nu maar via bol.com en dan Plattetvdiscounter. Wel weer 50 euro duurder.... En nu maar hopen dat zij de tv nog wel op voorraad hebben.
Het is trouwens de 50" ST50 geworden.
Dit inderdaad. Ik heb mijn harmony nog niet gestest (overigens kent de harmony het tv model niet eens alleen vt50B en niet de vt50E) maar dat moet inderdaad langer dan gebruikelijk. Geen idee ook of dat valt in te stellen.Bever! schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:14:
hij moet langer aan signaal verzenden anders gaan panas niet aan.. duurt sec of 2.
Ik zat bij mijn broertje naar zijn nieuwe ST50 te kijken en het viel me op dat bij voetbal de bal erg schokt. Zeker bij een lange trap, bij normaal voetbal over de grond is het beeld prima. Zijn hier instellingen voor om het op te lossen?
Ik heb ook nog een aflevering two and a half man gekeken en dat vond ik helemaal drama. Als ze door het beeld heen liepen dan leek het wel alsof ze zweefden. Kwam heel onnatuurlijk over en weet zeker dat dit niet door de serie zelf komt aangezien ik alle seizoenen gezien heb en de meeste eps meerdere keren. Komt dit door de instellingen ofzo, lijkt namelijk een soort software matige ingreep om het vloeiender te maken.
Ik heb ook nog een aflevering two and a half man gekeken en dat vond ik helemaal drama. Als ze door het beeld heen liepen dan leek het wel alsof ze zweefden. Kwam heel onnatuurlijk over en weet zeker dat dit niet door de serie zelf komt aangezien ik alle seizoenen gezien heb en de meeste eps meerdere keren. Komt dit door de instellingen ofzo, lijkt namelijk een soort software matige ingreep om het vloeiender te maken.
Dat klinkt als dat IFC op maximum staatMalt007 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:59:
Ik zat bij mijn broertje naar zijn nieuwe ST50 te kijken en het viel me op dat bij voetbal de bal erg schokt. Zeker bij een lange trap, bij normaal voetbal over de grond is het beeld prima. Zijn hier instellingen voor om het op te lossen?
Zet het eens uit of op min.
Ik heb inmiddels de vt50 een paar dagen, maar ik heb het idee dat ik een paar regels aan pixels mis aan de randen. Ik heb dit nog niet kunnen verifiëren met een winkel exemplaar vandaar deze vraag. Is dat normaal?
Het scherm loopt niet helemaal door. Dit is normaal.Krulliekrul schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:20:
Ik heb inmiddels de vt50 een paar dagen, maar ik heb het idee dat ik een paar regels aan pixels mis aan de randen. Ik heb dit nog niet kunnen verifiëren met een winkel exemplaar vandaar deze vraag. Is dat normaal?
Ah, dat is nieuw inderdaad. My bad..Freakster86 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:51:
[...]
Sinds kort wel jahttp://www.bol.com/nl/klantenservice/index.html
Ik wacht tot die datum die jij genoemd hebt. Hebben ze 'm dan nog niet, dan bestel ik bij bestekeus.nl
Maar die 0900 alternatieven is wel handig. Vandaag ook nog even naar H&M gebeld en daar hadden ze ook een alternatief voor. Scheelt behoorlijk veel geld zo.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.