Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:15
sjaak88 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:30:
[...]

Haha, het is ook zoiets ;)
Wees alleen wel voorzichtig in dat menu :)
Oftewel; een menu die bedoeld is voor de monteurs van Panasonic. ;)

Maar duidelijk!

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Is er hier al iemand die een VT50 heeft en er op heeft gegamed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
invincible30 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:24:
Vervangd exemplaar is binnen.

Ik ben niet blij....

Bij deze is de vlek nog groter! Ter grote van een basketbal ongeveer.
Alleen nu is de kleur weer groen...

Links zie ik duidelijk die vlek zitten, ook tijdens gamen viel het meteen op.

En ook nog flinke banding in de hoeken.

Deze gaat weer retour.

Ik ben klaar met panasonic.

Dan maar samsung proberen :P
en welk model heb jij dan op het oog.... de e6500 of de e8000?
Kijk eens op Amerikaanse amazon website. Daar staan bij beide modellen wat gebruiker-reviews.
Opvallend is dat er soms melding wordt gemaakt van buzzing.
btw. Reviews en andere gebruiker-ervaringen heb ik niet kunnen vinden.... jij wellicht wel?

Mijn shortlist is of de Samsung plasma 50e6500 of de Sony LED KDL-46HX820.
Ik lees ook hele goede dingen over de SHARP 730 of 830
De Panasonic GT50 staat daar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:11
alle plasmas buzzen in zeker zin.
ga je samsung discussie lekker in dat topic voeren of via pm man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

LaFleche schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:40:
[...]

en welk model heb jij dan op het oog.... de e6500 of de e8000?
Kijk eens op Amerikaanse amazon website. Daar staan bij beide modellen wat gebruiker-reviews.
Opvallend is dat er soms melding wordt gemaakt van buzzing.
btw. Reviews en andere gebruiker-ervaringen heb ik niet kunnen vinden.... jij wellicht wel?

Mijn shortlist is of de Samsung plasma 50e6500 of de Sony LED KDL-46HX820.
Ik lees ook hele goede dingen over de SHARP 730 of 830
De Panasonic GT50 staat daar onder.
De e6500. Die is in de webshops ongeveer net zo duur als de st50.
Buzzen doen alle plasma's wel. Je moet een beetje geluk hiermee hebben.

ohja, wie zijn geluid via een versterker wilt laten lopen (niet via optische uitgang bedoel ik), je kan de koptelefoon uitgang van de tv gebruiken.

Maar vreemd dat er nog geen recensies van zijn te vinden.

Een lcd/led tv ben ik niet zo weg van. En is boven mijn budget ook.

Ik kijk deze tv nog ff aan. Gewoon niet op de kleine foutjes letten. Want het beeld is geweldig hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door invincible30 op 10-05-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Bever! schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:01:
alle plasmas buzzen in zeker zin.
ga je samsung discussie lekker in dat topic voeren of via pm man
he MAN ik heb niet met je op school gezeten. Laat maar.... waste of my energy

[ Voor 7% gewijzigd door LaFleche op 10-05-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik werd om 18.00 gebeld door Plattetv.nl dat er een misverstand was over de levering van mijn Panasonic TX-P55VT50.
De nieuwe leverings datum is opgeschoven naar zaterdag 2 Juni, oftewel helemaal K.T :( :( :( :( :(
Service............ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pvr schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:32:
Ik ben vanavond gebeld door Plattetv.nl, dat aankomende zaterdag 12-05-2012 mijn Panasonic TX-P55VT50 wordt geleverd _/-\o_
Mijn oude@nieuwe :X Panasonic TX-P46G15E nemen ze mee, ik kreeg daar een inruil bedrag voor.
Zoals het nu gaat, vind ik de service van Plattetv.nl top, word vervolgt................................. ;)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Iemand van Wehkamp waar al schot in de zaak zit met zijn/haar ST50? Op de website is de leverbaarheid inmiddels van 3 naar 2 weken veranderd.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
LuPo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:55:
Iemand van Wehkamp waar al schot in de zaak zit met zijn/haar ST50? Op de website is de leverbaarheid inmiddels van 3 naar 2 weken veranderd.
Die nieuwe modellen zijn en blijven best wel slecht leverbaar..

Hebben ze bij Panasonic nu de vraag zo onderschat? Produceren ze express zo weinig om aan het einde van het jaar met zo weinig mogelijk exemplaren te blijven zitten? Hebben ze een produktie issue qua capaciteit of een issue met kwaliteit? Gaat het financieel niet zo best met Panasonic zodat ze minder kunnen produceren?
Wie zou het zeggen.....

Zo vlak voor de voetbal EK en Olympische spelen verwacht je juist een goede leverbaarheid...dan kan je pieken en stunten (extra brilletjes, hdmi kabeltjes, btw actietje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:03
LaFleche schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:19:
[...]

Die nieuwe modellen zijn en blijven best wel slecht leverbaar..

Hebben ze bij Panasonic nu de vraag zo onderschat? Produceren ze express zo weinig om aan het einde van het jaar met zo weinig mogelijk exemplaren te blijven zitten? Hebben ze een produktie issue qua capaciteit of een issue met kwaliteit? Gaat het financieel niet zo best met Panasonic zodat ze minder kunnen produceren?
Wie zou het zeggen.....

Zo vlak voor de voetbal EK en Olympische spelen verwacht je juist een goede leverbaarheid...dan kan je pieken en stunten (extra brilletjes, hdmi kabeltjes, btw actietje).
Beetje Panasonic blijven volgen hè!

nieuws: 'Panasonic schroeft productie plasmapanelen terug'

De 50 serie werd ook nog eens een paar maanden eerder uitgebracht dan de jaren ervoor.
En volgens mij is het altijd wel op begin van een release wat schaarser geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:55:
Inmiddels is de levertijd bij mij drie dagen geleden van 3 naar 1 week gegaan!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik heb even een mail gestuurt naar Panasonic:

Panasonic

Ik wil even vermelde, dat ik de levering van de nieuwste modelen 2012 heel slecht vindt.

