Dat is ook zo want er.zullen genoeg.klanten.zijn die rare streken uithalen. Maar het is ook weer jammer wanneer een winkelier triesy gaat doen, zoals het geval bij mij en anderen hier. Ik wacht vanaf dinsdag gvd al drie weken op mijn geld en ben er goed zat van ook. Ik hoop maar dat hij zich aan zijn woord houd. Ik had het misschien moeten opnemen toen hij het beloofde. Ze kunnen mij volgende week ook niet wijsmaken dat pana nog steeds niks heeft gedaan, sowieso zou dat voor mij niks uit hoeven maken als die @#%&* winkels zich gewoon aan de regels hielden. Op deze manier kunnen ze je voor het lijntje blijven houden.Donstil schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:09:
[...]
Oke duidelijk, niet meer dan logisch trouwens. Niet alleen de consument moet beschermd worden.
@ devilsnight Zodra je je geld hebt gewoon een slechte review over de winkel schrijven.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Dat is niet raar, aangezien dit het Panasonic Plasma topic is. De WT50 is geen plasma.Riesjard schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:45:
Nog maar weinig berichten hier over de WT50. Ben benieuwd naar de reviews!
Verwijderd
Is er wat aan de hand met het leveren van die ST50 modellen door Panasonic? Zouden nu toch wel ruim voorradig moeten zijn?
Ik wacht er ook op, als het aanbod niet toeneemt dan zal de prijs hetzelfde blijven en de adviesprijs betaal ik niet want dan weet je dat je sowieso teveel betaald hebt.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:09:
Is er wat aan de hand met het leveren van die ST50 modellen door Panasonic? Zouden nu toch wel ruim voorradig moeten zijn?
Schiet eens op Panasonic!
zijn er mensen die gratis 3D brillen bij krijgen ?? om 100 EUR per stuk te betalen is voor mij net iets te duur voor een ST 50 of GT 50
Bij de GT50 zitten wel brillen toch? Bij de ST50 zou je ze moeten kopen.superchanbe schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:35:
zijn er mensen die gratis 3D brillen bij krijgen ?? om 100 EUR per stuk te betalen is voor mij net iets te duur voor een ST 50 of GT 50
99,- per bril moet je absoluut niet doen. Op ebay staan ze voor +/- $79,- inclusief verzending (inclusief Btw.)
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 09-04-2012 22:02 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
In Jan 2012 de Pana GT30 46 inch gekocht. Deze had na een maand een dode pixel. Contact gehad met e-care en een week later had ik alweer een nieuwe. Dus goed geregeld..
Nu weer een maand later, (wat denk je), opnieuw een dode pixel.. Opnieuw contact gehad met e-care/ Panasonic..
Nu komt het probleem.. Panasonic heeft geen 46 inch meer in de aanbieding.. Helaas komt er in de nieuwe GT serie geen 46inch voor.. Anders kreeg ik gewoon de opvolger..
Maar ze willen het aankoopbedrag nu crediteren naar de winkel zodat ik daar een ander toestel uit kan zoeken..
Maar het probleem is dat hun dus ook geen 46 inch meer hebben.. Andere winkels hebben de 46 en de 50 inch wel, en zelfs nog goedkoper dan mijn aanschafprijs 3 maanden geleden..
Kan ik mijn geld terug krijgen van de dealer zodat ik de Pana ergens anders kan kopen?
Of moet ik Panasonic maar eens stevig aan de tand voelen, zodat ze me anders de 50 inch maar moeten leveren?? Heb tenslotte 2 maal vrij moeten nemen om thuis te zijn..
M.v.g Mario L
Nu weer een maand later, (wat denk je), opnieuw een dode pixel.. Opnieuw contact gehad met e-care/ Panasonic..
Nu komt het probleem.. Panasonic heeft geen 46 inch meer in de aanbieding.. Helaas komt er in de nieuwe GT serie geen 46inch voor.. Anders kreeg ik gewoon de opvolger..
Maar ze willen het aankoopbedrag nu crediteren naar de winkel zodat ik daar een ander toestel uit kan zoeken..
Maar het probleem is dat hun dus ook geen 46 inch meer hebben.. Andere winkels hebben de 46 en de 50 inch wel, en zelfs nog goedkoper dan mijn aanschafprijs 3 maanden geleden..
Kan ik mijn geld terug krijgen van de dealer zodat ik de Pana ergens anders kan kopen?
Of moet ik Panasonic maar eens stevig aan de tand voelen, zodat ze me anders de 50 inch maar moeten leveren?? Heb tenslotte 2 maal vrij moeten nemen om thuis te zijn..
M.v.g Mario L
De winkelier moet jou een gelijkwaardig vervangend product aanbieden.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:07:
In Jan 2012 de Pana GT30 46 inch gekocht. Deze had na een maand een dode pixel. Contact gehad met e-care en een week later had ik alweer een nieuwe. Dus goed geregeld..
M.v.g Mario L
Het zal vd winkel afhangen of ze jou het aankoopbedrag willen teruggeven. In mijn geval ging dit helaas niet op. Kreeg maar gedeelte van aankoopbedrag terug in de vorm van tegoedbon.
Je hebt zaken gedaan met de winkelier, dat is jouw contactpunt, niet panasonic.
Het zal hun een biet wezen dat jij 2 maal vrij hebt moeten nemen hoor
Ik hoop voor je dat dit goed opgelost gaat worden, succes!
Alleen de vt heeft standaard 2 3d brillen.Donstil schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:49:
[...]
Bij de GT50 zitten wel brillen toch? Bij de ST50 zou je ze moeten kopen.
99,- per bril moet je absoluut niet doen. Op ebay staan ze voor +/- $79,- inclusief verzending (inclusief Btw.)
Heb zelf al een tijdje de panasonic 50G20.
Nu is deze afgekeurd wegens inbranding dus krijg ik een krediebriefvan E-Care.
Nu heb ik destijds voor de TV een bedrag van € 1300,- betaald en ik heb begrepen dat de winkelier waar ik hem gekocht heb gewoon het inkoopbedrag teruggestort krijgt.
Ik begrijp dat ik een vervangend toestel kan krijgen maar het is maar net wat de winkelier daar onder vind vallen.
De G30 serie is voor mij al geen optie na de vele negatieve berichten over green blobs etc.
Dus zou ik de nieuwe G50 versie kunnen nemen, maar deze bestaat niet meer, het is nu de GT50.
Qua aanschafprijzen liggen ze ongeveer gelijk maar zou de winkelier hier ook mee akkoord gaan vraag ik me af ? Hij loopt immers geen verlies...(afhankelijk inkoopprijs dan, maar dat zou niet veel schelen).
Verder wil ik ook best een klein bedrag bijbetalen omdat het toch een wat hogere versie is, maar wat is redelijk ?
En mocht je er niet uit komen met de winkelier kun je dan de koop ontbinden en je geld terugvragen ?
Iemand ervaringen met omruilregeling, geld retour via E-Care/ winkelier ?
Nu heb ik destijds voor de TV een bedrag van € 1300,- betaald en ik heb begrepen dat de winkelier waar ik hem gekocht heb gewoon het inkoopbedrag teruggestort krijgt.
Ik begrijp dat ik een vervangend toestel kan krijgen maar het is maar net wat de winkelier daar onder vind vallen.
De G30 serie is voor mij al geen optie na de vele negatieve berichten over green blobs etc.
Dus zou ik de nieuwe G50 versie kunnen nemen, maar deze bestaat niet meer, het is nu de GT50.
Qua aanschafprijzen liggen ze ongeveer gelijk maar zou de winkelier hier ook mee akkoord gaan vraag ik me af ? Hij loopt immers geen verlies...(afhankelijk inkoopprijs dan, maar dat zou niet veel schelen).
Verder wil ik ook best een klein bedrag bijbetalen omdat het toch een wat hogere versie is, maar wat is redelijk ?
En mocht je er niet uit komen met de winkelier kun je dan de koop ontbinden en je geld terugvragen ?
Als in? Ik zie drie (véél te grote: maak thumbnails) plaatjes van "een tv"?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 02:52:
Indrukwekkend overigens.
Nickname does not reflect reality
Ik hoop voor je dat je de tv niet bij de bcc hebt gekocht.Brabso schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:44:
Ik krijg voor mijn 50g20 (nog geen jaar oud) 800 euro terug. Aanschafprijs 975 euro.
Hopelijk is jouw winkelier wat eerlijker en schappelijker
Ik begreep dat datgene dat de winkelier terugkrijgt niet de inkoopprijs hoeft te zijn van jouw oude toestel.Brabso schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:44:
Ze krijgen waarschijnlijk de laatst bekende inkoopprijs van Panasonic terug gestort en dat is heel wat lager dan toen jij het toestel kocht.
De winkelier 'neemt' (eigenlijk 'krijgt') dat verlies (in de schoenen geschoven)
Tenminste dat heb ik begrepen (of het zo is durf ik niet 100% te zeggen).
Het is volgens mij ook een vorm van coulance van de winkelier dat je na x jaar de volle 100% terugkrijgt.
Je kan/mag waarschijnlijk ook voor een anders merk of techniek (lees LED/LCD) gaan.
Het bedrag dat je moet bijbetalen zal logischerwijs het verschil zijn tussen jouw 1300 en de prijs van de tv die je kiest. Geen idee wat er gebeurt als die goedkoper is.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik twijfel alleen of ik nog wel voor Panasonic zal gaan.... de Samsung e6500 staat bovenaan mijn lijst. Helaas zie ik nog nergens reviews.
De dealer belde net, vt50 gaat toch nog 2 weken duren (meh). Ik hoop dat ik hem nog wel ff krijg voor de volgende operatie. Daarna drie maanden weer thuis, dus ene goed moment om een nieuwe tv daarvoor te krijgen:)
Oh ja, de dealer krijgt inderdaad de laatst bekende inkoopprijs terug. Dat was dus maar 84 euro. Laatste plooien zijn nu rond, zodra mijn dealer de VT50 krijgt dan komt die deze kant op
Oh ja, de dealer krijgt inderdaad de laatst bekende inkoopprijs terug. Dat was dus maar 84 euro. Laatste plooien zijn nu rond, zodra mijn dealer de VT50 krijgt dan komt die deze kant op
84 euro? Inkoopprijs vd 50vt30 bedoel je?Adlermann schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:19:
De dealer belde net, vt50 gaat toch nog 2 weken duren (meh). Ik hoop dat ik hem nog wel ff krijg voor de volgende operatie. Daarna drie maanden weer thuis, dus ene goed moment om een nieuwe tv daarvoor te krijgen:)
Komt de st lijn eerder in de winkel, weet je dat toevallig?
Die vt is trouwens wel een schitterende tv om te zien!
Ja, er zat 84 euro verschil tussen de inkoopprijs die zij er voorbetaald hadden en wat ze terugkrijgen van panasonic. Daar hebben we even over onderhandeld, ja ik weet dat het niet per se hoeft, maar ik heb ook 6 maanden probleemvrij gekeken en ik krijg er een betere tv voor terug..Ze stonden ook in hun recht om me een vt30 te geven. Dus ik betaal een klein bedrag bij, en dan ruilen ze de vt30 om voor een vt50.invincible30 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:25:
[...]
84 euro? Inkoopprijs vd 50vt30 bedoel je?
Komt de st lijn eerder in de winkel, weet je dat toevallig?
Die vt is trouwens wel een schitterende tv om te zien!
Ja, het is een schitterende tv om te zien. Nu hopen dat grijs ook grijs is en niet groen
Erg netjes afgehandeld door de winkelier.Adlermann schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:28:
[...]
Ja, er zat 84 euro verschil tussen de inkoopprijs die zij er voorbetaald hadden en wat ze terugkrijgen van panasonic. Daar hebben we even over onderhandeld, ja ik weet dat het niet per se hoeft, maar ik heb ook 6 maanden probleemvrij gekeken en ik krijg er een betere tv voor terug..Ze stonden ook in hun recht om me een vt30 te geven. Dus ik betaal een klein bedrag bij, en dan ruilen ze de vt30 om voor een vt50.
Ja, het is een schitterende tv om te zien. Nu hopen dat grijs ook grijs is en niet groen
Als ik tekenen van groene vlekken zie op mijn tv dan gaat ie retour. Heb nu al een aantal meldingen gezien van uniformiteitsproblemen met de 2012 lijn.
Groenige waas weer.
Dan ruil ik hem om voor een samsung e550 plasma.
Dan maar wat mindere zwartwaarden
Die meldingen waren tot nu toe vooral van de ST50, volgens mij zijn er nog geen meldingen over de VT50 gedaan.invincible30 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:34:
[...]
Erg netjes afgehandeld door de winkelier.
Als ik tekenen van groene vlekken zie op mijn tv dan gaat ie retour. Heb nu al een aantal meldingen gezien van uniformiteitsproblemen met de 2012 lijn.
Groenige waas weer.
Dan ruil ik hem om voor een samsung e550 plasma.
Dan maar wat mindere zwartwaarden
Nog niet vd vt50, dat klopt.D-TECH schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:36:
[...]
Die meldingen waren tot nu toe vooral van de ST50, volgens mij zijn er nog geen meldingen over de VT50 gedaan.
Wel van de st en gt 50.
Vorig jaar hadden alle types er last van zover ik weet.