Ik heb 21-04-2012 een Panasonic TX-P55VT50 bestelt bij PlatteTV.nl, en ik krijg elke week te horen dat de levering later wordt! En vandaag kreeg ik van PlatteTV.nl te horen, dat de levering misschien 2 juni is!

Ik wacht wel af wat voor antwoord ik krijg :X
Ik moet ff mijn ei kwijt :(

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Grammaticacheck zou geen overbodige luxe zijn geweest ;) Maar wat verwacht je dat Panasonic eraan gaat doen?

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Moet ff mijn ei kwijt :X
DuDePrOdUcTiOnS schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:26:
Grammaticacheck zou geen overbodige luxe zijn geweest ;) Maar wat verwacht je dat Panasonic eraan gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Ach mensen houden van klagen >:)
Een echte oplossing kunnen ze natuurlijk nooit bieden, ja geduldig wachten of Nederland voorrang geven :+
Economisch is het gewoon niet haalbaar om vanaf begin zulke grote voorraden te hebben, dan moet je de productiviteit van de fabriek ook de hele jaar kunnen gebruiken, wat ze dus niet kunnen.

Of pas uitgaan leveren wanneer ze genoeg voorraad hebben maar ook dat is natuurlijk niet kosten efficient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Ik moet toch wel even melden wat een geweldige tv dit is! :9

Wat een verschil met de g20 en g30.

Geen brightness pops, geen floating blacks, 50 hz issue niet meer aanwezig.

Voor dit geld vind je niet snel wat beters denk ik.

Ik twijfel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
invincible30 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 02:58:

Ik twijfel... ;)
nvm. ST50 dus. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 11-05-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

sjaak88 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:18:
Beetje Panasonic blijven volgen hè!

nieuws: 'Panasonic schroeft productie plasmapanelen terug'

De 50 serie werd ook nog eens een paar maanden eerder uitgebracht dan de jaren ervoor.
En volgens mij is het altijd wel op begin van een release wat schaarser geweest.
Heeft er geen bal mee te maken : Elk jaar dat er een EK/WK is doen ze dit keer op keer ...

Waarom ?? Geen idee !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Lijkt dat de VT50 inmiddels op voorraad is bij de BCC :o
Gister stond er nog "verwacht binnen twee weken".

Don't shoot the messenger dus als het niet mocht kloppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
invincible30 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 02:58:

Ik twijfel... ;)
Hoe heb jij je beeldinstellingen staan als ik vragen mag? Alle beeldverbeteraars uit? Ik heb alles uit gezet maar zie nog wel zo nu en dan een "friemeltje" in beeld bij bewegende beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Laatst online: 01:28
Ik wil voor de P50ST50 gaan maar is het een goede keuze? Hoe zit het met het inbranden? Het word mijn eerste plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
babbi schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:43:
Ik wil voor de P50ST50 gaan maar is het een goede keuze? Hoe zit het met het inbranden? Het word mijn eerste plasma.
Lees dit forum anders even door? :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
babbi schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:43:
Het schijnt wel mee te vallen met inbranden tegenwoordig. Er zit bijv. pixelomloop op de ST50 wat inbranden moet voorkomen.
Daarnaast is het raadzaam de eerste (100 a 200) uren de ST50 op laag kontrast te gebruiken. Het lage kontrast went trouwens heel snel. Je weet al heel gauw niet meer beter. Ik heb het kontrast op 20 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
breminem schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:47:
Het schijnt wel mee te vallen met inbranden tegenwoordig.
Dat denk ik niet. Elke plasma zal inbranden als je veel te lang statische content zal weergeven.
Er zit bijv. pixelomloop op de ST50 wat inbranden moet voorkomen.
Dat is een relatief brak lapmiddel aangezien het beeld slechts een paar pixels verschuift en zodoende nooit bijvoorbeeld een tv-logo zodanig ver kan "verplaatsen" dat deze niet meer zal inbranden.
Daarnaast is het raadzaam de eerste (100 a 200) uren de ST50 op laag kontrast te gebruiken.
Dat is uiteraard mogelijk maar voorkomt retentie/inbranden voor geen meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:50:
[...]

Dat denk ik niet. Elke plasma zal inbranden als je veel te lang statische content zal weergeven.

[...]

Dat is een relatief brak lapmiddel aangezien het beeld slechts een paar pixels verschuift en zodoende nooit bijvoorbeeld een tv-logo zodanig ver kan "verplaatsen" dat deze niet meer zal inbranden.

[...]

Dat is uiteraard mogelijk maar voorkomt retentie/inbranden voor geen meter :)
Beste Brad,

wat raad jij dan aan om inbranden te voorkomen? Alle info t.b.v. het voorkomen van inbranden is namelijk meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
breminem schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:55:
wat raad jij dan aan om inbranden te voorkomen? Alle info t.b.v. het voorkomen van inbranden is namelijk meer dan welkom.
Ja gewoon "normaal" doen. Niet elke dag 18 uur lang RTL5 kijken of een game spelen met een statische content ergens in het beeld, al zou dat wel moeten kunnen vind ik. Je kan uiteraard prima zoals je zei in het begin wat voorzichtiger doen met de instellingen (al heb ik mijn eigen tv juist ingespeeld met een verhoogd contrast, dat werd toen weer aangeraden (heeft ook niks geholpen wat betreft retentie)) maar dat is niet "the cure".

Vind het enge aan zeggen dat het bijna niet meer kan dat mensen dan alsnog misschien achteraf teleurgesteld gaan zijn omdat ze een pixel orbiter aan hadden staan en dan nog na drie maanden een logo in het beeld zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:59:
[...]

Ja gewoon "normaal" doen. Niet elke dag 18 uur lang RTL5 kijken of een game spelen met een statische content ergens in het beeld, al zou dat wel moeten kunnen vind ik. Je kan uiteraard prima zoals je zei in het begin wat voorzichtiger doen met de instellingen (al heb ik mijn eigen tv juist ingespeeld met een verhoogd contrast, dat werd toen weer aangeraden (heeft ook niks geholpen wat betreft retentie)) maar dat is niet "the cure".

Vind het enge aan zeggen dat het bijna niet meer kan dat mensen dan alsnog misschien achteraf teleurgesteld gaan zijn omdat ze een pixel orbiter aan hadden staan en dan nog na drie maanden een logo in het beeld zien.
Ok Brad, duidelijk. Het is inderdaad lastig dat er meerdere theorieen zijn m.b.t. het "inspelen" van de TV.

De reden dat ik zei dat het wel meevalt met inbranden is omdat ik zo vaak van collega's/vrienden/kennissen hoor dat zij nooit rekening gehouden hebben met mogelijk inbranden en dat veel daarvan er zelfs nog nooit van gehoord hebben.

Maar goed, het moge duidelijk zijn dat het heel belangrijk is statische beelden niet te lang in beeld te laten staan. Ik probeer dan ook statische beelden te beperken tot max. een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-02 16:38

Cheese_man

Waarom kiezen?

breminem schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:12:
[...]

Ok Brad, duidelijk. Het is inderdaad lastig dat er meerdere theorieen zijn m.b.t. het "inspelen" van de TV.

De reden dat ik zei dat het wel meevalt met inbranden is omdat ik zo vaak van collega's/vrienden/kennissen hoor dat zij nooit rekening gehouden hebben met mogelijk inbranden en dat veel daarvan er zelfs nog nooit van gehoord hebben.

Maar goed, het moge duidelijk zijn dat het heel belangrijk is statische beelden niet te lang in beeld te laten staan. Ik probeer dan ook statische beelden te beperken tot max. een paar minuten.
Eigenlijk zijn commerciële zenders "the cure" :D

Tijdens de reclames lekker zappen naar andere kanalen...geen ingebrande logo's. Ik moet zonder gekheid zeggen dat ik thuis nog geen last van inbrandverschijnselen lijk te hebben. Heb de tv nu aantal maanden....kijk minimaal 5 uur per dag aaneengesloten tv...ook wel eens paar uur bepaald kanaal. Heb de contrast wel standaard rond de 40 (van max tot 60). Wellicht dat het helpt....en regelmatig zappen natuurlijk. Ik game dan weer niet op de tv.

reserveringshouder Tesla Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Als je BCC een mail stuurt, krijg je te horen dat ze einde van de maand komen ;)
Remco20 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:45:
Lijkt dat de VT50 inmiddels op voorraad is bij de BCC :o
Gister stond er nog "verwacht binnen twee weken".

Don't shoot the messenger dus als het niet mocht kloppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
pvr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:35:
Als je BCC een mail stuurt, krijg je te horen dat ze einde van de maand komen ;)

[...]
Dus......shoot the messenger! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Laatst online: 09-04 11:51
pvr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:35:

[...]
breminem schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:40:
[...]
Dus......shoot the messenger! ;)
Nooooo! De bastards :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
nero355 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:36:
[...]

Heeft er geen bal mee te maken : Elk jaar dat er een EK/WK is doen ze dit keer op keer ...

Waarom ?? Geen idee !!
Juist, ze gooien hun eigen ramen in, ik denk dat dat geen bal met voetbal te maken heeft maar eerder een logisch gevolg dat de meeste mensen inderdaad op zulke momenten een nieuwe tv kopen en daardoor juist meer schaarste ontstaat.
En ik kom toch echt met bronnen waarin dat staat (hoeven niet waar te zijn natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

sjaak88 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:40:
Juist, ze gooien hun eigen ramen in, ik denk dat dat geen bal met voetbal te maken heeft maar eerder een logisch gevolg dat de meeste mensen inderdaad op zulke momenten een nieuwe tv kopen en daardoor juist meer schaarste ontstaat.
En ik kom toch echt met bronnen waarin dat staat (hoeven niet waar te zijn natuurlijk).
Mja... het zal inderdaad niet helpen, maar vorig jaar was alles voldoende op voorraad, en nu opeens niet, net als het jaar voor vorig jaar : Zet je toch aan het denken :D Maffe gasten daar bij Panasonic 8)7

Om het maar samen te vatten :

- 10 serie = Geen problemen. Maar weer wel aan het eind van het jaar.
- 20 serie = Voorraad problemen t/m Augustus zo'n beetje.
- 30 serie = Geen problemen. Zelfs tot begin 2012 niet !!
- 50 serie = Voorraad problemen. Ik gok ook tot ergens richting de Herfst :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Cheese_man schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:24:
[...]