In de basis maken ze gebruik van dezelfde techniek toch?
[ Voor 17% gewijzigd door invincible30 op 10-04-2012 14:41 ]
Dat klopt, maar de ST wordt altijd als eerste geleverd, bij de VT zouden ze in de tussentijd nog verbeteringen kunnen hebben toegepast.invincible30 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:40:
[...]
Nog niet vd vt50, dat klopt.
Wel van de st en gt 50.
Vorig jaar hadden alle types er last van zover ik weet.
In de basis maken ze gebruik van dezelfde techniek toch?
Ja volgens wat Cebit previews en de Panasonic website's hebben de VT50 en GT50 modellen het zelfde paneel.
Dus als de GT50 het heeft moet de VT50 het ook haast wel hebben, ik geloof er niet echt in dat die in een paar weken nog ingrijpend aangepast kunnen worden namelijk. Ook de eerste batch VT50 modellen zijn immers allang geproduceerd.
Dus als de GT50 het heeft moet de VT50 het ook haast wel hebben, ik geloof er niet echt in dat die in een paar weken nog ingrijpend aangepast kunnen worden namelijk. Ook de eerste batch VT50 modellen zijn immers allang geproduceerd.
Verwijderd
Volgens mij is de vt50 nog niet uit. Wat dat dus verklaard. Overigens ook een telefoon gehad van de webshop waar ik een nieuwe st50 heb besteld. Ik krijg het ook pas over twee weken.D-TECH schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:36:
[...]
Die meldingen waren tot nu toe vooral van de ST50, volgens mij zijn er nog geen meldingen over de VT50 gedaan.
Verwijderd
Nooit eerder plasma's gehad maar deze lijken qua dikte bijna op een led lcd.Brad Pitt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:49:
[...]
Als in? Ik zie drie (véél te grote: maak thumbnails) plaatjes van "een tv"?
http://www.hdtvtest.co.uk...-p50vt50-201204101757.htm
hmm, de reviewer maakt een goed argument om een st50 halen
Misshcien over nadenken en een 65" st50 halen ipv een vt50
Heb vanmiddag Hofma weer gebeld en gevraagd of alles nu afgehandeld was. Hij vertelde mij dat get vandaag is overgemaakt, waarop ik gelijk bevestiging vroeg en hij het daarna echt bevestigde. Is handig voor mij want ik heb het gesprek opgenomen, puur voor de zekerheid. Mochten ze mij toch bedonderen dan kan ik hier echt wel wat mee. Maar ik denk dat het nu echt wel goed zit, hij wist het exacte bedrag ook op te noemen. Ik kan het geld dan later deze week dus verwachten. Maar zoals met alles, ik ben pas echt blij wanneer het daadwerkelijk op mijn rekening staat.
Verwijderd
Net gelezen.Adlermann schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:18:
http://www.hdtvtest.co.uk...-p50vt50-201204101757.htm
Of te wel je kunt net zo goed voor de st50 gaan.However, there is one spectre looming over the VT50 series. Happily for Panasonic, the competition is internal. In our view, the VT50 faces stiff competition from the ST50 range (available in a large 65″ model too for the first time in Europe) which features every single one of the best parts of the VT50 series – although the design is subjectively less extravagant. It’s inevitable that a top-end model won’t rank as highly in terms of value for money, because unless they offer something radically better than the less expensive ones, it’s bound to be a case of diminishing returns. But, Panasonic don’t put forward as strong a case for upgrading to this flagship display as they could have done, because the VT50 series can’t produce as bright an image as the cheaper ST50, when set to its best picture modes – something we really think that the company should address for VT50 owners.
Ja...daar zit ikn u aan te denken. De 55" moet nu leverbaar worden. Paar brillen erbij, voila voor hetzelfde geld een vergelijkbare tva ls de vt30, maar dan 5" groterVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:28:
[...]
Net gelezen.
[...]
Of te wel je kunt net zo goed voor de st50 gaan.
Vreemd dat de ST50 beter beeld geeft dan de VT...
Kijk daar zat ik nou op te wachten. Twijfelde toch stiekem ook nog wel een beetje tussen de st50 en de vt50 maar nu dus niet meer.
Sta al op de lijst voor een 65" ST50 dus dat laat ik lekker staan.
Sta al op de lijst voor een 65" ST50 dus dat laat ik lekker staan.
Nu ben ik wel "blij" dat ik het geld niet heb voor een vt50
Professional mode is veel te dof voor mij. Dit hebben ze dus niet opgekrikt.
Ben echt heel benieuwd wanneer st50 leverbaar is, wachten duurt lang
44cm camping tvtje is ook niet alles...
Professional mode is veel te dof voor mij. Dit hebben ze dus niet opgekrikt.
Ben echt heel benieuwd wanneer st50 leverbaar is, wachten duurt lang
44cm camping tvtje is ook niet alles...
Verwijderd
Wel frappant dat de VT50, GT50 en ST50 op verschillende sites anders uit de reviews komen.
Op dit moment gaat mijn voorkeur nog wel uit naar de VT50.
Ja dat blijf je houden. Er zijn een hoop sites die de persoonlijke mening/smaak van de reviewer te veel mee laten wegen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:02:
Wel frappant dat de VT50, GT50 en ST50 op verschillende sites anders uit de reviews komen.
Dat krijg je nooit helemaal wegDonstil schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:10:
[...]
Ja dat blijf je houden. Er zijn een hoop sites die de persoonlijke mening/smaak van de reviewer te veel mee laten wegen.
Panasonic beloofde toch 30% feller beeld?
Dat wordt in de andere modi ook wel waargemaakt, alleen in professional niet blijkbaar...D-TECH schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:19:
Panasonic beloofde toch 30% feller beeld?
... Dat is nu net de modus die je lekker kan calibreren. PanasonicAdlermann schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:20:
[...]
Dat wordt in de andere modi ook wel waargemaakt, alleen in professional niet blijkbaar...

dan doe je thx brightroom voor overdag en de gecalibreerde modus voor in de avonduren...overdag krijg je toch nooit per fect beeld. En natuurlijk dat thx out of the box erg goe blijkt te zijn..D-TECH schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:28:
[...]
... Dat is nu net de modus die je lekker kan calibreren. Panasonic
@Hierboven.
Ja leg jij hier thuis ff uit hoe ze tussen kleur profielen moet schakelen.
Geluid van de tv over de versterker is al te moeilijk

Verwijderd
Hopelijk veranderen ze de brightness settings bij de volgende firmware update.
Daarin tegen kijk is toch het meest tv in de avonduren en dat scheelt.
Daarin tegen kijk is toch het meest tv in de avonduren en dat scheelt.
sowieso overdag helderheid is te fel voor in de avondurenDonstil schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:56:
@Hierboven.