Eigenlijk zijn commerciële zenders "the cure" :D

Tijdens de reclames lekker zappen naar andere kanalen...geen ingebrande logo's. Ik moet zonder gekheid zeggen dat ik thuis nog geen last van inbrandverschijnselen lijk te hebben. Heb de tv nu aantal maanden....kijk minimaal 5 uur per dag aaneengesloten tv...ook wel eens paar uur bepaald kanaal. Heb de contrast wel standaard rond de 40 (van max tot 60). Wellicht dat het helpt....en regelmatig zappen natuurlijk. Ik game dan weer niet op de tv.
Tijdens reclames hoef je juist niét te zappen want dan verdwijnt het zender-logo. Als je dan juist gaat zappen naar een ander kanaal gaat het inbranden (mits het dezelfde logo betreft zoals ned 1, 2 en 3) gewoon door. Ik had overigens met mijn GT30 ook al een paar keer een heel klein beetje dat ik ned1 zag (bij lichte vlakken zoals grijs en wit), terwijl ik toch elke 30 minuten zorgde dat ik wisselde van zender of de beeldinstellingen op zoom1 zette. Dus het inbranden vind ik best snel gaan. Of image retention of hoe het ook heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
LuPo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:46:
[...]

Tijdens reclames hoef je juist niét te zappen want dan verdwijnt het zender-logo. Als je dan juist gaat zappen naar een ander kanaal gaat het inbranden (mits het dezelfde logo betreft zoals ned 1, 2 en 3) gewoon door. Ik had overigens met mijn GT30 ook al een paar keer een heel klein beetje dat ik ned1 zag (bij lichte vlakken zoals grijs en wit), terwijl ik toch elke 30 minuten zorgde dat ik wisselde van zender of de beeldinstellingen op zoom1 zette. Dus het inbranden vind ik best snel gaan. Of image retention of hoe het ook heet.
Image retention verdwijnt weer, inbranden niet. Imo moet je erg veel pech hebben of de eerste 200 uur het heel gek maken om nog inbranden te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, vandaag eens mijn eerste calibratie voor af verklaard van mijn ST50. Duidelijk een verbetering van het beeld, groen/blauwe waas is nu weg en kleuren zijn scherp, duidelijk en helder.

dE op 30-100 IRE <=3
dE op Primaire kleuren <=2
dE op secundaire kleuren, Geel en Cyaan < =2
dE op magenta 4
Contrast is 1:6100, Gamma is 2.25
Lichtopbrengst: exact 120 cd/m2 op windowed pattern (100% white)

Redelijk geslaagde poging. Ik heb de waarden op 0,10,20 IRE niet gepost omdat mijn meter daar niet helemaal te vertrouwen is.

[edit]
Even de plaatjes uploaden.

Afbeeldingslocatie: http://sinas.rename-it.nl/~wilco/vt50/cie.png

Afbeeldingslocatie: http://sinas.rename-it.nl/~wilco/vt50/gamma.png

[ Voor 14% gewijzigd door Adlermann op 11-05-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

breminem schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:47:
[...]

Hoe heb jij je beeldinstellingen staan als ik vragen mag? Alle beeldverbeteraars uit? Ik heb alles uit gezet maar zie nog wel zo nu en dan een "friemeltje" in beeld bij bewegende beelden.
Voor gewoon tv kijken staat hij op normal, met contrast op 42. Alle beeldverbeteraars uit. Alleen ifc staat op minimaal.

Voor (hd) films staat hij op true cinema met contrast op iets van 45 a 46.

Wat bedoel je met "friemeltje" in beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 15:11
Als jullie op zoek zijn naar de nieuwe st/gt/vt kijk dan bij de grootste partijen (mm/saturn/bcc etc) Die krijgen vaak als eerste de voorraad geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES !! vanavond ophangen en zal binnenkort review geven

Afbeeldingslocatie: http://i160.photobucket.com/albums/t176/Coen0s/IMG_3557.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i160.photobucket.com/albums/t176/Coen0s/IMG_3555.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i160.photobucket.com/albums/t176/Coen0s/IMG_3558.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mijn 50ST50 heeft besloten om maar helemaal niet meer aan te gaan sinds gisteravond, wat ik ook probeer. Heeft gisteravond wel geonweerd, maar alle andere apparatuur (inclusief die op dezelfde doos zit) doet 't nog wel en de aardlek ligt er niet uit. Kan nu dus tot dinsdag wachten voor E-care langs komt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:19:
Mijn 50ST50 heeft besloten om maar helemaal niet meer aan te gaan sinds gisteravond, wat ik ook probeer. Heeft gisteravond wel geonweerd, maar alle andere apparatuur (inclusief die op dezelfde doos zit) doet 't nog wel en de aardlek ligt er niet uit. Kan nu dus tot dinsdag wachten voor E-care langs komt :S
Dat is klote...Heb ik met mijn G10 ook weleens gehad. DAar moest toen wel wat vervangen worden. Duurde toen wel een week of 3 ofzo, want natuurlijk moest het onderdeel besteld worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

50 serie is al in omloop, alleen niet in grote aantallen.
In roermond heb ik de Panasonic Viera TX-P55VT50 gezien.

En dan heb je ook nog:

12 tweakers testen Panasonics nieuwste tv's:

video: Videoreport: 12 tweakers testen Panasonics nieuwste tv's
nero355 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:34:
[...]

Mja... het zal inderdaad niet helpen, maar vorig jaar was alles voldoende op voorraad, en nu opeens niet, net als het jaar voor vorig jaar : Zet je toch aan het denken :D Maffe gasten daar bij Panasonic 8)7

Om het maar samen te vatten :

- 10 serie = Geen problemen. Maar weer wel aan het eind van het jaar.
- 20 serie = Voorraad problemen t/m Augustus zo'n beetje.
- 30 serie = Geen problemen. Zelfs tot begin 2012 niet !!
- 50 serie = Voorraad problemen. Ik gok ook tot ergens richting de Herfst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik zag dat InternetWarenhuis.nl, ook de Panasonic TX P55VT50E in voorraad had, dus die ook ff gemaild:

Internetwarenhuis

Ik zie dat jullie de Panasonic TX P55VT50E op voorraad hebben, mag ik vragen hoeveel jullie in voorraad hebben, en hoelang de levering duurt?