Eindelijk de review van de VT50 op hdtvtest.co.uk, nu weet ik zeker dat ik deze TV niet gaat kopen. Ik ben veel beter af met een ST50 (wellicht meer crosstalk met 3D maar dat is voor mij niet zo'n punt aangezien ik 3D maar een gimmick vindt). Opvallend is dat de zwartwaarden van de ST50 identiek is aan die van de VT50 (!) Daarbij komt dat de ST50 een lagere input lag heeft (slechts 16ms vs 24ms) en kan hij ook nog eens een helderder plaatje weergeven...
Maar net zoals met mijn vorige TV's, eerst zien en testen, dan pas kopen (of juist niet
). Ik zal binnenkort weer even langsgaan bij de Media Markt of BCC. Ik hoop dat ze de ST50 op voorraad hebben.
Dat het design van de ST50 dan niet zo slick is als van de VT50 met z'n "one sheet of glass" neem ik wel voor lief, de ST50 is uiteindelijk bijna 1000 euro goedkoper...Panasonic don’t put forward as strong a case for upgrading to this flagship display as they could have done, because the VT50 series can’t produce as bright an image as the cheaper ST50, when set to its best picture modes – something we really think that the company should address for VT50 owners.

Maar net zoals met mijn vorige TV's, eerst zien en testen, dan pas kopen (of juist niet
vond de st50 in 65 inch vergeleken met de vt50 duidelijk minder diep zwart, maar goed dat was in de showroom en instellingen had ik geen idee van...
Instellingen in winkels zijn zo afgesteld dat consumenten een wow gevoel krijgen.Bever! schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:55:
vond de st50 in 65 inch vergeleken met de vt50 duidelijk minder diep zwart, maar goed dat was in de showroom en instellingen had ik geen idee van...
Alle lcd tv's zijn afgesteld op standje zonnebril nodig.
En natuurlijk zal men de duurdere types "beter" afstellen dan de goedkopere.
Tenminste, dat is mijn ervaring.
Tel bij de ST wel de kosten voor kalibratie erbij op, die zou je volgens de reviews wel moeten laten doen.
Zonder kalibratie scoort alleen de THX stand (dark/bright) op de VT echt goed als ik alle tests goed gelezen heb.
Voor mij een reden om toch voor de VT te gaan, kalibreren gaat er niet van komen vrees ik.
Zonder kalibratie scoort alleen de THX stand (dark/bright) op de VT echt goed als ik alle tests goed gelezen heb.
Voor mij een reden om toch voor de VT te gaan, kalibreren gaat er niet van komen vrees ik.
Kosten voor Kalibratie? Dat kunnen we toch wel zelf hier?dolfg schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:14:
Tel bij de ST wel de kosten voor kalibratie erbij op, die zou je volgens de reviews wel moeten laten doen.
Kalibratie is toch voor een groot gedeelte afhankelijk van je eigen smaak.
Ik ga niet naar een Scherm zitten kijken wat ik persoonlijk niet mooi vind ingesteld puur en alleen omdat iemand "met verstand van zaken" hem gekalibreerd heeft.
Waar heb je deze schermen naast elkaar kunnen zien?Bever! schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:55:
Dit maakt me wel erg enthousiast over de ST50. Dit komt van hdtvtest.co.uk.
Hier nog een mooie video review van AVForums: http://www.youtube.com/watch?v=jF1TJLWkwSI
Ik wil 'm graag hebben, eindelijke echte diepe zwartwaarden net als vroegâh op mijn good old CRT!
Ik heb nooit de kans gehad om de Pioneer Kuro PDP-LX5090 te kopen, die was mij veel te duur en wordt ook niet meer gemaakt...
Enige ervaring die ik heb met OLED is met mijn eigen PS Vita, de zwartwaarden zijn geweldig. Bijna niet te onderscheiden van de zwarte omlijsting. En ook met alle lichten uit in huis (waar LCD/LED keihard door de mand valt). Als de zwartwaarden van de ST50 daadwerkelijk in de buurt komt van een OLED dan is dat fantastisch, hier zit ik nou echt op te wachten. De ST50 biedt heel veel moois voor je geld.Its deep blacks are not just the best we’ve ever measured at this price point, they’re some of the best we’ve ever seen, full stop: the contrast performance shown by the ST50 is the closest thing we have today to a large-screen, affordable OLED display.
Hier nog een mooie video review van AVForums: http://www.youtube.com/watch?v=jF1TJLWkwSI
Ik wil 'm graag hebben, eindelijke echte diepe zwartwaarden net als vroegâh op mijn good old CRT!
Hier sla je de spijker op z'n kop, alsof ik de instellingen van een "prof" verkies boven mijn eigen ogen. Nooit. Ik vind het geldverspilling. En trouwens, de "ideale" instellingen die je op internet vindt zien er soms ook niet uit. Ik heb de zogenaamde "D65 standard" instellingen die film studios gebruiken een keer gebruikt voor de Samsung B650 maar ik vond het beeld er niet uitzien! Ik heb alles weer naar eigen smaak ingesteld, je eigen smaak is en blijft het belangrijkste.Donstil schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:06:
Kosten voor Kalibratie? Dat kunnen we toch wel zelf hier?
Kalibratie is toch voor een groot gedeelte afhankelijk van je eigen smaak.
Ik ga niet naar een Scherm zitten kijken wat ik persoonlijk niet mooi vind ingesteld puur en alleen omdat iemand "met verstand van zaken" hem gekalibreerd heeft.
tuurlijk, maar soms heb je van die mensen die die wit beeld te <insert random kleur> vinden enGANGSTERKILLER schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:52:
Dit maakt me trouwens wel erg enthousiast over de ST50. Dit komt van hdtvtest.co.uk.
[...]
Enige ervaring die ik heb met OLED is met mijn eigen PS Vita, de zwartwaarden zijn geweldig. Bijna niet te onderscheiden van de zwarte omlijsting. En ook met alle lichten uit (waar LCD/LED keihard door de mand valt). Als de zwartwaarden van de ST50 daadwerkelijk in de buurt komen van een OLED dan is dat fantastisch, hier zit ik nou echt op te wachten. De ST50 biedt heel veel moois voor je geld.
Ik wil 'm echt hebben, eindelijke echte diepe zwartwaarden net als vroegâh op mijn good old CRT!Ik heb nooit de kans gehad om de Pioneer Kuro PDP-LX5090 te kopen, die was mij veel te duur en wordt ook niet meer gemaakt...
[...]