B.V.D

Reply:

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw interesse in onze artikelen. In navolging van uw aanvraag kunnen wij u als volgt mededelen.

De Panasonic VT50-serie is nieuw en wordt eind deze maand door Panasonic in Nederland uitgeleverd. De op onze site vermeldde planning bleek incorrect en is inmiddels hersteld.

Wij vertrouwen erop u hiermee naar wens te hebben geinformeerd. Mocht u vragen hebben, dan zijn wij graag bereid u verder van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,
Internet warenhuis | Klantenservice

Jordy Goorman

Ik moet dan maar geduld hebben :O :O :O :O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Laatst online: 01-09 21:12
Het is weer een prachtige tv geworden! Die VT50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al bijna een maand de ST50 zo belachelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Ben heel benieuwd of er nog '60' modellen gaat komen.

http://www.pocket-lint.co...ma-sales-drop-41-per-cent

Overigens best wel &^% nieuws natuurlijk. Als Panasonic de handdoek in de ring gooit volgt Samsung natuurlijk ook.... en dan maar hopen dat OLED dat gaat leveren wat ze belooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Dat zou wel zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Zou dat niet ook wat te maken hebben met het feit dat de nieuwe serie gewoon nog slecht leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn nieuwe VT50 (50'') hangt aan de muur, eerste reactie SUPER (wat een slankheid!!, kennis zegt mooi plat hé zn LED??), beeld kwaliteit is ongekend, en de zwartwaardes zijn inderdaad subliem. design vind ik super, doet me een beetje denken aan een B&O toestel?? ik zal met dag licht nog een paar foto's schieten en uploaden.
wat me echter opvalt is zijn snelheid, die is gelijk te merken! ik heb bij mijn ouders ( net 1 dag verhuist ) een PS51D8000 staan waaraan ik me iedere keer stoor aan zijn traagheid van reageren en zelfs soms zelfs vastloopt!, ik kan hierbij mededelen dat de VT50 de samsung compleet opvreet!
zeer tevreden !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Zit er bij de VT50 nu zo'n glimmende chromen rand om het scherm met acryl aan de buitenkant?
Samsung heeft namelijk zo'n televisie en ik kan dat namelijk niet mooi vinden zo'n lichtweerkaatsende chromen rand om het scherm. Doe mij maar een dunne zwarte rand.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
warcow schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:06:
Zou dat niet ook wat te maken hebben met het feit dat de nieuwe serie gewoon nog slecht leverbaar is?
Het zijn juist de getallen van het vorige fiscale jaar (dat loopt van april tot april). Hopen voor Panasonic dat ze er jaar beter uitkomen.

Aan de reviews van de 50-reeks ligt het niet ...maar ja... als ze willen verkopen moeten ze natuurlijk ook wel leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:32

Atmoz

Techno!!

Zo, ik heb m'n 65VT50 al in m'n woonkamer...

Althans, de "life-size" virtuele dan >:) (paint tekening met beamer geprojecteerd op het 2 meter brede scherm)
(om even te checken hoe groot die zou uitvallen, en gewoon voor de gein natuurlijk)

Afbeeldingslocatie: http://www.lumatronix.nl/Atmoz/65VT50_1.jpg

Best wel groot haha :9

[ Voor 11% gewijzigd door Atmoz op 12-05-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:33
Heeft iemand ervaring met de pricewatch: Samsung PS59D530? Ik zag deze opeens in de pricewatch staan. Toch al een tijdje uit maar kan er niets over vinden. Iemand die kan vertellen hoe deze zich ten op zichte van de ST50 verhoudt? Twijfel tussen de twee voor straks. De samsung is toch een stuk goedkoper en groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 07:59:
Zit er bij de VT50 nu zo'n glimmende chromen rand om het scherm met acryl aan de buitenkant?
Samsung heeft namelijk zo'n televisie en ik kan dat namelijk niet mooi vinden zo'n lichtweerkaatsende chromen rand om het scherm. Doe mij maar een dunne zwarte rand.
Nee het toestel heeft een nette afgewerkte ( gepolijste ) metalen dunne rand, er is geen acryl aanwezig.
no samsung stijl dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een foto zoals ik hem nu aan de muur heb hangen.
sorry voor de slechte foto, zal er eens 1 met daglicht maken.

TX-P50VT50E
Afbeeldingslocatie: http://i160.photobucket.com/albums/t176/Coen0s/IMG_3563.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

dangerpaki schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:28:
Heeft iemand ervaring met de pricewatch: Samsung PS59D530? Ik zag deze opeens in de pricewatch staan. Toch al een tijdje uit maar kan er niets over vinden. Iemand die kan vertellen hoe deze zich ten op zichte van de ST50 verhoudt? Twijfel tussen de twee voor straks. De samsung is toch een stuk goedkoper en groter.
De Pana zal Samsung op bijna alle fronten verslaan. Panasonic heeft nou eenmaal een stapje voorsprong op alle andere merken die plasma leveren.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudios schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:02:
[...]

De Pana zal Samsung op bijna alle fronten verslaan. Panasonic heeft nou eenmaal een stapje voorsprong op alle andere merken die plasma leveren.
Blijkbaar hebben de 50 serie van panasonic (plasma) een voorsprong op ALLE tv's dit jaar. Zelfs bumtious is een groot voorstander van de panasonics van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Je kan wel zien dat je die geweldige zwartwaarde's alleen in een verduisterde kamer krijgt. Overdag is alles nog steeds grijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
D-TECH schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:42:
Overdag is alles nog steeds grijs...
Dit is op elke plasma zo dus verrast me niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de achtergrond is in dat filmpje grijs !! (beetje carbonachtig)
zie filmpje: YouTube: 325i Challenge - Rallye Sulinger Land 2012

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:29:
de achtergrond is in dat filmpje grijs !! (beetje carbonachtig)
Zwart overdag gaat nooit helemaal perfect worden op een plasma. Dat klopt wel.