Hier sla je de spijker op z'n kop, alsof ik de instellingen van een "prof" verkies boven mijn eigen ogen. Nooit. Ik vind het geldverspilling. En trouwens, de "ideale" instellingen die je op internet vindt zien er soms ook niet uit. Ik heb de zogenaamde "D65 image" instellingen die film studios gebruiken een keer gebruikt voor de Samsung B650 maar ik vond het beeld er niet uitzien! Ik heb alles weer naar eigen smaak ingestelt, je eigen smaak is en blijft het belangrijkste.
aan de verkeerde knoppen draaien, dus bijv te blauw, moet er nou minder blauw in of meer rood/groen?
dat kan met kalibratieapparatuur natuurlijk makkelijker dan op het oog.
overigens ben ik het met je eens wat een geldverspilling kalibratie is,
koop een apparaatje en ga zelf aan de slag.
kan je ook elk andere monitor kalibreren
alleen handig voor drukkerijen, kleur op je beeld is kleur op papier....
ora et labora
Dat staat overigens nergens..D-TECH schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:46:
Het verschil zal nihil zijn, en vorig jaar was bijvoorbeeld de GT ook al beter in black/ANSI dan de VT. Het is dat die lijst van de ST50 zo verschrikkelijk lelijk is
Probleem is wel, dat een fatsoenlijk apparaatje wel heel duur is..Een spider is GEEN fatsoenlijk kalibratieapparaat...mrc4nl schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:59:
[...]
tuurlijk, maar soms heb je van die mensen die die wit beeld te <insert random kleur> vinden en
aan de verkeerde knoppen draaien, dus bijv te blauw, moet er nou minder blauw in of meer rood/groen?
Ja de VT50 is wel een heel stuk mooier idd, ik ga daar echter geen 1300,- extra voor betalen.MitchR schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:37:
[...]
Dat staat overigens nergens..
Het verschil zal nihil zijn, en vorig jaar was bijvoorbeeld de GT ook al beter in black/ANSI dan de VT. Het is dat die lijst van de ST50 zo verschrikkelijk lelijk is
Zodra je "in de film" zit zie je dat toch niet meer.
Zo hoog is het prijsverschil ook weer niet. Je moet ook nog brillen bij de ST50 kopen, er zit 800 euro verschil tussen gelijkwaardige versies. Daar gaat dan nog 200 euro af voor de brillen.Donstil schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:41:
[...]
Ja de VT50 is wel een heel stuk mooier idd, ik ga daar echter geen 1300,- extra voor betalen.
Zodra je "in de film" zit zie je dat toch niet meer.
Ik heb maar besloten om gewoon de VT50 te nemen. Nu nog even nadenken of het de 50" blijft of stiekem toch maar de 65"
Je kan geen ideale instelling overnemen van het internet. Elk paneel is anders (ook van hetzelfde type). Maar met het oog kun je niet op een goede d65 schaal uitkomen (en ook niet met instellingen van het internet, elk paneel heeft zijn eigen fouten, z elfs binnen dezelfde serie). Een goede d65 kalibratie heeft wel als gevolg dat je de film ziet in de kleuren zoals de regisseur het bedoelt heeft en je krijgt natuurlijk vele meer detail in zwart/wit die je snel met zelf prutsen verpest.GANGSTERKILLER schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:52:
Dit maakt me wel erg enthousiast over de ST50. Dit komt van hdtvtest.co.uk.
[...]
Hier sla je de spijker op z'n kop, alsof ik de instellingen van een "prof" verkies boven mijn eigen ogen. Nooit. Ik vind het geldverspilling. En trouwens, de "ideale" instellingen die je op internet vindt zien er soms ook niet uit. Ik heb de zogenaamde "D65 standard" instellingen die film studios gebruiken een keer gebruikt voor de Samsung B650 maar ik vond het beeld er niet uitzien! Ik heb alles weer naar eigen smaak ingesteld, je eigen smaak is en blijft het belangrijkste.
Maar ik vind vaak thx wel goed genoeg hoor
Verwijderd
Als ik het goed heb gelezen staat er niet dat de ST beter beeld geeft dan de VT. Er staat dat de VT een subliem beeld geeft en de ST een erg mooi beeld. Wel hadden ze graag gezien dat de het beeld van de VT in de professionele modus wat 'feller' zou zijn. Zeker als je dit vergelijkt met de ST.D-TECH schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:46:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 12:12 ]
Verwijderd
Een goed apparaatje en software kost je een paar honder euro.mrc4nl schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:59:
[...]
tuurlijk, maar soms heb je van die mensen die die wit beeld te <insert random kleur> vinden en
Daarnaast moet je het nog leren toepassen. Ik geloof zelf wel in calibratie want er wordt een optimale instelling gezocht en gekozen in de kleur echtheid en het beeld wordt hierdoor realistisch en meer waarheids getrouw weergegeven.
65" VT50 kost volgens de Pricewatch €3999,-Adlermann schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:51:
[...]
Zo hoog is het prijsverschil ook weer niet. Je moet ook nog brillen bij de ST50 kopen, er zit 800 euro verschil tussen gelijkwaardige versies. Daar gaat dan nog 200 euro af voor de brillen.
Ik heb maar besloten om gewoon de VT50 te nemen. Nu nog even nadenken of het de 50" blijft of stiekem toch maar de 65"
65" ST50 kost volgens de Pricewatch €2699,- (zonder brillen).
Ik was de brillen even vergeten maar het kale verschil is dus al snel 1300,-
Trek daar 200,- af voor 2 brillen (Terwijl het op Ebay voor €55,- per bril kan inclusief btw) en je hebt nog steeds een aanzienlijk verschil.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 11-04-2012 12:29 ]
Verwijderd
Yikes dat zijn beste bedragen. Gelukkig heb ik mijn keus gemaakt met het 50 inch formaat.Donstil schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:26:
[...]
65" VT50 kost 3999,-
65" ST50 kost 2699,- (zonder brillen).
Ik was de brillen even vergeten maar het kale verschil is dus al snel 1300,-
Trek daar 200,- af voor 2 brillen (Terwijl het op Ebay voor 55,- per bril kan inclusief btw) en je hebt nog steeds een aanzienlijk verschil.
Ook daar is het verschil aanzienlijk. Een VT50 50" model is al snel 75% duurder dan het zelfde model in de ST50 uitvoering.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:28:
[...]
Yikes dat zijn beste bedragen. Gelukkig heb ik mijn keus gemaakt met het 50 inch formaat.
Verwijderd
Met brillen en 'verplichte' callibratie bij de ST wordt het verschil al kleiner.Donstil schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:31:
[...]
Ook daar is het verschil aanzienlijk. Een VT50 50" model is al snel 75% duurder dan het zelfde model in de ST50 uitvoering.
Daarnaast ben ik ook wel iemand van design.. Maar de tijd zal het leren de VT's zijn nog niet uit.
De ST blijft inderdaad wel bang for buck
Wat kost een kalibratie eigenlijk?