Ik vermoed dat het zwart op mijn vt50 overdag echt niet zwarter gaat zijn dan op mijn st50 en mijn vt30 of welke andere willekeurige plasma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:33:
[...]

Zwart overdag gaat nooit helemaal perfect worden op een plasma. Dat klopt wel.

Ik vermoed dat het zwart op mijn vt50 overdag echt niet zwarter gaat zijn dan op mijn st50 en mijn vt30 of welke andere willekeurige plasma :P
Ik heb de nieuwe ES8000 er naast gehad ( LED ),
en de VT50 blijft sterk overeind. ( en dat in de winkel met TL's erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 22:56
Status update van technorep:
De reparatie van uw PANASONIC PLASMA TX-P42ST30E heeft de volgende status:

Antwoord op Help

De reparatie wordt onder fabrieksgarantie uitgevoerd.

Probleem omschrijving
10 cm van de linkerkant zit een lichte verticale streep. Nu 2e x dat de rep. Aangevraagd is, panasonic gaat mee akkoord dat het toestel hersteld moet worden.
Kaal
Klant heeft 32" Philips leen lcd compleet

Oplossing
laatst gewijzigd op: 11-5-2012 15:16:08 Peter,
deze komt weer binnen ter reparatie, vorige keer aangegeven binnen spec's, verticale balken/helderheidsverschil, vooral 15 cm van de linkerkant
dit zit in het pdp, ik denk dat eenzelfde type dit ook heeft, misschien wel minder maar aanwezig, echter heb geen vergelijkingsmateriaal, wat kunnen we hier nog mee?
klant krijgen we hier in ieder geval niet tevreden mee, credit of andere tv??
zie de foto's
Denian,

Wil ik zie het zelf op de foto zo niet super goed. wil je het markeren dan leg
ik het bij Panasonic neer. Ik heb momenteel helaas geen zelfde model staan om
deze meer te vergelijken :(
Grt,
Peter

Status geschiedenis
11-5-2012
17:17 Antwoord op Help

11-5-2012
14:16 HELP

11-5-2012
10:45 In behandeling bij monteur.

9-5-2012
14:50 Picked up succesfull performed

8-5-2012
15:20 Home Service afspraak gemaakt.

8-5-2012
10:50 Wacht op klant reactie.

7-5-2012
16:19 Afspraak te maken met klant

2-5-2012
19:09 Antwoord op Help

2-5-2012
15:20 HELP

2-5-2012
11:07 Afspraak te maken met klant

2-5-2012
11:07 Afspraak te maken met klant
Ik hoop dat Panasonic met een goed voorstel komt!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:35:
[...]

Ik heb de nieuwe ES8000 er naast gehad ( LED ),
en de VT50 blijft sterk overeind. ( en dat in de winkel met TL's erop)
Ik ben benieuwd hoe de 65VT50 tegenover de Samsung PS64E8000 (plasma) zich houd. Heb zelf een E8000 besteld omdat ik de brillen van de Panasonic niet op kan ivm m'n bril. Mocht de PS64E8000 tegenvallen dan zal het waarschijnlijk toch de VT50 worden. Of kan je de brilletjes van Samsung ook op de Panasonic gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:33:
[...]

Ik ben benieuwd hoe de 65VT50 tegenover de Samsung PS64E8000 (plasma) zich houd. Heb zelf een E8000 besteld omdat ik de brillen van de Panasonic niet op kan ivm m'n bril. Mocht de PS64E8000 tegenvallen dan zal het waarschijnlijk toch de VT50 worden. Of kan je de brilletjes van Samsung ook op de Panasonic gebruiken?
Brillen zijn nu universeel. Dus bijv. de SSG-4100GB van Samsung is ook te gebruiken op de ST/GT/VT50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nu de eerste meubels in ons nieuwe huis staan twijfelen we of de 65" uitvoering van de st50 wel de juiste keuze is. We houden alle2 van films en series maar we vermoeden dat het toch te groot zal worden, daarom willen we morgen vragen bij onze leverancier of onze 65st50 order omgezet kan worden naar een 55vt50.

Met welke levertijd zou ik rekening moeten houden? Ik zie hier en daar levertijden van Eind Mei maar is dat realistisch? Zijn er hier mensen die een 55vt50 in bestelling hebben en andere data horen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Geloof me, té groot is het nooit!! Of de TV past fysiek niet op z'n plek. Ik zou gewoon lekker voor de 65inch gaan, de grootte ben je binnen 1 dag aan gewend. Je krijgt gegarandeerd spijt van de 55" als je de 65" in je achterhoofd hebt. Bigger = better. 8)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Je moet de maat ook af laten hangen van het beeldmateriaal. Gewone tv ziet er echt niet uit op zo'n scherm als je er 2 meter vandaan gaat zitten. Houd hier dus ook rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik heb te horen gekregen, dat de nieuwe levertijd van mijn 55vt50, op 2 juni 2012 plaats vind.....................................................................................................of dat ook zo is.............................................................................................................................................................................................................................. :O
Donstil schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:03:
Nu de eerste meubels in ons nieuwe huis staan twijfelen we of de 65" uitvoering van de st50 wel de juiste keuze is. We houden alle2 van films en series maar we vermoeden dat het toch te groot zal worden, daarom willen we morgen vragen bij onze leverancier of onze 65st50 order omgezet kan worden naar een 55vt50.