Er wordt hier overgesproken door sommige alsof dat echt een vereiste is maar er staan nergens prijzen of bedrijven die dat doen.
Op Marktplaats kan ik wel het een/ander vinden maar ik heb geen idee of de prijzen daarvan Reëel zijn.
Er wordt hier overgesproken door sommige alsof dat echt een vereiste is maar er staan nergens prijzen of bedrijven die dat doen.
Op Marktplaats kan ik wel het een/ander vinden maar ik heb geen idee of de prijzen daarvan Reëel zijn.
Verwijderd
Lol, net bij de Mediamarkt geweest, gevraagd hoeveel ze er nog hadden staan van de st50, bleek het er 1 te zijn. Even met die verkoper staan praten. Nornaal gesproken halen ze niks van de prijs af. Echter kon ik hem voor 770 meenemen. Ik gaf namelijk te kennen dat ik de st50 ergens anders kon ophalen voor 770 hiervoor diende ik dan wel 2 weken te wachten. Gelukkig is hij meegegaan. Heb nu dus een St50 voor 770 gekocht
.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 14:08 ]
225 euro bij Frank.Donstil schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:02:
Wat kost een kalibratie eigenlijk?
Als je kritisch bent op beeldkwaliteit dan is calibratie wel een vereiste ja. Het zorgt iig voor dat grote kleurfouten niet meer voorkomen. Die krijg je zelf er op het oog NOOIT uit.
Bij panasonic in de showroom, waren daar op de dealershow uitgenodigdDonstil schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:06:
[...]
[...]
Waar heb je deze schermen naast elkaar kunnen zien?
stonden nog wel wat preproductiesamples bij realiseer ik me nu.
[ Voor 11% gewijzigd door Bever! op 11-04-2012 14:30 ]
770 euro voor de 50"? Bij welke Media Markt? En waar kon je 'm elders ook krijgen voor die prijs? Deel dit ff met je mede tweakers...Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:04:
Lol, net bij de Mediamarkt geweest, gevraagd hoeveel ze er nog hadden staan van de st50, bleek het er 1 te zijn. Even met die verkoper staan praten. Nornaal gesproken halen ze niks van de prijs af. Echter kon ik hem voor 770 meenemen. Ik gaf namelijk te kennen dat ik de st50 ergens anders kon ophalen voor 770 hiervoor diende ik dan wel 2 weken te wachten. Gelukkig is hij meegegaan. Heb nu dus een St50 voor 770 gekocht.
Je hebt gelijk, je kan het nooit precies overnemen, maar volgens hdtvtest.co.uk kwamen die instellingen er wel bij in de buurt. Maar weet je wat het geval is, door de scherpte, helderheid en kleuren allemaal flink naar beneden te schroeven hield ik een dof en levenloos plaatje over. En THX stand schijnt ook donker te zijn. THX zit trouwens niet op de ST50, ik denk alleen niet dat ik dit ga missen. Net als de THX instellingen op mijn Onkyo receiver, ik gebruik het nooit.Adlermann schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:54:
Je kan geen ideale instelling overnemen van het internet. Elk paneel is anders (ook van hetzelfde type). Maar met het oog kun je niet op een goede d65 schaal uitkomen (en ook niet met instellingen van het internet, elk paneel heeft zijn eigen fouten, z elfs binnen dezelfde serie). Een goede d65 kalibratie heeft wel als gevolg dat je de film ziet in de kleuren zoals de regisseur het bedoelt heeft en je krijgt natuurlijk vele meer detail in zwart/wit die je snel met zelf prutsen verpest.
Maar ik vind vaak thx wel goed genoeg hoor
[ Voor 46% gewijzigd door GANGSTERKILLER op 11-04-2012 14:39 ]
Verwijderd
Dat is wel heel goedkoop!Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:04:
Lol, net bij de Mediamarkt geweest, gevraagd hoeveel ze er nog hadden staan van de st50, bleek het er 1 te zijn. Even met die verkoper staan praten. Nornaal gesproken halen ze niks van de prijs af. Echter kon ik hem voor 770 meenemen. Ik gaf namelijk te kennen dat ik de st50 ergens anders kon ophalen voor 770 hiervoor diende ik dan wel 2 weken te wachten. Gelukkig is hij meegegaan. Heb nu dus een St50 voor 770 gekocht.
Ik heb vorige week begrepen dat ze je normaal vragen om een bewijs (mail, offerte) te overleggen van de prijs die jij ergens anders hebt gezien. Hier willen ze bij vragen van de panasonic (of andere fabrikanten) aan kunnen refereren. Anders bestaat de kans dat ze in de knoei komen met de 'riante' bonus die ze ontvangen bij het verkopen van producten voor de advies prijs.
Tefens begrepen dat de inkoop prijzen van TV's heel wat lager liggen dan de winkels ons doen denken.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 14:36 ]
Ooh dat verklaard een hoop. (Dacht al zoiets)Bever! schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:29:
[...]
Bij panasonic in de showroom, waren daar op de dealershow uitgenodigd
stonden nog wel wat preproductiesamples bij realiseer ik me nu.
Frank is een Tweaker?Adlermann schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:23:
[...]
225 euro bij Frank.
Als je kritisch bent op beeldkwaliteit dan is calibratie wel een vereiste ja. Het zorgt iig voor dat grote kleurfouten niet meer voorkomen. Die krijg je zelf er op het oog NOOIT uit.
Vind 225,- nog te overzien. Hoe wordt dat ingesteld?
(Via de remote of via software ofz)
[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 11-04-2012 14:39 ]
LOLGANGSTERKILLER schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:30:
770 euro voor de 50"?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Via laptop met software en een speciale camera.Donstil schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:34:
[...]
Ooh dat verklaard een hoop. (Dacht al zoiets)
[...]
Frank is een Tweaker?
Vind 225,- nog te overzien. Hoe wordt dat ingesteld?
(Via de remote of via software ofz)
Je weet maar nooit, Media Markt stunt soms echt als een malle...
Ok, 42" is me helaas te klein. Ik heb nu een 46" TV en wil een 50". Maar veel plezier met je ST50, ik ben benieuwd naar je indrukken.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:37:
42 inch en ja 770 had namelijk een offerte laten zien
Verwijderd
Oh de 42 inch. Nog een leuke deal.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:37:
42 inch en ja 770 had namelijk een offerte laten zien
Voor de VT50 50inch heb ik een aanbod gehad voor 1805 euro inclusief aflevering.
Je bent maf als je dit aanbod accepteert. Wat een afzetters!!Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:42:
Voor de VT50 50inch heb ik een aanbod gehad voor 1805 euro inclusief aflevering.

Ik zeg je alvast, BCC gaat altijd mee met Megapool. Dat heb ik onthouden.
[ Voor 20% gewijzigd door GANGSTERKILLER op 11-04-2012 14:52 ]
Verwijderd
Je linkt naar de ST50 en niet de VT50, de VT50 is 1999, althans de advies prijs.GANGSTERKILLER schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:48:
[...]
Je bent maf als je dit aanbod accepteert. Wat een afzetters!!http://tweakers.net/price...nic-viera-tx-p50st50.html
Hij heeft het over de VT50 en niet ST50. De VT50 begint bij 1999 euro in de pricewatchGANGSTERKILLER schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:48:
[...]
Je bent maf als je dit aanbod accepteert. Wat een afzetters!!http://tweakers.net/price...nic-viera-tx-p50st50.html
Niet echt een superdeal
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Sorry man, my bad!Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:51:
Je linkt naar de ST50 en niet de VT50, de VT50 is 1999, althans de advies prijs.

Ik dacht echt ST50 te lezen, ik ben in de ban van deze TV. Echt bang for your buck in 2012
[ Voor 49% gewijzigd door GANGSTERKILLER op 11-04-2012 15:00 ]
Voor het bedrag dat jij hebt betaald krijg je een 42 inch ST50, maar een 50 inch ST30 kost hetzelfde.GANGSTERKILLER schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:54:
Sorry man, my bad!![]()
Ik dacht echt ST50 te lezen, ik ben in de ban van deze TV. Echt bang for your buck in 2012.
Wat is nou de bang for your buck?
Jij hebt waarschijnlijk iets beter beeld maar ik vond 42 inch toch echt te klein, nu helemaal ik gewent ben aan 50 inch.
Redelijk subjectief om te zeggen dat dat de bang for your buck in 2012 is, helemaal dat ik je nu al kan vertellen dat hij eind 2012 voor de helft van het bedrag dat jij er nu voor betaald hebt, verkocht gaat worden.
Wat betreft de nieuwe serie vind ik dat de ST50 de beste prijs-kwaliteitverhouding heeft. Daar doelde ik ook op. De ST50 heeft veel functies van de high-end VT50 en is aanzienlijk goedkoper. Dus zeker bang for your buck. En het is met bijna alles zo dat na een jaar wachten de prijzen enorm dalen...sjaak88 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:59:
Voor het bedrag dat jij hebt betaald krijg je een 42 inch ST50, maar een 50 inch ST30 kost hetzelfde.
Wat is nou de bang for your buck?
Jij hebt waarschijnlijk iets beter beeld maar ik vond 42 inch toch echt te klein, nu helemaal ik gewent ben aan 50 inch.
Redelijk subjectief om te zeggen dat dat de bang for your buck in 2012 is, helemaal dat ik je nu al kan vertellen dat hij eind 2012 voor de helft van het bedrag dat jij er nu voor betaald hebt, verkocht gaat worden.
Juist, daarom vind ik het dus bang for your buck wanneer de prijs op zijn laagst ligtGANGSTERKILLER schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:13:
[...]
Wat betreft de nieuwe serie vind ik dat de ST50 de beste prijs-kwaliteitverhouding heeft. Daar doelde ik ook op. De ST50 heeft veel functies van de high end VT50 en is aanzienlijk goedkoper. Dus zeker bang for your buck. En het is met bijna alles zo dat na een jaar wachten de prijzen enorm dalen...
En een jaar wachten hoeft je niet als je genoegen neemt met een iets oudere scherm.
Maar dit is geheel persoonlijk, voor jou heb je nu de bang for buck te pakken, mooi
Toch ben ik eigenlijk wel benieuwd naar een 1 op 1 vergelijking van bv de VT30 en de VT50, dat de VT50 weer ietsie zwarter is weet ik, maar voor de rest? Hij kan feller dan de 30 serie iets waar ik nou niet op zit te wachten.
Ik persoonlijk denk dat de echte grote verbeteringen in beeldkwaliteit pas met de nieuwe OLEDs echt duidelijk wordt.
Ik ben contact aan het opnemen met wat webshop's, kijken of die ook wat met de prijs doen.
Advies verkoop is zo een lul smoes om webshop's extra te laten verdienen.
Advies verkoop is zo een lul smoes om webshop's extra te laten verdienen.
Ik wil per se een Panasonic uit de nieuw lijn, na vele reviews gelezen te hebben is de ST50 dé TV die aansluit bij mijn wensen. Maar mijn huidige TV was niet het nieuwste model maar kon ik destijds voor veel goedkoper krijgen. Dus is begrijp jou ook wel... Ga je nu een ST30 kopen of ben je er nog niet uit?sjaak88 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:18:
Juist, daarom vind ik het dus bang for your buck wanneer de prijs op zijn laagst ligt
En een jaar wachten hoeft je niet als je genoegen neemt met een iets oudere scherm.
Maar dit is geheel persoonlijk, voor jou heb je nu de bang for buck te pakken, mooi
Toch ben ik eigenlijk wel benieuwd naar een 1 op 1 vergelijking van bv de VT30 en de VT50, dat de VT50 weer ietsie zwarter is weet ik, maar voor de rest? Hij kan feller dan de 30 serie iets waar ik nou niet op zit te wachten.
Ik persoonlijk denk dat de echte grote verbeteringen in beeldkwaliteit pas met de nieuwe OLEDs echt duidelijk wordt.
Wat betreft OLED, voordat er één betaalbaar is in 50" ben je jaren verder ben ik bang. Maar ik ben ook zeker benieuwd naar deze TV's! Ik heb nu al een voorproefje met mijn PS Vita, hij heeft alleen een 5" OLED scherm. Geweldig contrast en zwartwaarden maar natuurlijk veel te klein om er een film op te kijken.
Jaren geleden zag ik op de Cebit een 32" Samsung Oled tv en deze was echt prachtig, dit zou ik graag willen in een flinke maat.
Maar als ik dan een iPhone (4s) scherm vergelijk met een Galaxy S2 wordt ik weer niet blij van Oled. De kleuren van een Galaxy 2 springen er onwijs uit maar dat geeft een zuurstok idee. Iets wat ik heel lelijk zou vinden op een tv.
Maar als ik dan een iPhone (4s) scherm vergelijk met een Galaxy S2 wordt ik weer niet blij van Oled. De kleuren van een Galaxy 2 springen er onwijs uit maar dat geeft een zuurstok idee. Iets wat ik heel lelijk zou vinden op een tv.
Maja dat ligt eerder aan de instellingen (SamsungDonstil schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:43:

Feit is dat de grote massa dit juist als mooi ervaart, en wie kopen nou het meest z'n s2 galaxy, precies
Ik heb ook een vita, de VT30 heeft vergelijkbaar contrast 's avonds!GANGSTERKILLER schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:26:
[...]