Met welke levertijd zou ik rekening moeten houden? Ik zie hier en daar levertijden van Eind Mei maar is dat realistisch? Zijn er hier mensen die een 55vt50 in bestelling hebben en andere data horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvr schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:07:
Ik heb te horen gekregen, dat de nieuwe levertijd van mijn 55vt50, op 2 juni 2012 plaats vind.....................................................................................................of dat ook zo is.............................................................................................................................................................................................................................. :O

[...]
En nieuwe orders sluiten achteraan in de rij. Eerst worden de preorders die al stonden uitgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Freakster86 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:06:
Je moet de maat ook af laten hangen van het beeldmateriaal. Gewone tv ziet er echt niet uit op zo'n scherm als je er 2 meter vandaan gaat zitten. Houd hier dus ook rekening mee.
Non argument. De upscaling is tegenwoordig dusdanig goed dat dit geen probleem meer hoeft te zijn. Televisieseries uit de jaren '80 begin jaren '90 (vooral de Amerikaanse) zien er op een kleinere televisie ook al niet uit. ;)
Als je veel Full HD films en HD televisie kijkt is het al helemaal geen probleem. Maar dit zeg je in wezen zelf ook al.

Het grootste nadeel vind ik het verschil van €1500,- tussen het 55 inch en 65 inch model.
Dat is mijn ogen toch iets teveel van het goede.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 13-05-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:28:
[...]

Non argument. De upscaling is tegenwoordig dusdanig goed dat dit geen probleem meer hoeft te zijn.
Als je veel Full HD films en HD televisie kijkt is het al helemaal geen probleem. Maar dit zeg je in wezen zelf ook al.

Het grootste nadeel vind ik het verschil van €1500,- tussen het 55 inch en 65 inch model.
Dat is mijn ogen toch iets teveel van het goede.
Een tussen maatje van 60inch zou dan beter zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Je post te snel. Ik heb mijn post nog ietsje genuanceerd zodat mijn mening misschien wat duidelijker is. Of je bedoelt het prijsverschil natuurlijk. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 13-05-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 17:23
Ik heb gister bij Saturn de 55VT50 gezien en ermee gespeld. ( prijs 9990 Poolse zl = 2397 Euro). Het beeld was ok, niets bijzonders ( ligt waarschijnlijk aan de instellingen of de source). Maar wat ik heb geconstateerd dat deze toestel was aan de boven kant rechts zeer warm , en aan de linker kan al heet. Naar mijn gevoel boven 50 C. Is dit normaal , en beïnvloed dit niet de levensduur van het paneel? Ik heb nu echt mij twijfels over de aankoop van de grotere 65 inch voor mij kamer. Zulke temperaturen krijg ik op mijn Pass Labs X100 versterkers , en de temperatuur van mijn 70m3 kamer stijgt snel.

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SlowikPL schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:21:
<verkapte absurd vette amps + grote woonkamer post>
Zo'n tv is toch veel te klein voor jou man. Gewoon voor minimaal 65 inch gaan, past veel beter bij de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thnx all. Zo is het idd. Je went er aan en SD spul wordt amper gekeken dus dat is het probleem niet.

Ik laat mijn order nog even ongewijzigd tot Woensdag de Bank wordt bezorgd, dan kan ik de ruimte wat beter inschatten.

Ik twijfel trouwens dan tussen een 65st50 en een 55vt50. Niet de 65vt50 want die vind ik echt te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Adlermann schreef op zondag 13 mei 2012 @ 15:06:
70 kuub is niet zon grote woonkamer....of heeeeeeel kaag :)
Niet helemaal goed wakker nog, wel spotted! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik heb een preorder, alleen Panasonic is slecht met levering. Ik staan als eerste aangemeld, maar ik moet geduld hebben
Adlermann schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:12:
[...]

En nieuwe orders sluiten achteraan in de rij. Eerst worden de preorders die al stonden uitgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvr schreef op zondag 13 mei 2012 @ 15:19:
Ik heb een preorder, alleen Panasonic is slecht met levering. Ik staan als eerste aangemeld, maar ik moet geduld hebben

[...]
Dan klopt mijn 30 mei ook wel :). Preorder sinds maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gisteren gehoord dat ik mijn 65VT50 in week 21 mag verwachten.......

Hoop dat ik meer geluk heb met deze dan met de VT30 die beschadigd uit de doos kwam toen ze hem kwamen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:19:
Vaag. Als ik de stekker een tijdje uit het stopcontact heb gehad, dan gaat de tv wel weer aan maar gaat dan even later uit zichzelf uit en weer aan en dat herhaalt ie dan steeds sneller.
Dacht dus even dat het probleem verholpen is, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Voeding kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Stekkers van Panasonic zijn altijd geaard, probeer het eens in een stekkerdoos die naar niet geaard gaat.
toolkist schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:02:
[...]

Vaag. Als ik de stekker een tijdje uit het stopcontact heb gehad, dan gaat de tv wel weer aan maar gaat dan even later uit zichzelf uit en weer aan en dat herhaalt ie dan steeds sneller.
Dacht dus even dat het probleem verholpen is, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@D-Tech: Lijkt het wel op ja. Monteur komt dinsdag langs dus lijkt me dat ie dat dan makkelijk kan verhelpen.

@PVR: Heb alleen geen niet-geaarde stekkerdozen hier in huis, dus dat wordt lastig. Nadeel van een redelijk nieuw (6 jaar oud) appartement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Het probleem hoeft niet direkt in de tv te zitten.
Ik heb vroeger met een computer, problemen gehad met een nieuwe meterkast.
Het probleem was toen dat de aarde in 1 van de groepen niet goed werkte(relais was niet goed)
Computer klapte er elke keer uit :X
Je kan het ook proberen met een verlengsnoertje naar een ander groep.

Afbeeldingslocatie: http://img823.imageshack.us/img823/867/naamloosblaaa.jpg
@PVR: Heb alleen geen niet-geaarde stekkerdozen hier in huis, dus dat wordt lastig. Nadeel van een redelijk nieuw (6 jaar oud) appartement ;)

[ Voor 41% gewijzigd door pvr op 14-05-2012 07:47 . Reden: aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kom op zeg dat mag toch niet nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
D-TECH schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:42:
Je kan wel zien dat je die geweldige zwartwaarde's alleen in een verduisterde kamer krijgt. Overdag is alles nog steeds grijs...
Dat klopt, de schermen zijn grijs, maar nog steeds beter dat dat blauw achtige van vele (led)LCD's, althans dat is mijn mening hierover. Overdag werken toch de meeste mensen en gordijnen (of whatever) even dicht doen is ook niet zo'n grote moeite. Het is wachten straks op mooie OLED schermen of nog betere plasmas

[ Voor 11% gewijzigd door ToFast op 14-05-2012 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
ToFast schreef op maandag 14 mei 2012 @ 04:39:
[...]

Dat klopt, de schermen zijn grijs, maar nog steeds beter dat dat blauw achtige van vele (led)LCD's, althans dat is mijn mening hierover. Overdag werken toch de meeste mensen en gordijnen (of whatever) even dicht doen is ook niet zo'n grote moeite. Het is wachten straks op mooie OLED schermen of nog betere plasmas
Ik moet het eerlijk gezegd allemaal nog maar eens zien met dat OLED. Ik ben inmiddels tot de conclusie dat de perfecte TV niet bestaat. Mijn ST50 geeft inderdaad (veel) mooier beeld dan de LED die ik hiervoor had (Philips 7606), maar daar komen wel weer andere nadelen en mogelijk irritaties voor terug. Zo vind ik de plasma buzz soms irritant, heb ik helaas nog steeds last van banding (hoewel veel minder dan op de LED) en ben ik niet de enige en zie ik soms ook flikker. Daarnaast heb ik nog geen last gehad van retentie of inbranden, maar dat het gevaar op de loer ligt, maakt al dat je iets onbezorgder televisie kijkt, dan bij een LED. Allemaal niet onoverkomelijk, maar toch allemaal kleine dingetjes waarbij ik denk dat er nog een wereld te winnen is voor televisiemakers. Maar of OLED daarop het antwoord is, moet ik eerst nog maar zien. Daar zullen ook kinderziektes inzitten (heb nog nergens gelezen dat inbranden bijvoorbeeld geen issue is en over schermuniformiteit is ook nog niks te zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Leuk is dat, mijn ST50 stond al een week op 'levertijd: 1 week'. Dus ik hopen dat hij rond vandaag wel beschikbaar zou zijn. Log ik net in op wehkamp.nl en staat er gewoon ineens weer 'levertijd: 2 weken'. Grrrr.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LuPo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:44:
Dus ik hopen dat hij rond vandaag wel beschikbaar zou zijn. Log ik net in op wehkamp.nl en staat er gewoon ineens weer 'levertijd: 2 weken'. Grrrr.. :(
Hahaha, same here ja :) Is eerste dat ik dagelijks check en een verhoging is inderdaad geen feest nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:44:
Leuk is dat, mijn ST50 stond al een week op 'levertijd: 1 week'. Dus ik hopen dat hij rond vandaag wel beschikbaar zou zijn. Log ik net in op wehkamp.nl en staat er gewoon ineens weer 'levertijd: 2 weken'. Grrrr.. :(
Ja, volgens mij is de st50 echt slecht leverbaar nu.Ik heb zo'n beetje met mazzel met mijn impulsaankoop de laatste st50 kunnen bemachtigen vorige week :) Sindsdien is hij overal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Adlermann schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:46:
[...]

Ja, volgens mij is de st50 echt slecht leverbaar nu.Ik heb zo'n beetje met mazzel met mijn impulsaankoop de laatste st50 kunnen bemachtigen vorige week :) Sindsdien is hij overal uitverkocht.
Mwah, ik zie redelijk wat winkels die 'em op voorraad hebben: pricewatch: Panasonic TX-P42ST50

Het gaat hier om de 42 hè. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:55:
[...]

Mwah, ik zie redelijk wat winkels die 'em op voorraad hebben: pricewatch: Panasonic TX-P42ST50

Het gaat hier om de 42 hè. ;)
Als je dan daadwerkelijk naar de website gaat dan zijn ze niet op voorraad hoor.. :)

Maar ja, als je ongeduldig wordt, ka je altijd je order annuleren en ergens anders bestellen.

Enneun 42", dat is een toilet/badkamertv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
pvr schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:20:
Het probleem hoeft niet direkt in de tv te zitten.
Ik heb vroeger met een computer, problemen gehad met een nieuwe meterkast.
Het probleem was toen dat de aarde in 1 van de groepen niet goed werkte(relais was niet goed)
Computer klapte er elke keer uit :X
Je kan het ook proberen met een verlengsnoertje naar een ander groep.

[afbeelding]

[...]
Heb ook alleen verlengsnoeren met aarde ;)
Lijkt me echter sterk dat de aarde het probleem is. De meterkast staat er 6 jaar, de TV nu 3,5 week en heeft 3 weken gewoon goed gewerkt. De andere apparatuur op dezelfde doos doet het wel gewoon prima, ook de vorige tv heeft nooit issues gehad (en ook dit weekend niet, viel wel tegen om voetbal op een 32inch schermpje te kijken >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Genieten toch? :p
Maar heb Man City tegen QPR gekeken ipv de Nederlandse play offs. Had eigenlijk helemaal geen zin om m'n oude TV weer tevoorschijn te halen, gelukkig toch maar wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online

Pagina: 1 ... 20 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.