Ik wil per se een Panasonic uit de nieuw lijn, na vele reviews gelezen te hebben is de ST50 dé TV die aansluit bij mijn wensen. Maar mijn huidige TV was niet het nieuwste model maar kon ik destijds voor veel goedkoper krijgen. Dus is begrijp jou ook wel... Ga je nu een ST30 kopen of ben je er nog niet uit?![]()
Wat betreft OLED, voordat er één betaalbaar is in 50" ben je jaren verder ben ik bang. Maar ik ben ook zeker benieuwd naar deze TV's! Ik heb nu al een voorproefje met mijn PS Vita, hij heeft alleen een 5" OLED scherm. Geweldig contrast en zwartwaarden maar natuurlijk veel te klein om er een film op te kijken.
Mooi om te horen. En de zwarte balken bij een film kan je dus ook bijna niet onderscheiden van de bezel? Bij de PS Vita is dit geweldig om te zien.D-TECH schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:55:
Ik heb ook een vita, de VT30 heeft vergelijkbaar contrast 's avonds!
Als je de kamer goed verduisterd zie je wel duidelijk de zwarte balken en het verschil. Maar je moet ook neit teveel in het donker kijken. Zwartperceptie is ook nog een relatief iets. Als je heel iets verlichting aan hebt dan lijkt het veel zwarter dan als je de kamer in het complete donker hebt.GANGSTERKILLER schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:11:
[...]
Mooi om te horen. En de zwarte balken bij een film kan je dus ook bijna niet onderscheiden van de bezel? Bij de PS Vita is dit geweldig om te zien.
Vraagje: wanneer een winkel gisteren een geldbedrag heeft overgemaakt naar.mij, hoort het dan in de meeste gevallen morgen uiterlijk vrijdag erop te staan? Ik heb geen idee bij welke bank de winkel en een tijdje geleden duurde het altijd een paar dagen van de Postbank.naar ABN amro bijvoorbeeld. Ik zit bij ABN amro. Ik vraag dit omdat mijn stiefvader erop hamert bij.mij dat ik de winkel.wederom moet bellen als er morgen nog.geen geld.opstaat. Want zegt je..als het er morgen niet is, is het er vrijdag ook niet. Dus dat vroeg ik.me af...kan het gerust pas zaterdag of.anders.volgende.zijn.dat het binnenkomt? Heb hier.niet zo'n ervaring mee.
In principe heb je je geld de volgende dag als ze het voor 16.00 uur overmaken.devilsnight schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:10:
Vraagje: wanneer een winkel gisteren een geldbedrag heeft overgemaakt naar.mij, hoort het dan in de meeste gevallen morgen uiterlijk vrijdag erop te staan? Ik heb geen idee bij welke bank de winkel en een tijdje geleden duurde het altijd een paar dagen van de Postbank.naar ABN amro bijvoorbeeld. Ik zit bij ABN amro. Ik vraag dit omdat mijn stiefvader erop hamert bij.mij dat ik de winkel.wederom moet bellen als er morgen nog.geen geld.opstaat. Want zegt je..als het er morgen niet is, is het er vrijdag ook niet. Dus dat vroeg ik.me af...kan het gerust pas zaterdag of.anders.volgende.zijn.dat het binnenkomt? Heb hier.niet zo'n ervaring mee.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Of zet thx op 50.Adlermann schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:22:
[...]
Als je de kamer goed verduisterd zie je wel duidelijk de zwarte balken en het verschil. Maar je moet ook neit teveel in het donker kijken. Zwartperceptie is ook nog een relatief iets. Als je heel iets verlichting aan hebt dan lijkt het veel zwarter dan als je de kamer in het complete donker hebt.
Ik wacht tot vrijdag af, het.kan.altijd.even wat langer duren en het lijkt.me.echt sterk.dat.de.man.glashard.aan het liegen was tegen mij.MazeWing schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:23:
[...]
In principe heb je je geld de volgende dag als ze het voor 16.00 uur overmaken.
Op de doos zit een witte stikker met een productiedatum.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:14:
Waar kan ik zien uit welke maand deze tv is.
Laten we hopen dat je het voor het weekend dan terug hebt zodat je iets nieuws kan bestellen. Ik krijg vrijdag als het goed is de 55wl863 binnen en zal dan ook even aan je laten weten hoe ik 'm vind, aangezien ik ook van de vt30 af kom.devilsnight schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:58:
[...]
Ik wacht tot vrijdag af, het.kan.altijd.even wat langer duren en het lijkt.me.echt sterk.dat.de.man.glashard.aan het liegen was tegen mij.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Normaalgesproken, voor 15:30 overgemaakt betekent zelfde dag binnen. Er zijn wat kleinere banken die nog wel eens een dag later willen doen (Triodos bijv.), mag allemaal wel middels PSD (EU gereguleerde doorlooptijden van betalingen etc). Postbank deed er vroeger door naam/rekeningnummer check ook wat langer over, maar weet niet of dat nog steeds zo is.
ABN Amro -> ABN Amro gaat realtime, zelfs in het weekend bijv
ABN Amro -> ABN Amro gaat realtime, zelfs in het weekend bijv
[ Voor 16% gewijzigd door Hermanvh op 11-04-2012 21:31 ]
webOS all the way!
Ik ben van plan om in de nabije toekomst een VT50 aan te gaan schaffen, maar nu heb ik een een test gelezen over de "50Hz" bug die schijnbaar nog steeds aanwezig is bij dit scherm (VT30 had hier blijkbaar ook al last van).
Kan iemand hier mij vertellen wat deze "bug" nu precies inhoudt en hoe zich dit vertaalt naar het dagelijks tv-gebruik van dit scherm?
Ik heb digitale tv van KPN (glasvezel) en benieuwd of dit een beetje normaal van kwaliteit zal zijn. Volgens mij worden alle signalen van KPN nog steeds in 50Hz afgegeven namelijk.
Alvast bedankt voor jullie verhelderende verklaringen :-)
Kan iemand hier mij vertellen wat deze "bug" nu precies inhoudt en hoe zich dit vertaalt naar het dagelijks tv-gebruik van dit scherm?
Ik heb digitale tv van KPN (glasvezel) en benieuwd of dit een beetje normaal van kwaliteit zal zijn. Volgens mij worden alle signalen van KPN nog steeds in 50Hz afgegeven namelijk.
Verwijderd
Ik heb hier wat over gelezen in een review of forum bericht.. Morgen doe ik een poging het bericht en de uitleg te achterhalen.Skarloc schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:36:
Ik ben van plan om in de nabije toekomst een VT50 aan te gaan schaffen, maar nu heb ik een een test gelezen over de "50Hz" bug die schijnbaar nog steeds aanwezig is bij dit scherm (VT30 had hier blijkbaar ook al last van).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.